Elmentem, megnéztem a gépet, most neagy dilemmában vagypk hiszen mégis csak nem kevés pénzről van szó. Észrevétel: egyszerű változat, nincs nyomatékváltó, irányváltó ok, levegő ok, a hátsó emelőműnek csak a mélységét tudom állítani, kardán csak 540, homlokrakodón nincs kihelyezett kör, és elég ramaty állapotban van a traktorral ellentétben, hozzá egy foghijjas trágyavilla, meghorpasztgatott kanál meg egy bálavilla. allul az elsőkerékhajtás kardánját vagy 15°-ot el tudom forgatni kézzel, ez nem tom baj-e, olajfolyás nincs, + hozzá egy kicsit ütött-kopott tandemtengelyes, légfékes, billentős, rendszámos pótkocsi ez így egyben 7 misi. Megéri?
Válasz #14130. hozzászólásra
Ha 2 szinkronváltó van benne akkor érezni fogod,a elindulsz c1 be s kuplungal mikor teszed 2 be,megreccsen.
Kép van a jobb oldali pultról?
Nem SE, de nem is prémium. Most akkor hogy döntsem el, elmegyek kipróbálni, aztán megrecsegtetem az eladónak próbából? Esetleg valami tipushiba amit érdemes megnézni? Szerinted mennyit lehet adni egy stoll homlokrakodóval szerelt gépért nagyságrendileg?
Válasz #14117. hozzászólásra
Jó kis gép,bár sokkal ügyetlenebb,mint a 63-6410,mert nincs benne power,csak irányváltó. A power helyén lévő szinkronváltó 1. 2.-ik fokozatának a szinkrongyűrűje szokott elkopni.
Az attól függ, hogy ő fog e járni vele... Mert komfortban ég és föld különbség van. Meg hogy be lesz e állva a dereka 60 évesen. De mindenki az alapján választ ami alapján akar.
Az ilsnek a munkahenger csapja hajlamos törni főleg ha front hidr.án van a sùly mert nagyon elöre lóg.
Meg a kardánt szokta elcsavarni néha.
De szerintem jobb mint a fix hid, annak a királycsap a gyengéje.
köszi, jó húzós ára van. Halkan megjegyezném, hogy esetleg valami olcsó szart nem lehet kapni rájuk, hogy amég átmegy a vizsgán legyen egy kis nyomás a tartáályban, utána meg ugyse nagyon használnám pótkocsizásra, az évi pár kocsit meg fék nélkül is elhúzom, 4kerékfék megfogja, maximum nem kell nagyon rohanni vele. De fontos lenne a papír, jelenleg is fekete rendszámos, 23 t vontatással ismerősi alapon csináltatta még az előző gazdàja, áprilisban lejár...
http://www.atzlinger.at/ több géphez gyártanak .Kiegészítőket. Valamint az ismert nyugati gyártók alkatrészeit teszik a csomagba. Hát kb 1 millkacsoki. Csak a kézifék szelep vagy 200 körül mozog. Ott van még a konzolok. Kompresszor. Fékszelep- kézifékszelep. Ha mechanikusan nem oldható meg a működtetés. Akkor még egy 12v elektromos szelep. tartály,csövek,óra ,tömlők,csatlakozó fejek,lefúvó szelep. Kamionos boltból talán össze lehet guberálni. de akkor is sok a konzol munka. A fent említett cég a beszállítója az AXI-nak is. Hogy nálunk valaki ilyen színvonalon gyártana szettet azt nem tudom.
Eddig meg vagyok elégedve a DD váltóval, bár én csak szekvenciális üzemmódban használom általában. Ez ugyanaz, mint az Audiba a tiptronic váltó + DSG. Dupla kuplung, automata váltóval kombinálva, amit lehet szekvenciálisan is használni. Igen, hátul 650-es, elöl 540-es köpeny van. Szemenkénti vetőgépnél ápolókerekeket használunk. Az 50-es váltós traktorok fix felnisek, nem forgathatók.Bármi kérdésed van írd nyugodtan.
Írtam neked emailt, de ide is leírom néhány kérdésem. Milyen a DD váltó? Széles gumi akkor hátul 650? Mennyire tapossa meg a szemenkénti vetőgép nyomát?
Szia! Én nyúzok egy 140R - est. Kb. egy év és 1100 üzemóra tapasztalat, tehát nem sok. Mindent a károsanyag kibocsátásért, ez tény, de a 140 - et tuti leadja. Ami a gépet illeti: DD50 -es váltó, széles gumizás, második gép a gazdaságban. Terményszállítás, vetés, műtrágyaszórás egyéb könnyebb munkák. Amit mondani tudok: fogyasztásba jó ( 3m-es-Lemken forgóboronás vetőgéppel 10-14l/ha). A hibák: bármi gondja van azonnal kikódol,sokszor feleslegesen. Napokat mentem vele villogó sárga jelzéssel, hülye fals kódok miatt. De egy szoftver frissítés után persze semmi baj, amit az összes részegységre telepítettek. Ami pozitív, hogy ezek után a gép gyorsabb lett (55km/h 1700 - as fordulaton.)
A sárban megragadt a gép, a traktoros bekapcsolta az elejét, majd elinduláskor sivítás, és már nem is hajtott az első kerék.
Gyártási hibának elismerték, garanciálisan cserélték.
6150R van közeli ismerősnél. A régebbieket jobban szeretik a fiúk, szerintük ez az új mintha nem adná le azt az erőt, ami rá van írva, gyengének, nyomatékszegénynek tartják a hasonló teljesítményű elődjéhez.
Nem szeretik az elektromos hidraulika kapcsolókat, "nem lehet velük rázni", egyből letilt a gép, hibát jelez, de ez nem biztos, hogy hiba, inkább tulajdonság.
Plusz pár száz óránál az első hajtás lamellái egy rövid sivítás után leégtek, cserélni kellett.
Klebereket. A pontossághoz azért az hozzátartozik, hogy nem 0%-osra futottak, de talajmunkánál már akkora szlip van, hogy esedékes lesz a csere. Olyan 2, max. 3cm a minta, szépen lekerekedve.
2 probléma vot vele eddig,de ez nem feltétlenül JD hiba.Bármely más márkánál is előfordulhatott volna.Most van folyamatban a harmadik :-) Az ékszíjam hosszában kettészakadt,és az egyik fele eltűnt a térben és az időben :D de ott a fülkében az új úgyhogy nem esünk kétségbe.Szerintem elboldogulna vele,de ha csak teheted PRÉMIUMot vegyél,mert nagyon nagy külömbség van a standart és a prémium között.Mind a kettő van a portán és tudom mit tudnak.
25084 hozzászólás
Válasz #14138. hozzászólásra
1-2 vontattot fűkasza kéri az 1000 fordulatot lehet, hogy az hiányozna vagy nem?
Válasz #14133. hozzászólásra
Elmentem, megnéztem a gépet, most neagy dilemmában vagypk hiszen mégis csak nem kevés pénzről van szó. Észrevétel: egyszerű változat, nincs nyomatékváltó, irányváltó ok, levegő ok, a hátsó emelőműnek csak a mélységét tudom állítani, kardán csak 540, homlokrakodón nincs kihelyezett kör, és elég ramaty állapotban van a traktorral ellentétben, hozzá egy foghijjas trágyavilla, meghorpasztgatott kanál meg egy bálavilla. allul az elsőkerékhajtás kardánját vagy 15°-ot el tudom forgatni kézzel, ez nem tom baj-e, olajfolyás nincs, + hozzá egy kicsit ütött-kopott tandemtengelyes, légfékes, billentős, rendszámos pótkocsi ez így egyben 7 misi. Megéri?
Válasz #14136. hozzászólásra

ok, kössz, szám mentve!
Válasz #14133. hozzászólásra
Hívhatsz is nyugodtan. Telszám az adatlapomon.
Válasz #14134. hozzászólásra

tudom én is, ésqrvára nem mindegy, fél milkás árkülönbség.
Válasz #14133. hozzászólásra

power váltós lenne a tuti
Válasz #14132. hozzászólásra
köszii a segítséget, nem, nincs képem bellülről, holnap megyek megnézni majd ha lesz még kérdèsem úgy is írok.
Válasz #14130. hozzászólásra
Ha 2 szinkronváltó van benne akkor érezni fogod,a elindulsz c1 be s kuplungal mikor teszed 2 be,megreccsen.
Kép van a jobb oldali pultról?
Válasz #14128. hozzászólásra

A gányolásban jók vagyunk!
Válasz #14129. hozzászólásra
Esetleg valami tipushiba amit érdemes megnézni? Szerinted mennyit lehet adni egy stoll homlokrakodóval szerelt gépért nagyságrendileg?
Nem SE, de nem is prémium. Most akkor hogy döntsem el, elmegyek kipróbálni, aztán megrecsegtetem az eladónak próbából?
Válasz #14127. hozzászólásra
Ha SE,akkor tuti nincs. Ha kinti prémium,akkor lehet,de keveset láttam amiben van.
Válasz #14114. hozzászólásra
Hú ha....Akkor valami barkácsolós játék jöhet szóba.
Válasz #14126. hozzászólásra
tehát akkor nincs benne terhelésalatti nyomatékváltó?
Válasz #14117. hozzászólásra
Jó kis gép,bár sokkal ügyetlenebb,mint a 63-6410,mert nincs benne power,csak irányváltó. A power helyén lévő szinkronváltó 1. 2.-ik fokozatának a szinkrongyűrűje szokott elkopni.
Válasz #14124. hozzászólásra
Válasz #14123. hozzászólásra
nekem se jött össze de am csak sok a http https://www.youtube.com/watch?v=yBqRK4HOxTs
Válasz #14122. hozzászólásra
http://youtu.be/yBqRK4HOxTs
Válasz #14121. hozzászólásra

http://https://www.youtube.com/watch?v=yBqRK4HOxTs
Válasz #14120. hozzászólásra
csak nekem nem mükszik?
http://https://www.youtube.com/watch?v=yBqRK4HOxTs

Válasz #14118. hozzászólásra
Az attól függ, hogy ő fog e járni vele... Mert komfortban ég és föld különbség van. Meg hogy be lesz e állva a dereka 60 évesen. De mindenki az alapján választ ami alapján akar.
Válasz #14115. hozzászólásra
Az ilsnek a munkahenger csapja hajlamos törni főleg ha front hidr.án van a sùly mert nagyon elöre lóg.
Meg a kardánt szokta elcsavarni néha.
De szerintem jobb mint a fix hid, annak a királycsap a gyengéje.
Válasz #14116. hozzászólásra
Akkor te hátha tudsz segíteni nekem, 6110-est nézegettem, valami tipushibája van ezeknek, mennyire hatékony gépek, fogyasztás?
Válasz #14115. hozzászólásra
Nekem 6000 szériás traktoraim vannak így nem tudok hozzászólni ehez!
Válasz #14109. hozzászólásra
Senki semmi vélemény? Nem is látott nem is hallott semmit?
Válasz #14113. hozzászólásra
köszi, jó húzós ára van. Halkan megjegyezném, hogy esetleg valami olcsó szart nem lehet kapni rájuk, hogy amég átmegy a vizsgán legyen egy kis nyomás a tartáályban, utána meg ugyse nagyon használnám pótkocsizásra, az évi pár kocsit meg fék nélkül is elhúzom, 4kerékfék megfogja, maximum nem kell nagyon rohanni vele. De fontos lenne a papír, jelenleg is fekete rendszámos, 23 t vontatással ismerősi alapon csináltatta még az előző gazdàja, áprilisban lejár...
Válasz #14111. hozzászólásra
http://www.atzlinger.at/index.php?id=86®ion=WEHU99&zip=&L=&pos=0 Itt vannak a hazai partnerek.
Válasz #14111. hozzászólásra
http://www.atzlinger.at/ több géphez gyártanak .Kiegészítőket. Valamint az ismert nyugati gyártók alkatrészeit teszik a csomagba. Hát kb 1 millkacsoki. Csak a kézifék szelep vagy 200 körül mozog. Ott van még a konzolok. Kompresszor. Fékszelep- kézifékszelep. Ha mechanikusan nem oldható meg a működtetés. Akkor még egy 12v elektromos szelep. tartály,csövek,óra ,tömlők,csatlakozó fejek,lefúvó szelep. Kamionos boltból talán össze lehet guberálni. de akkor is sok a konzol munka. A fent említett cég a beszállítója az AXI-nak is. Hogy nálunk valaki ilyen színvonalon gyártana szettet azt nem tudom.
Van valakinrk tippje, hogy mennyibe kerülhet egy komplett légfékrendszer kiépítése egy JD traktorra?.
Válasz #14108. hozzászólásra
Mekkora a pontos mérete az ápoló keréknek? Függesztett vagy vontatott a vetőgép? Mekkora súlya van ha vontatott?
8 ezres szériába az ILS hiddal és az aktiv üléssel mik a tapasztalatok?
Válasz #14107. hozzászólásra


Eddig meg vagyok elégedve a DD váltóval, bár én csak szekvenciális üzemmódban használom általában. Ez ugyanaz, mint az Audiba a tiptronic váltó + DSG. Dupla kuplung, automata váltóval kombinálva, amit lehet szekvenciálisan is használni. Igen, hátul 650-es, elöl 540-es köpeny van. Szemenkénti vetőgépnél ápolókerekeket használunk. Az 50-es váltós traktorok fix felnisek, nem forgathatók.Bármi kérdésed van írd nyugodtan.
Válasz #14106. hozzászólásra
Írtam neked emailt, de ide is leírom néhány kérdésem. Milyen a DD váltó? Széles gumi akkor hátul 650? Mennyire tapossa meg a szemenkénti vetőgép nyomát?
Válasz #14097. hozzászólásra

Szia! Én nyúzok egy 140R - est. Kb. egy év és 1100 üzemóra tapasztalat, tehát nem sok. Mindent a károsanyag kibocsátásért, ez tény, de a 140 - et tuti leadja. Ami a gépet illeti: DD50 -es váltó, széles gumizás, második gép a gazdaságban. Terményszállítás, vetés, műtrágyaszórás egyéb könnyebb munkák. Amit mondani tudok: fogyasztásba jó ( 3m-es-Lemken forgóboronás vetőgéppel 10-14l/ha). A hibák: bármi gondja van azonnal kikódol,sokszor feleslegesen. Napokat mentem vele villogó sárga jelzéssel, hülye fals kódok miatt. De egy szoftver frissítés után persze semmi baj, amit az összes részegységre telepítettek. Ami pozitív, hogy ezek után a gép gyorsabb lett (55km/h 1700 - as fordulaton.)
Válasz #14104. hozzászólásra
A sárban megragadt a gép, a traktoros bekapcsolta az elejét, majd elinduláskor sivítás, és már nem is hajtott az első kerék.
Gyártási hibának elismerték, garanciálisan cserélték.
Válasz #14098. hozzászólásra
hogy sikerűlt leégetni a lamellákat?
Válasz #14101. hozzászólásra
68 vagy 6930 Premium, amelyik LE-ben papíron kb ugyanazt tudja, mint a 6150R, mert pont annak az utódjának szánták.
Nem vágom fejből a JD típusokat.
Válasz #14081. hozzászólásra

Abba szerintem a duplája van!
Válasz #14098. hozzászólásra
Melyik géphez képest gyenge? pl6830 vagy 6920 hoz képest?
Válasz #14095. hozzászólásra

Négy szelepes motor,változó geometriás turbó,nagyobb teljesítményű hidraulikaszivattyú.Van 1-2 finomság a prémiumban ami a standard-ban nincs meg.
Válasz #14097. hozzászólásra
6140R-el járok,720 üzemóra van benne,eddig még nem volt vele gond,előtte 6330standardet hajtottam,ahhoz képest fullos!
Válasz #14097. hozzászólásra
6150R van közeli ismerősnél. A régebbieket jobban szeretik a fiúk, szerintük ez az új mintha nem adná le azt az erőt, ami rá van írva, gyengének, nyomatékszegénynek tartják a hasonló teljesítményű elődjéhez.
Nem szeretik az elektromos hidraulika kapcsolókat, "nem lehet velük rázni", egyből letilt a gép, hibát jelez, de ez nem biztos, hogy hiba, inkább tulajdonság.
Plusz pár száz óránál az első hajtás lamellái egy rövid sivítás után leégtek, cserélni kellett.
Valaki környezetében van 140R vagy 150R traktor? Mi a tapasztalt, mennyire megbízható masinák? Van e valami bosszantó hiba amire panaszkodnak esetleg?
Választ #14094 hozzászólásra
Nagyobb lóerő, több kényelem, sokkal igényesebb a prémium.
Válasz #14094. hozzászólásra
Premium amivel több: rugózott fülke,automata kormányzás lehetőség,comandcenter monitor, terheléskor több pluszt ad a pr.
Válasz #14090. hozzászólásra
Mi a lényegi különbség standart és prémium között?
Válasz #14092. hozzászólásra

Ezek pályagumik. Én offroadra használnám a trakit.
Válasz #14091. hozzászólásra

: 
elmenne még az 2000et ha nem kell a nagy vonóerő
eddig használd, teljesen kivolt fizetve
Válasz #14089. hozzászólásra
Klebereket. A pontossághoz azért az hozzátartozik, hogy nem 0%-osra futottak, de talajmunkánál már akkora szlip van, hogy esedékes lesz a csere. Olyan 2, max. 3cm a minta, szépen lekerekedve.
Válasz #14085. hozzászólásra

2 probléma vot vele eddig,de ez nem feltétlenül JD hiba.Bármely más márkánál is előfordulhatott volna.Most van folyamatban a harmadik :-) Az ékszíjam hosszában kettészakadt,és az egyik fele eltűnt a térben és az időben :D de ott a fülkében az új úgyhogy nem esünk kétségbe.Szerintem elboldogulna vele,de ha csak teheted PRÉMIUMot vegyél,mert nagyon nagy külömbség van a standart és a prémium között.Mind a kettő van a portán és tudom mit tudnak.