Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19176. hozzászólásáraEhhez a hajlított közepű felnihez szerintem nincs erősítő tárcsa, vagy van? Gyárilag van erősített felni, annak vastagabb a közepe. A négy kapocs is szerintem utólag lett belekókányolva, attól tartok. Egy jó két tonnás függesztett kombinátor lesz rajta, hát reméljük a legjobbakat.
Üdv,
játszom a gondolattal, hogy befektessek egy 7920 traktorba 10.000 óra alatt.
Van esetleg tapasztalata valakinek ezzel a típussal? Meghibásodási ráta, típushiba akad?
IVT váltóval még nem volt dolgom, jó az nekem vagy nem annyira?
Köszönöm, ha valakinek van infoja.
6020SE szériából próbálkozott valaki hibakód kiolvasással a gyári programon kívül?
Sokan mondták, hogy nem lehet, de kíváncsi lennék rá. A hengeres konnektor átalakítása obdre megoldott.
Válasz bandigh #19174. hozzászólásáraA kozepso 6 a felni erositeshez valo tarcsahoz van, vagy kereksuly.
Szerintem eleg a 4db ha nem kokemeny talajmunkahoz kell, 300 lovasoknak erre a celra van 6.
190-es traktorra elég 4 kapocs az ikerkerékhez? A belső körön lévő 6 lyuk az a keréksúlyoknak van? Egyébként a 6R szériánál 3000 óránként van megadva a szelephézagállítás, ezt aki állíttatta esetleg, annak mennyire kellett ráállítani? Vagy kb tartotta az eredeti értékeket?
Van egy megoldatlan furcsa problémám a 6930-asom kormányzásával. A kormány gyors tekerésénél teljesen bekeményedik, lassan tekerve könnyű, de minél gyorsabban tekerem, annál keményebb. Ha valakinek van tapasztalata ilyennel kérem segítsen.
B.Ú.É.K. mindenkinek!!
Elkezdődött a melo,és már meg is van az idei első kerdesem.
4955 traki TLT fékje megszűnt létezni,pontosabban kikapcsolás után tovább forog amíg lendülete van.
A kérdés az lenne,hogy ettől elhete tovább a traki,ez tud-e más gondot okozni?engem igazából nem zavar trágyázás közben,ezen kívül forgoboronát halyt,de szerintem ott sem lesz zavaro.de ha lehet belőle más gond is akkor ezt most javítanám.
Előre is köszönöm!!
Válasz Vinkó75 #19158. hozzászólásáraKöszi. Ezek szerint minden rendben van. -10-15 C ban egyből indul a motor, akárcsak egy modern benzinmotoros. Teljesítményt néha keveslem, lehet már nagyon megszoktam, azért.
Csak nem szeretnék lyukat égetni valamelyik dugóba.
Válasz Sk Laci #19157. hozzászólásáraÜdv ! Annak vannak jelei,(nehezen indul-terheléskor leáll..egyenletlenül jár). A hagyományos otthon elvégezhető teszt. A résolaj veszteség mérés. Hengerenként egy orvosi fecskendő kb 20 cm-es üzemanyag csövek,(kényelmesen elférjen, a résolaj csövek helyére kel felhelyezni a fecskendőket az injektorokra). Üzem meleg motornál kb 2 perc járatás után látszik, melyik injektor szórakozik. Egyszerre nem szoktak bedögleni, elkopni. Vagyis hol nagyobb mennyiség van a fecskendőben az már problémás. Normál esetben egyformának kell lennie. Ha elektromos gond lenne a kijelzőn már jelezni illene a gépnek. A teljesítmény és indulási problémákat a mennyiség állító szelep problémája-szűrőjének szennyeződése is okozhatja....pl. SCV szelepnek hívják. Egyszerű mechanikai mérés és számítógépes mérés. Javítása-cserése után amúgy is kell a számítógép a kódoláshoz.
Válasz Vinkó75 #19153. hozzászólásáraSzia Vinko75, látom otthon vagy a témában, akor szeretnék én is kérdezni tőled. Nekem NH van comonrailes motor.
Honan fogom tudni, hogy valamelyik porlasztóm elment? A számitógép ki fog valamit írni, a traktor kijelzőjén, vagy fehéresszürkén fog füstölni, mint a régi pumpaadagolós motor?
Válasz Vinkó75 #19153. hozzászólásáraItt kb. 3500-5000 között vannak az üó-k, a kor az már sok 15-16 éves gépek, szóval nézessem meg szakműhelybe és az alapján?
Válasz Vinkó75 #19152. hozzászólásáraDe volt, hol elég volt után állítani. 10000 óra felett már romlik a teljesítménye, még jó üzemanyag esetén is. 8300-as őzikében már bontottam 13000 óránál motort, átégett dugó és hüvely miatt. Én újat vennék bele ha indokolt.
Válasz Vinkó75 #19149. hozzászólásáraSzia . Még egy kérdésem lenne, ez VP adagolós motor , "ceruzaporlasztók" vannak benne , mennyi üó.-nál illdomos cserélni, vagy érdemes műhelybe küldeni beméretni?.Azt tudom ,ha nem jó csere ,javíthatatlan de újat érdemes vagy jó a gyári felújított is(SE kezdetű)?
Válasz Vinkó75 #19145. hozzászólásáraA szűrőházakon keresztül próbáltam kannából 2 tápszivattyúval. Ez az alapjárat emelgetés nem tetszik. Még az adagolónál a ráfolyóág kisszűrőjét meg a nyomásszabályzó szelepet megnézem aztán marad a villamosság. A kézigáznak van külön potmétere vagy a pedálét mozgatja bowdennel? Pedállal 1800-at forog, kézigázzal 2300-at.
Válasz kertész111 #19142. hozzászólásáraHa lamellás kuplungszerkezete van, ott az a bibi,már nem lehet állítani ,mint a (békás verziónál) az az elesztergált (kopott)hiányt orvosolni kell, a kinyomó csapágynál....pl. De ez nem biztos hogy hozza a várt sikert. Már kértem úgy tárcsa felújítást hogy aláhézagoltak a betétnek. Sajnos ezt komplett cserésre tervezték szerintem. Mint a személyautóknál.
Válasz Celtises #19144. hozzászólásáraDirektbe kötötted a kannát és az adagolót ? Lényeg ha végig nézted az esetleges fals okozta hibákat. Akkor ott adagolónál lehet a gond, vagy elektromos probléma.
Válasz Vinkó75 #19141. hozzászólásáraTettem be még egy tápszivattyút és kannából probálkoztam, de így se jó. Megfújtam a csöveket is, de semmi. Az adagoló vezérlő szolenoidjára menő két kis vezeték meg volt törve és hiányzott a szigetelése. Mondom megvan a baj. Megcsináltam, ment félórát úgy nézett ki jó. Aztán bedadogott. Leállítom indítok jó. Amikor csinálja felmegy az alapjárat is 800-ról 900-1050-ig.Valami elektromos baj lesz sztem. Érdemes lehet gépre tenni. Másik motorvezérlőt rá kell programozni?
Válasz Celtises #19136. hozzászólásáraAz "awab"bilincs nem mindig jó az üzemanyag csőhöz.Kis átmérőnél hajlamos oválisra húzódni.Nem szorítja rá körkörösen a gumicsövet a csonkra,és ott levegősödni tud.Engem már szívatott meg.Azóta fékcső bilincset használok,annak nincs ilyen problémája.
Üdv mindenkinek ! Van valakinek 2850 es John Deere traktorral vagy más hasonló tipussal tapasztalata?
Ha kopott a kuplungtárcsa érdemes felujítattni vagy inkább ujatt betenni illetve a szerkezettel kapcsolatban is kérdezném hogy érdemes felszabályoztatni vagy azt is cserélni egyben?
Válasz Celtises #19138. hozzászólásáraKülső áram forrással,ezzel a kötegtől jövő problémát szűröd. Kiszeded,és amilyen "szerencséd" van, ha még olyan mint a régebbi vasakon. Elég volt a csatlakozót megmozgatni a szivattyúnál.
Válasz Celtises #19136. hozzászólásáraEzért mondom próbálj bele fújni,lehet csak apró gond szórakozik. Anno a WTS-nél cserélgettük a gumi tömítéseket mert párszor megvicceltek.
25084 hozzászólás
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19184. hozzászólásáraSzerintem csak becsületesen meg kell húzni, lehet a gyárinak is csak az volt a baja.
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19184. hozzászólásáraVan már hőálló zsinór is,mint a vízvezeték szerelőknél.
Valami hoallo pasztaval beszerelni?
Mtznel volt divat erre.
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19181. hozzászólásáraLehet venni 1100C-os acélbetétes klingerit lemezt.Eljátszik vele az ember egy félnapot mire kivagdossa,de utána örökös.
Azbesztos lenne az igazi,ha van még valahol.http://tomitesgyar.hu/tomito-lemezek-gumilemezek-zsinorok
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19181. hozzászólásáraBetegsége. Mindet.
6.8as motoron kell cserelnem kipufogo tomitest mert az elso hengernel kifuj
Eleg azt cserelni vagy akkor mar mindet?
3000ft korul van dbja.
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19176. hozzászólásáraEhhez a hajlított közepű felnihez szerintem nincs erősítő tárcsa, vagy van? Gyárilag van erősített felni, annak vastagabb a közepe. A négy kapocs is szerintem utólag lett belekókányolva, attól tartok. Egy jó két tonnás függesztett kombinátor lesz rajta, hát reméljük a legjobbakat.
Üdv,
játszom a gondolattal, hogy befektessek egy 7920 traktorba 10.000 óra alatt.
Van esetleg tapasztalata valakinek ezzel a típussal? Meghibásodási ráta, típushiba akad?
IVT váltóval még nem volt dolgom, jó az nekem vagy nem annyira?
Köszönöm, ha valakinek van infoja.
6020SE szériából próbálkozott valaki hibakód kiolvasással a gyári programon kívül?
Sokan mondták, hogy nem lehet, de kíváncsi lennék rá. A hengeres konnektor átalakítása obdre megoldott.
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19176. hozzászólásáraEzt a fajta csatost nem nehéz talajmunkára gyártják vagy ajánlják, hanem csakis talajnyomás csökkentésre!
Válasz bandigh #19174. hozzászólásáraA kozepso 6 a felni erositeshez valo tarcsahoz van, vagy kereksuly.
Szerintem eleg a 4db ha nem kokemeny talajmunkahoz kell, 300 lovasoknak erre a celra van 6.
Válasz bandigh #19174. hozzászólásáraSzerintem kevés a 4,a céges 7730-on 6 db van.
Viszont ez a felni az nem tudom bírja-e.
190-es traktorra elég 4 kapocs az ikerkerékhez? A belső körön lévő 6 lyuk az a keréksúlyoknak van? Egyébként a 6R szériánál 3000 óránként van megadva a szelephézagállítás, ezt aki állíttatta esetleg, annak mennyire kellett ráállítani? Vagy kb tartotta az eredeti értékeket?

Van egy megoldatlan furcsa problémám a 6930-asom kormányzásával. A kormány gyors tekerésénél teljesen bekeményedik, lassan tekerve könnyű, de minél gyorsabban tekerem, annál keményebb. Ha valakinek van tapasztalata ilyennel kérem segítsen.
Válasz Mf-es? #19170. hozzászólásáraLáng Kaposvár Olcsóbbak általában a Kiténél, Jd technikánál, Agroparknál, Axiálnál.
Válasz Mf-es? #19170. hozzászólásáraSzerintem kérj több helyről árajánlatot. Lehetnek meglepetések.
Válasz Vinkó75 #19169. hozzászólásáraTapasztalat szerint,ki a leg olcsóbb?
Válasz Mf-es? #19168. hozzászólásáraGyakorlatilag a hazai ismert alkatrész kereskedők bármelyike. De nem olcsó. RE 509530
JD 6800-hoz,lehet ilyet kapni?Cikkszám esetleg?
B.Ú.É.K. mindenkinek!!

Elkezdődött a melo,és már meg is van az idei első kerdesem.
4955 traki TLT fékje megszűnt létezni,pontosabban kikapcsolás után tovább forog amíg lendülete van.
A kérdés az lenne,hogy ettől elhete tovább a traki,ez tud-e más gondot okozni?engem igazából nem zavar trágyázás közben,ezen kívül forgoboronát halyt,de szerintem ott sem lesz zavaro.de ha lehet belőle más gond is akkor ezt most javítanám.
Előre is köszönöm!!
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19161. hozzászólásáraAgrogalaxi, kocsisagro. Megfizethető.
Válasz Sk Laci #19157. hozzászólásárahttp://www.dieselgodollo.hu/index_elemei/Page1295.html
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19161. hozzászólására
Válasz tanker #19162. hozzászólásáraMondjuk inkabb,hogy egy alternativa,de az igazi jd zöld az nem ez
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19161. hozzászólásáraOtt ahol autófestéket kevernek. A RAL száma 6001.
Zold festeket hol tudok vasarolni?
Kite?
Gyari erdekelne.
Válasz Vinkó75 #19158. hozzászólásáraKöszi. Ezek szerint minden rendben van. -10-15 C ban egyből indul a motor, akárcsak egy modern benzinmotoros. Teljesítményt néha keveslem, lehet már nagyon megszoktam, azért.
Csak nem szeretnék lyukat égetni valamelyik dugóba.
Válasz Vinkó75 #19158. hozzászólására(javítása-cserélése...akart lenni)
Válasz Sk Laci #19157. hozzászólásáraÜdv ! Annak vannak jelei,(nehezen indul-terheléskor leáll..egyenletlenül jár). A hagyományos otthon elvégezhető teszt. A résolaj veszteség mérés. Hengerenként egy orvosi fecskendő kb 20 cm-es üzemanyag csövek,(kényelmesen elférjen, a résolaj csövek helyére kel felhelyezni a fecskendőket az injektorokra). Üzem meleg motornál kb 2 perc járatás után látszik, melyik injektor szórakozik. Egyszerre nem szoktak bedögleni, elkopni. Vagyis hol nagyobb mennyiség van a fecskendőben az már problémás. Normál esetben egyformának kell lennie. Ha elektromos gond lenne a kijelzőn már jelezni illene a gépnek. A teljesítmény és indulási problémákat a mennyiség állító szelep problémája-szűrőjének szennyeződése is okozhatja....pl. SCV szelepnek hívják. Egyszerű mechanikai mérés és számítógépes mérés. Javítása-cserése után amúgy is kell a számítógép a kódoláshoz.
Válasz Vinkó75 #19153. hozzászólásáraSzia Vinko75, látom otthon vagy a témában, akor szeretnék én is kérdezni tőled. Nekem NH van comonrailes motor.
Honan fogom tudni, hogy valamelyik porlasztóm elment? A számitógép ki fog valamit írni, a traktor kijelzőjén, vagy fehéresszürkén fog füstölni, mint a régi pumpaadagolós motor?
Válasz Vinkó75 #19155. hozzászólásáraKöszi.
Válasz csferri #19154. hozzászólásáraNem sok, de ha már bontottad, egy próbát megér kíváncsiságból.
Válasz Vinkó75 #19153. hozzászólásáraItt kb. 3500-5000 között vannak az üó-k, a kor az már sok 15-16 éves gépek, szóval nézessem meg szakműhelybe és az alapján?
Válasz Vinkó75 #19152. hozzászólásáraDe volt, hol elég volt után állítani. 10000 óra felett már romlik a teljesítménye, még jó üzemanyag esetén is. 8300-as őzikében már bontottam 13000 óránál motort, átégett dugó és hüvely miatt. Én újat vennék bele ha indokolt.
Válasz csferri #19151. hozzászólására8000 óra környékén javasolták a komplett porlasztó cserét.
Válasz Vinkó75 #19149. hozzászólásáraSzia . Még egy kérdésem lenne, ez VP adagolós motor , "ceruzaporlasztók" vannak benne , mennyi üó.-nál illdomos cserélni, vagy érdemes műhelybe küldeni beméretni?.Azt tudom ,ha nem jó csere ,javíthatatlan de újat érdemes vagy jó a gyári felújított is(SE kezdetű)?
Válasz Vinkó75 #19149. hozzászólásáraKöszi!
Válasz csferri #19148. hozzászólásáraÜdv ! Válaszoltam.
Válasz Vinkó75 #19146. hozzászólásáraSzia Vinkó , írtam neked mailt.
Válasz Vinkó75 #19145. hozzászólásáraA szűrőházakon keresztül próbáltam kannából 2 tápszivattyúval. Ez az alapjárat emelgetés nem tetszik. Még az adagolónál a ráfolyóág kisszűrőjét meg a nyomásszabályzó szelepet megnézem aztán marad a villamosság. A kézigáznak van külön potmétere vagy a pedálét mozgatja bowdennel? Pedállal 1800-at forog, kézigázzal 2300-at.
Válasz kertész111 #19142. hozzászólásáraHa lamellás kuplungszerkezete van, ott az a bibi,már nem lehet állítani ,mint a (békás verziónál) az az elesztergált (kopott)hiányt orvosolni kell, a kinyomó csapágynál....pl. De ez nem biztos hogy hozza a várt sikert. Már kértem úgy tárcsa felújítást hogy aláhézagoltak a betétnek. Sajnos ezt komplett cserésre tervezték szerintem. Mint a személyautóknál.
Válasz Celtises #19144. hozzászólásáraDirektbe kötötted a kannát és az adagolót ? Lényeg ha végig nézted az esetleges fals okozta hibákat. Akkor ott adagolónál lehet a gond, vagy elektromos probléma.
Válasz Vinkó75 #19141. hozzászólásáraTettem be még egy tápszivattyút és kannából probálkoztam, de így se jó. Megfújtam a csöveket is, de semmi. Az adagoló vezérlő szolenoidjára menő két kis vezeték meg volt törve és hiányzott a szigetelése. Mondom megvan a baj. Megcsináltam, ment félórát úgy nézett ki jó. Aztán bedadogott. Leállítom indítok jó. Amikor csinálja felmegy az alapjárat is 800-ról 900-1050-ig.Valami elektromos baj lesz sztem. Érdemes lehet gépre tenni. Másik motorvezérlőt rá kell programozni?
Válasz Celtises #19136. hozzászólásáraAz "awab"bilincs nem mindig jó az üzemanyag csőhöz.Kis átmérőnél hajlamos oválisra húzódni.Nem szorítja rá körkörösen a gumicsövet a csonkra,és ott levegősödni tud.Engem már szívatott meg.Azóta fékcső bilincset használok,annak nincs ilyen problémája.
Üdv mindenkinek ! Van valakinek 2850 es John Deere traktorral vagy más hasonló tipussal tapasztalata?
Ha kopott a kuplungtárcsa érdemes felujítattni vagy inkább ujatt betenni illetve a szerkezettel kapcsolatban is kérdezném hogy érdemes felszabályoztatni vagy azt is cserélni egyben?
Válasz Celtises #19138. hozzászólásáraKülső áram forrással,ezzel a kötegtől jövő problémát szűröd. Kiszeded,és amilyen "szerencséd" van, ha még olyan mint a régebbi vasakon. Elég volt a csatlakozót megmozgatni a szivattyúnál.
Válasz szanberg #19139. hozzászólásáraEbben nem találtam szűrőt ott ahol mondod.
Válasz Celtises #19134. hozzászólásárade ahol a szűrőházba befut a cső ott volt a kománál a dugulás!!! Azt is nézd meg!
Válasz Vinkó75 #19137. hozzászólásáraKöszi megpróbálom. A tankban levő szivattyút, hogy tudom kipróbálni kiszerelés nélkül?
Sztem az sem jó.
Válasz Celtises #19136. hozzászólásáraEzért mondom próbálj bele fújni,lehet csak apró gond szórakozik. Anno a WTS-nél cserélgettük a gumi tömítéseket mert párszor megvicceltek.