Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR413.74 FtUSD396.67 FtCHF443.85 FtGBP498.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Balint22 #23991. hozzászólásáraAz orrsúly tartó van egy lyuk, abba kell egy csap, azt középen rögzítef, hogy alól felül kiálljon, ahhoz illeszkedik a súly! Így már nem tud elmászni oldalra!
Nekem is menetes szállal van rögzítve, de gyárilag 3-4 darabonként voltak összefogatva kötés én, úgy hogy lemezen volt egy anya, az volt belógatva, csavarral egybehúzatva!
Menetes szár jó lesz, csak tegyél bele csapot, mert akkor nem mászik el!
Válasz Balint22 #23991. hozzászólásáraA súlytartó amire akaszgatod a táskasúlyokat van egy vonólyuk, ahová a csapszeget teszed, vontatásnál, amikor nincsenek fent a táskasúlyok. Tegyél be oda egy csapszeget, majd rakjad fel a táskasúlyokat, és összehúzatod csavarral. Stabil lessz.
Sziasztok! John Deere táska súlyokat, hogyan kell felrakni? 6630-hoz vettem 18 darabot, feltettem 14-et és egy csavarral átfogattam és elmozdult a helyéről, meg amikor 1 pótkocsit próbáltam arréb tolni vele akkor is elmozdult, hogy lehetne megoldani, hogy nem mozogjon?
Válasz Anonimus82 #23984. hozzászólására4755ön hasonló hibám volt vagy 5-10 éve, jeladó jó, hideg olajnál is jelzett(ki lett kötve cigányosan, azóta is megy szépen a gép)!
Szerintem enyémnek is valahol ki van dörzsölve a vezeték, vagy ki tudja!?
Ha nem meleg az olaj, nekem idős kités mester, aki ezeket a technikákat új koruktól szervizelte, azt mondta, hogy
üzemmeleg olajnál húztam ki a nívópálcát, ha nem pipál akkor nem meleg!
Válasz atyu80 #23981. hozzászólásáraCWS...majd egy ideig a Sampóval keccsöltek. Európai piacra nyilván maradt a W kicsiben. Az az nem látok az ajánlatban kisebbet.
Válasz ..,-:) #23975. hozzászólásáraNem... Gondolkoztam rajta. De a múltkor beültem a srác mellé a Fendtbe, oszt masnap négykerék hajtással indultam az ágyból , olyan jót tett a derekamnak a klíma...
Válasz Nyomasek Bobo #23968. hozzászólásáraIlyenben ültél?
Ha igen, akkor:
1: rosta veszteség
2. láda veszteség
3: összes veszteség.
Az össz akkor jó, ha a közepéig jelez. Amúgy meg kalibráció függő, azt jelez amit én akarok...
Válasz RkTomi #23972. hozzászólásáraTisztában vagyok vele,csak azért tettem fel mert kérdezte hogy néz ki,én valami hasonlóra emlékszem úgy tizen pár év távlatából.
Válasz Nyomasek Bobo #23959. hozzászólásáraNa látod, ez is jó kérdés!
Komolyra fordítva, amúgy passz, mert szerintem több féle méretet kell ott bevetni, hogy mindenhez jó legyen (lehessen)!
Válasz Nyomasek Bobo #23957. hozzászólásáraMelyik csapágyhoz?
Így nehéz behatárolni. Egyébként meg nem kell ahhoz külön hókusz kókusz, csapágy lehúzó az csapágy lehúzó(vagy szíj tárcsa, mindegy),bazt kell megnézni, mekkora mérettartományban használható.
Válasz kukaccsosz #23947. hozzászólásáraA Rail csövön van egy biztonsági túlnyomás csökkentő szelep, azt nézzétek meg!
Erről a szelepről egy cső megy a visszafolyó ágba, ezt vedd le és indítsd be a kombájnt.
Ha itt gázolaj van akkor szelep csere, ha nincsen, akkor nem ez a gond. Ez csak egyszer nyit ki, egyszer használatos.
Válasz kukaccsosz #23947. hozzászólásáraVagy a railcsövön a sima nyomásmérőszenzor, az mér fals adatot. Cseréld, de meglehet, hogy csak a csatijában lazák a kontaktok, aztán ahogy melegszik nem ad át, volt már ilyen
Válasz kukaccsosz #23947. hozzászólásáraVan az üzemanyag rendszerben valahol egy expanziós szelep. Hirtelen nyomás növekedés hatására kinyit és úgy is marad ezzel védi a rendszer többi elemét. Cserélni kell mert egyszer használatos. 6190R-en szívatott minket már TLT-s fékpad is játszott mire rájöttek a hibára. Itt a 6.8-as motornál a blokk bal oldalán van a fülke előtt.
Valakinek volt már hasonló problémája, és megoldás rá?
A lenti hibaüzenetet dobja a JD kombájn.
Ekkor le is veszi a teljesítményt.
A nyomás vezérlő szelepet kicseréltük, kapott új csatlakozót is.
Terhelés alatt dobja be, újraindítás után megy egy darabig majd megint.
Injektor hiba okozhatja-e?
A KITE- nek nem nagyon van ötlete.
25046 hozzászólás
Válasz Balint22 #23991. hozzászólásáraAz orrsúly tartó van egy lyuk, abba kell egy csap, azt középen rögzítef, hogy alól felül kiálljon, ahhoz illeszkedik a súly! Így már nem tud elmászni oldalra!
Nekem is menetes szállal van rögzítve, de gyárilag 3-4 darabonként voltak összefogatva kötés én, úgy hogy lemezen volt egy anya, az volt belógatva, csavarral egybehúzatva!
Menetes szár jó lesz, csak tegyél bele csapot, mert akkor nem mászik el!
Köszönöm szépen! Szálitásnál szoktatok használni orrsúlyt vagy leveszitek teljesen?
Válasz határjáró #23992. hozzászólásáraGyorsabb voltál
Válasz Balint22 #23991. hozzászólásáraA súlytartó amire akaszgatod a táskasúlyokat van egy vonólyuk, ahová a csapszeget teszed, vontatásnál, amikor nincsenek fent a táskasúlyok. Tegyél be oda egy csapszeget, majd rakjad fel a táskasúlyokat, és összehúzatod csavarral. Stabil lessz.
Válasz Balint22 #23991. hozzászólásáraA súly tartóban van egy lyuk a közepén, oda tegyél be egy vonoszeget. Vagyis gondolom az tartja.
Sziasztok! John Deere táska súlyokat, hogyan kell felrakni? 6630-hoz vettem 18 darabot, feltettem 14-et és egy csavarral átfogattam és elmozdult a helyéről, meg amikor 1 pótkocsit próbáltam arréb tolni vele akkor is elmozdult, hogy lehetne megoldani, hogy nem mozogjon?
Sziasztok valaki ismeri ezt a kombájnt esetleg a volt gazdája itt van?https://autoline.hu/-/eladas/kombajnok/JOHN-DEERE-1470-Combine--21052618445403711900?+harvester
Köszönöm a jeladó a ludas
Válasz Anonimus82 #23984. hozzászólására4755ön hasonló hibám volt vagy 5-10 éve, jeladó jó, hideg olajnál is jelzett(ki lett kötve cigányosan, azóta is megy szépen a gép)!
Szerintem enyémnek is valahol ki van dörzsölve a vezeték, vagy ki tudja!?
Ha nem meleg az olaj, nekem idős kités mester, aki ezeket a technikákat új koruktól szervizelte, azt mondta, hogy
üzemmeleg olajnál húztam ki a nívópálcát, ha nem pipál akkor nem meleg!
Válasz Vinkó #23986. hozzászólásáraAz olajat most cseréltem új hidegen melegen csak sípol és vilagit
Válasz Anonimus82 #23984. hozzászólásáraNyilván melege van az olajnak,vagy gomba adta meg magát....pl.
Válasz atyu80 #23981. hozzászólásáraCWS...majd egy ideig a Sampóval keccsöltek. Európai piacra nyilván maradt a W kicsiben. Az az nem látok az ajánlatban kisebbet.
Kép
Üdv ha valaki tudja kérem segítsen egy john deere 4050 a képen látható égő világít és egy feszt sípol a traktor mi lehet a gond
Válasz atyu80 #23981. hozzászólásáraTalán a 1177!
Sziasztok!
Egyenlőre még pusztán érdeklődésből kérdezném hogy a John Deerenak van vagy volt olyan kaliberű kombájnja mint pl a Claas Avero, vagy Dominator 88?
Válasz III.Gyula #23971. hozzászólásáraEz traktor kijelző! Ilyen volt vekünk a cégnél a 7830-ban.
Sziasztok! A Gépközvetítőtől vásárolt már valaki traktort? Vélemények, tapasztalatok? Előre is köszönöm!
Válasz gcastle #23976. hozzászólásáraKöszi
Válasz ..,-:) #23975. hozzászólásáraNem... Gondolkoztam rajta. De a múltkor beültem a srác mellé a Fendtbe, oszt masnap négykerék hajtással indultam az ágyból , olyan jót tett a derekamnak a klíma...
Válasz Nyomasek Bobo #23968. hozzászólásáraIlyenben ültél?
Ha igen, akkor:
1: rosta veszteség
2. láda veszteség
3: összes veszteség.
Az össz akkor jó, ha a közepéig jelez. Amúgy meg kalibráció függő, azt jelez amit én akarok...
Válasz Nyomasek Bobo #23969. hozzászólásáraBenne púposkodtál a kombinoban ?
Válasz III.Gyula #23973. hozzászólásáraOkker. Legkésőbb holnap reggel lefotózom ha addig más nem teszi meg.
Válasz RkTomi #23972. hozzászólásáraTisztában vagyok vele,csak azért tettem fel mert kérdezte hogy néz ki,én valami hasonlóra emlékszem úgy tizen pár év távlatából.
Válasz III.Gyula #23971. hozzászólásáraEz nem szemveszteségmérő.
Válasz III.Gyula #23970. hozzászólásáraIlyen?
Válasz Nyomasek Bobo #23968. hozzászólásáraHa jól emlêkszem ilyen valami a szemveszteség mérő?
Válasz Nyomasek Bobo #23968. hozzászólásáraRepcében ugyanúgy üzemel, ugye?
Srácok.
9540wts(2004 körüli gép) a szemveszteség mérő hogyan néz ki a monitoron, ha be van kapcsolva? Fotót tudna valaki?
Válasz Nyomasek Bobo #23964. hozzászólására30-35-40-50-60 mm.
Válasz Nyomasek Bobo #23964. hozzászólásáraAzért az aljasság már itt is tetten érhető, régen a 3 körmöst át lehetett rakni 2-re...
Válasz Nyomasek Bobo #23964. hozzászólására300-as sokmindenre jó...
Válasz gcastle #23963. hozzászólásáraMéret tipped is lenne? Nem babetta méretben
Válasz Nyomasek Bobo #23962. hozzászólásáraKingtony, törésgaranciás minden szerszáma!
Válasz A.I. #23960. hozzászólásáraArra gondoltam én is. De hátha itt valaki mond tutit, hogy izé ez a márka oké, ezekben a méretekben...
No mindegy.
Válasz .!?@ #23956. hozzászólásáraLassan eljutunk arra a szintre, amikor ha nem magadnak javítod, akkor sokáig fog állni a gép!
Válasz Nyomasek Bobo #23959. hozzászólásáraNa látod, ez is jó kérdés!
Komolyra fordítva, amúgy passz, mert szerintem több féle méretet kell ott bevetni, hogy mindenhez jó legyen (lehessen)!
Válasz A.I. #23958. hozzászólásáraSzerinted miért itt kérdezem?
Válasz Nyomasek Bobo #23957. hozzászólásáraMelyik csapágyhoz?
Így nehéz behatárolni. Egyébként meg nem kell ahhoz külön hókusz kókusz, csapágy lehúzó az csapágy lehúzó(vagy szíj tárcsa, mindegy),bazt kell megnézni, mekkora mérettartományban használható.
Srácok.
JD9540 wts kombájnhoz kéne csapagylehuzató.
Milyen méretet, márkát javasoltok? (havernak kéne, hogy legyen ha kell)
Válasz Bárány #23955. hozzászólásáraNe tud meg milyenek vannak……de minden felé, minden iparágban…….
Válasz kukaccsosz #23954. hozzászólásáraÉs ezzel csődöt mondott a KITÉ-s szervizes?
Válasz szanberg #23953. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget mindenkinek!
Úgy néz ki az a szelep volt a hibás.
Válasz kukaccsosz #23947. hozzászólásáraA Rail csövön van egy biztonsági túlnyomás csökkentő szelep, azt nézzétek meg!
Erről a szelepről egy cső megy a visszafolyó ágba, ezt vedd le és indítsd be a kombájnt.
Ha itt gázolaj van akkor szelep csere, ha nincsen, akkor nem ez a gond. Ez csak egyszer nyit ki, egyszer használatos.
Válasz kukaccsosz #23947. hozzászólásáraVagy a railcsövön a sima nyomásmérőszenzor, az mér fals adatot. Cseréld, de meglehet, hogy csak a csatijában lazák a kontaktok, aztán ahogy melegszik nem ad át, volt már ilyen
Válasz kukaccsosz #23949. hozzászólásáraEz 6140R 6.8 motor...
Válasz kukaccsosz #23949. hozzászólásáraRE536274
Rail cső végében van...14-es rajzszám
Válasz RkTomi #23948. hozzászólásáraEgy fényképet tudnál róla feltenni!
Koszi!
Válasz kukaccsosz #23947. hozzászólásáraVan az üzemanyag rendszerben valahol egy expanziós szelep. Hirtelen nyomás növekedés hatására kinyit és úgy is marad ezzel védi a rendszer többi elemét. Cserélni kell mert egyszer használatos. 6190R-en szívatott minket már TLT-s fékpad is játszott mire rájöttek a hibára. Itt a 6.8-as motornál a blokk bal oldalán van a fülke előtt.
Sziasztok
Valakinek volt már hasonló problémája, és megoldás rá?
A lenti hibaüzenetet dobja a JD kombájn.
Ekkor le is veszi a teljesítményt.
A nyomás vezérlő szelepet kicseréltük, kapott új csatlakozót is.
Terhelés alatt dobja be, újraindítás után megy egy darabig majd megint.
Injektor hiba okozhatja-e?
A KITE- nek nem nagyon van ötlete.