Gázolaj árak 589 Ft Benzin árak 588 Ft EUR 397.14 Ft USD 355.49 Ft CHF 422.65 Ft GBP 475.29 Ft

Fórum

John Deere traktorok, kombájn minden mennyiségben

Létrehozta: korzo , 2009-01-10 20:09:16

Kedvencekhez Segítség

25021 hozzászólás
#11121 apuci
2012-08-19 21:09:55

Válasz #11118. hozzászólásra
te mikor voltál nála???

#11120 .Man
2012-08-19 21:09:13

Válasz #11116. hozzászólásra

De a 7000-es szériában is adtak quados váltót is. Minden attól függ gondolom, hogy anno az első tulaj mit akart a gépbe, mert nagyon soknál láttam több változatot, de igazából az ilyen dolgokat konkrétabban Korzo és Hodolits tudja.

Nincs profilkép
#11119 Hosszilábú
2012-08-19 21:07:00

Válasz #11120. hozzászólásra

birják jók nagyon egyikbe 1400 valmennyi másikba 19 valamennyi

Nincs profilkép
#11118 007
2012-08-19 21:05:23

Válasz #11117. hozzászólásra

Nálatok bírják még az R esek? Mennyi ü.óra van bennük?

#11117 Koppány Vezér
2012-08-19 21:04:47

Válasz #11115. hozzászólásra
Már a por volt olajos...úgy szállt oda.
smile thumbup

Nincs profilkép
#11116 Pilátus
2012-08-19 21:04:04

Válasz #11116. hozzászólásra

N mesélj mi van Cegléden...az öregnél?a

Nincs profilkép
#11115 Hosszilábú
2012-08-19 21:02:55

Válasz #11115. hozzászólásra

melyik cégnél volt kiállitva a jd 8360R???????

#11114 apuci
2012-08-19 21:01:08

Válasz #11112. hozzászólásra
bocsi az lehet csak amiket én láttam cegléden 6900,6800 azok qvadosak voltak és ezért írtam reflexbőlsmile blushingsmile blushingsmile blushing

#11113 MTZ1025.3
2012-08-19 16:45:06

hol is kezdjem...
az expón látott JD 8360R- estől nem vártam volna hogy több helyen szivárog vagy engedi az olajat, és még a hasa alatt is láttam hasonlót a hátúlján.smile cursing
ha nyugati traktor akkor nálam a JD, tehát nem a márka ellen irok de szerintem nem ezt várná az ember kb. 50 milkáért.

Nincs profilkép
#11112 petsudo
2012-08-19 15:46:05

Válasz #11113. hozzászólásra

Mit értesz az alatt,hogy rángat?Váltások között?

Nincs profilkép
#11111 Zilplató
2012-08-19 15:14:39

Hát a 7000 széria legtöbbje azok power qvad váltós ,, de a 7810 es is power qvad váltós az enyéméibe van 9700 üzemóra és eddig csak egy olajszivatyut meg 3 sebbegéset kellet benne csinálni mert az előző helyen a Rábának a munka eszközeivel dolgozót.. De ezeket leszámítva egy nagyon jó gépek , a motorjuk is jó és elnyűhetetlenek..

A váltó ha morog és rángat meg visít akkor azt már nem szabad meg venni,

#11110 .Man
2012-08-19 14:57:43

Válasz #11111. hozzászólásra

A 7700 az poweres ha jól tudom. smile rolleyes

#11109 apuci
2012-08-19 13:53:47

Válasz #11110. hozzászólásra
ezek szerintem pover qvad váltósaksmile pimpsmile pimpsmile pimp

Nincs profilkép
#11108 talyiga1
2012-08-19 11:00:52

Köszönöm a gyors válaszokat,nagy segítség volt.A gépek amiket nézegetek 6800,6900,6910,7700,7710.

#11107 .Man
2012-08-19 09:38:30

Válasz #11107. hozzászólásra

Egyébiránt a powernél megválasztasz egy fordulatszám tartomány és úgy váltasz hogy a motor ott maradjon. Ha 1800 alá megy és nem pörög ki újra akkor visszaváltasz, ha úgy látod hogy sokat pötög mondjuk 2000 fölött akkor meg felváltasz.

#11106 .Man
2012-08-19 09:33:40

Válasz #11107. hozzászólásra

Indulásnál akkor kuplungolsz, ha alacsonyabb/magasabb fokozatban akarsz indulni az elöre beállított értéknél, akkor is csak addig amig be nem állitod a megfelelö fokozatot, illetve akkor, ha óvatosan akarod közeliteni a munkaeszközt, egyébként nincs szükség kuplungra induláskor. Menet közben terhelés alatt meg végképp nincs hiszen azért powershift mert terhelés alatt kuplung nélkül kapcsolható (lényegében a szekvenciális váltó john deere-os elnevezése)
Teljes terhelés alatt 1800 alá tartósan ne essen a fordulat mert az nem tesz joót a váltónak meg úgy a hajtásláncnak. Felfelé a határ a csillagos ég illetve amit a gép enged de fogyasztás szempontjából 2000 fölé egyébként nem érdemes engedni. Fél terhelés alatt 1500 az alsó határ a nagy könyv szerint.
Ami induláskor lehetséges hogy váltáskor ránt egyet a gépen, de ha bemelegedett az olaj akkor utána ez kisimul. Akit eddig kérdeztem azt mondták hogy ha nem fejeled le a kormányt váltáskor akkor elfogadható (kérni akartam váltó kalibrálást a rángatás miatt de azt mondták ha kisimul és nem fejelek le semmit akkor felesleges). 4 fokozatonként jobban észrevehetö mert ott nagyobb az áttételek között a különbség. Terhelés alatt 5böl 4be nem szabad visszaváltani, mert brutális nyomatékok szabadulnak fel, de megette a fene egyébként is ha olyan lassan kell dolgozni.

Nem tudom hogy milyen gépet nézegetsz pontosan de a full poweresre ezt tanították és könyv szerint is így van.

Nincs profilkép
#11105 talyiga1
2012-08-19 08:35:36

Üdv Jó emberek!

Új vagyok a fórumon,kis segítségre lenne szükségem,használt JD traktorvásárláson gondolkozok 120-160LE körül.Amiről nem sokat tudok az a power shift váltó:
-mit kell figyelni hallgatni a váltásnál?
-indulásnál,megállásnál kell csak kuplungolni vagy terhelés alatt is?
-mekkora fordulaton kell,még lehet váltani pl.fölfelé,lefelé?
-mire figyeljek még?

Elnézést a láma kérdésekért de eddig csak MTZ-t és ZETOR-t hajtottam,és a környéken nem ismerek olyat akinek lenne vagy konyítana valamit hozzá.

Előre is köszönöm a válaszokat és szép hétvégét mindenkinek

#11104 Gépesített paraszt
2012-08-18 18:48:34

Válasz #11097. hozzászólásra
Üdv!
Legolcsóbb,és legjobb megoldás az,hogy az Aró AC pumpa tetejét felrakod a JD aljára!!!Pont passzol rá,és szuper jó lesz!!!
De ha gondolod megnézem,mert lehet hogy nekem van eredeti gyári új JD is.
Annó ezeket a tipusokat is javítottam nagyon sokat,és onnén maradtak dirib-darabjaim.

#11103 Ranger István
2012-08-18 14:01:31

Válasz #11104. hozzászólásra

Megnézem kedden. köszönöm.

#11102 jozef19
2012-08-18 12:24:21

Válasz #11102. hozzászólásra

A tetején lenni kell egy csavarnak az alatt van a szürö.Az oldalán lévö csavarokat ha kiveszed,akkor se hullik szét,ott vannak a szelepek meg a membrán.
Ha jó minden akkor csak egyet max kettöt tudsz rajta húzni,utánna üresen megy.

Nincs profilkép
#11101 Pilátus
2012-08-18 10:29:27

Válasz #11101. hozzászólásra

Uh az jóó lennesmile thumbupcool ezek szerint van ilyen és tudják is ezt a hibát,csak gondolom ide dirrekt a másikat hozták a kereskedök mert azon nagyobbat kaszálhatnak...na és persze senkinek nem is ajánlottak ilyen alternatívát peddig tudják hogy léteziksmile thumbdown

#11100 Ranger István
2012-08-18 09:52:43

Válasz #11100. hozzászólásra

Ennek inkább a szélén van sok csavar. A gép még hajtja ezért nem merem szétszedni, nem tudom fog e utána működni.

Nincs profilkép
#11099 Balu3
2012-08-17 23:09:41

Válasz #11081. hozzászólásra

Nézd meg a 7700 a hátsó sonkái nem-e erősítettek,majdnem 2-szer akkora az erősített mint a hagyományos sonkák.bár elég ritkaság számban van ilyen

#11098 jozef19
2012-08-17 22:37:53

Válasz #11099. hozzászólásra

Van benne két rugós szelep,valószinü valami kosz ment alá azért nem lehet,az enyém is csinált ilyet.A tetején van egy csavar,alatta van egy finom szürö,azt valaki már kivette,akkor tud ilyet csinálni...

#11097 Ranger István
2012-08-17 22:32:56

Válasz #11098. hozzászólásra
Valamiért nem lehet kézzel pumpálni. nem merem szétszedni, amíg nincs másik.

#11096 jozef19
2012-08-17 21:45:30

Válasz #11097. hozzászólásra

Elszakadt a membrán?

#11095 Ranger István
2012-08-17 16:04:58

JD 4040esbe keresek tápszivattyút. Ha van esetleg valakinek eladó. Köszönöm.

#11094 korzo
2012-08-17 08:05:38

Válasz #11092. hozzászólásra

Ezekről igazából Hodolits tudna nyilatkozni, de nem tudom hová tűnt. Valaki?

Nincs profilkép
#11093 Pilátus
2012-08-16 23:04:22

Ilyen egy jó 7000-essmile thumbupcool...Kell ennél több?Kollegámnak lesz

Nincs profilkép
#11092 Pilátus
2012-08-16 22:38:41

Válasz #11093. hozzászólásra

Így legalább gyorsan kiderülne melyik a leggyengébb láncszem",de nálam remélem Drisám nem a tiéd lesz "az"smile devilsmile biggrin

#11091 Drisa
2012-08-16 22:00:38

Válasz #11092. hozzászólásra

Van aki fennhangon mondja minden topicban hogy csak a zöld, sárga kerékkel a traktor. Azért ez is az igazsághoz tartozik akkor.

Nincs profilkép
#11090 Pilátus
2012-08-16 21:57:55

Válasz #11084. hozzászólásra

Ez(és az alábbi) az az információ amelyik aranyat ér használt vásárláskor...A JDnek csokorba gyűjtve közre kellene adni a szervíz tapasztalatokat és mégtöbben szeretnék

#11088 Drisa
2012-08-16 21:51:11

Válasz #11087. hozzászólásra

Köszönöm a kimerítő választ, én is valami hasonlóra gondoltam. Akkor tulajdonképpen olyan mint egy 3x8 as váltó ahol a csoportváltás kuplung nélkül csak mondjuk pótkocsizásnál vonulásnál lehetséges?

Nincs profilkép
#11087 Pilátus
2012-08-16 21:50:58

Válasz #11088. hozzászólásra

Mennyi üzemóránál volt hézagolva?

#11086 Drisa
2012-08-16 21:48:31

Válasz #11084. hozzászólásra

Nekünk a 6820-nál volt csapágytörés a véglehajtásban, előtte lett újra hézagolva, utána kb 5500 órát bírt ki, belső csapágy adta meg magát, lehet a sok ikrezéstől. A szerencsénk az volt hogy a traktoros észre vette hogy olajos a felni belülről. Így csak az apró dolgokat kellett cseréni mert a csapágy még nem szaladt szét, így "csak" 300K volt...

#11085 korzo
2012-08-16 20:02:10

Válasz #11083. hozzászólásra

Semmi közös nincs bennük:

AutoPowr: "Hagyományos" teljesítmény-elágaztatásos félig mechanikus (bolygómű), félig hidrosztatikus, fokozatmentes hajtómű

DirectDrive: Ha röviden akarnám összefoglalni, akkor azt mondanám, hogy olyan mint a DSG.
A lényeg: rendes fokozatokkal dolgozó mechanikus sebességváltó.
3 tartomány van (vagy kúszó fokozat esetén 4) amelyek között kuplung nélkül lehet váltani menet közben, de nem terhelés alatti kapcsolásról van szó, a kapcsolás idejére megszakad az nyomatékátadás.
Tartományonként 8 teljesen terhelés alatt kapcsolható fokozat van, amely két 4 fokozatú egység párhuzamos összekapcsolásával jött létre. Fokozatváltáskor a "két fél" egység cserél helyett a hajtásátadásban, egy ahhoz hasonló kuplungpár segítségével, mint ami a PowerShift egységben is van.

Én ezért reménykedem a DirectDrive-ban, mert tulajdonképpen hagyományos jól bevált (kimagasló hatásfokú) elemekből építkezik, miközben kényelmi/automatizálhatósági szempontból már megközelíti a fokozatmentest.

(bocsi, nem találtam jobb képet)

#11082 korzo
2012-08-16 19:37:48

Válasz #11081. hozzászólásra

Ilyenről nem tudok (bár ez nem jelenti azt, hogy nincs).
Ami viszont ilyenkor már benne van a pakliban, az a véglehajtások fáradása. Ez szó szerinti fáradás, mert kitöredezik a fogaskerekek felszíne. Mondjuk az innen leváló forgácsok tényleg képesek kinyírni a csapágyazást is, bár mondjuk előrehaladott állapotban jellemzőbb a komplett bolygómű összetörése.
Szóval erőteljesen javasolt a véglehajtások bolygóműveinek megbontásos szemrevételezése, és ha még nem volt, akkor a jobb-bal oldal cseréje. (a 7x00-ban nem tudom, hogy meg lehet-é csinálni, de a 6ezreseknél erőteljesen javasolt már ilyenkor.

Adalék: mi a saját 7800-asunkat valami 12ezer üó-val vettük (az első gazdája számítatta be a kitével) és annak a kite udvaron tört össze az egyik véglehajtása, a másik meg nem sokkal később (azt már mi cseréltük). Olyan 16ezer üó-val adtuk el, és tavaly még vígan ketyegett az új tulajnál. Mintha 18ezret emlegett volna :-)
Ezen kívül komolyabb megbontással járó meghibásodása csak a (szintén jellemző) víz-olaj hőcserélő lyukadása volt.

#11081 Drisa
2012-08-16 13:36:56

Válasz #11079. hozzászólásra

Korzo!
Mi a különbség az autopower és az új direct drive között?
Van neten egy kalkulátor a deere.comon, az ottani árak mennyire reálisak, vagy az kinek szól?

Nincs profilkép
#11079 Pilátus
2012-08-15 23:06:13

Válasz #11078. hozzászólásra

Köszönöm...A 7000-esben talán erősebb és tartosabb a váltó?Különben rövid tengely és légfékes...A pletykák szerint gyenge a hátulja a 7710nek vagy az csak a 7800nál van?(és ennél ez a legnagyobb félelem)Valami hátsó sonka csapágyak nem bírják...A 6810import a 7700gazdától

#11078 JDherbi
2012-08-14 09:49:19

Nektek mi a véleményetek a JD precíziós gazdálkodás sorvezető termékeiről ? itt gondolok a párhuzamos nyomkövetésre (JD Lightbar, JD parallel tracking)...Valóban megérné befektetni ???

#11077 korzo
2012-08-14 08:00:15

Válasz #11077. hozzászólásra

Volt valamikor. Meg azért nem ilyen egyszerű, mert a többieknek is vannak szürkéik (ha nem is ekkora arányban), meg aki nem jelentett a statisztikában (pl. pár MF kereskedő).
Én magam részéről olyan 30-40%-ra tenném a teljes piacra (MTZ nélkül), de pl. arról már halvány fogalmam sincs, hogy az Axial hogyan muzsikált az elmúlt egy évben.

#11076 korzo
2012-08-14 07:54:59

Válasz #11073. hozzászólásra

Nagyon nem egy kategória a kettő. Inkább visszakérdeznék:

- Melyik a "gazdásabb", megkíméltebb, jobban karban tartott?

- Mire kell? Nehéz talajmunkában sokkal jobb a 7ezres, minden másban jobb a 6810 (pláne, ha TLS-es is). A 7ezresben ritka a rövidtengelyes (a hosszútengely jó, ha vetni-tárcsázni kell, de egyre macerásabb vele vonulni), és még ritkább az, amelyikkel pótkocsit lehet húzni. Viszont egy fejjel nagyobb ekét tud húzni, mint a 6810-es, és már majdnem lehet vele értelmesen lazítózni. A 6810-es meg az egész szezonban nagyon jó kihasználható, egy garnitúra ápolókerékkel gyönyörűen lehet vele permetezni, sorközművelni, könnyedén feltehető rá egy homlokrakodó stb.

- Mi helyett/mellé? Mivel gondolom a munkaeszközeid már megvannak (és nem feltétlenül akarod azonnal kikukázni az összeset), érdemes azt is megnézni, hogy melyik traktort tudod jobban beilleszteni a meglevő gépparkba.

Az üzemórák (ha valósak) nem számítanak soknak. A 7ezresben talán több tartalék van, de mindegyik simán elketyeg 14-15ezerig megfelelő karbantartással. Persze nem azt mondom, hogy hibátlanul, de értelmes és vállalható költségekkel.

(én magam részéről 130 hektárra a 6810-est venném, de főképpen az univerzalitása miatt)

#11075 drenthe evo
2012-08-14 07:45:16

Válasz #11065. hozzászólásra

Ez így kissé bonyolult...

Ha jól értem akkor Az itthoni JD kereskedők(kite+szürkék) összesen akár 50-60%-át fedik le a piacnak ?

Magyarán tíz eladott traktorból 5-6 JD ?

Nincs profilkép
#11074 Pilátus
2012-08-13 23:17:31

Válasz #11074. hozzászólásra

Most csak az alábbi tipus játszik,mert csak magánszemélyes érdekes egy magánzónak...

#11073 JDherbi
2012-08-13 23:11:52

Válasz #11040. hozzászólásra
Hát köszi szépen az infot, azért remélem megmaradnak a 6030-as széria traktorai mert egyik ismerősöm akik szintén gazdálkodnak, ők nagyon jó kapcsolatban vannak Kite zrt-vel mivel hát nem egyszer rendeltek tőlük...szóval ők azt mondták hogy magyaroknál csak a jövőhétig lehet rendelni 6030-as szériából traktort....ami nagy kár mivel én egy 6230 premiummal nagyon szemezek...persze green star-ral, de ezek a 6r gépek nagyon drágák....smile blink

Nincs profilkép
#11072 007
2012-08-13 23:09:55

Válasz #11073. hozzászólásra

Odisyses 7710-est láttad már?(bár kétlem hogy ennyi pénzért csak 12 e lenne benne)

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Drágulhat a kenyér
Drágulhat a kenyér
Még nem lehet tudni, hogy mennyivel.
Az őstermelőket is érintő intézkedések lépnek életbe a gyermekes családok támogatására
Az őstermelőket is érintő intézkedések lépnek életbe a gyermekes családok támogatására
A módosítások egyszerűbbé teszik az államilag támogatott otthonteremtési...
OROS 6211 HSA
OROS 6211 HSA

5.000.000 Ft

Schmitz WF 18 pótkocsi
Schmitz WF 18 pótkocsi

5.850.000 Ft

Bicchi 6, 6T pótkocsi
Bicchi 6, 6T pótkocsi

3.450.000 Ft

MTZ 1221.3 robotkormánnyal
MTZ 1221.3 robotkormánnyal

14.950.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]