Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD394.48 FtCHF438.79 FtGBP494.07 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Tőlem aztán' ne kérdezz semmit! Én már csak egy külsős szakfordító vagyok, aki már így megtette az "embargós információ kiszivárogtatását", amiért vagy megkapom a letolást, vagy nem adnak több munkát (c:
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy john deere 7030 premium traktorokat véglegesen felváltotta az új "R" szériás john deere traktorok ? És ez várható lesz majd a 6030-as szériával is ???
Én már küldtem el olajat vizsgálatra. A forgalmazó akitől veszed az olajat az kell, hogy továbbküldje és neki küldik az eredményt. Én omw kereskedővel csináltam, de egyik ismerősöm más cég területi képviselője és ő is csinál ilyeneket.
A fősulin volt gyorsvizsgáló is. Kellett az új és a használt olajból is egy kevés és úgy mutatott eredményt. 1-2 perc volt az egész.
Nekem most 400 órás az olaj, és tök fekete. Hogy mit is tud ilyenkor, azt szerintem csak laborban lehetne megállapítani.
Ismerőseim inkább 300-400 óránál szokták cserélni, én meg nem tudom eldönteni, hogy higgyek-e a gyári 500-as ajánlásnak. (Eddig eszerint cseréltem, de vannak kétségeim.)
Tud valaki ilyen laboros vizsgálatról? Vagy valakinek hosszú távú tapasztalata? (Korzo?)
Én egy 6930 prémiumot hajtok.4100 van benne,ebből 3900-at én csavartam bele.4000-nél volt 1 injektor csere és 1 rezgésfojtó csere,ezen kívül semmi csak olajcsere az is ötszázanként.Nálunk az összes talajmunkát az csinálja.Tárcsa,eke,lazító.Én csak jót tudok mondani róla!
Hm. Az baj. Azoknál csak arról tudok, hogy a 7730-as képes összetörni a saját TLT hajtását, ha jól megkínálják :-(
(meg még a 20-asban volt beteges a fokozatmentes váltó)
Semmi baj nincs a 30-assal, csak a 20-as jobb: jobban fogyaszt és rugalmasabb a motorja*, meg kevésbé érzékeny a hidraulikája. Meg egységnyi pénzből talán jobb választás egy megkímélt, jobban felszerelt 20-as. Pláne 20 Premium vs. 30 Standard viszonylatban.
______________________
*: a 30-ast már érezhetően fojtják a károsanyag kibocsátási előírások.
nem-nem zavarja,csak nincs sok a piacon ilyen traki,talán senki sem akar tőle megválni annyira jó?!Külföldi gép meg nem érdekel,újra festik felmatricázzák,vissza állítják az ü.ó-t.Még a 10-es sem zavar,szerintem a legjobb széria,legalábbis itt a cégnél van 6910-es kettő mindegyik kb 16ezer óránál áll és még nem volt bontva a kuolung,váltó fékek,motoron is csak szelepszár szi.,tömítések,vízpumpa,a 6930-ason újkorában turbó csere,olajfogyasztás,stb.Szóval jók a 10-esek is,de nincs egyik szériából sem,kevés üórával.
Ne a legolcsóbbat (LightBar, StarFire 300 antenna). A többiből bármelyik jó, mert fejleszthetőek, azaz úgy tudsz feljebb lépni (plusz kiegészítőket, szolgáltatásokat hozzáadni), hogy nem kell kidobni semmi olyat, amit már egyszer megvettél.
énis szeretnék kérdezni valamit hogy jóllene egy jd sorvezetőt beszerezni csak nemtudom hogy milyet és hogy milyenek az árak kérlek titeket segítsetek nekem
Ismerem a 6920-ast,dolgoztam vele 2 szezont,meg aratok egy WTS9660 Hillmasterrel 3 éve,tudom mit tudnak a jd-k,azért is csak jd veszek,de a 4hengeresekről nincs tapasztalat.100-110 LE elég volna,mindenre kellene.
Üdv.Van vkinek tapasztalata 6330,6430-as johniról?Vásárlás előtt állok,bármilyen tapasztalat,tipp,tanács érdekel.Esetleg vki tud ilyen trakit eladót kérem jelezze.Még a 20-as széria is érdekel.Csak njó állapotú érdekel!Köszi-köszi.
Értem én 17 évet töltöttem el idáig kombájnozással volt egy két sztár masina mit (tesztelhettem-hajtottam) De nem minden a gépen múlik.....sok múlik a kezelőn,a gép beállításán,ésszerű kihasználásán. Sajna a demónak nem a vakításról kellene szólnia, mert ha vissza nyal a fagyi, akkor nincs mit magyarázkodni. Hidd el van itt 30 éves morzsoló ésszel megy a mester és szép munkát csinál ! Az eszetlen demós pedig elbaltázza a boltot !
25046 hozzászólás
Válasz #11045. hozzászólásra
olyanok a nyakizmaink a mechanikától mint a kafferbivalynak -------
márcsakis a luxöriőz dolgokra adunk
ha lesz mit hehehhehe
Válasz #11045. hozzászólásra
ITT
Válasz #11044. hozzászólásra
Akkor meg tulajdonképpen mire vagyó hasznáható??????
Infót ide mindig szivbajoskodni ráirsz 120évessen is majd...........
Válasz #11042. hozzászólásra
Létezik 6115D-is full mechanikus nem tudom honnan hozhatják(majd talán Korzo segít)
Válasz #11042. hozzászólásra
Tőlem aztán' ne kérdezz semmit! Én már csak egy külsős szakfordító vagyok, aki már így megtette az "embargós információ kiszivárogtatását", amiért vagy megkapom a letolást, vagy nem adnak több munkát (c:
Válasz #11041. hozzászólásra
6125R
listenprájzenguttentág majd 80000 eu-----------------
EZ MI ????????????????????????????
Válasz #11041. hozzászólásra
mondjuk pl a 6430nak megfelelő 6R mennyi zsetony ?
Válasz #11039. hozzászólásra
Jönnek bizony. Meg a 6M-esek is.
Most fordítottam a nyáron mindegyiket:
Válasz #11039. hozzászólásra
Nem hogy várható már vannak 6170 6190 6210 R -ek gondolom már rendelhetőek. De lehet hogy lejjebb is elérhetők már modellek.
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy john deere 7030 premium traktorokat véglegesen felváltotta az új "R" szériás john deere traktorok ? És ez várható lesz majd a 6030-as szériával is ???
Van valakinek 5R-es trakiról véleménye,tapasztalata?
Válasz #11036. hozzászólásra
Én már küldtem el olajat vizsgálatra. A forgalmazó akitől veszed az olajat az kell, hogy továbbküldje és neki küldik az eredményt. Én omw kereskedővel csináltam, de egyik ismerősöm más cég területi képviselője és ő is csinál ilyeneket.
A fősulin volt gyorsvizsgáló is. Kellett az új és a használt olajból is egy kevés és úgy mutatott eredményt. 1-2 perc volt az egész.
Válasz #11035. hozzászólásra
Nekem most 400 órás az olaj, és tök fekete. Hogy mit is tud ilyenkor, azt szerintem csak laborban lehetne megállapítani.
Ismerőseim inkább 300-400 óránál szokták cserélni, én meg nem tudom eldönteni, hogy higgyek-e a gyári 500-as ajánlásnak. (Eddig eszerint cseréltem, de vannak kétségeim.)
Tud valaki ilyen laboros vizsgálatról? Vagy valakinek hosszú távú tapasztalata? (Korzo?)
Válasz #11034. hozzászólásra
JD Plus 50-est használunk,és pont ugyan úgy néz ki 500 után mint 250 után.Még akkor is van viszkozitása
Válasz #11032. hozzászólásra
Milyen olajat használsz? És hogy szokott kinézni 500 óra után?
Válasz #11032. hozzászólásra
frankó
Válasz #11025. hozzászólásra
Én egy 6930 prémiumot hajtok.4100 van benne,ebből 3900-at én csavartam bele.4000-nél volt 1 injektor csere és 1 rezgésfojtó csere,ezen kívül semmi csak olajcsere az is ötszázanként.Nálunk az összes talajmunkát az csinálja.Tárcsa,eke,lazító.Én csak jót tudok mondani róla!
Franc se tudja volt már szerencsém 6110,6310,(8100 original Usa.....ISTEN),8220,8230 ! Most Efendi de tetszik ez is majd ki derül....
Helló! Kedves John deere nyúzó kollégák, arról szeretnék érdeklődni hogy valaki kuplungozott e már 4630-ast? kellenek hozzá amcsi szerszámok?
Válasz #11028. hozzászólásra
még ilyet
korzoopapa aszondja 20asok izmosabban haladnak előre
hmhm
Válasz #11027. hozzászólásra
ja és a kompjuter is becsinált,mindíg erőhiányról panaszkodnak
Válasz #11026. hozzászólásra
ahha
Válasz #11024. hozzászólásra
motor problémák,turbó,nagynyomású,szenzorok,megbízhatatlanok,mindíg valami ,kite szervíz itt gazdagszik meg
Mondjuk a 6930as mennyire birja a terhelést?
Évi vastag 1500 óra kemény melóra mennyire?
Váltójukba mikor szoktak elmenni a dolgok?
Válasz #11023. hozzászólásra
Hm. Az baj. Azoknál csak arról tudok, hogy a 7730-as képes összetörni a saját TLT hajtását, ha jól megkínálják :-(
(meg még a 20-asban volt beteges a fokozatmentes váltó)
Válasz #11020. hozzászólásra
Sajnos ő pont a hosszú , usa-k ró beszél...
Válasz #11021. hozzászólásra
Válasz #11015. hozzászólásra
Ismerös munkahelyén 22000 óra után most kellett elöször megbontani a 8100ast... szivárog az üzemanyag a tanknál
Válasz #11017. hozzászólásra
Nem mindegy, hogy 74-7530 (német) vagy 77-78-7930 (USA).
Válasz #11017. hozzászólásra
Engem a 30-as szériából a négyhengeresek érdekelnek.
Válasz #11015. hozzászólásra
Nálunk anno 21000 órával adták el a 4755-öst.Penge gép volt.
Válasz #11016. hozzászólásra
no-no azért a 7_30-asok mindig rosszak,már ami a környéken van 5-6 darab
Válasz #11013. hozzászólásra
Semmi baj nincs a 30-assal, csak a 20-as jobb: jobban fogyaszt és rugalmasabb a motorja*, meg kevésbé érzékeny a hidraulikája. Meg egységnyi pénzből talán jobb választás egy megkímélt, jobban felszerelt 20-as. Pláne 20 Premium vs. 30 Standard viszonylatban.
______________________
*: a 30-ast már érezhetően fojtják a károsanyag kibocsátási előírások.
Válasz #11014. hozzászólásra
Én ma ültem egy 21500 üó-rás 8210- esben!!De úgy járt mint a zsebóra!!!
Válasz #11010. hozzászólásra
nem-nem zavarja,csak nincs sok a piacon ilyen traki,talán senki sem akar tőle megválni annyira jó?!Külföldi gép meg nem érdekel,újra festik felmatricázzák,vissza állítják az ü.ó-t.Még a 10-es sem zavar,szerintem a legjobb széria,legalábbis itt a cégnél van 6910-es kettő mindegyik kb 16ezer óránál áll és még nem volt bontva a kuolung,váltó fékek,motoron is csak szelepszár szi.,tömítések,vízpumpa,a 6930-ason újkorában turbó csere,olajfogyasztás,stb.Szóval jók a 10-esek is,de nincs egyik szériából sem,kevés üórával.
Válasz #11010. hozzászólásra
Miért mi baj van a 30-as szeriaval? Eddig nem volt rajuk panasz. Vagy tudol valamit? Itt nalunk elég sok futt beloluk es hibamentesen.
Válasz #11011. hozzászólásra
Ne a legolcsóbbat (LightBar, StarFire 300 antenna). A többiből bármelyik jó, mert fejleszthetőek, azaz úgy tudsz feljebb lépni (plusz kiegészítőket, szolgáltatásokat hozzáadni), hogy nem kell kidobni semmi olyat, amit már egyszer megvettél.
énis szeretnék kérdezni valamit hogy jóllene egy jd sorvezetőt beszerezni csak nemtudom hogy milyet és hogy milyenek az árak kérlek titeket segítsetek nekem
Válasz #11004. hozzászólásra
Ha nem zavarja a lelkedet, hogy öregebb, akkor szerintem keress inkább egy jó gazdás, jobban felszerelt 20-as Prémiumot
szerintem egy 90l is megfelelő ha nincs túlsok föld mondom mindenre alakalmas
Válasz #10987. hozzászólásra
Szóval nem a kombájn tehet róla...
Válasz #10990. hozzászólásra
Ismerem a 6920-ast,dolgoztam vele 2 szezont,meg aratok egy WTS9660 Hillmasterrel 3 éve,tudom mit tudnak a jd-k,azért is csak jd veszek,de a 4hengeresekről nincs tapasztalat.100-110 LE elég volna,mindenre kellene.
Szia Tibike nekem nincs olyan jd de van egy 5720as és nagyonjókisgép pörgöős 90l 4henger nagyonjó mindenre alkalmas figyelj ha jd veszel nembánodmeg
Üdv.Van vkinek tapasztalata 6330,6430-as johniról?Vásárlás előtt állok,bármilyen tapasztalat,tipp,tanács érdekel.Esetleg vki tud ilyen trakit eladót kérem jelezze.Még a 20-as széria is érdekel.Csak njó állapotú érdekel!Köszi-köszi.
Válasz #10994. hozzászólásra
Elküldtem mind a kettőt. Egyiket sem kaptad meg? Nem jött vissza hibajelzéssel. Nincs tele a postafiókod?
Válasz #10987. hozzászólásra
Értem én 17 évet töltöttem el idáig kombájnozással volt egy két sztár masina mit (tesztelhettem-hajtottam) De nem minden a gépen múlik.....sok múlik a kezelőn,a gép beállításán,ésszerű kihasználásán. Sajna a demónak nem a vakításról kellene szólnia, mert ha vissza nyal a fagyi, akkor nincs mit magyarázkodni. Hidd el van itt 30 éves morzsoló ésszel megy a mester és szép munkát csinál ! Az eszetlen demós pedig elbaltázza a boltot !
Válasz #10995. hozzászólásra
Jó a videó.....de ezt nyilván más gyártó is így tenné. Ezért engem ne ámítsanak ! Beleülök és tolom no majd az megmutatja a lényeget !!!
Ez nyilván be talált.Válasz #10991. hozzászólásra
Moderálási elveink miatt törölve.
Mf-es (3146)
2012-08-02 10:17:05