Gázolaj árak 640 Ft Benzin árak 628 Ft EUR 402.09 Ft USD 384.32 Ft CHF 428.27 Ft GBP 485.44 Ft

Fórum

John Deere 4630-4650 traktorok

Létrehozta: Vendég , 2008-02-11 19:42:51

Kedvencekhez Segítség

5211 hozzászólás
#2011 Gépesített paraszt
2013-08-07 17:26:11

Válasz #1974. hozzászólásra
Üdv!
Úgynéz ki tudok felnit,amit keres!
Beszéltünk már telefonon is,akkor még nem volt.
Ha gondolja keressen!

No megyen itt a biznic !!50-ek jönnek-mennek kicsi országunkban!!smile tonguepsmile pimp
kitérve a 4755 JD nem a lóerő ami jobbá teszi a 4650-el szemben!
ha nincs rendben akkor semmit nem ér a kicsiny plusz!
szinte csak annyi hogy fiatalabbak pár évvel és több bennük az elektronika ami "előny"!smile lol

Nincs profilkép
#2009 Horváth Róbert
2013-08-06 21:16:47

Szerintem a JD Technikára gondolt. Tel.:06-20/921-1460 vagy 06-20/318-4033

Nincs profilkép
#2007 JD 4630
2013-08-06 20:00:46

Válasz #2005. hozzászólásra

http://www.jdtechnika.hu/kapcsolat.html

http://www.verbis.hu/

Nincs profilkép
#2006 JD 4630
2013-08-06 19:59:28

Válasz #2004. hozzászólásra

Csapágy az kb 4-5 +fa
tám 12+fa volt emlékeim szerint bár ez 4650-es ár
a dugó gyűrű hüvely 28-30+fa /db
tömítések + sallang 25-30

ez kb 3 éves ár és nagyon halovány emlékek alapján
de összre valami 600 rémlik viszont abban még volt köszörülés, vonalfúrás hajtókar köszörülés, blokk síkolás vezérműtengely polír, blokk vezérmű perselyezés meg ez az

és ez 4650-es motor ami szerintem drágábban van beárazva

#2005 magyar-ember
2013-08-06 19:55:09

Válasz #2004. hozzászólásra

Árpi ! A Fortuna bt.-t megtaláltam, a Győri cég elérhetőségét meg tudnád adni?

#2004 magyar-ember
2013-08-06 19:51:15

Ha már szétszedem, akkor főtengely sikló, nyugvó csapágyak is, mert valszeg ott gyengül az olajnyomás. Árban mire számíthatok?

Nincs profilkép
#2003 JD 4630
2013-08-06 19:41:17

Válasz #2001. hozzászólásra

mármint a motoron?

csak gyűrűzni vagy komplett generál?

Nincs profilkép
#2002 JD 4630
2013-08-06 19:40:35

Válasz #2001. hozzászólásra

Mezőszilason van a fortuna bt náluk lehet kapni alkatrészt(amcsi hüvely dugó gyűrű nem JD a csomagolása de 1 helyen készül, de van a Verbis kft náluk is vettünk már csapágykészletet) és köszörülik a főtengelyt is rendesen, meg a vonalfúrás és a hajtókar felújítás ami szerintem megéri ha magadnak csinálod, elég rugalmasak és az árakból is lehet kicsit faragni.


Győrben van még 1 olcsó alkatrészes(váltó alkatrészt vettünk tőle kite ár 60% -ért adta), de az gyári JD-s szerintem a motorhoz olcsóbban kijössz a másik 2 cégnél.

Egyébként te mire gondoltál mit akarsz megcsinálni rajta?

#2001 magyar-ember
2013-08-06 19:03:43

Üdv!
Már jó pár éve szolgál nálam egy öreg 4020-as, amin a motor kivételével, már minden jól működik. (4630 jóvoltából került rá egy 4630-as fülke is).
Mielőtt a külsejét is rendbe raknám, szeretném motorikusan is felújítani.
A gyári felújítókészlet(1300-1500 USD+vám+áfa+szállítás) nekem egy kicsit most elérhetetlen. Esetleg tudnátok -e ötletet, hogyan oldhatnám meg esetleg elfogadható áron a felújítást!
Ez egy 404-es motor , még köradagolós, turbós.
Az olajnyomás melegen már 1bar alá esik, és kicsit füstöl is.
Nem szeretném eladni, mert hálás kis darab, 20-30Ha terület talajmunkáihoz használom, mert a kis 80-as MTZ az csak csúszkál a föld tetején.
Bármilyen ötletet, tanácsot szívesen vennék!

#2000 Gépesített paraszt
2013-08-06 18:47:19

Válasz #1998. hozzászólásra
Üdv!
Ha megnyugtat,akkor elmondom hogy ugyanazt a munkát csinálja meg a két gép.Természetesen ezzel azt nem állítom hogy ugyanaz a két gép.
Nekem már mértek 4650-es trakin 220,7 LE-t.
Az 55-ös viszont nem húzható fel ilyen jól tudomásom szerint.
De végülis mindegy is,ki erre,ki arra esküszik,Én azt mondom hogy egy és ugyanazt a munkát csinálja meg mindkét gép.

#1997 Gépesített paraszt
2013-08-05 22:20:29

Válasz #1996. hozzászólásra
A 4000-es szériának az utolsó darabjai ilyenek,ha jól tudom 1992-től,addig felsőkéményesek voltak.
Van előnye is,és hátránya is.
Az oldalkipufogós szerelés szempontjából rosszabb,és mivel elöl szívja a levegőt,a port is jobban nyeli a légszűrőbe.
Nembeszélve arról,hogy az oszlop ettől ugyanúgy ott van.
Az újabb gépek természetesen komfortosabbak minden téren,így e téren issmile smile

Nincs profilkép
#1996 Balu3
2013-08-05 22:13:45

Válasz #1995. hozzászólásra

Tudom hogy takarásban vannak.Ezért kérdezném hogy miért vannak olyanok szerinted,amiknek nincs légszűrő cső és a kipufogó is oldalra helyezve..Szerintem azok vagányabban néznek kismile w00t

#1995 Gépesített paraszt
2013-08-05 21:59:38

Válasz #1994. hozzászólásra
Üdv!
Nem arról beszéltem,hanem arról aminek felül van.
Mert olyan is van. smile thumbdownsmile thumbdownsmile thumbdown

Nincs profilkép
#1994 Balu3
2013-08-05 21:55:53

Válasz #1992. hozzászólásra

Üdv! Miért vannak olyan gépek ,amelyeknél légszűrő cső nincs,és a kipufogó cső is oldalra van ki vezetve a fülke mellé.Talán az őszi szántáshoz hogy melegítse a fülkét a cső?smile thumbdown

Nincs profilkép
#1993 Retter
2013-08-05 21:40:23

Válasz #1991. hozzászólásra

Reméljük így is marad, hogy csak Te látod a belsejét, én nem is szeretném, inkább elhiszem Nekedsmile biggrin

#1992 Gépesített paraszt
2013-08-05 21:01:47

Válasz #1990. hozzászólásra
Üdv!
Az osztott szélvédő megszokás kérdése,de nem középen van,így a kilátást nem zavarja igazán.Az oszlop pont takarja a légszűrőcsövet,és a kipufogót ha egyenesen űlsz benne.
Mitől érzed tutibbnak a 4755-ös trakit egy 4650-es trakinál????
Csak kivi vagyoksmile smile

#1991 Gépesített paraszt
2013-08-05 20:58:44

Válasz #1988. hozzászólásra
Üdv!
Én tudom hogy jó lesz,mert már láttam a belsejét is,Te meg tudni fogod majd hogy nem csak írkálok itt,hanem így is van:smile smile

#1990 Mf-es
2013-08-05 19:55:26

Válasz #1977. hozzászólásra

Ferga mellé agyalok,egy kisegítő trakin.Nagyon tetszenek ezek,kivéve az osztott szélvédő.De remélem megbarátkoznék vele.De egy kis lóerő is kellene,a 4755 az tuti.

Nincs profilkép
#1989 Retter
2013-08-05 19:50:20

Válasz #1981. hozzászólásra

Szerencsére nem kellett barkácsolni, olajakat szűrőket cseréltem.
Fő javítás nálam nem volt. Volt egy két apróság, de nem vészes.

Azért lesz a csere, mert az 50es csak fiatalabb gép, meg csak egy átnézett rendbe rakott, meg hát a klíma sem egy utolsó szempont.

Nincs profilkép
#1988 Retter
2013-08-05 19:46:57

Na itt vagyok látom emlegettetek:)
Inkább mindenkinek egyben válaszolnék.

Tehát én árulom a 30ast, és ennek sincs bekötve az első kerék hajtása, de 3 évig nem is nagyon hiányzott.
Nem azért adom el mert sz@r, hanem azért mert ahogy a kolléga is írta veszek Tőle egy 50esgépet.

Amit kellett mindig becsületesen megcsinált, kövezzetek meg de előtte Zt303-am volt attól 100*többet ér, még ha öreg is a gép, és nincs rajta első kerék hajtás akkor is.

Pisti: Remélem is hogy jó lesz a gép!smile biggrin Eddig bízom benne!smile thumbup



#1987 vasist
2013-08-05 19:35:57

Válasz #1986. hozzászólásra
Akkor ezt kipróbálom elötte. Köszönöm a tanácsot.
smile cowboy

#1986 Gépesített paraszt
2013-08-05 19:25:15

Válasz #1985. hozzászólásra
Az nem hűtősapka probléma.
Tudod mit csinálj??? Tegyél egy öblítős edényt az olajhűtő elé,fúrd ki a kupakját,és vezesd bele a túlfolyócsövet.
Így csak vissza kell reggel töltened a fagyállót amit kinyomott.
Ez egy teljesen természetes dolog amit írtál.Gondolom mikor másnap reggel nézed a szintet,csak a terelőlemezt látod és nem tudod mennyi van benne.
Ezt így orvosoltuk újkoruk óta. smile smile

#1985 vasist
2013-08-05 19:20:13

Válasz #1984. hozzászólásra

Csak ezért kérdeztem, mert amikor bemelegszik a gépem mocija, akkor mindig kicsurgat magából pár deci hűtővizet az első hidra, de nem melegszik, meg nem is füstöl fehéren, no meg a motorolaj szint sem növekszik. Ezért tippeltem a sapkára. Ha jó rá a kozáké, akkor szerencsések vagyunk.

#1984 Gépesített paraszt
2013-08-05 19:16:38

Válasz #1983. hozzászólásra
Kolléga!!!!!
Ami tönkremehet az tönkre is fog menni,csak idő kérdése az egész!:)
Persze hogy tönkremehet.
De nem nagy rá a költség,mert az MTZ hűtősapkája pontosan jó rásmile smile

#1983 vasist
2013-08-05 19:13:19

Válasz #1982. hozzászólásra

Értem.

Azt szeretném még kérdezni, hogy a hűtősapka tönkre szokott menni ezeken a gépeken?

#1982 Gépesített paraszt
2013-08-05 19:10:25

Válasz #1981. hozzászólásra
Az 55-ös még itt van,de úgynézki megy,de ugye az a biztos ami elmúlt:)
Részemről nem lenne titok mennyiért adom neki,de Rá tekintettel inkább nem mondom el,ha gondolod kérdezd meg tőle,ha megmondja akkor tudod,ha nem akkor hát?......
De nagyon tuti gépet fog kapni,azt tudom:)

#1981 vasist
2013-08-05 19:06:26

Válasz #1980. hozzászólásra
Üdv.

Gondolom megunta a barkácsolást otthon, azért vesz egy stabilabb gépet.
A 4755-ös még megvan? Privibe megírnád, hogy mennyiért vesztegeted neki az ötvenest?

#1980 Gépesített paraszt
2013-08-05 19:02:00

Válasz #1979. hozzászólásra
Mert visz tőlem egy 50-es trakit.
Most csinálom neki.

#1978 Gépesített paraszt
2013-08-05 18:58:29

Válasz #1975. hozzászólásra
Íme egy amin működik az elsőhajtás,és eggyel újabb tipus is.

#1977 Gépesített paraszt
2013-08-05 18:54:33

Válasz #1975. hozzászólásra
Üdv!
Attól függ természetesen hogy mire?
Az elsőhajtása nem sokat ér,ha egyáltalán működik.
Ez csak egy segédhajtás,ami szorult helyzetben használatos.
Dolgoztam már olyan géppel amin működött,érezhető ha bekapcsolod,de folyamatos használatra alkalmatlan,mert felforralja az olajat.

#1976 (Claastra)
2013-08-05 15:52:18

Válasz #1975. hozzászólásra

Ez egy fórumtársé ,amúgy ez a hidrós elsőhajtások nem bevált dolgok

Nincs profilkép
#1974 Horváth Róbert
2013-08-05 13:26:23

tisztelettel kérnék segítséget! jd 4755-höz keresnék 20,8-42 gumihoz való lemezfelnit/ 28 cm belsőkör 10 lyukú 10,5 cm osztás/ barázdáskeréknek. ha valaki tud javítási könyvet megköszönném. keresnék még ih nehéztárcsa beállítási könyvet. smile cowboy

Nincs profilkép
#1973 Retter
2013-07-10 18:01:37

Válasz #1967. hozzászólásra

Helló!
Küldtem egy mailt.
Megkaptad?

#1972 Kisvuk
2013-07-05 11:59:05

Válasz #1971. hozzászólásra

Nem izgulok csak ritkán látni téged erre,amúgy megvan a permetező utódja csak még nem hoztam el.

#1970 Kisvuk
2013-07-04 18:55:58

Válasz #1969. hozzászólásra

Te még megvagy?küld már el a számodat sms-ben vagy névjegykártyában,mert eltűnt a telefonombólsmile oopssmile oops

nosztalgia vagy terv???

#1968 vasist
2013-07-04 09:21:20

Válasz #1967. hozzászólásra
Szerintem is jobb az ötvenes, mert nincs benne elektronika. Bár az ötvenötös meg fiatalabb egy kicsivel. A harmincasra nagyon kíváncsi vagyok. Nincs a mostani állapotáról egy képed?

#1967 Gépesített paraszt
2013-07-03 20:23:26

Válasz #1966. hozzászólásra
A másik kettő 50-es igensmile rolleyes
Jobban a szívem csücske egyébként mint az 55-össmile rolleyes
A 30-as trakiból idén nem lesz semmi szerintem,bár kitudjasmile rolleyes

#1966 vasist
2013-07-02 22:36:55

Válasz #1964. hozzászólásra
Az a másik kettő ötvenes?
Ha megcsinálod a 4630-ast rakjál majd fel képeket, hogy mi is gyönyörködhessünk benne.
smile thumbupcool

#1964 Gépesített paraszt
2013-07-02 21:35:11

Válasz #1959. hozzászólásra
Üdv!
Köszismile rolleyes
Idén még min kettőt meg kell csinálnomsmile rolleyes
Van egy 4630-as traktorom ia amit meg akarok csinálni,de csak magamnak nosztalgiagépnek,egyébként nem foglalkozok velük,max csak elbontom.
Még annyi a varázsa annak amit akarok restaurálni,hogy velem egyidőssmile rolleyes
Meg van két 4640-es trakim is,valószínü abból is fogok csinálni egy újszerüt,és akkor teljes lesz a paletta 46-osokbólsmile rolleyes

Nincs profilkép
#1963 Gwhaunting
2013-07-02 21:22:34

Válasz #1961. hozzászólásra

Köszi. Rákérdek.

#1962 Ádám Zoltán
2013-07-02 21:01:56

Válasz #1956. hozzászólásra

nagyon szépen megcsináltad!!!

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]