Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR407 FtUSD392.16 FtCHF434.03 FtGBP489 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #9314. hozzászólásra
Egyébként a Hód-mezőgazda mellett lakom ( Axiál birtok )
szoktam érdekes dolgokat látni....
Hol az Axion 820-ast húzzák befele a műhelybe, hol a 900-as Fendt-eket.
Volt olyan helyzet amikor az 5 db 926-930-ból 4 db állt
bent szétszedve váltó és lehajtás problémával.
Volt amelyiknek úgy felforrt a váltója, hogy eldurrant
mellette a műanyagtank, csak erről nem szól a fáma.
Ha megtudnák, hogy ilyen információt elkottyant bárki az
ott dolgozók közül, másnap ülne a lapáton....
Válasz #9311. hozzászólásra
majdnem az összes kamionba a zf gyárt váltót, akkor az mind xar lenne?
Az nh-ba alighanem gima váltó van, na az tényleg nem nagy eresztés
Válasz #9305. hozzászólásra
miért rossz a zf váltó?
vagy csak automatában rossz?
Nálam volt próbán axion, annak szerintem nagyon jó a váltója, a fogyasztása meg a teljesítménye is jó volt a kékhez képest
Válasz #9308. hozzászólásra
Nem akarom az MX magnumot kritizálni, mert soha nem volt
nekünk és még csak nem is dolgoztam vele....
Az egyik ismerősömnek volt, de az úgy szidja mint a bokrot.
2008-ban vásárolták újonnan, és több milliót költöttek rá idáig a 2500 üzemóra alatt, de most betelt a pohár.
Becserélték egy 930-as Fendt-re.
Az axiál honlapján meg is lehet tekinteni az MX-310-est,
a használt gépek között.
Egyébként a régi 270-es Magnumja még mindig megvan, azért ez is csak jelent valamit ha ennyire ragaszkodik hozzá.
Amerikait kell venni és a többit el kell felejteni...Ami tuti amérikás az az MX Magnum ,ezek dedikálva vannak szó szerint...200 Le.ben minek vennél új JD-t amikor MX-et vehetsz (de csak Magnumot) 8-9 -ért kb 5000 órával ...A 200-at meg nem lehet megölni mert a nagyobbakban is ez a váltó van benne...A gyerekbetegségeit meg elmondom szívesen...Kettő db is csak 16-19-ből meg van és akkor az is egy flotta...A szervíz héttért nézd meg a környéken ill van e maszek aki ezt is elválalná...Szanbergnek is ilyent kellene venni(ne csak én szívjak,de ez most csak poén) motort, váltót elektronikát ,fülkét nem lehet kinyírni és potozni is lehet vele ,ja és nem csak a betonon...
mindenféle kereskedelmi egyezmények, EU-s kötelező gyártási hányad, meg egyéb megállapodások elvileg lehetnek ennek az okai, ki tudja, hogy hol milyen összefonódások vannak.
de tény, hogy ettől nem tűnik olcsóbbnak a gép.
Valaki mostmár tegyen rendet itt a fejekben! (az enyémben is)
Mi értelme lenne annak, hogy ha a JD fejleszt magának egy saját fokozatmentes váltót, akkor amerikába azzal vigye a gépeit, de európába vegyen meg pénzért egy másik gyár fejlesztését európából, az hajóztassa át amerikába, és ott ugyanazon a gyártósoron, amelyiken az amerikai gépek futnak a saját váltóval szerelje be az idegen váltót a gépek egy részébe, majd ezután hozza be (akár mind a két változatot is) európába!?!?
Mi értelme van/volna bonyolítani a saját dolgát azzal, (és persze a költégeket növlni, a saját fejlesztésének a megtérülését is rontani) hogy ugyanazt a gépet ugyanabban az összeszerelő üzemben, két azonos funkciójú, azonos rendeltetésű eszközzel szerelje???
Különösen, ha ténylegesen igaz az, hogy a vásárolt alkatrész rosszabb minősségű, mint a saját???
ahogy Sz mondaná ebbben még benne van az ősi erő és, hogy a Szantiboyt idézzem :
Jelenleg a fődeken a fergák verhetetlen pozíciót töltenek be!
Van nemmessze ismerősnek 7830-as. Nemtud 10 liter alatt tárcsázni IH-tárcsával, szántani pedig 30 liter alatt.
Úszóban húzzuk mienkkel a 6,2-est és 7literből vonulással mindennel együtt bruttóban kijön. Ekével meg 20-ez, pedig a régi hattyúnyakas Kleibert ekénk van Ő meg IH-t húz, az könyebb húzású.
Akárhogyan számolok, tárcsával 3 litert spórolok hektáronként. 1000 hektárnál ez 3000 liter, vagyis 1.200.000 Ft
Mivel évente mi itt 1200-1500-at biztosan tárcsázunk így kilehet számolni...
Ekével ugyanez.
Szóval nincs miről beszélni! és sajnos a mai világban már nem olyan "locsoló" agázolaj mint régen volt kimondottan kuuvanagy költség
25067 hozzászólás
Válasz #9313. hozzászólásra
Az kamion , a traktor azért nem ugyan az .
Csak példaként a Mc Cormick - unkban is ZF volt , 3 -szor szedtük darabokra.....
Válasz #9316. hozzászólásra
Igen, csak MX-310, fenn van az Axiál honlapon a használtgépek között Orosházán....
Válasz #9314. hozzászólásra
Egyébként a Hód-mezőgazda mellett lakom ( Axiál birtok )
szoktam érdekes dolgokat látni....
Hol az Axion 820-ast húzzák befele a műhelybe, hol a 900-as Fendt-eket.
Volt olyan helyzet amikor az 5 db 926-930-ból 4 db állt
bent szétszedve váltó és lehajtás problémával.
Volt amelyiknek úgy felforrt a váltója, hogy eldurrant
mellette a műanyagtank, csak erről nem szól a fáma.
Ha megtudnák, hogy ilyen információt elkottyant bárki az
ott dolgozók közül, másnap ülne a lapáton....
Válasz #9308. hozzászólásra
Ezekre gondolsz
Válasz #9313. hozzászólásra
Na az axionba gima váltó van, csakúgy mint a fergákban.
Válasz #9312. hozzászólásra
Az Ő pénze, az Ő döntése.....el kell fogadni.
Lehet, hogy 3 év múlva a Fendt megy és jön az
ugrószarvas vagy a Ferga......
Válasz #9311. hozzászólásra
majdnem az összes kamionba a zf gyárt váltót, akkor az mind xar lenne?
Az nh-ba alighanem gima váltó van, na az tényleg nem nagy eresztés
Válasz #9309. hozzászólásra
Ha már cserélte , akkor nem biztos , hogy Fend-t re kellett volna ...
Ott meg az elektronika fogja valszeg idegileg kikészíteni...
Plussz , én attól a qrva fok. mentes váltóktól is tartok...
Válasz #9310. hozzászólásra
Mert szétesik , egy rakás xar .
Nem méltó a JD-hez...
Mondjuk amiben az van , nem is kellene .
Válasz #9305. hozzászólásra
miért rossz a zf váltó?
vagy csak automatában rossz?
Nálam volt próbán axion, annak szerintem nagyon jó a váltója, a fogyasztása meg a teljesítménye is jó volt a kékhez képest
Válasz #9308. hozzászólásra
Nem akarom az MX magnumot kritizálni, mert soha nem volt
nekünk és még csak nem is dolgoztam vele....
Az egyik ismerősömnek volt, de az úgy szidja mint a bokrot.
2008-ban vásárolták újonnan, és több milliót költöttek rá idáig a 2500 üzemóra alatt, de most betelt a pohár.
Becserélték egy 930-as Fendt-re.
Az axiál honlapján meg is lehet tekinteni az MX-310-est,
a használt gépek között.
Egyébként a régi 270-es Magnumja még mindig megvan, azért ez is csak jelent valamit ha ennyire ragaszkodik hozzá.
Amerikait kell venni és a többit el kell felejteni...Ami tuti amérikás az az MX Magnum ,ezek dedikálva vannak szó szerint...200 Le.ben minek vennél új JD-t amikor MX-et vehetsz (de csak Magnumot) 8-9 -ért kb 5000 órával ...A 200-at meg nem lehet megölni mert a nagyobbakban is ez a váltó van benne...A gyerekbetegségeit meg elmondom szívesen...Kettő db is csak 16-19-ből meg van és akkor az is egy flotta...A szervíz héttért nézd meg a környéken ill van e maszek aki ezt is elválalná...Szanbergnek is ilyent kellene venni(ne csak én szívjak,de ez most csak poén) motort, váltót elektronikát ,fülkét nem lehet kinyírni és potozni is lehet vele ,ja és nem csak a betonon...
Válasz #9302. hozzászólásra
mindenféle kereskedelmi egyezmények, EU-s kötelező gyártási hányad, meg egyéb megállapodások elvileg lehetnek ennek az okai, ki tudja, hogy hol milyen összefonódások vannak.
de tény, hogy ettől nem tűnik olcsóbbnak a gép.
Válasz #9305. hozzászólásra
Nem , nem mondtam , hogy csak ő hoz amcsit , hanem azt mondtam , hogy mástól is csak olyan kell...
Lehet ez már nem is téma a 7R-nél . de a régi 7000-esek jöttek innen is , onnan is...
Válasz #9303. hozzászólásra
Igen, de európában csak JD 6R-t, valamint a korábbi 7430-7530-at, és a 6030-at szerelik, a 7R és a 8R mind amcsi...
Azt én is úgy tudom, hogy a 6030-as az ZF, de pont te írtad, hogy a Kite azzal humbukol, hogy ő amerikai váltós 7R-t hoz, a többiek meg ZF-est....
Válasz #9303. hozzászólásra
Itt is igy tudják csak 7000-res hosszú vagy8000 aJoni a többi nem az igazi,ja most már R-ek
Válasz #9302. hozzászólásra
Eddig az volt a duma , hogy az Amerikában szerelt gépekbe gyári JD váltó van (mind 1 milyen típusról legyen szó )...
Amit viszont Németbe szerelnek össze abba pedig ZF váltó .
Ezért kell ragaszkodni az Amerikaiakhoz... Ezt hallottam.
Válasz #9301. hozzászólásra
Valaki mostmár tegyen rendet itt a fejekben! (az enyémben is)
Mi értelme lenne annak, hogy ha a JD fejleszt magának egy saját fokozatmentes váltót, akkor amerikába azzal vigye a gépeit, de európába vegyen meg pénzért egy másik gyár fejlesztését európából, az hajóztassa át amerikába, és ott ugyanazon a gyártósoron, amelyiken az amerikai gépek futnak a saját váltóval szerelje be az idegen váltót a gépek egy részébe, majd ezután hozza be (akár mind a két változatot is) európába!?!?
Mi értelme van/volna bonyolítani a saját dolgát azzal, (és persze a költégeket növlni, a saját fejlesztésének a megtérülését is rontani) hogy ugyanazt a gépet ugyanabban az összeszerelő üzemben, két azonos funkciójú, azonos rendeltetésű eszközzel szerelje???
Különösen, ha ténylegesen igaz az, hogy a vásárolt alkatrész rosszabb minősségű, mint a saját???
Válasz #9299. hozzászólásra
Ja és ha ZF váltós , akkor felejtős ...
Mert emezeké állítólag Amcsi volna , JD váltóval...
Válasz #9295. hozzászólásra
Erős vagy nem ...
200 lovas és nem 8ezres....
Felőlem nevezheted akárminek...
-és konkurensek gépeitől 10 millával biztos drágább.
Válasz #9298. hozzászólásra
Holnap delelött megy a mail,mivel alatta van!!!
Válasz #9296. hozzászólásra
Ha 40 alatt van jóval .
Akkor ide küldhetsz egy specifikácíót :
pitbullali kukac citromail.hu
Diszkrét leszek az adatokkal kapcsolatban...
Válasz #9277. hozzászólásra
Nem igaz az !!!!
Válasz #9274. hozzászólásra
Ha erdekel egy kicsit nagyobb akkor tudod hova kell jönnöd!!!!!
7230 van!!!!es nagyon sok minden van benne!!!
Válasz #9276. hozzászólásra
Hááát, azért középkategóriának egy kicsit erős. Még felső középnek is:
üres súly: kb. 9,5 tonna
tengelytáv: 2925 mm
összehasonlításnak:
JD 8020: 9,5 tonna és 2990 mm
Válasz #9286. hozzászólásra
nono, csak hegyre fölfelé!!!
a laposon ez nem igaz :)
Válasz #9271. hozzászólásra
kíváncsi voltam mi lehet a 2 gép közti eltérés
Moderálta: Balu3 (18885) 2011-11-02 20:22:53
Moderálta: Balu3 (18885) 2011-11-02 20:40:24
Válasz #9291. hozzászólásra
Gondolom hányan szaladgálnak 40 kiscsibével a hónuk alatt ilyen hidegben...
Igazából egy 200 körüli kéne , de végül is mi az a +120...
Válasz #9288. hozzászólásra
még van 3 készleten , gyorsan mozogjatok , mert viszik őket mint a cukrot
Válasz #9289. hozzászólásra
Persze hogy arra gondoltam
Válasz #9287. hozzászólásra
Persze , persze...
Csak élből van amit nem is veszünk számításba egyéb okok miatt...
Mármint ha a Claas traktorra gondoltál...
Válasz #9285. hozzászólásra
Ez már inkább megér 40-et...
Válasz #9284. hozzászólásra
te kérdezted ,hogy más márkák hol állnak,nekem is van véleményem erröl a dologrol,ez konkrét pár napos téma volt azért irtam be
Válasz #9285. hozzászólásra
ahogy Sz mondaná ebbben még benne van az ősi erő és, hogy a Szantiboyt idézzem :
Jelenleg a fődeken a fergák verhetetlen pozíciót töltenek be!
Van nemmessze ismerősnek 7830-as. Nemtud 10 liter alatt tárcsázni IH-tárcsával, szántani pedig 30 liter alatt.
Úszóban húzzuk mienkkel a 6,2-est és 7literből vonulással mindennel együtt bruttóban kijön. Ekével meg 20-ez, pedig a régi hattyúnyakas Kleibert ekénk van Ő meg IH-t húz, az könyebb húzású.
Akárhogyan számolok, tárcsával 3 litert spórolok hektáronként. 1000 hektárnál ez 3000 liter, vagyis 1.200.000 Ft
Mivel évente mi itt 1200-1500-at biztosan tárcsázunk így kilehet számolni...
Ekével ugyanez.
Szóval nincs miről beszélni! és sajnos a mai világban már nem olyan "locsoló" agázolaj mint régen volt kimondottan kuuvanagy költség
Válasz #9282. hozzászólásra
NO NO ez még nem is annyira xar, milyen lesz az edblús változat
Válasz #9281. hozzászólásra
Azokban meg nem bízunk , attól hogy a kombájnokat ismerjük , a traktoraik még bizonytalanok...
Válasz #9279. hozzászólásra
Csak az a gond , hogy a kívánság lista valahogy így nézne ki : JD, VALTRA-MF , NH-IH....
Válasz #9280. hozzászólásra
Hagyjál már a boossttttt szarokkal !!!!!!!
Válasz #9278. hozzászólásra
haver vett 200lovas joni motorost 82e körül
Válasz #9274. hozzászólásra
39 é van 8470-es süsü , az csak320 ló .......papiron
Válasz #9278. hozzászólásra
A 210-220-230-as PUMA-król elég jókat írt a nyugatibb sajtó.....
Válasz #9277. hozzászólásra
Már csak arra lennék kíváncsi a Konkurensek gépei mennyik ?
Mondjuk ez a 300 huf/eur miatt is ennyi...
NH/IH , VALTRA , FERGA ?
Nem akarom elhinni , hogy egy jól felszerelt 200 lóerős gép 40 milla... Még 300-as eurónál is...
Válasz #9274. hozzászólásra
230-as 48....megmondtam........
Válasz #9275. hozzászólásra
Mármint építését tekintve közép kategóriára gondoltam...
Válasz #9274. hozzászólásra
Azért a közepesnél valamivel jobb...
7200 R KITE
40 mill egy jó kis felszereltséggel
45 mill ha erre rá jön az RTK cucc...
Itt nem igen lesz JD vásárolva...
Azé' baxxák meg ez mégis csak egy közepes traktor...
Válasz #9272. hozzászólásra
ok. máris kuldom
Válasz #9269. hozzászólásra
Persze hogy tudok.
Irj egy mailt.ird le mit szeretnel es adok ärajänlatot.
A mailbe kerek telefonszämot is ha lehet.
Válasz #9268. hozzászólásra
Felszereltsegben lehet elteres es a lovak szämäban!!!!
Megbizhato jo gepek!!!Tudom ajänlani.
Válasz #9267. hozzászólásra
Vagy kuldjek egy e-mailt?