Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.01 FtUSD391.85 FtCHF431.03 FtGBP487.09 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Claas Tucano 440-nél mondtak egy x árat először bajai leszállítással.
Aztán kicsit komolyodott a helyzet, mert konkrét ajánlatot kidolgozott finanszírozási konstrukciót kértem, plusz tájékoztattam a konkurenciáról őket.
Lett egy -12% rögtön az árból plusz miskolci leszállítás rögtön. Ez már alakúl és tök jó a sztori, nem is rossz konstrukciókkal megtűzdelve. lehet variálni mindenben futamidő önerő törlesztési idő, használtgép beszámítás...
Azért ez már nem rossz árengedmény, 190ezer ojrónál 12%-az má jó ha zsebben marad
De szerintem ha méginkább kötözködne az ember és mégkonkrétabb lépéseket tennék egy konkurens MF Beta gépre akkor még alakúlna a szitu.
Ez kicsiben is megy amit feco írt, itt a vidéken az MF reklámarchoz akarnak bejtuni
Ha valaki csak beesik az ajtón, annak rendszerint listás-ár körüli ajánlat megy ki. Ha komolyodik az üzlet, akkor 5-10 százalék körül engednek lejjebb.
Ha visszatérő vevő vagy (és nagy partner, aki minden évben vesz valamit, főleg komolyabb gépeket) már kétszámjegyű a kedvezmény.
Ettől több csak akkor lesz, ha a Kite is érdekelt abban, hogy tőle vegyél gépet (pl. amikor az IKR részvényes, vagy Axiál reklámarc, esetleg valamelyik politikus, stb. vesz JD-t), vagy ha nagyon közeli ismerősöd van, esetleg ha te magad is részvényes vagy a Kite-ben (de ez kevéssé nyomós érv).
Maszek .....ik utazni neki a légyűjtés a szenvedélye .........van is erre neki biztos 1 szentélye.
Azért belenéznék pár cég ilyesfajta jegyzeteibe kinek mit mennyié........ hehehehehe
a dobot meg a kosarat tavaly állította be a kite .naprába,olajretekbe vettük észre a legjobban.búzába nem csurgatott a rosta,ma raktam be 15 darab láda magasítót 10-et a szeparátor elé 5-öt utána kicseréltem a ponyvát vastagabbra,hogy jobban foglya a szalmát.a hátsó hidat megemeltük 10-12 centivel jövő héten kiderül mit ér az újítás.de jövő héten jön egy új jd t550-es nagyon dicsérik búzába.
Értem. Ismerős probléma. Ha állítható híd van alatta akkor az alsó furatsorba rakva emelhető a fara. Más gyártók is alkalmaznak a ládákra szalmaemelő betéteket így ez is jelent valamicskét. De őszintén ez már csak tűzoltó munka. A W tipusnál teljesen új ládákkal áltak elő,mégtöbb lépcsőben kívánták megoldani a kiválasztást. Ennek szerintem az lett a vége hogy nagyon "elaprózták", így lett belőle egy szállító szallag-bálázó. Sajnos volt rá példa szójában vizesebb gabonában(bálázott-dugult). Meg kellet gyorsítani a szeparátort ! Az előtisztitó nak nem sok hasznát látam,ha "nyitva" volt túlterhelte az alsó rostát. Ez mondjuk látszik a vissza jelzőn is. Így ismét a ládákra került a mag. Az egyoldalra terelés, anyagáramlás probléma,ez befojásoló tényező más termény nél is ! Esetleges problémák: nem megfelelően fel szerelt verőléc(nem ellentétesen követik egymást),nem párhuzamos dobkosár,sok anyagot hoz vissza a kalászvissza hordó,tömítetlenség a magtartájnál(bár új gép esetén...talán nincs még kijukadva) Csak kukoricában nem voltak problémáim a géppel !
a szalmarázó ládán okádja a szemet,tavaly a búzába kint voltak a kitések. a válasz az volt,hogy vizes meg nagy a szalma,a szeparátor bent van,napraforgóba jobb oldalra tereli a dob az anyagot és így a rosta csurgat.erre se tudtak semmit mondani így szopás a gép.most kezdjük a 3-ik szezont.
Az már csak olyan!!Körbe vágot az már sokféle gépet!!Én tanúsitom... Betyár kis gép az tuti!!!Sokan még mái napig visza sirják.. Volt olyan kombájnos aki legszivesebben akár gyalog érte mene a lecserélt gépjéért!!
elég nagyot ugrik az ár nem?
ezt is csak ilyen faszarik veszik akik nem akar nak pengetni a rotorosra.....
előbb vonultak a T-k át itten és Q nagy cégé mind......
ha Q nagy cég vagyok rájuk se néznék .....
A nagy kérdés mindig a fogyasztás. Elektromossága mennyire megbízható, alkatrészárak, van-e hozzá utángyártott. Egyébbként az investnél van a gép 3100 óra van benne 2001-es és 8 milla. Az ára az nagyon jó
Csak elönye van!!Vedd meg és hajtsd!! Tudom ez furcsán és vicesen hangzik!! Bitang jó gépek csak az a baj múlik feletük is az idö szaporodik az üó ra és persze szinte minden hol csak a roszat kapja!! De ha enek elenére egy megkiméltet vagy egy jól kijavitotat kifogsz akor sok sok melót meg tud csinálni ez a széria kb olyan mint a Claas nál a mega! Stabil és megbizható! Ha nem csak általánoságban érdeklödsz akor tegyél föl konkrét kérdést is..
Válasz #8632. hozzászólásra
Üdv!
Ezeknél az egyik legfontosabb a hevederek állapota, ha szélein berepedezett,rojtosodott, a gyémántmintázat kopott, akkor ne erőltesd. Meg is mérheted tolómérővel az ujj azt hiszem 11 mm (ha érdekel megmérem pontosan) ha 7 mm-nél vékonyabb ne vedd meg. Elhasználódott heveder gyakran szakad, sérül, átfordul, javítószerszám 150.000Ft Cserélni csak garnitúrába érdemes ami kb 1mill.
Sokat elárul még az hajtott hevedergörgő amin gumiborítás van, a sokat használt gépeken a hosszant bordázott gumi borítás simára van kopva. Ja még valami a sima (nem hajtott) görgők ki szoktak vállasodni két heveder közötti részen mivel ott nem kopik ha nagyon erős a "váll" az is árulkodó.
A monitoron van nem lenullázható számláló itt meg tudod nézni hány bála van a gépben, mondjuk ehhez traktor kell a 12 volt miatt.
így elsőre ennyi.
Egyik haverom nemrég vett 550-est szép bálát csinál és könnyű húzni is 80-as mtz húzza.Elején 2db csapágy csere plusz átnézés azóta nem kellett hozzányúlni.A cspágy viszont elég húzós hozzá egyik 30,másik 40 ezer ft volt.Amit így kívülről átnézhetsz az a felszedőnél a láncok lánckerekek,a hevederek,szíjjak,de az lenne a legjobb ha ki tundád próbálni egy pár bálán.
Sziasztok!információ kellene nekem Jd 550,590 bálázókról.Vennék egyet de nem tom mire figyeljek.Úgy hallottam birják a strapát és könnyű hajtani is+még fasza bálát is csinál.Vanak e típushibái?ilyenek...előre is köszönöm.
Válasz #8623. hozzászólásra
nekem dolgozott cx, na azt a naprát nem kellett tisztítani, nyugaton nagyobb presztizsük van mint itthon, nem tudom miért. A zedelgemi gépek nem lehetnek olyan rosszak, volt a faluba az a régi claeys is 6 hengeres léghűtésű motorral,az kora ellenére végigmente a szezont alig javították. És az 512-est simán lepipálta teljesítményre.
25068 hozzászólás
Válasz #8669. hozzászólásra
áááááááá ilyen pénzeken majdnem a Centorát lehet elhozni, az meg egy állat ahogy megy, nem "holmi" tucano
Válasz #8668. hozzászólásra
ben ne engedd őket
Claas Tucano 440-nél mondtak egy x árat először bajai leszállítással.
Aztán kicsit komolyodott a helyzet, mert konkrét ajánlatot kidolgozott finanszírozási konstrukciót kértem, plusz tájékoztattam a konkurenciáról őket.
Lett egy -12% rögtön az árból plusz miskolci leszállítás rögtön. Ez már alakúl és tök jó a sztori, nem is rossz konstrukciókkal megtűzdelve. lehet variálni mindenben futamidő önerő törlesztési idő, használtgép beszámítás...
Azért ez már nem rossz árengedmény, 190ezer ojrónál 12%-az má jó ha zsebben marad
De szerintem ha méginkább kötözködne az ember és mégkonkrétabb lépéseket tennék egy konkurens MF Beta gépre akkor még alakúlna a szitu.
Ez kicsiben is megy amit feco írt, itt a vidéken az MF reklámarchoz akarnak bejtuni
Válasz #8664. hozzászólásra
Ha valaki csak beesik az ajtón, annak rendszerint listás-ár körüli ajánlat megy ki. Ha komolyodik az üzlet, akkor 5-10 százalék körül engednek lejjebb.
Ha visszatérő vevő vagy (és nagy partner, aki minden évben vesz valamit, főleg komolyabb gépeket) már kétszámjegyű a kedvezmény.
Ettől több csak akkor lesz, ha a Kite is érdekelt abban, hogy tőle vegyél gépet (pl. amikor az IKR részvényes, vagy Axiál reklámarc, esetleg valamelyik politikus, stb. vesz JD-t), vagy ha nagyon közeli ismerősöd van, esetleg ha te magad is részvényes vagy a Kite-ben (de ez kevéssé nyomós érv).
2-essel nagyon ritkán kezdődik a % kedvezmény...
Válasz #8665. hozzászólásra
Maszek .....ik utazni neki a légyűjtés a szenvedélye .........van is erre neki biztos 1 szentélye.
Azért belenéznék pár cég ilyesfajta jegyzeteibe kinek mit mennyié........ hehehehehe
Válasz #8664. hozzászólásra
a maszek olcsobban kapja,mert nem akar menni amerikába ,mig a tsz elnök 1 hónapot dőzsöl a yenkiknél
akkor hevítsük a hangulatot
mit szóltok mennyivel olcsóbban kaphat meg 1 befutott cég mondjuk 1 kombájnt, mint 1 olyan faszi aki az első gépét veszi meg onnét?????
konkretizáljuk akár hogy hevesebb legyen a téma
pl a Ktől 1 legnagyobb W-t---------
a dobot meg a kosarat tavaly állította be a kite .naprába,olajretekbe vettük észre a legjobban.búzába nem csurgatott a rosta,ma raktam be 15 darab láda magasítót 10-et a szeparátor elé 5-öt utána kicseréltem a ponyvát vastagabbra,hogy jobban foglya a szalmát.a hátsó hidat megemeltük 10-12 centivel jövő héten kiderül mit ér az újítás.de jövő héten jön egy új jd t550-es nagyon dicsérik búzába.
Tiszteletem! JD 8200 vagy 8300 vagy 8400 keresek tulajdonostól
tudtok valamit?
Válasz #8660. hozzászólásra
Értem. Ismerős probléma. Ha állítható híd van alatta akkor az alsó furatsorba rakva emelhető a fara. Más gyártók is alkalmaznak a ládákra szalmaemelő betéteket így ez is jelent valamicskét. De őszintén ez már csak tűzoltó munka. A W tipusnál teljesen új ládákkal áltak elő,mégtöbb lépcsőben kívánták megoldani a kiválasztást. Ennek szerintem az lett a vége hogy nagyon "elaprózták", így lett belőle egy szállító szallag-bálázó. Sajnos volt rá példa szójában vizesebb gabonában(bálázott-dugult). Meg kellet gyorsítani a szeparátort ! Az előtisztitó nak nem sok hasznát látam,ha "nyitva" volt túlterhelte az alsó rostát. Ez mondjuk látszik a vissza jelzőn is. Így ismét a ládákra került a mag. Az egyoldalra terelés, anyagáramlás probléma,ez befojásoló tényező más termény nél is ! Esetleges problémák: nem megfelelően fel szerelt verőléc(nem ellentétesen követik egymást),nem párhuzamos dobkosár,sok anyagot hoz vissza a kalászvissza hordó,tömítetlenség a magtartájnál(bár új gép esetén...talán nincs még kijukadva) Csak kukoricában nem voltak problémáim a géppel !
a szalmarázó ládán okádja a szemet,tavaly a búzába kint voltak a kitések. a válasz az volt,hogy vizes meg nagy a szalma,a szeparátor bent van,napraforgóba jobb oldalra tereli a dob az anyagot és így a rosta csurgat.erre se tudtak semmit mondani így szopás a gép.most kezdjük a 3-ik szezont.
Válasz #8646. hozzászólásra
persze a 670re gondolok ami nyaldossa a ct alulról már.........
Válasz #8657. hozzászólásra
Hali
Kösz elvagyunk,várjuk a napsütést,repce meg a búza jövö hét.
Válasz #8655. hozzászólásra
Szia Zsolti! Megy a meló? Hogy vagytok?
Látom a körbe vágásra beindulnak a JD-ek.
Válasz #8653. hozzászólásra
Válasz #8651. hozzászólásra
Körbe vágtak? Akkor volt vigyor?
Válasz #8651. hozzászólásra
Az már csak olyan!!Körbe vágot az már sokféle gépet!!Én tanúsitom... Betyár kis gép az tuti!!!Sokan még mái napig visza sirják.. Volt olyan kombájnos aki legszivesebben akár gyalog érte mene a lecserélt gépjéért!!
Válasz #8647. hozzászólásra
Mi a plobléma konkrétan ?
legalább annyival, hogy a jd2056-os ne vágjon körbe....
úgy értettem,hogy a szalmarázó ládára magasítást tenni,a hátsó hidat megmagasítani...
Válasz #8647. hozzászólásra
Tuningolni? Mert mennyivel mennétek, ha rajtatok múlna?
Válasz #8647. hozzászólásra
Nálunk még csak a tuningosok a 1188-nál tartanak!!
itt olvastam, hogy a jd w 540-es kombájnt megtuningolta valaki és búzába jobb lett,mert mink is kínlódunk vele.
Válasz #8644. hozzászólásra
Ez segít eligazodni:
Válasz #8644. hozzászólásra
Valaki igen..De mifelénk mind kettö gép ritka mint a fehér holló!!
tudja e valaki mennyi a jd t550 és a jd w540 között a teljesítmény különbség búzában?
Válasz #8642. hozzászólásra
Gondolom valami tsz-droid...
azok szoktak ilyet csinálni. Itt is van olyan cég, aki 3 600-as Lexi helyett vett egy köteg 540-est, hogy ne haladjon annyira a munkával...
területük meg van vagy 10e ha (állami földek, meg nyugdíjasok földjei....)
Válasz #8641. hozzászólásra
elég nagyot ugrik az ár nem?
ezt is csak ilyen faszarik veszik akik nem akar nak pengetni a rotorosra.....
előbb vonultak a T-k át itten és Q nagy cégé mind......
ha Q nagy cég vagyok rájuk se néznék .....
Válasz #8639. hozzászólásra
Nem látok rá indokot, hogy aki ritkán hasznosítja a szalmát, az miért választaná a T-t a C-vel szemben...
A szalmarázó egy túlhaladott dolog már...
Válasz #8639. hozzászólásra
100-an már adtak ( Hu-ban)
T-s kombájnért adnátok vlk lóvét?
Válasz #8637. hozzászólásra
A nagy kérdés mindig a fogyasztás. Elektromossága mennyire megbízható, alkatrészárak, van-e hozzá utángyártott. Egyébbként az investnél van a gép 3100 óra van benne 2001-es és 8 milla. Az ára az nagyon jó
Válasz #8635. hozzászólásra
Csak elönye van!!Vedd meg és hajtsd!! Tudom ez furcsán és vicesen hangzik!! Bitang jó gépek csak az a baj múlik feletük is az idö szaporodik az üó ra és persze szinte minden hol csak a roszat kapja!! De ha enek elenére egy megkiméltet vagy egy jól kijavitotat kifogsz akor sok sok melót meg tud csinálni ez a széria kb olyan mint a Claas nál a mega! Stabil és megbizható! Ha nem csak általánoságban érdeklödsz akor tegyél föl konkrét kérdést is..
Felniket ki szállítja a jdnek?
2264 es kombájnal kapcsolatban mindenre kiváncsi vagyok elönyei ,hátrányai,hibái,típus hibái.
Válasz #8632. hozzászólásra
Üdv!
Ezeknél az egyik legfontosabb a hevederek állapota, ha szélein berepedezett,rojtosodott, a gyémántmintázat kopott, akkor ne erőltesd. Meg is mérheted tolómérővel az ujj azt hiszem 11 mm (ha érdekel megmérem pontosan) ha 7 mm-nél vékonyabb ne vedd meg. Elhasználódott heveder gyakran szakad, sérül, átfordul, javítószerszám 150.000Ft Cserélni csak garnitúrába érdemes ami kb 1mill.
Sokat elárul még az hajtott hevedergörgő amin gumiborítás van, a sokat használt gépeken a hosszant bordázott gumi borítás simára van kopva. Ja még valami a sima (nem hajtott) görgők ki szoktak vállasodni két heveder közötti részen mivel ott nem kopik ha nagyon erős a "váll" az is árulkodó.
A monitoron van nem lenullázható számláló itt meg tudod nézni hány bála van a gépben, mondjuk ehhez traktor kell a 12 volt miatt.
így elsőre ennyi.
Egyik haverom nemrég vett 550-est szép bálát csinál és könnyű húzni is 80-as mtz húzza.Elején 2db csapágy csere plusz átnézés azóta nem kellett hozzányúlni.A cspágy viszont elég húzós hozzá egyik 30,másik 40 ezer ft volt.Amit így kívülről átnézhetsz az a felszedőnél a láncok lánckerekek,a hevederek,szíjjak,de az lenne a legjobb ha ki tundád próbálni egy pár bálán.
Hosszú távra kéne a bálázó.van a környéken pár bálázó amiket meg kéne úgymond verni bálaminőségben.rollant 160,krone vario pack,mascar corsa.
Sziasztok!információ kellene nekem Jd 550,590 bálázókról.Vennék egyet de nem tom mire figyeljek.Úgy hallottam birják a strapát és könnyű hajtani is+még fasza bálát is csinál.Vanak e típushibái?ilyenek...előre is köszönöm.
12.000 résztvevő volt ezen a Lagerhaus bemutatón Ausztriában. Komoly John Deere technológiát vonultattak fel:
Válasz #8623. hozzászólásra
nekem dolgozott cx, na azt a naprát nem kellett tisztítani, nyugaton nagyobb presztizsük van mint itthon, nem tudom miért. A zedelgemi gépek nem lehetnek olyan rosszak, volt a faluba az a régi claeys is 6 hengeres léghűtésű motorral,az kora ellenére végigmente a szezont alig javították. És az 512-est simán lepipálta teljesítményre.
Válasz #8626. hozzászólásra
Nem kötelező pont ezt meg venni ! De a 240 és a 110 közé pont beférne
Válasz #8625. hozzászólásra
lehet , hogy álcázták , írta Korzó, hogy nagy titkolózás volt mielőtt megjelentek
Válasz #8624. hozzászólásra
akkor ebben a fülkében süsse a fejedet a nap
Válasz #8622. hozzászólásra
no mer ezen 7530 van írva
akkor ez lesz a 6xyz-s majd???
7530 megcsak úgy rajta maradt míg nem 6000res a matrica?
Csinos de én a vario-t jobban csípem
Válasz #8616. hozzászólásra
Kösz .
Az nem sok...
Válasz #8621. hozzászólásra
úgy emlékszem , hogy a 7 r az amerikás a 7430 meg a 7530 ból lett a 6210R , de engem se hoznak már annyira lázba ezek az új vasak
Válasz #8619. hozzászólásra
nem vagyok jdbuzi........se
gyerek azt írja 7530......7530 meg a 7R mikülönbség?