Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD393.86 FtCHF436.49 FtGBP495.05 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Nekem az azért fura, hogy ennyire köti a JD az ebet a karóhoz. Elvégre a kereskedő az, aki közvetlen látja a piacot és hogy mire is van igény. Persze látva a határban a szineket elhiszem, hogy a jd nem aggódott, de a mai világ más hozzáállást kíván már mindenkitől, ami kelendő lehet valahol az előbb utóbb megtalálja az utat a piachoz.
Én Premiumot vennék. A Standard motort nagyon megfojtotta a TierIII előírás, és a hidraulikája is sokkal gyengébb (szabályozott nyílt központú a zárttel szemben), meg később jobban ki lehet használni a fejlett vezérlései miatt (GreenStar, IsoBUS stb.)
De persze a pénz persze nagyobb úr.
Csóró dél-európai és ászak-afrikai országokban: Görög-Olasz-Spanyol-Portugál-Marokkó ilyesmi. Műszaki színvonala kb. az 5M széria szintjén, csak 6ezres mérettel/tömeggel. Az ára valahol az 5R környékén, esetleg az alatt lehetett volna. Ez alapján ezt a 6100D-t most olyan 13-14millióra tenném, légkondival, légfékkel, 3SCV-vel. Viszont csak 30-at megy, nincs terhelés alatt kapcsolható fokozat (és az is kevés: 9), csak irányváltó. Olyan igazi MTZ/Zetor alternatíva lehetne, igaz kétszer annyiért...
Volt egyáltalán valami értelmes indok rá, hogy miért nem adják? Mondjuk nyilván akkor itt alig alig fogyott volna a többi változatból, ami elég nyomós érv ha jelentős az alkatrész ár különbség.
...és szintén ugyanott, ugyanakkor ez volt az a traktor, ami mellett utoljára térden állva könyörögtem (eredménytelenül) a JD-nak, hogy engedjék Magyarországra:
8360R-et én még javában vezettem a JD-nál, pedig bő másfél éve voltam kint utoljára. Az alapspecifikációját még én állítottam össze, és ha jól emlékszem még dolgoztam, amikor az első szállítmány elindult az államokból. Így könnyen lehet ebben 1000+ óra is.
Ahogy .Man leírta pár hozzászólással lentebb.
A különbség csupán annyi, hogy a tartományok közötti váltásokhoz kuplungolni kell. Fokozatváltáshoz, irányváltáshoz (és alacsony sebességű elindulásokhoz) értelem szerint nem kell, elég az fokozatváltót/irányváltót használni.
Attól függ... hidegen 7-8 és 12-13 között ránt egyet, nem nagyot, csak vissza esik a fordulat és egy kisebb rántás érezhető a nagy áttétel különbség miatt, de aki csak úgy beleül, annak szokatlan lehet (nekem is az volt, aztán közölték, hogy ez ilyen és ha ez nem azt jelenti hogy majd meg fejeled a kormányt, akkor nincs gáz), viszont melegedés után ezek is kisimulnak.
Unokatesóm kijött hozzám mikor dolgoztam és az ő első benyomása az volt, hogy elég mostohán bánik saját magával a gép. Egyébként a mi váltónk be lett mérve mielőtt megvettük és állítólag nincs baja.
Válasz #11127. hozzászólásra
te mit vettél, én 120 le körülit nézek abbol is inkább a 3650 kevés a föld ez mellett sok a munkahelyen és hogy mind a kettő helyen helyt tudjak állni azért akarom az MTZ cserélni
De a 7000-es szériában is adtak quados váltót is. Minden attól függ gondolom, hogy anno az első tulaj mit akart a gépbe, mert nagyon soknál láttam több változatot, de igazából az ilyen dolgokat konkrétabban Korzo és Hodolits tudja.
hol is kezdjem...
az expón látott JD 8360R- estől nem vártam volna hogy több helyen szivárog vagy engedi az olajat, és még a hasa alatt is láttam hasonlót a hátúlján.
ha nyugati traktor akkor nálam a JD, tehát nem a márka ellen irok de szerintem nem ezt várná az ember kb. 50 milkáért.
Hát a 7000 széria legtöbbje azok power qvad váltós ,, de a 7810 es is power qvad váltós az enyéméibe van 9700 üzemóra és eddig csak egy olajszivatyut meg 3 sebbegéset kellet benne csinálni mert az előző helyen a Rábának a munka eszközeivel dolgozót.. De ezeket leszámítva egy nagyon jó gépek , a motorjuk is jó és elnyűhetetlenek..
A váltó ha morog és rángat meg visít akkor azt már nem szabad meg venni,
Egyébiránt a powernél megválasztasz egy fordulatszám tartomány és úgy váltasz hogy a motor ott maradjon. Ha 1800 alá megy és nem pörög ki újra akkor visszaváltasz, ha úgy látod hogy sokat pötög mondjuk 2000 fölött akkor meg felváltasz.
Indulásnál akkor kuplungolsz, ha alacsonyabb/magasabb fokozatban akarsz indulni az elöre beállított értéknél, akkor is csak addig amig be nem állitod a megfelelö fokozatot, illetve akkor, ha óvatosan akarod közeliteni a munkaeszközt, egyébként nincs szükség kuplungra induláskor. Menet közben terhelés alatt meg végképp nincs hiszen azért powershift mert terhelés alatt kuplung nélkül kapcsolható (lényegében a szekvenciális váltó john deere-os elnevezése)
Teljes terhelés alatt 1800 alá tartósan ne essen a fordulat mert az nem tesz joót a váltónak meg úgy a hajtásláncnak. Felfelé a határ a csillagos ég illetve amit a gép enged de fogyasztás szempontjából 2000 fölé egyébként nem érdemes engedni. Fél terhelés alatt 1500 az alsó határ a nagy könyv szerint.
Ami induláskor lehetséges hogy váltáskor ránt egyet a gépen, de ha bemelegedett az olaj akkor utána ez kisimul. Akit eddig kérdeztem azt mondták hogy ha nem fejeled le a kormányt váltáskor akkor elfogadható (kérni akartam váltó kalibrálást a rángatás miatt de azt mondták ha kisimul és nem fejelek le semmit akkor felesleges). 4 fokozatonként jobban észrevehetö mert ott nagyobb az áttételek között a különbség. Terhelés alatt 5böl 4be nem szabad visszaváltani, mert brutális nyomatékok szabadulnak fel, de megette a fene egyébként is ha olyan lassan kell dolgozni.
Nem tudom hogy milyen gépet nézegetsz pontosan de a full poweresre ezt tanították és könyv szerint is így van.
Új vagyok a fórumon,kis segítségre lenne szükségem,használt JD traktorvásárláson gondolkozok 120-160LE körül.Amiről nem sokat tudok az a power shift váltó:
-mit kell figyelni hallgatni a váltásnál?
-indulásnál,megállásnál kell csak kuplungolni vagy terhelés alatt is?
-mekkora fordulaton kell,még lehet váltani pl.fölfelé,lefelé?
-mire figyeljek még?
Elnézést a láma kérdésekért de eddig csak MTZ-t és ZETOR-t hajtottam,és a környéken nem ismerek olyat akinek lenne vagy konyítana valamit hozzá.
Előre is köszönöm a válaszokat és szép hétvégét mindenkinek
Válasz #11097. hozzászólásra
Üdv!
Legolcsóbb,és legjobb megoldás az,hogy az Aró AC pumpa tetejét felrakod a JD aljára!!!Pont passzol rá,és szuper jó lesz!!!
De ha gondolod megnézem,mert lehet hogy nekem van eredeti gyári új JD is.
Annó ezeket a tipusokat is javítottam nagyon sokat,és onnén maradtak dirib-darabjaim.
A tetején lenni kell egy csavarnak az alatt van a szürö.Az oldalán lévö csavarokat ha kiveszed,akkor se hullik szét,ott vannak a szelepek meg a membrán.
Ha jó minden akkor csak egyet max kettöt tudsz rajta húzni,utánna üresen megy.
Uh az jóó lenne ezek szerint van ilyen és tudják is ezt a hibát,csak gondolom ide dirrekt a másikat hozták a kereskedök mert azon nagyobbat kaszálhatnak...na és persze senkinek nem is ajánlottak ilyen alternatívát peddig tudják hogy létezik
Van benne két rugós szelep,valószinü valami kosz ment alá azért nem lehet,az enyém is csinált ilyet.A tetején van egy csavar,alatta van egy finom szürö,azt valaki már kivette,akkor tud ilyet csinálni...
25046 hozzászólás
Nekem az azért fura, hogy ennyire köti a JD az ebet a karóhoz. Elvégre a kereskedő az, aki közvetlen látja a piacot és hogy mire is van igény. Persze látva a határban a szineket elhiszem, hogy a jd nem aggódott, de a mai világ más hozzáállást kíván már mindenkitől, ami kelendő lehet valahol az előbb utóbb megtalálja az utat a piachoz.
Válasz #11146. hozzászólásra
Én Premiumot vennék. A Standard motort nagyon megfojtotta a TierIII előírás, és a hidraulikája is sokkal gyengébb (szabályozott nyílt központú a zárttel szemben), meg később jobban ki lehet használni a fejlett vezérlései miatt (GreenStar, IsoBUS stb.)
De persze a pénz persze nagyobb úr.
Üdvözletem!
Nektek mi a véleményetek a 6230 as premium traktorról...lehet hogy jobban megérné a standard változatban venni egy nagyobbat ???
Válasz #11142. hozzászólásra
Volt egy pár. Ezen kívül még a Goldoni-s együttműködés traktorait szerettem volna nagyon (szintén ugyanerre a piacra adják azokat is):
http://www.deere.es/es_ES/docs/product/equipment/tractors/milenio_serie_c/Milenio_serie_C_ES.pdf
Válasz #11141. hozzászólásra
Csóró dél-európai és ászak-afrikai országokban: Görög-Olasz-Spanyol-Portugál-Marokkó ilyesmi. Műszaki színvonala kb. az 5M széria szintjén, csak 6ezres mérettel/tömeggel. Az ára valahol az 5R környékén, esetleg az alatt lehetett volna. Ez alapján ezt a 6100D-t most olyan 13-14millióra tenném, légkondival, légfékkel, 3SCV-vel. Viszont csak 30-at megy, nincs terhelés alatt kapcsolható fokozat (és az is kevés: 9), csak irányváltó. Olyan igazi MTZ/Zetor alternatíva lehetne, igaz kétszer annyiért...
Válasz #11140. hozzászólásra
Volt egyáltalán valami értelmes indok rá, hogy miért nem adják? Mondjuk nyilván akkor itt alig alig fogyott volna a többi változatból, ami elég nyomós érv ha jelentős az alkatrész ár különbség.
Válasz #11140. hozzászólásra
Hát ezt elb...ták, ebből rendesen fogyhatott volna. Azt írtad ez volt az utolsó, amiért könyörögtél, sok ilyen volt még?
Válasz #11140. hozzászólásra
Pedig ebböl sikerszéria lett volna (ha nem lett volna túlárazva)
Igaz az EU-ban hivatalosan nem forgalmazzák sehol?
Milyen országokban árúlják?
Válasz #11139. hozzászólásra
Meg is van, a fénykép dátuma: 2010.09.24
...és szintén ugyanott, ugyanakkor ez volt az a traktor, ami mellett utoljára térden állva könyörögtem (eredménytelenül) a JD-nak, hogy engedjék Magyarországra:
Válasz #11138. hozzászólásra
8360R-et én még javában vezettem a JD-nál, pedig bő másfél éve voltam kint utoljára. Az alapspecifikációját még én állítottam össze, és ha jól emlékszem még dolgoztam, amikor az első szállítmány elindult az államokból. Így könnyen lehet ebben 1000+ óra is.
Válasz #11136. hozzászólásra
nem hinném hogy sok üó lenne benne mivel nem régóta gyártják a 8360Rt meg az országba meg sztem ebben az évben jelent meg.
Válasz #11136. hozzászólásra
de zért egy ilyen olajos gépet kiállitani? ezzel megint lejáratta magát a kite!
Válasz #11135. hozzászólásra
Láttam már jobbat is meg rosszabbat is. Azt viszont nem tudni, hogy hány üzemóra után néz így ki...
Válasz #11134. hozzászólásra
korzo mit szolsz a 8360R képhez kicsit itt lejebb? ilyet kiállitani???
Válasz #11126. hozzászólásra
Ahogy .Man leírta pár hozzászólással lentebb.
A különbség csupán annyi, hogy a tartományok közötti váltásokhoz kuplungolni kell. Fokozatváltáshoz, irányváltáshoz (és alacsony sebességű elindulásokhoz) értelem szerint nem kell, elég az fokozatváltót/irányváltót használni.
Válasz #11122. hozzászólásra
Jól beszélsz. 7ezresbe volt Quad is meg Full PowerShift is. A 20-astól már csak különféle Quad-ot, meg a fokozatmentest lehetett választani.
Válasz #11129. hozzászólásra
Ajajj...de ez így elég szükszavú...km,exták,metálfény?j
Válasz #11125. hozzászólásra
Attól függ... hidegen 7-8 és 12-13 között ránt egyet, nem nagyot, csak vissza esik a fordulat és egy kisebb rántás érezhető a nagy áttétel különbség miatt, de aki csak úgy beleül, annak szokatlan lehet (nekem is az volt, aztán közölték, hogy ez ilyen és ha ez nem azt jelenti hogy majd meg fejeled a kormányt, akkor nincs gáz), viszont melegedés után ezek is kisimulnak.
Unokatesóm kijött hozzám mikor dolgoztam és az ő első benyomása az volt, hogy elég mostohán bánik saját magával a gép. Egyébként a mi váltónk be lett mérve mielőtt megvettük és állítólag nincs baja.
Válasz #11127. hozzászólásra
te mit vettél, én 120 le körülit nézek abbol is inkább a 3650 kevés a föld ez mellett sok a munkahelyen és hogy mind a kettő helyen helyt tudjak állni azért akarom az MTZ cserélni
Válasz #11117. hozzászólásra
Kite.
Válasz #11126. hozzászólásra
Celgléd?Mesélj már ne csigááz
Válasz #11123. hozzászólásra
Már régen...
Leírnátok a power quados váltó használatát is!Mert most vettünk egy 6800 John Deeret és nem lenne jó ha elcsesznénk!Köszönöm
A rángatást a powershift váltóra értettem ,,
Válasz #11122. hozzászólásra
én csak a 6800-6610 néztem és a 3650-est néztem volna
Válasz #11118. hozzászólásra
te mikor voltál nála???
Válasz #11116. hozzászólásra
De a 7000-es szériában is adtak quados váltót is. Minden attól függ gondolom, hogy anno az első tulaj mit akart a gépbe, mert nagyon soknál láttam több változatot, de igazából az ilyen dolgokat konkrétabban Korzo és Hodolits tudja.
Válasz #11120. hozzászólásra
birják jók nagyon egyikbe 1400 valmennyi másikba 19 valamennyi
Válasz #11117. hozzászólásra
Nálatok bírják még az R esek? Mennyi ü.óra van bennük?
Válasz #11115. hozzászólásra
Már a por volt olajos...úgy szállt oda.
Válasz #11116. hozzászólásra
N mesélj mi van Cegléden...az öregnél?a
Válasz #11115. hozzászólásra
melyik cégnél volt kiállitva a jd 8360R???????
Válasz #11112. hozzászólásra
bocsi az lehet csak amiket én láttam cegléden 6900,6800 azok qvadosak voltak és ezért írtam reflexből
hol is kezdjem...
az expón látott JD 8360R- estől nem vártam volna hogy több helyen szivárog vagy engedi az olajat, és még a hasa alatt is láttam hasonlót a hátúlján.
ha nyugati traktor akkor nálam a JD, tehát nem a márka ellen irok de szerintem nem ezt várná az ember kb. 50 milkáért.
Válasz #11113. hozzászólásra
Mit értesz az alatt,hogy rángat?Váltások között?
Hát a 7000 széria legtöbbje azok power qvad váltós ,, de a 7810 es is power qvad váltós az enyéméibe van 9700 üzemóra és eddig csak egy olajszivatyut meg 3 sebbegéset kellet benne csinálni mert az előző helyen a Rábának a munka eszközeivel dolgozót.. De ezeket leszámítva egy nagyon jó gépek , a motorjuk is jó és elnyűhetetlenek..
A váltó ha morog és rángat meg visít akkor azt már nem szabad meg venni,
Válasz #11111. hozzászólásra
A 7700 az poweres ha jól tudom.
Válasz #11110. hozzászólásra
ezek szerintem pover qvad váltósak
Köszönöm a gyors válaszokat,nagy segítség volt.A gépek amiket nézegetek 6800,6900,6910,7700,7710.
Válasz #11107. hozzászólásra
Egyébiránt a powernél megválasztasz egy fordulatszám tartomány és úgy váltasz hogy a motor ott maradjon. Ha 1800 alá megy és nem pörög ki újra akkor visszaváltasz, ha úgy látod hogy sokat pötög mondjuk 2000 fölött akkor meg felváltasz.
Válasz #11107. hozzászólásra
Indulásnál akkor kuplungolsz, ha alacsonyabb/magasabb fokozatban akarsz indulni az elöre beállított értéknél, akkor is csak addig amig be nem állitod a megfelelö fokozatot, illetve akkor, ha óvatosan akarod közeliteni a munkaeszközt, egyébként nincs szükség kuplungra induláskor. Menet közben terhelés alatt meg végképp nincs hiszen azért powershift mert terhelés alatt kuplung nélkül kapcsolható (lényegében a szekvenciális váltó john deere-os elnevezése)
Teljes terhelés alatt 1800 alá tartósan ne essen a fordulat mert az nem tesz joót a váltónak meg úgy a hajtásláncnak. Felfelé a határ a csillagos ég illetve amit a gép enged de fogyasztás szempontjából 2000 fölé egyébként nem érdemes engedni. Fél terhelés alatt 1500 az alsó határ a nagy könyv szerint.
Ami induláskor lehetséges hogy váltáskor ránt egyet a gépen, de ha bemelegedett az olaj akkor utána ez kisimul. Akit eddig kérdeztem azt mondták hogy ha nem fejeled le a kormányt váltáskor akkor elfogadható (kérni akartam váltó kalibrálást a rángatás miatt de azt mondták ha kisimul és nem fejelek le semmit akkor felesleges). 4 fokozatonként jobban észrevehetö mert ott nagyobb az áttételek között a különbség. Terhelés alatt 5böl 4be nem szabad visszaváltani, mert brutális nyomatékok szabadulnak fel, de megette a fene egyébként is ha olyan lassan kell dolgozni.
Nem tudom hogy milyen gépet nézegetsz pontosan de a full poweresre ezt tanították és könyv szerint is így van.
Üdv Jó emberek!
Új vagyok a fórumon,kis segítségre lenne szükségem,használt JD traktorvásárláson gondolkozok 120-160LE körül.Amiről nem sokat tudok az a power shift váltó:
-mit kell figyelni hallgatni a váltásnál?
-indulásnál,megállásnál kell csak kuplungolni vagy terhelés alatt is?
-mekkora fordulaton kell,még lehet váltani pl.fölfelé,lefelé?
-mire figyeljek még?
Elnézést a láma kérdésekért de eddig csak MTZ-t és ZETOR-t hajtottam,és a környéken nem ismerek olyat akinek lenne vagy konyítana valamit hozzá.
Előre is köszönöm a válaszokat és szép hétvégét mindenkinek
Válasz #11097. hozzászólásra
Üdv!
Legolcsóbb,és legjobb megoldás az,hogy az Aró AC pumpa tetejét felrakod a JD aljára!!!Pont passzol rá,és szuper jó lesz!!!
De ha gondolod megnézem,mert lehet hogy nekem van eredeti gyári új JD is.
Annó ezeket a tipusokat is javítottam nagyon sokat,és onnén maradtak dirib-darabjaim.
Válasz #11104. hozzászólásra
Megnézem kedden. köszönöm.
Válasz #11102. hozzászólásra
A tetején lenni kell egy csavarnak az alatt van a szürö.Az oldalán lévö csavarokat ha kiveszed,akkor se hullik szét,ott vannak a szelepek meg a membrán.
Ha jó minden akkor csak egyet max kettöt tudsz rajta húzni,utánna üresen megy.
Válasz #11101. hozzászólásra
Uh az jóó lenne ezek szerint van ilyen és tudják is ezt a hibát,csak gondolom ide dirrekt a másikat hozták a kereskedök mert azon nagyobbat kaszálhatnak...na és persze senkinek nem is ajánlottak ilyen alternatívát peddig tudják hogy létezik
Válasz #11100. hozzászólásra
Ennek inkább a szélén van sok csavar. A gép még hajtja ezért nem merem szétszedni, nem tudom fog e utána működni.
Válasz #11081. hozzászólásra
Nézd meg a 7700 a hátsó sonkái nem-e erősítettek,majdnem 2-szer akkora az erősített mint a hagyományos sonkák.bár elég ritkaság számban van ilyen
Válasz #11099. hozzászólásra
Van benne két rugós szelep,valószinü valami kosz ment alá azért nem lehet,az enyém is csinált ilyet.A tetején van egy csavar,alatta van egy finom szürö,azt valaki már kivette,akkor tud ilyet csinálni...
Válasz #11098. hozzászólásra
Valamiért nem lehet kézzel pumpálni. nem merem szétszedni, amíg nincs másik.