Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR407 FtUSD392 FtCHF433.28 FtGBP489.48 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Hát a 7000 széria legtöbbje azok power qvad váltós ,, de a 7810 es is power qvad váltós az enyéméibe van 9700 üzemóra és eddig csak egy olajszivatyut meg 3 sebbegéset kellet benne csinálni mert az előző helyen a Rábának a munka eszközeivel dolgozót.. De ezeket leszámítva egy nagyon jó gépek , a motorjuk is jó és elnyűhetetlenek..
A váltó ha morog és rángat meg visít akkor azt már nem szabad meg venni,
Egyébiránt a powernél megválasztasz egy fordulatszám tartomány és úgy váltasz hogy a motor ott maradjon. Ha 1800 alá megy és nem pörög ki újra akkor visszaváltasz, ha úgy látod hogy sokat pötög mondjuk 2000 fölött akkor meg felváltasz.
Indulásnál akkor kuplungolsz, ha alacsonyabb/magasabb fokozatban akarsz indulni az elöre beállított értéknél, akkor is csak addig amig be nem állitod a megfelelö fokozatot, illetve akkor, ha óvatosan akarod közeliteni a munkaeszközt, egyébként nincs szükség kuplungra induláskor. Menet közben terhelés alatt meg végképp nincs hiszen azért powershift mert terhelés alatt kuplung nélkül kapcsolható (lényegében a szekvenciális váltó john deere-os elnevezése)
Teljes terhelés alatt 1800 alá tartósan ne essen a fordulat mert az nem tesz joót a váltónak meg úgy a hajtásláncnak. Felfelé a határ a csillagos ég illetve amit a gép enged de fogyasztás szempontjából 2000 fölé egyébként nem érdemes engedni. Fél terhelés alatt 1500 az alsó határ a nagy könyv szerint.
Ami induláskor lehetséges hogy váltáskor ránt egyet a gépen, de ha bemelegedett az olaj akkor utána ez kisimul. Akit eddig kérdeztem azt mondták hogy ha nem fejeled le a kormányt váltáskor akkor elfogadható (kérni akartam váltó kalibrálást a rángatás miatt de azt mondták ha kisimul és nem fejelek le semmit akkor felesleges). 4 fokozatonként jobban észrevehetö mert ott nagyobb az áttételek között a különbség. Terhelés alatt 5böl 4be nem szabad visszaváltani, mert brutális nyomatékok szabadulnak fel, de megette a fene egyébként is ha olyan lassan kell dolgozni.
Nem tudom hogy milyen gépet nézegetsz pontosan de a full poweresre ezt tanították és könyv szerint is így van.
Új vagyok a fórumon,kis segítségre lenne szükségem,használt JD traktorvásárláson gondolkozok 120-160LE körül.Amiről nem sokat tudok az a power shift váltó:
-mit kell figyelni hallgatni a váltásnál?
-indulásnál,megállásnál kell csak kuplungolni vagy terhelés alatt is?
-mekkora fordulaton kell,még lehet váltani pl.fölfelé,lefelé?
-mire figyeljek még?
Elnézést a láma kérdésekért de eddig csak MTZ-t és ZETOR-t hajtottam,és a környéken nem ismerek olyat akinek lenne vagy konyítana valamit hozzá.
Előre is köszönöm a válaszokat és szép hétvégét mindenkinek
Válasz #11097. hozzászólásra
Üdv!
Legolcsóbb,és legjobb megoldás az,hogy az Aró AC pumpa tetejét felrakod a JD aljára!!!Pont passzol rá,és szuper jó lesz!!!
De ha gondolod megnézem,mert lehet hogy nekem van eredeti gyári új JD is.
Annó ezeket a tipusokat is javítottam nagyon sokat,és onnén maradtak dirib-darabjaim.
A tetején lenni kell egy csavarnak az alatt van a szürö.Az oldalán lévö csavarokat ha kiveszed,akkor se hullik szét,ott vannak a szelepek meg a membrán.
Ha jó minden akkor csak egyet max kettöt tudsz rajta húzni,utánna üresen megy.
Uh az jóó lenne ezek szerint van ilyen és tudják is ezt a hibát,csak gondolom ide dirrekt a másikat hozták a kereskedök mert azon nagyobbat kaszálhatnak...na és persze senkinek nem is ajánlottak ilyen alternatívát peddig tudják hogy létezik
Van benne két rugós szelep,valószinü valami kosz ment alá azért nem lehet,az enyém is csinált ilyet.A tetején van egy csavar,alatta van egy finom szürö,azt valaki már kivette,akkor tud ilyet csinálni...
Ez(és az alábbi) az az információ amelyik aranyat ér használt vásárláskor...A JDnek csokorba gyűjtve közre kellene adni a szervíz tapasztalatokat és mégtöbben szeretnék
Köszönöm a kimerítő választ, én is valami hasonlóra gondoltam. Akkor tulajdonképpen olyan mint egy 3x8 as váltó ahol a csoportváltás kuplung nélkül csak mondjuk pótkocsizásnál vonulásnál lehetséges?
Nekünk a 6820-nál volt csapágytörés a véglehajtásban, előtte lett újra hézagolva, utána kb 5500 órát bírt ki, belső csapágy adta meg magát, lehet a sok ikrezéstől. A szerencsénk az volt hogy a traktoros észre vette hogy olajos a felni belülről. Így csak az apró dolgokat kellett cseréni mert a csapágy még nem szaladt szét, így "csak" 300K volt...
DirectDrive: Ha röviden akarnám összefoglalni, akkor azt mondanám, hogy olyan mint a DSG.
A lényeg: rendes fokozatokkal dolgozó mechanikus sebességváltó.
3 tartomány van (vagy kúszó fokozat esetén 4) amelyek között kuplung nélkül lehet váltani menet közben, de nem terhelés alatti kapcsolásról van szó, a kapcsolás idejére megszakad az nyomatékátadás.
Tartományonként 8 teljesen terhelés alatt kapcsolható fokozat van, amely két 4 fokozatú egység párhuzamos összekapcsolásával jött létre. Fokozatváltáskor a "két fél" egység cserél helyett a hajtásátadásban, egy ahhoz hasonló kuplungpár segítségével, mint ami a PowerShift egységben is van.
Én ezért reménykedem a DirectDrive-ban, mert tulajdonképpen hagyományos jól bevált (kimagasló hatásfokú) elemekből építkezik, miközben kényelmi/automatizálhatósági szempontból már megközelíti a fokozatmentest.
Ilyenről nem tudok (bár ez nem jelenti azt, hogy nincs).
Ami viszont ilyenkor már benne van a pakliban, az a véglehajtások fáradása. Ez szó szerinti fáradás, mert kitöredezik a fogaskerekek felszíne. Mondjuk az innen leváló forgácsok tényleg képesek kinyírni a csapágyazást is, bár mondjuk előrehaladott állapotban jellemzőbb a komplett bolygómű összetörése.
Szóval erőteljesen javasolt a véglehajtások bolygóműveinek megbontásos szemrevételezése, és ha még nem volt, akkor a jobb-bal oldal cseréje. (a 7x00-ban nem tudom, hogy meg lehet-é csinálni, de a 6ezreseknél erőteljesen javasolt már ilyenkor.
Adalék: mi a saját 7800-asunkat valami 12ezer üó-val vettük (az első gazdája számítatta be a kitével) és annak a kite udvaron tört össze az egyik véglehajtása, a másik meg nem sokkal később (azt már mi cseréltük). Olyan 16ezer üó-val adtuk el, és tavaly még vígan ketyegett az új tulajnál. Mintha 18ezret emlegett volna :-)
Ezen kívül komolyabb megbontással járó meghibásodása csak a (szintén jellemző) víz-olaj hőcserélő lyukadása volt.
Korzo!
Mi a különbség az autopower és az új direct drive között?
Van neten egy kalkulátor a deere.comon, az ottani árak mennyire reálisak, vagy az kinek szól?
Köszönöm...A 7000-esben talán erősebb és tartosabb a váltó?Különben rövid tengely és légfékes...A pletykák szerint gyenge a hátulja a 7710nek vagy az csak a 7800nál van?(és ennél ez a legnagyobb félelem)Valami hátsó sonka csapágyak nem bírják...A 6810import a 7700gazdától
Nektek mi a véleményetek a JD precíziós gazdálkodás sorvezető termékeiről ? itt gondolok a párhuzamos nyomkövetésre (JD Lightbar, JD parallel tracking)...Valóban megérné befektetni ???
Volt valamikor. Meg azért nem ilyen egyszerű, mert a többieknek is vannak szürkéik (ha nem is ekkora arányban), meg aki nem jelentett a statisztikában (pl. pár MF kereskedő).
Én magam részéről olyan 30-40%-ra tenném a teljes piacra (MTZ nélkül), de pl. arról már halvány fogalmam sincs, hogy az Axial hogyan muzsikált az elmúlt egy évben.
Nagyon nem egy kategória a kettő. Inkább visszakérdeznék:
- Melyik a "gazdásabb", megkíméltebb, jobban karban tartott?
- Mire kell? Nehéz talajmunkában sokkal jobb a 7ezres, minden másban jobb a 6810 (pláne, ha TLS-es is). A 7ezresben ritka a rövidtengelyes (a hosszútengely jó, ha vetni-tárcsázni kell, de egyre macerásabb vele vonulni), és még ritkább az, amelyikkel pótkocsit lehet húzni. Viszont egy fejjel nagyobb ekét tud húzni, mint a 6810-es, és már majdnem lehet vele értelmesen lazítózni. A 6810-es meg az egész szezonban nagyon jó kihasználható, egy garnitúra ápolókerékkel gyönyörűen lehet vele permetezni, sorközművelni, könnyedén feltehető rá egy homlokrakodó stb.
- Mi helyett/mellé? Mivel gondolom a munkaeszközeid már megvannak (és nem feltétlenül akarod azonnal kikukázni az összeset), érdemes azt is megnézni, hogy melyik traktort tudod jobban beilleszteni a meglevő gépparkba.
Az üzemórák (ha valósak) nem számítanak soknak. A 7ezresben talán több tartalék van, de mindegyik simán elketyeg 14-15ezerig megfelelő karbantartással. Persze nem azt mondom, hogy hibátlanul, de értelmes és vállalható költségekkel.
(én magam részéről 130 hektárra a 6810-est venném, de főképpen az univerzalitása miatt)
Válasz #11040. hozzászólásra
Hát köszi szépen az infot, azért remélem megmaradnak a 6030-as széria traktorai mert egyik ismerősöm akik szintén gazdálkodnak, ők nagyon jó kapcsolatban vannak Kite zrt-vel mivel hát nem egyszer rendeltek tőlük...szóval ők azt mondták hogy magyaroknál csak a jövőhétig lehet rendelni 6030-as szériából traktort....ami nagy kár mivel én egy 6230 premiummal nagyon szemezek...persze green star-ral, de ezek a 6r gépek nagyon drágák....
Igazad van, már megint rossz oldalról közelítettem meg a kérdést. Inkább ez mint az extra nyomulós fajta. .Az embernek legalább van ideje nyugodtan megszemlélni a technikát, a marketingdumát ráér később is meghallgatni, ha akarja...
Hallod az még a jobbik eset
Képzeld el magad amint dillerkedsz má vagy 5 éve és sok szájtátó sörvedelő vásárjáró figura firtat a frappáns dumájával.........
Lehet a le..arás lenne a taktika ellenük
Nem vitatom, a hétvégén voltam Szentlőrincen, a kereskedők a sátor alatt sztorizgattak, kb le se szarták a látogatókat, így nehéz eladni....gondolom nem ezért fizették őket!
Had ne...
A JD piaci részesedése (nem számolva a keletieket) olyan 25-30% körül szokott volt lenni. És ebben nem voltak benne a szürkék darabszámai (miben persze a JD eladások voltak a dominánsak), Amúgy a összszürke-KITE arány olyan fele-fele arány körül lehet.
Rég volt, elfelejtettem, megkeresni meg lusta vagyok.
25061 hozzászólás
Hát a 7000 széria legtöbbje azok power qvad váltós ,, de a 7810 es is power qvad váltós az enyéméibe van 9700 üzemóra és eddig csak egy olajszivatyut meg 3 sebbegéset kellet benne csinálni mert az előző helyen a Rábának a munka eszközeivel dolgozót.. De ezeket leszámítva egy nagyon jó gépek , a motorjuk is jó és elnyűhetetlenek..
A váltó ha morog és rángat meg visít akkor azt már nem szabad meg venni,
Válasz #11111. hozzászólásra
A 7700 az poweres ha jól tudom.
Válasz #11110. hozzászólásra
ezek szerintem pover qvad váltósak
Köszönöm a gyors válaszokat,nagy segítség volt.A gépek amiket nézegetek 6800,6900,6910,7700,7710.
Válasz #11107. hozzászólásra
Egyébiránt a powernél megválasztasz egy fordulatszám tartomány és úgy váltasz hogy a motor ott maradjon. Ha 1800 alá megy és nem pörög ki újra akkor visszaváltasz, ha úgy látod hogy sokat pötög mondjuk 2000 fölött akkor meg felváltasz.
Válasz #11107. hozzászólásra
Indulásnál akkor kuplungolsz, ha alacsonyabb/magasabb fokozatban akarsz indulni az elöre beállított értéknél, akkor is csak addig amig be nem állitod a megfelelö fokozatot, illetve akkor, ha óvatosan akarod közeliteni a munkaeszközt, egyébként nincs szükség kuplungra induláskor. Menet közben terhelés alatt meg végképp nincs hiszen azért powershift mert terhelés alatt kuplung nélkül kapcsolható (lényegében a szekvenciális váltó john deere-os elnevezése)
Teljes terhelés alatt 1800 alá tartósan ne essen a fordulat mert az nem tesz joót a váltónak meg úgy a hajtásláncnak. Felfelé a határ a csillagos ég illetve amit a gép enged de fogyasztás szempontjából 2000 fölé egyébként nem érdemes engedni. Fél terhelés alatt 1500 az alsó határ a nagy könyv szerint.
Ami induláskor lehetséges hogy váltáskor ránt egyet a gépen, de ha bemelegedett az olaj akkor utána ez kisimul. Akit eddig kérdeztem azt mondták hogy ha nem fejeled le a kormányt váltáskor akkor elfogadható (kérni akartam váltó kalibrálást a rángatás miatt de azt mondták ha kisimul és nem fejelek le semmit akkor felesleges). 4 fokozatonként jobban észrevehetö mert ott nagyobb az áttételek között a különbség. Terhelés alatt 5böl 4be nem szabad visszaváltani, mert brutális nyomatékok szabadulnak fel, de megette a fene egyébként is ha olyan lassan kell dolgozni.
Nem tudom hogy milyen gépet nézegetsz pontosan de a full poweresre ezt tanították és könyv szerint is így van.
Üdv Jó emberek!
Új vagyok a fórumon,kis segítségre lenne szükségem,használt JD traktorvásárláson gondolkozok 120-160LE körül.Amiről nem sokat tudok az a power shift váltó:
-mit kell figyelni hallgatni a váltásnál?
-indulásnál,megállásnál kell csak kuplungolni vagy terhelés alatt is?
-mekkora fordulaton kell,még lehet váltani pl.fölfelé,lefelé?
-mire figyeljek még?
Elnézést a láma kérdésekért de eddig csak MTZ-t és ZETOR-t hajtottam,és a környéken nem ismerek olyat akinek lenne vagy konyítana valamit hozzá.
Előre is köszönöm a válaszokat és szép hétvégét mindenkinek
Válasz #11097. hozzászólásra
Üdv!
Legolcsóbb,és legjobb megoldás az,hogy az Aró AC pumpa tetejét felrakod a JD aljára!!!Pont passzol rá,és szuper jó lesz!!!
De ha gondolod megnézem,mert lehet hogy nekem van eredeti gyári új JD is.
Annó ezeket a tipusokat is javítottam nagyon sokat,és onnén maradtak dirib-darabjaim.
Válasz #11104. hozzászólásra
Megnézem kedden. köszönöm.
Válasz #11102. hozzászólásra
A tetején lenni kell egy csavarnak az alatt van a szürö.Az oldalán lévö csavarokat ha kiveszed,akkor se hullik szét,ott vannak a szelepek meg a membrán.
Ha jó minden akkor csak egyet max kettöt tudsz rajta húzni,utánna üresen megy.
Válasz #11101. hozzászólásra
Uh az jóó lenne ezek szerint van ilyen és tudják is ezt a hibát,csak gondolom ide dirrekt a másikat hozták a kereskedök mert azon nagyobbat kaszálhatnak...na és persze senkinek nem is ajánlottak ilyen alternatívát peddig tudják hogy létezik
Válasz #11100. hozzászólásra
Ennek inkább a szélén van sok csavar. A gép még hajtja ezért nem merem szétszedni, nem tudom fog e utána működni.
Válasz #11081. hozzászólásra
Nézd meg a 7700 a hátsó sonkái nem-e erősítettek,majdnem 2-szer akkora az erősített mint a hagyományos sonkák.bár elég ritkaság számban van ilyen
Válasz #11099. hozzászólásra
Van benne két rugós szelep,valószinü valami kosz ment alá azért nem lehet,az enyém is csinált ilyet.A tetején van egy csavar,alatta van egy finom szürö,azt valaki már kivette,akkor tud ilyet csinálni...
Válasz #11098. hozzászólásra
Valamiért nem lehet kézzel pumpálni. nem merem szétszedni, amíg nincs másik.
Válasz #11097. hozzászólásra
Elszakadt a membrán?
JD 4040esbe keresek tápszivattyút. Ha van esetleg valakinek eladó. Köszönöm.
Válasz #11092. hozzászólásra
Ezekről igazából Hodolits tudna nyilatkozni, de nem tudom hová tűnt. Valaki?
Ilyen egy jó 7000-es...Kell ennél több?Kollegámnak lesz
Válasz #11093. hozzászólásra
Így legalább gyorsan kiderülne melyik a leggyengébb láncszem",de nálam remélem Drisám nem a tiéd lesz "az"
Válasz #11092. hozzászólásra
Van aki fennhangon mondja minden topicban hogy csak a zöld, sárga kerékkel a traktor. Azért ez is az igazsághoz tartozik akkor.
Válasz #11084. hozzászólásra
Ez(és az alábbi) az az információ amelyik aranyat ér használt vásárláskor...A JDnek csokorba gyűjtve közre kellene adni a szervíz tapasztalatokat és mégtöbben szeretnék
Válasz #11089. hozzászólásra
2600 körül
Válasz #11087. hozzászólásra
Köszönöm a kimerítő választ, én is valami hasonlóra gondoltam. Akkor tulajdonképpen olyan mint egy 3x8 as váltó ahol a csoportváltás kuplung nélkül csak mondjuk pótkocsizásnál vonulásnál lehetséges?
Válasz #11088. hozzászólásra
Mennyi üzemóránál volt hézagolva?
Válasz #11084. hozzászólásra
Nekünk a 6820-nál volt csapágytörés a véglehajtásban, előtte lett újra hézagolva, utána kb 5500 órát bírt ki, belső csapágy adta meg magát, lehet a sok ikrezéstől. A szerencsénk az volt hogy a traktoros észre vette hogy olajos a felni belülről. Így csak az apró dolgokat kellett cseréni mert a csapágy még nem szaladt szét, így "csak" 300K volt...
Válasz #11083. hozzászólásra
Semmi közös nincs bennük:
AutoPowr: "Hagyományos" teljesítmény-elágaztatásos félig mechanikus (bolygómű), félig hidrosztatikus, fokozatmentes hajtómű
DirectDrive: Ha röviden akarnám összefoglalni, akkor azt mondanám, hogy olyan mint a DSG.
A lényeg: rendes fokozatokkal dolgozó mechanikus sebességváltó.
3 tartomány van (vagy kúszó fokozat esetén 4) amelyek között kuplung nélkül lehet váltani menet közben, de nem terhelés alatti kapcsolásról van szó, a kapcsolás idejére megszakad az nyomatékátadás.
Tartományonként 8 teljesen terhelés alatt kapcsolható fokozat van, amely két 4 fokozatú egység párhuzamos összekapcsolásával jött létre. Fokozatváltáskor a "két fél" egység cserél helyett a hajtásátadásban, egy ahhoz hasonló kuplungpár segítségével, mint ami a PowerShift egységben is van.
Én ezért reménykedem a DirectDrive-ban, mert tulajdonképpen hagyományos jól bevált (kimagasló hatásfokú) elemekből építkezik, miközben kényelmi/automatizálhatósági szempontból már megközelíti a fokozatmentest.
(bocsi, nem találtam jobb képet)
Válasz #11082. hozzászólásra
Válasz #11082. hozzászólásra
Válasz #11081. hozzászólásra
Ilyenről nem tudok (bár ez nem jelenti azt, hogy nincs).
Ami viszont ilyenkor már benne van a pakliban, az a véglehajtások fáradása. Ez szó szerinti fáradás, mert kitöredezik a fogaskerekek felszíne. Mondjuk az innen leváló forgácsok tényleg képesek kinyírni a csapágyazást is, bár mondjuk előrehaladott állapotban jellemzőbb a komplett bolygómű összetörése.
Szóval erőteljesen javasolt a véglehajtások bolygóműveinek megbontásos szemrevételezése, és ha még nem volt, akkor a jobb-bal oldal cseréje. (a 7x00-ban nem tudom, hogy meg lehet-é csinálni, de a 6ezreseknél erőteljesen javasolt már ilyenkor.
Adalék: mi a saját 7800-asunkat valami 12ezer üó-val vettük (az első gazdája számítatta be a kitével) és annak a kite udvaron tört össze az egyik véglehajtása, a másik meg nem sokkal később (azt már mi cseréltük). Olyan 16ezer üó-val adtuk el, és tavaly még vígan ketyegett az új tulajnál. Mintha 18ezret emlegett volna :-)
Ezen kívül komolyabb megbontással járó meghibásodása csak a (szintén jellemző) víz-olaj hőcserélő lyukadása volt.
Válasz #11079. hozzászólásra
Korzo!
Mi a különbség az autopower és az új direct drive között?
Van neten egy kalkulátor a deere.comon, az ottani árak mennyire reálisak, vagy az kinek szól?
Válasz #11078. hozzászólásra
Köszönöm...A 7000-esben talán erősebb és tartosabb a váltó?Különben rövid tengely és légfékes...A pletykák szerint gyenge a hátulja a 7710nek vagy az csak a 7800nál van?(és ennél ez a legnagyobb félelem)Valami hátsó sonka csapágyak nem bírják...A 6810import a 7700gazdától
Nektek mi a véleményetek a JD precíziós gazdálkodás sorvezető termékeiről ? itt gondolok a párhuzamos nyomkövetésre (JD Lightbar, JD parallel tracking)...Valóban megérné befektetni ???
Válasz #11077. hozzászólásra
Volt valamikor. Meg azért nem ilyen egyszerű, mert a többieknek is vannak szürkéik (ha nem is ekkora arányban), meg aki nem jelentett a statisztikában (pl. pár MF kereskedő).
Én magam részéről olyan 30-40%-ra tenném a teljes piacra (MTZ nélkül), de pl. arról már halvány fogalmam sincs, hogy az Axial hogyan muzsikált az elmúlt egy évben.
Válasz #11073. hozzászólásra
Nagyon nem egy kategória a kettő. Inkább visszakérdeznék:
- Melyik a "gazdásabb", megkíméltebb, jobban karban tartott?
- Mire kell? Nehéz talajmunkában sokkal jobb a 7ezres, minden másban jobb a 6810 (pláne, ha TLS-es is). A 7ezresben ritka a rövidtengelyes (a hosszútengely jó, ha vetni-tárcsázni kell, de egyre macerásabb vele vonulni), és még ritkább az, amelyikkel pótkocsit lehet húzni. Viszont egy fejjel nagyobb ekét tud húzni, mint a 6810-es, és már majdnem lehet vele értelmesen lazítózni. A 6810-es meg az egész szezonban nagyon jó kihasználható, egy garnitúra ápolókerékkel gyönyörűen lehet vele permetezni, sorközművelni, könnyedén feltehető rá egy homlokrakodó stb.
- Mi helyett/mellé? Mivel gondolom a munkaeszközeid már megvannak (és nem feltétlenül akarod azonnal kikukázni az összeset), érdemes azt is megnézni, hogy melyik traktort tudod jobban beilleszteni a meglevő gépparkba.
Az üzemórák (ha valósak) nem számítanak soknak. A 7ezresben talán több tartalék van, de mindegyik simán elketyeg 14-15ezerig megfelelő karbantartással. Persze nem azt mondom, hogy hibátlanul, de értelmes és vállalható költségekkel.
(én magam részéről 130 hektárra a 6810-est venném, de főképpen az univerzalitása miatt)
Válasz #11065. hozzászólásra
Ez így kissé bonyolult...
Ha jól értem akkor Az itthoni JD kereskedők(kite+szürkék) összesen akár 50-60%-át fedik le a piacnak ?
Magyarán tíz eladott traktorból 5-6 JD ?
Válasz #11074. hozzászólásra
Most csak az alábbi tipus játszik,mert csak magánszemélyes érdekes egy magánzónak...
Válasz #11040. hozzászólásra
Hát köszi szépen az infot, azért remélem megmaradnak a 6030-as széria traktorai mert egyik ismerősöm akik szintén gazdálkodnak, ők nagyon jó kapcsolatban vannak Kite zrt-vel mivel hát nem egyszer rendeltek tőlük...szóval ők azt mondták hogy magyaroknál csak a jövőhétig lehet rendelni 6030-as szériából traktort....ami nagy kár mivel én egy 6230 premiummal nagyon szemezek...persze green star-ral, de ezek a 6r gépek nagyon drágák....
Válasz #11073. hozzászólásra
Odisyses 7710-est láttad már?(bár kétlem hogy ennyi pénzért csak 12 e lenne benne)
Korzo mit szólsz a 7700-as (9000 üó) trakihoz? Vagy inkább a 6810-es (üó hasonló)?
Válasz #11071. hozzászólásra
őrület lehet mikor elkezdi az a sok 100 elivotteszü zsákfalusi fogdosni a traktorokat
3 macsetást odaállitatnék az biztos -------
Válasz #11070. hozzászólásra
Igazad van, már megint rossz oldalról közelítettem meg a kérdést. Inkább ez mint az extra nyomulós fajta. .Az embernek legalább van ideje nyugodtan megszemlélni a technikát, a marketingdumát ráér később is meghallgatni, ha akarja...
Válasz #11068. hozzászólásra
Hallod az még a jobbik eset
Képzeld el magad amint dillerkedsz má vagy 5 éve és sok szájtátó sörvedelő vásárjáró figura firtat a frappáns dumájával.........
Lehet a le..arás lenne a taktika ellenük
Válasz #11056. hozzászólásra
Ez a lényeg a többit meg felejsd el...meg az ÚJ JD-kEt is mindenki
Válasz #11067. hozzászólásra
Nem vitatom, a hétvégén voltam Szentlőrincen, a kereskedők a sátor alatt sztorizgattak, kb le se szarták a látogatókat, így nehéz eladni....gondolom nem ezért fizették őket!
Válasz #11066. hozzászólásra
A John Deere is balfax, de ebben a kategóriában a KITE viszi prímet.
Válasz #11063. hozzászólásra
Azért valami oka biztosan van, hogy a generálimportőr mellett 2-3 cég vígan eléldegél a forgalmazásból?!
Válasz #11064. hozzászólásra
Had ne...
A JD piaci részesedése (nem számolva a keletieket) olyan 25-30% körül szokott volt lenni. És ebben nem voltak benne a szürkék darabszámai (miben persze a JD eladások voltak a dominánsak), Amúgy a összszürke-KITE arány olyan fele-fele arány körül lehet.
Rég volt, elfelejtettem, megkeresni meg lusta vagyok.
Válasz #11063. hozzászólásra
11059 Hsz. ?