Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR407.83 FtUSD393.55 FtCHF432.15 FtGBP488.04 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz bandigh #19204. hozzászólásáraGyari lett teve vegul, de hA ezis 2000 orat megy akkor kitalalok masf.
A Nm meg crovaval megtepve, nincs nm kulcsom kerni meg nemtudtam.
Válasz mtz1221 #19183. hozzászólásáraMa szetszedtem, ahol kezdett kifujni ott megvolt repedve a kipufogo tomites.
Ez valami hajszal vekony alu lehet, vagy 3dbbol all egy tomites.
Most elgondolkoztam ezen a klingeriten, lehet jobban biznek abban es olcsobb is
Masik meg lekellet engedni a vizet egr huto miatt, kerdes hogy ha felontom kell e valahogy legteleniteni a rendszert?
Üdvözletem!
Olyan kérdésem volna,hogy régebbi john deere traktorban (6310) célszetű e a ceruza porlasztókat cserélni 8ezer üzemóra után? ( egyik ismerősöm szerint kellene,hibamegelőzés céljából)Nekem 10ezer üzemóra felett van,de lekopogom nincs semmi baj a motorral,minimális füstje van terhelés felvételkor utánna semmi és a hangja is jó indulni is könnyedén indul.
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19176. hozzászólásáraEhhez a hajlított közepű felnihez szerintem nincs erősítő tárcsa, vagy van? Gyárilag van erősített felni, annak vastagabb a közepe. A négy kapocs is szerintem utólag lett belekókányolva, attól tartok. Egy jó két tonnás függesztett kombinátor lesz rajta, hát reméljük a legjobbakat.
Üdv,
játszom a gondolattal, hogy befektessek egy 7920 traktorba 10.000 óra alatt.
Van esetleg tapasztalata valakinek ezzel a típussal? Meghibásodási ráta, típushiba akad?
IVT váltóval még nem volt dolgom, jó az nekem vagy nem annyira?
Köszönöm, ha valakinek van infoja.
6020SE szériából próbálkozott valaki hibakód kiolvasással a gyári programon kívül?
Sokan mondták, hogy nem lehet, de kíváncsi lennék rá. A hengeres konnektor átalakítása obdre megoldott.
Válasz bandigh #19174. hozzászólásáraA kozepso 6 a felni erositeshez valo tarcsahoz van, vagy kereksuly.
Szerintem eleg a 4db ha nem kokemeny talajmunkahoz kell, 300 lovasoknak erre a celra van 6.
190-es traktorra elég 4 kapocs az ikerkerékhez? A belső körön lévő 6 lyuk az a keréksúlyoknak van? Egyébként a 6R szériánál 3000 óránként van megadva a szelephézagállítás, ezt aki állíttatta esetleg, annak mennyire kellett ráállítani? Vagy kb tartotta az eredeti értékeket?
Van egy megoldatlan furcsa problémám a 6930-asom kormányzásával. A kormány gyors tekerésénél teljesen bekeményedik, lassan tekerve könnyű, de minél gyorsabban tekerem, annál keményebb. Ha valakinek van tapasztalata ilyennel kérem segítsen.
B.Ú.É.K. mindenkinek!!
Elkezdődött a melo,és már meg is van az idei első kerdesem.
4955 traki TLT fékje megszűnt létezni,pontosabban kikapcsolás után tovább forog amíg lendülete van.
A kérdés az lenne,hogy ettől elhete tovább a traki,ez tud-e más gondot okozni?engem igazából nem zavar trágyázás közben,ezen kívül forgoboronát halyt,de szerintem ott sem lesz zavaro.de ha lehet belőle más gond is akkor ezt most javítanám.
Előre is köszönöm!!
Válasz Vinkó75 #19158. hozzászólásáraKöszi. Ezek szerint minden rendben van. -10-15 C ban egyből indul a motor, akárcsak egy modern benzinmotoros. Teljesítményt néha keveslem, lehet már nagyon megszoktam, azért.
Csak nem szeretnék lyukat égetni valamelyik dugóba.
Válasz Sk Laci #19157. hozzászólásáraÜdv ! Annak vannak jelei,(nehezen indul-terheléskor leáll..egyenletlenül jár). A hagyományos otthon elvégezhető teszt. A résolaj veszteség mérés. Hengerenként egy orvosi fecskendő kb 20 cm-es üzemanyag csövek,(kényelmesen elférjen, a résolaj csövek helyére kel felhelyezni a fecskendőket az injektorokra). Üzem meleg motornál kb 2 perc járatás után látszik, melyik injektor szórakozik. Egyszerre nem szoktak bedögleni, elkopni. Vagyis hol nagyobb mennyiség van a fecskendőben az már problémás. Normál esetben egyformának kell lennie. Ha elektromos gond lenne a kijelzőn már jelezni illene a gépnek. A teljesítmény és indulási problémákat a mennyiség állító szelep problémája-szűrőjének szennyeződése is okozhatja....pl. SCV szelepnek hívják. Egyszerű mechanikai mérés és számítógépes mérés. Javítása-cserése után amúgy is kell a számítógép a kódoláshoz.
Válasz Vinkó75 #19153. hozzászólásáraSzia Vinko75, látom otthon vagy a témában, akor szeretnék én is kérdezni tőled. Nekem NH van comonrailes motor.
Honan fogom tudni, hogy valamelyik porlasztóm elment? A számitógép ki fog valamit írni, a traktor kijelzőjén, vagy fehéresszürkén fog füstölni, mint a régi pumpaadagolós motor?
25053 hozzászólás
Válasz bandigh #19204. hozzászólásáraGyari lett teve vegul, de hA ezis 2000 orat megy akkor kitalalok masf.
A Nm meg crovaval megtepve, nincs nm kulcsom kerni meg nemtudtam.
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19199. hozzászólásáraNa végül klingerit lett? Hány Nm?
Erről a JD 6810-ről van infótok? Nézte már valaki?
Hello mindenk, segítséget szeretnék kérni,vettem 1 John Deere 6110 traktort aminek az óracsoport hibái vannak bármilyen segítség jól jöhet köszönöm!
Válasz htivadar #19198. hozzászólásáraHa gondja lesz akkor erőtlenedik a motor azt meg úgy is észre veszed. Addig ne bontsd meg.
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19199. hozzászólásáraLégteleníti magát a rendszer. A fogyásra kell figyelni és utántölteni.
Válasz mtz1221 #19183. hozzászólásáraMa szetszedtem, ahol kezdett kifujni ott megvolt repedve a kipufogo tomites.
Ez valami hajszal vekony alu lehet, vagy 3dbbol all egy tomites.
Most elgondolkoztam ezen a klingeriten, lehet jobban biznek abban es olcsobb is
Masik meg lekellet engedni a vizet egr huto miatt, kerdes hogy ha felontom kell e valahogy legteleniteni a rendszert?
Üdvözletem!
Olyan kérdésem volna,hogy régebbi john deere traktorban (6310) célszetű e a ceruza porlasztókat cserélni 8ezer üzemóra után? ( egyik ismerősöm szerint kellene,hibamegelőzés céljából)Nekem 10ezer üzemóra felett van,de lekopogom nincs semmi baj a motorral,minimális füstje van terhelés felvételkor utánna semmi és a hangja is jó indulni is könnyedén indul.
Válasz Vinkó75 #19196. hozzászólásárahttps://hu.necron.hu/site/productdescription/id/19785 Na még pár választék.
Válasz Drisa #19195. hozzászólására Így már teljesebb..ezekből van a legtöbb az őzikén.
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19194. hozzászólásáraEz normál menet emelkedésnél jó, de ha sűrű menet van akkor mások a számok.
Válasz Vinkó75 #19192. hozzászólásáraKoszi
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19191. hozzászólásáraHát akkor valami jd szerelési utasítás kell, mert tudni kellene hogy milyen menet emelkedéssel van illetve hogy 10.9 vagy 12.9?
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19191. hozzászólásárahttp://manuals.deere.com/omview/OMRE346536_35/DX,TORQ2_35_20110112.html
Válasz Drisa #19190. hozzászólására10es csavar.
Nemtudom mert tocsavar, anya van rajta.
De holnap jobban ranezek, 15os kulcs fogja.
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19189hozzászólására
Mekkkora és milyen minőségű a csavar?
Válasz Drisa #19188. hozzászólásáraPont arra vagyok kivancsi
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19187. hozzászólásáraSzerintem a csavar által megadott érték a max.
Esetleg egy kipufogo torok csvar meghuzasi nm tudna valaki?
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19184. hozzászólásáraSzerintem csak becsületesen meg kell húzni, lehet a gyárinak is csak az volt a baja.
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19184. hozzászólásáraVan már hőálló zsinór is,mint a vízvezeték szerelőknél.
Valami hoallo pasztaval beszerelni?
Mtznel volt divat erre.
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19181. hozzászólásáraLehet venni 1100C-os acélbetétes klingerit lemezt.Eljátszik vele az ember egy félnapot mire kivagdossa,de utána örökös. Azbesztos lenne az igazi,ha van még valahol.http://tomitesgyar.hu/tomito-lemezek-gumilemezek-zsinorok
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19181. hozzászólásáraBetegsége. Mindet.
6.8as motoron kell cserelnem kipufogo tomitest mert az elso hengernel kifuj
Eleg azt cserelni vagy akkor mar mindet?
3000ft korul van dbja.
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19176. hozzászólásáraEhhez a hajlított közepű felnihez szerintem nincs erősítő tárcsa, vagy van? Gyárilag van erősített felni, annak vastagabb a közepe. A négy kapocs is szerintem utólag lett belekókányolva, attól tartok. Egy jó két tonnás függesztett kombinátor lesz rajta, hát reméljük a legjobbakat.
Üdv,
játszom a gondolattal, hogy befektessek egy 7920 traktorba 10.000 óra alatt.
Van esetleg tapasztalata valakinek ezzel a típussal? Meghibásodási ráta, típushiba akad?
IVT váltóval még nem volt dolgom, jó az nekem vagy nem annyira?
Köszönöm, ha valakinek van infoja.
6020SE szériából próbálkozott valaki hibakód kiolvasással a gyári programon kívül?
Sokan mondták, hogy nem lehet, de kíváncsi lennék rá. A hengeres konnektor átalakítása obdre megoldott.
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19176. hozzászólásáraEzt a fajta csatost nem nehéz talajmunkára gyártják vagy ajánlják, hanem csakis talajnyomás csökkentésre!
Válasz bandigh #19174. hozzászólásáraA kozepso 6 a felni erositeshez valo tarcsahoz van, vagy kereksuly.
Szerintem eleg a 4db ha nem kokemeny talajmunkahoz kell, 300 lovasoknak erre a celra van 6.
Válasz bandigh #19174. hozzászólásáraSzerintem kevés a 4,a céges 7730-on 6 db van.
Viszont ez a felni az nem tudom bírja-e.
190-es traktorra elég 4 kapocs az ikerkerékhez? A belső körön lévő 6 lyuk az a keréksúlyoknak van? Egyébként a 6R szériánál 3000 óránként van megadva a szelephézagállítás, ezt aki állíttatta esetleg, annak mennyire kellett ráállítani? Vagy kb tartotta az eredeti értékeket?
Van egy megoldatlan furcsa problémám a 6930-asom kormányzásával. A kormány gyors tekerésénél teljesen bekeményedik, lassan tekerve könnyű, de minél gyorsabban tekerem, annál keményebb. Ha valakinek van tapasztalata ilyennel kérem segítsen.
Válasz Mf-es? #19170. hozzászólásáraLáng Kaposvár Olcsóbbak általában a Kiténél, Jd technikánál, Agroparknál, Axiálnál.
Válasz Mf-es? #19170. hozzászólásáraSzerintem kérj több helyről árajánlatot. Lehetnek meglepetések.
Válasz Vinkó75 #19169. hozzászólásáraTapasztalat szerint,ki a leg olcsóbb?
Válasz Mf-es? #19168. hozzászólásáraGyakorlatilag a hazai ismert alkatrész kereskedők bármelyike. De nem olcsó. RE 509530
JD 6800-hoz,lehet ilyet kapni?Cikkszám esetleg?
B.Ú.É.K. mindenkinek!!
Elkezdődött a melo,és már meg is van az idei első kerdesem.
4955 traki TLT fékje megszűnt létezni,pontosabban kikapcsolás után tovább forog amíg lendülete van.
A kérdés az lenne,hogy ettől elhete tovább a traki,ez tud-e más gondot okozni?engem igazából nem zavar trágyázás közben,ezen kívül forgoboronát halyt,de szerintem ott sem lesz zavaro.de ha lehet belőle más gond is akkor ezt most javítanám.
Előre is köszönöm!!
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19161. hozzászólásáraAgrogalaxi, kocsisagro. Megfizethető.
Válasz Sk Laci #19157. hozzászólásárahttp://www.dieselgodollo.hu/index_elemei/Page1295.html
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19161. hozzászólására
Válasz tanker #19162. hozzászólásáraMondjuk inkabb,hogy egy alternativa,de az igazi jd zöld az nem ez
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19161. hozzászólásáraOtt ahol autófestéket kevernek. A RAL száma 6001.
Zold festeket hol tudok vasarolni?
Kite?
Gyari erdekelne.
Válasz Vinkó75 #19158. hozzászólásáraKöszi. Ezek szerint minden rendben van. -10-15 C ban egyből indul a motor, akárcsak egy modern benzinmotoros. Teljesítményt néha keveslem, lehet már nagyon megszoktam, azért.
Csak nem szeretnék lyukat égetni valamelyik dugóba.
Válasz Vinkó75 #19158. hozzászólására(javítása-cserélése...akart lenni)
Válasz Sk Laci #19157. hozzászólásáraÜdv ! Annak vannak jelei,(nehezen indul-terheléskor leáll..egyenletlenül jár). A hagyományos otthon elvégezhető teszt. A résolaj veszteség mérés. Hengerenként egy orvosi fecskendő kb 20 cm-es üzemanyag csövek,(kényelmesen elférjen, a résolaj csövek helyére kel felhelyezni a fecskendőket az injektorokra). Üzem meleg motornál kb 2 perc járatás után látszik, melyik injektor szórakozik. Egyszerre nem szoktak bedögleni, elkopni. Vagyis hol nagyobb mennyiség van a fecskendőben az már problémás. Normál esetben egyformának kell lennie. Ha elektromos gond lenne a kijelzőn már jelezni illene a gépnek. A teljesítmény és indulási problémákat a mennyiség állító szelep problémája-szűrőjének szennyeződése is okozhatja....pl. SCV szelepnek hívják. Egyszerű mechanikai mérés és számítógépes mérés. Javítása-cserése után amúgy is kell a számítógép a kódoláshoz.
Válasz Vinkó75 #19153. hozzászólásáraSzia Vinko75, látom otthon vagy a témában, akor szeretnék én is kérdezni tőled. Nekem NH van comonrailes motor.
Honan fogom tudni, hogy valamelyik porlasztóm elment? A számitógép ki fog valamit írni, a traktor kijelzőjén, vagy fehéresszürkén fog füstölni, mint a régi pumpaadagolós motor?
Válasz Vinkó75 #19155. hozzászólásáraKöszi.