Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak637 FtBenzin árak617 FtEUR413.74 FtUSD403.71 FtCHF441.89 FtGBP499.25 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Koszi. #15948. hozzászólásáraKinti gép.Ebbe a LE kategóriába ezt néztem meg.2 kisebbet néztem,7000,meg 15000 órásak voltak.Kecskeméti,meg a Soltit.
Válasz Mf-es #15947. hozzászólásáraSzép! Kinti gép vagy itthoni? Én is nézegetem a johnikat egy két éven belül talán mi is belevágunk, 6610 est néztem 7 ezer óra reálís lehet annak? Persze lehet 17 ezer is mert az egyest nem teszi elé :) Kicsit hihetetlennek tűnik, gondolom többet is néztél mennyi őra volt bennük?
Válasz Ferror #15940. hozzászólásáraMég 3-4 év és többet tudunk. Nekünk fél szezonos de én nem félek tőle, viszont nagyon kényelmes és jól működik automatikusan. Mellette sok jó funkció.
Válasz Drisa #15939. hozzászólásáraigen, még nem lehet elég tapasztalat és kevesett tudni róla hosszútávon.
vannak külföldi 4000-5000órásak, csak kérdéses, h mennyire rizikó egy ilyet bevállalni
Válasz Ferror #15938. hozzászólására3-4 éve mennek itthon, nem sok van belőle. Egy ismerős gépében 4000 óra körül van talajmunkazik, eddig nincs hiba. Ez még nagyon kevés hogy kérdésedre választ lehessen adni.
Válasz Mf-es #15926. hozzászólásáraVégső soron ez nem jelent problémát szerintem, mert ennél a váltónál C4-ben már rövidtárcsázni fogsz, tehát D-ben már nagy valószínőséggel nem akarsz majd elindulni hátrafelé. Ha F-ig menne a váltó, akkor még D2-fokozatban lehet menni hátra, de az már nagyon a határ.
Mellesleg mi ez a nagy zöldítés? Lassan nick-nevet kell változtatnod! Bár nem hibáztatlak, mert a zöld-kór nagyon agresszívan terjed! Az MF megy is a portáról? Vagy ez az MTZ helyett lesz? Az Agrionnal puszipajtások lesznek az biztos!
Válasz apuci #15932. hozzászólásáraMegnéztem. Elhiszem,de soha nem találkoztam ilyennel. Pedig néhányat már kibeleztem. Benne van az csak vmi trükel nem engedi. Mondjuk a 30 szériánál egyszerű,csak programozás kérdése.
Válasz lala1 #15931. hozzászólásáraVagyis a tartományok számában lehet különbség,de az hogy merre van a park,meg hol van az irányváltó,semmit nem jelent.
Válasz Mf-es #15925. hozzászólásáraAttól,hogy a kezelőpultok különbözőek,a segged alatt ugyanaz van. Az hogy csak C fokozatig megy hátrafelé,biztos hogy csak valami rudazati trükkel van megoldva
Válasz apuci #15921. hozzászólásáraAkkor,ha D,E be nincs hátramenet,akkor no para.
Lehet nem értett hozzá,és az A B nem is próbálta.
Remélem minden ok.
Válasz Mf-es #15905. hozzászólásáraHa jól látom ez olyan váltóval van szerelve mint az enyém,ennek 20/12-es váltója van ami azt jelenti hogy csak az A,B és a C tartományokban van hátramenet!
Szerintem félre értetted vagy tényleg nem értett hozzá!
Válasz lala1 #15903. hozzászólásáraHát én nem tudom baszki, de már egy órát szórakoztam vele de nem sikerült az alsó rögzítőcsavart megoldani. Milyen szerszámmal? Allulról?
Most úgy néz ki én is tudok szerezni szíjjat 20+fa-ért.
Válasz papa maci #15900. hozzászólásáraEgy földmunkagépes-kamionos boltban tudtak segíteni a kompresszorral kapcsolatban. Szimeringes volt, mára meg is jött bele az új , és össze is rakták.
Válasz Mf-es #15910. hozzászólásáraÉs mi történt, mikor más fokozatba raktátok? Ott valami gebasz van, ha csak úgy működött. Az irányváltónak tudtommal semmi köze a váltó többi részéhez. Előre vagy hátra tolod a kart, és az bármely fokozatban arrafelé megy.
Válasz MFM #15895. hozzászólásáraA 4955ösön nyáron cseréltem azon is Wabco van.
128+fa volt kék kft-nél
a szlovák felújított 70 lett volna, de ott cseredarab kell és 2 db postaköltség, meg várni rá.
Válasz MFM #15897. hozzászólásáraNem kell leszedni hozzá a konzolt.
Fino munka,de lejön. Jah, tegnap rendelem többek között szíjat is,egész pontosan 15080 huf+fa......
Válasz Pilátus #15891. hozzászólásáraHa nemcsak akkor néznél be ide,mikor bajod van,lehet megtudnál ilyen információkat is,h ne 400%-os áron vegyél vmit....
25046 hozzászólás
Válasz apuci #15950. hozzászólásáraVan pluszba 4 keskeny gumi,meg allithato felni elolre.
Válasz Mf-es #15947. hozzászólásáraJól néz ki a zöldítésedde az első kereket hogy rakod bele a kukorica vagy napraforgó sorba?
Válasz Koszi. #15948. hozzászólásáraKinti gép.Ebbe a LE kategóriába ezt néztem meg.2 kisebbet néztem,7000,meg 15000 órásak voltak.Kecskeméti,meg a Soltit.
Válasz Mf-es #15947. hozzászólásáraSzép! Kinti gép vagy itthoni? Én is nézegetem a johnikat egy két éven belül talán mi is belevágunk, 6610 est néztem 7 ezer óra reálís lehet annak? Persze lehet 17 ezer is mert az egyest nem teszi elé :) Kicsit hihetetlennek tűnik, gondolom többet is néztél mennyi őra volt bennük?
Válasz Vadmalac #15937. hozzászólására
Válasz lala1 #15945. hozzászólásáraEgyébként nincs is rá szükségem
Válasz apuci #15942. hozzászólásáraAkkor a pult alatt van valami huncutság.
Válasz Mokári Ádám #15943. hozzászólására150R nekünk ez kevés talajmunkát végez, főleg vet, trágyát szór, pótkocsizik.
Válasz Drisa #15941. hozzászólására6170r es ?
Válasz lala1 #15936. hozzászólásáraEbben csak A B C D E van, és igen nem lehet hátra húzni a kart
Válasz Ferror #15940. hozzászólásáraMég 3-4 év és többet tudunk. Nekünk fél szezonos de én nem félek tőle, viszont nagyon kényelmes és jól működik automatikusan. Mellette sok jó funkció.
Válasz Drisa #15939. hozzászólásáraigen, még nem lehet elég tapasztalat és kevesett tudni róla hosszútávon.
vannak külföldi 4000-5000órásak, csak kérdéses, h mennyire rizikó egy ilyet bevállalni
Válasz Ferror #15938. hozzászólására3-4 éve mennek itthon, nem sok van belőle. Egy ismerős gépében 4000 óra körül van talajmunkazik, eddig nincs hiba. Ez még nagyon kevés hogy kérdésedre választ lehessen adni.
JD DD váltó hány órát bír bontatlanúl?
Válasz Mf-es #15926. hozzászólásáraVégső soron ez nem jelent problémát szerintem, mert ennél a váltónál C4-ben már rövidtárcsázni fogsz, tehát D-ben már nagy valószínőséggel nem akarsz majd elindulni hátrafelé. Ha F-ig menne a váltó, akkor még D2-fokozatban lehet menni hátra, de az már nagyon a határ.
Mellesleg mi ez a nagy zöldítés? Lassan nick-nevet kell változtatnod! Bár nem hibáztatlak, mert a zöld-kór nagyon agresszívan terjed! Az MF megy is a portáról? Vagy ez az MTZ helyett lesz? Az Agrionnal puszipajtások lesznek az biztos!
Válasz apuci #15935. hozzászólásáraMindegyikben gyorsabb. DEF-ben hátra sem tudod húzni az irányváltót? Vagy igen,csak nem történik semmi?
Válasz lala1 #15934. hozzászólásáraIsmerősnek a 6600 24/24
Ja és nekem a hátrameneti sebességek gyorsabbak mint az előre
Válasz apuci #15932. hozzászólásáraMegnéztem. Elhiszem,de soha nem találkoztam ilyennel. Pedig néhányat már kibeleztem. Benne van az csak vmi trükel nem engedi. Mondjuk a 30 szériánál egyszerű,csak programozás kérdése.
Válasz lala1 #15931. hozzászólásáraVagyis a tartományok számában lehet különbség,de az hogy merre van a park,meg hol van az irányváltó,semmit nem jelent.
Válasz lala1 #15930. hozzászólásáraPedig az enyém ilyen meg ha megnézed amit linkeltem ott is azt írja 20/12
Sőt a céges 7730-nak is ilyen váltója
Válasz Mf-es #15925. hozzászólásáraAttól,hogy a kezelőpultok különbözőek,a segged alatt ugyanaz van. Az hogy csak C fokozatig megy hátrafelé,biztos hogy csak valami rudazati trükkel van megoldva
Válasz apuci #15921. hozzászólásáraNo ilyet se hallottam még.
Válasz MFM #15920. hozzászólásáraAz is drága szíj. Ha nincs "célkulcsod", akkor csak vágóval....
Válasz apuci #15927. hozzászólásáraSzerintem alapból így szerelték őket,opcióba meg bármit lehet!
Válasz .Szabi. #15923. hozzászólásárahttp://www.konedata.net/Traktorit/jd6506.htm
Válasz apuci #15921. hozzászólásáraÚgy ahogy mondtad, A B C veszi a hátramenetet.
Hétfőn zöldítés lesz.
Válasz Mf-es #15924. hozzászólásáraAhány traktor,annyi váltó fajta.
Válasz .Szabi. #15923. hozzászólásáraAkkor te gazdag ember vagy.
Válasz Mf-es #15922. hozzászólásáraA 6x00,6x10-es traktoraimba minden fokozatban van hátramenet
Válasz apuci #15921. hozzászólásáraAkkor,ha D,E be nincs hátramenet,akkor no para.
Lehet nem értett hozzá,és az A B nem is próbálta.
Remélem minden ok.
Válasz Mf-es #15905. hozzászólásáraHa jól látom ez olyan váltóval van szerelve mint az enyém,ennek 20/12-es váltója van ami azt jelenti hogy csak az A,B és a C tartományokban van hátramenet!
Szerintem félre értetted vagy tényleg nem értett hozzá!
Válasz lala1 #15903. hozzászólásáraHát én nem tudom baszki, de már egy órát szórakoztam vele de nem sikerült az alsó rögzítőcsavart megoldani. Milyen szerszámmal? Allulról?
Most úgy néz ki én is tudok szerezni szíjjat 20+fa-ért.
Válasz Ádám Zoltán_58033 #15901. hozzászólásáraAz már cserélve lett, nem segített
Válasz papa maci #15900. hozzászólásáraEgy földmunkagépes-kamionos boltban tudtak segíteni a kompresszorral kapcsolatban. Szimeringes volt, mára meg is jött bele az új , és össze is rakták.
Válasz jozef19 #15899. hozzászólásáraMég nem sikerült semmit kezdenünk az indítóval, de így már tudom, hogy mire számítsak.
Válasz Mf-es #15898. hozzászólásáraLehet. Milyen mélynek kell lennie a barázdáltságnak?
Válasz Mf-es #15914. hozzászólásáraEz is benne van a pakliban.
Válasz Mf-es #15913. hozzászólásáraVagy az eladó nem értett volna hozzá?Ahogy kivettem,az alkalmazott hajtotta.
Válasz Vadmalac #15911. hozzászólásáraHa jól emlékszem,nem tudta hátramenetbe rakni,csak,ha C-be volt a váltó kar.
Válasz Vadmalac #15911. hozzászólására
Válasz Mf-es #15910. hozzászólásáraÉs mi történt, mikor más fokozatba raktátok? Ott valami gebasz van, ha csak úgy működött. Az irányváltónak tudtommal semmi köze a váltó többi részéhez. Előre vagy hátra tolod a kart, és az bármely fokozatban arrafelé megy.
Válasz Vadmalac #15909. hozzászólásáraAmit néztem traktort,az eladó mondta,és mutatta is,mikor próbáltuk.
C-be vette a hátrameneti sebességet.
Válasz Mf-es #15905. hozzászólásáraNehogy magadra vedd, annak a szakértőnek kellene, aki ilyet terjeszt!
Válasz Mf-es #15905. hozzászólásáraHát azért te komolyabbakat szoktál kérdezni
Látod a képen a középső kar irányváltó
Válasz Mf-es #15905. hozzászólására
Válasz Mf-es #15905. hozzászólásáraSok f@szságot hallottam már, de ez mindent üt!!!
Igaz,hogy ezeknél(JD6800)csak C fokozatba van hátramenet??
Válasz MFM #15895. hozzászólásáraA 4955ösön nyáron cseréltem azon is Wabco van.
128+fa volt kék kft-nél
a szlovák felújított 70 lett volna, de ott cseredarab kell és 2 db postaköltség, meg várni rá.
Válasz MFM #15897. hozzászólásáraNem kell leszedni hozzá a konzolt.
Fino munka,de lejön. Jah, tegnap rendelem többek között szíjat is,egész pontosan 15080 huf+fa......
Válasz Pilátus #15891. hozzászólásáraHa nemcsak akkor néznél be ide,mikor bajod van,lehet megtudnál ilyen információkat is,h ne 400%-os áron vegyél vmit....