Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR403.55 FtUSD391.08 FtCHF429.92 FtGBP484.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz tisztafem78 #4902. hozzászólására1 ötlet, ne a traktort b*sztasd, rakj a bálázóra lassító hajtóművet, apámnak is a permetezőre volt rakva nem a traktorra.
Nézd meg hogy kivehető e a tengelycsonk egy seeger gyűrű szerű drót fogja. Ha igen akkor keresni kell hozzá 6bordásat és annak a vége úgy van fogaskerekezve hogy 540 legyen.
Válasz tisztafem78 #4900. hozzászólásáraNézted már milyen motorfordulatnál ad le 540 TLT fordulatot, mert egy 160 lovas gép nem biztos, hogy mondjuk 1400 motorfordulattal nem elviszi a bálázót gond nélkül!
Válasz tisztafem78 #4895. hozzászólásáraÁtállítani szerintem sehogy!
Arra gondolsz, hogy esetleg valamilyen köztes hajtómű a tlt csonkra, hogy mondjuk felezze, az passz, hogy létezik-e!
Mondjuk megfelelő motorfordulattal nem lesz több 540nél, (szerintem kb úgy 1300prm), ha valamit húzva akarsz hajtani, akkor viszont az kevés lesz, már a motorfordulat!
Sziasztok!! Lenne egy kérdésem, 4630nal a tlt 1000 fordulatot hogy lehet átalakítani hogy540nel is lehessen használni létezik e rá elérhető áron technika
Válasz RkTomi #4890. hozzászólásáraTöbb fajta felni van(az egyiken 2 sorban vannak ú alakban fülek, a másikon körben omega alakban vannak a csavarhelyek, aztán lehet van még többféle is), szerintem ezért van többféle érték.
Válasz Gépesített paraszt #4880. hozzászólásáraIgazad volt! Mondjuk viszkókuplongot is cserélek. Mire kész lesz nem tudom de egy biztos. Most úgy néz ki 1.5milla plussz a munka amit én csinálok segítséggel mert így volt meg egyezve!
Válasz Gépesített paraszt #4880. hozzászólásáraIgazad volt! Mondjuk viszkókuplongot is cserélek. Mire kész lesz nem tudom de egy biztos. Most úgy néz ki 1.5milla plussz a munka amit én csinálok segítséggel mert így volt meg egyezve!
Válasz RkTomi #4889. hozzászólásáraÉrdekes, hogy ennél a JD weboldalról letölthetőnél 550 Nm-t ír, míg a magyar kezelési utasításban 410 Nm, ahogy Te is írtad a 4755 esetében
Válasz sulla #4887. hozzászólásáraHolnap megnézem, hogy a 4755re mit ír, kíváncsi vagyok, csak a gép könyv apáméknál van, szerintem RkTomi sem vasból írta! Nagyon fúrja az oldalam, hogy mit fog írni, mert akkor ahány annyi féle adat!?
Válasz sulla #4881. hozzászólásáraEgyszerű a válasz, valamikor azt tanították nekem az "oskolában" hogy ahány milliméteres a csavar átmérője annyi kilóval! Tehát ha 20 mili az átmérő akkor a helyes meghúzási nyomaték 18-22 kiló között a helyes! Tehát átszámolva 180-220 Nm ! Esetleg ha 10.9 a csavar lehet többel is csak kérdés bírja-e az ellen oldal amibe belehúzod a csavart vagy az anyát!
Válasz sulla #4881. hozzászólásáraEgyszerű a válasz, valamikor azt tanították nekem az "oskolában" hogy ahány milliméteres a csavar átmérője annyi kilóval! Tehát ha 20 mili az átmérő akkor a helyes meghúzási nyomaték 18-22 kiló között a helyes! Tehát átszámolva 180-220 Nm ! Esetleg ha 10.9 a csavar lehet többel is csak kérdés bírja-e az ellen oldal amibe belehúzod a csavart vagy az anyát!
Egy kérdés, de őszintén! Felnit is nyomaték kulccsal húzod?
Kerék agyat, ha bolygatni kell, azt aláírom, de szerintem felnit, talán nem is láttam traktornál olyat, aki ilyen becsületesen csinálja!(már mint otthon tuti, gumis műhely az más tészta)
Válasz gabor978 #4877. hozzászólásáraÜdv!
Az adott probléma megoldása nem biztos hogy nagy összeg,de ha találsz benne még egy halom "kutya" alkatrészt,akkor lehet hogy sírógörcsöt kapsz.
Igazán összeget csak akkor lehet mondani ha szét van szedve.Így csak felesleges találgatásokba lehet belemenni,aminek sok értelme nincs is.
Üdv! Mindenkinek! Új vagyok a 4650-es tulajdonosok sorában. Alkatrész érdekel és még sok minden! Az elsőhíd bolygó fedél az érdekes pipa alakú öntvénnyel ami a királycsaphoz illeszkedik. Ha lenne valakinek jó lenne főleg ha meg is tudunk egyezni
Válasz gabor978 #4877. hozzászólásáraElőször azt gondold végig ki fogja megcsinálni, az ár függ attól, hogy mi a hiba, ha szétszeded előfordul, hogy találsz más kopott részt is, ami nem függ össze a hibával inkább a gép korával.
Nem adtad meg azt sem, hogy új vagy bontott alkatrésszel tervezed javítani.
6920-nál nálunk egy apró hiba kb 950-be állt meg, ebből 500 a szerelőé, de nem volt komoly baja, időben lett javítva.
Válasz máris szomszéd #4873. hozzászólásáraAnnyit még, nekem facebukom nincs, így csak kicsiben tudom megnézni a képet, de az orrán az Kités címke?
Meg a valós 8600 óra, aztán meg fingja nincs!
Hazudik, mint a sebesült katona!
Személy szerint nem szeretem az ilyet!
Még is azt mondom, ha látsz benne fantáziát...
Válasz máris szomszéd #4873. hozzászólásáraTudod, amit nem értek, emberek miért hirdetnek xy üzemórával, elmegy a dolgozó megnézni, aztán kiderül, hogy végül is fingja sincs az óráról(32 éve gyártották az utolsót, kétlem, hogy egész életét egy 50-100 hekis gazdaságban töltötte)!
Mi 17ezerrel vettük annó a 4755t, kb annyi éves is volt, most 32 évesen 21e van benne. 14 év alatt 4000, 100 hektáros gazdaság(+némi bérmunka), talajmunka 95% Ő végzi!
A javítások, mindent kell, minden elkopik, de ha "büdösnek" találsz valamit engedd el! Illetve számolj, mi éri meg!
Válasz máris szomszéd #4869. hozzászólásáraÜdv olaj furatok végig megy a blokkon az olaj csatorna és onnan megy a nyugvóhoz az olaj onnan furták, lehet,hogy valamiért takaritották csak tipp én a fülke felől a elsőröl kötöttem le a mechanikus órát
A képen egy 4650-es blokkja van. Mi van a pici csavarok mögött amit melegítettek?
És az 5 forintos kérdés,miért?Gondolom,mert nem akart megindulni.Mi okból kell azokat kihajtani?
A fejeteket balra döntsétek.
Válasz kori01 #4859. hozzászólásáraHa tudsz olcsóbbat, akkor a kollégának írd, vagy linkelés, de ha neki nem kell 10000 Ft/dbért én is vennék vagy 100 barátot, úgyhogy kérem a címet!
Válasz A.I. #4857. hozzászólásáraAzt hiszem majdnem 120le, B2-ben húztam, szépen morzsolódó fekete földön a vizesebb részeken jó volt a difizár, ritkán pedig vissza kellett váltani, a mélység viszont kicsit ingadozott, szerintem az erőszabályzó dolgozott,normál esetben 20-25cm körül húztam, de szépen leforgatta a kukorica szárát. Egyébként kötöttebben elég lesz a 3fej.
Válasz Isssti #4856. hozzászólására200 literes lemez hordó beton kombinációval!
Még egy kérdés, hogy viszi a 4 fejét 100 lóval, még csak hátsó bal, milyen talajon hajtod?
Válasz A.I. #4855. hozzászólásáraMezítlábas, igazából a front hidraulika már megvan, csak adaptálni kellene rá, konzolt gyártatni meg felszerelni, csak mindig időhiányban vagyok. És akkor az is lenne már vagy 1.5q és bármilyen tömbsúlyt is cipelhetnék.
5205 hozzászólás
Válasz tisztafem78 #4902. hozzászólására1 ötlet, ne a traktort b*sztasd, rakj a bálázóra lassító hajtóművet, apámnak is a permetezőre volt rakva nem a traktorra.
Válasz Isssti #4903. hozzászólásáraNem kivehető, fix 1000 fordulatos.
Nézd meg hogy kivehető e a tengelycsonk egy seeger gyűrű szerű drót fogja. Ha igen akkor keresni kell hozzá 6bordásat és annak a vége úgy van fogaskerekezve hogy 540 legyen.
Azért érdeklődők miatta mert egy 4630 patika állapotú van eladó és nekem kell az 540 csak ez az egy dolog ami vissza tart
Válasz tisztafem78 #4900. hozzászólásáraNézted már milyen motorfordulatnál ad le 540 TLT fordulatot, mert egy 160 lovas gép nem biztos, hogy mondjuk 1400 motorfordulattal nem elviszi a bálázót gond nélkül!
Valaki amúgy próbálta már ennél a típusnál a fordulat szám átalakítást
Körbálázot szeretnék használni vele azért kérdezem
Válasz mtz1221 #4897. hozzászólásáraCsak példának raktam be, szerintem ilyen átalakító kell hogy legyen 1000 ről 540-re is.
Szia, nálam a 4230-nál cserélni kell a kardánvéget, oda van gyárilag stiftelve, ki venni a 6bordásat és helyette berakni a sűrű bordásat.
Válasz tisztafem78 #4895. hozzászólásárahttps://www.alibaba.com/product-detail/540-rpm-pto-gearbox-60001-5_60469787249.html
Válasz tisztafem78 #4895. hozzászólásáraÁtállítani szerintem sehogy!
Arra gondolsz, hogy esetleg valamilyen köztes hajtómű a tlt csonkra, hogy mondjuk felezze, az passz, hogy létezik-e!
Mondjuk megfelelő motorfordulattal nem lesz több 540nél, (szerintem kb úgy 1300prm), ha valamit húzva akarsz hajtani, akkor viszont az kevés lesz, már a motorfordulat!
Sziasztok!! Lenne egy kérdésem, 4630nal a tlt 1000 fordulatot hogy lehet átalakítani hogy540nel is lehessen használni létezik e rá elérhető áron technika
Válasz RkTomi #4890. hozzászólásáraTöbb fajta felni van(az egyiken 2 sorban vannak ú alakban fülek, a másikon körben omega alakban vannak a csavarhelyek, aztán lehet van még többféle is), szerintem ezért van többféle érték.
Válasz Gépesített paraszt #4880. hozzászólásáraIgazad volt! Mondjuk viszkókuplongot is cserélek. Mire kész lesz nem tudom de egy biztos. Most úgy néz ki 1.5milla plussz a munka amit én csinálok segítséggel mert így volt meg egyezve!
Válasz Gépesített paraszt #4880. hozzászólásáraIgazad volt! Mondjuk viszkókuplongot is cserélek. Mire kész lesz nem tudom de egy biztos. Most úgy néz ki 1.5milla plussz a munka amit én csinálok segítséggel mert így volt meg egyezve!
Válasz RkTomi #4889. hozzászólásáraÉrdekes, hogy ennél a JD weboldalról letölthetőnél 550 Nm-t ír, míg a magyar kezelési utasításban 410 Nm, ahogy Te is írtad a 4755 esetében
Válasz A.I. #4888. hozzászólására4755 könyv szerint: felni a rózsához 1 verzió 240Nm, 2 verzió 600 Nm. Felni a kerékagyhoz 410 Nm.
Válasz sulla #4887. hozzászólásáraEz van a JD honlapjáról letölthető kezelésiben. MFWD tehát hajtott első híd esetében. De én rád bízom.
Válasz sulla #4887. hozzászólásáraHolnap megnézem, hogy a 4755re mit ír, kíváncsi vagyok, csak a gép könyv apáméknál van, szerintem RkTomi sem vasból írta! Nagyon fúrja az oldalam, hogy mit fog írni, mert akkor ahány annyi féle adat!?
Válasz RkTomi #4883. hozzászólásáraKöszönöm a választ!
Közben találtam kezelési utasítást, abban 410 Nm-t írnak a felni-kerékagynál, akkor azt mondod, hogy inkább 550-re kell?
Válasz sulla #4881. hozzászólásáraEgyszerű a válasz, valamikor azt tanították nekem az "oskolában" hogy ahány milliméteres a csavar átmérője annyi kilóval! Tehát ha 20 mili az átmérő akkor a helyes meghúzási nyomaték 18-22 kiló között a helyes! Tehát átszámolva 180-220 Nm ! Esetleg ha 10.9 a csavar lehet többel is csak kérdés bírja-e az ellen oldal amibe belehúzod a csavart vagy az anyát!
Válasz sulla #4881. hozzászólásáraEgyszerű a válasz, valamikor azt tanították nekem az "oskolában" hogy ahány milliméteres a csavar átmérője annyi kilóval! Tehát ha 20 mili az átmérő akkor a helyes meghúzási nyomaték 18-22 kiló között a helyes! Tehát átszámolva 180-220 Nm ! Esetleg ha 10.9 a csavar lehet többel is csak kérdés bírja-e az ellen oldal amibe belehúzod a csavart vagy az anyát!
Egy kérdés, de őszintén! Felnit is nyomaték kulccsal húzod?
Kerék agyat, ha bolygatni kell, azt aláírom, de szerintem felnit, talán nem is láttam traktornál olyat, aki ilyen becsületesen csinálja!(már mint otthon tuti, gumis műhely az más tészta)
Válasz sulla #4881. hozzászólásáraMeghúzási nyomatékok: a rózsát a felnihez 240Nm, a felnit a kerékagyhoz 550 Nm.
Válasz sulla #4881. hozzászólásáraIzomból! Azért ne tépd meg, de valahol 300Nm vagy afelett szerintem!
Üdv Mindenkinek!
Azt szeretném megkérdezni, hogy 4650-esen mennyi Nm-el kell meghúzni az első kerék felfogató anyáit?
Válasz gabor978 #4877. hozzászólásáraÜdv!
Az adott probléma megoldása nem biztos hogy nagy összeg,de ha találsz benne még egy halom "kutya" alkatrészt,akkor lehet hogy sírógörcsöt kapsz.
Igazán összeget csak akkor lehet mondani ha szét van szedve.Így csak felesleges találgatásokba lehet belemenni,aminek sok értelme nincs is.
Üdv! Mindenkinek! Új vagyok a 4650-es tulajdonosok sorában. Alkatrész érdekel és még sok minden! Az elsőhíd bolygó fedél az érdekes pipa alakú öntvénnyel ami a királycsaphoz illeszkedik. Ha lenne valakinek jó lenne főleg ha meg is tudunk egyezni
Válasz gabor978 #4877. hozzászólásáraElőször azt gondold végig ki fogja megcsinálni, az ár függ attól, hogy mi a hiba, ha szétszeded előfordul, hogy találsz más kopott részt is, ami nem függ össze a hibával inkább a gép korával.
Nem adtad meg azt sem, hogy új vagy bontott alkatrésszel tervezed javítani.
6920-nál nálunk egy apró hiba kb 950-be állt meg, ebből 500 a szerelőé, de nem volt komoly baja, időben lett javítva.
Sziasztok nézegetek 4650 es traktort egész olcsó,hátrameneti hibával valami körülbellüli összeget tudnátok mondani váltó felújításra?
Válasz A.I. #4875. hozzászólásáraMásik változatban: össze-vissza beszél mint a sebesült katona. De így se rossz.
Válasz máris szomszéd #4873. hozzászólásáraAnnyit még, nekem facebukom nincs, így csak kicsiben tudom megnézni a képet, de az orrán az Kités címke?
Meg a valós 8600 óra, aztán meg fingja nincs!
Hazudik, mint a sebesült katona!
Személy szerint nem szeretem az ilyet!
Még is azt mondom, ha látsz benne fantáziát...
Válasz máris szomszéd #4873. hozzászólásáraTudod, amit nem értek, emberek miért hirdetnek xy üzemórával, elmegy a dolgozó megnézni, aztán kiderül, hogy végül is fingja sincs az óráról(32 éve gyártották az utolsót, kétlem, hogy egész életét egy 50-100 hekis gazdaságban töltötte)!
Mi 17ezerrel vettük annó a 4755t, kb annyi éves is volt, most 32 évesen 21e van benne. 14 év alatt 4000, 100 hektáros gazdaság(+némi bérmunka), talajmunka 95% Ő végzi!
A javítások, mindent kell, minden elkopik, de ha "büdösnek" találsz valamit engedd el! Illetve számolj, mi éri meg!
Válasz 4755 #4872. hozzászólásáraRégebben hozták külföldről.Ők elvileg hozzá se nyúltak.
Válasz máris szomszéd #4871. hozzászólásáraNem lehetetlen ennyi üó de szinte kizárt a blokkra mit mondott?miért voltak ki szedve a dugók?
Válasz 4755 #4870. hozzászólásáraElmentünk megnézni,8900 üzemórásnak hirdetik.Ahhoz képest a hengerfej cserélve volt,első híd javítva.
Ettől a típustól nem ezt várja az ember ennyi üzemóránál.Mondjuk a helyszínen nem egészen ennyi órát mondott a gazdája.(fogalma sincs igazából)
https://www.facebook.com/feher.marton.35/posts/3875245262540963
Válasz máris szomszéd #4869. hozzászólásáraÜdv olaj furatok végig megy a blokkon az olaj csatorna és onnan megy a nyugvóhoz az olaj onnan furták, lehet,hogy valamiért takaritották csak tipp én a fülke felől a elsőröl kötöttem le a mechanikus órát
A képen egy 4650-es blokkja van. Mi van a pici csavarok mögött amit melegítettek?
És az 5 forintos kérdés,miért?Gondolom,mert nem akart megindulni.Mi okból kell azokat kihajtani?
A fejeteket balra döntsétek.
Na jól kezdődik ez is másképpen nem lehetne fiuk????
Válasz JD 4630 #4866. hozzászólásáraMár rég megcsináltuk te buzi.
Válasz kori01 #4865. hozzászólására" Internet smile thumbup",
bunkókám internet.
Van valakinek esetleg egy 4650eshez váló tölmszelencéje?
Vizpumpába.
Válasz Gépesített paraszt #4863. hozzászólásáraÜdv nagyon meg adtátok a módját,viszont kívánom
Békés Boldog Karácsonyt Kívánok minden kedves ismerősömnek,barátomnak,és kollégának!
Válasz kori01 #4861. hozzászólásáraJó...
Válasz A.I. #4860. hozzászólásáraInternet
Válasz kori01 #4859. hozzászólásáraHa tudsz olcsóbbat, akkor a kollégának írd, vagy linkelés, de ha neki nem kell 10000 Ft/dbért én is vennék vagy 100 barátot, úgyhogy kérem a címet!
Válasz A.I. #4851. hozzászólásáraA két legolcsóbb kereskedő.........
Válasz A.I. #4857. hozzászólásáraAzt hiszem majdnem 120le, B2-ben húztam, szépen morzsolódó fekete földön a vizesebb részeken jó volt a difizár, ritkán pedig vissza kellett váltani, a mélység viszont kicsit ingadozott, szerintem az erőszabályzó dolgozott,normál esetben 20-25cm körül húztam, de szépen leforgatta a kukorica szárát. Egyébként kötöttebben elég lesz a 3fej.
Válasz Isssti #4856. hozzászólására200 literes lemez hordó beton kombinációval!
Még egy kérdés, hogy viszi a 4 fejét 100 lóval, még csak hátsó bal, milyen talajon hajtod?
Válasz A.I. #4855. hozzászólásáraMezítlábas, igazából a front hidraulika már megvan, csak adaptálni kellene rá, konzolt gyártatni meg felszerelni, csak mindig időhiányban vagyok. És akkor az is lenne már vagy 1.5q és bármilyen tömbsúlyt is cipelhetnék.