Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR412.88 FtUSD404.37 FtCHF439.95 FtGBP492.13 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Figyumár koma!
Ha xar idő lenne mi a lótúrót kezdtetek volna ezzel a sok kintlévőséggel????
Valami nagyon nemjó, vegyél igénybe bérmunkát, 4-5kombájnnal kell az ilyet letolni mert ha normális a termésed,odaadtál neki mindent aitkell akkor olyat buksz hogy becsődölsz.
Búzák alá kétsor rövidtárcsa oszt góóóó???
mennyi komplexet szórsz ki alá?
Bazzeg ha szántani kellene ezt a sok fődet rég becsukhanád a bótot.
Miért nincs egyetlen egy angliai john deeren levego fék és felso huzato? Nem kell nekik? És ezt kulon rászerelteni mennyibe fájna tudja valaki?
Ěs amugy mi a véleményetek az angliai 1-2éves traktorokrol beválnak nincs hiba veluk? (6630pr,6830pr)Miért adja el az angol 1000 uzemorásan?
Írjátok már meg légyszi, melyik az a JD típus 125-145Le
között ami (szinte elnyűhetetlen). Csak 1991-2000 évjárat
érdekel mert akkor a jövő heti utamon azokból is megnézek párat. Köszi......
Látom Ti is szerettek három gömb vaníliát kérni, úgy, hogy abból kettő csokoládé legyen... De akkor legalább még idén hazakerül a gép. Mivel nyúzzátok elsőre? Remélem tudunk majd csemegézni látnivalóból.
Hetek óta trélert kajtat a magtár, végre megvan, aki tudja vinni. Ha ráértünk volna, akk elhoztuk volna lábon, de még mindig nyomjuk ezerrel a vetést. Bár, ma végeztünk is...volna, ha nem találtuk volna ki, h a ma belekóstolt napratábla egy részét is bevetjük búzával. Így naprát aratunk 2-3 napig, 7főn pont jó lesz. Aztán maradt 27 hektár cirok, de az még ráér, mert vizes.
Jah éa ha most tényleg igaz a hír akkor tökéleteset választottál! Ezt és a 9240est javasoltam volna én is. De ez újabb teknika de még nem az a nagyon agyon baszkurázott minden hülyeséggel. Szóval faxa!
Új gumi kell rá!
Használton nincs elég futó, ennek meg dolgoznia kell majd betyárúl!
80-90%-os használt meg honnan a viharból lenne tökéletes hibátlan állapotban? Még németek sem cserélnek le ilyen gumikat
Köszi Feribácsi gondoltam arrais, de végülis egy 8270Xtra 2004-es évjáratú piroska lett a befutó.
Kezdhetem rögtön körbegumizással, egykét javítanivalóval, de úgy érzem jó választás volt.
Bízom benne hogy igazolja majd ezt az élet és az évek.
A gumit szeretném lesöpörni róla egyenlőre ez a cél.
Ha esetleg marha jól tolerálná ezt akkor jöhet a következő
Heló! Bátmonostori Szekeres honlapján van 1 öregebb 9240 ferga, évek óta ott van a kereskedőnél.Biztos van hibája de éppen ezért,lehet benne ráció!Nézzél rá!
Ennyi pénzért ha 5 év múlva még költeni kell rá akkor sem nagy gond szerintem. Most 11 millából mit veszel újonnan? Egy 110-120 lovas gépet... Ebben meg van egy kevés óra, mert 4700-nak nem szabadna soknak lenni benne. lehet hogy használt, de a Tied is ment már eleget tudtommal nagy hiba nélkül. Persze benne a rizikó de ahogy itt sorolni szoktad, azért azt Ti amennyire lehet kiküszöbölitek.
Olcsóbból nemnagyon.
Persze lett volna ócsóbb ilyen nagy amin nemkell egyből gumit cserélni, cserébe kituggya hányadik garnitúra lenne rajta bizonytalan üzemórákkal, sokkal nagyobb kockázattal.
Persze lehet mostis jól belenyúltam és tönkre fog tenni úgy idegileg mint anyagilag, sajnos a használtgépvásár már csak ilyen, de a reális dolgokat figyelembevéve a kockázatot kilehet szűrni részben, de akkoris.
Kipróbáltam én a gépet ahogy csak tudtam, jól meggyilkolásztam kapart ahogy kell
Jónak mutatkozott minden remélem ha felakasztom a tárcsát akkorsem lesz semmi gebax egyik powernél sem pl...
Különben meg érdekes, hogy a kisgépek arányaiban sokkal drágábbak mint a nagyok.
Most számolgatok, hogy 4zsír új nagy ballonos gumival, full végigszervízelve minden folyadék olaj szűrő kicserélve, bekalibrálva, új lakatokkal mittudomén minden amit csak kell kicserélve, és 11-ből feláll a gép persze nettó
Olyat vegyél neki amit nem un meg és amitől megszereti a gépészkedést. Utána már sima ügy. Nekem még szerencsém volt mert én az 50-essel tanultam, ha már akkor a 82-es lett volna akkor lehet hogy nem maradnék a pályán, mert ezt kicsit nem szeretem hogy finom legyek.
25046 hozzászólás
Válasz #9695. hozzászólásra
Ezeknek már az a váltója van ami a 6920S-ben van( egy nagy rakás sz.r)???? Vagy még szinkron???
Válasz #9683. hozzászólásra
Figyumár koma!
Ha xar idő lenne mi a lótúrót kezdtetek volna ezzel a sok kintlévőséggel????
Valami nagyon nemjó, vegyél igénybe bérmunkát, 4-5kombájnnal kell az ilyet letolni mert ha normális a termésed,odaadtál neki mindent aitkell akkor olyat buksz hogy becsődölsz.
Búzák alá kétsor rövidtárcsa oszt góóóó???
mennyi komplexet szórsz ki alá?
Bazzeg ha szántani kellene ezt a sok fődet rég becsukhanád a bótot.
Válasz #9692. hozzászólásra
No az előbb jól megsz....tott a gép!
A légfék fél milla.
Válasz #9690. hozzászólásra
6900-6810-6910
Válasz #9690. hozzászólásra
6900-6810-6910
Válasz #9690. hozzászólásra
6900-6810-6910
Miért nincs egyetlen egy angliai john deeren levego fék és felso huzato? Nem kell nekik? És ezt kulon rászerelteni mennyibe fájna tudja valaki?
Ěs amugy mi a véleményetek az angliai 1-2éves traktorokrol beválnak nincs hiba veluk? (6630pr,6830pr)Miért adja el az angol 1000 uzemorásan?
Válasz #9677. hozzászólásra
http://gumiabroncs.lap.hu/
JD Rajongóknak
Írjátok már meg légyszi, melyik az a JD típus 125-145Le
között ami (szinte elnyűhetetlen). Csak 1991-2000 évjárat
érdekel mert akkor a jövő heti utamon azokból is megnézek párat. Köszi......
Válasz #9687. hozzászólásra
Szerencsétek lett az idővel, az is kell néha.
Válasz #9686. hozzászólásra
Nem vagyok oda a fagyiért.
Elsőre valszeg a Centaurt próbáljuk ki, utána a lazítónkat, majd miután a lazítónk darabjaira esett, kérek demogépeket.
Válasz #9684. hozzászólásra
Erre meg mostanában vágták le a másodvetéseket. Az időjárás még engedné h várjunk vele, de 8as a vize, így holnap 2 géppel nekiesünk.
Válasz #9683. hozzászólásra
Látom Ti is szerettek három gömb vaníliát kérni, úgy, hogy abból kettő csokoládé legyen... De akkor legalább még idén hazakerül a gép. Mivel nyúzzátok elsőre? Remélem tudunk majd csemegézni látnivalóból.
Válasz #9680. hozzászólásra
jah hogy ez a JDs topic. Na mind1!
Válasz #9683. hozzászólásra
Erre talpon már csak a paraszt van, kocsma előtt...utána nem biztos.
Válasz #9659. hozzászólásra
Hetek óta trélert kajtat a magtár, végre megvan, aki tudja vinni. Ha ráértünk volna, akk elhoztuk volna lábon, de még mindig nyomjuk ezerrel a vetést. Bár, ma végeztünk is...volna, ha nem találtuk volna ki, h a ma belekóstolt napratábla egy részét is bevetjük búzával. Így naprát aratunk 2-3 napig, 7főn pont jó lesz. Aztán maradt 27 hektár cirok, de az még ráér, mert vizes.
Válasz #9677. hozzászólásra
Csak azért kérdeztem Így ,mert ott van a lerakata nem messze Tőled és elég jó árai vannak az mg gumiknak
és még valami csak új van náluk...
Válasz #9679. hozzászólásra
Válasz #9677. hozzászólásra
nézted az az oldalt amit belinkeltem a jd-s topikba? Van rajta használtgumi választék.
Válasz #9677. hozzászólásra
Tudok gumit..mindenmegye megegyezünk..
Válasz #9673. hozzászólásra
Jah éa ha most tényleg igaz a hír akkor tökéleteset választottál! Ezt és a 9240est javasoltam volna én is. De ez újabb teknika de még nem az a nagyon agyon baszkurázott minden hülyeséggel. Szóval faxa!
Új gumi kell rá!
Használton nincs elég futó, ennek meg dolgoznia kell majd betyárúl!
80-90%-os használt meg honnan a viharból lenne tökéletes hibátlan állapotban? Még németek sem cserélnek le ilyen gumikat
Válasz #9673. hozzászólásra
Máté a marsó gumicentrumnál néztél már gumi árakat???
Válasz #9673. hozzászólásra
Oké!Dolgozzon sokat!
Válasz #9673. hozzászólásra
Szia!
Használt vagy új gumában gondolkodol?
Válasz #9672. hozzászólásra
Köszi Feribácsi gondoltam arrais, de végülis egy 8270Xtra 2004-es évjáratú piroska lett a befutó.
Kezdhetem rögtön körbegumizással, egykét javítanivalóval, de úgy érzem jó választás volt.
Bízom benne hogy igazolja majd ezt az élet és az évek.
A gumit szeretném lesöpörni róla egyenlőre ez a cél.
Ha esetleg marha jól tolerálná ezt akkor jöhet a következő
Válasz #9662. hozzászólásra
Heló! Bátmonostori Szekeres honlapján van 1 öregebb 9240 ferga, évek óta ott van a kereskedőnél.Biztos van hibája de éppen ezért,lehet benne ráció!Nézzél rá!
Válasz #9668. hozzászólásra
szóval három betű és nem kék
Válasz #9667. hozzászólásra
Nem akarom elkiabálni.
Válasz #9666. hozzászólásra
ha holnap után költ rá és utána sokáig nem akkor is ok... de ha holnap után és hétfőn és minden héten szerdán... na akkor már gáz van
Válasz #9664. hozzászólásra
Már próbáltam is, lehet hogy nem azt, de olyan kelllllllllllllll.................
Válasz #9663. hozzászólásra
Ismerek még valakit aki pont ugyanígy incselkedik itt a fórumon
Válasz #9665. hozzászólásra
ha 5 év akkor jó,de már holnapután
Válasz #9660. hozzászólásra
Ennyi pénzért ha 5 év múlva még költeni kell rá akkor sem nagy gond szerintem. Most 11 millából mit veszel újonnan? Egy 110-120 lovas gépet... Ebben meg van egy kevés óra, mert 4700-nak nem szabadna soknak lenni benne. lehet hogy használt, de a Tied is ment már eleget tudtommal nagy hiba nélkül. Persze benne a rizikó de ahogy itt sorolni szoktad, azért azt Ti amennyire lehet kiküszöbölitek.
Válasz #9663. hozzászólásra
Á Sanyi bácsi addigra elfelejted...
Válasz #9662. hozzászólásra
majd a tavasszal..
Válasz #9661. hozzászólásra
tedd meg!
Hagy lássunk mást is
Válasz #9660. hozzászólásra
De ha be tenném a linket.., tényleg traktort váltaná.
Válasz #9656. hozzászólásra
Olcsóbból nemnagyon.
Persze lett volna ócsóbb ilyen nagy amin nemkell egyből gumit cserélni, cserébe kituggya hányadik garnitúra lenne rajta bizonytalan üzemórákkal, sokkal nagyobb kockázattal.
Persze lehet mostis jól belenyúltam és tönkre fog tenni úgy idegileg mint anyagilag, sajnos a használtgépvásár már csak ilyen, de a reális dolgokat figyelembevéve a kockázatot kilehet szűrni részben, de akkoris.
Kipróbáltam én a gépet ahogy csak tudtam, jól meggyilkolásztam kapart ahogy kell
Jónak mutatkozott minden remélem ha felakasztom a tárcsát akkorsem lesz semmi gebax egyik powernél sem pl...
Válasz #9658. hozzászólásra
Valami hír is van róla végre, igazából epekedve várom a beszámolódat mióta mondtad hogy megvettétek
Mi 7főn hozzuk a QT-t, végre!
Válasz #9654. hozzászólásra
Olcsóbból is.
Az öreged most úgy látná ahogy én..
Válasz #9654. hozzászólásra
Ezen okból gépesítettünk túl egy kicsit... Abból az árból egy MTZ-t tudtunk volna venni. Kisebb gép is elég lett volna pedig.
Válasz #9652. hozzászólásra
Odafigyelek.....nehogy elmenjen a kedve.
Különben meg érdekes, hogy a kisgépek arányaiban sokkal drágábbak mint a nagyok.
Most számolgatok, hogy 4zsír új nagy ballonos gumival, full végigszervízelve minden folyadék olaj szűrő kicserélve, bekalibrálva, új lakatokkal mittudomén minden amit csak kell kicserélve, és 11-ből feláll a gép persze nettó
Válasz #9651. hozzászólásra
Majd itthon lesz..nem kiabálom el, kinéztem már 1-t.
Válasz #9650. hozzászólásra
Olyat vegyél neki amit nem un meg és amitől megszereti a gépészkedést. Utána már sima ügy. Nekem még szerencsém volt mert én az 50-essel tanultam, ha már akkor a 82-es lett volna akkor lehet hogy nem maradnék a pályán, mert ezt kicsit nem szeretem hogy finom legyek.
Válasz #9650. hozzászólásra
és akkor konkrétan mik teccenek?
Válasz #9649. hozzászólásra
Ráadásul ez már marad, a gyerek nő, majd cseréli ha megunja, 3-4 év múlva már dolgozhat suttyomban.
Válasz #9648. hozzászólásra
Nézz szét ferga fronton!
4260 meg 4270!!!! 6hengeres szívó Perkins motor, 105 meg 115 lóerő, mechanikus váltó. Egyszerű és örök élet meg egy nap!
Kérdezzed Kutyalacit Ő egy ilyenen dolgozott sokat, igaz az csak 4hengeres turbós volt, de a lényeg ugyanaz