Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR407.83 FtUSD393.55 FtCHF432.15 FtGBP488.04 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Üdv.Van valakinek tippje?Szóval 6820-as olyat produkált hogy váltó olaj tulmelegedést jelzett,és utána megváltozott a kuplung,kapósabb harapósabb lett.Lehet összefüggés a két jelenség között?
Senki nem találkozott hasonló hibával?
Válasz jambo #19001. hozzászólásáraNálunk 6820 nál az olaj túlmelegedését egy repedés okozta hátul a kiadó szelepeknél lévő egyik közbetétben. A résen áttermelte folyamatosan az olajat ami ettől túlmelegedett.
Üdv.Van valakinek tippje?Szóval 6820-as olyat produkált hogy váltó olaj tulmelegedést jelzett,és utána megváltozott a kuplung,kapósabb harapósabb lett.Lehet összefüggés a két jelenség között?
Válasz bobo77 #18998. hozzászólásáraAmúgy meg autoqvad...Talán a legismertebb, legmegbízhatóbb...Autopover csak ha új traki lessz, hzasználtba mindenki kerüli, javítani nem lehet, csak csere az meg horror, egyszer már itt kibeszéltük hogy mennyi is az annyi
Válasz csferri #18981. hozzászólásáraIdén nekünk is meggyűlt ezzel a bajunk mondjuk inkább árpánál. De szerintem az idő tehet róla. Itt legalábbis annyira hirtelen jött a meleg és a szárazság hogy rászáradt, ráfonnyadt a szemre a pelyva és ezért nem tudtuk egykönnyen leverni róla.
Válasz 2266 #18992. hozzászólásáraIgen , az idő előrehaladtával javul a helyzet, meg a fajta, pl. békés nehezebben csépelődik de tisztább mint a génius ami viszont könnyebben.
Válasz csferri #18981. hozzászólásáraAzt a Jelenséget az intenzív gabona termesztés hozta elö és a hibát ne a kombájnodban keresd és ne is magadban !! A képlet nagyon egyszerű nagyon sok mindenféle vitaziláló és zöldítő kencét szórunk a búzára és aztán alig várjuk hogy a mag 14 körüli lehessen..És máris indulunk aratni!! A szalmával mit se foglalkozva kínozzuk magunkat és a gépünket is..Csak azért hogy mentsük az értéket!! Ahelyett hogy várnánk egy két hetet És játszi könnyedséggel arathatnánk ugyan ezt
Nézegetem az új Jd7290R-es trakit és a nebraskai mérések szerint ez a gép 252 lóerőt tud leadni súlyozva míg egy 8330-as 237-et, a gépek súlyát is azonosnak írják a test reportban.
Ez valós lehet? Ha ugyanúgy lenne gyilkolva a két gép a 7000-es is elfutna 15ezer órát mint a másik?
Válasz jamo #18982. hozzászólására8300-as még friss volt, az öreg szaki lazítóval letépte az egyik kampót. Elegánsan vissza "ragasztottuk"...(Kasamas).Még közel 8 ezer órát ment gond nélkül az eladásáig.
Válasz lac* #18986. hozzászólásáraSzerintem meg a 10.000óra meg a közel 4 tonnás függesztett rövidtárcsa miatt megy ki.
Nyílván nem pengésig feszítjük de egy komoly függesztett eszköznél nemlehet nagyon lógni hidd el.
Az automata stabilizátorokat én lecseréltem sima orsósra már nagyon régen mert elfeslettek
Válasz szanberg #18984. hozzászólásáraAzért megy ki nálatok,mert feszesre húzzátok a stabilizátorokat,nálam is azért ment ki. A tárcsán munkahelyzetben nem volt holtjáték, és úgy kerültem ki egy villanyoszlopot.
A New hollandon meg automata stabilizátorok vannak ,ez így nagyon jó
Válasz lac* #18983. hozzászólásáraEz itt más világ, itt nem lehet minden kis apróságért máshoz menekülni, amit meglehet oldani azt megoldjuk és ha évek óta jó akkor az szerintem nem kókány.
Válasz jamo #18982. hozzászólásáraa Walter kampóhoz adnak pálcát is igen,ugyan abban a szögben levágtad és felhegesztetted? Mondom profi vagy,ne szerénykedj.
Amit a szasza megkóklányol az viszont nem semmi
Válasz lac* #18980. hozzászólásáraInkább csak "bátor"... De nem hinném hogy olyan ördöngősség ilyet felhegeszteni. Ha nem lehetne hegeszteni, akkor nem árulnák a hegeszthető kampót szerintem. Régebb volt erről szó talán valamelyik topickban hogy valahol hegesztőpálcát is adnak a kampóhoz. Én simán co-val felvartam és kész. A gyárilag is hegesztett volt.
Kollégák, most eszembe jutott, már régebb kérdezni akartam tapasztaltabb pilótáktól,JD CWS kombájn (cséplőrésze ugyanaz mint a 1188, sima 1 dobos gabona kossárral) a búzát pelyvásan hagyja , van olyan fajta amit nem számottevően van amit jobban, gyakorlatilag túl kell csépelnem a cuccot hogy elfogadható legyen a tisztaság, kosár és verőlécek jó állapotban, kosárhézag könyv szerint. Toklászoló lemez segítene a dolgon?
Válasz F-A-R-M-E-R \ #18977. hozzászólásáraNem emlékszem már,az alsó vonórudakat beviszed,levágkák a kiverődött vonókampót és felhegesztik az újat.
3-4 éve cseréltettem a fergán cat2-es helyett cat --3-ast tetettem rá
Nem szeretem az axiát kisembereket (mint én is) hülyének nézi. Ha van 10-20 m illád akkor azt kiéneklik a zsebedből de ha csak alaktrészt aakrsz venni tőlük vagy pl egy ilyen kart felújjítattni akkor a telefon se veszik fel. Vagy ha felveszik sincs benne köszönet...
Válasz Sötét Paraszt #18973. hozzászólásáraRugózott elsőhidakkal van sok gond azt mondta egy puma tulajdonos. Hiába van benne ötveneds váltó nem mernek annyival menni mer széthullik az eső híd. Már többször csinálták gariba nekik.
Válasz szanberg #18967. hozzászólásáraÉn levágtam, kramptól rendeltem CBMet 18ezer körül volt a cat 3as. Felhegesztettem co-val és kész, teszi a dolgát hibátlanul már vagy két éve.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #18969. hozzászólásáraVazzeg felkell taknyolni hegesztővel és kész.
A levegős nagy fordulatú frézer fogja vinni egyedül mert nagyon kikeményedik a heggesztés, azzal lehet szépen ívelni is amúgy mármint a frézerrel, csapágyfémet mindent visz
Válasz Tobszi #18970. hozzászólásáraMTZ hátsó féltengelyből szúrtunk le kb 12mm vastag karikákat középen olyan furattal mint a munkagépen a csap átmérő és kész. Nekem elfért a gépeken, megkell nézni milyen széles ennek a helye
Válasz szanberg #18968. hozzászólásáraKívül belül egy-egy nagy alátét? Mekkora átmérő és milyen vastag? Ha ez kíméli a horgokat én is csinálok egy pár darabot.
Válasz szanberg #18967. hozzászólásáraAkkor majd elviszem specko műhelybe ahol ezt patentre megcsinálják, ha tudnák ilyent csinálni egyáltalán,szerinted? Van erre valami technika?
Válasz F-A-R-M-E-R \ #18966. hozzászólásáraÉn minden munkaeszközre biztonsági okokból esztergáltattam nagy átmérőjű platnyikat a golyók mellé jobbra-balra aztán így nem is fognak annyira nyíródni a horgok mert a platnyi tehermentesíti
Válasz Sötét Paraszt #18962. hozzászólásáraMi felheggesztettük a horog peremeit aztán visszaköszörűltem frézerrel és évek óta jók így a karok én le nem vágnám a gyári heggesztéseket az biztos inkább itt felheggesztem újra a széleket
Válasz fexco #18959. hozzászólásáraCat 2-es, de bánom hogy nem kèrtem 3-al, ès raktam volna2/3 golyót. A stabilizátorom is megrepedt már trakin, pedig az brutál erős anyagbòl van.
Válasz Sötét Paraszt #18962. hozzászólásáraSzerintem nekem is kopott, ahogy elnèztem. De ez csak szántásnál csinálja, mert oldalra húzás miatt keresztbe áll a sintengely horgokban, ezèrt emelèsnèl visszaúgrik 1nesbe ès láttán 1 nagyot. Tièd cat 2-es? Amikor eltört hegesztetted vagy cat hányasra cserélted? Akkor a tièd is emelèsnèl kattog??
Válasz F-A-R-M-E-R \ #18957. hozzászólásáraezt akartam kérdezni.nekem nem szokott,bár nemigazán értem ezt amit leirsz,arra gondolsz,hogy az eke vonotengelyén(ami nekem kat2es)kiemeléskor a golyó jobbra-balra elcsúszkál???ha erre gondolsz,akkor lehet hogy csuszkál,de semmi hangot nem ad!!a tieden milyen a vonótengely(2vagy 3as?)ja és ami a leglényegesebb:azért kérdezem,hogy hányas,mert szerintem ezek az 5ösök már nem valóak 160ló feleett!!!!!!oda már szerintem a 7es kell...kettétörné a 170es gép mint a szart...
Neked az eke kiemelésnél nem szokott a von. horogban golyó visszaugrani 1 kicsit oldalirányból? Mert így nekem van ez a jelenség, és kiemeléskor van ez a roppanó,durrógó hangjanem tudom mennyire tesz jót ez a tengelyvégnek(nehogy letőrjön)Zsírzósprayt nyomom neki, így kicsit türhetőbbstabiliz.támasztékot is probáltam feszesen is lazán is, de semmi változás..
Válasz F-A-R-M-E-R \ #18951. hozzászólására195 le ugy tudom, 7430 van 180 korul.
En 6170m-el ami ugyan az a felepitesu traki ,4x44 es fogassal szantok 30-35 centin, vinne 48as fogassal is csak ugy nem szep a szantas.
8-10 kmhval viszi , fogyasztas 20-25 liter.
25053 hozzászólás
Sziasztok !
Szervíz történetet, felszereltséget alvázszám alapján tudok nézni valahol ?
Üdv.Van valakinek tippje?Szóval 6820-as olyat produkált hogy váltó olaj tulmelegedést jelzett,és utána megváltozott a kuplung,kapósabb harapósabb lett.Lehet összefüggés a két jelenség között?
Senki nem találkozott hasonló hibával?
Válasz F-A-R-M-E-R \ #19000. hozzászólásáraKöszi...Többel szemezgetek de mindig van ami nem tetszik...
Válasz jambo #19001. hozzászólásáraNálunk 6820 nál az olaj túlmelegedését egy repedés okozta hátul a kiadó szelepeknél lévő egyik közbetétben. A résen áttermelte folyamatosan az olajat ami ettől túlmelegedett.
Üdv.Van valakinek tippje?Szóval 6820-as olyat produkált hogy váltó olaj tulmelegedést jelzett,és utána megváltozott a kuplung,kapósabb harapósabb lett.Lehet összefüggés a két jelenség között?
Válasz bobo77 #18998. hozzászólásáraAmúgy meg autoqvad...Talán a legismertebb, legmegbízhatóbb...Autopover csak ha új traki lessz, hzasználtba mindenki kerüli, javítani nem lehet, csak csere az meg horror, egyszer már itt kibeszéltük hogy mennyi is az annyi
Válasz bobo77 #18998. hozzászólásáraMelyiket szemezgeted??
Kollégák Jd váltók közül melyik a legmegbizhatóbb avagy a legjobb? AutoQuad+, AutoPower, esetleg a DirectDrive? 6 hengeres 150 le környékén...
Válasz Mf-es? #18996. hozzászólásáraVagy azért siet hogy meg Ne ázzon!
Válasz 2266 #18992. hozzászólásáraMeg mindenki siet,mert lemegy az ára.
Válasz csferri #18981. hozzászólásáraIdén nekünk is meggyűlt ezzel a bajunk mondjuk inkább árpánál. De szerintem az idő tehet róla. Itt legalábbis annyira hirtelen jött a meleg és a szárazság hogy rászáradt, ráfonnyadt a szemre a pelyva és ezért nem tudtuk egykönnyen leverni róla.
Válasz 2266 #18992. hozzászólásáraIgen , az idő előrehaladtával javul a helyzet, meg a fajta, pl. békés nehezebben csépelődik de tisztább mint a génius ami viszont könnyebben.
Válasz 2266 #18992. hozzászólásáraEz mit jelent ill mennyi víznél megy gond nélkül??
Válasz csferri #18981. hozzászólásáraAzt a Jelenséget az intenzív gabona termesztés hozta elö és a hibát ne a kombájnodban keresd és ne is magadban !! A képlet nagyon egyszerű nagyon sok mindenféle vitaziláló és zöldítő kencét szórunk a búzára és aztán alig várjuk hogy a mag 14 körüli lehessen..És máris indulunk aratni!! A szalmával mit se foglalkozva kínozzuk magunkat és a gépünket is..Csak azért hogy mentsük az értéket!! Ahelyett hogy várnánk egy két hetet És játszi könnyedséggel arathatnánk ugyan ezt
Válasz szanberg #18990. hozzászólásáraAz én 4955-öm is tud 230 lóerőt!!
És 15 ezret is tudja üzemórában...
"Többszörösen"
t.peti!
Nézegetem az új Jd7290R-es trakit és a nebraskai mérések szerint ez a gép 252 lóerőt tud leadni súlyozva míg egy 8330-as 237-et, a gépek súlyát is azonosnak írják a test reportban.
Ez valós lehet? Ha ugyanúgy lenne gyilkolva a két gép a 7000-es is elfutna 15ezer órát mint a másik?
Válasz F-A-R-M-E-R \ #18969. hozzászólásáraFel újítják de szerintem nagyon drága a művelet!
Válasz jamo #18982. hozzászólására8300-as még friss volt, az öreg szaki lazítóval letépte az egyik kampót. Elegánsan vissza "ragasztottuk"...(Kasamas).Még közel 8 ezer órát ment gond nélkül az eladásáig.
Válasz lac* #18986. hozzászólásáraSzerintem meg a 10.000óra meg a közel 4 tonnás függesztett rövidtárcsa miatt megy ki.
Nyílván nem pengésig feszítjük de egy komoly függesztett eszköznél nemlehet nagyon lógni hidd el.
Az automata stabilizátorokat én lecseréltem sima orsósra már nagyon régen mert elfeslettek
Válasz szanberg #18984. hozzászólásáraAzért megy ki nálatok,mert feszesre húzzátok a stabilizátorokat,nálam is azért ment ki. A tárcsán munkahelyzetben nem volt holtjáték, és úgy kerültem ki egy villanyoszlopot.
A New hollandon meg automata stabilizátorok vannak ,ez így nagyon jó
Válasz szanberg #18967. hozzászólásáratudod mi a gyári hegesztés,albániában a félbarnák sima CO-val nyomják rá,
Válasz lac* #18983. hozzászólásáraEz itt más világ, itt nem lehet minden kis apróságért máshoz menekülni, amit meglehet oldani azt megoldjuk és ha évek óta jó akkor az szerintem nem kókány.
Válasz jamo #18982. hozzászólásáraa Walter kampóhoz adnak pálcát is igen,ugyan abban a szögben levágtad és felhegesztetted? Mondom profi vagy,ne szerénykedj.
Amit a szasza megkóklányol az viszont nem semmi
Válasz lac* #18980. hozzászólásáraInkább csak "bátor"... De nem hinném hogy olyan ördöngősség ilyet felhegeszteni. Ha nem lehetne hegeszteni, akkor nem árulnák a hegeszthető kampót szerintem. Régebb volt erről szó talán valamelyik topickban hogy valahol hegesztőpálcát is adnak a kampóhoz. Én simán co-val felvartam és kész. A gyárilag is hegesztett volt.
Kollégák, most eszembe jutott, már régebb kérdezni akartam tapasztaltabb pilótáktól,JD CWS kombájn (cséplőrésze ugyanaz mint a 1188, sima 1 dobos gabona kossárral) a búzát pelyvásan hagyja , van olyan fajta amit nem számottevően van amit jobban, gyakorlatilag túl kell csépelnem a cuccot hogy elfogadható legyen a tisztaság, kosár és verőlécek jó állapotban, kosárhézag könyv szerint. Toklászoló lemez segítene a dolgon?
Válasz jamo #18978. hozzászólásárade te profi vagy lakatosügyileg,én nem merném megcsinálni
Válasz F-A-R-M-E-R \ #18977. hozzászólásáraNem emlékszem már,az alsó vonórudakat beviszed,levágkák a kiverődött vonókampót és felhegesztik az újat.
3-4 éve cseréltettem a fergán cat2-es helyett cat --3-ast tetettem rá
Válasz lac* #18976. hozzászólásáraSemmi barkácsolás, ha nem mondom, hogy kicseréltem észre se veszed...
Nem szeretem az axiát kisembereket (mint én is) hülyének nézi. Ha van 10-20 m illád akkor azt kiéneklik a zsebedből de ha csak alaktrészt aakrsz venni tőlük vagy pl egy ilyen kart felújjítattni akkor a telefon se veszik fel. Vagy ha felveszik sincs benne köszönet...
Válasz lac* #18976. hozzászólásáraIgen? Mennyi az annyi??
Válasz jamo #18974. hozzászólásáraAmúgy az axiál csinál ilyen cserét,nem nagy pénzért és garit ad rá.
Nem érdemes szerintem házilag barkácsolgatni.
Válasz Sötét Paraszt #18973. hozzászólásáraRugózott elsőhidakkal van sok gond azt mondta egy puma tulajdonos. Hiába van benne ötveneds váltó nem mernek annyival menni mer széthullik az eső híd. Már többször csinálták gariba nekik.
Válasz szanberg #18967. hozzászólásáraÉn levágtam, kramptól rendeltem CBMet 18ezer körül volt a cat 3as. Felhegesztettem co-val és kész, teszi a dolgát hibátlanul már vagy két éve.
Válasz szanberg #18967. hozzászólásárapuma hibákró írgyá valamit mestőr a case topicba
Válasz F-A-R-M-E-R \ #18969. hozzászólásáraVazzeg felkell taknyolni hegesztővel és kész.
A levegős nagy fordulatú frézer fogja vinni egyedül mert nagyon kikeményedik a heggesztés, azzal lehet szépen ívelni is amúgy mármint a frézerrel, csapágyfémet mindent visz
Válasz Tobszi #18970. hozzászólásáraMTZ hátsó féltengelyből szúrtunk le kb 12mm vastag karikákat középen olyan furattal mint a munkagépen a csap átmérő és kész. Nekem elfért a gépeken, megkell nézni milyen széles ennek a helye
Válasz szanberg #18968. hozzászólásáraKívül belül egy-egy nagy alátét? Mekkora átmérő és milyen vastag? Ha ez kíméli a horgokat én is csinálok egy pár darabot.
Válasz szanberg #18967. hozzászólásáraAkkor majd elviszem specko műhelybe ahol ezt patentre megcsinálják, ha tudnák ilyent csinálni egyáltalán,szerinted? Van erre valami technika?
Válasz F-A-R-M-E-R \ #18966. hozzászólásáraÉn minden munkaeszközre biztonsági okokból esztergáltattam nagy átmérőjű platnyikat a golyók mellé jobbra-balra aztán így nem is fognak annyira nyíródni a horgok mert a platnyi tehermentesíti
Válasz Sötét Paraszt #18962. hozzászólásáraMi felheggesztettük a horog peremeit aztán visszaköszörűltem frézerrel és évek óta jók így a karok én le nem vágnám a gyári heggesztéseket az biztos inkább itt felheggesztem újra a széleket
Válasz Sötét Paraszt #18962. hozzászólására
Amúgy ma èn is előbányásztam tányèros golyót, hátha valamit javít helyzeten.
Válasz fexco #18959. hozzászólásáraCat 2-es, de bánom hogy nem kèrtem 3-al, ès raktam volna2/3 golyót. A stabilizátorom is megrepedt már trakin, pedig az brutál erős anyagbòl van.
Válasz Sötét Paraszt #18962. hozzászólásáraSzerintem nekem is kopott, ahogy elnèztem. De ez csak szántásnál csinálja, mert oldalra húzás miatt keresztbe áll a sintengely horgokban, ezèrt emelèsnèl visszaúgrik 1nesbe ès láttán 1 nagyot. Tièd cat 2-es? Amikor eltört hegesztetted vagy cat hányasra cserélted? Akkor a tièd is emelèsnèl kattog??
Válasz fexco #18961. hozzászólásáraAzt, hogy ha sokfejes ekít vesző, vegyé hozzá vázbehúzó munkahengört hehe.
Válasz fexco #18959. hozzászólásáraAz én golyóm nem csúszkál hehe.
Visszont a horgom az ki van kopva, sztem. attó katog.
Válasz .Feco. #18950. hozzászólásáraazalatt mit értesz,hogy nehezen fordul átt??
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #18956. hozzászólásáraa tied is europal 5ös???
Válasz F-A-R-M-E-R \ #18957. hozzászólásáraezt akartam kérdezni.nekem nem szokott,bár nemigazán értem ezt amit leirsz,arra gondolsz,hogy az eke vonotengelyén(ami nekem kat2es)kiemeléskor a golyó jobbra-balra elcsúszkál???ha erre gondolsz,akkor lehet hogy csuszkál,de semmi hangot nem ad!!a tieden milyen a vonótengely(2vagy 3as?)ja és ami a leglényegesebb:azért kérdezem,hogy hányas,mert szerintem ezek az 5ösök már nem valóak 160ló feleett!!!!!!oda már szerintem a 7es kell...kettétörné a 170es gép mint a szart...
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #18956. hozzászólásáraÉrtem..köszi..Akkor a 180-200 le már inkább a 30 liter fele kacsintana
Válasz fexco #18955. hozzászólásáraEuropal5 3N100...ha ezt akartad kérdezni..
Neked az eke kiemelésnél nem szokott a von. horogban golyó visszaugrani 1 kicsit oldalirányból? Mert így nekem van ez a jelenség, és kiemeléskor van ez a roppanó,durrógó hangjanem tudom mennyire tesz jót ez a tengelyvégnek(nehogy letőrjön)Zsírzósprayt nyomom neki, így kicsit türhetőbbstabiliz.támasztékot is probáltam feszesen is lazán is, de semmi változás..
Válasz F-A-R-M-E-R \ #18951. hozzászólására195 le ugy tudom, 7430 van 180 korul.
En 6170m-el ami ugyan az a felepitesu traki ,4x44 es fogassal szantok 30-35 centin, vinne 48as fogassal is csak ugy nem szep a szantas.
8-10 kmhval viszi , fogyasztas 20-25 liter.