Válasz #9924. hozzászólásra
85 foknál nyit ki a termosztát teljesen.
az nem meleg
az alapjárati ingadozásod meg hogy nem indul az egy vezérlőszelep probléma
Te vágod a hibakódokat??Mert a múltkor nekem is kidobott 1 hidraulikás hibakódot de a könyvében nem volt benne de már abba hagytaelfelejtettem felírni,de a főnök lehet hogy tudja
Na kéne 1 kis segítség? jd 6330 pr-van 6 hónapja szarakszik a motorja melegszik, most már ott tartok hogy kicseréltem a viszkot és a termosztátot és ugyan úgy melegszik a motor. Most 2 hónapja pedig néha nem akar beindulni a motor és ha beindul munka közben ha alapjáraton jár akkor fel-le megy az alapjárat, így kivettük a tankot és a szűrőt és kitakarítottuk,és utána is ugyan az a probléma. Most lecseréltem a tápszívagyút és ugyan olyan, (nem indult vele). De biztos üzemanyag-ellátó rendszer problémája van. De micsoda kérdezném?
Hello! Lenne egy olyan kérdésem hogy egy 6110.-es john Deere mennyire jó gép? Illetve műtrágyaszórós monosemnél megpakolva hogy viselkedik a gép. Elbírja a hidraulikája?
Van egy John Deree Lanz md18s típusú kis parcella kombájnom. Szerintetek el bírna e egy 3soros kukorica adaptert? Mekkora lyukú rosta kell a kukoricához? Van aki tud 3 soros adaptert? Válaszotokat előre is köszönöm!
Kibírják persze, ahogy az atók is 5-600ezer km-et, viszont nagyjavítással! vagy legalábbis komolyabb ráfordításokkal, legyen szó üzemanyagrendszerről, vagy váltóról hajtásról akármiről, minden milliós tétel.
Elméletileg ezek is kifutnak 2-30ezer üzemórát, kérdés hogy melyik fődarabjuk lesz még gyári érintetlen érted.
Eldobósra vannak ezek tervezve a nyugati élethez, ahol cserélik őket folyamatosan addig ameddig gyakorlatilag költeni sem kell rájuk semmitsem, de egy idő után amikor már a ráfordítás-amortizáció többe kerül mint a haszna ami az elvégzett munkából ered akkor az már régen rossz tudod.
és azért adják horror áron az alkatrészeket, hogy ne is akarja annyira megvenni a paraszt, hanem cserélje mihelyst tudja, valami a végén úgyis rákényszerűl, hogy belenyúljon a lecsoba és kinyissa a pénztárcáját.
Autóknál ugyanez van.
Meglehetne csinálni mindent úgy hogy majdnem sohasem volna baja, de kinek érdeke az!?!?!? akihez dől a pénzünk annak nem!
Én bennevolnék, hogy legyen mittudomén 10-20%-al rágább a traktor, de minden olyan része ami kopik szétesik megellik legyen vastagabb erősebb rászámolt, nem inkább alulméretezett, tehát a méretgazdaságosságot felejtsék el. Dehát ilyen nemlesz soha.
Erre pedig a legjobb példa a John Deere maga. A legelső szallagról legurult traktortól a 90-es évek végéig voltak igazán jó traktorjaik, azóta meg nagyon lesüllyedt a tartósság és megbízhatóság, de nagyonnagyon! (nem mellesleg ezt JD fanatikus tulajok mondják és vallják)
dehát ezvan.
Egy nagygép van még ami bitang az a Versatile csuklós nagygépe
Ez igaz-lenne csak szerintem nem egy traktor üzemelési idejét kell levetíteni autókra mert azok annyit nem bírnak.
Mennyi egy autó átlagsebessége? 50km/h?
legyen annyi. Akkor 10000 üzemóra alatt 500000km-et teszel meg vele. A mai autók sajnos 2-300ezerre vannak kitalálva maximum és kész.
Mondjuk sok traktor is 4-5ezer óráig üzemeltethető nagyobb költségek ráfordítása nélkül manapság
A minap beszélgttem egyik nem messzi cimborámmal, 2007-es 7430Premium johnija van. Eldolgozgat vele, ami eszköze van azokhoz jó a szeker.
de vett mellé egy ócsóbbat hogy megoszoljon a munka, mert szerinte igensokat megy a gépe(most van benne valami 3000óra)
No szóval egy 180-as iat traktort hozott mellé, rendberakta végül nem is lett ócsó a mutatvány de egyben van a gép mostmár és bevethető lesz.
Minden eszközzel jbban megy mint a premium ráadásul kevesebbet fogyaszt egyértelműen!
látom emlegettetek. nem szívesen válok meg tőle, csak nagyobbat akarok. szívem szerint megtartanám ezt is. február környékén, ha sikerül találni másikat, akkor kerül piacra
Mert ez a kis kép naponta viszi a kislányom a frankelba bajára oda vissza 60km naponta kétszer. 180Ekm-nél csak kopó alkatrészt cseréltem, és a kötelezőket.
25084 hozzászólás
Válasz #9932. hozzászólásra
A magasnyomású szivattyúba van belecsavarva 2 db imbusz csavarral
Válasz #9932. hozzászólásra


A km-óra mellett
Válasz #9927. hozzászólásra

azta kur.. már megzavarodnék olyankor
Válasz #9925. hozzászólásra
ECU-kódot ír???
Válasz #9928. hozzászólásra
és az hol található?
Válasz #9929. hozzászólásra
105 foknál jelez hogy meleg a víz!!!
Válasz #9926. hozzászólásra
80 foknál soha nem ment feljebb bárhogy kínoztam, most pedig ha 25 fokba szántok képes 91-ig felmenni.tavaszal volt rá példa
Válasz #9921. hozzászólásra
Vágom-vágom!!!
Válasz #9924. hozzászólásra
85 foknál nyit ki a termosztát teljesen.
az nem meleg
az alapjárati ingadozásod meg hogy nem indul az egy vezérlőszelep probléma
Válasz #9926. hozzászólásra

akkor szál
ltam ki letakarítani róla a motyót
Nekem nyáron tárcsázás közben 106-ra is felment
Válasz #9923. hozzászólásra


Bele volt fagyva a víz


Ez neked meleg???
Válasz #9919. hozzászólásra
ja vannak de az üzemanyagról nincs kód.
Válasz #9920. hozzászólásra
na ez lenne 1 évvel ezelőttről és most ebbe a hidegbe pedig 83-84 fokig is fel megy.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=x2F2UegGD-o
Válasz #9918. hozzászólásra

A mutatóst kell figyelni!
Remélem nem a kis TV-n nézed a hőfokot,mert az csak sacclós
Válasz #9919. hozzászólásra

de már abba hagyta
elfelejtettem felírni,de a főnök lehet hogy tudja
Te vágod a hibakódokat??Mert a múltkor nekem is kidobott 1 hidraulikás hibakódot de a könyvében nem volt benne
Válasz #9918. hozzászólásra
És mi az a vízhőfok ami melegnek számít??
Válasz #9918. hozzászólásra
Hibakódod van??
Na kéne 1 kis segítség? jd 6330 pr-van 6 hónapja szarakszik a motorja melegszik, most már ott tartok hogy kicseréltem a viszkot és a termosztátot és ugyan úgy melegszik a motor. Most 2 hónapja pedig néha nem akar beindulni a motor és ha beindul munka közben ha alapjáraton jár akkor fel-le megy az alapjárat, így kivettük a tankot és a szűrőt és kitakarítottuk,és utána is ugyan az a probléma. Most lecseréltem a tápszívagyút és ugyan olyan, (nem indult vele). De biztos üzemanyag-ellátó rendszer problémája van. De micsoda kérdezném?
Tudna valaki ajánlani egy olyan john deere traktor ami pótkocsizni is jó meg vetni is, cambridge henget húzgálni? Én egy 80-120lóig gondolkodtam...
Válasz #9914. hozzászólásra





mondjuk ott a dojc a mono-val a 2 hátsóján ment volna olyan tempóval...
Válasz #9914. hozzászólásra
itt néha a földön hegynek felfele indulva kiemeli az elejit,de az már tényleg hegy,de ha üres a műkaki és a vetőmag se sok benne közuton semmi gond
Válasz #9913. hozzászólásra




Átláttam a kereke alatt. És nem ittam semmit!
Válasz #9912. hozzászólásra



no-no,a hatcilist meg pláne nem
Válasz #9910. hozzászólásra

februárba!
havat turod
kukkot nyomod
Válasz #9910. hozzászólásra
No,most ne úgy értsd kedves BARÁTOM,hogy minden felemeléskor megemeli az orrát! De az úton menve meg tudja lengetni.
Válasz #9909. hozzászólásra




<---no-no,ezzel vetettünk már sokezer hekit a maximával
Válasz #9908. hozzászólásra
Anemkönnyűűűű! A 6 cylinderes valtra is bólogat véle.
Válasz #9907. hozzászólásra

Bezzeg,a Maxima
Válasz #9906. hozzászólásra
A mono nem nagyon nehéz,a kis dojc is vitte vidáman!
Válasz #9905. hozzászólásra


A hidraulikájával nem lesz gond,de ha felöntöd műtrágyával akkor sújt is kel pakolni az elejére 1 keveset
Hello! Lenne egy olyan kérdésem hogy egy 6110.-es john Deere mennyire jó gép? Illetve műtrágyaszórós monosemnél megpakolva hogy viselkedik a gép. Elbírja a hidraulikája?
Van egy John Deree Lanz md18s típusú kis parcella kombájnom. Szerintetek el bírna e egy 3soros kukorica adaptert? Mekkora lyukú rosta kell a kukoricához? Van aki tud 3 soros adaptert? Válaszotokat előre is köszönöm!
Válasz #9902. hozzászólásra
Kibírják persze, ahogy az atók is 5-600ezer km-et, viszont nagyjavítással! vagy legalábbis komolyabb ráfordításokkal, legyen szó üzemanyagrendszerről, vagy váltóról hajtásról akármiről, minden milliós tétel.
Elméletileg ezek is kifutnak 2-30ezer üzemórát, kérdés hogy melyik fődarabjuk lesz még gyári érintetlen érted.
Eldobósra vannak ezek tervezve a nyugati élethez, ahol cserélik őket folyamatosan addig ameddig gyakorlatilag költeni sem kell rájuk semmitsem, de egy idő után amikor már a ráfordítás-amortizáció többe kerül mint a haszna ami az elvégzett munkából ered akkor az már régen rossz tudod.
és azért adják horror áron az alkatrészeket, hogy ne is akarja annyira megvenni a paraszt, hanem cserélje mihelyst tudja, valami a végén úgyis rákényszerűl, hogy belenyúljon a lecsoba és kinyissa a pénztárcáját.
Autóknál ugyanez van.
Meglehetne csinálni mindent úgy hogy majdnem sohasem volna baja, de kinek érdeke az!?!?!? akihez dől a pénzünk annak nem!
Én bennevolnék, hogy legyen mittudomén 10-20%-al rágább a traktor, de minden olyan része ami kopik szétesik megellik legyen vastagabb erősebb rászámolt, nem inkább alulméretezett, tehát a méretgazdaságosságot felejtsék el. Dehát ilyen nemlesz soha.
Erre pedig a legjobb példa a John Deere maga. A legelső szallagról legurult traktortól a 90-es évek végéig voltak igazán jó traktorjaik, azóta meg nagyon lesüllyedt a tartósság és megbízhatóság, de nagyonnagyon! (nem mellesleg ezt JD fanatikus tulajok mondják és vallják)
dehát ezvan.
Egy nagygép van még ami bitang az a Versatile csuklós nagygépe
SANGERG , szerintem a mai traktorok 10000 uo t is kibirjak
Válasz #9899. hozzászólásra
Fiat nem iat
Válasz #9897. hozzászólásra
Ez igaz-lenne csak szerintem nem egy traktor üzemelési idejét kell levetíteni autókra mert azok annyit nem bírnak.
Mennyi egy autó átlagsebessége? 50km/h?
legyen annyi. Akkor 10000 üzemóra alatt 500000km-et teszel meg vele. A mai autók sajnos 2-300ezerre vannak kitalálva maximum és kész.
Mondjuk sok traktor is 4-5ezer óráig üzemeltethető nagyobb költségek ráfordítása nélkül manapság
A minap beszélgttem egyik nem messzi cimborámmal, 2007-es 7430Premium johnija van. Eldolgozgat vele, ami eszköze van azokhoz jó a szeker.
de vett mellé egy ócsóbbat hogy megoszoljon a munka, mert szerinte igensokat megy a gépe(most van benne valami 3000óra)
No szóval egy 180-as iat traktort hozott mellé, rendberakta végül nem is lett ócsó a mutatvány de egyben van a gép mostmár és bevethető lesz.
Minden eszközzel jbban megy mint a premium ráadásul kevesebbet fogyaszt egyértelműen!
Válasz #9896. hozzászólásra
mer igen?
Válasz #9889. hozzászólásra
még szép h 180ezerig csak kopóalkatrész kellett! Akkor még épp h túl van a bejáratáson egy kocsi!
Válasz #9851. hozzászólásra


...Most már sejthetitek miért volt idén is a legtöbb gépvásárlás ismét Baranyában


Jaa ,de a Virág "anál" inkább
Válasz #9894. hozzászólásra
ok
Válasz #9890. hozzászólásra
Értesíts okvetlen. Megnézném..
Válasz #9891. hozzászólásra

ja,kész,majd elválik meddig megy
Válasz #9887. hozzászólásra
És egy rakás szar is...
Válasz #9887. hozzászólásra
megforgadtad? marad úgy ?
Válasz #9850. hozzászólásra
látom emlegettetek. nem szívesen válok meg tőle, csak nagyobbat akarok. szívem szerint megtartanám ezt is. február környékén, ha sikerül találni másikat, akkor kerül piacra
Válasz #9882. hozzászólásra
Mert ez a kis kép naponta viszi a kislányom a frankelba bajára oda vissza 60km naponta kétszer. 180Ekm-nél csak kopó alkatrészt cseréltem, és a kötelezőket.
Nem teszi be a videót :(
http://www.facebook.com/video/video.php?v=237628609634464
Válasz #9884. hozzászólásra

autopower volt vazze
az fos mind!