Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak640 FtBenzin árak628 FtEUR402.09 FtUSD384.32 FtCHF428.27 FtGBP485.44 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
No megyen itt a biznic !!50-ek jönnek-mennek kicsi országunkban!!
kitérve a 4755 JD nem a lóerő ami jobbá teszi a 4650-el szemben!
ha nincs rendben akkor semmit nem ér a kicsiny plusz!
szinte csak annyi hogy fiatalabbak pár évvel és több bennük az elektronika ami "előny"!
Csapágy az kb 4-5 +fa
tám 12+fa volt emlékeim szerint bár ez 4650-es ár
a dugó gyűrű hüvely 28-30+fa /db
tömítések + sallang 25-30
ez kb 3 éves ár és nagyon halovány emlékek alapján
de összre valami 600 rémlik viszont abban még volt köszörülés, vonalfúrás hajtókar köszörülés, blokk síkolás vezérműtengely polír, blokk vezérmű perselyezés meg ez az
és ez 4650-es motor ami szerintem drágábban van beárazva
Mezőszilason van a fortuna bt náluk lehet kapni alkatrészt(amcsi hüvely dugó gyűrű nem JD a csomagolása de 1 helyen készül, de van a Verbis kft náluk is vettünk már csapágykészletet) és köszörülik a főtengelyt is rendesen, meg a vonalfúrás és a hajtókar felújítás ami szerintem megéri ha magadnak csinálod, elég rugalmasak és az árakból is lehet kicsit faragni.
Győrben van még 1 olcsó alkatrészes(váltó alkatrészt vettünk tőle kite ár 60% -ért adta), de az gyári JD-s szerintem a motorhoz olcsóbban kijössz a másik 2 cégnél.
Egyébként te mire gondoltál mit akarsz megcsinálni rajta?
Üdv!
Már jó pár éve szolgál nálam egy öreg 4020-as, amin a motor kivételével, már minden jól működik. (4630 jóvoltából került rá egy 4630-as fülke is).
Mielőtt a külsejét is rendbe raknám, szeretném motorikusan is felújítani.
A gyári felújítókészlet(1300-1500 USD+vám+áfa+szállítás) nekem egy kicsit most elérhetetlen. Esetleg tudnátok -e ötletet, hogyan oldhatnám meg esetleg elfogadható áron a felújítást!
Ez egy 404-es motor , még köradagolós, turbós.
Az olajnyomás melegen már 1bar alá esik, és kicsit füstöl is.
Nem szeretném eladni, mert hálás kis darab, 20-30Ha terület talajmunkáihoz használom, mert a kis 80-as MTZ az csak csúszkál a föld tetején.
Bármilyen ötletet, tanácsot szívesen vennék!
Válasz #1998. hozzászólásra
Üdv!
Ha megnyugtat,akkor elmondom hogy ugyanazt a munkát csinálja meg a két gép.Természetesen ezzel azt nem állítom hogy ugyanaz a két gép.
Nekem már mértek 4650-es trakin 220,7 LE-t.
Az 55-ös viszont nem húzható fel ilyen jól tudomásom szerint.
De végülis mindegy is,ki erre,ki arra esküszik,Én azt mondom hogy egy és ugyanazt a munkát csinálja meg mindkét gép.
Válasz #1996. hozzászólásra
A 4000-es szériának az utolsó darabjai ilyenek,ha jól tudom 1992-től,addig felsőkéményesek voltak.
Van előnye is,és hátránya is.
Az oldalkipufogós szerelés szempontjából rosszabb,és mivel elöl szívja a levegőt,a port is jobban nyeli a légszűrőbe.
Nembeszélve arról,hogy az oszlop ettől ugyanúgy ott van.
Az újabb gépek természetesen komfortosabbak minden téren,így e téren is
Tudom hogy takarásban vannak.Ezért kérdezném hogy miért vannak olyanok szerinted,amiknek nincs légszűrő cső és a kipufogó is oldalra helyezve..Szerintem azok vagányabban néznek ki
Üdv! Miért vannak olyan gépek ,amelyeknél légszűrő cső nincs,és a kipufogó cső is oldalra van ki vezetve a fülke mellé.Talán az őszi szántáshoz hogy melegítse a fülkét a cső?
Válasz #1990. hozzászólásra
Üdv!
Az osztott szélvédő megszokás kérdése,de nem középen van,így a kilátást nem zavarja igazán.Az oszlop pont takarja a légszűrőcsövet,és a kipufogót ha egyenesen űlsz benne.
Mitől érzed tutibbnak a 4755-ös trakit egy 4650-es trakinál????
Csak kivi vagyok
Válasz #1988. hozzászólásra
Üdv!
Én tudom hogy jó lesz,mert már láttam a belsejét is,Te meg tudni fogod majd hogy nem csak írkálok itt,hanem így is van:
Ferga mellé agyalok,egy kisegítő trakin.Nagyon tetszenek ezek,kivéve az osztott szélvédő.De remélem megbarátkoznék vele.De egy kis lóerő is kellene,a 4755 az tuti.
Na itt vagyok látom emlegettetek:)
Inkább mindenkinek egyben válaszolnék.
Tehát én árulom a 30ast, és ennek sincs bekötve az első kerék hajtása, de 3 évig nem is nagyon hiányzott.
Nem azért adom el mert sz@r, hanem azért mert ahogy a kolléga is írta veszek Tőle egy 50esgépet.
Amit kellett mindig becsületesen megcsinált, kövezzetek meg de előtte Zt303-am volt attól 100*többet ér, még ha öreg is a gép, és nincs rajta első kerék hajtás akkor is.
Pisti: Remélem is hogy jó lesz a gép! Eddig bízom benne!
Válasz #1985. hozzászólásra
Az nem hűtősapka probléma.
Tudod mit csinálj??? Tegyél egy öblítős edényt az olajhűtő elé,fúrd ki a kupakját,és vezesd bele a túlfolyócsövet.
Így csak vissza kell reggel töltened a fagyállót amit kinyomott.
Ez egy teljesen természetes dolog amit írtál.Gondolom mikor másnap reggel nézed a szintet,csak a terelőlemezt látod és nem tudod mennyi van benne.
Ezt így orvosoltuk újkoruk óta.
Csak ezért kérdeztem, mert amikor bemelegszik a gépem mocija, akkor mindig kicsurgat magából pár deci hűtővizet az első hidra, de nem melegszik, meg nem is füstöl fehéren, no meg a motorolaj szint sem növekszik. Ezért tippeltem a sapkára. Ha jó rá a kozáké, akkor szerencsések vagyunk.
Válasz #1983. hozzászólásra
Kolléga!!!!!
Ami tönkremehet az tönkre is fog menni,csak idő kérdése az egész!:)
Persze hogy tönkremehet.
De nem nagy rá a költség,mert az MTZ hűtősapkája pontosan jó rá
Válasz #1981. hozzászólásra
Az 55-ös még itt van,de úgynézki megy,de ugye az a biztos ami elmúlt:)
Részemről nem lenne titok mennyiért adom neki,de Rá tekintettel inkább nem mondom el,ha gondolod kérdezd meg tőle,ha megmondja akkor tudod,ha nem akkor hát?......
De nagyon tuti gépet fog kapni,azt tudom:)
Gondolom megunta a barkácsolást otthon, azért vesz egy stabilabb gépet.
A 4755-ös még megvan? Privibe megírnád, hogy mennyiért vesztegeted neki az ötvenest?
Válasz #1975. hozzászólásra
Üdv!
Attól függ természetesen hogy mire?
Az elsőhajtása nem sokat ér,ha egyáltalán működik.
Ez csak egy segédhajtás,ami szorult helyzetben használatos.
Dolgoztam már olyan géppel amin működött,érezhető ha bekapcsolod,de folyamatos használatra alkalmatlan,mert felforralja az olajat.
tisztelettel kérnék segítséget! jd 4755-höz keresnék 20,8-42 gumihoz való lemezfelnit/ 28 cm belsőkör 10 lyukú 10,5 cm osztás/ barázdáskeréknek. ha valaki tud javítási könyvet megköszönném. keresnék még ih nehéztárcsa beállítási könyvet.
Válasz #1967. hozzászólásra
Szerintem is jobb az ötvenes, mert nincs benne elektronika. Bár az ötvenötös meg fiatalabb egy kicsivel. A harmincasra nagyon kíváncsi vagyok. Nincs a mostani állapotáról egy képed?
Válasz #1966. hozzászólásra
A másik kettő 50-es igen
Jobban a szívem csücske egyébként mint az 55-ös
A 30-as trakiból idén nem lesz semmi szerintem,bár kitudja
Válasz #1959. hozzászólásra
Üdv!
Köszi
Idén még min kettőt meg kell csinálnom
Van egy 4630-as traktorom ia amit meg akarok csinálni,de csak magamnak nosztalgiagépnek,egyébként nem foglalkozok velük,max csak elbontom.
Még annyi a varázsa annak amit akarok restaurálni,hogy velem egyidős
Meg van két 4640-es trakim is,valószínü abból is fogok csinálni egy újszerüt,és akkor teljes lesz a paletta 46-osokból
5211 hozzászólás
Válasz #1974. hozzászólásra
Üdv!
Úgynéz ki tudok felnit,amit keres!
Beszéltünk már telefonon is,akkor még nem volt.
Ha gondolja keressen!
No megyen itt a biznic !!50-ek jönnek-mennek kicsi országunkban!!


kitérve a 4755 JD nem a lóerő ami jobbá teszi a 4650-el szemben!
ha nincs rendben akkor semmit nem ér a kicsiny plusz!
szinte csak annyi hogy fiatalabbak pár évvel és több bennük az elektronika ami "előny"!
Szerintem a JD Technikára gondolt. Tel.:06-20/921-1460 vagy 06-20/318-4033
Válasz #2007. hozzászólásra
Köszönöm!
Válasz #2005. hozzászólásra
http://www.jdtechnika.hu/kapcsolat.html
http://www.verbis.hu/
Válasz #2004. hozzászólásra
Csapágy az kb 4-5 +fa
tám 12+fa volt emlékeim szerint bár ez 4650-es ár
a dugó gyűrű hüvely 28-30+fa /db
tömítések + sallang 25-30
ez kb 3 éves ár és nagyon halovány emlékek alapján
de összre valami 600 rémlik viszont abban még volt köszörülés, vonalfúrás hajtókar köszörülés, blokk síkolás vezérműtengely polír, blokk vezérmű perselyezés meg ez az
és ez 4650-es motor ami szerintem drágábban van beárazva
Válasz #2004. hozzászólásra
Árpi ! A Fortuna bt.-t megtaláltam, a Győri cég elérhetőségét meg tudnád adni?
Ha már szétszedem, akkor főtengely sikló, nyugvó csapágyak is, mert valszeg ott gyengül az olajnyomás. Árban mire számíthatok?
Válasz #2001. hozzászólásra
mármint a motoron?
csak gyűrűzni vagy komplett generál?
Válasz #2001. hozzászólásra
Mezőszilason van a fortuna bt náluk lehet kapni alkatrészt(amcsi hüvely dugó gyűrű nem JD a csomagolása de 1 helyen készül, de van a Verbis kft náluk is vettünk már csapágykészletet) és köszörülik a főtengelyt is rendesen, meg a vonalfúrás és a hajtókar felújítás ami szerintem megéri ha magadnak csinálod, elég rugalmasak és az árakból is lehet kicsit faragni.
Győrben van még 1 olcsó alkatrészes(váltó alkatrészt vettünk tőle kite ár 60% -ért adta), de az gyári JD-s szerintem a motorhoz olcsóbban kijössz a másik 2 cégnél.
Egyébként te mire gondoltál mit akarsz megcsinálni rajta?
Üdv!
Már jó pár éve szolgál nálam egy öreg 4020-as, amin a motor kivételével, már minden jól működik. (4630 jóvoltából került rá egy 4630-as fülke is).
Mielőtt a külsejét is rendbe raknám, szeretném motorikusan is felújítani.
A gyári felújítókészlet(1300-1500 USD+vám+áfa+szállítás) nekem egy kicsit most elérhetetlen. Esetleg tudnátok -e ötletet, hogyan oldhatnám meg esetleg elfogadható áron a felújítást!
Ez egy 404-es motor , még köradagolós, turbós.
Az olajnyomás melegen már 1bar alá esik, és kicsit füstöl is.
Nem szeretném eladni, mert hálás kis darab, 20-30Ha terület talajmunkáihoz használom, mert a kis 80-as MTZ az csak csúszkál a föld tetején.
Bármilyen ötletet, tanácsot szívesen vennék!
Válasz #1998. hozzászólásra
Üdv!
Ha megnyugtat,akkor elmondom hogy ugyanazt a munkát csinálja meg a két gép.Természetesen ezzel azt nem állítom hogy ugyanaz a két gép.
Nekem már mértek 4650-es trakin 220,7 LE-t.
Az 55-ös viszont nem húzható fel ilyen jól tudomásom szerint.
De végülis mindegy is,ki erre,ki arra esküszik,Én azt mondom hogy egy és ugyanazt a munkát csinálja meg mindkét gép.
Válasz #1998. hozzászólásra

csak papíron
Válasz #1992. hozzászólásra
Több a lóerő.
Válasz #1996. hozzászólásra
A 4000-es szériának az utolsó darabjai ilyenek,ha jól tudom 1992-től,addig felsőkéményesek voltak.
Van előnye is,és hátránya is.
Az oldalkipufogós szerelés szempontjából rosszabb,és mivel elöl szívja a levegőt,a port is jobban nyeli a légszűrőbe.
Nembeszélve arról,hogy az oszlop ettől ugyanúgy ott van.
Az újabb gépek természetesen komfortosabbak minden téren,így e téren is
Válasz #1995. hozzászólásra

Tudom hogy takarásban vannak.Ezért kérdezném hogy miért vannak olyanok szerinted,amiknek nincs légszűrő cső és a kipufogó is oldalra helyezve..Szerintem azok vagányabban néznek ki
Válasz #1994. hozzászólásra


Üdv!
Nem arról beszéltem,hanem arról aminek felül van.
Mert olyan is van.
Válasz #1992. hozzászólásra

Üdv! Miért vannak olyan gépek ,amelyeknél légszűrő cső nincs,és a kipufogó cső is oldalra van ki vezetve a fülke mellé.Talán az őszi szántáshoz hogy melegítse a fülkét a cső?
Válasz #1991. hozzászólásra

Reméljük így is marad, hogy csak Te látod a belsejét, én nem is szeretném, inkább elhiszem Neked
Válasz #1990. hozzászólásra
Üdv!
Az osztott szélvédő megszokás kérdése,de nem középen van,így a kilátást nem zavarja igazán.Az oszlop pont takarja a légszűrőcsövet,és a kipufogót ha egyenesen űlsz benne.
Mitől érzed tutibbnak a 4755-ös trakit egy 4650-es trakinál????
Csak kivi vagyok
Válasz #1988. hozzászólásra
Üdv!
Én tudom hogy jó lesz,mert már láttam a belsejét is,Te meg tudni fogod majd hogy nem csak írkálok itt,hanem így is van:
Válasz #1977. hozzászólásra
Ferga mellé agyalok,egy kisegítő trakin.Nagyon tetszenek ezek,kivéve az osztott szélvédő.De remélem megbarátkoznék vele.De egy kis lóerő is kellene,a 4755 az tuti.
Válasz #1981. hozzászólásra
Szerencsére nem kellett barkácsolni, olajakat szűrőket cseréltem.
Fő javítás nálam nem volt. Volt egy két apróság, de nem vészes.
Azért lesz a csere, mert az 50es csak fiatalabb gép, meg csak egy átnézett rendbe rakott, meg hát a klíma sem egy utolsó szempont.
Na itt vagyok látom emlegettetek:)
Eddig bízom benne!
Inkább mindenkinek egyben válaszolnék.
Tehát én árulom a 30ast, és ennek sincs bekötve az első kerék hajtása, de 3 évig nem is nagyon hiányzott.
Nem azért adom el mert sz@r, hanem azért mert ahogy a kolléga is írta veszek Tőle egy 50esgépet.
Amit kellett mindig becsületesen megcsinált, kövezzetek meg de előtte Zt303-am volt attól 100*többet ér, még ha öreg is a gép, és nincs rajta első kerék hajtás akkor is.
Pisti: Remélem is hogy jó lesz a gép!
Válasz #1986. hozzászólásra

Akkor ezt kipróbálom elötte. Köszönöm a tanácsot.
Válasz #1985. hozzászólásra
Az nem hűtősapka probléma.
Tudod mit csinálj??? Tegyél egy öblítős edényt az olajhűtő elé,fúrd ki a kupakját,és vezesd bele a túlfolyócsövet.
Így csak vissza kell reggel töltened a fagyállót amit kinyomott.
Ez egy teljesen természetes dolog amit írtál.Gondolom mikor másnap reggel nézed a szintet,csak a terelőlemezt látod és nem tudod mennyi van benne.
Ezt így orvosoltuk újkoruk óta.
Válasz #1984. hozzászólásra
Csak ezért kérdeztem, mert amikor bemelegszik a gépem mocija, akkor mindig kicsurgat magából pár deci hűtővizet az első hidra, de nem melegszik, meg nem is füstöl fehéren, no meg a motorolaj szint sem növekszik. Ezért tippeltem a sapkára. Ha jó rá a kozáké, akkor szerencsések vagyunk.
Válasz #1983. hozzászólásra
Kolléga!!!!!
Ami tönkremehet az tönkre is fog menni,csak idő kérdése az egész!:)
Persze hogy tönkremehet.
De nem nagy rá a költség,mert az MTZ hűtősapkája pontosan jó rá
Válasz #1982. hozzászólásra
Értem.
Azt szeretném még kérdezni, hogy a hűtősapka tönkre szokott menni ezeken a gépeken?
Válasz #1981. hozzászólásra
Az 55-ös még itt van,de úgynézki megy,de ugye az a biztos ami elmúlt:)
Részemről nem lenne titok mennyiért adom neki,de Rá tekintettel inkább nem mondom el,ha gondolod kérdezd meg tőle,ha megmondja akkor tudod,ha nem akkor hát?......
De nagyon tuti gépet fog kapni,azt tudom:)
Válasz #1980. hozzászólásra
Üdv.
Gondolom megunta a barkácsolást otthon, azért vesz egy stabilabb gépet.
A 4755-ös még megvan? Privibe megírnád, hogy mennyiért vesztegeted neki az ötvenest?
Válasz #1979. hozzászólásra
Mert visz tőlem egy 50-es trakit.
Most csinálom neki.
Válasz #1976. hozzászólásra
Miért adja el?
Válasz #1975. hozzászólásra

Íme egy amin működik az elsőhajtás,és eggyel újabb tipus is.
Válasz #1975. hozzászólásra
Üdv!
Attól függ természetesen hogy mire?
Az elsőhajtása nem sokat ér,ha egyáltalán működik.
Ez csak egy segédhajtás,ami szorult helyzetben használatos.
Dolgoztam már olyan géppel amin működött,érezhető ha bekapcsolod,de folyamatos használatra alkalmatlan,mert felforralja az olajat.
Válasz #1975. hozzászólásra
Ez egy fórumtársé ,amúgy ez a hidrós elsőhajtások nem bevált dolgok
Érdemes ilyet venni?
tisztelettel kérnék segítséget! jd 4755-höz keresnék 20,8-42 gumihoz való lemezfelnit/ 28 cm belsőkör 10 lyukú 10,5 cm osztás/ barázdáskeréknek. ha valaki tud javítási könyvet megköszönném. keresnék még ih nehéztárcsa beállítási könyvet.
Válasz #1967. hozzászólásra
Helló!
Küldtem egy mailt.
Megkaptad?
Válasz #1971. hozzászólásra
Nem izgulok csak ritkán látni téged erre,amúgy megvan a permetező utódja csak még nem hoztam el.
Válasz #1970. hozzászólásra

hívni foglak ne izgulj!
Válasz #1969. hozzászólásra


Te még megvagy?küld már el a számodat sms-ben vagy névjegykártyában,mert eltűnt a telefonomból
nosztalgia vagy terv???
Válasz #1967. hozzászólásra
Szerintem is jobb az ötvenes, mert nincs benne elektronika. Bár az ötvenötös meg fiatalabb egy kicsivel. A harmincasra nagyon kíváncsi vagyok. Nincs a mostani állapotáról egy képed?
Válasz #1966. hozzászólásra


A másik kettő 50-es igen
Jobban a szívem csücske egyébként mint az 55-ös
A 30-as trakiból idén nem lesz semmi szerintem,bár kitudja
Válasz #1964. hozzászólásra

Az a másik kettő ötvenes?
Ha megcsinálod a 4630-ast rakjál majd fel képeket, hogy mi is gyönyörködhessünk benne.
Válasz #1962. hozzászólásra
Köszi
Válasz #1959. hozzászólásra



Üdv!
Köszi
Idén még min kettőt meg kell csinálnom
Van egy 4630-as traktorom ia amit meg akarok csinálni,de csak magamnak nosztalgiagépnek,egyébként nem foglalkozok velük,max csak elbontom.
Még annyi a varázsa annak amit akarok restaurálni,hogy velem egyidős
Meg van két 4640-es trakim is,valószínü abból is fogok csinálni egy újszerüt,és akkor teljes lesz a paletta 46-osokból
Válasz #1961. hozzászólásra
Köszi. Rákérdek.
Válasz #1956. hozzászólásra
nagyon szépen megcsináltad!!!