Köszi! Az olyan pici volt hogy elkerülte a figyelmemet!
Tehát 99%ban kész, kilakatolva, kiegyengetve, nagy része fémig csiszolva,az egész újraalapozva(ami a gyárnál kimaradt), majd lefestve.
Vezetékek, lámpák, csövek átnézve.
Tető kiüvegszálazva kókler lámpák hely eltüntetve. Stb
Még két orrsúlyt kell megcsinálnom, mert ki van szakadva a közepe, de az is készül már
Volt vele munka rendesen, pedig nem is volt olyan rossz, de aki előttünk ecsettel kenegette, annak eltörném a kezét, mert csiszoltam miatta annyit
Nekem is ilyen volt egy perkins (ferguson) motoron. Gyári felújítottra cseréltem le. Féláron volt a stanadyne felújításhoz képest. A vicc az benne, hogy amit hoztak helyette az CAV-lucas már. Ilyt meg szerbiából lehetett volna még olcsóbban venni. Szóval ha valahogy áttudnád váltani hogy annak pontosan mi a lucas megfelelője akkor utána már sínen lennél.
Itt vannak a lucas másolatok:
http://www.ipm-factory.rs/index.php?option=com_content&view=article&id=38&Itemid=19
Válasz #2499. hozzászólásra
Üdvözletem ! Helyileg Jászboldogháza .
Az árat meg privátban e-mailen keresztül beszéljük meg ahol tudok küldeni fényképeket is róluk .
nem lehet kicserélni bosch rendszerűre?
Kéne mérned egy furatátmérőt, a csavarok távolságát egymástól és a tengely végéről vagy a fogaskerékről valami infó kéne, mert 30-as bosch adagolót olcsón lehet találni jót
vagy 6 os perkins köradagoló van otthon nem tudom kompatibilis-e?
Válasz #2485. hozzászólásra
Hali!
Elküldeném, de nem találom a mail címedet, ha megadod, akkor átküldöm. Eladtad már a meghirdetett géped, vagy még csak szemezgetnek vele?
Mi van a kevés üzemórással elkészült már?
Válasz #2483. hozzászólásra
Nem akarom elrontani az üzletet, de nekem meg van fájlban, ha gondolod átküldhetem, ámbár nem sok konkrétum van benne. Inkább érdekesség...
Engem érdekelne a prospektus, ha még megvan. Már a múltkor is írtam mikor az apróhirdetésben hirdetted, de valamit biztos nem jól csináltam, hogy nem válaszoltál vissza.
Mi lenne az ára?
Válasz #2475. hozzászólásra
Lesz hála égnek:)
Most épp egy olyan gépet csinálok,ami ebben a kategóriában kuriózumnak számít,még sosem volt megbontva a hátulja,most lesz először,viszont most sem volt baja,csak a motornak,de már illő megnézni,és korrigálni bizonyos dolgokat.
16000 üzemórás egyébként.
Akkor ez úgy járt mint az Oroszoknál mikor több volt a vodka, és nem jutott rá valami, csak itt lehet hogy épp a Whisky volt több, de hogy ez alatt egy kis alapozó sincs az is biztos!
A géptest belseje valóban sárga(sajnos már láttam azt is).
Elnézést de a JD a zöld fedő festék réteg alá sárga alapozót használt nem csak kívül ,de belül is!Sőt fődarab alkatrészek ami sárga alapozóval jöttek le a gyártó sorról is jól bírták a strapát amikor a traktorba kerültek.....
Válasz #2470. hozzászólásra
Üdv!
Ez nem az a gép,ezt még tavaly raktuk össze,csak idén tavaszra maradt pár apróság rajta.
Az is elég jól áll már,de van még munka rajta:)
Fülke fenn van,villamosságát csinálom épp.
De persze közben millió más elfoglaltság is adódik:)
Meg párhuzamosan egy motorhibás gépet is csinálunk,aminek a váltóját is átnézzük:)
Más, ma kezdtük el a festést, egy pár órát már csiszolgattunk, és hát megmondom őszintén nem vagyok elájulva a John Deere minőségtől.
Egy szikra alapozó nincs a gyári festék alatt, így a fémet is kezdi csípni a rozsda, így majdnem mindenhol le kell takarítani a régi festéket, hogy normálisan meg lehet csinálni.
A menetkuplungot ,hogy nézted ,mert terhelten pl szántásnál érdekes, nem az udvarban ide oda csalinkázásnál kell nézni
a dugattyút széthúzás után látod, egyébként mindenképp javaslom, h szedd ketté, valamit biztos kell cserélni ha már kettőbe van, de ha van segítség csak 1 nap megy el rá.
kisszivattyú lehet sáros de akkor más hidraulikus működésű résznél is észrevennéd
pl kormány
Üdv. A menet kuplung működik rendesen,csak a TLT nem.Ma kicseréltem a váltón a szűrőt hát nem lett jobb,a boltos ahol a szűrőt vetem a kis szivattyúra gyanakodott,szerintem nem az .Amúgy a dugattyúhoz hozzá lehet férni vagy csak ha szét van húzva? Szabolcs megye
Ezt szomorúan hallom. Nem szeretem ha valami nem úgy működik mint ahogy kell neki.
Mikor szét volt bontva nem láttatok rajta semmit? Mert az első perctől kezdve ilyen.
Szétbontani nem akarom Isten őrizz
Azt hittem kivülről lehet ártani neki valamit.
a kuplungfedélen vannak mérőpontok külön a menetkuplungnak külön a tltnek
itt kb 10 bart kéne mérned a következőképp:
ha kuplung be van nyomva 0 bar ha felengeded 9-10 körül
tlt alapba 0 bekapcsolva 9-10 bar
a te esetedben gyanús h szétment a dugattyúnál a gumigyűrű és elengedi a nyomást
ha így dolgoztál vele elszálltak a kuplunglamellák
a kérdés az h a menetkuplungod is megsült e
összerakásnál a kuplung nagyon kényes arra h a békák síkban legyenek a tolomérős méricske nem jó kell hozzá célszerszám ha kell ebben tudok segíteni attól függően merre vagytok?
Nem nagyon ismerem a gépet nemrégen van. Nem tudom,hogy van e köze hozzá de ha kapcsolom a TLT felvillan a trans olaj lámpa , ha a kuplungot kinyomom akkor is . Olaj van benne.
hátul van a szériaszám a váltóház jobb oldalán a váltófedéltől 10 cm-re
a hidró hajtás nem perdöntő
de valszeg az újabb kuplungos lesz
vagy a dugattyúnál megy el a nyomás és nem feszítí össze a tárcsákat a kuplungban, vagy megsültek a kuplunglamellák
1 hónapra 1 szer kölcsönadtuk az egyik 30-ast nagykockabálázni abban is megsütötték a lamellákat
kéne szerezned valakit aki picit ért hozzá és széthúzni a gépet a motor és váltó között ha van beton és pár cucc könnyen megy
1-2
dologra kell csak figyelni
pl
a hidraulikacsövek mindkét oldalát lazítsd le
és összetolásnál nem szabad csavarral összehutatni hagyni kell összecsúszni
5211 hozzászólás
Válasz #2509. hozzászólásra


Üdv Kolléga!
Gratulálok,jól sikerült megcsinálnod,amit terveztél!
Jövő héten rakok Én is képet,mert elkészült ismét egy.
Válasz #2509. hozzászólásra

Jól néz ki szépen meg csináltad!
Válasz #2507. hozzászólásra



Köszi! Az olyan pici volt hogy elkerülte a figyelmemet!
Tehát 99%ban kész, kilakatolva, kiegyengetve, nagy része fémig csiszolva,az egész újraalapozva(ami a gyárnál kimaradt), majd lefestve.
Vezetékek, lámpák, csövek átnézve.
Tető kiüvegszálazva kókler lámpák hely eltüntetve. Stb
Még két orrsúlyt kell megcsinálnom, mert ki van szakadva a közepe, de az is készül már
Volt vele munka rendesen, pedig nem is volt olyan rossz, de aki előttünk ecsettel kenegette, annak eltörném a kezét, mert csiszoltam miatta annyit
Válasz #2506. hozzászólásra
Beilleszt gomb!
Mit cseszek el hogy nem teszi ki a képet?
Kiválasztom a mappából, feltöltöm, látom is a képet, rányomok hogy küld és semmi?
Köszi
http://www.agroinform.com/files/forum/agroinform_20140627222007_kep_610.jpg
Remélem most sikerül a kép is
Höhő
Válasz #2501. hozzászólásra
Köszi, megpróbálom beazonosítani!
Válasz #2490. hozzászólásra
Nekem is ilyen volt egy perkins (ferguson) motoron. Gyári felújítottra cseréltem le. Féláron volt a stanadyne felújításhoz képest. A vicc az benne, hogy amit hoztak helyette az CAV-lucas már. Ilyt meg szerbiából lehetett volna még olcsóbban venni. Szóval ha valahogy áttudnád váltani hogy annak pontosan mi a lucas megfelelője akkor utána már sínen lennél.
Itt vannak a lucas másolatok:
http://www.ipm-factory.rs/index.php?option=com_content&view=article&id=38&Itemid=19
Válasz #2499. hozzászólásra
Üdvözletem ! Helyileg Jászboldogháza .
Az árat meg privátban e-mailen keresztül beszéljük meg ahol tudok küldeni fényképeket is róluk .
Válasz #2498. hozzászólásra
Üdv!
Mennyi lenne a csomag???
És merre vagy helyileg???
Köszi!
Eladó John Deere 4650-es alkatrészek !
RE16825
tömítések
1-RE13035 3 db
R79995 3db
R86062 1db
R502011 1db
R130573 3db
R520580 1db
R58900 1db
Érdeklődni : Borsányi Dávid 06302597906
e-mail: borsanyi.david@freemail.hu
JD-4755 után keresnék valami olcsó középmély lazítót!
Válasz #2484. hozzászólásra
Tisztelt Kolléga!
Engem is érdekelne a prospektus! horvath.r68@gmail.com
Esetleg egy tipus , vagy kép a crystal adagolóról, ami alapján rá tudnék keresni?
Válasz #2493. hozzászólásra

Na erről van szó nem kell pánikolni, kicsi matekolással meg lehet sokmindent oldani
Válasz #2492. hozzászólásra
Itt Crystál adagolót szereltek egy 970-es Joni kombájnra
Válasz #2490. hozzászólásra
nem lehet kicserélni bosch rendszerűre?
Kéne mérned egy furatátmérőt, a csavarok távolságát egymástól és a tengely végéről vagy a fogaskerékről valami infó kéne, mert 30-as bosch adagolót olcsón lehet találni jót
vagy 6 os perkins köradagoló van otthon nem tudom kompatibilis-e?
Válasz #2487. hozzászólásra
Megnéztem kolléga,és válaszoltam is:)
Köszike!
Üdv!

Van valakinek stanadyne db 2 adagolója?
JD 4020 trakimon van , melegen már nem akar elindulni.
Ez egy forgószeparátoros régi szerkezet, horror árajánlatot kaptam felújításra...
Nagy segítség lenne, ha valakinél lenne elfekvőben egy használható!
Üdv!
Válasz #2484. hozzászólásra
Honnan sikerült megszerezned? Nem véletlenül a bolcsboleny@freemail.hu-ról küldték...
Válasz #2485. hozzászólásra

Ha a johndeere-4650@freemail.hu-t használom tessék megnézni kérem!
Válasz #2485. hozzászólásra

Hali!
Elküldeném, de nem találom a mail címedet, ha megadod, akkor átküldöm. Eladtad már a meghirdetett géped, vagy még csak szemezgetnek vele?
Mi van a kevés üzemórással elkészült már?
Válasz #2484. hozzászólásra
Üdv!
Nekem is elküldenéd???
Csupán csak érdekességképp:)
Köszi!
Válasz #2483. hozzászólásra

Nem akarom elrontani az üzletet, de nekem meg van fájlban, ha gondolod átküldhetem, ámbár nem sok konkrétum van benne. Inkább érdekesség...
Szia Kósa Dani vagyok!

Engem érdekelne a prospektus, ha még megvan. Már a múltkor is írtam mikor az apróhirdetésben hirdetted, de valamit biztos nem jól csináltam, hogy nem válaszoltál vissza.
Mi lenne az ára?
Van 4030 as JD magyar nyelvű prospektusom, ha valakit érdekel jelezzen.



Válasz #2480. hozzászólásra
Engem érdekelne a széthúzó pad jonasarpad@freemail.hu
Ha esetleg valakit érdekel,tudok 1 eladó '30-ashoz való széthúzó kocsit+kellékeket.
Kellemes Husvéti Ünnepeket Kívánok minden sorstársamnak!


Válasz #2475. hozzászólásra
Lesz hála égnek:)
Most épp egy olyan gépet csinálok,ami ebben a kategóriában kuriózumnak számít,még sosem volt megbontva a hátulja,most lesz először,viszont most sem volt baja,csak a motornak,de már illő megnézni,és korrigálni bizonyos dolgokat.
16000 üzemórás egyébként.
Válasz #2476. hozzászólásra

Akkor ez úgy járt mint az Oroszoknál mikor több volt a vodka, és nem jutott rá valami, csak itt lehet hogy épp a Whisky volt több, de hogy ez alatt egy kis alapozó sincs az is biztos!
A géptest belseje valóban sárga(sajnos már láttam azt is).
Válasz #2474. hozzászólásra
Elnézést de a JD a zöld fedő festék réteg alá sárga alapozót használt nem csak kívül ,de belül is!Sőt fődarab alkatrészek ami sárga alapozóval jöttek le a gyártó sorról is jól bírták a strapát amikor a traktorba kerültek.....
Válasz #2473. hozzászólásra

Akkor lesz idén eladó ötvenes rendesen
Válasz #2472. hozzászólásra

Akkor sem ártott volna rá egy kis alapozó
Válasz #2470. hozzászólásra
Üdv!
Ez nem az a gép,ezt még tavaly raktuk össze,csak idén tavaszra maradt pár apróság rajta.
Az is elég jól áll már,de van még munka rajta:)
Fülke fenn van,villamosságát csinálom épp.
De persze közben millió más elfoglaltság is adódik:)
Meg párhuzamosan egy motorhibás gépet is csinálunk,aminek a váltóját is átnézzük:)
Válasz #2471. hozzászólásra
Szerintem azért nem lehet annyira rossz, ha kibírt majd harminc évet...
Válasz #2469. hozzászólásra

Mert egyszerűbb volt megkérdezni Pistit
Más, ma kezdtük el a festést, egy pár órát már csiszolgattunk, és hát megmondom őszintén nem vagyok elájulva a John Deere minőségtől.
Egy szikra alapozó nincs a gyári festék alatt, így a fémet is kezdi csípni a rozsda, így majdnem mindenhol le kell takarítani a régi festéket, hogy normálisan meg lehet csinálni.
Válasz #2462. hozzászólásra
Ez az a gép, amit hirdetsz, amiről a múltkor raktál fel képet?
Válasz #2466. hozzászólásra
Érdekes az enyém is ezt csinálja, de nekem még be sem lehet kapcsolni a tlt-t. De miért nem nézed meg a szerelési útmutatóban?
Válasz #2467. hozzászólásra
A menetkuplungot ,hogy nézted ,mert terhelten pl szántásnál érdekes, nem az udvarban ide oda csalinkázásnál kell nézni
a dugattyút széthúzás után látod, egyébként mindenképp javaslom, h szedd ketté, valamit biztos kell cserélni ha már kettőbe van, de ha van segítség csak 1 nap megy el rá.
kisszivattyú lehet sáros de akkor más hidraulikus működésű résznél is észrevennéd
pl kormány
sajna nem vagy közel én baranyában vagyok
Válasz #2465. hozzászólásra
Üdv. A menet kuplung működik rendesen,csak a TLT nem.Ma kicseréltem a váltón a szűrőt hát nem lett jobb,a boltos ahol a szűrőt vetem a kis szivattyúra gyanakodott,szerintem nem az .Amúgy a dugattyúhoz hozzá lehet férni vagy csak ha szét van húzva? Szabolcs megye
Válasz #2461. hozzászólásra
Ezt szomorúan hallom. Nem szeretem ha valami nem úgy működik mint ahogy kell neki.

Mikor szét volt bontva nem láttatok rajta semmit? Mert az első perctől kezdve ilyen.
Szétbontani nem akarom Isten őrizz
Azt hittem kivülről lehet ártani neki valamit.
Köszi
Válasz #2464. hozzászólásra
ha felvillan az nembaj
a kuplungfedélen vannak mérőpontok külön a menetkuplungnak külön a tltnek
itt kb 10 bart kéne mérned a következőképp:
ha kuplung be van nyomva 0 bar ha felengeded 9-10 körül
tlt alapba 0 bekapcsolva 9-10 bar
a te esetedben gyanús h szétment a dugattyúnál a gumigyűrű és elengedi a nyomást
ha így dolgoztál vele elszálltak a kuplunglamellák
a kérdés az h a menetkuplungod is megsült e
összerakásnál a kuplung nagyon kényes arra h a békák síkban legyenek a tolomérős méricske nem jó kell hozzá célszerszám ha kell ebben tudok segíteni attól függően merre vagytok?
Válasz #2463. hozzászólásra
Nem nagyon ismerem a gépet nemrégen van. Nem tudom,hogy van e köze hozzá de ha kapcsolom a TLT felvillan a trans olaj lámpa , ha a kuplungot kinyomom akkor is . Olaj van benne.
Válasz #2460. hozzászólásra
hátul van a szériaszám a váltóház jobb oldalán a váltófedéltől 10 cm-re
a hidró hajtás nem perdöntő
de valszeg az újabb kuplungos lesz
vagy a dugattyúnál megy el a nyomás és nem feszítí össze a tárcsákat a kuplungban, vagy megsültek a kuplunglamellák
1 hónapra 1 szer kölcsönadtuk az egyik 30-ast nagykockabálázni abban is megsütötték a lamellákat
kéne szerezned valakit aki picit ért hozzá és széthúzni a gépet a motor és váltó között ha van beton és pár cucc könnyen megy
1-2
dologra kell csak figyelni
pl
a hidraulikacsövek mindkét oldalát lazítsd le
és összetolásnál nem szabad csavarral összehutatni hagyni kell összecsúszni
a többit meg meglátod ha kettébe van a gép
Válasz #2457. hozzászólásra
Üdv!
Ebben a kérdésben nem Én vagyok a profi,hanem kolléga aki írt is már Neked!