Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.01 FtUSD390.17 FtCHF432.15 FtGBP488.28 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Vinkó #24007. hozzászólásáraA vége a lényeg Ez a vizes búza meg hasonló példák, hát igen, nem arra van. De gondolom hogy talál 3 napot a szezonban amikor le tud aratni kényemesen
Válasz Sk Laci #24003. hozzászólásáraHa szójázol agyrém a gép,volt hogy kellett erőltetni 17-es búzában,állandóan bedugult vagy a szalmaláda.Vagy az alsó rosta. Lényegében a ládán alapból szeretett szórni.Ha kivettem a betéteket,akkor szalmásabb lett az anyag. Szárazban szépen megy. Már a szeparátoron is gyorsítottam.(akkor jobb volt lényegesen).Kukoricában jól ment. Gabonában Lexionnal körbearattam. Nem tudom...őzikében a ládásokban az átépítések ellenére nagy potenciált nem látni. Talán masszívabb az anyag. A Claas nagyon leengedte a minőséget. Annyi az előnye a Claas-nak, amikor megy akkor megy,mint az állat.
Válasz JD Bob #24005. hozzászólására2004-es 9640-est nézegetek 5000 motoróráal és nem egész 4000 cséplőórával.
Jövőhéten mennék megnézni, de közben beszaladt kínálat 9580 is kb 2003-2004 évjárat és kb az órák ugyan úgy vannak.
Az előbb meg megakadt a szemem egy 350-es Megán, de eddig nem sikerült beszélnem a tulajjal, mennyi óra van a gépben. A Mega is 2004 gyártmány.
Válasz Sk Laci #24003. hozzászólásáraA WTS-ek és W-sek között is van különbség, de a 2016 utáni szériánál változtattak sokat. A plusz pénz nem csak a technikai továbblépés miatt éri meg, hanem a régebbi szériák gyakorlatilag csontra le vannak használva.
Sziasztok!
Néhány hete kérdeztem a WTS kombájnokról.
Nézegetem a kombájnokat, de valahogyan nehéz a döntés milyen is legyen véve. Per pillanat nem sürget, mert a 2022 aratás még kicsit odébb van.
Érdemes a WTS-el foglalkoznom, vagy inkább a W legyen?
Milyen különbségek vannak, ami a W javát szolgálná?
Ismerem a ládás kombájn felépitését, de jobban az érdekelne, van e valami fejlesztés a W sorozatban a WTS-hez képest, ami megérné a plusz 40-60% pézt az újabb modelért?
Válasz Balint22 #23998. hozzászólásáraNem mondanám! Annyit hagyj rajta, hogy fogjon azért az eleje is, ha kell!
3n már nem igazán szállítgatok messzire, régebben igen, de nem vettem észre, hogy látványosan jobban fogynak!
A képek, meg amit kolléga dobott, nah az a gyári mód, de a 18-20as menetes szál olcsóbb lehet.
Lényeg:csapot bele, hogy ne mászhasson el!
Válasz Balint22 #23995. hozzászólásáraNekem mindig fenn vannak, kivéve a rakodóst, azon ha rakodó van, akkor 0 súly!
Monosemhez szoktam pluszt felrakni a 6330ra(még 2-t, mert annyi fér, aztán vetés után leveszem a plzsszokat)!
Válasz Balint22 #23991. hozzászólásáraAz orrsúly tartó van egy lyuk, abba kell egy csap, azt középen rögzítef, hogy alól felül kiálljon, ahhoz illeszkedik a súly! Így már nem tud elmászni oldalra!
Nekem is menetes szállal van rögzítve, de gyárilag 3-4 darabonként voltak összefogatva kötés én, úgy hogy lemezen volt egy anya, az volt belógatva, csavarral egybehúzatva!
Menetes szár jó lesz, csak tegyél bele csapot, mert akkor nem mászik el!
Válasz Balint22 #23991. hozzászólásáraA súlytartó amire akaszgatod a táskasúlyokat van egy vonólyuk, ahová a csapszeget teszed, vontatásnál, amikor nincsenek fent a táskasúlyok. Tegyél be oda egy csapszeget, majd rakjad fel a táskasúlyokat, és összehúzatod csavarral. Stabil lessz.
Sziasztok! John Deere táska súlyokat, hogyan kell felrakni? 6630-hoz vettem 18 darabot, feltettem 14-et és egy csavarral átfogattam és elmozdult a helyéről, meg amikor 1 pótkocsit próbáltam arréb tolni vele akkor is elmozdult, hogy lehetne megoldani, hogy nem mozogjon?
Válasz Anonimus82 #23984. hozzászólására4755ön hasonló hibám volt vagy 5-10 éve, jeladó jó, hideg olajnál is jelzett(ki lett kötve cigányosan, azóta is megy szépen a gép)!
Szerintem enyémnek is valahol ki van dörzsölve a vezeték, vagy ki tudja!?
Ha nem meleg az olaj, nekem idős kités mester, aki ezeket a technikákat új koruktól szervizelte, azt mondta, hogy
üzemmeleg olajnál húztam ki a nívópálcát, ha nem pipál akkor nem meleg!
Válasz atyu80 #23981. hozzászólásáraCWS...majd egy ideig a Sampóval keccsöltek. Európai piacra nyilván maradt a W kicsiben. Az az nem látok az ajánlatban kisebbet.
Válasz ..,-:) #23975. hozzászólásáraNem... Gondolkoztam rajta. De a múltkor beültem a srác mellé a Fendtbe, oszt masnap négykerék hajtással indultam az ágyból , olyan jót tett a derekamnak a klíma...
Válasz Nyomasek Bobo #23968. hozzászólásáraIlyenben ültél?
Ha igen, akkor:
1: rosta veszteség
2. láda veszteség
3: összes veszteség.
Az össz akkor jó, ha a közepéig jelez. Amúgy meg kalibráció függő, azt jelez amit én akarok...
Válasz RkTomi #23972. hozzászólásáraTisztában vagyok vele,csak azért tettem fel mert kérdezte hogy néz ki,én valami hasonlóra emlékszem úgy tizen pár év távlatából.
25063 hozzászólás
Válasz kisfelho001 #24010. hozzászólásáraEsetleg tudsz valami elérhetőséget?
Válasz medikus #24009. hozzászólásáraMi az a KITE???![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Válasz GREVEN #24004. hozzászólásáraLáng Kaposvár Kft. ott szoktam gyári beszállító minőséget rendelni. Hüttőnél azszem MAHLE a gyártó. Gondolom feléd is van Láng nevezetű cég.?![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz GREVEN #24004. hozzászólásáraHűtős felújítja(szétforrasztja és cseréli a közepét), annál nincs gazdaságossabb.
Válasz GREVEN #24004. hozzászólásáraKITE-nél biztos van jó áron!![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Válasz Vinkó #24007. hozzászólásáraA vége a lényeg
Ez a vizes búza meg hasonló példák, hát igen, nem arra van. De gondolom hogy talál 3 napot a szezonban amikor le tud aratni kényemesen
Válasz Sk Laci #24003. hozzászólásáraHa szójázol agyrém a gép,volt hogy kellett erőltetni 17-es búzában,állandóan bedugult vagy a szalmaláda.Vagy az alsó rosta. Lényegében a ládán alapból szeretett szórni.Ha kivettem a betéteket,akkor szalmásabb lett az anyag. Szárazban szépen megy. Már a szeparátoron is gyorsítottam.(akkor jobb volt lényegesen).Kukoricában jól ment. Gabonában Lexionnal körbearattam. Nem tudom...őzikében a ládásokban az átépítések ellenére nagy potenciált nem látni. Talán masszívabb az anyag. A Claas nagyon leengedte a minőséget. Annyi az előnye a Claas-nak, amikor megy akkor megy,mint az állat.![smile laugh](/oldforum/images/smiles/laugh.gif)
Válasz JD Bob #24005. hozzászólására2004-es 9640-est nézegetek 5000 motoróráal és nem egész 4000 cséplőórával.
Jövőhéten mennék megnézni, de közben beszaladt kínálat 9580 is kb 2003-2004 évjárat és kb az órák ugyan úgy vannak.
Az előbb meg megakadt a szemem egy 350-es Megán, de eddig nem sikerült beszélnem a tulajjal, mennyi óra van a gépben. A Mega is 2004 gyártmány.
Válasz Sk Laci #24003. hozzászólásáraA WTS-ek és W-sek között is van különbség, de a 2016 utáni szériánál változtattak sokat. A plusz pénz nem csak a technikai továbblépés miatt éri meg, hanem a régebbi szériák gyakorlatilag csontra le vannak használva.
John Deere-hoz vízhűtőt hol lehet jó áron beszerezni?
Sziasztok!
Néhány hete kérdeztem a WTS kombájnokról.
Nézegetem a kombájnokat, de valahogyan nehéz a döntés milyen is legyen véve. Per pillanat nem sürget, mert a 2022 aratás még kicsit odébb van.
Érdemes a WTS-el foglalkoznom, vagy inkább a W legyen?
Milyen különbségek vannak, ami a W javát szolgálná?
Ismerem a ládás kombájn felépitését, de jobban az érdekelne, van e valami fejlesztés a W sorozatban a WTS-hez képest, ami megérné a plusz 40-60% pézt az újabb modelért?
egy kérdés az agrocatalog.onlineről hogy lehet letölteni katalogott
6175r valakinek esetleg van ? véleményt kérnék tapasztalatot !!!
milyen váltóval ?
Válasz Balint22 #23998. hozzászólásáraNem mondanám! Annyit hagyj rajta, hogy fogjon azért az eleje is, ha kell!
3n már nem igazán szállítgatok messzire, régebben igen, de nem vettem észre, hogy látványosan jobban fogynak!
A képek, meg amit kolléga dobott, nah az a gyári mód, de a 18-20as menetes szál olcsóbb lehet.
Lényeg:csapot bele, hogy ne mászhasson el!
Válasz Balint22 #23991. hozzászólásáraSzia!
![1](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20210813213521_screenshot_20210813_213245_cn.wps.moffice_eng_edit_145769899410568.jpg)
![2](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20210813213536_screenshot_20210813_213317_cn.wps.moffice_eng_edit_145786799521503.jpg)
Az előttem szólók leírásához pár kép:
Válasz A.I. #23997. hozzászólásáraNem nyalja jobban a gumikat?
Válasz Balint22 #23995. hozzászólásáraNekem mindig fenn vannak, kivéve a rakodóst, azon ha rakodó van, akkor 0 súly!
Monosemhez szoktam pluszt felrakni a 6330ra(még 2-t, mert annyi fér, aztán vetés után leveszem a plzsszokat)!
Válasz Balint22 #23991. hozzászólásáraAz orrsúly tartó van egy lyuk, abba kell egy csap, azt középen rögzítef, hogy alól felül kiálljon, ahhoz illeszkedik a súly! Így már nem tud elmászni oldalra!
Nekem is menetes szállal van rögzítve, de gyárilag 3-4 darabonként voltak összefogatva kötés én, úgy hogy lemezen volt egy anya, az volt belógatva, csavarral egybehúzatva!
Menetes szár jó lesz, csak tegyél bele csapot, mert akkor nem mászik el!
Köszönöm szépen! Szálitásnál szoktatok használni orrsúlyt vagy leveszitek teljesen?
Válasz határjáró #23992. hozzászólásáraGyorsabb voltál
Válasz Balint22 #23991. hozzászólásáraA súlytartó amire akaszgatod a táskasúlyokat van egy vonólyuk, ahová a csapszeget teszed, vontatásnál, amikor nincsenek fent a táskasúlyok. Tegyél be oda egy csapszeget, majd rakjad fel a táskasúlyokat, és összehúzatod csavarral. Stabil lessz.
Válasz Balint22 #23991. hozzászólásáraA súly tartóban van egy lyuk a közepén, oda tegyél be egy vonoszeget. Vagyis gondolom az tartja.
Sziasztok! John Deere táska súlyokat, hogyan kell felrakni? 6630-hoz vettem 18 darabot, feltettem 14-et és egy csavarral átfogattam és elmozdult a helyéről, meg amikor 1 pótkocsit próbáltam arréb tolni vele akkor is elmozdult, hogy lehetne megoldani, hogy nem mozogjon?
Sziasztok valaki ismeri ezt a kombájnt esetleg a volt gazdája itt van?![smile rolleyes](/oldforum/images/smiles/rolleyes.gif)
https://autoline.hu/-/eladas/kombajnok/JOHN-DEERE-1470-Combine--21052618445403711900?+harvester
Köszönöm a jeladó a ludas
Válasz Anonimus82 #23984. hozzászólására4755ön hasonló hibám volt vagy 5-10 éve, jeladó jó, hideg olajnál is jelzett(ki lett kötve cigányosan, azóta is megy szépen a gép)!
Szerintem enyémnek is valahol ki van dörzsölve a vezeték, vagy ki tudja!?
Ha nem meleg az olaj, nekem idős kités mester, aki ezeket a technikákat új koruktól szervizelte, azt mondta, hogy
üzemmeleg olajnál húztam ki a nívópálcát, ha nem pipál akkor nem meleg!
Válasz Vinkó #23986. hozzászólásáraAz olajat most cseréltem új hidegen melegen csak sípol és vilagit
Válasz Anonimus82 #23984. hozzászólásáraNyilván melege van az olajnak,vagy gomba adta meg magát....pl.
Válasz atyu80 #23981. hozzászólásáraCWS...majd egy ideig a Sampóval keccsöltek. Európai piacra nyilván maradt a W kicsiben. Az az nem látok az ajánlatban kisebbet.
Kép![Kép](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20210722193832_20210722_203200.jpg)
Üdv ha valaki tudja kérem segítsen egy john deere 4050 a képen látható égő világít és egy feszt sípol a traktor mi lehet a gond
Válasz atyu80 #23981. hozzászólásáraTalán a 1177!
Sziasztok!
Egyenlőre még pusztán érdeklődésből kérdezném hogy a John Deerenak van vagy volt olyan kaliberű kombájnja mint pl a Claas Avero, vagy Dominator 88?
Válasz III.Gyula #23971. hozzászólásáraEz traktor kijelző! Ilyen volt vekünk a cégnél a 7830-ban.
Sziasztok! A Gépközvetítőtől vásárolt már valaki traktort? Vélemények, tapasztalatok? Előre is köszönöm!
Válasz gcastle #23976. hozzászólásáraKöszi![smile flowers](/oldforum/images/smiles/flowers.gif)
Válasz ..,-:) #23975. hozzászólásáraNem... Gondolkoztam rajta. De a múltkor beültem a srác mellé a Fendtbe, oszt masnap négykerék hajtással indultam az ágyból , olyan jót tett a derekamnak a klíma...
Válasz Nyomasek Bobo #23968. hozzászólásáraIlyenben ültél?
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20210716194052_john_deere_9540_wts_283b1c3e.jpg)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Ha igen, akkor:
1: rosta veszteség
2. láda veszteség
3: összes veszteség.
Az össz akkor jó, ha a közepéig jelez. Amúgy meg kalibráció függő, azt jelez amit én akarok...
Válasz Nyomasek Bobo #23969. hozzászólásáraBenne púposkodtál a kombinoban ?![smile w00t](/oldforum/images/smiles/w00t.gif)
Válasz III.Gyula #23973. hozzászólásáraOkker. Legkésőbb holnap reggel lefotózom ha addig más nem teszi meg.
Válasz RkTomi #23972. hozzászólásáraTisztában vagyok vele,csak azért tettem fel mert kérdezte hogy néz ki,én valami hasonlóra emlékszem úgy tizen pár év távlatából.
Válasz III.Gyula #23971. hozzászólásáraEz nem szemveszteségmérő.
Válasz III.Gyula #23970. hozzászólásáraIlyen?![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20210716151216_img_20210716_151112.jpg)
Válasz Nyomasek Bobo #23968. hozzászólásáraHa jól emlêkszem ilyen valami a szemveszteség mérő?
Válasz Nyomasek Bobo #23968. hozzászólásáraRepcében ugyanúgy üzemel, ugye?
Srácok.
9540wts(2004 körüli gép) a szemveszteség mérő hogyan néz ki a monitoron, ha be van kapcsolva? Fotót tudna valaki?
Válasz Nyomasek Bobo #23964. hozzászólására30-35-40-50-60 mm.![smile tongue](/oldforum/images/smiles/tongue.gif)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20210712204449_img_20150111_022225.jpg)
Válasz Nyomasek Bobo #23964. hozzászólásáraAzért az aljasság már itt is tetten érhető, régen a 3 körmöst át lehetett rakni 2-re...
Válasz Nyomasek Bobo #23964. hozzászólására300-as sokmindenre jó...
Válasz gcastle #23963. hozzászólásáraMéret tipped is lenne? Nem babetta méretben![smile laugh](/oldforum/images/smiles/laugh.gif)