Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR413.22 FtUSD397.3 FtCHF442.87 FtGBP497.76 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Én a 6920-ban találtam meg:82 fejezet - (WHEELS, SHEET METAL, MISCELLANEOUS), 631 oldal - (REAR WHEELS, MOUNTING PARTS FIELD KIT FOR HEAVY-DUTY CONDITIONS)
A cikkszám pedig: L150698
Elhiszem, ha mondod, de nem értem, ettől miért menne tönkre bármi. Előfordult már velem is, hogy terhelés alatt csoportot váltottam, de ettől max. lefullad.
Én 20 literes kannákban tervezem venni az adblue-t.Remélem így nem lesz vele gond. Elméletileg van egy beöntőszűrő a tankban,majd meglátom mit ér.
Namost én nem a dpf szűrőre gondoltam,hanam a kipufogógázvisszavezetésre. Nekem ez nem szimpatikus.
A részecskeszűrő az az adble-s gépeken is van újabban,mivel az adblue a nitrogénoxidokat alakítja át, a koromrészecskékkel nem csinál semmit.
A többi gyártó is tudná teljesíteni a Tier4final normákat gázvisszavezetéssel is(mint a JD),csak arra jutottak valamiért,hogy az adblue jobb...
Axiálos szervizes mesélte 850 arion volt, lazítóztak vele mikor sikerült léptetni a váltót, de próbáld szántóföldi módban csak a betonon és meglátod hogy át fog lépni...
Így érthetőbb de nálam nem enged váltani ha terhelt a váltó, illetve ha a megfelelő állásban van a kapcsoló.
Akkor végül is a váltó K.O.-s lett, csere ?
1 es karral váltunk sebességet, és hiába van szántóföldben az említett kapcsoló, ha 6.ban vagy és nagyot löksz rajta csoportot vált és game over. Ezt írtam lentebb is hogy nem lehet érteni.
Valójában a kipufogógáz visszavezetés vagy az SCR rendszer közötti döntés lehetősége csak egy átmeneti időszak volt, a Final Tier IV ben minden benne van. Kipufogógáz visszavezetés, részecskeszűrő, scr, a JD-nél is ugyanúgy. Az ő ábrájukon:
nincs egyöntetű vélemény, mégcsak koránt sem! A kamionoknál jobb megoldás az adblue, de ott is van vele rengeteg cirkusz, különösen ha olyan útvonalon közlekedik, vagy olyan a cég hozzáállása, hoyg nem kútfejen tankol, hanem kannázik! Márpedig még a fejlett nyugaton is csak minden 5-6. kúton van kőtoszlopos adblue, nálunk pl. egy 30.000-es városban 4 benzinkútból egyiken sincs. legközelebb 20 km-re van kőtfej, de addig nyílván nem járok el traktorral. a kannázással pedig koszolódik, ami eltömíti a rendszert, és kivégzi az alkatrészeket.
A kamionoknál elektronika fűti a tankot, hogy ne csapódjon ki belőle, ilyen mezőgazdasági gépeknél nincs (nem is nagyon lehet), mert nem arra vannak az akkuk méretezve!
Sokan telephelyen tankolnak, vagy pickup hátuljára rakott tartályban hordják a dízelt, most visz majd külön adblue-t is?
Ráadásul szezonálisan kell. Nekünk 5 autóhoz lehet már IBC-ben rendelni, így is félő, hogy mire kiürül kicsapódik a vége, mert régóta áll! Amikor ősszel leállsz a szántással ami megmaradt jobb ha kidobod vagy télen a cserepes virágokat öntözöd vagy az utat jégmentesíted vele, mert úgyis használhatatlan lesz! Ha beletöltöd a gépbe a sűrű ragadós csuva a világon mindent eltömít! Amire kifolyik mindent megesz a rozsda. De kb. két nap alatt! kaminoknál úgy van megoldva, hoyg ami ilyennek kitett minden alumínium vagy műanyag. traktoroknál ilyen nincs, ott simán folyik a vasra...
A JD azért szereti a külön szűrős megoldást, mert az a legtöbb esetben nem igényel külön kezelést, ha a motor nagy terhelés mellett dolgozik a normál üzem mellett kiégeti a kormot, csak részterhelés mellett kell külön foglalkoznia ezzel. Egy kamion ezzel szemben szinte folyamatosan részterheléssel, legnkább 1000-1200 fordulat közötti alapjáraton közlekedik! Így kb. 1:10-1:20 arányban eszik adblue-t és dízelt. Ha nagy súlyal vagy nehéz terepen jár, és le van terhelve sokszorosát fogyasztja! Egy traktor jellemzően mindig így dolgozik!
A nagy mezőgazdasági motorgyártók, mint a JD, a cummins vagy a CAT mind ezt a megoldást követik ameddig lehet. Az európai gyártók viszont veszik a motorokat, így azt a megoldást veszik át, ahonnan a motor jön. A Claas lexionokban pl. ahol Cat motor van, ott DPF rendszer van, ahol Mercedes motor van ott pedig adblue, viszont az olyan szinten kamionrendszer, hogy a motornak az a része még csak 24V-os is! A Perkins, Deutz, MAN, Merced motorok mind adblue-sak, mert azokat az eredeti gyártója alpból így tervezte, nem fogja áttervezni a mezőgazdaság kedvéért... A többi gyártó pedig nem azért tér át az adblue-ra, mert jobb, hanme mert nélküle képtelenség teljesíteni a Tier4final normákat...
Nem ismerem az ariont, de nem a váltókarra gondoltam. Egy teljesen különálló kétállású kapcsoló valahol oldalt.
A váltókijelzőn a 6-ossal jelzett mutatja az üzemmódot.
Kapcsoló van de szántó föld módban kis nyomásra nem vált de nagy nyomásra bízony csoportot lép. Ismerek olyat aki axion 850 ben hosszú ingujjal csinált több milliós kárt.
Kolléga! kell ott valahol lennie egy kapcsolónak, amivel a szállítási üzemmódot ki lehet kapcsolni!
Ebben az esetben csak csoporton belül tudsz váltani, a csoportváltást nem engedi! Legalábbis az aresokon így működik.
Nos az alu burkolat közkedvelt. Van hol Bosch...Siemens....Denso...stb. Bár mostanában nem nézegettem őzike vezérlőt. De amit láttam az Denso volt. Gondolom gyártana nekem is de nem azzal a verzióval mint a JD-nek. Gondolom köti a szerződés. Ilyenkor jönnek a mágusok. Kik újra írják a gép agyát. Kisebb nagyobb sikerrel.
A dd váltó nekem is tetszik,full mechanikus nincs akkora veszteség mint a power váltókon.
Nem értem ezt a váltó problémát. Elméletileg ez ugyan az a váltó ami nekem is volt a Fergussonon. Gima váltó,sebességfokozat illesztés is van rajta meg mindenféle védelem.Nálam volt olyan,hogy egy mágnesszelep nem adott elég olajat a lamellákhoz. És egyből csúszást érzékelt a váltó elektronikája és áttette direktbe a fokozatot. De lehet a Claas-ban máshogy van.
Nem ua az elektronika van a motortérben? Mintha a Claasokon is láttam volna azt az alumínium egységet mint a JD-ken. Ettől még lehet más a szoftver az igaz.
A traktoroknál tényleg most terjed az adblue,csak azt nem értem a JD miért utoljára áll át erre? Miért erőlteti a füstgázvisszavezetést? Holott lassan egyöntetű a vélemény abban,hogy jobb az adblue-s megoldás.
Ugyanaz de szoftver más. Arion gyenge rugalmatlan. Amit papíron írnak 175 le -t nem adja le tlt-n. Jd dd váltós lesz. Arionban 24 és váltó van, de csoportok atfedeseben ugyanaz a sebesség van a csoport végén ami a következő elején. Szállításban csoportot tud lépni, viszont ha szántóföldön 6.ban vagy és véletlen nagyot löksz a karon akkor vége a váltónak. Nincs védelem
Azt nem hiszem hogy motorvezérlést is ad a JD..olyan motorokhoz mit nem a saját alvázába épít. Azaz az (ipari) nyilván sima verziót adja. A traki gyártó fabrikál hozzá vezérlést hogy kihozzon többet a motorból. Traki téren a Claas-t nem írom le. Mivel van mit behozniuk. Ezért még bőven lesz meló velük fejlesztés terén is. A Jd-vel...vagy az Efendivel még egy ideig nem lesz partiba. A füstgáz visszavezetés már régi dolog ,elég gond van vele az autóknál is. Az Adblue...(azaz nitrogén műtrágya) most van elterjedőben. A Jd-sem kerülheti el.
De ua a motor van az Arionban is mint az R-ben? Mert akkor a váltója roszabb,vagy mire gondolsz?
Nekem speciel nem tetszik a JD-ben ez a füstgázvisszavezetési megoldás. Véleményem szerint ez holtvágány.Nem véletlen a kamionokban már csak adblue-s megoldást látni. Mintha hallottam volna valahol,hogy a JD is áttér előbb utóbb erre.
IKRnél van egy (szerintem fullos) NH bent T 7.210es bluepower autocommand 28,5 miller! Sajnos nem jött be a múlt hétvégén az ötös lottó akkor már az udvarba állna
Akkor kapaszkodjatok, egy 150R front nélkül amúgy szinte fullosan, RTK nélkül 100 juro
De vettem más trakit de csak az ideget ettem az apró hülyeségek miatt, ennyit nem ér az egészség, inkább adok 20% kal többet. Pl szerintem Arion 650et le fogja alázni a 150R ebben már szinte most biztos vagyok. Akkor már nem is lesz olyan drága... Lesz két egyforma fralaz, egymás mellett mennek majd, kíváncsi leszek....
Csak létezik 1 fogalom a
dzsondírbuzizmus
akit ez megfertőz nincs menekvés
Mármár megrögzötten szajkózzák h. nem lehet létezni a földeken más színben....
Irgalmatlan nagy az arcuk a többségnek 1 helyiségben ki se birod velük.....
Ha meg papírra lekéne fektetni honnét indult + hogyan jutott el a mai állapotig azt nem vállalná....
de csakhogy menjen a HHHHHHHH
Szerintem is szűk az M-es fülkéje,meg az ajtó is keskenyre nyílik. Picit túlárazottak a Jd-ék. Ezért az árért amit írsz fullos New Hollandot lehet venni(abban a kategóriában) vario váltóval,front hidraulikával meg mindennel.
Válasz #15010. hozzászólásra
Heci, te már tudsz valami konkrétat a pályázatokról?
Múlt héten direkt azért mentem első nap a kiállitás megnyitására, hogy okosabb legyek a miniszterúr szavaitól, de sajna nem mondott semmi olyat, ami szerint el lehetne kezdeni valamit a pályázatokkal.
Termelők és a gépeladók egyformán nem tudtak meg semmi konkrétat.
Vegyél tőlük a beruházás előtt pár hónappal kis szirszart ezt azt, mondjuk fűkaszát.......vagy vlm akármi más ap lyuk ........át.
Be kell futni meg nyalódni, aztán lesz 130M jó 10zel kevesebbért is
Nagyon szépen leengedtek az árából, mondjuk a 170M már jóval komolyabb mint a 130M.
A fülke nekem akkor is szüknek tünik, a Zetoron méretesebb, a Hollandét már ne is említsem, ahol nyugodtan ki is nyújtózkodhatsz, vagy ha ketten is vagytok a fülkében szépen el lehet férni benne.
Lehet hogy ha barátságos árat mondtak volna, keményen gondolkodtam volna a vásárláson, de a M 130 árával /75 000 euróval/ csupasz traktorért szó szerint elriasztják a vevőt.
A mi igényeinknek teljesen megfelel az Mes. Ár érték nem számit mert nem 1-2 éves beruházás.
Az meg annyira nem jön be hogy monitoron kell pötyögni ha vmit akarok.
Felszereltség: Tls,full orrsúly, 540és 620as gumi,légrugósülés,autoquad váltó,áramtalanitó,3 pár 450es kivezetés,teleszkópos tükörszár,alsóhúzó,növelt emelőmű kapacitás,elforduló sárvédők, munkalámpa csomag.
ezek közűl se használúnk mindent, akkor minek az R?
Esetleg kényelmi szempontból tudom elképzelni pl. Fülkerugózás,digitklima,elektromos hidr. Vezérlés.
Mtzről váltottunk nem pedig 30as premiumról.
épp erről beszéltünk... nem tudom pontosan neked mit jelent a minden benne van, de én láttam már 6170R-t közepes felszereltséggel 90.000 körüli áron... és az R-es közepes felszereltségébe már CommandQuad váltó és Autotrack is bele tartozik..
Nagyobb márkák árait szeretik fenntről inditani, mert aki nem alkud azzal jól járnak.
Nekünk a 170M 81000 nél állt meg szinte minden benne van, kiállitáson 100.000re mondták.
Én 180 vagyok de nem érzem kicsinek a fűlkét, attól is függ mennyire fujatod az ülést fel.
Válasz #14998. hozzászólásra
"Nincsen sokkal beljebb ár/érték arányban" Nemtudom mennyire ismered az áraikat, de én multhéten rákérdeztem a kiállitáson. Zetor 130Le Forterra 44 000 euró teljesen lesúlyozva, JD M6130 rugózott híd súlyok nélkül 75 000 euró, 150 Le Same rugózott híd, pneumatikusan rúrózott fülke, első hidraulikus karok plusz első kardány kivezetés 70 000 euró. Ezek az árak amiket írtam a kiállitáson levő traktorok árai voltak. Nekem a JD M sorozat nem jött be főleg a hatalmas ára miatt, és akkor hol vannak az R sorozat árai. Ami még nem tetszett: a motorháztettő nagyon meg van emelve, gátolja a kilátást a traktor elé, a fülkében nincsen valami nagy hely, 182 cm magas vagyok, de a fejem nagyon közel volt a fülke plafonjához, szántáson való mütrágyázáskor ezt nem nagyon dícsérném.
25046 hozzászólás
Válasz #15005. hozzászólásra
Én a 6920-ban találtam meg:82 fejezet - (WHEELS, SHEET METAL, MISCELLANEOUS), 631 oldal - (REAR WHEELS, MOUNTING PARTS FIELD KIT FOR HEAVY-DUTY CONDITIONS)
A cikkszám pedig: L150698
Válasz #15043. hozzászólásra
Hívtalak...
Válasz #15045. hozzászólásra
Elhiszem, ha mondod, de nem értem, ettől miért menne tönkre bármi. Előfordult már velem is, hogy terhelés alatt csoportot váltottam, de ettől max. lefullad.
Válasz #15035. hozzászólásra
Én 20 literes kannákban tervezem venni az adblue-t.Remélem így nem lesz vele gond. Elméletileg van egy beöntőszűrő a tankban,majd meglátom mit ér.
Namost én nem a dpf szűrőre gondoltam,hanam a kipufogógázvisszavezetésre. Nekem ez nem szimpatikus.
A részecskeszűrő az az adble-s gépeken is van újabban,mivel az adblue a nitrogénoxidokat alakítja át, a koromrészecskékkel nem csinál semmit.
A többi gyártó is tudná teljesíteni a Tier4final normákat gázvisszavezetéssel is(mint a JD),csak arra jutottak valamiért,hogy az adblue jobb...
Válasz #15046. hozzászólásra
Axiálos szervizes mesélte 850 arion volt, lazítóztak vele mikor sikerült léptetni a váltót, de próbáld szántóföldi módban csak a betonon és meglátod hogy át fog lépni...
Válasz #15045. hozzászólásra
Így érthetőbb de nálam nem enged váltani ha terhelt a váltó, illetve ha a megfelelő állásban van a kapcsoló.
Akkor végül is a váltó K.O.-s lett, csere ?
Válasz #15042. hozzászólásra
Gondolom volt valami a jobb lábánál lent és előrehajolt érte, hosszú ujjú kabát meg beleakadt az 1es karba nem a billenő kapcsolóba természetesen.
Válasz #15042. hozzászólásra
1 es karral váltunk sebességet, és hiába van szántóföldben az említett kapcsoló, ha 6.ban vagy és nagyot löksz rajta csoportot vált és game over. Ezt írtam lentebb is hogy nem lehet érteni.
Válasz #15014. hozzászólásra
Ismerős...
Nem értem, hogy hogy lehet egy billenő kapcsolót hosszú ujjú inggel átkapcsolni..........
Válasz #15032. hozzászólásra
tudom hogy van és én is arról beszélek!
Válasz #15039. hozzászólásra
Ha csak félig van felemelve,nem játszik le föl néhány centit?
Válasz #14981. hozzászólásra
ezeket már szétszedte szervizes megnézte de tökéletesen működnek. át pakoltuk másik traktor-ból is. más esetleg?
Válasz #15030. hozzászólásra
Hogy csinálta? Ha váltáskor hülyeséget akarnék csinálni, az elektronika nem hajtja végre.
A motorvezérlés - legalábbis az előző szériás Arionnál - a szerviz szerint ugyanaz, mint ami a JD traktorokban van.
Valójában a kipufogógáz visszavezetés vagy az SCR rendszer közötti döntés lehetősége csak egy átmeneti időszak volt, a Final Tier IV ben minden benne van. Kipufogógáz visszavezetés, részecskeszűrő, scr, a JD-nél is ugyanúgy. Az ő ábrájukon:
Válasz #15034. hozzászólásra
14,9 28
Válasz #15023. hozzászólásra
nincs egyöntetű vélemény, mégcsak koránt sem! A kamionoknál jobb megoldás az adblue, de ott is van vele rengeteg cirkusz, különösen ha olyan útvonalon közlekedik, vagy olyan a cég hozzáállása, hoyg nem kútfejen tankol, hanem kannázik! Márpedig még a fejlett nyugaton is csak minden 5-6. kúton van kőtoszlopos adblue, nálunk pl. egy 30.000-es városban 4 benzinkútból egyiken sincs. legközelebb 20 km-re van kőtfej, de addig nyílván nem járok el traktorral. a kannázással pedig koszolódik, ami eltömíti a rendszert, és kivégzi az alkatrészeket.
A kamionoknál elektronika fűti a tankot, hogy ne csapódjon ki belőle, ilyen mezőgazdasági gépeknél nincs (nem is nagyon lehet), mert nem arra vannak az akkuk méretezve!
Sokan telephelyen tankolnak, vagy pickup hátuljára rakott tartályban hordják a dízelt, most visz majd külön adblue-t is?
Ráadásul szezonálisan kell. Nekünk 5 autóhoz lehet már IBC-ben rendelni, így is félő, hogy mire kiürül kicsapódik a vége, mert régóta áll! Amikor ősszel leállsz a szántással ami megmaradt jobb ha kidobod vagy télen a cserepes virágokat öntözöd vagy az utat jégmentesíted vele, mert úgyis használhatatlan lesz! Ha beletöltöd a gépbe a sűrű ragadós csuva a világon mindent eltömít! Amire kifolyik mindent megesz a rozsda. De kb. két nap alatt! kaminoknál úgy van megoldva, hoyg ami ilyennek kitett minden alumínium vagy műanyag. traktoroknál ilyen nincs, ott simán folyik a vasra...
A JD azért szereti a külön szűrős megoldást, mert az a legtöbb esetben nem igényel külön kezelést, ha a motor nagy terhelés mellett dolgozik a normál üzem mellett kiégeti a kormot, csak részterhelés mellett kell külön foglalkoznia ezzel. Egy kamion ezzel szemben szinte folyamatosan részterheléssel, legnkább 1000-1200 fordulat közötti alapjáraton közlekedik! Így kb. 1:10-1:20 arányban eszik adblue-t és dízelt. Ha nagy súlyal vagy nehéz terepen jár, és le van terhelve sokszorosát fogyasztja! Egy traktor jellemzően mindig így dolgozik!
A nagy mezőgazdasági motorgyártók, mint a JD, a cummins vagy a CAT mind ezt a megoldást követik ameddig lehet. Az európai gyártók viszont veszik a motorokat, így azt a megoldást veszik át, ahonnan a motor jön. A Claas lexionokban pl. ahol Cat motor van, ott DPF rendszer van, ahol Mercedes motor van ott pedig adblue, viszont az olyan szinten kamionrendszer, hogy a motornak az a része még csak 24V-os is! A Perkins, Deutz, MAN, Merced motorok mind adblue-sak, mert azokat az eredeti gyártója alpból így tervezte, nem fogja áttervezni a mezőgazdaság kedvéért... A többi gyártó pedig nem azért tér át az adblue-ra, mert jobb, hanme mert nélküle képtelenség teljesíteni a Tier4final normákat...
Válasz #15033. hozzászólásra
Értsd meg nem a művelő a cél hanem keskenyebb legyen a 16,9-nél
Válasz #15028. hozzászólásra
meg a 9,5x36
úgyhogy ne 24 28 ingyenfelnikben utazz nem az a megoldás apucc
Válasz #15030. hozzászólásra
Nem ismerem az ariont, de nem a váltókarra gondoltam. Egy teljesen különálló kétállású kapcsoló valahol oldalt.
A váltókijelzőn a 6-ossal jelzett mutatja az üzemmódot.
Válasz #15028. hozzászólásra
420 70 28 mondjuk
no ezzel is beszivtad...... égesd el azt a kereket-----
Válasz #15029. hozzászólásra
Kapcsoló van de szántó föld módban kis nyomásra nem vált de nagy nyomásra bízony csoportot lép. Ismerek olyat aki axion 850 ben hosszú ingujjal csinált több milliós kárt.
Válasz #15022. hozzászólásra
Kolléga! kell ott valahol lennie egy kapcsolónak, amivel a szállítási üzemmódot ki lehet kapcsolni!
Ebben az esetben csak csoporton belül tudsz váltani, a csoportváltást nem engedi! Legalábbis az aresokon így működik.
Válasz #15027. hozzászólásra
Ugyan az a első kerék ami a múltkor csak most 28-as művelőre
Válasz #15026. hozzászólásra
( de mit akarhat megint váltogatni???? )
Egy gumi méretváltót nem tudtok amit lehet is használni? Köszi
Válasz #15023. hozzászólásra
Nos az alu burkolat közkedvelt. Van hol Bosch...Siemens....Denso...stb. Bár mostanában nem nézegettem őzike vezérlőt. De amit láttam az Denso volt. Gondolom gyártana nekem is de nem azzal a verzióval mint a JD-nek. Gondolom köti a szerződés. Ilyenkor jönnek a mágusok. Kik újra írják a gép agyát. Kisebb nagyobb sikerrel.
Válasz #15022. hozzászólásra
A dd váltó nekem is tetszik,full mechanikus nincs akkora veszteség mint a power váltókon.
Nem értem ezt a váltó problémát. Elméletileg ez ugyan az a váltó ami nekem is volt a Fergussonon. Gima váltó,sebességfokozat illesztés is van rajta meg mindenféle védelem.Nálam volt olyan,hogy egy mágnesszelep nem adott elég olajat a lamellákhoz. És egyből csúszást érzékelt a váltó elektronikája és áttette direktbe a fokozatot. De lehet a Claas-ban máshogy van.
Válasz #15021. hozzászólásra
Nem ua az elektronika van a motortérben? Mintha a Claasokon is láttam volna azt az alumínium egységet mint a JD-ken. Ettől még lehet más a szoftver az igaz.
A traktoroknál tényleg most terjed az adblue,csak azt nem értem a JD miért utoljára áll át erre? Miért erőlteti a füstgázvisszavezetést? Holott lassan egyöntetű a vélemény abban,hogy jobb az adblue-s megoldás.
Válasz #15020. hozzászólásra
Ugyanaz de szoftver más. Arion gyenge rugalmatlan. Amit papíron írnak 175 le -t nem adja le tlt-n. Jd dd váltós lesz. Arionban 24 és váltó van, de csoportok atfedeseben ugyanaz a sebesség van a csoport végén ami a következő elején. Szállításban csoportot tud lépni, viszont ha szántóföldön 6.ban vagy és véletlen nagyot löksz a karon akkor vége a váltónak. Nincs védelem
Válasz #15020. hozzászólásra
Azt nem hiszem hogy motorvezérlést is ad a JD..olyan motorokhoz mit nem a saját alvázába épít. Azaz az (ipari) nyilván sima verziót adja. A traki gyártó fabrikál hozzá vezérlést hogy kihozzon többet a motorból. Traki téren a Claas-t nem írom le. Mivel van mit behozniuk. Ezért még bőven lesz meló velük fejlesztés terén is. A Jd-vel...vagy az Efendivel még egy ideig nem lesz partiba. A füstgáz visszavezetés már régi dolog ,elég gond van vele az autóknál is. Az Adblue...(azaz nitrogén műtrágya) most van elterjedőben. A Jd-sem kerülheti el.
Válasz #15016. hozzászólásra
De ua a motor van az Arionban is mint az R-ben? Mert akkor a váltója roszabb,vagy mire gondolsz?
Nekem speciel nem tetszik a JD-ben ez a füstgázvisszavezetési megoldás. Véleményem szerint ez holtvágány.Nem véletlen a kamionokban már csak adblue-s megoldást látni. Mintha hallottam volna valahol,hogy a JD is áttér előbb utóbb erre.
Egy kis érdekesség: JD-k.
Válasz #15016. hozzászólásra
És oda lyukadunk ki most is amit vlk 1x beírt régen.
Az összes szar közül még mindig összességében ez a legjobb....
IKRnél van egy (szerintem fullos) NH bent T 7.210es bluepower autocommand 28,5 miller! Sajnos nem jött be a múlt hétvégén az ötös lottó akkor már az udvarba állna
Akkor kapaszkodjatok, egy 150R front nélkül amúgy szinte fullosan, RTK nélkül 100 juro
De vettem más trakit de csak az ideget ettem az apró hülyeségek miatt, ennyit nem ér az egészség, inkább adok 20% kal többet. Pl szerintem Arion 650et le fogja alázni a 150R ebben már szinte most biztos vagyok. Akkor már nem is lesz olyan drága... Lesz két egyforma fralaz, egymás mellett mennek majd, kíváncsi leszek....
Válasz #15014. hozzászólásra
Bizony,van ilyen.
Én is ismerek olyan személyt aki szerelmes a zöldbe
Válasz #15013. hozzászólásra
Csak létezik 1 fogalom a
dzsondírbuzizmus
akit ez megfertőz nincs menekvés
Mármár megrögzötten szajkózzák h. nem lehet létezni a földeken más színben....
Irgalmatlan nagy az arcuk a többségnek 1 helyiségben ki se birod velük.....
Ha meg papírra lekéne fektetni honnét indult + hogyan jutott el a mai állapotig azt nem vállalná....
de csakhogy menjen a HHHHHHHH
Válasz #15008. hozzászólásra
Szerintem is szűk az M-es fülkéje,meg az ajtó is keskenyre nyílik. Picit túlárazottak a Jd-ék. Ezért az árért amit írsz fullos New Hollandot lehet venni(abban a kategóriában) vario váltóval,front hidraulikával meg mindennel.
Válasz #15011. hozzászólásra
Konkrétum az mindig ua.
Vakaródzás 1000el minda bóhásmacska hogyan lehet kijátszani minden részét a dolgoknak hogy a lóvé oda kerüljön ahova akarják.
Válasz #15010. hozzászólásra
Heci, te már tudsz valami konkrétat a pályázatokról?
Múlt héten direkt azért mentem első nap a kiállitás megnyitására, hogy okosabb legyek a miniszterúr szavaitól, de sajna nem mondott semmi olyat, ami szerint el lehetne kezdeni valamit a pályázatokkal.
Termelők és a gépeladók egyformán nem tudtak meg semmi konkrétat.
Válasz #15008. hozzászólásra
Meg különben is itt a léosztás ideje nincsenek rászorulva h. herdálják olcsón ...
Kaszaszezon indul nekik nyomj surranópályán 1 pályázatot....hehe
Vegyél tőlük a beruházás előtt pár hónappal kis szirszart ezt azt, mondjuk fűkaszát.......vagy vlm akármi más ap lyuk ........át.
Be kell futni meg nyalódni, aztán lesz 130M jó 10zel kevesebbért is
Válasz #15003. hozzászólásra
Nagyon szépen leengedtek az árából, mondjuk a 170M már jóval komolyabb mint a 130M.
A fülke nekem akkor is szüknek tünik, a Zetoron méretesebb, a Hollandét már ne is említsem, ahol nyugodtan ki is nyújtózkodhatsz, vagy ha ketten is vagytok a fülkében szépen el lehet férni benne.
Lehet hogy ha barátságos árat mondtak volna, keményen gondolkodtam volna a vásárláson, de a M 130 árával /75 000 euróval/ csupasz traktorért szó szerint elriasztják a vevőt.
Válasz #15006. hozzászólásra
A mi igényeinknek teljesen megfelel az Mes. Ár érték nem számit mert nem 1-2 éves beruházás.
Az meg annyira nem jön be hogy monitoron kell pötyögni ha vmit akarok.
Felszereltség: Tls,full orrsúly, 540és 620as gumi,légrugósülés,autoquad váltó,áramtalanitó,3 pár 450es kivezetés,teleszkópos tükörszár,alsóhúzó,növelt emelőmű kapacitás,elforduló sárvédők, munkalámpa csomag.
ezek közűl se használúnk mindent, akkor minek az R?
Esetleg kényelmi szempontból tudom elképzelni pl. Fülkerugózás,digitklima,elektromos hidr. Vezérlés.
Mtzről váltottunk nem pedig 30as premiumról.
Válasz #15003. hozzászólásra
épp erről beszéltünk... nem tudom pontosan neked mit jelent a minden benne van, de én láttam már 6170R-t közepes felszereltséggel 90.000 körüli áron... és az R-es közepes felszereltségébe már CommandQuad váltó és Autotrack is bele tartozik..
Lala!
Erre gondoltál,amit reggel beszéltünk??
AL155035
Válasz #15002. hozzászólásra
Épp arra céloztam h nem tud többet sokkal a jd, főleg ár/érték arányban nem.
Az M esről beszélünk.
Válasz #15002. hozzászólásra
Nagyobb márkák árait szeretik fenntről inditani, mert aki nem alkud azzal jól járnak.
Nekünk a 170M 81000 nél állt meg szinte minden benne van, kiállitáson 100.000re mondták.
Én 180 vagyok de nem érzem kicsinek a fűlkét, attól is függ mennyire fujatod az ülést fel.
Válasz #14998. hozzászólásra
"Nincsen sokkal beljebb ár/érték arányban" Nemtudom mennyire ismered az áraikat, de én multhéten rákérdeztem a kiállitáson. Zetor 130Le Forterra 44 000 euró teljesen lesúlyozva, JD M6130 rugózott híd súlyok nélkül 75 000 euró, 150 Le Same rugózott híd, pneumatikusan rúrózott fülke, első hidraulikus karok plusz első kardány kivezetés 70 000 euró. Ezek az árak amiket írtam a kiállitáson levő traktorok árai voltak. Nekem a JD M sorozat nem jött be főleg a hatalmas ára miatt, és akkor hol vannak az R sorozat árai. Ami még nem tetszett: a motorháztettő nagyon meg van emelve, gátolja a kilátást a traktor elé, a fülkében nincsen valami nagy hely, 182 cm magas vagyok, de a fejem nagyon közel volt a fülke plafonjához, szántáson való mütrágyázáskor ezt nem nagyon dícsérném.