Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak637 FtBenzin árak617 FtEUR413.56 FtUSD400.96 FtCHF441.31 FtGBP497.51 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz szanberg #19242. hozzászólásáraVan akinek nincs mit továbbtartani, vagy csak simán gépet akar venni, Most, akkor valamit muszáj választani. És sajnos az összes gép, minnél ujabb annál "bizonytalanabb". Vagy csak mostmár terjednek a hírek, régen meg ha gebasz volt, senki sem reklámozta. Új jd-ből is van olyan amihez sose kell nyúlni, van ami meg "rosszabbul sikerült". A jd szerintem annyiból jó, h stabil az alkatrészellátás és egyszerű a javítás, eléggé moduláris a gép, nincs összezsúfolva, relatíve.
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19243. hozzászólásáraháááát inkább 30-as mert már azok futottak mikor lett véve, ez nem az első generációs adagolós, ez már TierIII-as CR rendszerű, azért mondom, 30 a párja ami a szériát illeti.
A japán meg majd bizonyít, 8000órás már van belőle az országban is, kicsiből még dupla ennyit futott is
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19243. hozzászólásáraháááát inkább 30-as mert már azok futottak mikor lett véve, ez nem az első generációs adagolós, ez már TierIII-as CR rendszerű, azért mondom, 30 a párja ami a szériát illeti.
A japán meg majd bizonyít, 8000órás már van belőle az országban is, kicsiből még dupla ennyit futott is
Válasz szanberg #19242. hozzászólására6497 et 20as jdkkel hasonlitsd.
Ott azert vannak 10en ezer oras gepek nem nagy javitasokkal.
En nem hiszek a japan csodakban, mire ez a nagy alapozas egyikben sincs sok ezer ora.
Ettol persze lehet jo is.
Válasz Drisa #19239. hozzászólásáraNa mondjuk ez nagy csoda, hogy 1200órát dolgozott egy új traki és jónak ítélik. Hányingerem van, 10ezer órás a 6497-es Fergánk de amit ezen kellett összesen cserélni azt egyik jd-sem tudja tartani, mármint, hogy mindegyikkel sokkaltöbb baj akadt volna ennyi idő alatt, és ez is már canbusos, komfort elektronikákkal tele,monitor, külön kompjúter digit klímának hídrúgónak mindennek, kabinrúgó fronthidró, frontkardán, 50es váltó automata funkcióval és sorolhatnám még, a lényeg, hogy mai napig felszereltnek mondható elektronikás gép amint ez idő alatt 2-3-szor ha volt elektronikai javítás, ebből egy potméter cseréje összesen...
Sajnos a mi hátterünknek megszűnt az MF forgalmazás így már nem vennék, szemezgettem a JD-vel mert van segítőkész munkatárs tűzközelben meg jóképű gépek de biztos, hogy nem veszünk ilyet, tartom a régieket aztán majd ha lesz japán nagy kategóriában ütőképes akkor majd abból...
Válasz robinson #19235. hozzászólásáraÚj 250R-t dicséri egy ismerős. Bele toltak 1200 üzemórát egy évben, mindent csináltak vele, azt mondja bátor, legalábbis erősebb mint 850 axion.
Válasz robinson #19235. hozzászólásáraAz a baj hogy ilyen 7230R 3db van az országban amit én láttam de ha beleülsz, el megy a kedved tőlük.. keress egy jóképű 8ezrest inkább
Válasz robinson #19236. hozzászólásáraAzért erre ne végy mérget,szándékosan biztosan nem tudod egyszerre két tartományba kapcsolni, de elég egy átszakadt tömítés és máris kész a baj. De ez hála a jó égnek nem túl gyakori jelenség....
Válasz MFM #19234. hozzászólásáraén is így gondolom, és egy powershiftet nem tudsz egyszerre két tartományba betenni, hogy megroppanjon
nem csak én dolgoznék vele és a legtöbb traktoros azért nem akadémikus..
Válasz bandigh #19233. hozzászólásáraElsősorban nehéz talajmunkára szánom, nálam vezérgép lenne. De aratási időszakban nagy pótkocsit is mögé kötném.
4m Cultust kell neki vinnie legtöbbet, meg Rapidot, későbbiekben magágykészítést, csak ahhoz még nincs munkagépem.
Ami szimpatikus a 7R-ben az a 11 tonna feletti tömeg, 9 literes motor. Ha ehhez még van egy strapabíró váltó + hidraulika rendszer szerintem nagy bajom nem lehet vele.
A 6 literes motorokat 200 lóerő környékén és felette nem nagyon dícsérték, de persze mindegyik gépre tud valaki rosszat mondani.
Válasz .Feco. #19232. hozzászólásáraAzért a powershift váltók jóval strapabíróbbak úgy általánosságban, és olcsóbbak is, mint egy vt váltó. Nem hiszem, hogy bárki is látott volna 20.000 üórás fokozatmentes váltós traktort bontatlan váltóval.
Válasz robinson #19231. hozzászólásáraTudni kéne, hogy főként mire használnád, mert ezek mind nagyon különböző gépek. A kisebbek akár szállításra is alkalmasak, meg könnyebb talajmunkára mondjuk tavasszal, míg a 8-as inkább csak a földre való azt mondanám. Meg a 7R és a 8 szinte ugyanolyan nehéz, majd 20q val hosszabb mint a 7x30-asok.
Válasz robinson #19231. hozzászólásáraegy hasznát 7R árrából 3 7820-ast adnak... Másfelől ugyanúgy probléma van a többi váltóval is, van ismerősöm akinek 2 egymástól független gépben roppant meg a váltó mert tartományváltáskor nem vette ki az egyik csoportból miközben kapcsolta a másikat, és ez csak egyetlen dolog..
Nem attól jobb vagy rosszabb valami hogy kevesebb vagy több elektronika lenne benne, ez ne motiváljon. 7x20-as sorozat például nekem számításba sem jönne, mert valami nem nagydobravert ok miatt nagyon rövid idő után kivezették és jött az új model... 30-asoknál nagyon sok olyan elektronika van, ami ott jott be először, pl. VariCool, EGR, VGT, összeségében nem merném azt kijelenteni, hogy a 30-asok bármiben jobbak lennének mint az R-esek... Hozzánk új korában jött mind, szóval minden gethességet itt kapott el, eddig az R-esek jobbnak tűnnek, de mint írtam ott nagyon nagy kérdés a szervíz... egyszerű hibákkal is napokig keccsolnak, míg fogósabb vagy trükkösebb problémák akár egész szezonra megfoghatnak egy gépet, ezt a mi gazdaságunk nem engedheti meg magának. De ha annak idején is ilyen lett volna a szervíz mint manapság akkor a 30-asok is ilyenek lettek volna...
Válasz .Feco. #19229. hozzászólásáraEngem a fokozatmentes es automata valto nem izgat annyira. Ha powerquad megbizhatosagban es szervizigenyben, koltsegben veri oket en elnyomkodom a gombokat.
6330 premium traktorom miatt vacillalok a meg ujabb, meg tobb elektronikas szeriatol. Mert par ezer uzemora utan 2-3 havonta ziher hogy valami szenzor megadja magat es lehet keresgetni az okokat.
Hasznalt 7R, vagy 7820, 7830, 8220 ezen dilemmazok.
Válasz robinson #19227. hozzászólásáranem az a baj, hogy tele van elektronikával, mert mind tele van, inkább az a baj hogy a szervizesek képzése és felkészültsége hagy kivánnivalót maga után. Lasszóval fogják az embereket, és csak helyben tartanak nekik oktatást, nem kint képzik őket mint régen, aki meg tudja különböztetni a villáskolcsot a slusszkulcstól az már saját berlingót és körzetet kap, amit csak indokolt esetben tudzs variálni. Nagyon sok tipus és nagyon sok variáció van, és a modellek mgyorsan változnak, sok gépből egy-egy szerelő körzetében csak 1-2 darab van, emiatt ha adódik egy probléma akkor saját kútfőből kellene megtalálnia a megoldást, ami emberfüggő hogy mennyire sikerül. Minket ver a sors puncsos nagycégekkel, a rutinosabb szerelők rendszerint azokat kapják saját körzetnek, csak akkor jöhet máshova amikor már nagy a baj...
vannak r-eseink azóta hogy megjelentek... kérdezz konkrétumot... Autopower az ász, attól lejjebb ne add!
Válasz .Feco. #19213. hozzászólásáraÉn meg egy 7R-n gondolkodom..
Annyira tele vannak már elektronikával? Attól bonyolult?
Azért nem mindegy a szervízes?
Van itt olyan akinek első R sorozatból van gépe és saját tapasztalata?
Command quad váltó tartóssága, megbízhatósága a Power quadhoz képest?
Válasz bandigh #19224. hozzászólásáraElol igy raktuk fel elsonek csak hogy nekem 28as felni van meg rakodo, nem volt jo a fordulaskor, azert meg lett cserelve a ket elso igy sokkal fordulekonyabb.
Meg mint mondtam ha elol 172n van hatul 161en a teljes szelesseg ben csak 1-1 cmel van kintebb az elso kerek nekem. Ezert felesleges kinlodni amugy.
Vagy hatra 420ast elore 340et es rakodo nelkul mukodik a dolog.
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19223. hozzászólásáraHátul valóban nem sok a lehetőség. Az elsővel variáltunk többet. Így elég fordulékony és a külseje a hátsóval megy egyvonalba. Így már a rugózós sárvédő is dolgozik pár centit alászedve. Eredetileg fordítva volt a bakja felrakva, már félig alászedve is dolgozott a sárvédő.. Elmegy így is a sorban, a nagy napraforgót se tapossa le. Elől így lett jó:
Válasz bandigh #19222. hozzászólásáraEs mennyi az annyi?
Most 161 a hatso nyomtav, ettol kissebb nem igazan lehetseges.
Fulke es kerek kozott van vagy 5cm, kozelebb hogy tegyem, rugozas miatt is.
Elol lehetne meg osszebb ott is 163ra talan, a veknyabb gumi miatt az mar jo lenne csak rakodo miatt nagy a fordulasi szog igy 172 elol, de kb 2cmel szelesebb igy elol a gumi kulso fala mint hatul.
Válasz decsi #19216. hozzászólására120mest vettunk felszerelve szinte mindennel ami ertelmes dolog.
19+afa
Eddig tetszik meg kenyelmes jo is, csak meg 25uzemoras, ami furcsa hogy adbluet meg nem fogyasztott eddig, fullon van.
Masik dolog hogy allithato felnin nem igazan valo sorba meg 380-460 gumikkal se.
Válasz decsi #19216. hozzászólására105r van 4800 körül, nagy baja nem volt. Elakadt szerelvényeket simán kihúz, nagyon akaratos gép. Ha rtk-zni akarsz akkor az M-est is fel lehet okosítani nagy monitorral. Az r-be meg a kis monitorral is el tudsz vetni meg permetezni.
Válasz bandigh #19215. hozzászólásáraPermetezni műtrágyát szórni kellene. Azért vagyok megkötve mert gépbeszámítás is lenne.Vagy akkor inkább már egy új M-est? Azt hallom az picit egyszerűbb gép. Csak lesek amiket hallok az R-es szériárol. Én a 6330-asoból indultam ki 4000 óra hiba nélkül.
John Deere 6330-as traktort nézegetek használtban, 6-8 éveseket hirdetnek 4-8ezer üzemóra között 10-14MFt+áfa áron. Érdemes vele foglalkozni, nem sok ennyit adni ezekért a gépekért, vagy jobban járok, ha egy újba gondolkozok (hitel vagy lízing) ? Nem tudom melyik lenne a jobb választás, a régebbi gépeket sokan dicsérik, hogy megbízhatóbbak, mint az újak, de azért egy új gép mégis csak új nem?
Válasz decsi #19212. hozzászólásáraÉn sem nagyon kapkodnék érte... a legnagyobb kérdés hogy mennyire jó a szerelő akihez tartozol, mert nagy része sötét éjszaka az r-esekhez, és a te szamladra fognak próbálkozni vele...
Válasz Peti 8310 #19203. hozzászólásáraHát szép a festése meg a polírozás is jó lett nem beszélve a fasza szilikonozásról! Aztán meg nem látsz bele igazából!
Válasz ATIS78 #19208. hozzászólásáraVan amikor "utángyártott" eredeti is lehet, mert a gyárak sokmindent vesznek, nem mindent ők csinálnak, csak szinre festik. Például egy kormány gömbfej a gép kereskedőjénél 68, olcsóbb helyen 63, gyári beszállítói OEM(csak nem zöld) 20, "utángyártott" pedig 10.
Na én az utolsó előttit ajánlom.
Válasz bandigh #19204. hozzászólásáraGyari lett teve vegul, de hA ezis 2000 orat megy akkor kitalalok masf.
A Nm meg crovaval megtepve, nincs nm kulcsom kerni meg nemtudtam.
Válasz mtz1221 #19183. hozzászólásáraMa szetszedtem, ahol kezdett kifujni ott megvolt repedve a kipufogo tomites.
Ez valami hajszal vekony alu lehet, vagy 3dbbol all egy tomites.
Most elgondolkoztam ezen a klingeriten, lehet jobban biznek abban es olcsobb is
Masik meg lekellet engedni a vizet egr huto miatt, kerdes hogy ha felontom kell e valahogy legteleniteni a rendszert?
25046 hozzászólás
Válasz Wilde #19241. hozzászólásáraKöszi.
neked volt vagy van?
Válasz Wilde #19241. hozzászólásáraKöszi.
neked volt vagy van?
Válasz szanberg #19242. hozzászólásáraVan akinek nincs mit továbbtartani, vagy csak simán gépet akar venni, Most, akkor valamit muszáj választani. És sajnos az összes gép, minnél ujabb annál "bizonytalanabb". Vagy csak mostmár terjednek a hírek, régen meg ha gebasz volt, senki sem reklámozta. Új jd-ből is van olyan amihez sose kell nyúlni, van ami meg "rosszabbul sikerült". A jd szerintem annyiból jó, h stabil az alkatrészellátás és egyszerű a javítás, eléggé moduláris a gép, nincs összezsúfolva, relatíve.
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19243. hozzászólásáraháááát inkább 30-as mert már azok futottak mikor lett véve, ez nem az első generációs adagolós, ez már TierIII-as CR rendszerű, azért mondom, 30 a párja ami a szériát illeti.
A japán meg majd bizonyít, 8000órás már van belőle az országban is, kicsiből még dupla ennyit futott is
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19243. hozzászólásáraháááát inkább 30-as mert már azok futottak mikor lett véve, ez nem az első generációs adagolós, ez már TierIII-as CR rendszerű, azért mondom, 30 a párja ami a szériát illeti.
A japán meg majd bizonyít, 8000órás már van belőle az országban is, kicsiből még dupla ennyit futott is
Válasz szanberg #19242. hozzászólására6497 et 20as jdkkel hasonlitsd.
Ott azert vannak 10en ezer oras gepek nem nagy javitasokkal.
En nem hiszek a japan csodakban, mire ez a nagy alapozas egyikben sincs sok ezer ora.
Ettol persze lehet jo is.
Válasz Drisa #19239. hozzászólásáraNa mondjuk ez nagy csoda, hogy 1200órát dolgozott egy új traki és jónak ítélik. Hányingerem van, 10ezer órás a 6497-es Fergánk de amit ezen kellett összesen cserélni azt egyik jd-sem tudja tartani, mármint, hogy mindegyikkel sokkaltöbb baj akadt volna ennyi idő alatt, és ez is már canbusos, komfort elektronikákkal tele,monitor, külön kompjúter digit klímának hídrúgónak mindennek, kabinrúgó fronthidró, frontkardán, 50es váltó automata funkcióval és sorolhatnám még, a lényeg, hogy mai napig felszereltnek mondható elektronikás gép amint ez idő alatt 2-3-szor ha volt elektronikai javítás, ebből egy potméter cseréje összesen...
Sajnos a mi hátterünknek megszűnt az MF forgalmazás így már nem vennék, szemezgettem a JD-vel mert van segítőkész munkatárs tűzközelben meg jóképű gépek de biztos, hogy nem veszünk ilyet, tartom a régieket aztán majd ha lesz japán nagy kategóriában ütőképes akkor majd abból...
Válasz 5465 #19240. hozzászólásáraTractorData
Sziasztok!
JD 6520 - ról van valakinek infója, tapasztalata?
Lóerő, köbcenti, súly, megbízhatóság, kényelem, stb.
Köszönöm előre is.
Válasz robinson #19235. hozzászólásáraÚj 250R-t dicséri egy ismerős. Bele toltak 1200 üzemórát egy évben, mindent csináltak vele, azt mondja bátor, legalábbis erősebb mint 850 axion.
Válasz robinson #19235. hozzászólásáraAz a baj hogy ilyen 7230R 3db van az országban amit én láttam de ha beleülsz, el megy a kedved tőlük.. keress egy jóképű 8ezrest inkább
Válasz robinson #19236. hozzászólásáraAzért erre ne végy mérget,szándékosan biztosan nem tudod egyszerre két tartományba kapcsolni, de elég egy átszakadt tömítés és máris kész a baj. De ez hála a jó égnek nem túl gyakori jelenség....
Válasz MFM #19234. hozzászólásáraén is így gondolom, és egy powershiftet nem tudsz egyszerre két tartományba betenni, hogy megroppanjon
nem csak én dolgoznék vele és a legtöbb traktoros azért nem akadémikus..
Válasz bandigh #19233. hozzászólásáraElsősorban nehéz talajmunkára szánom, nálam vezérgép lenne. De aratási időszakban nagy pótkocsit is mögé kötném.
4m Cultust kell neki vinnie legtöbbet, meg Rapidot, későbbiekben magágykészítést, csak ahhoz még nincs munkagépem.
Ami szimpatikus a 7R-ben az a 11 tonna feletti tömeg, 9 literes motor. Ha ehhez még van egy strapabíró váltó + hidraulika rendszer szerintem nagy bajom nem lehet vele.
A 6 literes motorokat 200 lóerő környékén és felette nem nagyon dícsérték, de persze mindegyik gépre tud valaki rosszat mondani.
Válasz .Feco. #19232. hozzászólásáraAzért a powershift váltók jóval strapabíróbbak úgy általánosságban, és olcsóbbak is, mint egy vt váltó. Nem hiszem, hogy bárki is látott volna 20.000 üórás fokozatmentes váltós traktort bontatlan váltóval.
Válasz robinson #19231. hozzászólásáraTudni kéne, hogy főként mire használnád, mert ezek mind nagyon különböző gépek. A kisebbek akár szállításra is alkalmasak, meg könnyebb talajmunkára mondjuk tavasszal, míg a 8-as inkább csak a földre való azt mondanám. Meg a 7R és a 8 szinte ugyanolyan nehéz, majd 20q val hosszabb mint a 7x30-asok.
Válasz robinson #19231. hozzászólásáraegy hasznát 7R árrából 3 7820-ast adnak... Másfelől ugyanúgy probléma van a többi váltóval is, van ismerősöm akinek 2 egymástól független gépben roppant meg a váltó mert tartományváltáskor nem vette ki az egyik csoportból miközben kapcsolta a másikat, és ez csak egyetlen dolog..
Nem attól jobb vagy rosszabb valami hogy kevesebb vagy több elektronika lenne benne, ez ne motiváljon. 7x20-as sorozat például nekem számításba sem jönne, mert valami nem nagydobravert ok miatt nagyon rövid idő után kivezették és jött az új model... 30-asoknál nagyon sok olyan elektronika van, ami ott jott be először, pl. VariCool, EGR, VGT, összeségében nem merném azt kijelenteni, hogy a 30-asok bármiben jobbak lennének mint az R-esek... Hozzánk új korában jött mind, szóval minden gethességet itt kapott el, eddig az R-esek jobbnak tűnnek, de mint írtam ott nagyon nagy kérdés a szervíz... egyszerű hibákkal is napokig keccsolnak, míg fogósabb vagy trükkösebb problémák akár egész szezonra megfoghatnak egy gépet, ezt a mi gazdaságunk nem engedheti meg magának. De ha annak idején is ilyen lett volna a szervíz mint manapság akkor a 30-asok is ilyenek lettek volna...
Válasz .Feco. #19229. hozzászólásáraEngem a fokozatmentes es automata valto nem izgat annyira. Ha powerquad megbizhatosagban es szervizigenyben, koltsegben veri oket en elnyomkodom a gombokat.
6330 premium traktorom miatt vacillalok a meg ujabb, meg tobb elektronikas szeriatol. Mert par ezer uzemora utan 2-3 havonta ziher hogy valami szenzor megadja magat es lehet keresgetni az okokat.
Hasznalt 7R, vagy 7820, 7830, 8220 ezen dilemmazok.
Válasz .Feco. #19229. hozzászólásáraAz lehet, hogy ász de ha ott is 500óra után kosárban lesz akkor baxhatja az ász-t azt gondolom.
Válasz robinson #19227. hozzászólásáranem az a baj, hogy tele van elektronikával, mert mind tele van, inkább az a baj hogy a szervizesek képzése és felkészültsége hagy kivánnivalót maga után. Lasszóval fogják az embereket, és csak helyben tartanak nekik oktatást, nem kint képzik őket mint régen, aki meg tudja különböztetni a villáskolcsot a slusszkulcstól az már saját berlingót és körzetet kap, amit csak indokolt esetben tudzs variálni. Nagyon sok tipus és nagyon sok variáció van, és a modellek mgyorsan változnak, sok gépből egy-egy szerelő körzetében csak 1-2 darab van, emiatt ha adódik egy probléma akkor saját kútfőből kellene megtalálnia a megoldást, ami emberfüggő hogy mennyire sikerül. Minket ver a sors puncsos nagycégekkel, a rutinosabb szerelők rendszerint azokat kapják saját körzetnek, csak akkor jöhet máshova amikor már nagy a baj...
vannak r-eseink azóta hogy megjelentek... kérdezz konkrétumot... Autopower az ász, attól lejjebb ne add!
Válasz robinson #19227. hozzászólásáraComandquadnal csoport kuplung a gyengepont.
Inkabb direct drive.
Válasz .Feco. #19213. hozzászólásáraÉn meg egy 7R-n gondolkodom..
Annyira tele vannak már elektronikával? Attól bonyolult?
Azért nem mindegy a szervízes?
Van itt olyan akinek első R sorozatból van gépe és saját tapasztalata?
Command quad váltó tartóssága, megbízhatósága a Power quadhoz képest?
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19225. hozzászólásáraMajd megmérem mennyi. Azért számít valamennyire, mert a sor tövén jár a gép, pontosan kell menni.
Válasz bandigh #19224. hozzászólásáraElol igy raktuk fel elsonek csak hogy nekem 28as felni van meg rakodo, nem volt jo a fordulaskor, azert meg lett cserelve a ket elso igy sokkal fordulekonyabb.
Meg mint mondtam ha elol 172n van hatul 161en a teljes szelesseg ben csak 1-1 cmel van kintebb az elso kerek nekem. Ezert felesleges kinlodni amugy.
Vagy hatra 420ast elore 340et es rakodo nelkul mukodik a dolog.
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19223. hozzászólásáraHátul valóban nem sok a lehetőség. Az elsővel variáltunk többet. Így elég fordulékony és a külseje a hátsóval megy egyvonalba. Így már a rugózós sárvédő is dolgozik pár centit alászedve. Eredetileg fordítva volt a bakja felrakva, már félig alászedve is dolgozott a sárvédő.. Elmegy így is a sorban, a nagy napraforgót se tapossa le. Elől így lett jó:
Válasz bandigh #19222. hozzászólásáraEs mennyi az annyi?
Most 161 a hatso nyomtav, ettol kissebb nem igazan lehetseges.
Fulke es kerek kozott van vagy 5cm, kozelebb hogy tegyem, rugozas miatt is.
Elol lehetne meg osszebb ott is 163ra talan, a veknyabb gumi miatt az mar jo lenne csak rakodo miatt nagy a fordulasi szog igy 172 elol, de kb 2cmel szelesebb igy elol a gumi kulso fala mint hatul.
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19221. hozzászólásáraBe lehet takni sorba csak az az állítás nincs benne a könyvben.
Válasz decsi #19216. hozzászólására120mest vettunk felszerelve szinte mindennel ami ertelmes dolog.
19+afa
Eddig tetszik meg kenyelmes jo is, csak meg 25uzemoras, ami furcsa hogy adbluet meg nem fogyasztott eddig, fullon van.
Masik dolog hogy allithato felnin nem igazan valo sorba meg 380-460 gumikkal se.
Válasz gazda.f #19219. hozzászólásáraHa szerencsésen belenyúlsz akár aranyat érő gépeket lehet kifogni.
Tudok olyat amelyik 1000 órát ketyegett eddig és csak tankolják meg olajcsere volt rajta.
A 20év körüli, németből behozott JD-ról mi a vélemény? (6600astól 7800asig)
Válasz bandigh #19217. hozzászólásáraHazudok, a monitort cserélték, garanciában.
Válasz decsi #19216. hozzászólására105r van 4800 körül, nagy baja nem volt. Elakadt szerelvényeket simán kihúz, nagyon akaratos gép. Ha rtk-zni akarsz akkor az M-est is fel lehet okosítani nagy monitorral. Az r-be meg a kis monitorral is el tudsz vetni meg permetezni.
Válasz bandigh #19215. hozzászólásáraPermetezni műtrágyát szórni kellene. Azért vagyok megkötve mert gépbeszámítás is lenne.Vagy akkor inkább már egy új M-est? Azt hallom az picit egyszerűbb gép. Csak lesek amiket hallok az R-es szériárol. Én a 6330-asoból indultam ki 4000 óra hiba nélkül.
Válasz decsi #19212. hozzászólásáraMilyen reális vetélytársai vannak? Olyan amit be is engednél a portára.
John Deere 6330-as traktort nézegetek használtban, 6-8 éveseket hirdetnek 4-8ezer üzemóra között 10-14MFt+áfa áron. Érdemes vele foglalkozni, nem sok ennyit adni ezekért a gépekért, vagy jobban járok, ha egy újba gondolkozok (hitel vagy lízing) ? Nem tudom melyik lenne a jobb választás, a régebbi gépeket sokan dicsérik, hogy megbízhatóbbak, mint az újak, de azért egy új gép mégis csak új nem?
Válasz decsi #19212. hozzászólásáraÉn sem nagyon kapkodnék érte... a legnagyobb kérdés hogy mennyire jó a szerelő akihez tartozol, mert nagy része sötét éjszaka az r-esekhez, és a te szamladra fognak próbálkozni vele...
5000e üó-ás 6R-el merényletet követek el magamam ellen ha hozok egyet a portára? Tényleg annyira szivás az a gép?Sokan óvaintenek tőle!
Válasz bandigh #19209. hozzászólásáragondolkozok valamin..lehet megérné importálni és itthon esetleg forgalmazni.. van benne fantázia???
Válasz Peti 8310 #19203. hozzászólásáraHát szép a festése meg a polírozás is jó lett nem beszélve a fasza szilikonozásról! Aztán meg nem látsz bele igazából!
Válasz ATIS78 #19208. hozzászólásáraVan amikor "utángyártott" eredeti is lehet, mert a gyárak sokmindent vesznek, nem mindent ők csinálnak, csak szinre festik. Például egy kormány gömbfej a gép kereskedőjénél 68, olcsóbb helyen 63, gyári beszállítói OEM(csak nem zöld) 20, "utángyártott" pedig 10.
Na én az utolsó előttit ajánlom.
Válasz bandigh #19207. hozzászólásárapéldául mindenről...
Válasz ATIS78 #19206. hozzászólásáraPéldául miről? Eldugott helyre nem tennék, de kopó dolgokban meg lehet próbálkozni.
Sziasztok!
Kinek mi a tapasztalata az után gyártott mechanikus alkatrészekről???
Válasz bandigh #19204. hozzászólásáraGyari lett teve vegul, de hA ezis 2000 orat megy akkor kitalalok masf.
A Nm meg crovaval megtepve, nincs nm kulcsom kerni meg nemtudtam.
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19199. hozzászólásáraNa végül klingerit lett? Hány Nm?
Erről a JD 6810-ről van infótok? Nézte már valaki?
Hello mindenk, segítséget szeretnék kérni,vettem 1 John Deere 6110 traktort aminek az óracsoport hibái vannak bármilyen segítség jól jöhet köszönöm!
Válasz htivadar #19198. hozzászólásáraHa gondja lesz akkor erőtlenedik a motor azt meg úgy is észre veszed. Addig ne bontsd meg.
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19199. hozzászólásáraLégteleníti magát a rendszer. A fogyásra kell figyelni és utántölteni.
Válasz mtz1221 #19183. hozzászólásáraMa szetszedtem, ahol kezdett kifujni ott megvolt repedve a kipufogo tomites.
Ez valami hajszal vekony alu lehet, vagy 3dbbol all egy tomites.
Most elgondolkoztam ezen a klingeriten, lehet jobban biznek abban es olcsobb is
Masik meg lekellet engedni a vizet egr huto miatt, kerdes hogy ha felontom kell e valahogy legteleniteni a rendszert?