Válasz TDavid #23125. hozzászólásáraMeg kell nézni élőben, de én úgy értelmezem, hogy turbó, katalizátor, scr/adblue. Az egr-t pedig nem írják oda, mert az 10 éve alap. Tehát a részecskeszűrő csak a minusz. Szerintem.
Válasz Ares 826 #23133. hozzászólásáraNyugi, van egy köbcentiből 250 pacis az udvaron, idén volt motor-kuplung-váltó-klíma-villany újítva majd' 3 milláért, ott nem lesz hibakód, meg power derate, meg no DEF! Ott csak a vasakat kell majd pótolni, amit Ede szétszedett!
Válasz gcastle #23114. hozzászólásáraMicsoda "csoda káromkodások" EGR, DPF, SCR, stb....vannak abban a trakiban!!!!! Lehet vele dolgozni is vagy csak javíttatni állandóan??????
Válasz TDavid #23124. hozzászólásáraLégyszi fotózz le egy motorteret! Már a 10 éves Zetor Forterra 135 is EGR-es! Az eleje lehet alacsony, a blokk fölé meg köré épül a nyalánkság!
Válasz Drisa #23128. hozzászólására1,5 volt most az őszi buli nekünk is. Nagyon rosszul esett. Főleg amikor két hézagoló alátét 70 nettó volt, meg ilyen nyalánkságokat megláttam a számlán.
Válasz GREVEN #23127. hozzászólásáraÉn is akartam írni hogy apró pénz, claas első hídra 2 millát költöttünk 2-3000 óra körül. 6000nél ment el de mire hazaért vele az új tulaj hozta a darabokat magával, újra kellett csinálni az egészet. A többit nem mondom.
Válasz gcastle #23118. hozzászólásáraEz apró pénz. Ha a ferga hidjavítás megállt volna ennyibe én boldog ember lettem volna. Csak a munkadij ennyi volt.
Eskü zöldre cserélünk mindent itthon, még a jó öreg szürkét is beadjuk.
Válasz gcastle #23123. hozzászólásáraEz rendben van, de ha megfőzték a motort, akkor ott lehet, hogy kevés lesz a hengerfej bolygatása, mélyebben kell turkálni benne.
Válasz gcastle #23114. hozzászólásáraOké, de én a MY20 -as 6090-6120M sorozatról beszélek, abban nincs dpf, stb., épp azért lett olyan kicsi az eleje. Attól felfelé ugyanúgy benne van az a sok bizbasz, főleg hogy a MY20 már Stage V, talán több adbluet is használ.
Válasz Batka #23121. hozzászólásáraElőtte szétszedem újra, két embernek 8 óra lebontani hengerfejig, aztán én mérem ki a hengerfejet meg a blokkot, utána meg ahogy Stevie Wonder mondaná mielőtt nekimegy a zongorának: meglátjuk...
Válasz DelPiero #23119. hozzászólásáraAmúgy amikor "ment" a Rábát megviccelte volna, no meg Autotrack, CommandQuad, nagyon kényelmes és használható gép lenne, ha jó lenne...
Válasz gcastle #23117. hozzászólásáraEgyik kollégának most egy New Hollandot vittek vissza garanciába egy hét után, motor teljes ko, és kifizettetek vele másfél milliót a javításra.
Válasz DelPiero #23113. hozzászólásáraSzerinted? Két éve jött egy 2015-ös 1100 órás 210-es Spark helyett, azóta sincs gondom az alacsony vérnyomással... Hengerfej, váltó kábelkorbács, most megint lent meg bent a fagyálló... A Varga-pisztoly vágja darabokra!
Válasz DelPiero #23108. hozzászólásáraMeséljek 2012-es majd 7000 üzemórás kisteleki 7230R-ről? Most épp nem fordítja át a motort az önindító mivel a fagyálló megint rossz helyen van...
Válasz bandigh #23109. hozzászólásáraÉn magam sem tudom még, Van egy 6230 lehet hogy az lenne akkor vetesre, permetezésre, sorközművelésre, És a nagyobb csak talajt művelne.
Válasz DelPiero #23106. hozzászólásáraElso szerias 7reknel voltak gondok, de szerintem a mostaniakkal nem lesz gond.
8rnel az a baj euba mar csak 8270r talan a legkissebb, amcsiba pedig tudsz venni 8230rt is.
Válasz DelPiero #23102. hozzászólásáraHa talajmunkara kellett volna akkor jobb egy 7 - 8r nem sokkal dragabb.
De igy lehet 155r is eleg neked, meretben ugyan akkora, a 195 nagyobb felepites.
Válasz DelPiero #23102. hozzászólásáraHa cserélgeted a kereket, jó lehet a kukorica sorba is. Bár az is inkább ikerrel lenne tuti, ott már azért önsúly is van. Lehet a 155 elég lenne, azon mèg elmegy egy 460 as gumi
Válasz Ares 826 #23096. hozzászólásáraLehet fix fülkével is venni
Az adblue meg már szinte mindenben van, 90 lóerő körültől felfelé... Vagy ha nincs, akkor van helyette dpf.
Válasz Ares 826 #23096. hozzászólásáraAz 6100M-ben is lesz katalizátor, meg adblue. Egr meg màr 10 éve van, szóval gondolom az is, bár ezt nem tudom biztosan. Max a részecskeszűrőt úszod meg.
Válasz mtz1221 #23092. hozzászólásáraAzokat az árukat nem csak mi hanem mások is megfogják venni sajnos! Származási hely EU és ki a fa...om tudja hogy honnét van hol termelték! Aztán meg "nesztek barmok zabáljátok" gondolat van a fejükben nekik! Egy a lényeg az extra pofit semmi de semmi más! Az eu vezetői meg saját országuk népeit árulják el azzal hogy minden szart ráengednek hozni rájuk, és megetetnek velük, ez a saját véleményem!!!!!
Válasz TDavid #23076. hozzászólásáraAzt mondta az üzletkötő hogy semmi nincs benne se részecske szűrő se ADBlue! Na ezek nekem nem is kellenek szopjon vele aki legyártotta! Ezen szarok nélkül is van elég hibalehetőség a mai "szaroknál"! Vékony szar zsinórok a sok fülkerugózás miatt szakadnak törnek a zsinórok, és ez csak egy kis dolog a többihez képest!
Válasz Sk Laci #23082. hozzászólásáraBedilizés miatt lett kiírva szoftveresen, majd kibelezve a dpf. Scr-t nem szedtük szét, csak kiírtuk. Amúgy scr romlott el. Tartályfűtés kommunikációs hibát jelzett, a szintet a skálán 1 csíkkal jelezte (3/4-ig volt, van azóta is), le is korlátozott. Szervíz ki akarta cserélni a komplett scr modult (tartályban a szivattyú, szintjelző stb elvileg egyben van), 250 ezer körüli pénzt mondtak rá, aztán még nem is biztos hogy jó lett volna.
Válasz mtz1221 #23090. hozzászólásáraOtt anno ami ujan kocsi jo volt az ma itt van. itt biztos másképp pöfög. Ami.most ott van az a jövőben lesz itt. De az is joval szarabb állapotban. Gondolom az üzemanyag sem az ami itt van. Aztán meg itt a kocsik hányad része benzines? Szerintem elég kevés. Persze az is szennyez azért. De ahonnan a használt kocsik jönnek kiváncsi lennék a diesel benzines arányra'hol mennyi van. Mert itt jelenleg Diesel őrület van. Persze ha a családi autok nagyrésze is ami sokat fut akkor a benzines nagyon kiszorult.
Válasz Ares 826 #23091. hozzászólásáraEz pont így van de nem tudsz ellene tenni.Annyi hogy amit onnan behoznak azt nem ők hanem mi fogjuk megvenni majd a tescko meg a lidl-be.De ez ellen esetleg a covid fog majd tenni vagy az sem inkább.
Válasz bandigh #23081. hozzászólásáraCsak még annyit hogy ki kit véd figyu amit leírok olvassad nagyon figyelmesen majd! Beszélten egy jó közeli ismerősömmel volt nála egy növényvédős tanácsadó aki most fog menni Egyiptomba egy 600 hektáros üvegházba tanácsokat adni a termeléshez! Amikor meglátta hogy milyen vegyszerekkel kezelik a növényeket teljesen ki volt akadva hogy ezek már vagy 10-15 éve ki vannak tiltva az eu-ból ide azért nem kellene hozni ezekből a növényekből mondta ő! Erre a tulaj azt mondta neki a telefonban hogy majd megoldják hogy jó legyen ide is! Hozzák majd Spanyolba meg ki tudja melyik eu-s országba szerintem és csak a profit a lényeg semmi de semmi más! Minket gazdákat szopatnak az eu-s bürökraták, hogy fele vegyszert meg fele műtrágyát lehessen csak szórni közben meg a pénzvilág az extra profit érdekében még repülővel is ide hozatja a primőrt is csak óriási legyen a haszon! Szerintem Egyiptomban egy munkás annyiért dolgozik egy hónapig mint az eu-ban egy dolgozó egy napot esetleg!
Válasz Ares 826 #23088. hozzászólásáraNem tudom hogy attól e vagy nem e,de németeknél zöld városban nincs itt meg van.És aki szenvedett gyerekkel ilyen miatt az örülne ha itt se lenne.
Válasz bandigh #23081. hozzászólásáraEz szerintem süket duma, ha annyira akarná itt dolgoztatni az embereket az euba akkor nem vinnének el rengeteg gyártást az eu-n kívülre a fejlődő országokba ahol annyiért dolgoznak egy hétig vagy hónapig mint az eu-ban egy órát! VADKAPITALIZMUS VAN AZ EU-BAN CSAK A PROFIT A LÉNYEG, SEMMI DE SEMMI MÁS!
Válasz mtz1221 #23086. hozzászólásáraNe hogy azt mond hogy az asztma az az autóktól van??? Minél nagyobb lenne a koromszemcse ami kijön a motorból annál kevésbé megy le a tüdőbe. Simán megfogná az orr bal lévő úgymond "szűrő" és egy fújással ki is jön onnét mint a nagy szemcséjű por ha fújjuk az orrunkat! Az egész csak szívatás a felhasználókat az az a fogyasztókat szopatják vele!
Válasz Tobszi #23084. hozzászólásáraSajna nem. A motovezérlő kapja a jelet, hogy tele a dpf, akkor nyomja a regenerálást. Ez sajna ilyen.
Személyautóba, kisteherbe megértem. De kamionba traktorba, ami kint az autópályán/határba megy.
25084 hozzászólás
Válasz TDavid #23125. hozzászólásáraMeg kell nézni élőben, de én úgy értelmezem, hogy turbó, katalizátor, scr/adblue. Az egr-t pedig nem írják oda, mert az 10 éve alap. Tehát a részecskeszűrő csak a minusz. Szerintem.
Válasz Ares 826 #23133. hozzászólásáraNyugi, van egy köbcentiből 250 pacis az udvaron, idén volt motor-kuplung-váltó-klíma-villany újítva majd' 3 milláért, ott nem lesz hibakód, meg power derate, meg no DEF! Ott csak a vasakat kell majd pótolni, amit Ede szétszedett!
Válasz gcastle #23132. hozzászólásáraHát olyan agancsosra. Azok a fajták a traktornak nevezhetőek.

Nagyon szeretnénk beújítani egy 6830-6930 prémiumot 4 széles 4 művelő kerékkel majd a tavaszi idényre.
Válasz gcastle #23114. hozzászólásáraMicsoda "csoda káromkodások" EGR, DPF, SCR, stb....vannak abban a trakiban!!!!! Lehet vele dolgozni is vagy csak javíttatni állandóan??????












Válasz GREVEN #23127. hozzászólásáraAztán milyen zöldre? Világos, sötét vagy pasztell zöldre?
Válasz TDavid #23124. hozzászólásáraLégyszi fotózz le egy motorteret! Már a 10 éves Zetor Forterra 135 is EGR-es! Az eleje lehet alacsony, a blokk fölé meg köré épül a nyalánkság!
Válasz GREVEN #23129. hozzászólására6150R már 5500 órás, most kell áramtalanító relét cserélni rajta, ennyi. Biztos nem lesz olcsó... de nem milliók.
Válasz Drisa #23128. hozzászólására1,5 volt most az őszi buli nekünk is. Nagyon rosszul esett. Főleg amikor két hézagoló alátét 70 nettó volt, meg ilyen nyalánkságokat megláttam a számlán.
Válasz GREVEN #23127. hozzászólásáraÉn is akartam írni hogy apró pénz, claas első hídra 2 millát költöttünk 2-3000 óra körül. 6000nél ment el de mire hazaért vele az új tulaj hozta a darabokat magával, újra kellett csinálni az egészet. A többit nem mondom.
Válasz gcastle #23118. hozzászólásáraEz apró pénz. Ha a ferga hidjavítás megállt volna ennyibe én boldog ember lettem volna. Csak a munkadij ennyi volt.

Eskü zöldre cserélünk mindent itthon, még a jó öreg szürkét is beadjuk.
Válasz gcastle #23123. hozzászólásáraEz rendben van, de ha megfőzték a motort, akkor ott lehet, hogy kevés lesz a hengerfej bolygatása, mélyebben kell turkálni benne.
Válasz TDavid #23124. hozzászólásáraA dpf ésatöbbit úgy gondoltam, hogy egr-dpf nincs, és csak 1 turbó van, meg adblue.
Válasz gcastle #23114. hozzászólásáraOké, de én a MY20 -as 6090-6120M sorozatról beszélek, abban nincs dpf, stb., épp azért lett olyan kicsi az eleje. Attól felfelé ugyanúgy benne van az a sok bizbasz, főleg hogy a MY20 már Stage V, talán több adbluet is használ.
Válasz Batka #23121. hozzászólásáraElőtte szétszedem újra, két embernek 8 óra lebontani hengerfejig, aztán én mérem ki a hengerfejet meg a blokkot, utána meg ahogy Stevie Wonder mondaná mielőtt nekimegy a zongorának: meglátjuk...
Válasz Batka #23121. hozzászólásáraErre gondoltam én is
Válasz gcastle #23120. hozzászólásárakicseréled a motort aztán már hasíthatsz is vele...
Válasz DelPiero #23119. hozzászólásáraAmúgy amikor "ment" a Rábát megviccelte volna, no meg Autotrack, CommandQuad, nagyon kényelmes és használható gép lenne, ha jó lenne...
Válasz gcastle #23117. hozzászólásáraEgyik kollégának most egy New Hollandot vittek vissza garanciába egy hét után, motor teljes ko, és kifizettetek vele másfél milliót a javításra.
Válasz Bobo77 #23115. hozzászólására800at...
Válasz DelPiero #23113. hozzászólásáraSzerinted? Két éve jött egy 2015-ös 1100 órás 210-es Spark helyett, azóta sincs gondom az alacsony vérnyomással... Hengerfej, váltó kábelkorbács, most megint lent meg bent a fagyálló... A Varga-pisztoly vágja darabokra!
Válasz DelPiero #23113. hozzászólásáraElore felfele nem
Válasz gcastle #23111. hozzászólásáraMennyit költöttél eddig rá?
Válasz TDavid #23099. hozzászólásáraNem helyette, előtte... Kezdődött az EGR-el, aztán DPF és végül az SCR amiben az AdBlue a DEF, a katalizátor...
Válasz gcastle #23111. hozzászólásáraAz akkor jól bevált. ????
Kisteleken vajon tekerik a John Deereok óráját?
Válasz DelPiero #23102. hozzászólásáraVan 6140R, akármilyen virsli kereket teszel rá, az már nem sorközbe való traktor...
Válasz DelPiero #23108. hozzászólásáraMeséljek 2012-es majd 7000 üzemórás kisteleki 7230R-ről? Most épp nem fordítja át a motort az önindító mivel a fagyálló megint rossz helyen van...
Válasz bandigh #23109. hozzászólásáraÉn magam sem tudom még, Van egy 6230 lehet hogy az lenne akkor vetesre, permetezésre, sorközművelésre, És a nagyobb csak talajt művelne.
Válasz DelPiero #23102. hozzászólásáraMost akkor vezérgépnek kellene talajozni is, vagy arra amit felsoroltál?
Válasz BMWs paraszt-JD fanatikus #23107. hozzászólásáraHallottam én is hogy gondok voltak a 7-es szeriaval, de nekem bőven elég lenne, a 8-as már túl nagy, drágák hozzá a munkaeszközök.
Válasz DelPiero #23106. hozzászólásáraElso szerias 7reknel voltak gondok, de szerintem a mostaniakkal nem lesz gond.
8rnel az a baj euba mar csak 8270r talan a legkissebb, amcsiba pedig tudsz venni 8230rt is.
Válasz BMWs paraszt-JD fanatikus #23105. hozzászólására7es és 8as szériában szerinted melyik típusok jók, én is néztem hogy árban nem sokkal drágábbak.
Válasz DelPiero #23102. hozzászólásáraHa talajmunkara kellett volna akkor jobb egy 7 - 8r nem sokkal dragabb.
De igy lehet 155r is eleg neked, meretben ugyan akkora, a 195 nagyobb felepites.
Válasz bandigh #23103. hozzászólásáraAz a baj hogy 6155 nem sokkal nagyobb mint a 6145.
Válasz DelPiero #23102. hozzászólásáraHa cserélgeted a kereket, jó lehet a kukorica sorba is. Bár az is inkább ikerrel lenne tuti, ott már azért önsúly is van. Lehet a 155 elég lenne, azon mèg elmegy egy 460 as gumi
Válasz BMWs paraszt-JD fanatikus #23101. hozzászólásáraMelyik nagyobb testűre gondolsz? 6140es helyett akarok valamit, ami erősebb, de még azért lehet vele vetni, permetezni, kukorica sorban elfér...
Válasz DelPiero #23100. hozzászólásáraNagyon jo egy 50esert, attol fugg mire kell de lehet jobb nagyobb testut nezni nem sokkal tobb mar.
Sziasztok! John Deere 6195R - ről esetleg valakinek valami rossz vélemény?
Válasz Ares 826 #23096. hozzászólásáraLehet fix fülkével is venni
Az adblue meg már szinte mindenben van, 90 lóerő körültől felfelé... Vagy ha nincs, akkor van helyette dpf.
Válasz Ares 826 #23096. hozzászólásáraAz 6100M-ben is lesz katalizátor, meg adblue. Egr meg màr 10 éve van, szóval gondolom az is, bár ezt nem tudom biztosan. Max a részecskeszűrőt úszod meg.
Válasz mtz1221 #23092. hozzászólásáraAzokat az árukat nem csak mi hanem mások is megfogják venni sajnos! Származási hely EU és ki a fa...om tudja hogy honnét van hol termelték! Aztán meg "nesztek barmok zabáljátok" gondolat van a fejükben nekik! Egy a lényeg az extra pofit semmi de semmi más! Az eu vezetői meg saját országuk népeit árulják el azzal hogy minden szart ráengednek hozni rájuk, és megetetnek velük, ez a saját véleményem!!!!!
Válasz TDavid #23076. hozzászólásáraAzt mondta az üzletkötő hogy semmi nincs benne se részecske szűrő se ADBlue! Na ezek nekem nem is kellenek szopjon vele aki legyártotta! Ezen szarok nélkül is van elég hibalehetőség a mai "szaroknál"! Vékony szar zsinórok a sok fülkerugózás miatt szakadnak törnek a zsinórok, és ez csak egy kis dolog a többihez képest!

Válasz Sk Laci #23082. hozzászólásáraBedilizés miatt lett kiírva szoftveresen, majd kibelezve a dpf. Scr-t nem szedtük szét, csak kiírtuk. Amúgy scr romlott el. Tartályfűtés kommunikációs hibát jelzett, a szintet a skálán 1 csíkkal jelezte (3/4-ig volt, van azóta is), le is korlátozott. Szervíz ki akarta cserélni a komplett scr modult (tartályban a szivattyú, szintjelző stb elvileg egyben van), 250 ezer körüli pénzt mondtak rá, aztán még nem is biztos hogy jó lett volna.
Válasz mtz1221 #23092. hozzászólásáraEz ellen a kapálással lehetne tenni, de fél falum bajban lenne a megélhetési kertműveléssel.
Válasz mtz1221 #23090. hozzászólásáraOtt anno ami ujan kocsi jo volt az ma itt van.
itt biztos másképp pöfög. Ami.most ott van az a jövőben lesz itt. De az is joval szarabb állapotban. Gondolom az üzemanyag sem az ami itt van. Aztán meg itt a kocsik hányad része benzines? Szerintem elég kevés. Persze az is szennyez azért. De ahonnan a használt kocsik jönnek kiváncsi lennék a diesel benzines arányra'hol mennyi van. Mert itt jelenleg Diesel őrület van. Persze ha a családi autok nagyrésze is ami sokat fut akkor a benzines nagyon kiszorult.
Válasz Ares 826 #23091. hozzászólásáraEz pont így van de nem tudsz ellene tenni.Annyi hogy amit onnan behoznak azt nem ők hanem mi fogjuk megvenni majd a tescko meg a lidl-be.De ez ellen esetleg a covid fog majd tenni vagy az sem inkább.
Válasz bandigh #23081. hozzászólásáraCsak még annyit hogy ki kit véd figyu amit leírok olvassad nagyon figyelmesen majd! Beszélten egy jó közeli ismerősömmel volt nála egy növényvédős tanácsadó aki most fog menni Egyiptomba egy 600 hektáros üvegházba tanácsokat adni a termeléshez! Amikor meglátta hogy milyen vegyszerekkel kezelik a növényeket teljesen ki volt akadva hogy ezek már vagy 10-15 éve ki vannak tiltva az eu-ból ide azért nem kellene hozni ezekből a növényekből mondta ő! Erre a tulaj azt mondta neki a telefonban hogy majd megoldják hogy jó legyen ide is! Hozzák majd Spanyolba meg ki tudja melyik eu-s országba szerintem és csak a profit a lényeg semmi de semmi más! Minket gazdákat szopatnak az eu-s bürökraták, hogy fele vegyszert meg fele műtrágyát lehessen csak szórni közben meg a pénzvilág az extra profit érdekében még repülővel is ide hozatja a primőrt is csak óriási legyen a haszon! Szerintem Egyiptomban egy munkás annyiért dolgozik egy hónapig mint az eu-ban egy dolgozó egy napot esetleg!
Válasz Ares 826 #23088. hozzászólásáraNem tudom hogy attól e vagy nem e,de németeknél zöld városban nincs itt meg van
.És aki szenvedett gyerekkel ilyen miatt az örülne ha itt se lenne.
Válasz bandigh #23081. hozzászólásáraEz szerintem süket duma, ha annyira akarná itt dolgoztatni az embereket az euba akkor nem vinnének el rengeteg gyártást az eu-n kívülre a fejlődő országokba ahol annyiért dolgoznak egy hétig vagy hónapig mint az eu-ban egy órát! VADKAPITALIZMUS VAN AZ EU-BAN CSAK A PROFIT A LÉNYEG, SEMMI DE SEMMI MÁS!
Válasz mtz1221 #23086. hozzászólásáraNe hogy azt mond hogy az asztma az az autóktól van??? Minél nagyobb lenne a koromszemcse ami kijön a motorból annál kevésbé megy le a tüdőbe. Simán megfogná az orr bal lévő úgymond "szűrő" és egy fújással ki is jön onnét mint a nagy szemcséjű por ha fújjuk az orrunkat! Az egész csak szívatás a felhasználókat az az a fogyasztókat szopatják vele!
Válasz Tobszi #23084. hozzászólásáraSajna nem. A motovezérlő kapja a jelet, hogy tele a dpf, akkor nyomja a regenerálást. Ez sajna ilyen.
Személyautóba, kisteherbe megértem. De kamionba traktorba, ami kint az autópályán/határba megy.