Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak644 FtBenzin árak625 FtEUR415.97 FtUSD403.23 FtCHF443.85 FtGBP501 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Sk Laci #19446. hozzászólásáraUgyan az, csak a 125 meg ad blue nelkuli es nem lehetett kerni fulkerugozassal, de azt mar nem gyartjak.
Mostmar 110-120-130mek vannak.
Mia a különbség a JD 6120m és a 6125m között?
Gyártják mind a két sorozatot, vagy a 6120 a 6125 utódja? A motoron kívül minden ugyan az, vagy a 6125 erőseb felépitésü? /sebváltó, első, hátsó hídra gondolok/
Válasz Vinkó75 #19442. hozzászólásáraMég utolsó lehetőségként levettem a váltó hátuljából kiálló testcsavarról a vezetékeket, kicsit megvolt oxidálódva, de éppen hogy, megfújkodtam féktisztítóval, visszatettem. Meg még a generátor hátulján lévő csatlakozót, amibe két vezeték megy, azt húztam ki és fújtam be.
Végül elmondtam egy imát, megsimogattam és próba.
Ez lett belőle:
Köszönöm a segítséget! Az lesz a következő lépés, de remélem addig még elmegy pár száz üzemórát!
Válasz Peti 8310 #19441. hozzászólásáraGenerátor le. Szénkefék nyilván elkoptak. Nézesd meg egy villanyásszal. Vagy cseréld ki a keféket-szabályzót.
Alacsony feszültség szint miatt hisztizik a kijelző.
8310-es traktoron minden előjel nélkül elment a töltés.
Februárban még megvolt a 13,8-14V, most meg csak 12,8V ami az akksiban van. Ha rákapcsolom a ventilátort meg az összes munkalámpát, visszaesik 11,5-re és ki is dobja a CCU 45-öt, meg a villám ikont, felkijáltó jelet, sípol is.
Generátoron is ezt a 12,8körüli értéket mérem. Van itt valami nagyobb bizti, vagy valami ami elmehetett, vagy le a generátor aztán felújítás?
Örülnék, ha csak valami apróság lenne, én néztem volna el valamit.
Nincs kedve dolgozni..
Sziasztok!Nemsokára eladó lesz (vagy beszámítják) 6630 st traktorunk nagyon kevés órával,szinte hibátlan állapotban.Ha innen a fórumról érdekel valakit jelezzen!
460/85r38 hátsó kerekezésnél 228cm a külső távolsága a gumiknak. Szemenkénti (új Sfoggia) vetésnél beljebb raknátok a kerekeket? 225cm vannak a sorok, épp a körmök taposásaiba rakná a vetőgép.
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19421. hozzászólásáraválaszthatsz: 750 óránál cseréled a szűrőket és marad benne az olaj 1500-ig, vagy hagyod a szűrőt és cserélsz mindent 1000-nél... az első olcsóbb és jobb is szerintem, de te tudod... 1500 óráig hagyni érintetlenül azért elég felelőtlenség, azért kell megbontani félidőbn hogyha bármit látsz rajta akkor tudj lépni.
6m trakinal mennyire fontos a 750uzemoras hidraulika es valtoszuro csere?
500 nal levettem a hidraulika szurőt mert gumigyuru engedett, de szinte olyan volt mint amikor beletettem.
Válasz .Feco. #19418. hozzászólásáraA szomszédban is 8000 óra után hagyták az axiálnál, mert 8 millát kellett volna rá költeni pedig egy kezelője volt és az rendes gyerek. Ja és előtte is több milla ment rá, kardánok, hidraulika csövek, leszakadó szivattyú.
Válasz t.peti #19413. hozzászólásáraA Scorpion fura szerzet, 3 év alatt 7000 órát nyom tűnik egybe úgy, hogy egy hidraulika-csokotes adta meg magát összesen... viszont unokatesom 12 perc alatt szedett le és rakott kazalba vele egy nyerges-szerelvény kockabalat... amit két balazo egy nap alatt megcsinált az másnap 10-ig felcsirkézte, aztán estig kocsira rakta meg lekazlazta...
A szaritonal úgy tolta a kukoricát hogy a sárga-fekete el sem látott olyan magasra, nyújtott Gemela meg lendítette a kanalat... visszasírjuk azóta is..
Aki megvette az alatt egy fel év után osszecsorgott...
Válasz *** HM *** #19416. hozzászólásáraVagy beszélhetünk akár a gép meg a kezelőinek az kölcsönhatásáról is energiaügyileg.
Pl. konkrétan van eset ahol beül az öreg és elpusztít 1 alkalommal rajta dolgokat világítàs elmegy törések görbülések hajlitàsok elbaszások sorai.
Szóval kuvára nem működik együtt vlk a vassal.
És nem direkt csinálja...
A következőnek mindig van rajta meló.
Válasz gazda.f #19411. hozzászólásáraTudok ezt jócskán meghaladót is de ez egyáltalán nem jelenti azt hogy ezek bármelyiket érdemes lenne megvenni... az hogy egy gép 5000 vagy 50.000 órát bír ki sokkal inkább kezelés és karbantartás mintsem típus függő dolog. Akár 5.000 óra alatt olyan károkat lehet okozni egy gépben hogy soha többet nem lesz jó.. 15.000 fölött már a legtöbb Alkatresz bőven eléri a gyárban tervezett uzemidot így akármikor tönkre mehet, és a gép kiesik a termelésből. Egy 20.000 órás gép alkatrészei nem túlnyomó része az “akármikor széteshet” kategóriába esik, és javítani annyiba kerül mint egy újat...
Válasz bandigh #19406. hozzászólásárateljesítménybe(meg árba) egy kategóriák szerintem
van aki a t-t szögeli,van aki a cx-et és vannak akik a lexit-t,kinek mi jut meg mit fog ki
Válasz lac* #19405. hozzászólásáraTeljesítményben vagy hogy?
Mert a “nagy” cx például elég bili, tény hogy megy mint állat, de szögelik is rendszeresen. Mondjuk ha valaki szereti is javítani, meg tud is, annak ez inkább előny
Válasz Vinkó75 #19402. hozzászólásáraa W-t a tukihoz és a kis cx-hez kéne hasonlitani
a T-t a lexihez meg a 8-as cx hez
az S-t a hibrid lexihez és a cr hez
így lenne korrekt
Válasz 72 #19400. hozzászólásáraFőleg ha tartossagot is nézel, a W kombajnok újabban elég Farmer-kategória, míg a másik profi... anyag vastagságban, megbulizhatosagban nagyon nagy különbségek vannak, több mint a teljesítményben
25046 hozzászólás
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19447. hozzászólásáraKöszi szépen.
Akor ezek szerint csak 120 létezik.
A kereskedőtől nem nagyon kaptam felvilágosítást, az egyes modelekről.
Válasz Sk Laci #19446. hozzászólásáraUgyan az, csak a 125 meg ad blue nelkuli es nem lehetett kerni fulkerugozassal, de azt mar nem gyartjak.
Mostmar 110-120-130mek vannak.
Mia a különbség a JD 6120m és a 6125m között?
Gyártják mind a két sorozatot, vagy a 6120 a 6125 utódja? A motoron kívül minden ugyan az, vagy a 6125 erőseb felépitésü? /sebváltó, első, hátsó hídra gondolok/
Válasz Peti 8310 #19443. hozzászólásáraA generátor és a tartója között mérjél feszültséget,felkapcsolt lámpáknál...
Válasz Peti 8310 #19443. hozzászólásáraRendben !
Válasz Vinkó75 #19442. hozzászólásáraMég utolsó lehetőségként levettem a váltó hátuljából kiálló testcsavarról a vezetékeket, kicsit megvolt oxidálódva, de éppen hogy, megfújkodtam féktisztítóval, visszatettem. Meg még a generátor hátulján lévő csatlakozót, amibe két vezeték megy, azt húztam ki és fújtam be.
Végül elmondtam egy imát, megsimogattam és próba.
Ez lett belőle:
Köszönöm a segítséget! Az lesz a következő lépés, de remélem addig még elmegy pár száz üzemórát!
Válasz Peti 8310 #19441. hozzászólásáraGenerátor le. Szénkefék nyilván elkoptak. Nézesd meg egy villanyásszal. Vagy cseréld ki a keféket-szabályzót.
Alacsony feszültség szint miatt hisztizik a kijelző.
Sziasztok!
8310-es traktoron minden előjel nélkül elment a töltés.
Februárban még megvolt a 13,8-14V, most meg csak 12,8V ami az akksiban van. Ha rákapcsolom a ventilátort meg az összes munkalámpát, visszaesik 11,5-re és ki is dobja a CCU 45-öt, meg a villám ikont, felkijáltó jelet, sípol is.
Generátoron is ezt a 12,8körüli értéket mérem. Van itt valami nagyobb bizti, vagy valami ami elmehetett, vagy le a generátor aztán felújítás?
Örülnék, ha csak valami apróság lenne, én néztem volna el valamit.
Nincs kedve dolgozni..
Történt már valakivel ilyen?
Válasz Gabesz78 #19433. hozzászólásáraSzia üzentem
Sziasztok!
JOhn deere 7700 scv vezérlőszelepét akarom felújíttatani, hol foglalkoznak ilyennel kelet magyarországon?
Válasz Nskype #19437. hozzászólásáraKözben már sikerült elküldenem... :)
Válasz Gabesz78 #19435. hozzászólásáraSzia írtam neked, de nem jó a megadott email címed...
Válasz Saf #19432. hozzászólásáraA Kitések szerint nem, kicseréltem a szűrőt és eltűnt a hiba
Válasz Gazda12 #19434. hozzászólásárahgabor0511@gmaill.com címre írj és válaszolok
Válasz Gabesz78 #19433. hozzászólásáraÁr?
Sziasztok!Nemsokára eladó lesz (vagy beszámítják) 6630 st traktorunk nagyon kevés órával,szinte hibátlan állapotban.Ha innen a fórumról érdekel valakit jelezzen!
Válasz Szabolcs80 #19431. hozzászólásárade az a ccu 036
Válasz Saf #19430. hozzászólásáraAzóta kiderítettem, váltó szűrő eltömődést jelent. Köszönöm a segítséget!
Válasz Szabolcs80 #19409. hozzászólásáraCCU 035 ös hibakódot én sem találok
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19428. hozzászólásáraKulso szele 210cm
Válasz .Szabi #19427. hozzászólásáraHa allithato felni mindenkepp, 161en van nekunk.
460/85r38 hátsó kerekezésnél 228cm a külső távolsága a gumiknak. Szemenkénti (új Sfoggia) vetésnél beljebb raknátok a kerekeket? 225cm vannak a sorok, épp a körmök taposásaiba rakná a vetőgép.
Válasz Sötét Paraszt #19425. hozzászólásáraHát volt egy pillanat mikor azt hittem megborul. Szeretnék én így egy szóját aratni. Azt sem lássa mi van előtte.
Válasz Sötét Paraszt #19424. hozzászólásárahttps://www.youtube.com/watch?v=AJk0npzEruY
ez megvót?
https://www.youtube.com/watch?v=2BlBHOXp4vY
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19421. hozzászólásáraválaszthatsz: 750 óránál cseréled a szűrőket és marad benne az olaj 1500-ig, vagy hagyod a szűrőt és cserélsz mindent 1000-nél... az első olcsóbb és jobb is szerintem, de te tudod... 1500 óráig hagyni érintetlenül azért elég felelőtlenség, azért kell megbontani félidőbn hogyha bármit látsz rajta akkor tudj lépni.
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19421. hozzászólásáraElőírja a szervíz akkor ki kell cserélni,vagy lehet kockáztatni!
6m trakinal mennyire fontos a 750uzemoras hidraulika es valtoszuro csere?
500 nal levettem a hidraulika szurőt mert gumigyuru engedett, de szinte olyan volt mint amikor beletettem.
Válasz Drisa #19419. hozzászólásáraVolt egy frankó kis teleszkópos. A Matbro..az őzike szépen szétcseszte.
Válasz .Feco. #19418. hozzászólásáraA szomszédban is 8000 óra után hagyták az axiálnál, mert 8 millát kellett volna rá költeni pedig egy kezelője volt és az rendes gyerek. Ja és előtte is több milla ment rá, kardánok, hidraulika csövek, leszakadó szivattyú.
Válasz t.peti #19413. hozzászólásáraA Scorpion fura szerzet, 3 év alatt 7000 órát nyom tűnik egybe úgy, hogy egy hidraulika-csokotes adta meg magát összesen... viszont unokatesom 12 perc alatt szedett le és rakott kazalba vele egy nyerges-szerelvény kockabalat... amit két balazo egy nap alatt megcsinált az másnap 10-ig felcsirkézte, aztán estig kocsira rakta meg lekazlazta...
A szaritonal úgy tolta a kukoricát hogy a sárga-fekete el sem látott olyan magasra, nyújtott Gemela meg lendítette a kanalat... visszasírjuk azóta is..
Aki megvette az alatt egy fel év után osszecsorgott...
Válasz *** HM *** #19416. hozzászólásáraVagy beszélhetünk akár a gép meg a kezelőinek az kölcsönhatásáról is energiaügyileg.
Pl. konkrétan van eset ahol beül az öreg és elpusztít 1 alkalommal rajta dolgokat világítàs elmegy törések görbülések hajlitàsok elbaszások sorai.
Szóval kuvára nem működik együtt vlk a vassal.
És nem direkt csinálja...
A következőnek mindig van rajta meló.
Válasz t.peti #19413. hozzászólásáraVagy mert 1 fos kramer nem?
Válasz Vinkó75 #19414. hozzászólásáraNem. CCU 035 ez tuti
Válasz Szabolcs80 #19409. hozzászólásáraNem PCU ?
Válasz .Feco. #19412. hozzászólásáraAkkor a Claas Scorpio is a rossz üzemeltetés miatt hullik szét keves óránál?
Válasz gazda.f #19411. hozzászólásáraTudok ezt jócskán meghaladót is de ez egyáltalán nem jelenti azt hogy ezek bármelyiket érdemes lenne megvenni... az hogy egy gép 5000 vagy 50.000 órát bír ki sokkal inkább kezelés és karbantartás mintsem típus függő dolog. Akár 5.000 óra alatt olyan károkat lehet okozni egy gépben hogy soha többet nem lesz jó.. 15.000 fölött már a legtöbb Alkatresz bőven eléri a gyárban tervezett uzemidot így akármikor tönkre mehet, és a gép kiesik a termelésből. Egy 20.000 órás gép alkatrészei nem túlnyomó része az “akármikor széteshet” kategóriába esik, és javítani annyiba kerül mint egy újat...
Mennyi volt a max üzemóra JD-bán, amivel találkoztatok? Én tudok egy 30e+ ost ami még vígan dolgozik. Érdemes lehet ilyet még megvenni?
Központi vezérlőegység Diagnosztikai hibakódok (CCU)Ilyen hiba kodot én nem találok
Tudja valaki mit jelent 7800-as traktornál a CCU 035 hibakód? Hol lehet a hibakód listát megtalálni?
Válasz lac* #19405. hozzászólásáraEzzel nincs is gond. Én a két gyár, gyártott típusait értékeltem így a saját palettájukon.
Válasz bandigh #19406. hozzászólásárateljesítménybe(meg árba) egy kategóriák szerintem
van aki a t-t szögeli,van aki a cx-et és vannak akik a lexit-t,kinek mi jut meg mit fog ki
Válasz lac* #19405. hozzászólásáraTeljesítményben vagy hogy?
Mert a “nagy” cx például elég bili, tény hogy megy mint állat, de szögelik is rendszeresen. Mondjuk ha valaki szereti is javítani, meg tud is, annak ez inkább előny
Válasz Vinkó75 #19402. hozzászólásáraa W-t a tukihoz és a kis cx-hez kéne hasonlitani
a T-t a lexihez meg a 8-as cx hez
az S-t a hibrid lexihez és a cr hez
így lenne korrekt
Válasz bandigh #19403. hozzászólására
Válasz Vinkó75 #19402. hozzászólásáraA tuki azért sértés volt
Válasz 72 #19400. hozzászólásáraT vagy S...a többit szerintem ne elöltesd. Ez olyan az őzikénél. Mint a tuki vagy lexion a Claasnál.
Válasz 72 #19400. hozzászólásáraFőleg ha tartossagot is nézel, a W kombajnok újabban elég Farmer-kategória, míg a másik profi... anyag vastagságban, megbulizhatosagban nagyon nagy különbségek vannak, több mint a teljesítményben
Válasz .Feco. #19399. hozzászólásáraAkkor jobban megéri a T660-ast megvenni mint a W-t!
Válasz 72 #19398. hozzászólásáraGabonában kb 25%, kukoricában kb 10%