Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR412.2 FtUSD390.02 FtCHF442.28 FtGBP493.58 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Egy használt 1020-as JD traktorom van, nemrég jutottam hozzá... És sok mindent nem értek... Valaki nem tudna többet mondani erről a típusról.. esetleg leírásokat hol találnék, bármi érdekelne...
Rendeltünk hozzá javítókészletet amiben benne voltak a perselyek, csapágyak. A könyvben pedig a méretek megadva. Így már nem volt nehéz, méregetni és szerelni.
na ez egy jó téma!!
szépen csillog mindenkinél az új cilinder kit a mociban de engem jobban izgat az azt mozgató forgattyús részleg
azt hogy diagnosztizáltátok miként újítottátok és milyen alkatrészt használtatok fel hozzá!!!
ezek a húsbavágó kérdések!
szívesen vesszük a hasznos infókat!!
Mi most teljesen felújjítottunk egy 6466 motort. Ebből készítek szakdolgozatot ami május végére lesz készen, majd elküldöm nektek ha érdekel.
Addig is egy kép:
Válasz #1933. hozzászólásra
Az aranyközépút többet ér bármilyen könyvnél
Vannak esetek,mikor megalkuvók kell hogy legyünk,nem pedig a nagykönyvet követni
Válasz #1931. hozzászólásra
Mivel több tíz ilyen motort újítottam már fel,így sok újat nem tudnék olvasni belőle az tuti
A méretek,és a tűréshatárok nem az Én feladatkörömbe tartozik.Azt annak kell tudnia,aki a motor alkatrészeit újítja fel,fúrja-faragja
Válasz #1928. hozzászólásra
Hátha tudnék még valamit beleírni
Egyébként nem azért kell mert nem tudok valamit is,csak ha van rá lehetőség,akkor begyűjtöm az ilyesmit,mert kicsit teljesebbnek érzem a dolgaimat,vagy nem is tudom
furcsa ne haragudj meg rám de neked kinek "kisújában "van a téma szerintem egy ilyen könyv feleslegesen állna a polcon mert semmi újdonságot nem fog okozni !!
de lehet tévedek .............
az akkor jó dolog!!
nos igen bevallom sokat bartereztünk már és be van járatva a "pálya" vele plusz akkor árukapcsolás történt igy én potyáztam szóval nem került semmibe a fuvar!
50 johni hogy ketyerészik??
Beszéltem apámmal:
- ne használd a trakit semmire, mert a kuplungod - percek alatt meghal
- szerinte valamelyik szeleped átenged valszeg a kormánykörön de a kisszivattyú is halott vagy a szívócsövénél van baj, mert 9 bár körül kéne lennie a nyomásnak a nagy szivattyú töltő ágán.
Elég macerás javítás elé nézel, ha kell abban tudunk segíteni, h kormányt meg vezérlőszelepet tudunk adni másikat kipróbálásra, hogy kiszűrd a hibát.
Gépkönyved van? Azt is kölcsön tudjuk adni ha kell.
Ma megtaláltam az előszűrőt és ki is szedtem, volt benne ugyan egy kis fémforgács de nem jelentős. Azért a helyét is átpucoltam, visszaraktam, feltöltöttem MOL-JD olajjal (visszatöltöttem mert nem ment még 10 órát), de a jelenség változatlan.A főszivattyú nyomását beállítottam 150 barra, de amikor a hidraulikát használom akkor a nyomás visszaesik 80 barra és nagyon lassan emel(terheletlenül!!). Az emelés végállásában visszajön a 150 bar. Utána a kormány felé menő cső továbbra is felforrósodik. Szóval itt tartok :(
Válasz #1910. hozzászólásra
Köszönöm szépen a segítségeket. a durva olajszűrőt nem szedtem ki (nem tudom hol van ) Tavaly cseréltük az olajszűrőt és az olajat is, MOL-JD olajat kapott. Azóta talán 2 órát használtam összesen. Akkor is csak permeteztem vele, semmi nem lett rákapcsolva. Ma megmértem a mérési pontokon az olajnyomásokat. A bal oldalon 7,5-8 bar a jobb oldalon 130-140 bar a nyomás.
És továbbra is melegszik.....
#1. hozzászólás, Németh Sándor küldte be 2013-04-22 14:53:39-kor | [TÖRÖL] | Felhasználó kitiltása: egy napra | egy hétre | egy hónapra
Németh Sándor
Mi történhetett ??????
A 4630-as néhány perc alatt felforralja az olajat. A főszivattyúnál a szívó oldalon (az orbit visszatérőjénél) a nyomás csak 2-3 bár. Kormány, fék, kuplung van, de olyan mintha az olajat csak a kormánykörön keresztül keringetné. A hátsó szivattyú hatszögtengelyét kihúztam, azon nem látszik sérülés, a fogaskerék szivattyú kézzel könnyedén tekerhető. Ilyenkor az olajtérből "szörcsögő" hang hallatszik. A traktor rövid távon (néhány percig) mozgásképes, de gyakorlatilag használhatatlan.
Tud e valaki segíteni?
Üdv: Sándor
szűrőt gondolom nézted, ha nem tedd meg,
nem tudom az alsó durva szűrőt kiszedted e már, vigyázz az olajat előtte le kell engedni(kb 70-80 l folyik ki érdemes az első leengedőt használni, nem a szűrő oldalsó kupakját, mert akkor a kerékre megy az olajsugár), és lehet 1 próbát megérne feltölteni új belevaló olajjal, ha egyik sem jön be ezek közül akkor érdemes a kis szivattyút meglesni szerintem
Mi történhetett ??????
A 4630-as néhány perc alatt felforralja az olajat. A főszivattyúnál a szívó oldalon (az orbit visszatérőjénél) a nyomás csak 2-3 bár. Kormány, fék, kuplung van, de olyan mintha az olajat csak a kormánykörön keresztül keringetné. A hátsó szivattyú hatszögtengelyét kihúztam, azon nem látszik sérülés, a fogaskerék szivattyú kézzel könnyedén tekerhető. Ilyenkor az olajtérből "szörcsögő" hang hallatszik. A traktor rövid távon (néhány percig) mozgásképes, de gyakorlatilag használhatatlan.
Tud e valaki segíteni?
Üdv: Sándor
Sziasztok!
Szakdolgozatot írok egy JD 4650-es motor teljes szétszereléséből, hibafeltárásból majd felújításából.
Ma szedtük szét teljesen a motort, rengeteg fénykép és dokumentáció készült.
Abban kérem a segítségeteket, hogy ha van valamilyen szervíz könyv, vagy bármilyen leírás vagy géprajzok, a motorhoz, azt szívesen fogadnám. Akár postai úton is (fizetnék érte)
Vagy ha tudtok olyan oldalt ajánlani honnan meg tudnám rendelni a könyvet az is nagy segítség lenne.
5196 hozzászólás
Válasz #1944. hozzászólásra
Üdv!
Elolvastam,és válaszoltam
Válasz #1942. hozzászólásra
Üdv!
Engem érdekelne részletesebben
Válasz #1937. hozzászólásra
Helló!
Tegnap küldtem egy mailt, ha lesz időd olvasd már el légyszi!
Köszi
Üdv mindenkinek...
Egy használt 1020-as JD traktorom van, nemrég jutottam hozzá... És sok mindent nem értek... Valaki nem tudna többet mondani erről a típusról.. esetleg leírásokat hol találnék, bármi érdekelne...
Ha több időm lesz, majd leírom részletesebben.
Rendeltünk hozzá javítókészletet amiben benne voltak a perselyek, csapágyak. A könyvben pedig a méretek megadva. Így már nem volt nehéz, méregetni és szerelni.
Beszéljenek a képek:
Válasz #1936. hozzászólásra
na ez egy jó téma!!
szépen csillog mindenkinél az új cilinder kit a mociban de engem jobban izgat az azt mozgató forgattyús részleg
azt hogy diagnosztizáltátok miként újítottátok és milyen alkatrészt használtatok fel hozzá!!!
ezek a húsbavágó kérdések!
szívesen vesszük a hasznos infókat!!
Válasz #1936. hozzászólásra
Mi lett csinálva vele pontosan???
És várjuk a további részleteket is természetesen
Mi most teljesen felújjítottunk egy 6466 motort. Ebből készítek szakdolgozatot ami május végére lesz készen, majd elküldöm nektek ha érdekel.
Addig is egy kép:
Válasz #1933. hozzászólásra
Az aranyközépút többet ér bármilyen könyvnél
Vannak esetek,mikor megalkuvók kell hogy legyünk,nem pedig a nagykönyvet követni
Válasz #1931. hozzászólásra
Mivel több tíz ilyen motort újítottam már fel,így sok újat nem tudnék olvasni belőle az tuti
A méretek,és a tűréshatárok nem az Én feladatkörömbe tartozik.Azt annak kell tudnia,aki a motor alkatrészeit újítja fel,fúrja-faragja
Válasz #1931. hozzászólásra
bevallóm a méretek tényleg nem csurognak az újamból na de azért van a fekete "biblia"!!
Válasz #1930. hozzászólásra
inkább úgy fogalmaznék van biztos háttered!!
Válasz #1928. hozzászólásra
Már ne haragudj, de nem hinném, hogy a kis újjadban van az összes megengedett méret, tűrés...stb.
Válasz #1928. hozzászólásra
Hátha tudnék még valamit beleírni
Egyébként nem azért kell mert nem tudok valamit is,csak ha van rá lehetőség,akkor begyűjtöm az ilyesmit,mert kicsit teljesebbnek érzem a dolgaimat,vagy nem is tudom
Válasz #1928. hozzászólásra
Minden vállakozónak van hobbija.Neki lehet pont a szakirodalom gyűjtés.Meg egyébként is. A Van-tól nem kell félni a Nincs az meg kellemetlen.
Válasz #1927. hozzászólásra
furcsa ne haragudj meg rám de neked kinek "kisújában "van a téma szerintem egy ilyen könyv feleslegesen állna a polcon mert semmi újdonságot nem fog okozni !!
de lehet tévedek .............
Válasz #1926. hozzászólásra
Ha van olyan szakirodalom,ami még nincs meg,arra mindig fáj a fogam
Válasz #1925. hozzászólásra
kéne ilyesmi??
Válasz #1924. hozzászólásra
Akkor erről lemaradtunk:(
Hamar leütötték. Habár még a vevő nem jelentkezett.
Válasz #1922. hozzászólásra
Üdv!
Egy John Deere 6466 motor javítási kézikönyv volt, de már elvitték 9900ért.
Válasz #1921. hozzászólásra
Üdv!
Mi is eladó,és mennyiért???
eladó!
http://hasznalt-konyv.vatera.hu/szakkonyv_kezikonyv/mezogazdasagi/john_deere_6466_motor_javitasi_kezikonyv_gepkonyv_1746772760.html
Válasz #1918. hozzászólásra
Még nem százas teljesen, de a tarlóhántásnál felavatjuk.
Válasz #1917. hozzászólásra
az akkor jó dolog!!
nos igen bevallom sokat bartereztünk már és be van járatva a "pálya" vele plusz akkor árukapcsolás történt igy én potyáztam szóval nem került semmibe a fuvar!
50 johni hogy ketyerészik??
Válasz #1916. hozzászólásra
már pihennek, minden a földben, ahogy kell, permetezések vannak már csak vissza.
gondoltam, h megoldottad és volt 1 érzésem h honnan
Válasz #1915. hozzászólásra
Szia Árpi!!dübörögnek a zöld vasak??50-es
a fülke kampót egy messzi bár hozzád közeli barátomtól "igazoltattam"
Válasz #1914. hozzászólásra
Beszéltem apámmal:
- ne használd a trakit semmire, mert a kuplungod - percek alatt meghal
- szerinte valamelyik szeleped átenged valszeg a kormánykörön de a kisszivattyú is halott vagy a szívócsövénél van baj, mert 9 bár körül kéne lennie a nyomásnak a nagy szivattyú töltő ágán.
Elég macerás javítás elé nézel, ha kell abban tudunk segíteni, h kormányt meg vezérlőszelepet tudunk adni másikat kipróbálásra, hogy kiszűrd a hibát.
Gépkönyved van? Azt is kölcsön tudjuk adni ha kell.
Válasz #1913. hozzászólásra
A kormányszeleptömbjében nézted az apró szűrőket?
A kihelyezett hidraulika nem melegszik valamelyik? ott lehet még olyan h egymásba dolgozik és elviszi az olajnyomást és túlmelegíti a rendszert.
Mennyire sürgős a dolog?
Holnapra ha nem felejtem el rákérdek apámnál a dologra, neme tud valami okosságot.
Ma megtaláltam az előszűrőt és ki is szedtem, volt benne ugyan egy kis fémforgács de nem jelentős. Azért a helyét is átpucoltam, visszaraktam, feltöltöttem MOL-JD olajjal (visszatöltöttem mert nem ment még 10 órát), de a jelenség változatlan.A főszivattyú nyomását beállítottam 150 barra, de amikor a hidraulikát használom akkor a nyomás visszaesik 80 barra és nagyon lassan emel(terheletlenül!!). Az emelés végállásában visszajön a 150 bar. Utána a kormány felé menő cső továbbra is felforrósodik. Szóval itt tartok :(
Válasz #1910. hozzászólásra
Köszönöm szépen a segítségeket. a durva olajszűrőt nem szedtem ki (nem tudom hol van ) Tavaly cseréltük az olajszűrőt és az olajat is, MOL-JD olajat kapott. Azóta talán 2 órát használtam összesen. Akkor is csak permeteztem vele, semmi nem lett rákapcsolva. Ma megmértem a mérési pontokon az olajnyomásokat. A bal oldalon 7,5-8 bar a jobb oldalon 130-140 bar a nyomás.
És továbbra is melegszik.....
#1. hozzászólás, Németh Sándor küldte be 2013-04-22 14:53:39-kor | [TÖRÖL] | Felhasználó kitiltása: egy napra | egy hétre | egy hónapra
Németh Sándor
Mi történhetett ??????
A 4630-as néhány perc alatt felforralja az olajat. A főszivattyúnál a szívó oldalon (az orbit visszatérőjénél) a nyomás csak 2-3 bár. Kormány, fék, kuplung van, de olyan mintha az olajat csak a kormánykörön keresztül keringetné. A hátsó szivattyú hatszögtengelyét kihúztam, azon nem látszik sérülés, a fogaskerék szivattyú kézzel könnyedén tekerhető. Ilyenkor az olajtérből "szörcsögő" hang hallatszik. A traktor rövid távon (néhány percig) mozgásképes, de gyakorlatilag használhatatlan.
Tud e valaki segíteni?
Üdv: Sándor
Válasz #1908. hozzászólásra
szűrőt gondolom nézted, ha nem tedd meg,
nem tudom az alsó durva szűrőt kiszedted e már, vigyázz az olajat előtte le kell engedni(kb 70-80 l folyik ki érdemes az első leengedőt használni, nem a szűrő oldalsó kupakját, mert akkor a kerékre megy az olajsugár), és lehet 1 próbát megérne feltölteni új belevaló olajjal, ha egyik sem jön be ezek közül akkor érdemes a kis szivattyút meglesni szerintem
Nem lett rá csatlakoztatva olyan munkagép amiben sima hidraulika olaj volt?
Vagy esetleg nem lett véletlen sima hidraulika olajjal ráöntve?
Akkor hallottam olyat, hogy szörcsög, mikor a hidraulika olaj miatt felhabosodik benne az olaj, és csak a habot tudja szívni a szerencsétlen.
Jelzem és csak ugatom a szakmát, ez csak egy tipp
Mi történhetett ??????
A 4630-as néhány perc alatt felforralja az olajat. A főszivattyúnál a szívó oldalon (az orbit visszatérőjénél) a nyomás csak 2-3 bár. Kormány, fék, kuplung van, de olyan mintha az olajat csak a kormánykörön keresztül keringetné. A hátsó szivattyú hatszögtengelyét kihúztam, azon nem látszik sérülés, a fogaskerék szivattyú kézzel könnyedén tekerhető. Ilyenkor az olajtérből "szörcsögő" hang hallatszik. A traktor rövid távon (néhány percig) mozgásképes, de gyakorlatilag használhatatlan.
Tud e valaki segíteni?
Üdv: Sándor
Válasz #1902. hozzászólásra
mizujab??
Az előző hozzászólásokat olvasva, láttam hogy küldtök egymásnak szervízkönyvet.
Remélem valaki elküldi nekem is: falajtar.tibor@gmail.com
Sziasztok!
Szakdolgozatot írok egy JD 4650-es motor teljes szétszereléséből, hibafeltárásból majd felújításából.
Ma szedtük szét teljesen a motort, rengeteg fénykép és dokumentáció készült.
Abban kérem a segítségeteket, hogy ha van valamilyen szervíz könyv, vagy bármilyen leírás vagy géprajzok, a motorhoz, azt szívesen fogadnám. Akár postai úton is (fizetnék érte)
Vagy ha tudtok olyan oldalt ajánlani honnan meg tudnám rendelni a könyvet az is nagy segítség lenne.
Köszönöm.
Üdv Tibi
Bitang nagy itten a pangás!
kicsit dobjuk fel a labdát!!
SAFI!!mi a helyzet a kárpitozással??
Válasz #1901. hozzászólásra
Válasz #1898. hozzászólásra
megkaptam!Köszönöm barátom!!
Válasz #1899. hozzászólásra
Kecskemétere,de már megjöttem
Válasz #1898. hozzászólásra
Merre mész ?
Válasz #1897. hozzászólásra
Üdv!
Be van pakolva
Reggel indulok,megvan a két vasdarab is
Válasz #1895. hozzászólásra
holnap hívlak.