Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR410.51 FtUSD390.93 FtCHF441.89 FtGBP492.37 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #2142. hozzászólásra
Ha nem csúszott szét nem kell aggódnod,mert akkor semmi sem tud szétakadni.
Jó az a szimering is,nem kell ragaszkodni az eredeti fémházashoz.
Nem jött ki a közepe, csak a ház jött le.
Remélem nem akadt ki semmi, így nem láttam rajta rendelleneset, de most már kezdek ideges lenni miatta, de nem szeretném csak azért visszabontani, hogy megnézzem.
A szimeringet kicseréltem a kihajtásánál, mert folyt a kardán burkolatba az olaj, a szimering futója lapos volt.
Viszont nem kaptam fémházasat, remélem nem baj, de kapott jó minőségűt.
Holnap folyt köv
Még a váltóhoz is hozzáfogtam, egy gumi csövet kicseréltem, meg egy fém csövet megforrasztottam rézzel mert ki volt kopva.
Ha minden jó akkor rátértek a porlasztóra, és a jobb első kerékagyra.
Köszi.
Karter tömítést nem vettem, hanem elvittem a kartert a tömítéskészítő bácsimhoz, és komoly 2000ft-ért vágott méretpontosat 1mm-es kringelitből
Nem szeretek visszarakni csak pasztával semmit.
Ma összeraktam, de még az olajat sem öntöttem vissza had kössön meg rendesen. Majd holnap reggel kiderül, hogy csináltam-e valamit, vagy csak az időt töltöttem
Válasz #2138. hozzászólásra
Az elsőhajtás házból nem csúszott ki a közepe mikor levetted?
Ha igen,akkor ott nagyon vigyázz az akasztósgyűrűkre mikor rakod vissza.
Meg a gumikarikára is figyelj a tömítőfelületen!
Válasz #2137. hozzászólásra
Üdv!
Nem tud elrepülni semmi sem,és igazán vigyáznod sem kell semmire,minden értelemszerü.visszarakásnál annyit kell figyelni,hogy a leeresztőcsavar a kivágáshoz kerüljön.
A kartert masszával szoktam feltenni.nem rakok tömítést már régóta.
Ha mégis veszel tömítést,akkor az egybetömítést vedd meg,és olyat aminek hátul megvannak a fülei is,mint a karternak,nem csak kerek a sarka mint elöl.
Mindegy egyszer csak elfogynak ezek a rohadt olajfolyások
Ha ez meglesz még a jobb első kerék van hátra meg egy porlasztó is folyik, meg a turbó olaj visszafolyó cső is folyik.
Aztán remélem kuplungtól előre rendben lesz. Aztán jöhet a váltónak az olajfolyása. Három helyen tuti jön
A karter csavarok nem voltak lazák? Csak mert 1szer jártunk úgy az elején hogy a 30 ason lelazult és az olaj kinyomott egy jókora darabot belőle, mire észrevettük bejelzett az olajnyomásmérő, telelett töltve de hazáig 8-10 km alatt kinyomott megint 10 15 litert, na azóta azt a fajta darabokból álló tömítést nem szeretem, meg ragasztjuk a kartercsavarokat is .
Kolléga még egy kérdés, csak hogy ne mindíg telefonon zaklassalak, mert már gondolom az idegeidre megyek
Folyik még az olajam a jobb első keréknél is. Kivül folyik a kerékagynál rá a felnire.
Ha körbe lebontom azt a millió csavart nem repül el belőle semmi?
Kell valamire vigyáznom?
Sajnos nem lett igazad.
Kartertömítés lett a vége.
Ma sikerült lebontani, egy igazi élmény volt
El volt szakadva, és volt közte vagy 2mm rés, a bal első sarkában.
Remélem holnapra kész az új tömítés, és délután kezdhetem visszarakni.
Még a "malacnak" a kihajtásánál is folyt az olaj, így az is kap egy szimeringet egy füst alatt. Persze eddig az sem látszott mert folyt bele a kardán burkolatba.
Válasz #2119. hozzászólásra
Nem kettő?
De Én ebben nem bízok kolléga,de a jó isten hangja beszéljen belőled
Nem sokkal elötte ott vannak az illesztőcsavarok,azokat meg elég komolyan meg lehet húzni,de akármi is lehet,majd kiderül mit ír a kolléga.
Hétfőn ki fog derülni, mert visszateszem a vízszivattyút, és most hogy szét van bontva beáztatom brigéciolba, és most már rendesen meg tudom mosni, és nézem honnan indul meg pontosan, mert eddig csak saccoltam.
el árulok egy "titkot"!
nem kell olaj teknő tömítést cserélned.elől van három csavar ami a homlok pajzsba van becsavarba.azok ki szoktak lazulni,mert aluminium nem lehet annyira meghúzni!meg ne szakítsd.
Válasz #2117. hozzászólásra
Üdv!
Holnap megírom a cikkszámokat is,meg a váltóméreteit is,mert fejből nem tudom,és a telephelyen van a katalógusom amibe beírtam
Áruld már el kolega, hogy hányas ékszíj kell az 50es-re?
És persze a klíma szíj mérete is kellene.
Eléggé el vannak érve, ha már le van bontva minden rendelek rá 3at.
90%hogy nem főtengely szimmering, hanem kartertömítés.
Eddig nem látszott pontosan, hogy honnan indul el az olaj de hogy lebontottam, így már jobban látszik.
Még kérdések.
A műszerfalon bevillant kb 2mp-ig a bal alsó ikon.
Mi is az pontosan, mert a kezelésiben kuplunghőfok van, de nekem nem rémlik hogy ilyet is mondtál volna?.
Hol van a jeladója, gondolom pillanatnyi elmezavar volt.
Kuplungholtjátékot kell ezeken állítani, vagy csinál mindent magától?
Olyat csinál, hogy ha a vízhőfok felmegy középig akkor gondol egyet és lefekszik.
Reggelre mikor kihül akkor megint működik. Ezért gondoltam a gombára.
Akkor ezek szerint elolvastad az én levelemet is amit a freemailre küldtem.
Válasz #2106. hozzászólásra
Üdv!
Már képben vagyok
Nincs sajna,Én is úgy veszem amikor kell,de ritka.
Próbáld megcserélni az olajhőfokéval,és meglátod akkor mutat-e rendesen,addig ne vegyél semmit.
Ilyen leírásom nincs amit említettél,csak alkatrészkatalógusom van papír formában.
A többi a fejemben van
Válasz #2110. hozzászólásra
Üdv!
Sajna ritkán megyek fel oda,most megnéztem,meg is van,köszönöm szépen,hogy gondoltál rám,és köszönöm az elismerő szavakat is.
Természetesen érdekelnek az efajta dolgok,és ha tudsz egy elérhetőséget,nagyon megköszönöm.
Válasz #2104. hozzászólásra
Üdv
Pár hete küldtem a hirdetéseknél szereplő freemail-es címedre egy levelet. Megkaptad és tárgytalan, vagy nem jutott el odáig az üzenet?
Egy olyan kérdésem lenne, hogy werk ekéhez nincs esetleg elfekvőben kormánylemez betéted (tudod az a kis háromszög)? Öt darab kellene. Esetleg hol lehet jó áron beszerezni?
Nem csak ez volt a tettes a szivattyú cserés volt mindenképp,a gép(órás) tesztelése közben akadhatott alá ez a szelepnek mert egy pillanat alatt 12 barról lement 2-re,de már rendben van minden
5196 hozzászólás
Válasz #2144. hozzászólásra
Akkor jó!
Ha szétakadt, akkor csak nem hajt, vagy szét is tör valamit?
Válasz #2143. hozzászólásra
Reméljük!:) Holnap kiderül.
Amúgy a motor szép tiszta belül is, a karterban sem találtam semmit hálistennek
Válasz #2142. hozzászólásra
Ha nem csúszott szét nem kell aggódnod,mert akkor semmi sem tud szétakadni.
Jó az a szimering is,nem kell ragaszkodni az eredeti fémházashoz.
Válasz #2141. hozzászólásra
Biztos jó lesz!
Válasz #2140. hozzászólásra
Nem jött ki a közepe, csak a ház jött le.
Remélem nem akadt ki semmi, így nem láttam rajta rendelleneset, de most már kezdek ideges lenni miatta, de nem szeretném csak azért visszabontani, hogy megnézzem.
A szimeringet kicseréltem a kihajtásánál, mert folyt a kardán burkolatba az olaj, a szimering futója lapos volt.
Viszont nem kaptam fémházasat, remélem nem baj, de kapott jó minőségűt.
Holnap folyt köv
Még a váltóhoz is hozzáfogtam, egy gumi csövet kicseréltem, meg egy fém csövet megforrasztottam rézzel mert ki volt kopva.
Ha minden jó akkor rátértek a porlasztóra, és a jobb első kerékagyra.
Válasz #2139. hozzászólásra
Köszi.
Karter tömítést nem vettem, hanem elvittem a kartert a tömítéskészítő bácsimhoz, és komoly 2000ft-ért vágott méretpontosat 1mm-es kringelitből
Nem szeretek visszarakni csak pasztával semmit.
Ma összeraktam, de még az olajat sem öntöttem vissza had kössön meg rendesen. Majd holnap reggel kiderül, hogy csináltam-e valamit, vagy csak az időt töltöttem
Válasz #2138. hozzászólásra
Az elsőhajtás házból nem csúszott ki a közepe mikor levetted?
Ha igen,akkor ott nagyon vigyázz az akasztósgyűrűkre mikor rakod vissza.
Meg a gumikarikára is figyelj a tömítőfelületen!
Válasz #2137. hozzászólásra
Üdv!
Nem tud elrepülni semmi sem,és igazán vigyáznod sem kell semmire,minden értelemszerü.visszarakásnál annyit kell figyelni,hogy a leeresztőcsavar a kivágáshoz kerüljön.
A kartert masszával szoktam feltenni.nem rakok tömítést már régóta.
Ha mégis veszel tömítést,akkor az egybetömítést vedd meg,és olyat aminek hátul megvannak a fülei is,mint a karternak,nem csak kerek a sarka mint elöl.
Válasz #2137. hozzászólásra
ráadásul az olaj sem olcsó bele és ha több helyen is folyik, sok elfogy.
Válasz #2135. hozzászólásra
Mindegy egyszer csak elfogynak ezek a rohadt olajfolyások
Ha ez meglesz még a jobb első kerék van hátra meg egy porlasztó is folyik, meg a turbó olaj visszafolyó cső is folyik.
Aztán remélem kuplungtól előre rendben lesz. Aztán jöhet a váltónak az olajfolyása. Három helyen tuti jön
De ezek legyenek a legnagyobb bajai
Válasz #2133. hozzászólásra
Nem volt laza egy sem. Lehet szereléskor elszakította az "arany kezű" szerelő, vagy összezsugorodott vagy nem tudom.
Mindegy újul
Válasz #2131. hozzászólásra
ez van....
így tényleg több meló volt véle,....sajnos
Válasz #2133. hozzászólásra
Válasz #2132. hozzászólásra
Nem repül semmi.
Bár nem tőle kérdezted
A karter csavarok nem voltak lazák? Csak mert 1szer jártunk úgy az elején hogy a 30 ason lelazult és az olaj kinyomott egy jókora darabot belőle, mire észrevettük bejelzett az olajnyomásmérő, telelett töltve de hazáig 8-10 km alatt kinyomott megint 10 15 litert, na azóta azt a fajta darabokból álló tömítést nem szeretem, meg ragasztjuk a kartercsavarokat is .
Válasz #2129. hozzászólásra
Kolléga még egy kérdés, csak hogy ne mindíg telefonon zaklassalak, mert már gondolom az idegeidre megyek
Folyik még az olajam a jobb első keréknél is. Kivül folyik a kerékagynál rá a felnire.
Ha körbe lebontom azt a millió csavart nem repül el belőle semmi?
Kell valamire vigyáznom?
Köszi
Válasz #2119. hozzászólásra
Sajnos nem lett igazad.
Kartertömítés lett a vége.
Ma sikerült lebontani, egy igazi élmény volt
El volt szakadva, és volt közte vagy 2mm rés, a bal első sarkában.
Remélem holnapra kész az új tömítés, és délután kezdhetem visszarakni.
Még a "malacnak" a kihajtásánál is folyt az olaj, így az is kap egy szimeringet egy füst alatt. Persze eddig az sem látszott mert folyt bele a kardán burkolatba.
Válasz #2129. hozzászólásra
Semmi gond.
Hagyd, megrendelem a körbemért méret alapján, ha nem jó visszaküldöm, és megint zaklatlak a méretekkel
Válasz #2128. hozzászólásra
Elfelejtettem
Öregszek basszus
Ne hari.
Holnap reggel 8 után viszont megint ott leszek.Próbálkozom,jó?
Válasz #2126. hozzászólásra
Helló!
Sikerült megnézni az ékszíj méreteket?
Mondjuk este körbemértem, ha más nem akkor rendelek olyat reggel.
Válasz #2125. hozzászólásra
okés Saf!
Te nem az az ember vagy akire lehetne haragudni Pista!!
Válasz #2123. hozzászólásra
Nem piszkálásképp írtam
Remélem a barátság marad ettől a kis cáfolattól
Válasz #2123. hozzászólásra
azért majd lenne egy pár kérdésem akár facen is privibe ha valamikor jó akkor szolj
ezeknél a masináknál már csak így van :-)
Válasz #2122. hozzászólásra
lehet!öregszem!
nekünk valamikor fordult elő ilyen tünet!nem lehet már tudni semmit sem.....
Válasz #2119. hozzászólásra
Nem kettő?
De Én ebben nem bízok kolléga,de a jó isten hangja beszéljen belőled
Nem sokkal elötte ott vannak az illesztőcsavarok,azokat meg elég komolyan meg lehet húzni,de akármi is lehet,majd kiderül mit ír a kolléga.
Válasz #2118. hozzászólásra
Köszi várom.
Válasz #2119. hozzászólásra
Annak még jobban örülnék
Hétfőn ki fog derülni, mert visszateszem a vízszivattyút, és most hogy szét van bontva beáztatom brigéciolba, és most már rendesen meg tudom mosni, és nézem honnan indul meg pontosan, mert eddig csak saccoltam.
Majd beszámolok a fejleményekről.
Válasz #2117. hozzászólásra
el árulok egy "titkot"!
nem kell olaj teknő tömítést cserélned.elől van három csavar ami a homlok pajzsba van becsavarba.azok ki szoktak lazulni,mert aluminium nem lehet annyira meghúzni!meg ne szakítsd.
Válasz #2117. hozzászólásra
Üdv!
Holnap megírom a cikkszámokat is,meg a váltóméreteit is,mert fejből nem tudom,és a telephelyen van a katalógusom amibe beírtam
Válasz #2115. hozzászólásra
Üdv.
Áruld már el kolega, hogy hányas ékszíj kell az 50es-re?
És persze a klíma szíj mérete is kellene.
Eléggé el vannak érve, ha már le van bontva minden rendelek rá 3at.
90%hogy nem főtengely szimmering, hanem kartertömítés.
Eddig nem látszott pontosan, hogy honnan indul el az olaj de hogy lebontottam, így már jobban látszik.
Köszi
Válasz #2115. hozzászólásra
Utálsz gépelni mi?
Hívlak majd én elvégre engem érdekelnek a dolgok.
Lehet holnap ha el nem felejtem.
Válasz #2114. hozzászólásra
Üdv!
Majd felhívlak,és megbeszéljük.
Válasz #2112. hozzászólásra
Még kérdések.
A műszerfalon bevillant kb 2mp-ig a bal alsó ikon.
Mi is az pontosan, mert a kezelésiben kuplunghőfok van, de nekem nem rémlik hogy ilyet is mondtál volna?.
Hol van a jeladója, gondolom pillanatnyi elmezavar volt.
Kuplungholtjátékot kell ezeken állítani, vagy csinál mindent magától?
Válasz #2112. hozzászólásra
Hol lehet venni és mennyiért?
Olyat csinál, hogy ha a vízhőfok felmegy középig akkor gondol egyet és lefekszik.
Reggelre mikor kihül akkor megint működik. Ezért gondoltam a gombára.
Akkor ezek szerint elolvastad az én levelemet is amit a freemailre küldtem.
Válasz #2106. hozzászólásra
Üdv!
Már képben vagyok
Nincs sajna,Én is úgy veszem amikor kell,de ritka.
Próbáld megcserélni az olajhőfokéval,és meglátod akkor mutat-e rendesen,addig ne vegyél semmit.
Ilyen leírásom nincs amit említettél,csak alkatrészkatalógusom van papír formában.
A többi a fejemben van
Válasz #2110. hozzászólásra
Üdv!
Sajna ritkán megyek fel oda,most megnéztem,meg is van,köszönöm szépen,hogy gondoltál rám,és köszönöm az elismerő szavakat is.
Természetesen érdekelnek az efajta dolgok,és ha tudsz egy elérhetőséget,nagyon megköszönöm.
Válasz #2104. hozzászólásra
Üdv
Pár hete küldtem a hirdetéseknél szereplő freemail-es címedre egy levelet. Megkaptad és tárgytalan, vagy nem jutott el odáig az üzenet?
Igen.
Válasz #2107. hozzászólásra
A 4630-ast eladtad már??
Válasz #2106. hozzászólásra
Hűű újra regisztráltam, és a becenévvel írja a hozzászólást
Válasz #2104. hozzászólásra
Üdv kolléga.
Nincs véletlen egy vízhőfok gombád amit el tudnál adni?
Az enyém csak a meleg vizet nem szereti
Sziasztok!
Szeretnénk venni egy 4650-es gépet.Érdemes még ilyen gépet venni?
Vannak 2-3milla körül milyenek vajon?
Mire kell vásárlásnál oda figyelni?
Válasz #2103. hozzászólásra
Üdv!
A DORKER-nél Baján.
Válasz #2102. hozzászólásra
Hol szoktad venni hozzá az alkatrészeket?
Válasz #2101. hozzászólásra
Üdv!
Az sajna nincs elfekvőben,de szántóvasam van ha kell
Válasz #2097. hozzászólásra
Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy werk ekéhez nincs esetleg elfekvőben kormánylemez betéted (tudod az a kis háromszög)? Öt darab kellene. Esetleg hol lehet jó áron beszerezni?
Válasz #2097. hozzászólásra
ez a világos egyenes beszéd!!
Válasz #2098. hozzászólásra
Válasz #2096. hozzászólásra
Nem csak ez volt a tettes a szivattyú cserés volt mindenképp,a gép(órás) tesztelése közben akadhatott alá ez a szelepnek mert egy pillanat alatt 12 barról lement 2-re,de már rendben van minden
Válasz #2094. hozzászólásra
Üdv!
Igazán fogalmam nincs róla mennyi lehet,de ha nagyon kell akkor győznie kell a szándéknak