Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR413.74 FtUSD396.67 FtCHF443.85 FtGBP498.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #10247. hozzászólásra
Én hallottam ilyenröl de mondjuk ott a POWER javítás után produkált ilyen tüneteket.. És nem volt mese újból szét kellett szedni..
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni a következőben:
Van egy JD 4650 traktor, ami csak hátrafele megy. Powershift váltós.
Mi lehet a baja? Ha találkoztatok ilyennel kérlek írjátok meg. totcsab@freemail.hu
Továbbá keresek hozzá katalógust és javítási útmutatót (magyarul).
Online katalógust megtaláltam, de egy komplettre vágyom.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek. Vettem egy hengert és hydro texaco hd32 olaj van benne. Szerintetek ez belemehet a hy-gardba vagy inkább nyomassam ki belőle? Köszönöm a segítséget.
Mivel látom 2266-od van így az állókések kivétele, és a fordulat (módosítása) után már lehet is zúzni ! Csak némi észrevétel,nemárt ha csinálsz és ez olcsóbb. Egy kissé meredek szöget bezáró de a szecskázó garatát csak félig leszűkítő lemezt vagy gumi függönyt, be építeni !Miért hogy a viszaverődö csutka melyet a szecskézó kés vissza dob ne (kalapálja szét) a hátulját valamint a ládák végét. Esztétikai probléma-a terelő lemezeket leszereltük és erő sített szintén legyártott verzió,formában itt elég max 4 darab helyeztünk el a szecskázó terelőén.
Üdv Drisa. Adtál nekem egy telefonszámot a környéketeken egy nagy gabonafelvásárló cég sajna a tel szám elveszett megtennéd hogy megadod újra már a cég nevére sem emlékszem sajna
Amennyiben a szecskázó olyan típus, hogy alkalmazható kukoricára, akkor átalakítani nem kell. (a legtöbb magyarországra hozott gép ilyen.)
Azonban:
1, gyárilag adnak vele egy +ékszíjtárcsát, és egy ékszíjat, amire ki kell cserélni, hogy alacsonyabb legyen a fordulata
2, Az állókéseket ki kell szedni (nem szerelés, ahol a szögét tudod állítani, négy csavar kiszerelése után kompletten tartóstól, mindenestől kézzel kiveheted, majd ha kell vissza
3, a törőlécet ki kell szerelni, és a tárolóra tenni
Egy olyan kérdésem le hogy kukorica szecskázáskor a szecskázót át kell e alakítani valamit vagy sem?
Mert gondolok itt az állókésekre úgy hallottam hogy ki kell szerelni mert a tucska beakad és letöri ez igaz vagy sem??
Tudomén ezeket. Azértmondom, hogyx itt a 6497-es FErga nagy eszközökkel nehéz körülmények között meg olyan jól muzsikál hogy csak na.
Jójó még nincs is egész 6000óra benne de ezmeg 2-3műszakban megy illetve ment életének 90%-ban, mostmár hogy van mégegy nagyobb így megfog oszlani az óra illetve a munka is plusz ez fogja alapból a könyebb munkát végezni szezonban ősszel meg ekézik, a nagyobbé lesz a lazító
EGY haveromnak is van egy regi john ija es tobb mint 16000 uo ra volt benne mire szed szdtek eloszor a gepnek a motorjat a hajto muvet sem reg csinaltak szoval a regiek jol birtak a maiak viszont keresek???!!!
A traktorok traktoránál nem egyszer volt 2000 óra előtt szét kellett dúrni valamelyik részét... mondjuk máshol volt rá példa csak jobban fájt mert mi is csináltunk...
Pedig űltem!!!
Akkor powershift! A partial témát csak belöktem hogy komolyabbnak tűnjek hehe
Van itt nem messze ilyen gép, nem rosszakadnak gondok rajta de belenyúlni mélyen még nemkellett, csúnya is volna a traktorok traktoránál ha 6-8ezer óra előtt bontani kell, sajnos előfordúl de alapesetben azért bírnia kéne úgygondolom.
8030-asról itt nem sok jót mondtak eddig. Azt mondják annyira nem sikerültek jól, mint az elődök, de ha csak 6000 óra van benne, akkor annak még egy ennyit illene mennie legalább.
Nem akarok megint hülyeséget mondani, de ha jól emlékszek akkor ezek csak IVT-vel és Full Powerral léteznek. Szóval semmi partial powershift, olyan, mint a legnagyobb Fergád.
Annyi trükk lehet benne, hogy az irány váltót kirakhatták a kormány bal oldalára.
(De neked már azt sem hiszem el hogy ültél benne. )
Az a baj, hogy egy 260-as új johni 50milliós kár...
Ezmeg 300 lovas szóval átkell gondolni.
Drága de akinek újra nem tellik szerintem még egy darabig kitartanak ezek is
He me, is tudom, arra gondoltam ezzel, hogy tartományok is vannak benne.
Űltem a gépben de nem értek a jd-hez. Be is indítottam jól zúg a bele, elfogadnám csak elbírna a lazítóval
Tudok egy 8330-as trakit príma állapotban, 5-6000óra között van benne, elől az a lengőkaros újfajta rúgózású, powershift vagy partial powershift váltója van most nemtudom hirtelen, egyben van, jó gumikkal szép belsővel.
2006-os azthiszem. 75000euró.
Én annyira nem hiszek az őszi/téli szárbontásban. szerintem ebben a hidegben nem nagyon bomlik a szár, tavaszra meg mennyi marad abból a kiszórt N-ból talajban?
Szerintem sem gond ha vetés elé van szórva az anyag és bedolgozva!
A lényeg, hogy folyamatosan ígykell csinálni, talajt feltölteni! Biztosan lesz műganaj ami a sorközött félúton éppen nem hasznosúl, bár szerintem nyárvégéig folyamatosan lemosódik minden esőzősnél lejjebb és adja a löketet a kultúrának.
Gyomírtásra figyelni kell hogy ne egye meg az inputot s akkor nem vész el semmi!
Plusz szántás előtti komplex-ezésre is bekell rendezkedni.
Mi ráálltunk és szerintem jó dolog! Ősztől tavaszig a 3x15-ösnek lesz elég ideje feltáródni meg más egyéb műtrágyának is nyílván, szóval a N elmegy a szárbontásra és nem veszi ki a talajból legalábbis annyit, a P és K pedig ottfogja várni a növényt.
Amikor szorúl az idő mi is alászórjuk és kész megy a vetőgép, annyi szokott még lenni, hogy sormellé megy mondjuk még 1 mázsa annyival egészül ki a történet. Így is kell tankolni csak sokkal kevesebbet és mégis kerül sormellé is.
Nagyüzemi szinten marha nagy macera a tankolgatás és germózás a vetést szájbaveri nagyon
Hát, nekem idén csak 21 hektár kukoricám lesz, és eléggé soványka és kötött talajba, eddig nem sok jót adott. Ősszel meglazítottuk, tavasszal megy a vetés elé NPK(relatíve sok), és odafigyelünk a gyomokra. Ha jól fog adni, akk a jövőben kukoricáz6unk nagy területen.
2007 óta nem voltam 10 alatt de kussolok , akkor is csak azért mert kapzsi voltam és nem hittem el , hogy nem lehet 5 évig monokultúrázni ( a 18-22q-ás parcellák bebizonyitották, hogy tényleg nem lehet azóta csak 4 évig megy maga után
sejtettem , nagy cégnél ez megoldható de nálam nem
ezért is irtam korábban , hogy nem az a lényeg mikor és mivel , hanem hogy mennyi ganyé megy a földre
mindenki úgy szórja ahogy neki haladósabb
Mi szánáson megyünk , a kombi mögöttünk . Ugye mikor még szórjuk a hideg talaj miatt vetni se lehetne , tehát nem számít az idő . Ha a vetés meg beindul , tényleg még egy tankolás idejére se kell vele megállni.
Ettől nincs gyorsabb .
Persze kevesebb emberrel ,ettől még más lehet a téma...
Válasz #10194. hozzászólásra
Jól tudod,de nem vagyok annyira képben a kombájnal az az egy gép amivel én nem dolgozok, az üórát nem tudom de azt hiszem 5 éves kb. és évente úgy 600 hektárt arat.
Legnagyobb szívás egyszer a kipufogó rendszer kipufogógáz visszavezetés vezérlésével volt (ha nem jól írtam majd kijavítanak)feketén füstölt egy darabig a kipufogó nem találták a hibát de végül jó lett ekkor még garanciás volt. A szalmarázó eltömődés jelző szenzorát kellet már cserélni vagy háromszor, egyszer a üzemanyagszivattyút kellet cserélni.
Gyengéje, hogy gyenge a motor, ez nagy szalmatömegnél működő szecskázó mellet jön ki, ekkor ez a teljesítmény korlátja. Mégegyszer 9550-est vennék.
én úgy vok vele , hogy ha kapott egy boronát a föld , akkor még rákellene szórni a mganyét és megkombizni , mivel ezeket mind én kéne elvégezzem elég nagy időkiesés lenne ezért ahol lehetséges ott a borona után egyböl vetés , ja és ha az 5q-ás zsák fél percnél tovább tankolódik bele a vetőgépbe akkor már ökölrázás van , és mivel u. annyi idő alatt folyna bele a műganyé szóróba is+ még kikéne szórni+beledolgozni is igy haladósabb a munka
25046 hozzászólás
Válasz #10247. hozzászólásra
Én hallottam ilyenröl de mondjuk ott a POWER javítás után produkált ilyen tüneteket.. És nem volt mese újból szét kellett szedni..
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni a következőben:
Van egy JD 4650 traktor, ami csak hátrafele megy. Powershift váltós.
Mi lehet a baja? Ha találkoztatok ilyennel kérlek írjátok meg. totcsab@freemail.hu
Továbbá keresek hozzá katalógust és javítási útmutatót (magyarul).
Online katalógust megtaláltam, de egy komplettre vágyom.
Válasz #10245. hozzászólásra
Ja ja!
Válasz #10243. hozzászólásra
dán,és piros?
Válasz #10243. hozzászólásra
nyomassad!
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek. Vettem egy hengert és hydro texaco hd32 olaj van benne. Szerintetek ez belemehet a hy-gardba vagy inkább nyomassam ki belőle? Köszönöm a segítséget.
Válasz #10233. hozzászólásra
Mivel látom 2266-od van így az állókések kivétele, és a fordulat (módosítása) után már lehet is zúzni ! Csak némi észrevétel,nemárt ha csinálsz és ez olcsóbb. Egy kissé meredek szöget bezáró de a szecskázó garatát csak félig leszűkítő lemezt vagy gumi függönyt, be építeni !Miért hogy a viszaverődö csutka melyet a szecskézó kés vissza dob ne (kalapálja szét) a hátulját valamint a ládák végét. Esztétikai probléma-a terelő lemezeket leszereltük és erő sített szintén legyártott verzió,formában itt elég max 4 darab helyeztünk el a szecskázó terelőén.
#1. hozzászólás, Holczy küldte be 2012-01-13 19:25:37-kor | [TÖRÖL] | Felhasználó kitiltása: egy napra | egy hétre | egy hónapra
John Deere 6r vs Fendt 700 vario.Tapasztatok élmények adatok?
Válasz #10239. hozzászólásra
majd elválik mégegyszer hála
Válasz #10238. hozzászólásra
Nagy szívesen, remélem jó üzletet csináltok....
Válasz #10236. hozzászólásra
Azaz köszi szépen
Sziasztok.
Érdeklődnék hogy honnan lehet beszerezni szerelési és kezelési gépkönyvet a JD 3130-hoz?
Előre is köszönöm.
Válasz #10235. hozzászólásra
Az hiszem Agrigent Kft.
Moderálta: Barack07 (70494) 2013-09-18 07:44:30
Válasz #10227. hozzászólásra
Üdv Drisa. Adtál nekem egy telefonszámot a környéketeken egy nagy gabonafelvásárló cég sajna a tel szám elveszett megtennéd hogy megadod újra már a cég nevére sem emlékszem sajna
Válasz #10233. hozzászólásra
Amennyiben a szecskázó olyan típus, hogy alkalmazható kukoricára, akkor átalakítani nem kell. (a legtöbb magyarországra hozott gép ilyen.)
Azonban:
1, gyárilag adnak vele egy +ékszíjtárcsát, és egy ékszíjat, amire ki kell cserélni, hogy alacsonyabb legyen a fordulata
2, Az állókéseket ki kell szedni (nem szerelés, ahol a szögét tudod állítani, négy csavar kiszerelése után kompletten tartóstól, mindenestől kézzel kiveheted, majd ha kell vissza
3, a törőlécet ki kell szerelni, és a tárolóra tenni
(mellesleg ugyanezen beállítások kellenek repcére, naprára is...)
Egy olyan kérdésem le hogy kukorica szecskázáskor a szecskázót át kell e alakítani valamit vagy sem?
Mert gondolok itt az állókésekre úgy hallottam hogy ki kell szerelni mert a tucska beakad és letöri ez igaz vagy sem??
Válasz #10221. hozzászólásra
Azért kicsit körülnéztem és a legolcsóbb 8330-as is 82000euróba kerül koma!
Akkor 75körül nem is annyira sok, főleg hogy ittvan hazánkban nemkell érte franciába menni plusz egy milláért még meg ilyenek...
Tudomén ezeket. Azértmondom, hogyx itt a 6497-es FErga nagy eszközökkel nehéz körülmények között meg olyan jól muzsikál hogy csak na.
Jójó még nincs is egész 6000óra benne de ezmeg 2-3műszakban megy illetve ment életének 90%-ban, mostmár hogy van mégegy nagyobb így megfog oszlani az óra illetve a munka is plusz ez fogja alapból a könyebb munkát végezni szezonban ősszel meg ekézik, a nagyobbé lesz a lazító
Válasz #10225. hozzászólásra
Itt felénk is bütykölgetik a 8030-asokat.Na nem váló meg motor,de kis apróságok mindíg vannak rajtuk.Pedig nem 24-be hajtják őket.
EGY haveromnak is van egy regi john ija es tobb mint 16000 uo ra volt benne mire szed szdtek eloszor a gepnek a motorjat a hajto muvet sem reg csinaltak szoval a regiek jol birtak a maiak viszont keresek???!!!
Válasz #10227. hozzászólásra
pssszt!
csak bókolni akartam a ződeknek cseppet
Válasz #10226. hozzászólásra
A traktorok traktoránál nem egyszer volt 2000 óra előtt szét kellett dúrni valamelyik részét... mondjuk máshol volt rá példa csak jobban fájt mert mi is csináltunk...
Pedig űltem!!!
Akkor powershift! A partial témát csak belöktem hogy komolyabbnak tűnjek hehe
Van itt nem messze ilyen gép, nem rosszakadnak gondok rajta de belenyúlni mélyen még nemkellett, csúnya is volna a traktorok traktoránál ha 6-8ezer óra előtt bontani kell, sajnos előfordúl de alapesetben azért bírnia kéne úgygondolom.
Válasz #10224. hozzászólásra
8030-asról itt nem sok jót mondtak eddig. Azt mondják annyira nem sikerültek jól, mint az elődök, de ha csak 6000 óra van benne, akkor annak még egy ennyit illene mennie legalább.
Nem akarok megint hülyeséget mondani, de ha jól emlékszek akkor ezek csak IVT-vel és Full Powerral léteznek. Szóval semmi partial powershift, olyan, mint a legnagyobb Fergád.
Annyi trükk lehet benne, hogy az irány váltót kirakhatták a kormány bal oldalára.
(De neked már azt sem hiszem el hogy ültél benne. )
Válasz #10221. hozzászólásra
Az a baj, hogy egy 260-as új johni 50milliós kár...
Ezmeg 300 lovas szóval átkell gondolni.
Drága de akinek újra nem tellik szerintem még egy darabig kitartanak ezek is
He me, is tudom, arra gondoltam ezzel, hogy tartományok is vannak benne.
Űltem a gépben de nem értek a jd-hez. Be is indítottam jól zúg a bele, elfogadnám csak elbírna a lazítóval
Válasz #10220. hozzászólásra
partial powershift
ez honnét villant be??????
Válasz #10220. hozzászólásra
Jaa az eladónak...ennyiért hasznátat venni föleg zöldet,nevetséges(mind két zöld )...
Tudok egy 8330-as trakit príma állapotban, 5-6000óra között van benne, elől az a lengőkaros újfajta rúgózású, powershift vagy partial powershift váltója van most nemtudom hirtelen, egyben van, jó gumikkal szép belsővel.
2006-os azthiszem. 75000euró.
Az jó ár???
Válasz #10218. hozzászólásra
Na mondjuk ittis csak akkor van szórva amikor októberben levan vágva a kukorica, nem télen
Válasz #10217. hozzászólásra
Én annyira nem hiszek az őszi/téli szárbontásban. szerintem ebben a hidegben nem nagyon bomlik a szár, tavaszra meg mennyi marad abból a kiszórt N-ból talajban?
Válasz #10209. hozzászólásra
Szerintem sem gond ha vetés elé van szórva az anyag és bedolgozva!
A lényeg, hogy folyamatosan ígykell csinálni, talajt feltölteni! Biztosan lesz műganaj ami a sorközött félúton éppen nem hasznosúl, bár szerintem nyárvégéig folyamatosan lemosódik minden esőzősnél lejjebb és adja a löketet a kultúrának.
Gyomírtásra figyelni kell hogy ne egye meg az inputot s akkor nem vész el semmi!
Plusz szántás előtti komplex-ezésre is bekell rendezkedni.
Mi ráálltunk és szerintem jó dolog! Ősztől tavaszig a 3x15-ösnek lesz elég ideje feltáródni meg más egyéb műtrágyának is nyílván, szóval a N elmegy a szárbontásra és nem veszi ki a talajból legalábbis annyit, a P és K pedig ottfogja várni a növényt.
Amikor szorúl az idő mi is alászórjuk és kész megy a vetőgép, annyi szokott még lenni, hogy sormellé megy mondjuk még 1 mázsa annyival egészül ki a történet. Így is kell tankolni csak sokkal kevesebbet és mégis kerül sormellé is.
Nagyüzemi szinten marha nagy macera a tankolgatás és germózás a vetést szájbaveri nagyon
Válasz #10215. hozzászólásra
Elsőt el ne hidd, második igaz!
Válasz #10214. hozzászólásra
Ja azért termelt 18 tonna felett a kukoricája :) illetve azért szór 5 q mas-t mert a pénzt nem számít.
Mikó Ferenc nem hisz a vetéssel egyidejű műtrágyázásban. Ő vetés előtt 2 héttel szórja ki a mas-t is, h legyen ideje feltáródni.
Válasz #10206. hozzászólásra
Igen 9540i.
Hát, nekem idén csak 21 hektár kukoricám lesz, és eléggé soványka és kötött talajba, eddig nem sok jót adott. Ősszel meglazítottuk, tavasszal megy a vetés elé NPK(relatíve sok), és odafigyelünk a gyomokra. Ha jól fog adni, akk a jövőben kukoricáz6unk nagy területen.
Válasz #10210. hozzászólásra
Csak 4 évig !
Felénk meg szinte tavaly volt először jelentős területű kukorica vetve . Van aki soha nem vet , és van aki csak 4-5 évente .
Aztán tavaly valami megmozdult , és már a területek 20-30% -át is bevetik...
Válasz #10207. hozzászólásra
2007 óta nem voltam 10 alatt de kussolok , akkor is csak azért mert kapzsi voltam és nem hittem el , hogy nem lehet 5 évig monokultúrázni ( a 18-22q-ás parcellák bebizonyitották, hogy tényleg nem lehet azóta csak 4 évig megy maga után
Válasz #10206. hozzászólásra
Pedig a műkakiszóró vetőgépeket ezért találták ki.
Ill. azért az se mind1 , h csak a sorra nyomod v az egész táblára!
Válasz #10200. hozzászólásra
idén én se fogok kétszer talajozni meg külön szórni
Válasz #10205. hozzászólásra
Ennyi !
-és ha jól emléxem te 10tonna fölött voltál kukiban , úgy hogy kussolunk !
Válasz #10202. hozzászólásra
köszi,gondolom, hogy akkor tietek már az i-s változat és persze CR motor , amit én néztem az még a sima adagolós motor
Válasz #10201. hozzászólásra
sejtettem , nagy cégnél ez megoldható de nálam nem
ezért is irtam korábban , hogy nem az a lényeg mikor és mivel , hanem hogy mennyi ganyé megy a földre
mindenki úgy szórja ahogy neki haladósabb
Válasz #10201. hozzászólásra
Már ha van 8-9 Celsius talajhőmérséklet...
Válasz #10200. hozzászólásra
Mi szánáson megyünk , a kombi mögöttünk . Ugye mikor még szórjuk a hideg talaj miatt vetni se lehetne , tehát nem számít az idő . Ha a vetés meg beindul , tényleg még egy tankolás idejére se kell vele megállni.
Ettől nincs gyorsabb .
Persze kevesebb emberrel ,ettől még más lehet a téma...
Válasz #10194. hozzászólásra
Jól tudod,de nem vagyok annyira képben a kombájnal az az egy gép amivel én nem dolgozok, az üórát nem tudom de azt hiszem 5 éves kb. és évente úgy 600 hektárt arat.
Legnagyobb szívás egyszer a kipufogó rendszer kipufogógáz visszavezetés vezérlésével volt (ha nem jól írtam majd kijavítanak)feketén füstölt egy darabig a kipufogó nem találták a hibát de végül jó lett ekkor még garanciás volt. A szalmarázó eltömődés jelző szenzorát kellet már cserélni vagy háromszor, egyszer a üzemanyagszivattyút kellet cserélni.
Gyengéje, hogy gyenge a motor, ez nagy szalmatömegnél működő szecskázó mellet jön ki, ekkor ez a teljesítmény korlátja. Mégegyszer 9550-est vennék.
Válasz #10200. hozzászólásra
de itt az első lépés a műtrágyaszórás utána kombi és 2óra múlva mehet a vetés
Válasz #10197. hozzászólásra
én úgy vok vele , hogy ha kapott egy boronát a föld , akkor még rákellene szórni a mganyét és megkombizni , mivel ezeket mind én kéne elvégezzem elég nagy időkiesés lenne ezért ahol lehetséges ott a borona után egyböl vetés , ja és ha az 5q-ás zsák fél percnél tovább tankolódik bele a vetőgépbe akkor már ökölrázás van , és mivel u. annyi idő alatt folyna bele a műganyé szóróba is+ még kikéne szórni+beledolgozni is igy haladósabb a munka
Válasz #10196. hozzászólásra
Akkor meg Pssszt ! Ne rontsd itt az üzletet !