Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 614 Ft EUR 410.68 Ft USD 393.86 Ft CHF 436.49 Ft GBP 495.05 Ft

Fórum

John Deere traktorok, kombájn minden mennyiségben

Létrehozta: korzo , 2009-01-10 20:09:16

Kedvencekhez Segítség

25046 hozzászólás
Nincs profilkép
#11146 Batka
2012-08-20 12:56:39

Nekem az azért fura, hogy ennyire köti a JD az ebet a karóhoz. Elvégre a kereskedő az, aki közvetlen látja a piacot és hogy mire is van igény. Persze látva a határban a szineket elhiszem, hogy a jd nem aggódott, de a mai világ más hozzáállást kíván már mindenkitől, ami kelendő lehet valahol az előbb utóbb megtalálja az utat a piachoz.

#11145 korzo
2012-08-20 12:18:06

Válasz #11146. hozzászólásra

Én Premiumot vennék. A Standard motort nagyon megfojtotta a TierIII előírás, és a hidraulikája is sokkal gyengébb (szabályozott nyílt központú a zárttel szemben), meg később jobban ki lehet használni a fejlett vezérlései miatt (GreenStar, IsoBUS stb.)
De persze a pénz persze nagyobb úr.

#11144 JDherbi
2012-08-20 12:11:16

Üdvözletem!
Nektek mi a véleményetek a 6230 as premium traktorról...lehet hogy jobban megérné a standard változatban venni egy nagyobbat ??? smile confused

#11143 korzo
2012-08-20 12:07:42

Válasz #11142. hozzászólásra

Volt egy pár. Ezen kívül még a Goldoni-s együttműködés traktorait szerettem volna nagyon (szintén ugyanerre a piacra adják azokat is):
http://www.deere.es/es_ES/docs/product/equipment/tractors/milenio_serie_c/Milenio_serie_C_ES.pdf

#11142 korzo
2012-08-20 12:03:44

Válasz #11141. hozzászólásra

Csóró dél-európai és ászak-afrikai országokban: Görög-Olasz-Spanyol-Portugál-Marokkó ilyesmi. Műszaki színvonala kb. az 5M széria szintjén, csak 6ezres mérettel/tömeggel. Az ára valahol az 5R környékén, esetleg az alatt lehetett volna. Ez alapján ezt a 6100D-t most olyan 13-14millióra tenném, légkondival, légfékkel, 3SCV-vel. Viszont csak 30-at megy, nincs terhelés alatt kapcsolható fokozat (és az is kevés: 9), csak irányváltó. Olyan igazi MTZ/Zetor alternatíva lehetne, igaz kétszer annyiért...

#11141 .Man
2012-08-20 11:25:39

Válasz #11140. hozzászólásra

Volt egyáltalán valami értelmes indok rá, hogy miért nem adják? Mondjuk nyilván akkor itt alig alig fogyott volna a többi változatból, ami elég nyomós érv ha jelentős az alkatrész ár különbség.

Nincs profilkép
#11140 Batka
2012-08-20 11:07:52

Válasz #11140. hozzászólásra

Hát ezt elb...ták, ebből rendesen fogyhatott volna. Azt írtad ez volt az utolsó, amiért könyörögtél, sok ilyen volt még?

Nincs profilkép
#11139 007
2012-08-20 10:53:33

Válasz #11140. hozzászólásra

Pedig ebböl sikerszéria lett volna (ha nem lett volna túlárazva)
Igaz az EU-ban hivatalosan nem forgalmazzák sehol?
Milyen országokban árúlják?

#11138 korzo
2012-08-20 10:50:47

Válasz #11139. hozzászólásra

Meg is van, a fénykép dátuma: 2010.09.24




...és szintén ugyanott, ugyanakkor ez volt az a traktor, ami mellett utoljára térden állva könyörögtem (eredménytelenül) a JD-nak, hogy engedjék Magyarországra:

#11137 korzo
2012-08-20 10:44:02

Válasz #11138. hozzászólásra

8360R-et én még javában vezettem a JD-nál, pedig bő másfél éve voltam kint utoljára. Az alapspecifikációját még én állítottam össze, és ha jól emlékszem még dolgoztam, amikor az első szállítmány elindult az államokból. Így könnyen lehet ebben 1000+ óra is.

#11136 MTZ1025.3
2012-08-20 10:06:00

Válasz #11136. hozzászólásra

nem hinném hogy sok üó lenne benne mivel nem régóta gyártják a 8360Rt meg az országba meg sztem ebben az évben jelent meg.

Nincs profilkép
#11135 Hosszilábú
2012-08-20 09:56:41

Válasz #11136. hozzászólásra

de zért egy ilyen olajos gépet kiállitani? ezzel megint lejáratta magát a kite!

#11134 korzo
2012-08-20 09:17:18

Válasz #11135. hozzászólásra

Láttam már jobbat is meg rosszabbat is. Azt viszont nem tudni, hogy hány üzemóra után néz így ki...

Nincs profilkép
#11133 Hosszilábú
2012-08-20 08:26:14

Válasz #11134. hozzászólásra

korzo mit szolsz a 8360R képhez kicsit itt lejebb? ilyet kiállitani???

#11132 korzo
2012-08-19 22:29:12

Válasz #11126. hozzászólásra

Ahogy .Man leírta pár hozzászólással lentebb.
A különbség csupán annyi, hogy a tartományok közötti váltásokhoz kuplungolni kell. Fokozatváltáshoz, irányváltáshoz (és alacsony sebességű elindulásokhoz) értelem szerint nem kell, elég az fokozatváltót/irányváltót használni.

#11131 korzo
2012-08-19 22:18:56

Válasz #11122. hozzászólásra

Jól beszélsz. 7ezresbe volt Quad is meg Full PowerShift is. A 20-astól már csak különféle Quad-ot, meg a fokozatmentest lehetett választani.

Nincs profilkép
#11130 Pilátus
2012-08-19 21:36:50

Válasz #11129. hozzászólásra

Ajajj...de ez így elég szükszavú...km,exták,metálfény?j

#11129 .Man
2012-08-19 21:35:55

Válasz #11125. hozzászólásra

Attól függ... hidegen 7-8 és 12-13 között ránt egyet, nem nagyot, csak vissza esik a fordulat és egy kisebb rántás érezhető a nagy áttétel különbség miatt, de aki csak úgy beleül, annak szokatlan lehet (nekem is az volt, aztán közölték, hogy ez ilyen és ha ez nem azt jelenti hogy majd meg fejeled a kormányt, akkor nincs gáz), viszont melegedés után ezek is kisimulnak.

Unokatesóm kijött hozzám mikor dolgoztam és az ő első benyomása az volt, hogy elég mostohán bánik saját magával a gép. Egyébként a mi váltónk be lett mérve mielőtt megvettük és állítólag nincs baja.

#11128 apuci
2012-08-19 21:35:39

Válasz #11127. hozzászólásra
te mit vettél, én 120 le körülit nézek abbol is inkább a 3650 kevés a föld ez mellett sok a munkahelyen és hogy mind a kettő helyen helyt tudjak állni azért akarom az MTZ cserélni

Nincs profilkép
#11126 Pilátus
2012-08-19 21:26:56

Válasz #11126. hozzászólásra

Celgléd?Mesélj már ne csigáázsmile drool

Nincs profilkép
#11124 petsudo
2012-08-19 21:24:03

Leírnátok a power quados váltó használatát is!Mert most vettünk egy 6800 John Deeret és nem lenne jó ha elcsesznénk!Köszönömsmile flowers

Nincs profilkép
#11123 Zilplató
2012-08-19 21:15:26

A rángatást a powershift váltóra értettem ,,

#11122 apuci
2012-08-19 21:12:33

Válasz #11122. hozzászólásra
én csak a 6800-6610 néztemsmile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcool és a 3650-est néztem volnasmile cursingsmile cursingsmile cursing

#11121 apuci
2012-08-19 21:09:55

Válasz #11118. hozzászólásra
te mikor voltál nála???

#11120 .Man
2012-08-19 21:09:13

Válasz #11116. hozzászólásra

De a 7000-es szériában is adtak quados váltót is. Minden attól függ gondolom, hogy anno az első tulaj mit akart a gépbe, mert nagyon soknál láttam több változatot, de igazából az ilyen dolgokat konkrétabban Korzo és Hodolits tudja.

Nincs profilkép
#11119 Hosszilábú
2012-08-19 21:07:00

Válasz #11120. hozzászólásra

birják jók nagyon egyikbe 1400 valmennyi másikba 19 valamennyi

Nincs profilkép
#11118 007
2012-08-19 21:05:23

Válasz #11117. hozzászólásra

Nálatok bírják még az R esek? Mennyi ü.óra van bennük?

#11117 Koppány Vezér
2012-08-19 21:04:47

Válasz #11115. hozzászólásra
Már a por volt olajos...úgy szállt oda.
smile thumbup

Nincs profilkép
#11116 Pilátus
2012-08-19 21:04:04

Válasz #11116. hozzászólásra

N mesélj mi van Cegléden...az öregnél?a

Nincs profilkép
#11115 Hosszilábú
2012-08-19 21:02:55

Válasz #11115. hozzászólásra

melyik cégnél volt kiállitva a jd 8360R???????

#11114 apuci
2012-08-19 21:01:08

Válasz #11112. hozzászólásra
bocsi az lehet csak amiket én láttam cegléden 6900,6800 azok qvadosak voltak és ezért írtam reflexbőlsmile blushingsmile blushingsmile blushing

#11113 MTZ1025.3
2012-08-19 16:45:06

hol is kezdjem...
az expón látott JD 8360R- estől nem vártam volna hogy több helyen szivárog vagy engedi az olajat, és még a hasa alatt is láttam hasonlót a hátúlján.smile cursing
ha nyugati traktor akkor nálam a JD, tehát nem a márka ellen irok de szerintem nem ezt várná az ember kb. 50 milkáért.

Nincs profilkép
#11112 petsudo
2012-08-19 15:46:05

Válasz #11113. hozzászólásra

Mit értesz az alatt,hogy rángat?Váltások között?

Nincs profilkép
#11111 Zilplató
2012-08-19 15:14:39

Hát a 7000 széria legtöbbje azok power qvad váltós ,, de a 7810 es is power qvad váltós az enyéméibe van 9700 üzemóra és eddig csak egy olajszivatyut meg 3 sebbegéset kellet benne csinálni mert az előző helyen a Rábának a munka eszközeivel dolgozót.. De ezeket leszámítva egy nagyon jó gépek , a motorjuk is jó és elnyűhetetlenek..

A váltó ha morog és rángat meg visít akkor azt már nem szabad meg venni,

#11110 .Man
2012-08-19 14:57:43

Válasz #11111. hozzászólásra

A 7700 az poweres ha jól tudom. smile rolleyes

#11109 apuci
2012-08-19 13:53:47

Válasz #11110. hozzászólásra
ezek szerintem pover qvad váltósaksmile pimpsmile pimpsmile pimp

Nincs profilkép
#11108 talyiga1
2012-08-19 11:00:52

Köszönöm a gyors válaszokat,nagy segítség volt.A gépek amiket nézegetek 6800,6900,6910,7700,7710.

#11107 .Man
2012-08-19 09:38:30

Válasz #11107. hozzászólásra

Egyébiránt a powernél megválasztasz egy fordulatszám tartomány és úgy váltasz hogy a motor ott maradjon. Ha 1800 alá megy és nem pörög ki újra akkor visszaváltasz, ha úgy látod hogy sokat pötög mondjuk 2000 fölött akkor meg felváltasz.

#11106 .Man
2012-08-19 09:33:40

Válasz #11107. hozzászólásra

Indulásnál akkor kuplungolsz, ha alacsonyabb/magasabb fokozatban akarsz indulni az elöre beállított értéknél, akkor is csak addig amig be nem állitod a megfelelö fokozatot, illetve akkor, ha óvatosan akarod közeliteni a munkaeszközt, egyébként nincs szükség kuplungra induláskor. Menet közben terhelés alatt meg végképp nincs hiszen azért powershift mert terhelés alatt kuplung nélkül kapcsolható (lényegében a szekvenciális váltó john deere-os elnevezése)
Teljes terhelés alatt 1800 alá tartósan ne essen a fordulat mert az nem tesz joót a váltónak meg úgy a hajtásláncnak. Felfelé a határ a csillagos ég illetve amit a gép enged de fogyasztás szempontjából 2000 fölé egyébként nem érdemes engedni. Fél terhelés alatt 1500 az alsó határ a nagy könyv szerint.
Ami induláskor lehetséges hogy váltáskor ránt egyet a gépen, de ha bemelegedett az olaj akkor utána ez kisimul. Akit eddig kérdeztem azt mondták hogy ha nem fejeled le a kormányt váltáskor akkor elfogadható (kérni akartam váltó kalibrálást a rángatás miatt de azt mondták ha kisimul és nem fejelek le semmit akkor felesleges). 4 fokozatonként jobban észrevehetö mert ott nagyobb az áttételek között a különbség. Terhelés alatt 5böl 4be nem szabad visszaváltani, mert brutális nyomatékok szabadulnak fel, de megette a fene egyébként is ha olyan lassan kell dolgozni.

Nem tudom hogy milyen gépet nézegetsz pontosan de a full poweresre ezt tanították és könyv szerint is így van.

Nincs profilkép
#11105 talyiga1
2012-08-19 08:35:36

Üdv Jó emberek!

Új vagyok a fórumon,kis segítségre lenne szükségem,használt JD traktorvásárláson gondolkozok 120-160LE körül.Amiről nem sokat tudok az a power shift váltó:
-mit kell figyelni hallgatni a váltásnál?
-indulásnál,megállásnál kell csak kuplungolni vagy terhelés alatt is?
-mekkora fordulaton kell,még lehet váltani pl.fölfelé,lefelé?
-mire figyeljek még?

Elnézést a láma kérdésekért de eddig csak MTZ-t és ZETOR-t hajtottam,és a környéken nem ismerek olyat akinek lenne vagy konyítana valamit hozzá.

Előre is köszönöm a válaszokat és szép hétvégét mindenkinek

#11104 Gépesített paraszt
2012-08-18 18:48:34

Válasz #11097. hozzászólásra
Üdv!
Legolcsóbb,és legjobb megoldás az,hogy az Aró AC pumpa tetejét felrakod a JD aljára!!!Pont passzol rá,és szuper jó lesz!!!
De ha gondolod megnézem,mert lehet hogy nekem van eredeti gyári új JD is.
Annó ezeket a tipusokat is javítottam nagyon sokat,és onnén maradtak dirib-darabjaim.

#11103 Ranger István
2012-08-18 14:01:31

Válasz #11104. hozzászólásra

Megnézem kedden. köszönöm.

#11102 jozef19
2012-08-18 12:24:21

Válasz #11102. hozzászólásra

A tetején lenni kell egy csavarnak az alatt van a szürö.Az oldalán lévö csavarokat ha kiveszed,akkor se hullik szét,ott vannak a szelepek meg a membrán.
Ha jó minden akkor csak egyet max kettöt tudsz rajta húzni,utánna üresen megy.

Nincs profilkép
#11101 Pilátus
2012-08-18 10:29:27

Válasz #11101. hozzászólásra

Uh az jóó lennesmile thumbupcool ezek szerint van ilyen és tudják is ezt a hibát,csak gondolom ide dirrekt a másikat hozták a kereskedök mert azon nagyobbat kaszálhatnak...na és persze senkinek nem is ajánlottak ilyen alternatívát peddig tudják hogy léteziksmile thumbdown

#11100 Ranger István
2012-08-18 09:52:43

Válasz #11100. hozzászólásra

Ennek inkább a szélén van sok csavar. A gép még hajtja ezért nem merem szétszedni, nem tudom fog e utána működni.

Nincs profilkép
#11099 Balu3
2012-08-17 23:09:41

Válasz #11081. hozzászólásra

Nézd meg a 7700 a hátsó sonkái nem-e erősítettek,majdnem 2-szer akkora az erősített mint a hagyományos sonkák.bár elég ritkaság számban van ilyen

#11098 jozef19
2012-08-17 22:37:53

Válasz #11099. hozzászólásra

Van benne két rugós szelep,valószinü valami kosz ment alá azért nem lehet,az enyém is csinált ilyet.A tetején van egy csavar,alatta van egy finom szürö,azt valaki már kivette,akkor tud ilyet csinálni...

#11097 Ranger István
2012-08-17 22:32:56

Válasz #11098. hozzászólásra
Valamiért nem lehet kézzel pumpálni. nem merem szétszedni, amíg nincs másik.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Nagyot lép az agrártárca a toxinkérdés ügyében
Nagyot lép az agrártárca a toxinkérdés ügyében
Az agrárminiszter szerint a gazdák érdekei forognak kockán.
Hol talál magának piacot az orosz sertéshús?
SÁVMŰVELŐ ELADÓK BÉRELHETŐK
SÁVMŰVELŐ ELADÓK BÉRELHETŐK

5.500.000 Ft

Eladó előhántoló
Eladó előhántoló

40.000 Ft

Eladó Lajta 3 fejes eke
Eladó Lajta 3 fejes eke

200.000 Ft

Repcetoldat
Repcetoldat

1.500.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]