Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.01 FtUSD390.17 FtCHF432.15 FtGBP488.28 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz noi24 #23356. hozzászólásáraA gyári hűtőfolyadékát is cserélni kellett alighanem 3 évente,ha jól emlékszem (8100) Valamint a gyári adalékolt.Hogy kavitáció ne tudjon létrejönni a hüvelyfalon. Gondolom a mai fagyálók ezt szintén tudják. (Vagy nem).
Válasz Gazda 59 #23347. hozzászólásáraBe kell szereznem egy kézikönyvet,nincs mese,ezeknél alighanem irányjelző-vészvillogó,és hasonló variációk vannak.
Válasz noi24 #23356. hozzászólásáraÚgyis a végére járok, csak az a furcsa, hogy vízpumpa gumigyűrű csere után dolgozott ripperrel, tárcsával, ásóboronával, pótkocsizott és minden rendben volt, aztán 15 perc alatt újra győzött a gravitáció...
Válasz gcastle #23354. hozzászólásáraHelló! Környezetemben hallottam két db 8030-as traktorról olyat hogy a víz összefolyt az olajjal,és mindkettőnél a hüvely körüli tömítések voltak a ludasok. Mindkettőben tizenezer üzemóra volt.
Ha a tiednek az a baja 6800 üzemóránál az lehet attól is hogy az előző tulaj sima fagyállót töltött bele nem John Deere-t. Úgy tudom hogy JD-be csak JD fagyállót mert szetmennek a gumitömítések.
Válasz kopasz1 #23350. hozzászólásáraHa nem akarsz vele elhúzni egy 9 késes artiglió magnumot
Meg egy 4 m top downt
Meg egy 6 f vf ekét húzgálni kötött földbe akkor jó lessz...
Válasz kopasz1 #23353. hozzászólásáraMásodszor lett sok benne az olajemulzió... Még nem tudom, másodszor hol baltáztam el, mivel az elsőt tudom: beengedtem az udvarra! De 1-2 hét, aztán ha lesz kedvem újra lebontani a blokk síkjáig, és én mérek ki azon az istenverte 9 literes blokkon mindent, amit kell, elmesélem, hogy mi a zörgés... De szerintem idén már nem lesz kedvem újra szarvast nyúzni-zsigerelni...
Válasz kopasz1 #23350. hozzászólásáraHa alacsony a vérnyomásod, akkor csak bátran! 8-ast vegyél, abból is max az R-fülkés, de még ovál lámpásat, amelyik az ILS híddal még letérdel! Nekem is azt kellett volna a 2012-es elvileg 6800 órás commandquad-os 6090RW402 blokkos autorack-es 7230R helyett...
Válasz Pilátus" #23319. hozzászólásáraNincsen. Valami volt a kertészetre és az állattenyésztésre, de ezekkel nem foglalkozom, számomra ez a rész nem aktuális.
Államkassz: azon keresztül küldi a mez. minisztérium SK-ban az EU- pénzt a földek után /területalapú, greening,...../.
Hogy még várjam idén, vagy már csak jövőre kerül rá sor. Január elejei fizetés lenne számomra a legmegfelelőbb, de erről nem én döntök.
Válasz Celtises #23340. hozzászólásáraÉn a powershift-et akkor is kalibráltatnám... Olajcsere előtt jó volt? Ha igen, akkor az olaj zavarja be, szerintem, de ha gondolod a Kite bármikor kimegy, miután kifizettél 25e kiszállást, no meg előre 19800+fáért egy óra javítást... Nincs ismerősöd aki szarvast javít-szervizel?
Válasz Celtises #23327. hozzászólásáraLehet kalibrálni de ha a váltod kopott akkor kalibrálás után elmehet az összes sebbeség, ha sok üzemóra van a trakiba nemnis szokták bevállalni a kalibrálását épp ezért.
Válasz Celtises #23325. hozzászólásáraSzelep,vagy a bowden...esetleg hozzá kapcsolódó mechanikai kopás-nyúlás. Bakold fel,bowdwen kiakaszt és figyel. Valahogy így.
Válasz Celtises #23325. hozzászólásáraCsak B-ben? Ha irányváltó lenne, akkor elvileg minden csoportban ugyanúgy kellene viselkednie! Bár igaz, hexashift váltó nálam B-sorban ugrál, A-C-D simán indul, de egy váltó kalibrálrás megoldja! Nem volt váltóolaj csere? Ha nem volt, akkor is öregedett az olaj, más a viszkozitása, koptak a lamellák... Én egy váltókalibrációt kipróbálnék!
Válasz bandigh #23320. hozzászólásáraNa akkor miellőtt itthon pezsgőt bontunk addig jó lenne tudni azt is hogy SK-nál.pontosan mennyi az annyi/ haha :)
25065 hozzászólás
Sziaszyok tudna valaki segiteni,h mik a tapasztalatok a john deere w540-550 el??
Válasz szanberg #23365. hozzászólására Még a vére is zöld!
Ez mekkora
Valakiknek van jd 7230r
Véleményeket megköszönném
Valakiknek van jd 7230r
Véleményeket megköszönném
Válasz Vinkó 75 #23359. hozzászólásáraVan hozzá adalék, amivel nyújtható a csereintervallum!
Válasz Agrárteenager #23360. hozzászólásáraAzt nem tudom az övében van-e aktiváló kapcsoló. Van hol diag biztosíték-comandcenter....és hasonlók.
Válasz Vinkó 75 #23358. hozzászólásárahttps://youtu.be/9wGU7h0VD0k
Válasz noi24 #23356. hozzászólásáraA gyári hűtőfolyadékát is cserélni kellett alighanem 3 évente,ha jól emlékszem (8100) Valamint a gyári adalékolt.Hogy kavitáció ne tudjon létrejönni a hüvelyfalon. Gondolom a mai fagyálók ezt szintén tudják. (Vagy nem).
Válasz Gazda 59 #23347. hozzászólásáraBe kell szereznem egy kézikönyvet,nincs mese,ezeknél alighanem irányjelző-vészvillogó,és hasonló variációk vannak.
Válasz noi24 #23356. hozzászólásáraÚgyis a végére járok, csak az a furcsa, hogy vízpumpa gumigyűrű csere után dolgozott ripperrel, tárcsával, ásóboronával, pótkocsizott és minden rendben volt, aztán 15 perc alatt újra győzött a gravitáció...
Válasz gcastle #23354. hozzászólásáraHelló! Környezetemben hallottam két db 8030-as traktorról olyat hogy a víz összefolyt az olajjal,és mindkettőnél a hüvely körüli tömítések voltak a ludasok. Mindkettőben tizenezer üzemóra volt.
Ha a tiednek az a baja 6800 üzemóránál az lehet attól is hogy az előző tulaj sima fagyállót töltött bele nem John Deere-t. Úgy tudom hogy JD-be csak JD fagyállót mert szetmennek a gumitömítések.
Válasz kopasz1 #23350. hozzászólásáraHa nem akarsz vele elhúzni egy 9 késes artiglió magnumot
Meg egy 4 m top downt
Meg egy 6 f vf ekét húzgálni kötött földbe akkor jó lessz...
Válasz kopasz1 #23353. hozzászólásáraMásodszor lett sok benne az olajemulzió... Még nem tudom, másodszor hol baltáztam el, mivel az elsőt tudom: beengedtem az udvarra! De 1-2 hét, aztán ha lesz kedvem újra lebontani a blokk síkjáig, és én mérek ki azon az istenverte 9 literes blokkon mindent, amit kell, elmesélem, hogy mi a zörgés... De szerintem idén már nem lesz kedvem újra szarvast nyúzni-zsigerelni...
Válasz gcastle #23351. hozzászólásáraMiért nem vált be
Még figyelgettem a 7r eseket 8 9000 óránál adjak el
Válasz kopasz1 #23350. hozzászólásáraVolt emberke, aki a 7-esekre azt mondta: Te, ezekkel a jenkik pótkocsiznak...
Válasz kopasz1 #23350. hozzászólásáraHa alacsony a vérnyomásod, akkor csak bátran! 8-ast vegyél, abból is max az R-fülkés, de még ovál lámpásat, amelyik az ILS híddal még letérdel! Nekem is azt kellett volna a 2012-es elvileg 6800 órás commandquad-os 6090RW402 blokkos autorack-es 7230R helyett...
Kérdés lenne kinéztem egy jd 7230r
3000 üó e 23 váltós trakit kinek mi a véleménye
Jok strapabírók ezek a tipusok
Válasz Sk Laci #23348. hozzászólásáraKösssz!
Na és az államkassza mennyit csörget /haha
Válasz Pilátus" #23319. hozzászólásáraNincsen. Valami volt a kertészetre és az állattenyésztésre, de ezekkel nem foglalkozom, számomra ez a rész nem aktuális.
Államkassz: azon keresztül küldi a mez. minisztérium SK-ban az EU- pénzt a földek után /területalapú, greening,...../.
Hogy még várjam idén, vagy már csak jövőre kerül rá sor. Január elejei fizetés lenne számomra a legmegfelelőbb, de erről nem én döntök.
Válasz Celtises #23346. hozzászólására6420 ast kalibráltattuk és nem kommand centeres.
Köszönöm a válaszokat mindenkinek. Szervíz szerint ezt a fajtát nem lehet kalibrálni.
Nem Commandcenteres.
Válasz Celtises #23340. hozzászólásáraLehet kalibrálni az biztos
Válasz Celtises #23340. hozzászólásáraAmúgy a deere.com-on sokmindent megtalálsz! Van támogatás!
Válasz Vinkó 75 #23342. hozzászólásáraGondolom a tiéd nem Command centeres,de másnak segíthet.
Válasz Celtises #23340. hozzászólásárahttps://translate.google.com/translate?hl=hu&sl=en&u=http://manuals.deere.com/omview/OMAR283034_19/RW29387_00000EA_19_12MAR09_1.htm&prev=search&pto=aue
Válasz Celtises #23340. hozzászólásáraÉn a powershift-et akkor is kalibráltatnám... Olajcsere előtt jó volt? Ha igen, akkor az olaj zavarja be, szerintem, de ha gondolod a Kite bármikor kimegy, miután kifizettél 25e kiszállást, no meg előre 19800+fáért egy óra javítást... Nincs ismerősöd aki szarvast javít-szervizel?
Válasz Gazda 59 #23336. hozzászólásáraA nem elektromos vezérlésűt, hogy kalibrálják? Kézi állítással kívülről a szelepen?
Válasz Celtises #23338. hozzászólásáraNem lesz aki bekalibrálja szerintem. De kérdezz utánna.
Válasz gcastle #23337. hozzászólására11000, ez tuti.
Válasz Celtises #23334. hozzászólásáraÜzemóra mennyi? Már ami tuti...
Válasz Celtises #23327. hozzászólásáraLehet kalibrálni de ha a váltod kopott akkor kalibrálás után elmehet az összes sebbeség, ha sok üzemóra van a trakiba nemnis szokták bevállalni a kalibrálását épp ezért.
Válasz gcastle #23331. hozzászólásáraAlul van a szeleptömb.
Válasz gcastle #23333. hozzászólására6320se
Válasz Celtises #23330. hozzászólásáraMilyen szarvasod van?
Válasz Celtises #23325. hozzászólásáraSzelep,vagy a bowden...esetleg hozzá kapcsolódó mechanikai kopás-nyúlás. Bakold fel,bowdwen kiakaszt és figyel. Valahogy így.
Válasz Celtises #23330. hozzászólásáraA bowden nem véletlenül egy a váltó tetjén lévő vezérlő tömbbe meg?
Válasz bandigh #23328. hozzászólásáraAz SE kivitelnél az irányváltó is bowdenes.
Válasz Celtises #23327. hozzászólásáraIrányváltó+power kalibrálható!
Válasz Celtises #23327. hozzászólásáraA tartományt bowden kapcsolja, de az irányváltó az elektromos, nem?
Válasz gcastle #23326. hozzászólásáraSztem A ban is. C, D-Ben biztos nem.
Új hygard, új szűrők. Nem kalibrálható, mert ez még bowdenes kapcsolású.
Válasz Celtises #23325. hozzászólásáraCsak B-ben? Ha irányváltó lenne, akkor elvileg minden csoportban ugyanúgy kellene viselkednie! Bár igaz, hexashift váltó nálam B-sorban ugrál, A-C-D simán indul, de egy váltó kalibrálrás megoldja! Nem volt váltóolaj csere? Ha nem volt, akkor is öregedett az olaj, más a viszkozitása, koptak a lamellák... Én egy váltókalibrációt kipróbálnék!
Power quad váltós traktor hideg olajjal finoman kúszik előre B fokozatban. Irányváltó szelep lesz?
Mitől csinálja?
Válasz mtz1221 #23321. hozzászólásáraGyárilag fekete
Limitált kiadású!
Válasz mtz1221 #23321. hozzászólásáraNEXT Edition modellek (5711, 5713, 7720, 7726) gyárilag fekete színben is elérhetők.
Válasz bandigh #23320. hozzászólásáraNa akkor miellőtt itthon pezsgőt bontunk addig jó lenne tudni azt is hogy SK-nál.pontosan mennyi az annyi/ haha :)
?
Válasz gabi86 #23311. hozzászólásáraFóliázott,vagy gyárilag feketére fújt ?
Válasz Pilátus" #23319. hozzászólásáraSzerintem a szilveszterkor kiutalt területalapúra gondol
Válasz Sk Laci #23306. hozzászólásáraNa mesélj csak mi ez az államkassza!??
Fogadjunk hogy van nálatok valamilyen géptámogatás!?
Válasz F-A-R-M-E-R \ #23316. hozzászólásáraNekem ezzel az alapozóval sokkal jobban tetszik.