Üdvözletem!! Kérdésem az lenne hogy a John deere 6195 R széria mennyire kezelhető könnyen? Váltás? Kezelő panel ? Ilyesmikre gondolok esetleg valaki ismeri a szériát kivül belül?
Válasz szanberg #16023. hozzászólásáraEz egy mókus kerék. Vegyél..vegyél...szolgáltasd ki magad...stb..Csak a pénz forogjon. Igen én is látom a régi hagyományos vasakat (mankónak) Van ahol látom full új minden.Igaz a melósok morognak.A bróker és a szervizese. Talicskázza ki a lóvét. Hát mindenki úgy kufárkodik ahogy az érdeke szolgálja. Itt felénk egy neves cég a vezetőket felváltva körbe utaztatta a világon pár év alatt. Ha azt nézem a géptulajdonos ugyan ki fizette.De a könyvelő le írta. Mint kiadást (álltalánydíj) cím szóval..A kereskedő pedig szintén le írta mint marketing-vagy konferancia kiadás...stb Tehát az esetleges jutalom út, már le írva mindkét oldalról. Lehet így is nézni.
Válasz papa maci #16020. hozzászólásáraAz a baj, hogy ez egy olyan magadhoz csatolás, amit ha nem kötsz meg és bajod lesz a géppel ki sem jönnek, csak talán majd egy hét múlva, ami pl kombájnnál eléggé gázos.
Trakinál is gond de általában nagy cégeknél is ott vannak az mtz-k meg a rábák ha kicsi ha nagy géppel van baj tudnak mire akasztani.
Én is úgy gondolom mint Szanberg!Azért veszünk új gépet,hogy elkerüljük az alkatrész és a javítási költségeket.Az olaj cserét és a napi karbantartást megoldja mindenki magának.Akkor mindegy lenne ha a 7-8e órás gép maradna ha közel 1millás általányt kellene fizetni.A 6310-et 10000 órával adtam el nagyobb javítás nélkül akkor most a zsír új 6330-ra meg fizessek?
Válasz szanberg #16016. hozzászólásáraEz a magadhoz csatolás üzleti formája. Nem kötelező..csak egy opció.És máris bent vagy. A régebbi gépeknél még elég volt egy villamosság szerelő. Ma már gépjármű villamossági mérnököket keresnek..ezekre a helyekre. Mivel több a kanóc mint a fogaskerék. Na ez igaz. De ugyanakkor ezzel a ténnyel.Már egy nem általános, szolgáltatást is elad. Vagyis. Minél összetettebbek lesznek a vasak.Egyre több opció kerül beépítésre. Annál inkább szerviz függő. Ez nem új, már az autóknál megszokhattuk. Csak még ott egy interface száz-és kétszáz ezer forintos összegből már javitható-diag elvégezhető a vason. Ez mára egy átlagos autószerelő műhelyben alap. Addig egy univerzális mezőgazdasági. Texa..pl milliónál kezdődik. És még plusz a frissítés. Mivel a gyárit a kereskedő kapja. Így vannak olyan javítások mit a kereskedő szervizháttere tud hatékonyan biztosítani. Természetesen volna még más diag lehetőség. De az időigényes...hosszú. ez a tulajnak nem kóser. Alkatrész az mára képlékeny dolog. De itt is szezonban az idő a legnagyobb úr.
Válasz Drisa #16017. hozzászólásáraEz általány amúgy micsoda?? Ha bármi kissebb nagyobb gond van géppel 1-ből kell jönniük, és még mi? Alkatrész/javításért fizetni kell?
Az a baj, hogy olyanszintű árak vannak amit nemlehet megfizetni és pont az ilyen nagyok a drágák igazán.
Továbbá szégyen, hogy egy új gépre általány szerződést kell kötni, basszus ami gépeket mi vettünk hozzájuk sem kellett nyúlni 5 évig, nemhogy szerelni annyit, hogy megérje kifizetni ezt a díjat, de azóta sem lenne értelme, hálIstennek kevés gondunk volt.
Szerintem csak lejáratja magát minden ilyen nagy cég ezekkel a dolgokkal
Válasz VTR-es #16013. hozzászólásáraAlkatrész árazással nekem most sincs gondom. Axiál drágább sokkal. Nem beszélve a szerződésről...
Új gépünk átalányos, de még nem néztem ezt a pontot a szerződésben hogyha beviszem akkor mit kell fizetni, de ide messze van minden műhely szerintem így nem vinném max ha ők jönnek érte trélerrel, de ne legyen rá szükség.
Válasz .Feco. #16010. hozzászólásáraPedig egy pár hónapja mikor többünknek nem tetszett a "cég" alkatrész árazási filozófiája majdhogynem picit védtétek őket Drisa kollégával Azt mondtátok alkudni kell..
Válasz Hodolits #16008. hozzászólásáraSzerintem meg az USA-ban gyártott gépbe nem Grammer ülés kerül. Van a cégnél pár US. gyártású gép JD, IH egyaránt. Egyikben sem Grammer van. Mondanám a nevét, de nem jut eszembe. Az európaiakban viszont egységesen a Grammer van kombi, traktor egyaránt.
Van egy W 650 amibe az olcsóbbik ülés lett kérve, de nagyon hitvàny. A gép leggyengébb pontja.
Persze ez nem a Grammer hibája, mert ha ez az ülés az otthoni mötözöben lenne, tapsolnék-dalolnék a boldogságtól. Arról nem beszélve, hogy megdupláznám a gépem értékét
Válasz Hodolits #16007. hozzászólásáraaz az övék, azért fizetem az átalányt! Pont ezen háborodtam fel, hogy ha ők szopnak az nekem inygen van, ha meg pénzt áldozok rá, hogy bevigyem nekik, akkor még én fizetek.. nem baj, legközelebb xarom le, kelljen fel minden nap másfél órával hamarabb, és kocsikázzon ide, nekem ingyen van...
Válasz Hodolits #16004. hozzászólásáraHat az ott egy más világ... Itt kifizeti az ember az átalány szerződést, majd mikor komolyabb gond van, megkérdezi a Szervizes, hogy nem vihetik-e be a telephelyukre, hogy ne kelljen minden nap három autóval kijarniuk. Az ember saját költségen beviszi, majd mikor kész hazahozza. Két het múlva meg pislog, mikor kap egy számlát szerviz használati díjról, mert az nincs benne az átalányban...
Válasz .Feco. #15968. hozzászólásáraEz most is így van!!!
Winter Check a neve a programnak.
7 éves koráig a JD fizeti az állapotfelmérést.
Utána kérheted te hogy nézzék át a gépedet.
Aztán a hibalista szerint ajánlat tétel.
ha ok akkor javítás!!!!
Válasz papa maci #15997. hozzászólásáraÉn meg iszonyú kelést láttam utána..Ami persze sokmindentöl lehet! A vágóasztal szelésegén túl nem hinném hogy többet vágna mint bármeik valamire való kombájn!!
Válasz szanberg #15994. hozzászólására Kukoricában körbe vigyorogtam.Gabonában is nyűglődik a kezelője szerint. És füstölt végig mint a ganyé domb.. Hiába dupla rotor, fogós anyagban nyúlik !
Válasz decsi #15983. hozzászólásáraAkkor nagy szamárságot mondott...
A 204-es kb 5-10%-al többet tudott, mint a 2056...
A 9640i WTS kb. 30%-al többet, mint a 204-es.
A W650i nagyjából 15%-ot tud a WTS fölött..
Most a Lexi 630 simán tudja a W teljesítményét. És ez még csak nem is 650-es, csak 630-as. (aonos motor, de keskenyebb belső)
Válasz lala1 #15990. hozzászólásáraNyáron két darab 770-es "dolgozott" mellettem. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ ! Brutális vasak ! 12 méterről szépen zabálta a 8t/ha-os anyagot. Ősszel a tarló semmivel sem volt csúnyább utánuk mint a kis vasak után. Full extrás gépek..a kezelő csak az újságot olvasta benne. Valamint valakinek azért a tábla végén meg is kellett fordulni vele..
25084 hozzászólás
Válasz fecee #16038. hozzászólásárahttp://www.agroinform.com/aprohirdetes_adatlap/gep/szantofoldi-betakaritogep/john-deere-9540-wts-kombajn-elado/h_6573583?ref=7a872e35

ehhez hasonló árkategóriában nézelődve, melyik kombájn típus a nyerő?
9540Wts kombájnokról mi a vélemény,negatív ,pozitív tapasztalatok?
Válasz papa maci #16034. hozzászólásáraJabba ?
Válasz papa maci #16034. hozzászólásáraEngem is érdekelne a története!
Válasz papa maci #16034. hozzászólásáraok kösz!
Válasz decsi #16032. hozzászólásáraMent a levél !
Válasz decsi #16032. hozzászólásáraBiztos lehet valami szép története, 1általán belföldi gép ez? Az oldala is sérült
szét lopták,vagy donor lehetett?
Válasz decsi #16029. hozzászólásáraKhmmmm...


Válasz decsi #16029. hozzászólására


Maradjunk annyiba hogy meg kaphatta a magáét rendesen..
Ez kinek árthatott?
http://www.agroinform.com/aprohirdetes_adatlap/gep/szantofoldi-betakaritogep/john-deere-9880i-sts-minden-tartozekkal/h_6576524
Válasz leventelevente #16027. hozzászólásáraDD váltóval command armmal stb tuti jó, nélküle "fapadosabb"
Üdvözletem!! Kérdésem az lenne hogy a John deere 6195 R széria mennyire kezelhető könnyen? Váltás? Kezelő panel ? Ilyesmikre gondolok esetleg valaki ismeri a szériát kivül belül?
Válasz szanberg #16023. hozzászólásáraEz egy mókus kerék. Vegyél..vegyél...szolgáltasd ki magad...stb..Csak a pénz forogjon. Igen én is látom a régi hagyományos vasakat (mankónak) Van ahol látom full új minden.Igaz a melósok morognak.A bróker és a szervizese. Talicskázza ki a lóvét.
Hát mindenki úgy kufárkodik ahogy az érdeke szolgálja. Itt felénk egy neves cég a vezetőket felváltva körbe utaztatta a világon pár év alatt. Ha azt nézem a géptulajdonos ugyan ki fizette.De a könyvelő le írta. Mint kiadást (álltalánydíj) cím szóval..A kereskedő pedig szintén le írta mint marketing-vagy konferancia kiadás...stb
Tehát az esetleges jutalom út, már le írva mindkét oldalról. Lehet így is nézni.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #16019. hozzászólásáraIgen kb jól látod de pl szervizt is ők csinálják.
Válasz szanberg #16018. hozzászólásáraNyugodtabban alszok... ne legyen rá szükség...
Válasz papa maci #16020. hozzászólásáraAz a baj, hogy ez egy olyan magadhoz csatolás, amit ha nem kötsz meg és bajod lesz a géppel ki sem jönnek, csak talán majd egy hét múlva, ami pl kombájnnál eléggé gázos.
Trakinál is gond de általában nagy cégeknél is ott vannak az mtz-k meg a rábák ha kicsi ha nagy géppel van baj tudnak mire akasztani.
Válasz .Feco. #16015. hozzászólásáraIgen,, de csak le húztak téged is , ,, olvasatodból itélve.
Én is úgy gondolom mint Szanberg!Azért veszünk új gépet,hogy elkerüljük az alkatrész és a javítási költségeket.Az olaj cserét és a napi karbantartást megoldja mindenki magának.Akkor mindegy lenne ha a 7-8e órás gép maradna ha közel 1millás általányt kellene fizetni.A 6310-et 10000 órával adtam el nagyobb javítás nélkül akkor most a zsír új 6330-ra meg fizessek?
Válasz szanberg #16016. hozzászólásáraEz a magadhoz csatolás üzleti formája. Nem kötelező..csak egy opció.És máris bent vagy. A régebbi gépeknél még elég volt egy villamosság szerelő. Ma már gépjármű villamossági mérnököket keresnek..ezekre a helyekre. Mivel több a kanóc mint a fogaskerék. Na ez igaz. De ugyanakkor ezzel a ténnyel.Már egy nem általános, szolgáltatást is elad. Vagyis. Minél összetettebbek lesznek a vasak.Egyre több opció kerül beépítésre. Annál inkább szerviz függő. Ez nem új, már az autóknál megszokhattuk. Csak még ott egy interface száz-és kétszáz ezer forintos összegből már javitható-diag elvégezhető a vason. Ez mára egy átlagos autószerelő műhelyben alap. Addig egy univerzális mezőgazdasági. Texa..pl milliónál kezdődik. És még plusz a frissítés. Mivel a gyárit a kereskedő kapja. Így vannak olyan javítások mit a kereskedő szervizháttere tud hatékonyan biztosítani. Természetesen volna még más diag lehetőség. De az időigényes...hosszú. ez a tulajnak nem kóser. Alkatrész az mára képlékeny dolog. De itt is szezonban az idő a legnagyobb úr.
Válasz Drisa #16017. hozzászólásáraEz általány amúgy micsoda?? Ha bármi kissebb nagyobb gond van géppel 1-ből kell jönniük, és még mi? Alkatrész/javításért fizetni kell?
Válasz Drisa #16017. hozzászólásáraHáát ha sajnos szükség van rá akkor igen...
Válasz szanberg #16016. hozzászólásáraSzerinted kb. 2500 euro megér 3 év szerződést és + 2 garit?
Szerintem igen...
Az a baj, hogy olyanszintű árak vannak amit nemlehet megfizetni és pont az ilyen nagyok a drágák igazán.
Továbbá szégyen, hogy egy új gépre általány szerződést kell kötni, basszus ami gépeket mi vettünk hozzájuk sem kellett nyúlni 5 évig, nemhogy szerelni annyit, hogy megérje kifizetni ezt a díjat, de azóta sem lenne értelme, hálIstennek kevés gondunk volt.
Szerintem csak lejáratja magát minden ilyen nagy cég ezekkel a dolgokkal
Válasz VTR-es #16013. hozzászólásáraAz alkatrésszel most sincs gond. Sem az új gép eladással.
Attól hogy nem tudok halászlevet főzni, még faszányos steak-et grillezek...
Válasz VTR-es #16013. hozzászólásáraAlkatrész árazással nekem most sincs gondom. Axiál drágább sokkal. Nem beszélve a szerződésről...
Új gépünk átalányos, de még nem néztem ezt a pontot a szerződésben hogyha beviszem akkor mit kell fizetni, de ide messze van minden műhely szerintem így nem vinném max ha ők jönnek érte trélerrel, de ne legyen rá szükség.
Válasz .Feco. #16010. hozzászólásáraPedig egy pár hónapja mikor többünknek nem tetszett a "cég" alkatrész árazási filozófiája majdhogynem picit védtétek őket Drisa kollégával Azt mondtátok alkudni kell..
Válasz Hodolits #16008. hozzászólásáraSzerintem meg az USA-ban gyártott gépbe nem Grammer ülés kerül. Van a cégnél pár US. gyártású gép JD, IH egyaránt. Egyikben sem Grammer van. Mondanám a nevét, de nem jut eszembe. Az európaiakban viszont egységesen a Grammer van kombi, traktor egyaránt.
Van egy W 650 amibe az olcsóbbik ülés lett kérve, de nagyon hitvàny. A gép leggyengébb pontja.
Persze ez nem a Grammer hibája, mert ha ez az ülés az otthoni mötözöben lenne, tapsolnék-dalolnék a boldogságtól. Arról nem beszélve, hogy megdupláznám a gépem értékét
Válasz .Feco. #16010. hozzászólásáraÉrdekes egy szolgáltatás !
Válasz Hodolits #16007. hozzászólásáraaz az övék, azért fizetem az átalányt! Pont ezen háborodtam fel, hogy ha ők szopnak az nekem inygen van, ha meg pénzt áldozok rá, hogy bevigyem nekik, akkor még én fizetek.. nem baj, legközelebb xarom le, kelljen fel minden nap másfél órával hamarabb, és kocsikázzon ide, nekem ingyen van...
Válasz Hodolits #16008. hozzászólásáraMeg amúgyis az ih rotorosa jól elveri az S kombínót hehehehe

méghacsak grammer is van benne
Válasz szanberg #15998. hozzászólásáraEz sima Grammer űlés!!!


Van JD be is!!!!Fekete,bordó,bézs,sötétkék!!
Ezért kár lenne IH ba cücsülni
Válasz .Feco. #16006. hozzászólásáraÉs ha ők mennek ki naponta három autóval az kinek a költsége?
Válasz Hodolits #16004. hozzászólásáraHat az ott egy más világ... Itt kifizeti az ember az átalány szerződést, majd mikor komolyabb gond van, megkérdezi a Szervizes, hogy nem vihetik-e be a telephelyukre, hogy ne kelljen minden nap három autóval kijarniuk. Az ember saját költségen beviszi, majd mikor kész hazahozza. Két het múlva meg pislog, mikor kap egy számlát szerviz használati díjról, mert az nincs benne az átalányban...
Moderálási elveink miatt törölve: 2015-12-19 09:40:35
Válasz .Feco. #15968. hozzászólásáraEz most is így van!!!



Winter Check a neve a programnak.
7 éves koráig a JD fizeti az állapotfelmérést.
Utána kérheted te hogy nézzék át a gépedet.
Aztán a hibalista szerint ajánlat tétel.
ha ok akkor javítás!!!!
Válasz Mézga #16002. hozzászólásáraMár csak az hiányozna hogy még kukoricát is el szórja..


Válasz 2266 #16001. hozzászólásárakukoricában sokat
és mennyit szór el másban?
Válasz .Feco. #15993. hozzászólásáraEz aztán a sok ismeretlenes egyenlet!!


A kérdés csupán csak annyi menyit is vág le a 2056???
Válasz szanberg #15998. hozzászólásáraAzért hogy jól bele izzadj?? Akkor inkább valami aktiv ülés..
Válasz papa maci #15997. hozzászólásáraÉn meg iszonyú kelést láttam utána..Ami persze sokmindentöl lehet! A vágóasztal szelésegén túl nem hinném hogy többet vágna mint bármeik valamire való kombájn!!
Ezért az ülésért fogok 5év múlva IH-ra váltani hehe
Válasz szanberg #15994. hozzászólására
Kukoricában körbe vigyorogtam.Gabonában is nyűglődik a kezelője szerint. És füstölt végig mint a ganyé domb..
Hiába dupla rotor, fogós anyagban nyúlik !
Válasz .Feco. #15993. hozzászólására

Válasz szanberg #15992. hozzászólásáraMindjárt gondoltam..
CR
Válasz decsi #15983. hozzászólásáraAkkor nagy szamárságot mondott...
A 204-es kb 5-10%-al többet tudott, mint a 2056...
A 9640i WTS kb. 30%-al többet, mint a 204-es.
A W650i nagyjából 15%-ot tud a WTS fölött..
Most a Lexi 630 simán tudja a W teljesítményét. És ez még csak nem is 650-es, csak 630-as. (aonos motor, de keskenyebb belső)
ne higyj el mindent, amit mondanak...
Magamnak meg ezt hoznám el
Válasz lala1 #15990. hozzászólásáraNyáron két darab 770-es "dolgozott" mellettem. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ ! Brutális vasak ! 12 méterről szépen zabálta a 8t/ha-os anyagot. Ősszel a tarló semmivel sem volt csúnyább utánuk mint a kis vasak után. Full extrás gépek..a kezelő csak az újságot olvasta benne. Valamint valakinek azért a tábla végén meg is kellett fordulni vele..
Válasz papa maci #15989. hozzászólásáraSzép nagy masinák!

