Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 614 Ft EUR 411.02 Ft USD 395.26 Ft CHF 439.37 Ft GBP 495.29 Ft

Fórum

John Deere 4630-4650 traktorok

Létrehozta: Vendég , 2008-02-11 19:42:51

Kedvencekhez Segítség

5197 hozzászólás
Nincs profilkép
#5047 sulla
2022-12-06 12:57:00

Válasz mtz1221 #5040. hozzászólásáraHa minden igaz ez adja az ülés rugózását. Nitrogén gáz van ráírva töltőnek.

Nincs profilkép
#5046 sulla
2022-12-06 12:54:51

Válasz A.I. #5039. hozzászólásáraIgen az új elég húzós sajnos. Magyarországon lehet használtat kapni? Külföldi hirdetéseket láttam csak. Amúgy felszerelés előtt fel lehet fújni? Vagy csak miután betekertük a helyére.

#5045 Gumóka
2022-12-06 12:24:49

Válasz Gumóka #5044. hozzászólásáraA homlokrakodón is van pl. Ki-be lehet kapcsolni, vonuláskor rugóztatja a gémet, nem hintázik be tőle a gép.

#5044 Gumóka
2022-12-06 12:22:31

Válasz mtz1221 #5040. hozzászólásáraLengéscsillapító, membrános dolog, ha jól tudom, nitrogénnel töltik.

Nincs profilkép
#5043 .Richard.
2022-12-06 12:11:12

Válasz mtz1221 #5042. hozzászólásáraAz lehet csak feltételezés. De egy rugo ami 6bárra mozdul meg akkor azt egy gumilabdával lehet tuningolni 10báron belül. Csak példa.

#5042 mtz1221
2022-12-06 11:59:09

Válasz .Richard. #5041. hozzászólásáraPassz el sem tudom képzelni. Csak ilyen esős időbe érdeklődök mint egy 5 éves gyerek. Vagy lengéscsillapító vagy antiszlipp valami lesz az, csak a felfúvását nem tudom hová tenni. smile sweatdrop

Nincs profilkép
#5041 .Richard.
2022-12-06 11:45:06

Válasz mtz1221 #5040. hozzászólásáraNem egy munkahenger egy böszme erős rugoval?

#5040 mtz1221
2022-12-06 10:19:14

Válasz A.I. #5039. hozzászólásáraMi célt szolgál ott a hidroakksi ??? Meg mivel lehet felfújni, levegővel ??? Ha azzal akkor hogy tud az üzemelni 6-10 bár nyomáson ??? Csak nem láttam még hasonlót, és esz a kíváncsiság.smile crying

Nincs profilkép
#5039 A.I.
2022-12-06 04:55:43

Válasz sulla #5038. hozzászólásáraHa átenged, akkor sajnos akkor szerintem csere, mert nem bontható.
Mondjuk eggől bekockáztatnék egy használtat, mert ha fel lehet pumpálni, akkor akár még jó is lehet(új biztos van vagy 150eHUF).

Nincs profilkép
#5038 sulla
2022-12-05 22:24:18

Válasz A.I. #5037. hozzászólásáraA szelepet levéve csöppent az olaj, utána levettem az egészet és gyakorlatilag át lehet rajta fújni. Ha jól tudom ebben van egy gumi membrán vagy mi, feltételezem, hogy átenged.

Nincs profilkép
#5037 A.I.
2022-12-05 21:34:55

Válasz sulla #5036. hozzászólásáraPont a múltkor nézegettem, alkatrész katalógust, ott a szelepet lehet benne cserélni, amin rápumpálunk.
Egyébként mi a tünet, nem lehet felpumpálni?

Nincs profilkép
#5036 sulla
2022-12-05 21:08:47

Sziasztok!

4650-esnél ülés alatti hidraulika akkumulátort lehet javítani vagy csere?

Nincs profilkép
#5035 A.I.
2022-11-18 20:50:00

Válasz shazi #5034. hozzászólásáraIgen, ezeket mind cseréltük, az összes O gyűrűt, e 3 db "kapcsos" acél gyűrűt is.
Egyébként mértem úgy is, hogy a 2 kuplungot(c1-2) kiiktatták, a rájuk menő 2 acélcsövet levakoltam, de már a kuplungok előtt elveszik a nyomás, már ott is csak 4-5 bár a 10,5 helyett.
Ma annyira jutottam, hogy meg tudtam mérni egy gépet, ami elvileg jó, már 30-40 éves korához képest smile lol, és most már tudom azt, hogy a C1-C2-n is ugyan annyi nyomásnak kell lennie, mint az összes többi kuplungon, meg ugye a töltő szivattyún.
Aztán haza, mértem rámértem az MFWD-re, ott nincs nyomáskülönbség a szivattyúhoz képest, mértem PTO-t, ott 7-7,5 bár van, ez nem igazi, de mivel ez nincs soha használva és bekapcsolva, ezt egyenlőre nem firtatom.
Illetve firtatom, mert holnap, ha lesz időm a menetkuplung házát leveszem, mert ott is van egy mérési pont, CLM CL M felirattal. Ha jól gondolom ez Clutch lenne, csak itt még a C1-2 nincs 2 mérési pontra bontva, mint a jobb oldalt, ezen is csak 5 bár van, úgy gyanítom, hogy a menetkuplung és vagy a rászerelt TLT szelepházban tűnik el a nyomás!
Volt levéve, átnézve, teljesen kimosva, a szűrő biztonsági szelep szorult, fém pelyhek voltak benne, illetve a menetkuplung szelepen, amit a pedállal vezérlünk volt egy horzsolás, így azt már átraktuk a tartalékból, mert azt egészségesnek láttuk.
Van egy menetkuplung házunk, ami elvileg jó, mindent átpakolok és meglátom mi lesz! Hárha!C1-C2

#5034 shazi
2022-11-18 18:49:56

Válasz A.I. #5033. hozzászólásáraszia
jutottatok valamire? kuplungházban ahol bemegy 2 cső jobb oldalt c1 c2 kuplungba ahol a vezérlő olajat kapja, cseréltetek gumigyűrűt? illetve a 3 akasztós gyűrűt is cseréltétek? nem emlékszem a tengelyen van vagy a házon ami bemegy a kuplung közepébe gondolom ezeket cseréltétek.

Nincs profilkép
#5033 A.I.
2022-11-17 19:16:12

Válasz shazi #5032. hozzászólásáraAz a jelenség, hogy C1 és C2 kuplungon még mindig csak 4,7 bár a nyomás (1000 fordulaton), minden más kuplung ugyan annyi, mint a töltő szivattyú, azaz esetemben 10 bár.
Most már van minden fokozat előre és hátra is.
Úgy indult a dolog, hogy észre vettem lazítózás közben, hogy késik, gyanítottam, valamelyik kuplung csúszik, mivel minden fokozatnál fenn állt, amiben próbáltam, így C1-C2 lett gyanús!
Bontás előtt is lett mérve, szintén ~5 bár volt.
Szét lett tolva, C2 el volt égve(amúgy az olaj szagán már bontás előtt lehetett érezni, hogy valami megsült).
Csere, (hi-low nem lett nézve, lehet kellett volna, de mivel azon azonos volt a nyomás a töltő szivattyúéval, így ez mellőzve lett), nyomlap, lamella, karmantyúk(dugattyúknál).
Összetol, beindít, nyomás még mindig 5 bár!
Előre 1-2-3, 12-13-14-15 és Hátra 1-2 nem volt, meg sem mozdult a gép!
Gondolkodás, csak a C1 ugrott be, de az meg ugye "szemre" jó volt.
Le vettük a menetkuplung szelepházát, ebben a szűrőt védő szelep szorult, fém szemét volt benne!
Kitisztítás, új amikből kellett.
Jobb oldali szelepház, amiben a fokozat választó van, az is le, kitakarítás, új O gyűrűk, új rugók a szelepekhez.
Összerakás, megjöttek a hiányzó fokozatok, viszont a C1-C2n továbbra is csak ez a szűk 5 bár!
Itt merült fel a kérdés, hogy most akkor mi is van?
Ott is a töltő szivattyú nyomásával azonosak kell lennie vagy oda más nyomásérték van vezérelve!
(Holnap megyek ismerős 4650t kimérni, hogy neki mennyi megy c1-2re, ha a töltőszivattyval azonos nyomás, akkor valami szar van a palacsintában, de mi?
Teljes a tanácstalanság!)
Igazán nem csak neked címezve anekdotázok itt, hanem bárkinek, hátha...

#5032 shazi
2022-11-17 18:41:54

Válasz A.I. #5031. hozzászólására1500 as fordulaton 12 bar nak kellene lennie hivatalosan a kis kör nyomásának, feltöltő nyomásnak bemelegitve stb.

Nincs profilkép
#5031 A.I.
2022-11-17 14:33:51

Sziasztok!
Gyors kérdés!
C1-C2 kuplung üzemi nyomását todja valaki?

Nincs profilkép
#5030 A.I.
2022-11-13 19:00:19

Válasz Zotya4755 #5029. hozzászólásáraGyűrűket újat kapott, szépen csúszást össze és a nyomás sajnos még az előtt elveszik, hogy oda érne a kuplungban.
Dokumentációnk már van, a szerelőn keresztül került(olyan is kell, aki ért hozzá, csak közben ragad rám is valami olajsáron kívül), de az a bosszantó, hogy végig lett nézve és semmi látványos(rugó vagy szelep törés), abban bíztunk, lesz majd valami hülye biztos szemmel jól látható, de egyenlőre nincs.
Azt hiszem össze lesz rakva és bízunk benne, hogy megszűnik a gond,(rugó meg Ő gyűrocserékkel) ha nem akkor agyalunk tovább!
Addig is hátha valaki járt már így és súg egyetsmile thumbupcool!

Nincs profilkép
#5029 Zotya4755
2022-11-13 18:03:10

Válasz A.I. #5028. hozzászólásáraÜdv!
Ezt így elsőre nehéz volna megállapítani hogy hol veszik el a nyomás. Nem vagyok benne akkora szaki, szedtem szét raktam össze, de hogy az olaj honnan hova, mikor miket kapcsol össze azt nem tudom.
Van egy jó szaki mohácson, a Benedek István ha valaki akkor ő az aki rátud tapintani a gondra ha nem is látja. Ő mutatott nekem Egy rajzot, hogy adott sebességekben milyen kuplungok kapcsolódna. Annyira nem egyszerű.
Az hogy a "c1"c2" ben nics kellő nyomás, én max a nyelestengely akasztósgyűrű hibájára gondolnék.


Nincs profilkép
#5028 A.I.
2022-11-13 17:35:25

Válasz Zotya4755 #4997. hozzászólásáraJó estét!
Na vagy egy hete összetoltuk(hi/ló nem lett bontva)!
Indítás és a c1-c2-n 5 bár a nyomás, minden mást kimértünk, hi-lo-t, minden b-t, szóval mindent.
A szivattyú 10 bárral tölt, a többi részen meg van a 10, kivéve c1-2!
Levakoltuk a nem engedtük be a nyomást a c1-2re és már előtte is csak 5bár, ugye jobb oldali szelep házon vannak a mérési pontjai, de van egy Cl jelű, ami a bal oldalon van azon a fedélen, amin a szivattyú van(onnét jön a jobb oldalára a c1-2 vezérlő szelepekhez), azon is csak 5 bár.
Szelepházak leszerelve, mind a 2 oldalról, szemre semmi(szeleprúgók hossza nem egyezik a javításiban megadott értékkel)!
Kap új rugókat, O gyűrűket, ha akkor sem oldódik meg, akkor....
Mi lehet a hiba, tapasztaltál már ilyet?
Illetve kérdezem ezt bárkitől, aki olvassa és szívott már hasonló gonddal?
(Még a derekán, ahol egyik oldalról a másikra átmegy az olaj, azt akarjuk megnyomatni, nem e az a marha nagy öntvény tömb, a dereka, nem e ott enged!)

Nincs profilkép
#5027 Horváth Róbert_55088
2022-11-09 18:40:28

Válasz Csavarkulcs #5026. hozzászólásáraszted mire találták ki a gépközvetítőket?

#5026 Csavarkulcs
2022-11-09 18:26:21

Válasz mtz1221 #5022. hozzászólásáraViszel egy táska pénzt..gyakorlatilag minden kertkapunál lefelynek...jahh és ex kommandósokat. Valaki védje a segged. smile biggrin

Nincs profilkép
#5025 Horváth Róbert_55088
2022-11-09 18:23:20

Válasz A.I. #5024. hozzászólásáratöbbet állt, mint ment/ írják/! a viszkokuplung nem szokott fiatal gépen elromlani! amilyen trehányság és hozzánemértés látszik a többi használtgépeiken nagy esély rá, hogy valami elektromos bibi lehet és senki se értett hozzá! csak azt akartam demózni, hogy lehet ezeket olcsón is kapni és van nem széthajtott is!

Nincs profilkép
#5024 A.I.
2022-11-08 20:06:46

Válasz Horváth Róbert_55088 #5021. hozzászólásáraÁra nem is rossz, mondjuk a ventilátor sztenderd van a kerék mellett, de nem is ez a baj, én csak "kicsiben" gondolkoznék(ahogy a terményárak állnak, úgy azt is el lehet majd adni ami vansmile thumbdown, de ez egy másik topik), csak kb 250, max 300 ló de most csak álom, de köszi, hogy nézelődszsmile thumbupcool!

#5022 mtz1221
2022-11-08 19:51:10

Válasz Horváth Róbert_55088 #5021. hozzászólásáraLábon haza is lehetne hajtani. Ha meg nem akkor szép haláll lenne benne. smile lolsmile lolsmile lol

Nincs profilkép
#5020 Horváth Róbert_55088
2022-11-08 18:36:59

Válasz A.I. #5019. hozzászólásáracsak arra vóna jó. hogy a szomszédot megüsse a guta és belepusztuljon!! nem volna mit utána akasztani, bár egy 9 fejes ih tarlónjárót össze lehetne legózni hozzá, de 2 ih 7,2- est tandembe húzni nagy cívás volna! a földjeink felén megfordulni se tudnék vele szólóban se, nemhogy munkagéppel!! de azért látni az emberek képét- ebben ülve- aaaaaaaaz jeeeeeeeeeeeeeee!!!!
megtomérteni a bakancslistád!

Nincs profilkép
#5019 A.I.
2022-11-07 20:24:31

Válasz Horváth Róbert_55088 #5017. hozzászólásáraSajna ~17 kb szóval az már nem játszik, mert az nagyon drága hobbi lenne!
Szóval csak azért, hogy legyen nem engedheti meg az ember ilyen szupert év után az ilyen "mókát"!
De egyszer lesz, nem most, lehet nem jövőre, de bakancslistássmile thumbup, szóval lesz!

Nincs profilkép
#5018 A.I.
2022-11-07 20:18:53

Válasz A.I. #5016. hozzászólásáraNa megvan. Csak egy tízet kell lalkudnomsmile lol!
Viccet félretéve nekem a kistesója is nagy és bőven elég lenne, meg olcsóbb példány pláne(sajnos látom, hogy ilyenek az árak máshol is)!

Nincs profilkép
#5016 A.I.
2022-11-07 20:11:02

Válasz Zsolty 79 #5015. hozzászólásáraNincs facémsmile lolsmile wink!
Rákeresek majd valahol!

Nincs profilkép
#5015 Zsolty 79
2022-11-07 20:03:35

Válasz A.I. #5014. hozzászólásáraa facén KORE agro hirdet egy 8640 nézd megsmile thumbup

Nincs profilkép
#5014 A.I.
2022-11-07 18:38:56

Válasz Horváth Róbert_55088 #5010. hozzászólásáraNem hiszem, hogy eladnám, ha találnék egy olcsót, viszont az a bajom a nagyon drágákkal, hogy lehet egy szemmel nem jobb a "bele", mint az olcsóbbaknak, csak esetleg nincsenek külsőre úgy leharcolva.
Igen, ahogy a régi csuklósokat nézem(jobbára Kanada és USA, talán egyet láttam Angliába), ott vagy felének nincs függesztője. Az áraik meg...

#5013 máris szomszéd
2022-11-07 18:37:59

Válasz Gumóka #5007. hozzászólásáraPont olyanra fáj az én fogam is.
De szinte lehetetlen,pedig egy jó állapotúért,vagy rendesen felújítottért nem sajnálnám a pénzt.

Nincs profilkép
#5012 Horváth Róbert_55088
2022-11-07 18:25:48

Válasz A.I. #5008. hozzászólásáraAradon hirdettek egy 8630- ast pár éve sokáig, de azon csak vontató volt, függesztés nem!

Nincs profilkép
#5011 Horváth Róbert_55088
2022-11-07 18:20:10

Válasz Gumóka #5007. hozzászólásáraaz 50- eseket még használják a 40 km- es váltójuk miatt. 40- est könnyebben tudsz venni! de ezek mind javítósak. csak úgy vágj bele!!!

Nincs profilkép
#5010 Horváth Róbert_55088
2022-11-07 18:15:27

Válasz A.I. #5006. hozzászólásáraaz itthoniakkal az a gond, hogy minim 30eüó van bennük és szétkopott blokk töredezett váltó fogaskerekek!! 90- es években behozott külföldi nagyon ritka!
a teljes üzemeltetési doku beszerzése az a nehéz! a 3140- hez keresnék a neten javításit, de csak 3130- hoz találtam. 1- 2 mért csak hulladék van, 4- 5 m-re lehet még uannyit rákölthetsz, de 8- 9 -et már nem kapnál érte, ha el akarnád adni!!
nehéz ügy!

#5009 Gumóka
2022-11-05 20:38:11

Válasz A.I. #5008. hozzászólásáraVan itt egy 4630, igazi T.Sz gép, konkrétan 3-ból lett felújítva még gyerekkoromból emlékszek rá. Évekig húzta a nagy hesston bálázót is.

Még szántottam vele én is, az utolsó T.Sz években ősszel, mást már nem is csinált. De az egy 1 évnyi állás után is doxa volt, hiba nélkül letudta a kötelezőt.
Ma is megy még, egy helyi gazdánál szánt őszön, a T.Sz zárás óta meg eltelt 14 év. '75 körüli évjárat ha jól emlékszem.

Nincs profilkép
#5008 A.I.
2022-11-05 20:25:45

Válasz Gumóka #5007. hozzászólásáraEgy biztos, rengeteget elmennek, persze, nem az új csecsés vasak, de tudod mit, ez már a csak azért is helyzetsmile thumbupcool!
Szanberg "új" csuklós szerzeményét csodálom, mondjuk nem JD, nekem meg az a becsípődésemsmile lol, egy csuklós JD tetszene(rátenném a lazítót és együtt maradnának az örökkévalóságnaksmile lol), de szerintem nem jó kontinensre születtem-tünk, mert régi 90 előtti darabot nem találtam sehol Európában! Na meg a váltási kurzus most csak a területalapúnál előny, sehol máshol!

#5007 Gumóka
2022-11-05 20:11:04

Válasz A.I. #5006. hozzászólásáraElnyűhetetlenek. Én egy kisebbet 6 hengeres szívómotorost vennék, talán a 3350, bőven kiszolgálna. Arra adnám a forintot, de itthon nincs eladó, külföldről meg jelen helyzetben nem éri meg behozni sajnos.

Nincs profilkép
#5006 A.I.
2022-11-05 19:49:18

Válasz Horváth Róbert_55088 #5005. hozzászólásáraAzért az öreg gömbölyű fülkéseket(4755 pl) még nem a fogyasztói társadalom szellemében készítették, szerencsére!
Erősen gondolkozom egy másik lepukkant példány beszerzésén és apránkénti, ahogy az idő engedi gatyába rázásán!
Igazából a gazdaság mérete nem indokolja, de már csak azért is, úgy a kettő "nagy" gép közül egyik tuti mindig működne, vagy még kevesebbet menne és tovább szolgálna.(az sem kizárt, hogy még nagyobbat, vagy valami másik gyártó öreg vasát, bár inkáb nem tatkítanám, mert elég itt egyhez kiépíteni a "tudást". 5éves terv része ez az elgondolássmile cool)

Nincs profilkép
#5005 Horváth Róbert_55088
2022-11-05 19:41:26

Válasz A.I. #5004. hozzászólásáraszívesen! Mindenki a maga kárán tanul. A második trakinál már rutinosabb az ember.
amióta 2 óriás uralja a traktorgyártást, és semmiféle verseny nincs a cégek közt-csak szépen kartelleznek- azóta semmi köze a minőségnek az árhoz!!!!!
ma már nemcsak a trakik, de az alkatrészeik is tervezett élettartamúak!!

Nincs profilkép
#5004 A.I.
2022-11-05 13:51:47

Válasz Horváth Róbert_55088 #5003. hozzászólásáraKöszönöm!
Legközelebb jöhetsz összelegózni is a cuccostsmile wink!
Mint írtam, tököm tudja, hogy melyiknek csavarjának ki a gyári beszállítója.
És azt is tudjuk, hogy a kínai is tud minőségit is, csak meg kell fizetni, mert az már nem gombokért van! Olyan minőséget csinál, amilyet kérnek, és megfizetnek, de ez már egy másik téma.
Az a csomagolás, amin rajta van a szarvas, vagy akármilyen másik cég logója, az drágább, viszont valamilyen szintű biztosítékot is kell hogy adjon pluszban, hogy nem valami silány fos lesz. Nem mondom, hogy nem lehet jó egy nem cikkszámos zsacsis cucc, de ezt a traktort nem eladásra szögeljük, így nem kockáztatok, meg már minden megvan, szóval eső után köpönyeg smile thumbup!

Nincs profilkép
#5003 Horváth Róbert_55088
2022-11-05 10:37:01

Válasz A.I. #5001. hozzászólásáraTisztázzuk szépen! A johndeere nem gyárt, csak végszerel! Spicer, carraro, zf híd funk, allison, dana váltó stb! Ezek a cégek is beszállítóktol veszik az alkatrészeket! Az utángyártók is csak forgalmazók, akik sok esetben gyári beszállítóktol veszik a cuccot, csak ezek az alkatrészek a most gyártásban levő tipusokba már nem kellenek! Ezért egyáltalán nem biztos, hogy az utángyártott rosszabb minőség, mint a "gyári", viszont sokkal olcsóbb!!!! A lamellát vettük jd 4755 10eft/db " gyári"4 éve acéllemezre ragasztott bakelit/müködik/,idén ua cikkszámu 3140- hez 5eft/db vapormatic rézlemez grafitbronz ráötvözve/örökélet+/ ! Előtte volt a ragasztott bakelit, ami letöredezett a hilonál és összesült a kardánnál!
Ennyi!smile oops
Granit, vapormatic, bepco, kramp, prillinger ezek a nagy forgalmazók nálunk. Eu minőségbiztosítási rendszerük van, elvileg nagyongagyit nem árulnak! Minden vétel előtt ráguglizok, és a forgalmazójuktól ajánlatot kérek! 40- 50 éves tipusokhoz már csak távolkeleti beszállítók vannak, de amcsiban rengeteg megy ezekből, és csak jó minőségű alkatrészt lehet eladni!!

Nincs profilkép
#5001 A.I.
2022-11-01 16:56:21

Válasz Horváth Róbert_55088 #5000. hozzászólásáraFővdarabot, csak gyári anyaggal újítok fel, ajtó kilincs lehet után gyártott, még víz hűtő is, de nem is a lamella darab árá a baj, hanem hogy kell gyorsan 4, meg nyomlap is annyi, agyból csak 1, de az a költség majdnem harmada, abból meg nem játszik sem használt(mert olyan benne is van), sem utángyártott.
Amúgy meg nem akarom újra szétbeontani vagy 10e óráigsmile lol, legalább is emiatt nem!
Másiknak az olajhűtője szivárog, ki lesz véve, ha ez össze lesz pakolva, aztán ha javítható, akkor marad, ha nem megy bele az új utángyártott, ami "csak" 100eFt, nem pedig 300!
Egyébként lehet van utángyártottban is prémium, de melyik is az, ami gyári minőségű, mert sajnos (vagy nem) ennyire nem vagyok benne.
De azért köszönöm!smile thumbupcool

Nincs profilkép
#5000 Horváth Róbert_55088
2022-11-01 16:00:05

Válasz A.I. #4998. hozzászólásáraAnnak az anyagkötségnek utána kéne nézni kicsit!!! Lamella van 5, 10 és 20 ezerért is! És nem az 5 ezres a legxarabb!

Nincs profilkép
#4999 JD 4630
2022-10-25 21:39:32

Válasz A.I. #4998. hozzászólásáraVan a kuplungházban van, és én is kiborítanám ha már 2 van húzva.

Viszont lehet duplázod vagy triplázod az anyagköltséget ha belenyúlsz.

Nincs profilkép
#4998 A.I.
2022-10-25 20:27:30

Válasz Zotya4755 #4997. hozzászólásáraHi/lo?
Most kicsit értetlen leszek, de powershift-ben van olyan rész, ha igen melyik az? Ketté tolva ennyi cucchoz férni hozzá.l nagyából.
Egyébként elengedte a nyomást a dugattyúknál valószínűleg és emiatt kezdett csúszni. Ami érdekes, hogy a ferodoros tárcsák megégtek, de nem loptak el, ganítom annak még kellett volna egy kis kínzás, viszont az acéltárcsák is kukák lettek, színesek, a felületük nem sima és még meg is hallottak, jó, nem mint a banán, de sík lapon billegnek, mérni sem kell annyira hajlott, tuti túl van a tűrésen!

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


2024 tuti befektetései: arany, kávé, kakaó, tojás
2024 tuti befektetései: arany, kávé, kakaó, tojás
A mezőgazdasági termékek piacán nagy kilengések voltak, míg az ipari...
Így alakulhat át az EU agrártámogatási rendszere
Így alakulhat át az EU agrártámogatási rendszere
Valószínűsíthetően ez lesz a "befutó" változat, mert már több alkalommal is...
GOOD YEAR
GOOD YEAR

65 Ft

420/70 R28 Alliance Agristar II 1 pár
420/70 R28 Alliance Agristar II 1 pár

310.000 Ft

Kézipumpák csomagban
Kézipumpák csomagban

28.500 Ft

Norton kútfejek,  használtak
Norton kútfejek, használtak

55.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]