Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz A.I. #23597. hozzászólásáraA kipuffancs az 0.05 és 0.1 tizeddel nagyobb szokott lenni a magasabb hőmérséklet miatt! Azért csodálkoztam az egyforma méreten!
Válasz Gazda 59 #23592. hozzászólásáraA szelephézag mind két szelepnél 0.35 mili ez is érdekes, a kipufogó az minimum 0.05 század milivel nagyobb szokott lenni! Szívó 0.35 akkor a kipuffancs meg 0.4 mili! Hát érdekes a dolog az tuti!
Válasz Gazda 59 #23592. hozzászólásáraKoszonom szepen csak az enyem 6 hengeres es szeretnem tudni,hogy a szivot mennyire kell allitani es a kipufogot mennyire kell allotani !!:D
Sziasztok,tudna valaki segiteni,h a hengerfejet mennyire kell meghuzni egy john deere 6506 os rol lenne szo!!:D eloreis koszonom ha valaki tudna segiteni!
Válasz lac* #23570. hozzászólásáraNem erre céloztam.
Csak a német melos is ugyanugy elbasz ezt azt...De az nem is igaz...
A problema ott kezdődik, hogy a mérnök(német/magyat egykutya) azt hiszi, hogy patika rajz szerinti darabok mennek a soron...(mert sose megy le megnézni)
Ott folytatodik, hogy nem mindig kap visszajelzést, hogy nem kivitelezhető, amit rajzolt. (sokszor nem gyártható le a darab úgy ahogy tervezte. Pelda:hegesztési összeállítasi rajzon +0 -0.5 tűrések...ez azt jelzi, a tervező sose rakott össze még semmit hegesztésre...vagy csak 3D merőgepen mérhető méretek megadása gyártáshoz)
Válasz apuci #23568. hozzászólásáraOlyan bizony nincs!!!!
Azonnal szívd vissza!!!
A német nem elbassza....csak nem úgy csinálja, mint a rajzon van!!!
(aztán ideküldi, kiderül, hogy szar...de azt is mi mérjük meg, hogy mi a baja...és mondjuk meg...persze ha mi küldünk szart, visszabasszák, aztan találd ki.mi nem volt jó...)
Válasz Gazda 59 #23567. hozzászólásáraNem én hebrákoltam,így vettem,de van rajta gyári is csak hogy megnyugtassalak!
A precíz németek csinálták a hebrákolást!
Válasz Mf-es? #23563. hozzászólásáraSzia ez minden traktornál megvan, ide kötik a homlokrakodok vissza folyóját vetőgép hidromotor vissza folyót is, persze az újabb gépeken már lentebb is van csatlakozónak hely levan dugózva.
25046 hozzászólás
Válasz A.I. #23597. hozzászólásáraA kipuffancs az 0.05 és 0.1 tizeddel nagyobb szokott lenni a magasabb hőmérséklet miatt! Azért csodálkoztam az egyforma méreten!
Válasz Ares 826 #23595. hozzászólásáraÉrdekes, ahogy mondod! 6910ben ugyan ez a motor van annak 0,35 szívó és 0,45 kipufogót ír!
Válasz Gazda 59 #23589. hozzászólásáraMilyen menetemelkedésű és milyen vastagok a hengerfej csavarok ?
Válasz Gazda 59 #23592. hozzászólásáraA szelephézag mind két szelepnél 0.35 mili ez is érdekes, a kipufogó az minimum 0.05 század milivel nagyobb szokott lenni! Szívó 0.35 akkor a kipuffancs meg 0.4 mili! Hát érdekes a dolog az tuti!
Válasz Gazda 59 #23592. hozzászólásáraVajon a 3 hengeres micinál miért nem 1-3-2 a töltési sorrend?????????
Válasz Gazda 59 #23592. hozzászólásáraKoszonom szepen csak az enyem 6 hengeres es szeretnem tudni,hogy a szivot mennyire kell allitani es a kipufogot mennyire kell allotani !!:D
Válasz picus #23591. hozzászólására
Lenne meg egy kerdesem a szelepeket mennyire kell allitani?? Tudna valaki segiteni??
Válasz Gazda 59 #23589. hozzászólásáraKoszonom a gyors segitsegeteket ;)
Válasz Slax #23587. hozzászólására Javítom
Válasz Slax #23587. hozzászólásáraIgazad van!
Válasz Gazda 59 #23586. hozzászólásáraBiztos? Mert az átváltó szerint 110 ft. az 149,1 nm.
Válasz picus #23585. hozzászólásáraSzia nm-ert jelentenek az értékek.
Sziasztok,tudna valaki segiteni,h a hengerfejet mennyire kell meghuzni egy john deere 6506 os rol lenne szo!!:D eloreis koszonom ha valaki tudna segiteni!
Válasz bandigh #23580. hozzászólásáraLapos vágó,kalapács megoldotta.
Válasz mtz1221 #23581. hozzászólásáraAzért van ott is néhány.
Válasz bandigh #23580. hozzászólására....hátha letörik...
Válasz Nyomasek Bobo #23571. hozzászólásáraHol láttát te német melóst ? Akit annak gondolsz az tőletek/tőlünk kivándorolt értelmeségi melósok.
Válasz Gazda 59 #23574. hozzászólásáraAztàn T-szár és mindkét ágára egy hosszú cső
Üdv.mindenkinek.Tudna nekem valaki segíteni! 2056 kombájnhoz keresek szecskázó tengelyt vagy szecskázót. Köszönöm.
Válasz Nyomasek Bobo #23569. hozzászólásáraNa azért én is láttam onnan hozott gépeken kókányolást!
Azok se különbek,ez szerintem csak legenda.
Válasz kukaccsosz #23575. hozzászólásáraSzia privátba tudok adni egy tel számot elektronika javításra.
Válasz kukaccsosz #23575. hozzászólásáraSzabit Kft egy telefont megér.
John Deere kombájn elektromos vezérlő egységet lehet javítani?
RCU1 egység úgy néz ki nem működik.
Valakinek ötlet, info?
Válasz Mf-es? #23572. hozzászólásáraSzemből üsd meg rendesen kalapácsal meg bronzal vagy aluminium dornival.
Válasz Nyomasek Bobo #23571. hozzászólásáraPersze van ilyen,de attól még fényévekre vagyunk tőlük(és távolodunk).
Válasz Gazda 59 #23565. hozzászólásáraIgen,erre gondoltam én is.Tettem egy próbát,az 1600 Nm-es dewalt ütve csavarozó nem bírta kitekerni.
Válasz lac* #23570. hozzászólásáraNem erre céloztam.
Csak a német melos is ugyanugy elbasz ezt azt...De az nem is igaz...
A problema ott kezdődik, hogy a mérnök(német/magyat egykutya) azt hiszi, hogy patika rajz szerinti darabok mennek a soron...(mert sose megy le megnézni)
Ott folytatodik, hogy nem mindig kap visszajelzést, hogy nem kivitelezhető, amit rajzolt. (sokszor nem gyártható le a darab úgy ahogy tervezte. Pelda:hegesztési összeállítasi rajzon +0 -0.5 tűrések...ez azt jelzi, a tervező sose rakott össze még semmit hegesztésre...vagy csak 3D merőgepen mérhető méretek megadása gyártáshoz)
Válasz Nyomasek Bobo #23569. hozzászólásáraMég a végén kiderül mi vagyunk az ész, nem pedig a német ipar telepvégi hátsó összeszerelő üzeme
Válasz apuci #23568. hozzászólásáraOlyan bizony nincs!!!!
Azonnal szívd vissza!!!
A német nem elbassza....csak nem úgy csinálja, mint a rajzon van!!!
(aztán ideküldi, kiderül, hogy szar...de azt is mi mérjük meg, hogy mi a baja...és mondjuk meg...persze ha mi küldünk szart, visszabasszák, aztan találd ki.mi nem volt jó...)
Válasz Gazda 59 #23567. hozzászólásáraNem én hebrákoltam,így vettem,de van rajta gyári is csak hogy megnyugtassalak!
A precíz németek csinálták a hebrákolást!
Válasz apuci #23566. hozzászólásáraMinek hebrákolni??? amikor megvan a gyári pontja minden gépen.
Válasz Mf-es? #23552. hozzászólásáraNekem is az olajbeöntő oldalára van rá hegesztve egy csonk.
Válasz Mf-es? #23563. hozzászólásáraSzia ez minden traktornál megvan, ide kötik a homlokrakodok vissza folyóját vetőgép hidromotor vissza folyót is, persze az újabb gépeken már lentebb is van csatlakozónak hely levan dugózva.
Válasz Mf-es? #23563. hozzászólásáraAz udvarban nincs 00 széria csak 10es...
Válasz Drisa #23562. hozzászólásáraIgen,de 6800-ra kellene.Ott nincs az a dugó.
Válasz Mf-es? #23552. hozzászólására6820-on volt egy vak dugó hátul kicsit jobbra a pótkocsi vonó sínen belül, mi oda építettük ki gyors csatlakozóra.
Válasz Mf-es? #23559. hozzászólásáraA sapkába van beleoltva.
Válasz bandigh #23558. hozzászólásáraHolnap ha nem felejtem.
Válasz RkTomi #23554. hozzászólásáraA csonk van megfúrva,vagy a sapka?
Válasz RkTomi #23557. hozzászólásáraEgy képet csinálhatnál a módszerről
Válasz bandigh #23556. hozzászólásáraIgen 120,190 és a 310-es is.
Válasz RkTomi #23554. hozzászólásáraAz R-eseken is?
Válasz majorferi33 #23553. hozzászólásáraOké. A lényeg hogy rendben van.
Válasz Mf-es? #23552. hozzászólásáraLegjobb megoldás a olaj betöltő nyílás . Nekünk mindenen így van.
Válasz RkTomi #23530. hozzászólásáraLaptop oldotta meg a hibát szofver frissítés
6800-as traktorba,hova lehet tenni a hidraulika visszatérő csonkot?
Válasz Charlie Firpo #23550. hozzászólásáraKöszönöm, de szerintem a festő megoldja. Más forrásból már utána kérdezett.
Válasz Papa951 #23549. hozzászólásáraÉn éppen most javitok kramp-os festékkel 2254 -est,624008 kr a cikkszáma.Szerintem ugyanaz kell a traktorra is
JD 6400 (zöld)színkódja érdekelne. Tudja valaki?