Hallgatnék rád ha ismernélek.A mai világban már senkiben sem lehet szinte megbízni.a gépek amiket megcsinálsz tényleg nagyon szépen rendbe vannak rakva,de azért megnézném azt is hogy előtte hogy nézett ki.mindezek ellenére vszínű hogy inkább tőled vennék egy kijavítottat 2,8-ért,mint egy állítólag dolgozott és karbantartott gépet 2-2,5 ért.egyszer majd elmegyek hozzád hátha lenne ott egy nekem való.
igen előbb utóbb fogja ez igaz!de érdekes módon mikor a fateréből kiseperte a C 3 agyat s lett belőle egy nagy generál érdekes hogy voltak bajok abban is de nem gyüjtött vasat a szürő!csak tudnám hova tetette azt a sok forgácsot
azóta lekopogom tökéletesen dolgozik az öreg vas derekasan húz mindent minden sebesség hibátlan mint annak előtte!!mostmár beüzemelt az enyém is még ha nem is sokat de ki lett próbálva annyit már tudunk hogy a helyin van minden benne
reméljük a b. tartók elmennek pár tizezret mig itthon leszünk
Válasz #1152. hozzászólásra
Az a baj ha nem gyűjti a fémet és megveszed,akkor nemsokára fogja gyűjteni ha nem csinálod meg.
Kevés a pozitív péda az ellenkezőjére.
akkor az más.én tudtam egyet vagy már 5 éve szolnokon 4755-t 23500-al és megkerestük a műhelyfönököt aki becsületes volt s elmondta a gép teljes mértékben üzemelt ,dolgozott de sebváltószűrő folyamatosan megtelt fémmel.
direkt nem szándékozom céget beirni ahol eladó volt a gép mert beszámitott volt.a lényeg hogy a korához és az üzemórához képest jól nézett ki a motor hangja "még " jónak bizonyult csak éppen a hátulja volt teljes mértékben meghalva!
Válasz #1150. hozzászólásra
Nagyon jól nézett ki,nem volt kívülröl semmi baja,nem volt összeverbúválva,mikor szétszedtem a váltó gatya volt,a difi halál,az oldallehajtások úgyszintén,a főtengely,az adagoló-porlasztó,a kisszivattyú,a főszivattyú,és az első híd vérzett,mondjuk azt láttam is természetesen .
Ja!Meg a nyelestengely+a kuplungban az agy is dobós volt!
Nekem ugye nem okozott gondot egy ilyen masina de ha ezt valaki megvette volna munkára az fel is kötötte volna magát gondolkodás nélkül
Válasz #1134. hozzászólásra
Tudok küldeni neked képet olyan gépről ami nagyon jól nézett ki,szuperul üzemelt rajta minden,és mikor szétszedtem semmi sem volt benne jó.
KITE által beszámított 4755-ös volt.
Meg volt nem egy külföldről hozott nagyon szép gép,amin több javítani való volt mint egy hazai szervizelt gépen.
Ezek konkrét tények,nem sejtések!
Válasz #1134. hozzászólásra
Üdv!
Ha rám hallgatsz csak rendberakott gépet veszel meg,vagy ha értessz hozzá akkor egy szart és rendberakod magadnak!
A kettő közötti a legrosszabb,bárki dícsérgeti:)
Csak azért írom mert láttam már egy pár csodát,meg hallottam pár ökörséget
eredeti a festék rajta+a komplett véglehajtás.(még)
azért írom hogy még mert még nem szántuk rá magunkat erre a bontásra pedig nem ártana megelőzés szempontjából(26000 óra után).
powert cseréltünk benne illetve új rövid motort kapott.meg persze sok apróságot is
Nálunk 25-35 között.Faterék régen 5ös ih-húztak vele mint a picsa.csak ismerőstől vennék vagy talán GP-től.de mindenképpen megnézném.nagyon rá vagyok izgulvacsak még be van tárolva a kukko.az ára meg nem túl jó irányba halad.
homokos talajban is sokat szántott a mienk új korábban az eredeti gazdájánál 5 fejes condort 11.-12.-ben húzta!!még nevetett is mikor mesélte mert akkora sebességnél már elég kikapni meg kifordulni a barázdából a forgóbaazt a területet kényelmesen ellátja neked ezek a gépek koruk ellenére,csak legyen rendben a masina.
a fogyasztás meg olyan hogy nem mindegy hogy 4 vagy 5 ekefej meg a talaj....
Hali.
Nálunk az Arany-féle kötöttség (KA) 40-45 között mozog tehát ha "normálisak" a feltételek akkor könnyen szántható.
jó ötlet egy ilyen gép csak ne keljen sokat javitani mert akkor jaj neked
Hali!Mennyire kötött a talaj nálatok?Az a 40 cm jól hangzik.én tl 90-el 20-25 l körül szántottam haonként 32-34 cmre.nagyon tetszik a 4650.lényegesen többet eszik mint new hollandom?nálunknem középkötött,homokos a talaj. csak 150 ha kéne neki csinálni évente egyszer kiváltanám vele a nyuszit a nehéz munkából.
Válasz #1126. hozzászólásra
Röviden igen.
Nem kell levenni elég elfordítani és le kell blindelni a végét,aztán oda viszel egy tömlőt a kihelyezett csatlakozórol,mindegy melyikről.lehetőleg olyanról amin az áramlást max-ra tudod tenni és jól is működik.
Amíg próbálod addig vagy széthúzod a hidraulika elektromos főcsatlakozóját,vagy teljes süllyesztésen hagyod a hárompont emelő karját.
5211 hozzászólás
Válasz #1140. hozzászólásra
,mint egy állítólag dolgozott és karbantartott gépet 2-2,5 ért.egyszer majd elmegyek hozzád hátha lenne ott egy nekem való.
Hallgatnék rád ha ismernélek.A mai világban már senkiben sem lehet szinte megbízni.a gépek amiket megcsinálsz tényleg nagyon szépen rendbe vannak rakva,de azért megnézném azt is hogy előtte hogy nézett ki.mindezek ellenére vszínű hogy inkább tőled vennék egy kijavítottat 2,8-ért
Válasz #1156. hozzászólásra






igen előbb utóbb fogja ez igaz!de érdekes módon mikor a fateréből kiseperte a C 3 agyat s lett belőle egy nagy generál érdekes hogy voltak bajok abban is de nem gyüjtött vasat a szürő!csak tudnám hova tetette azt a sok forgácsot
azóta lekopogom tökéletesen dolgozik az öreg vas derekasan húz mindent minden sebesség hibátlan mint annak előtte!!mostmár beüzemelt az enyém is még ha nem is sokat de ki lett próbálva annyit már tudunk hogy a helyin van minden benne
reméljük a b. tartók elmennek pár tizezret mig itthon leszünk
Válasz #1157. hozzászólásra


Felújítva se tudod ennyiért eladni
Válasz #1155. hozzászólásra



Kibasztam a MÉH-be
Mit akarsz vele?
Válasz #1154. hozzászólásra
amúgy ez már akkoriban sem bizonyult túl olcsonak ha jól emlékszem 3.8 taksálták,de szerintem alkudni lehetett volna.......
tudom barátom
Válasz #1152. hozzászólásra
Az a baj ha nem gyűjti a fémet és megveszed,akkor nemsokára fogja gyűjteni ha nem csinálod meg.
Kevés a pozitív péda az ellenkezőjére.
Válasz #1151. hozzászólásra

hallod bizniszeljünk már kicsikét!
kellene nekem a hátsókúptányér -kúpkerékkel ,de olyan ami használhatatlan!!!!
létezik?
Válasz #1152. hozzászólásra






Megfelelő áron nekem ezek a gépek pont testreszabottak
Válasz #1151. hozzászólásra

igen!!az utolsó mondat életszerű szó szerint manapság!
Válasz #1149. hozzászólásra
akkor az más.én tudtam egyet vagy már 5 éve szolnokon 4755-t 23500-al és megkerestük a műhelyfönököt aki becsületes volt s elmondta a gép teljes mértékben üzemelt ,dolgozott de sebváltószűrő folyamatosan megtelt fémmel.
direkt nem szándékozom céget beirni ahol eladó volt a gép mert beszámitott volt.a lényeg hogy a korához és az üzemórához képest jól nézett ki a motor hangja "még " jónak bizonyult csak éppen a hátulja volt teljes mértékben meghalva!
Válasz #1150. hozzászólásra



Nagyon jól nézett ki,nem volt kívülröl semmi baja,nem volt összeverbúválva,mikor szétszedtem a váltó gatya volt,a difi halál,az oldallehajtások úgyszintén,a főtengely,az adagoló-porlasztó,a kisszivattyú,a főszivattyú,és az első híd vérzett,mondjuk azt láttam is természetesen .
Ja!Meg a nyelestengely+a kuplungban az agy is dobós volt!
Nekem ugye nem okozott gondot egy ilyen masina de ha ezt valaki megvette volna munkára az fel is kötötte volna magát gondolkodás nélkül
Válasz #1148. hozzászólásra
ennyi óránál már szoktak bentre benézni.....
Válasz #1147. hozzászólásra
Telekgerendás
Válasz #1144. hozzászólásra
Természetesen nem bontatlan gépről van szó.
Válasz #1145. hozzászólásra
szolnok??
Válasz #1143. hozzászólásra

a remény még nem halt meg nálam......
köszönöm!bár jól aludtam viszont arról már álmodtam hogy piros ekét húzok a Johnimal....
Válasz #1144. hozzászólásra
23500
Válasz #1142. hozzászólásra
üzemóra mennyi volt benne??
Válasz #1141. hozzászólásra


Semmi baj kolléga:)
Én megalkuvó vagyok
Nem fog kihatni a további dolgainkra ez a történet,ettő nyugodtan alhatsz!:)
Válasz #1134. hozzászólásra
Tudok küldeni neked képet olyan gépről ami nagyon jól nézett ki,szuperul üzemelt rajta minden,és mikor szétszedtem semmi sem volt benne jó.
KITE által beszámított 4755-ös volt.
Meg volt nem egy külföldről hozott nagyon szép gép,amin több javítani való volt mint egy hazai szervizelt gépen.
Ezek konkrét tények,nem sejtések!
Válasz #1139. hozzászólásra


sejtettem!!
na ezt nemigen fogom helyre lökni egy hamar nálad
Válasz #1134. hozzászólásra



Üdv!
Ha rám hallgatsz csak rendberakott gépet veszel meg,vagy ha értessz hozzá akkor egy szart és rendberakod magadnak!
A kettő közötti a legrosszabb,bárki dícsérgeti:)
Csak azért írom mert láttam már egy pár csodát,meg hallottam pár ökörséget
Válasz #1133. hozzászólásra


Üdv!
Úgy tűnik elcsúsztunk vele
Válasz #1136. hozzászólásra

eredeti a festék rajta+a komplett véglehajtás.(még)
azért írom hogy még mert még nem szántuk rá magunkat erre a bontásra pedig nem ártana megelőzés szempontjából(26000 óra után).
powert cseréltünk benne illetve új rövid motort kapott.meg persze sok apróságot is
Válasz #1135. hozzászólásra
annyi kilométernek felel meg.
Válasz #1133. hozzászólásra

Zsír a gép!!!
Válasz #1132. hozzászólásra
11-12 ben mekkora a sebesség?én a kis nyuszival kb 9,5 el húzom a három fejet olyan 27-30 cm re,persze csak akkor ha jó csinálni.
Válasz #1131. hozzászólásra

csak még be van tárolva a kukko.az ára meg nem túl jó irányba halad.
Nálunk 25-35 között.Faterék régen 5ös ih-húztak vele mint a picsa.csak ismerőstől vennék vagy talán GP-től.de mindenképpen megnézném.nagyon rá vagyok izgulva
Válasz #1129. hozzászólásra




vesznek még idén ekét?
Válasz #1130. hozzászólásra
azt a területet kényelmesen ellátja neked ezek a gépek koruk ellenére,csak legyen rendben a masina.

homokos talajban is sokat szántott a mienk új korábban az eredeti gazdájánál 5 fejes condort 11.-12.-ben húzta!!még nevetett is mikor mesélte mert akkora sebességnél már elég kikapni meg kifordulni a barázdából a forgóba
a fogyasztás meg olyan hogy nem mindegy hogy 4 vagy 5 ekefej meg a talaj....
Válasz #1130. hozzászólásra

Hali.
Nálunk az Arany-féle kötöttség (KA) 40-45 között mozog tehát ha "normálisak" a feltételek akkor könnyen szántható.
jó ötlet egy ilyen gép csak ne keljen sokat javitani mert akkor jaj neked
Válasz #546. hozzászólásra
.lényegesen többet eszik mint new hollandom?nálunknem középkötött,homokos a talaj. csak 150 ha kéne neki csinálni évente egyszer kiváltanám vele a nyuszit a nehéz munkából.
Hali!Mennyire kötött a talaj nálatok?Az a 40 cm jól hangzik.én tl 90-el 20-25 l körül szántottam haonként 32-34 cmre.nagyon tetszik a 4650
Válasz #1128. hozzászólásra
Akkor az elektronikus vezérlésben kell keresni a hibát,vagy az emelőszelepben
Válasz #1127. hozzászólásra
és ha így jobban emel?mi a teendő.
Válasz #1126. hozzászólásra
Röviden igen.
Nem kell levenni elég elfordítani és le kell blindelni a végét,aztán oda viszel egy tömlőt a kihelyezett csatlakozórol,mindegy melyikről.lehetőleg olyanról amin az áramlást max-ra tudod tenni és jól is működik.
Amíg próbálod addig vagy széthúzod a hidraulika elektromos főcsatlakozóját,vagy teljes süllyesztésen hagyod a hárompont emelő karját.
Válasz #1125. hozzászólásra
sejtem a munka henger végébe megy a vastag vas cső azt le venni és oda csatlakozni?
Válasz #1124. hozzászólásra
Próbáld meg egy kihelyezettről működtetni a hárompontot hogy nem-e lesz jobb.
Azt tudod hogy lehet megoldani?
Válasz #1122. hozzászólásra
nem volt kb 2éve volt utoljára,de akkor sem emelt jobban.
Válasz #1121. hozzászólásra
Elég nagy a tol-ig határ,attól függ mi a baja
Válasz #1120. hozzászólásra
Volt mostanában kalibrálva a hidraulikája?
Válasz #1117. hozzászólásra
Köszönöm a számot majd felhívom. Kb mennyibe van egy ilyen jaavítás?
Válasz #1118. hozzászólásra
igen hidegen is egyébként müködik rajta minden a potméterekre gondolok
Válasz #1116. hozzászólásra

Az enyém is lassan emeli az ekét, de csak melegen. Igaz nagyobb fordulaton javul a helyzet.
Válasz #1116. hozzászólásra
Hidegen is?
Válasz #1115. hozzászólásra
Nem kell privátban,publikus is lehet.
Surugli Jenő
06 20 941-9920
Válasz #1114. hozzászólásra
lassan emeli az ekét.
Válasz #1113. hozzászólásra
Az elérhetőségét meg tudnád esetleg adni privátban?
Válasz #1112. hozzászólásra
Akár jónak is tűnhet:)
Mi a bajod vele? Mármint a géppel,vagy a hidraulikával???
Válasz #1110. hozzászólásra
csak azt tudom akihez Én is járok
Válasz #1089. hozzászólásra
a 170-bár és 65-l jónak tünik??