Gázolaj árak 625 Ft Benzin árak 608 Ft EUR 399.36 Ft USD 366.57 Ft CHF 417.19 Ft GBP 473.26 Ft

Fórum

John Deere traktorok, kombájn minden mennyiségben

Létrehozta: korzo , 2009-01-10 20:09:16

Kedvencekhez Segítség

25084 hozzászólás
#23134 bandigh
2020-11-24 21:13:19

Válasz TDavid #23125. hozzászólásáraMeg kell nézni élőben, de én úgy értelmezem, hogy turbó, katalizátor, scr/adblue. Az egr-t pedig nem írják oda, mert az 10 éve alap. Tehát a részecskeszűrő csak a minusz. Szerintem.

Nincs profilkép
#23133 gcastle
2020-11-24 21:00:21

Válasz Ares 826 #23133. hozzászólásáraNyugi, van egy köbcentiből 250 pacis az udvaron, idén volt motor-kuplung-váltó-klíma-villany újítva majd' 3 milláért, ott nem lesz hibakód, meg power derate, meg no DEF! Ott csak a vasakat kell majd pótolni, amit Ede szétszedett! smile thumbupcool

#23132 GREVEN
2020-11-24 20:53:18

Válasz gcastle #23132. hozzászólásáraHát olyan agancsosra. Azok a fajták a traktornak nevezhetőek. smile loveyesmile lol

Nagyon szeretnénk beújítani egy 6830-6930 prémiumot 4 széles 4 művelő kerékkel majd a tavaszi idényre.

Nincs profilkép
#23131 Ares 826
2020-11-24 20:50:19

Válasz gcastle #23114. hozzászólásáraMicsoda "csoda káromkodások" EGR, DPF, SCR, stb....vannak abban a trakiban!!!!! Lehet vele dolgozni is vagy csak javíttatni állandóan??????smile blinksmile blinksmile blinksmile blinksmile blinksmile whistlingsmile whistlingsmile whistlingsmile whistlingsmile wackosmile wackosmile wackosmile wacko

Nincs profilkép
#23130 gcastle
2020-11-24 20:20:31

Válasz GREVEN #23127. hozzászólásáraAztán milyen zöldre? Világos, sötét vagy pasztell zöldre?

Nincs profilkép
#23129 gcastle
2020-11-24 20:10:49

Válasz TDavid #23124. hozzászólásáraLégyszi fotózz le egy motorteret! Már a 10 éves Zetor Forterra 135 is EGR-es! Az eleje lehet alacsony, a blokk fölé meg köré épül a nyalánkság!

#23128 Drisa
2020-11-24 19:42:11

Válasz GREVEN #23129. hozzászólására6150R már 5500 órás, most kell áramtalanító relét cserélni rajta, ennyi. Biztos nem lesz olcsó... de nem milliók.

#23127 GREVEN
2020-11-24 19:39:10

Válasz Drisa #23128. hozzászólására1,5 volt most az őszi buli nekünk is. Nagyon rosszul esett. Főleg amikor két hézagoló alátét 70 nettó volt, meg ilyen nyalánkságokat megláttam a számlán.

#23126 Drisa
2020-11-24 19:36:44

Válasz GREVEN #23127. hozzászólásáraÉn is akartam írni hogy apró pénz, claas első hídra 2 millát költöttünk 2-3000 óra körül. 6000nél ment el de mire hazaért vele az új tulaj hozta a darabokat magával, újra kellett csinálni az egészet. A többit nem mondom.

#23125 GREVEN
2020-11-24 19:30:46

Válasz gcastle #23118. hozzászólásáraEz apró pénz. Ha a ferga hidjavítás megállt volna ennyibe én boldog ember lettem volna. Csak a munkadij ennyi volt.

Eskü zöldre cserélünk mindent itthon, még a jó öreg szürkét is beadjuk.smile devil

Nincs profilkép
#23124 Batka
2020-11-24 19:29:12

Válasz gcastle #23123. hozzászólásáraEz rendben van, de ha megfőzték a motort, akkor ott lehet, hogy kevés lesz a hengerfej bolygatása, mélyebben kell turkálni benne.

Nincs profilkép
#23123 TDavid
2020-11-24 19:25:32

Válasz TDavid #23124. hozzászólásáraA dpf ésatöbbit úgy gondoltam, hogy egr-dpf nincs, és csak 1 turbó van, meg adblue.

Nincs profilkép
#23122 TDavid
2020-11-24 19:23:02

Válasz gcastle #23114. hozzászólásáraOké, de én a MY20 -as 6090-6120M sorozatról beszélek, abban nincs dpf, stb., épp azért lett olyan kicsi az eleje. Attól felfelé ugyanúgy benne van az a sok bizbasz, főleg hogy a MY20 már Stage V, talán több adbluet is használ. smile nonono

Nincs profilkép
#23121 gcastle
2020-11-24 19:03:09

Válasz Batka #23121. hozzászólásáraElőtte szétszedem újra, két embernek 8 óra lebontani hengerfejig, aztán én mérem ki a hengerfejet meg a blokkot, utána meg ahogy Stevie Wonder mondaná mielőtt nekimegy a zongorának: meglátjuk... smile lol

Nincs profilkép
#23119 Batka
2020-11-24 18:55:13

Válasz gcastle #23120. hozzászólásárakicseréled a motort aztán már hasíthatsz is vele...

Nincs profilkép
#23118 gcastle
2020-11-24 18:53:19

Válasz DelPiero #23119. hozzászólásáraAmúgy amikor "ment" a Rábát megviccelte volna, no meg Autotrack, CommandQuad, nagyon kényelmes és használható gép lenne, ha jó lenne...

Nincs profilkép
#23117 DelPiero
2020-11-24 18:35:48

Válasz gcastle #23117. hozzászólásáraEgyik kollégának most egy New Hollandot vittek vissza garanciába egy hét után, motor teljes ko, és kifizettetek vele másfél milliót a javításra.

Nincs profilkép
#23115 gcastle
2020-11-24 18:04:39

Válasz DelPiero #23113. hozzászólásáraSzerinted? Két éve jött egy 2015-ös 1100 órás 210-es Spark helyett, azóta sincs gondom az alacsony vérnyomással... Hengerfej, váltó kábelkorbács, most megint lent meg bent a fagyálló... A Varga-pisztoly vágja darabokra!

Nincs profilkép
#23113 Bobo77
2020-11-24 17:40:04

Válasz gcastle #23111. hozzászólásáraMennyit költöttél eddig rá?

Nincs profilkép
#23112 gcastle
2020-11-24 17:31:21

Válasz TDavid #23099. hozzászólásáraNem helyette, előtte... Kezdődött az EGR-el, aztán DPF és végül az SCR amiben az AdBlue a DEF, a katalizátor...

Nincs profilkép
#23111 DelPiero
2020-11-24 17:22:29

Válasz gcastle #23111. hozzászólásáraAz akkor jól bevált. ????
Kisteleken vajon tekerik a John Deereok óráját?

Nincs profilkép
#23110 gcastle
2020-11-24 17:21:04

Válasz DelPiero #23102. hozzászólásáraVan 6140R, akármilyen virsli kereket teszel rá, az már nem sorközbe való traktor...

Nincs profilkép
#23109 gcastle
2020-11-24 17:16:26

Válasz DelPiero #23108. hozzászólásáraMeséljek 2012-es majd 7000 üzemórás kisteleki 7230R-ről? Most épp nem fordítja át a motort az önindító mivel a fagyálló megint rossz helyen van... smile oops

Nincs profilkép
#23108 DelPiero
2020-11-24 10:40:16

Válasz bandigh #23109. hozzászólásáraÉn magam sem tudom még, Van egy 6230 lehet hogy az lenne akkor vetesre, permetezésre, sorközművelésre, És a nagyobb csak talajt művelne.

#23107 bandigh
2020-11-24 10:15:06

Válasz DelPiero #23102. hozzászólásáraMost akkor vezérgépnek kellene talajozni is, vagy arra amit felsoroltál?

Nincs profilkép
#23106 DelPiero
2020-11-24 09:37:29

Válasz BMWs paraszt-JD fanatikus #23107. hozzászólásáraHallottam én is hogy gondok voltak a 7-es szeriaval, de nekem bőven elég lenne, a 8-as már túl nagy, drágák hozzá a munkaeszközök.

Válasz DelPiero #23106. hozzászólásáraElso szerias 7reknel voltak gondok, de szerintem a mostaniakkal nem lesz gond.
8rnel az a baj euba mar csak 8270r talan a legkissebb, amcsiba pedig tudsz venni 8230rt is.

Nincs profilkép
#23104 DelPiero
2020-11-24 07:58:09

Válasz BMWs paraszt-JD fanatikus #23105. hozzászólására7es és 8as szériában szerinted melyik típusok jók, én is néztem hogy árban nem sokkal drágábbak.

Válasz DelPiero #23102. hozzászólásáraHa talajmunkara kellett volna akkor jobb egy 7 - 8r nem sokkal dragabb.
De igy lehet 155r is eleg neked, meretben ugyan akkora, a 195 nagyobb felepites.

Nincs profilkép
#23102 DelPiero
2020-11-24 07:32:18

Válasz bandigh #23103. hozzászólásáraAz a baj hogy 6155 nem sokkal nagyobb mint a 6145.

#23101 bandigh
2020-11-24 06:47:34

Válasz DelPiero #23102. hozzászólásáraHa cserélgeted a kereket, jó lehet a kukorica sorba is. Bár az is inkább ikerrel lenne tuti, ott már azért önsúly is van. Lehet a 155 elég lenne, azon mèg elmegy egy 460 as gumi

Nincs profilkép
#23100 DelPiero
2020-11-24 06:23:12

Válasz BMWs paraszt-JD fanatikus #23101. hozzászólásáraMelyik nagyobb testűre gondolsz? 6140es helyett akarok valamit, ami erősebb, de még azért lehet vele vetni, permetezni, kukorica sorban elfér...

Válasz DelPiero #23100. hozzászólásáraNagyon jo egy 50esert, attol fugg mire kell de lehet jobb nagyobb testut nezni nem sokkal tobb mar.

Nincs profilkép
#23098 DelPiero
2020-11-23 19:06:59

Sziasztok! John Deere 6195R - ről esetleg valakinek valami rossz vélemény?

Nincs profilkép
#23097 TDavid
2020-11-18 10:56:01

Válasz Ares 826 #23096. hozzászólásáraLehet fix fülkével is venni smile laugh
Az adblue meg már szinte mindenben van, 90 lóerő körültől felfelé... Vagy ha nincs, akkor van helyette dpf.

#23096 bandigh
2020-11-18 10:16:23

Válasz Ares 826 #23096. hozzászólásáraAz 6100M-ben is lesz katalizátor, meg adblue. Egr meg màr 10 éve van, szóval gondolom az is, bár ezt nem tudom biztosan. Max a részecskeszűrőt úszod meg.

Nincs profilkép
#23095 Ares 826
2020-11-18 07:46:16

Válasz mtz1221 #23092. hozzászólásáraAzokat az árukat nem csak mi hanem mások is megfogják venni sajnos! Származási hely EU és ki a fa...om tudja hogy honnét van hol termelték! Aztán meg "nesztek barmok zabáljátok" gondolat van a fejükben nekik! Egy a lényeg az extra pofit semmi de semmi más! Az eu vezetői meg saját országuk népeit árulják el azzal hogy minden szart ráengednek hozni rájuk, és megetetnek velük, ez a saját véleményem!!!!!

Nincs profilkép
#23094 Ares 826
2020-11-18 07:42:01

Válasz TDavid #23076. hozzászólásáraAzt mondta az üzletkötő hogy semmi nincs benne se részecske szűrő se ADBlue! Na ezek nekem nem is kellenek szopjon vele aki legyártotta! Ezen szarok nélkül is van elég hibalehetőség a mai "szaroknál"! Vékony szar zsinórok a sok fülkerugózás miatt szakadnak törnek a zsinórok, és ez csak egy kis dolog a többihez képest!smile aikidosmile aikidosmile aikido

Nincs profilkép
#23093 TDavid
2020-11-17 21:20:00

Válasz Sk Laci #23082. hozzászólásáraBedilizés miatt lett kiírva szoftveresen, majd kibelezve a dpf. Scr-t nem szedtük szét, csak kiírtuk. Amúgy scr romlott el. Tartályfűtés kommunikációs hibát jelzett, a szintet a skálán 1 csíkkal jelezte (3/4-ig volt, van azóta is), le is korlátozott. Szervíz ki akarta cserélni a komplett scr modult (tartályban a szivattyú, szintjelző stb elvileg egyben van), 250 ezer körüli pénzt mondtak rá, aztán még nem is biztos hogy jó lett volna. smile glare

Nincs profilkép
#23092 Celtises
2020-11-17 21:10:57

Válasz mtz1221 #23092. hozzászólásáraEz ellen a kapálással lehetne tenni, de fél falum bajban lenne a megélhetési kertműveléssel.

Nincs profilkép
#23091 .Richard.
2020-11-17 21:06:12

Válasz mtz1221 #23090. hozzászólásáraOtt anno ami ujan kocsi jo volt az ma itt van. smile lolitt biztos másképp pöfög. Ami.most ott van az a jövőben lesz itt. De az is joval szarabb állapotban. Gondolom az üzemanyag sem az ami itt van. Aztán meg itt a kocsik hányad része benzines? Szerintem elég kevés. Persze az is szennyez azért. De ahonnan a használt kocsik jönnek kiváncsi lennék a diesel benzines arányra'hol mennyi van. Mert itt jelenleg Diesel őrület van. Persze ha a családi autok nagyrésze is ami sokat fut akkor a benzines nagyon kiszorult.

#23090 mtz1221
2020-11-17 20:50:05

Válasz Ares 826 #23091. hozzászólásáraEz pont így van de nem tudsz ellene tenni.Annyi hogy amit onnan behoznak azt nem ők hanem mi fogjuk megvenni majd a tescko meg a lidl-be.De ez ellen esetleg a covid fog majd tenni vagy az sem inkább.

Nincs profilkép
#23089 Ares 826
2020-11-17 19:49:24

Válasz bandigh #23081. hozzászólásáraCsak még annyit hogy ki kit véd figyu amit leírok olvassad nagyon figyelmesen majd! Beszélten egy jó közeli ismerősömmel volt nála egy növényvédős tanácsadó aki most fog menni Egyiptomba egy 600 hektáros üvegházba tanácsokat adni a termeléshez! Amikor meglátta hogy milyen vegyszerekkel kezelik a növényeket teljesen ki volt akadva hogy ezek már vagy 10-15 éve ki vannak tiltva az eu-ból ide azért nem kellene hozni ezekből a növényekből mondta ő! Erre a tulaj azt mondta neki a telefonban hogy majd megoldják hogy jó legyen ide is! Hozzák majd Spanyolba meg ki tudja melyik eu-s országba szerintem és csak a profit a lényeg semmi de semmi más! Minket gazdákat szopatnak az eu-s bürökraták, hogy fele vegyszert meg fele műtrágyát lehessen csak szórni közben meg a pénzvilág az extra profit érdekében még repülővel is ide hozatja a primőrt is csak óriási legyen a haszon! Szerintem Egyiptomban egy munkás annyiért dolgozik egy hónapig mint az eu-ban egy dolgozó egy napot esetleg!

#23088 mtz1221
2020-11-17 19:39:23

Válasz Ares 826 #23088. hozzászólásáraNem tudom hogy attól e vagy nem e,de németeknél zöld városban nincs itt meg vansmile thumbdown.És aki szenvedett gyerekkel ilyen miatt az örülne ha itt se lenne.

Nincs profilkép
#23087 Ares 826
2020-11-17 19:36:44

Válasz bandigh #23081. hozzászólásáraEz szerintem süket duma, ha annyira akarná itt dolgoztatni az embereket az euba akkor nem vinnének el rengeteg gyártást az eu-n kívülre a fejlődő országokba ahol annyiért dolgoznak egy hétig vagy hónapig mint az eu-ban egy órát! VADKAPITALIZMUS VAN AZ EU-BAN CSAK A PROFIT A LÉNYEG, SEMMI DE SEMMI MÁS!

Nincs profilkép
#23086 Ares 826
2020-11-17 19:33:31

Válasz mtz1221 #23086. hozzászólásáraNe hogy azt mond hogy az asztma az az autóktól van??? Minél nagyobb lenne a koromszemcse ami kijön a motorból annál kevésbé megy le a tüdőbe. Simán megfogná az orr bal lévő úgymond "szűrő" és egy fújással ki is jön onnét mint a nagy szemcséjű por ha fújjuk az orrunkat! Az egész csak szívatás a felhasználókat az az a fogyasztókat szopatják vele!

#23085 Tomi81
2020-11-17 18:08:20

Válasz Tobszi #23084. hozzászólásáraSajna nem. A motovezérlő kapja a jelet, hogy tele a dpf, akkor nyomja a regenerálást. Ez sajna ilyen.
Személyautóba, kisteherbe megértem. De kamionba traktorba, ami kint az autópályán/határba megy.

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]