Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR412.2 FtUSD390.02 FtCHF442.28 FtGBP493.58 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Akkor tényleg az a gép. Jól jártál vele nagyon, mert az árához képest egy nagyon jó kondiban lévő gépet kaptál. Utólag kicsit meg is bántam, hogy nem a tiédet vettem meg, mert bár az enyém összkerekes, de folyamatos törődést igényel, míg ennek nagyon jó gazdija volt.
Akkoriban meg lebeszéltek róla, hogy csak mezítlábas, de szerintem megfelelő súlyozással nem sokat von le a használati értékéből.
Vigyázz rá te is.
Válasz #2042. hozzászólásra
Ezt mertem volna ajánlani,mert rohadt jó gép volt,de lesz még ilyen több is az idő során.
Úgytudom ha az egész rendszert kitisztítod,és másik olajjal töltöd fel,akkor mehet bele a másik gáz,és ennyi.Mert az a gond hogy ezzel az olajjal,összeveszik az új gáz.
Én így tudom. Annó is másmilyen gáz volt,és ez már egyszer lejátszódott mikor jött ez a gáz.
De ez igaziból annak a feladata aki csinálja a klímát.
Egyébként amivel Én dolgozok azon nincs is klíma.Nem nagyon megyek vele nyáron,és nem fektettem hangsúlyt a kérdésre.
Válasz #2041. hozzászólásra
Hali! Még egyenlőre szót fogad, de hát vannak azért kisebb bajai. Gondoltam, hogy hamar elviszik a trakidat. Szemeztem vele én is, hogy elcseréljük az enyémmel (értékegyeztetéssel persze), de sajna a mai gabonaárak, meg a kukorica kisülése gyorsan visszarántott a valóságba.
Azt halottad, hogy állítólag 2014-től nem lehet R22-es gázt kapni a trakikba (meg persze másba sem)? Ha ez tényleg igaz, akkor hogyan fogod megoldani a légkondibajokat?
Válasz #2040. hozzászólásra
Üdv!
Az egy daruzókötél középső szeme.
Elég így csak hátúl szétkapcsolni.Viszont így csak nagyobb ívben tudsz fordulni,ha kicsit élesebben is kell fordúlnod,akkor le kell venni a súlyokat,és csak 4 db.-ot kell fennhagyni.És még annyi van hogy nagyon össze kell húzi a súlyokat ilyenkor,nem mozdúlhatnak meg,mert ha leakad a súly középen akkor katasztrófa.
Amúgy semmi különös nincs velem,dolgozunk meg néha kicsit pihanünk,és ennyi Szabadság nincs,nyaralás nincs,erre születtünk
Elvitték a 4755-öst csütörtökön
Neked szótfogad a géped????
Válasz #2039. hozzászólásra
Az egy nagy láncnak a szeme, ami a kampó végén van?
Ha így vontatsz, akkor nem kell lekötni az első gardánt, csak hátul átkapcsolod a váltót azt mehetsz is?
Amúgy mi a helyzet veled?
A 4755-öst elvitték?
Válasz #2034. hozzászólásra
Üdv!
Akkor ha tudja valaki,Te tudod milyen cudar volt ez a gép
Volt vele dolgom bőven,de majdnem ajándékba kaptam a 4955-ös mellé,így megérte
Válasz #2032. hozzászólásra
Persze egyértelmű, ha nem sikerül elhozni jövő héten akkor legrosszabb esetben nem lesz lefestve idén, akkor majd tavasszal. A lényeg hogy jó legyen!
Válasz #2031. hozzászólásra
Üdv!
Megpróbálok mindent elkövetni az ügy érdekében,de tudod Te is hogy jöhetnek meglepetések sajna egy ilyen javítás alkalmával,és nem szeretném összehányni.
A hétfői nap elég kecsegtető,mert valószínü tudunk dolgozni rajta hárman egész nap,akkor haladunk is.
Majd beszélünk.
Majd látod hogy haladtok, de nagyon szeretném a jövő héten elhozni, mert most jó a fuvarosnak is, utána héten meg már bekavar 20.-a, utána meg nekem nem fér bele az időbe a festés.
Majd kiderül hogy hogy lesz, persze ez nem azt jelenti hogy kapkodjátok el a végét.
Válasz #2021. hozzászólásra
Üdv!
Merre tevékenykedsz helyileg???
Jövőre lehet hogy lesz egy bontott ilyen komplett hátulja,ha érdekel belőle valami
Bár adja isten hogy ne kelljen semmi,de az ördög nem alszik
Válasz #2019. hozzászólásra
Üdv!
Igazán nem volt mit fényképeznem rajta,mert mire beszéltünk róla össze volt rakva.
Annyi hogy nincs rajta burkolat,meg gépháztető,de majd tényleg ledurrantom
Most messziről olyan mint egy traktor
Remélem haladunk vele jól majd,de lehet hogy kétséges lesz a jövő hét
No megyen itt a biznic !!50-ek jönnek-mennek kicsi országunkban!!
kitérve a 4755 JD nem a lóerő ami jobbá teszi a 4650-el szemben!
ha nincs rendben akkor semmit nem ér a kicsiny plusz!
szinte csak annyi hogy fiatalabbak pár évvel és több bennük az elektronika ami "előny"!
Csapágy az kb 4-5 +fa
tám 12+fa volt emlékeim szerint bár ez 4650-es ár
a dugó gyűrű hüvely 28-30+fa /db
tömítések + sallang 25-30
ez kb 3 éves ár és nagyon halovány emlékek alapján
de összre valami 600 rémlik viszont abban még volt köszörülés, vonalfúrás hajtókar köszörülés, blokk síkolás vezérműtengely polír, blokk vezérmű perselyezés meg ez az
és ez 4650-es motor ami szerintem drágábban van beárazva
Mezőszilason van a fortuna bt náluk lehet kapni alkatrészt(amcsi hüvely dugó gyűrű nem JD a csomagolása de 1 helyen készül, de van a Verbis kft náluk is vettünk már csapágykészletet) és köszörülik a főtengelyt is rendesen, meg a vonalfúrás és a hajtókar felújítás ami szerintem megéri ha magadnak csinálod, elég rugalmasak és az árakból is lehet kicsit faragni.
Győrben van még 1 olcsó alkatrészes(váltó alkatrészt vettünk tőle kite ár 60% -ért adta), de az gyári JD-s szerintem a motorhoz olcsóbban kijössz a másik 2 cégnél.
Egyébként te mire gondoltál mit akarsz megcsinálni rajta?
Üdv!
Már jó pár éve szolgál nálam egy öreg 4020-as, amin a motor kivételével, már minden jól működik. (4630 jóvoltából került rá egy 4630-as fülke is).
Mielőtt a külsejét is rendbe raknám, szeretném motorikusan is felújítani.
A gyári felújítókészlet(1300-1500 USD+vám+áfa+szállítás) nekem egy kicsit most elérhetetlen. Esetleg tudnátok -e ötletet, hogyan oldhatnám meg esetleg elfogadható áron a felújítást!
Ez egy 404-es motor , még köradagolós, turbós.
Az olajnyomás melegen már 1bar alá esik, és kicsit füstöl is.
Nem szeretném eladni, mert hálás kis darab, 20-30Ha terület talajmunkáihoz használom, mert a kis 80-as MTZ az csak csúszkál a föld tetején.
Bármilyen ötletet, tanácsot szívesen vennék!
Válasz #1998. hozzászólásra
Üdv!
Ha megnyugtat,akkor elmondom hogy ugyanazt a munkát csinálja meg a két gép.Természetesen ezzel azt nem állítom hogy ugyanaz a két gép.
Nekem már mértek 4650-es trakin 220,7 LE-t.
Az 55-ös viszont nem húzható fel ilyen jól tudomásom szerint.
De végülis mindegy is,ki erre,ki arra esküszik,Én azt mondom hogy egy és ugyanazt a munkát csinálja meg mindkét gép.
Válasz #1996. hozzászólásra
A 4000-es szériának az utolsó darabjai ilyenek,ha jól tudom 1992-től,addig felsőkéményesek voltak.
Van előnye is,és hátránya is.
Az oldalkipufogós szerelés szempontjából rosszabb,és mivel elöl szívja a levegőt,a port is jobban nyeli a légszűrőbe.
Nembeszélve arról,hogy az oszlop ettől ugyanúgy ott van.
Az újabb gépek természetesen komfortosabbak minden téren,így e téren is
5196 hozzászólás
Válasz #2044. hozzászólásra
Akkor tényleg az a gép. Jól jártál vele nagyon, mert az árához képest egy nagyon jó kondiban lévő gépet kaptál. Utólag kicsit meg is bántam, hogy nem a tiédet vettem meg, mert bár az enyém összkerekes, de folyamatos törődést igényel, míg ennek nagyon jó gazdija volt.
Akkoriban meg lebeszéltek róla, hogy csak mezítlábas, de szerintem megfelelő súlyozással nem sokat von le a használati értékéből.
Vigyázz rá te is.
Válasz #2041. hozzászólásra
Szia! Meg szabad kérdezni hova vitték az 55-öst???
Válasz #2036. hozzászólásra
De Sárbogárdról vettem tavaly ősszel. Nagyon jó kis gép, nagyon szerettem, de már költöttem rá. Például a gumikra meg ilyenek.
Válasz #2042. hozzászólásra
Ezt mertem volna ajánlani,mert rohadt jó gép volt,de lesz még ilyen több is az idő során.
Úgytudom ha az egész rendszert kitisztítod,és másik olajjal töltöd fel,akkor mehet bele a másik gáz,és ennyi.Mert az a gond hogy ezzel az olajjal,összeveszik az új gáz.
Én így tudom. Annó is másmilyen gáz volt,és ez már egyszer lejátszódott mikor jött ez a gáz.
De ez igaziból annak a feladata aki csinálja a klímát.
Egyébként amivel Én dolgozok azon nincs is klíma.Nem nagyon megyek vele nyáron,és nem fektettem hangsúlyt a kérdésre.
Válasz #2041. hozzászólásra
Hali! Még egyenlőre szót fogad, de hát vannak azért kisebb bajai. Gondoltam, hogy hamar elviszik a trakidat. Szemeztem vele én is, hogy elcseréljük az enyémmel (értékegyeztetéssel persze), de sajna a mai gabonaárak, meg a kukorica kisülése gyorsan visszarántott a valóságba.
Azt halottad, hogy állítólag 2014-től nem lehet R22-es gázt kapni a trakikba (meg persze másba sem)? Ha ez tényleg igaz, akkor hogyan fogod megoldani a légkondibajokat?
Válasz #2040. hozzászólásra
Üdv!
Az egy daruzókötél középső szeme.
Elég így csak hátúl szétkapcsolni.Viszont így csak nagyobb ívben tudsz fordulni,ha kicsit élesebben is kell fordúlnod,akkor le kell venni a súlyokat,és csak 4 db.-ot kell fennhagyni.És még annyi van hogy nagyon össze kell húzi a súlyokat ilyenkor,nem mozdúlhatnak meg,mert ha leakad a súly középen akkor katasztrófa.
Amúgy semmi különös nincs velem,dolgozunk meg néha kicsit pihanünk,és ennyi Szabadság nincs,nyaralás nincs,erre születtünk
Elvitték a 4755-öst csütörtökön
Neked szótfogad a géped????
Válasz #2039. hozzászólásra
Az egy nagy láncnak a szeme, ami a kampó végén van?
Ha így vontatsz, akkor nem kell lekötni az első gardánt, csak hátul átkapcsolod a váltót azt mehetsz is?
Amúgy mi a helyzet veled?
A 4755-öst elvitték?
Válasz #2038. hozzászólásra
Így
Válasz #2037. hozzászólásra
Üdv!
Az alábbiakban tettél be képet, hogy húzod haza az egy jonival a másikat. Azt szeretném megkérdezni, hogy hogyan kapcsoltad össze a két trakit?
Válasz #2034. hozzászólásra
Üdv!
Akkor ha tudja valaki,Te tudod milyen cudar volt ez a gép
Volt vele dolgom bőven,de majdnem ajándékba kaptam a 4955-ös mellé,így megérte
Válasz #2029. hozzászólásra
Hali!
Ezt a mezítlábas ötvenest nem Sárbogárdon vetted véletlenül?
Mert ha igen, akkor ismerem a gépedet (majdnem én vettem meg).
ezt láttátok?
újabb JD lopás
Válasz #2025. hozzászólásra
Szép lett ez is. Anno még én lőttem az ilyen volt képet, pózoltam is vele
Válasz #2032. hozzászólásra
Persze egyértelmű, ha nem sikerül elhozni jövő héten akkor legrosszabb esetben nem lesz lefestve idén, akkor majd tavasszal. A lényeg hogy jó legyen!
Jó munkát!
Válasz #2031. hozzászólásra
Üdv!
Megpróbálok mindent elkövetni az ügy érdekében,de tudod Te is hogy jöhetnek meglepetések sajna egy ilyen javítás alkalmával,és nem szeretném összehányni.
A hétfői nap elég kecsegtető,mert valószínü tudunk dolgozni rajta hárman egész nap,akkor haladunk is.
Majd beszélünk.
Válasz #2023. hozzászólásra
Majd látod hogy haladtok, de nagyon szeretném a jövő héten elhozni, mert most jó a fuvarosnak is, utána héten meg már bekavar 20.-a, utána meg nekem nem fér bele az időbe a festés.
Majd kiderül hogy hogy lesz, persze ez nem azt jelenti hogy kapkodjátok el a végét.
Majd hívlak!
Válasz #2028. hozzászólásra
ja rémlik a történet!
Válasz #2024. hozzászólásra
Hajdúböszörményben gazdálkodom, remélem nem kell semmi hozzá egy jó darabig. De azért jó tudni , hogy van hozzá bontott alkatrész ha szükség lesz rá.
Válasz #2026. hozzászólásra
Majd telón elmondom,de ekével együtt adtam el,szántás befejeztével rögtön,még le se mostam,mert sürgős volt
Válasz #2013. hozzászólásra
Üdv!
Ez mégegy ilyen variáció,szintén saját gépem volt.
Válasz #2025. hozzászólásra
jó kis tuning!
4955 mennyiért adtad?
Válasz #2020. hozzászólásra
Ez volt a hátsó gép:
És ez lett belőle:
Válasz #2021. hozzászólásra
Üdv!
Merre tevékenykedsz helyileg???
Jövőre lehet hogy lesz egy bontott ilyen komplett hátulja,ha érdekel belőle valami
Bár adja isten hogy ne kelljen semmi,de az ördög nem alszik
Válasz #2019. hozzászólásra
Üdv!
Igazán nem volt mit fényképeznem rajta,mert mire beszéltünk róla össze volt rakva.
Annyi hogy nincs rajta burkolat,meg gépháztető,de majd tényleg ledurrantom
Most messziről olyan mint egy traktor
Remélem haladunk vele jól majd,de lehet hogy kétséges lesz a jövő hét
Válasz #2020. hozzászólásra
Nem tudom épp nevettem-e,ha igen akkor meg nem tudom miért,lehet a kolléga mögöttem olyat szólt
Sziasztok nekem is van egy Jd 4650 kétkerék meghajtásos
Válasz #2016. hozzászólásra
nem is csoda hogy nevet a vevő ilyen jó bolt után!!!!!!
Válasz #2018. hozzászólásra
Tudod amit beszéltünk, hogy néha készítesz pár képet szerelés közben a leendő gépemről, és majd küldöd nekem e-mailen, csak még egy sem ért ide
Amúgy beszéltem a fuvarossal, neki jó a jövő hét csütörtök vagy péntek, úgyhogy majd hétfőn vagy kedden hívlak, hogy Te hogy látod a dolgokat.
Válasz #2017. hozzászólásra
Válasz #2015. hozzászólásra
Üdv!
Remélem nekem is így fényképezgettél
Még egy kis csemege
Jó 2 éve bevásároltam az Axiálnál,épp indúltunk haza
Üdv Kollégák
Egy kis csemege! Az első 4650-es trakim volt,és még örültem is neki annó
Válasz #2013. hozzászólásra
Üdv!
Ezeken a képeken látszik az a felnivariáció,és a nyomtáv,amiről beszélgettünk.
A többi megbeszélés kérdése szerintem.
Válasz #2011. hozzászólásra
Próbálkozom, ha mégse sikerülne 06-20/236-9957
Válasz #2010. hozzászólásra
Az elektronikájához nem értek, de nem 30ezer üó-rás tsz traki.
Válasz #1974. hozzászólásra
Üdv!
Úgynéz ki tudok felnit,amit keres!
Beszéltünk már telefonon is,akkor még nem volt.
Ha gondolja keressen!
No megyen itt a biznic !!50-ek jönnek-mennek kicsi országunkban!!
kitérve a 4755 JD nem a lóerő ami jobbá teszi a 4650-el szemben!
ha nincs rendben akkor semmit nem ér a kicsiny plusz!
szinte csak annyi hogy fiatalabbak pár évvel és több bennük az elektronika ami "előny"!
Szerintem a JD Technikára gondolt. Tel.:06-20/921-1460 vagy 06-20/318-4033
Válasz #2007. hozzászólásra
Köszönöm!
Válasz #2005. hozzászólásra
http://www.jdtechnika.hu/kapcsolat.html
http://www.verbis.hu/
Válasz #2004. hozzászólásra
Csapágy az kb 4-5 +fa
tám 12+fa volt emlékeim szerint bár ez 4650-es ár
a dugó gyűrű hüvely 28-30+fa /db
tömítések + sallang 25-30
ez kb 3 éves ár és nagyon halovány emlékek alapján
de összre valami 600 rémlik viszont abban még volt köszörülés, vonalfúrás hajtókar köszörülés, blokk síkolás vezérműtengely polír, blokk vezérmű perselyezés meg ez az
és ez 4650-es motor ami szerintem drágábban van beárazva
Válasz #2004. hozzászólásra
Árpi ! A Fortuna bt.-t megtaláltam, a Győri cég elérhetőségét meg tudnád adni?
Ha már szétszedem, akkor főtengely sikló, nyugvó csapágyak is, mert valszeg ott gyengül az olajnyomás. Árban mire számíthatok?
Válasz #2001. hozzászólásra
mármint a motoron?
csak gyűrűzni vagy komplett generál?
Válasz #2001. hozzászólásra
Mezőszilason van a fortuna bt náluk lehet kapni alkatrészt(amcsi hüvely dugó gyűrű nem JD a csomagolása de 1 helyen készül, de van a Verbis kft náluk is vettünk már csapágykészletet) és köszörülik a főtengelyt is rendesen, meg a vonalfúrás és a hajtókar felújítás ami szerintem megéri ha magadnak csinálod, elég rugalmasak és az árakból is lehet kicsit faragni.
Győrben van még 1 olcsó alkatrészes(váltó alkatrészt vettünk tőle kite ár 60% -ért adta), de az gyári JD-s szerintem a motorhoz olcsóbban kijössz a másik 2 cégnél.
Egyébként te mire gondoltál mit akarsz megcsinálni rajta?
Üdv!
Már jó pár éve szolgál nálam egy öreg 4020-as, amin a motor kivételével, már minden jól működik. (4630 jóvoltából került rá egy 4630-as fülke is).
Mielőtt a külsejét is rendbe raknám, szeretném motorikusan is felújítani.
A gyári felújítókészlet(1300-1500 USD+vám+áfa+szállítás) nekem egy kicsit most elérhetetlen. Esetleg tudnátok -e ötletet, hogyan oldhatnám meg esetleg elfogadható áron a felújítást!
Ez egy 404-es motor , még köradagolós, turbós.
Az olajnyomás melegen már 1bar alá esik, és kicsit füstöl is.
Nem szeretném eladni, mert hálás kis darab, 20-30Ha terület talajmunkáihoz használom, mert a kis 80-as MTZ az csak csúszkál a föld tetején.
Bármilyen ötletet, tanácsot szívesen vennék!
Válasz #1998. hozzászólásra
Üdv!
Ha megnyugtat,akkor elmondom hogy ugyanazt a munkát csinálja meg a két gép.Természetesen ezzel azt nem állítom hogy ugyanaz a két gép.
Nekem már mértek 4650-es trakin 220,7 LE-t.
Az 55-ös viszont nem húzható fel ilyen jól tudomásom szerint.
De végülis mindegy is,ki erre,ki arra esküszik,Én azt mondom hogy egy és ugyanazt a munkát csinálja meg mindkét gép.
Válasz #1998. hozzászólásra
csak papíron
Válasz #1992. hozzászólásra
Több a lóerő.
Válasz #1996. hozzászólásra
A 4000-es szériának az utolsó darabjai ilyenek,ha jól tudom 1992-től,addig felsőkéményesek voltak.
Van előnye is,és hátránya is.
Az oldalkipufogós szerelés szempontjából rosszabb,és mivel elöl szívja a levegőt,a port is jobban nyeli a légszűrőbe.
Nembeszélve arról,hogy az oszlop ettől ugyanúgy ott van.
Az újabb gépek természetesen komfortosabbak minden téren,így e téren is