Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD394.48 FtCHF438.79 FtGBP494.07 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz apuci #4793. hozzászólásáraSebaj! Tehát, gyors csatlakozó. De nem tudom hogy a 4630-as csati kompatibilis e a 4650, 4755 tipussal. Az enyém még etedeti, nincs átépítve eu szabványúra. Ha találnék fent említett, eu szabványost, bontottan, azt megvenném.
4650-es john deeról van szó. A képen látható helyről szivárog a hidraulika olaj. Az első kerekekhez menő hajtás és kuplung közötti részen van. Igazából nem is tudom, hogy ez pontosan mi. A fedele elég laza volt ahogy levettem, a hézagolólemezek kopottnak tűnnek. Hogy lehetne megszüntetni az olajfolyást?
Válasz shazi #4780. hozzászólásáraMinden van,átnéztük. Ezért vagyunk teljes tanácstalanok, lehet tovább kellene bontani (lehet egy pár ezer forintos baja van lehet hogy pár százezres)Mivel a gép dolgozott jó volt majd este leálltam vele reggel már nem volt nyomás.
Válasz shazi #4778. hozzászólásáraNem mindíg,van amikor felment 1 barra,ha kivettem a
nyomásállító szelepből a rugót akkor volt egy kis minimális nyomás,hogy volt szaggatva kormány és hidraulika.
Válasz Árpi2 #4766. hozzászólásáraA szivatyú megadta magát! Valószínűleg az egyik elem szelepje szakadt szét az volt a hang. Nyomást már nem képes előállítani mert a hibás elemhez a többi beletoéja az olajat. Mivel még van több ép elem ezért valamennyi olajat mozgat a szivatyú.
üdv.
A 4630-assal olyan probléma lett, hogy eleinte a nagy szivattyúból zörgő hang jött mikor nem volt emelésen. Most viszont emel de nagyon lassan munkaeszközt egyáltalán nem emeli zörgő hang megszűnt a szivattyúból. A hatszög tengelyt megnéztük az rendben olaj is van elég benne.Az ötleteket előre is köszönöm.
Hát, ma ültem egy 4650-be kipróbálásra jobb lett volna kihagyom.. olyan szépen csendesen finoman dolgozott a váltója, hogy le a kalappal. A kabin is csendesebb volt mint a milyenk. Mechanikailag rendbe van a váltónk lamellák stb, de valami szelep, rugó biztos hibázik... esetleg valakinek valami ötlete? Lehet piszok van valahol a javítás elötti lamella darabok miatt?
Válasz Gépesített paraszt #4760. hozzászólásáraAz az igazság hogy a gép dolgozott semmi baja este leálltam,reggel indítás után olajnyomás lámpa világít +se kormány se hidraulika se semmiHa nem boldogulok tudsz alkatrészben esetleg szakmai tanácsban segíteni kereshetlek ?
Válasz Kisvuk #4757. hozzászólásáraEzt már megnéztük, sajnos nem itt van a baj. Lehet, hogy tényleg szét kell teljesen szedni. Észak-Dunántúlon nem tudtok szerelőt hozzá?
Válasz Olasz János #4752. hozzászólásáraÜdv!
A leírásod alapján készűlj fel a legrosszabbra,aztán hátha meglepetés ér.
Biztos hogy szétszedős a gép,addig nem lesz jó soha.
A ferodol darabkákat ha megvizsgálod lehet látni hogy kuplungról jött-e,vagy máshonnan.
A nyomás tekintetében túl sok a lehetőség,mindenképp végig kell nyálazni az egész gépet.
Válasz Olasz János #4754. hozzászólásáraIgen A-tól Z-ig megvan nézve, illetve motor váltó volt akkor, most elsőhíd mert simeringezni kellett meg féltengelyeket feljavítani. Lamellából ami ferodoros volt azt mind kicseréltük újra kívétel elsőhajtásét és a kardánét. Kabin lent volt, festve is lett, egy kárpitozás még visszavan de majd egyszer az is sorra kerül. Egyébkènt nem lehet, hogy a tömítettséggel van probléma és azért annyi a nyomásod? Többi szűrő jó? Azokat is teliszokta rakni.
Válasz Olasz János #4752. hozzászólásáraA szívószűrő alatt azt a szűrőt érted amelyik a gép hasában van keresztbe? Nálunk is volt ferodor maradvány a gépbe, de elejétöl a végéig átnéztük, a váltót is kellett lamelláznunk.
Válasz shazi #4751. hozzászólásáraC1 C2 főkuplungot cseréltünk, mert az szanaszét volt. Ahogy elkezdtük használni, a szívószűrő állandóan telement ferodol darabokkal. Többször tisztítottuk, leengedtük az olajat, majd a takarítás után mindig ment egy darabig. Most megint újra kitakarítottuk, összeraktuk, viszont nincs nyomás, csak 5 bar.
Annyiszor kellett takarítani, hogy az sem biztos, hogy nem máshonnan jönnek-e a ferodol darabok. A TLT-t nem lehet kikapcsolni. Lehet, hogy onnan jönnek a darabkák?
Sziasztok ! Nem tud valaki 4650-hez szerelőt ? A feltöltőszivattyúnak nincsen nyomása és nem tudunk rájönni, hogy miért. Volt már valakinek ilyen baja ?
5197 hozzászólás
Válasz Kisvuk #4789. hozzászólásáraRászakadt a fa .Vagy ki lett egyengetve ?
Válasz kori01 #4794. hozzászólásáraÖrülök neki !!
Válasz apuci #4793. hozzászólásáraSebaj! Tehát, gyors csatlakozó. De nem tudom hogy a 4630-as csati kompatibilis e a 4650, 4755 tipussal. Az enyém még etedeti, nincs átépítve eu szabványúra. Ha találnék fent említett, eu szabványost, bontottan, azt megvenném.
Válasz John Deere Power Shift #4787. hozzászólásáraNa köszi a gumit úgy látszik jó lesz
Válasz mtz1221 #4791. hozzászólásáraAzt se biztos hogy mindenki érti mi a búgatás.
Válasz hejjatamas79 #4790. hozzászólásáraHáromszor olvastam el és akkor értettem meg,hogy gyorscsatlakozót keres!
Válasz hejjatamas79 #4790. hozzászólásáraBúgatni akar vele,mit nem lehet ezen érteni ???Bocs de nem bírtam kihagyni.
Válasz Josku #4788. hozzászólásáraPárszor elolvastam de nem értem mit is keresel?
Válasz John Deere Power Shift #4787. hozzászólásáraNekem volt olyanom? Mert most nem ugrik be, de megnézem majd
Üdv! 4630-ra keresek hid. Csatlakozót (kocát). Ŕégi tip. Gömb kanis. Felújításra való is érdekel. Enyém már anyira szét van, absz.kuka.
Válasz Kisvuk #4786. hozzászólásárarossz motorháztető megvan még?
Válasz John Deere Power Shift #4785. hozzászólásáraHirdettem, csak már lejárt a hirdetés és nem foglalkoztam vele.
Válasz Kisvuk #4783. hozzászólásáraSzia.Hirdeted a traktort ?
Üdv mindenkinek!
4650-es john deeról van szó. A képen látható helyről szivárog a hidraulika olaj. Az első kerekekhez menő hajtás és kuplung közötti részen van. Igazából nem is tudom, hogy ez pontosan mi. A fedele elég laza volt ahogy levettem, a hézagolólemezek kopottnak tűnnek. Hogy lehetne megszüntetni az olajfolyást?
Válaszokat előre is köszönöm!
Válasz shazi #4782. hozzászólásáraNem,igaz nem is erőltettem a dolgot megy a portáról,így ahogy van talán lát benne valaki fantáziát.
Válasz Kisvuk #4781. hozzászólásáraSikerült lépni valamerre?
Válasz shazi #4780. hozzászólásáraMinden van,átnéztük. Ezért vagyunk teljes tanácstalanok, lehet tovább kellene bontani (lehet egy pár ezer forintos baja van lehet hogy pár százezres)Mivel a gép dolgozott jó volt majd este leálltam vele reggel már nem volt nyomás.
Válasz Kisvuk #4779. hozzászólásáraOlajat kap eleget?szűrők jók? Nem szív falsot?
Válasz shazi #4778. hozzászólásáraNem mindíg,van amikor felment 1 barra,ha kivettem a
nyomásállító szelepből a rugót akkor volt egy kis minimális nyomás,hogy volt szaggatva kormány és hidraulika.
Válasz Kisvuk #4777. hozzászólásáraFull 0-a a nyomás?
Válasz shazi #4776. hozzászólásáraKiskörben nem épül fel a nyomás,szivattyúcsere,kuplungszelepház csere ill. ezek kombinációja.
Válasz Kisvuk #4775. hozzászólásáraMilyen ötletekkel próbàlkoztatok ha nem titok?
Válasz shazi #4774. hozzászólásáraNem sajnos,feladtuk a harcot.
Válasz Kisvuk #4773. hozzászólásáraSzia! Meg lett a probléma oka? sikerült javítani?
Válasz Gépesített paraszt #4772. hozzászólásáraMegkaptam a csomagot csak még nem volt idő felrakni,ha nem jön közbe semmi holnap felteszem és próba.
Üdv Kollégák!
Van egy rendberakott 4650-es traktorom,ha valakit esetleg érdekel.
Válasz Ifj Veréb József #4769. hozzászólásáraBocsi! Másik hozzászóláshoz gondoltam,amit az elöbb leírtam.
Válasz Ifj Veréb József #4769. hozzászólásáraÉs akkor a kiskörben miért nincs nyomás????????
Válasz Árpi2 #4766. hozzászólásáraA szivatyú megadta magát! Valószínűleg az egyik elem szelepje szakadt szét az volt a hang. Nyomást már nem képes előállítani mert a hibás elemhez a többi beletoéja az olajat. Mivel még van több ép elem ezért valamennyi olajat mozgat a szivatyú.
Válasz John Deere Power Shift #4767. hozzászólásáraNem még ,bele futottam egy két zsákutcába,na meg közben talajt kellet csinálni + vetni is,de ami késik nem múlik.
Válasz Kisvuk #4761. hozzászólásáraSzia!Meg oldódott a probléma azóta ?
üdv.
A 4630-assal olyan probléma lett, hogy eleinte a nagy szivattyúból zörgő hang jött mikor nem volt emelésen. Most viszont emel de nagyon lassan munkaeszközt egyáltalán nem emeli zörgő hang megszűnt a szivattyúból. A hatszög tengelyt megnéztük az rendben olaj is van elég benne.Az ötleteket előre is köszönöm.
Válasz shazi #4764. hozzászólására dupla vastag új kárpitozás sokat csendesít!
Hát, ma ültem egy 4650-be kipróbálásra jobb lett volna kihagyom.. olyan szépen csendesen finoman dolgozott a váltója, hogy le a kalappal. A kabin is csendesebb volt mint a milyenk. Mechanikailag rendbe van a váltónk lamellák stb, de valami szelep, rugó biztos hibázik... esetleg valakinek valami ötlete? Lehet piszok van valahol a javítás elötti lamella darabok miatt?
Segítségre lenne szükségem 5720 as johndeeron féket hogy lehet légteleníteni?
Válasz Kisvuk #4761. hozzászólásáraTudok persze.Keress nyugodtan mindkét témában.
Válasz Gépesített paraszt #4760. hozzászólásáraAz az igazság hogy a gép dolgozott semmi baja este leálltam,reggel indítás után olajnyomás lámpa világít +se kormány se hidraulika se semmiHa nem boldogulok tudsz alkatrészben esetleg szakmai tanácsban segíteni kereshetlek ?
Válasz Kisvuk #4757. hozzászólásáraÜdv!
Akár lehet,mivel ez a nyomástartó szelep.
Válasz Olasz János #4758. hozzászólásáraAz lehet de az enyémek most itt van a probléma.
Válasz Kisvuk #4757. hozzászólásáraEzt már megnéztük, sajnos nem itt van a baj. Lehet, hogy tényleg szét kell teljesen szedni. Észak-Dunántúlon nem tudtok szerelőt hozzá?
Válasz Gépesített paraszt #4756. hozzászólásáraPisti létezik hogy ha ez a szelep felakad nem lehet mérni a szivattyú nyomását?
Válasz Olasz János #4752. hozzászólásáraÜdv!
A leírásod alapján készűlj fel a legrosszabbra,aztán hátha meglepetés ér.
Biztos hogy szétszedős a gép,addig nem lesz jó soha.
A ferodol darabkákat ha megvizsgálod lehet látni hogy kuplungról jött-e,vagy máshonnan.
A nyomás tekintetében túl sok a lehetőség,mindenképp végig kell nyálazni az egész gépet.
Válasz Olasz János #4754. hozzászólásáraIgen A-tól Z-ig megvan nézve, illetve motor váltó volt akkor, most elsőhíd mert simeringezni kellett meg féltengelyeket feljavítani. Lamellából ami ferodoros volt azt mind kicseréltük újra kívétel elsőhajtásét és a kardánét. Kabin lent volt, festve is lett, egy kárpitozás még visszavan de majd egyszer az is sorra kerül. Egyébkènt nem lehet, hogy a tömítettséggel van probléma és azért annyi a nyomásod? Többi szűrő jó? Azokat is teliszokta rakni.
Válasz shazi #4753. hozzászólásáraIgen, azt a szűrőt gondoltam. Teljesen szétszedtétek, a fülkét is leszedtétek?
Válasz Olasz János #4752. hozzászólásáraA szívószűrő alatt azt a szűrőt érted amelyik a gép hasában van keresztbe? Nálunk is volt ferodor maradvány a gépbe, de elejétöl a végéig átnéztük, a váltót is kellett lamelláznunk.
Válasz shazi #4751. hozzászólásáraC1 C2 főkuplungot cseréltünk, mert az szanaszét volt. Ahogy elkezdtük használni, a szívószűrő állandóan telement ferodol darabokkal. Többször tisztítottuk, leengedtük az olajat, majd a takarítás után mindig ment egy darabig. Most megint újra kitakarítottuk, összeraktuk, viszont nincs nyomás, csak 5 bar.
Annyiszor kellett takarítani, hogy az sem biztos, hogy nem máshonnan jönnek-e a ferodol darabok. A TLT-t nem lehet kikapcsolni. Lehet, hogy onnan jönnek a darabkák?
Válasz Olasz János #4750. hozzászólásáraEddig mit néztetek rajt? Le is szedtétek? A nyomás full 0-a?
Sziasztok ! Nem tud valaki 4650-hez szerelőt ? A feltöltőszivattyúnak nincsen nyomása és nem tudunk rájönni, hogy miért. Volt már valakinek ilyen baja ?
Válasz shazi #4747. hozzászólásáraÜdv!
Indításkor próbáld meg a főszivattyút öblítésre állítani,ha akkor sem tekeri,akkor az önindítód menetzárlatos.
Válasz shazi #4747. hozzászólásáraReggel bikáztuk azután indul mert nekem szar az akksi
Neked ott más lesz.