Válasz Ares 826 #23079. hozzászólásáraDe van olyan is hogy valaki nálunk/nálatok 2 éves korától asztmás gyógyszereket szed,és németbe költözés után meg 1 évvel elég komoly úszó lesz belőle gyógyszer nélkül.Meg azóta van itthon nekik asztmás gyógyszer,mert ha jönnek haza pest környékén már elkezd fulladni a lány.Az inkább itt a gond hogy nincs elég pénzünk a nyugati technikához.Fájna a facom ha gond nélkül 5000 óránként új traktorba ülnék,mint a németek.
Válasz Sk Laci #23082. hozzászólásáraterheled,meg ebbe a nyirkos ködös,retek időbe nyajja a legjobban...(mondjuk ma nem .
olyan idő volt,hogy nőt 2centit a búza)
Válasz TDavid #23076. hozzászólásáraSzámitógép nem "dilizett be", hogy nincsen élektromos visszajelzés?
Minden érdekelne a témával kapcsolatban, mert mostan szántásban valahogyan sokat fogyaszt úgy naftából, mint az adbluból. Nem bír ki két tankot az adblu, max 1,5 tartályt. Fura, de ez van.
Válasz Ares 826 #23079. hozzászólásáraNemtudom kivel harcolsz!
A szabályt megb.szani lehet, de nem érdemes mert szaporodik!
Ha az unióba lehetne eladni bármilyen kormolós autót, meg kormolós traktort, sokmindenki török meg kínai meg délamerikai géppel járna, indiai autóval, mert OLCSÓBB!!
Ezzel az egész károsanyag témával az emberek mellett, nem kis mértékben a saját autoiparát, és gépgyártását védi az eu, értsd már meg!
Ha lazább lenne a szabály a fele gyári munkás mehetne a rákba, meg az összes többi hozzá tartozó beszállító satöbbi satöbbi! A saját lakosságát védi az eu ígyis, meg úgyis, nemtudom mi ezzel a bajod. Vagyis tudom, csak nemtudom miért nem megy át a szűrőn
Válasz Ares 826 #23078. hozzászólásáraNem a tüdőd miatt van a részecskeszűrő!
A gázt visszavezetik, hogy a az égéshő csökkenjen a hengerben és ne keletkezzen annyi NOx. És ha màr visszavezetik, megszűrik. Nem a korom a káros a parasztra hanem a nitrogén oxidok
Válasz bandigh #23077. hozzászólásáraPersze ez a szabály majd mi eu népe mentjük meg a földet lassan csak 400 milliőan! A többi nép meg az a 7,5 milliárd meg szarik rá, majd mi megmutatjuk! Tudod ez az egész arra jó hogy más ide ne tudjon gépet autót stb eladni csak az itteni gyárak, persze azok is rengeteg dolgot Kínába stb...... fejlődő országban gyártatnak ahol semmilyen követelmény nincs szinte! Csak olyan szépen hangzik " mi vigyázunk a földre" , be kell szarnom a röhögéstől!Na megyek is mert csikart a hasam, jönnek az egyperces "toló" fájások!!!
Válasz bandigh #23074. hozzászólásáraMinden ami a tiszta levegőn és az üzemanyagon kívül kerül a motorba az károsítja azt! A részecske szűrő meg folytja a motort meg az égéstermék szabadba jutását korlátozza! Persze azt a gép magától kiégeti ha ott az "idő" tehát én szerintem " nem szarunka kútba csak a peremére és belelökjük" Na ez szerintem a kiégetése a részecske szűrőnek! Továbbá az az idióta program azt sem érzékeli hogy pont nyáron 40 fokban a tarlón dolgozol bálázóval, és ha ott az idő akkor ott égeti ki szerintem, ja meg a tarlót is szalmástól! Ennyit a csoda környezetvédelemről eu balfasz bürökraták, üzenek nektek, tisztelet a kivételnek!!!
Válasz Ares 826 #23075. hozzászólásáraAzt nem tudom mit izélsz rajta, úgyis benne van! Ha fejre állsz is. Amúgymeg azért van a részecskeszűrő, hogy az általad említett korom meg grafit meg mittudomén ne menjen vissza a motorba! Nem mintha annyira füstölne mint egy 50-es mtz! Az első cr motorkban nem volt egr, és látszott hogy nem füstölnek, csak amikor odalőtted a gázt a kombájnnak délelőtt, aztán egész nap egy szikra füstje se volt. És ezek már közel 20 éves technikák. Az újabbak meg gondolom még annyit se kormolnak.
De igen, ne vezessük be a motorba, igaz. Csak mivel ez a szabvàny, nem tudsz vele mit kezdeni
Válasz Ares 826 #23073. hozzászólására 6100m-ben úgy tudom csak adblue van.
6170m - ben nekünk 3900 óra alatt bem volt emissziókezelős gond, 6120m-ből 2730 óránál kihajítottuk a dpf-scr-t.
Válasz bandigh #23074. hozzászólásáraMajd lesz csak idő kérdése vazeeeeee! Szerinted jót tesz a motornak az füst, jó hogy nem azt mondod hogy grafit van a füstbe és kimondottan jót tesz a motornak???????? Akkor ennyi erővel a levegőszűrő belső patronát is kivehetnéd azzal az indokkal hogy több levegő megy a motorba és erősebb lesz!
Válasz TDavid #23068. hozzászólásáraAz a baj hogy 100 paci felett már minden szar benne van ADBlue részecske szűrő meg szerintem az EGR szelep is! Az EGR és a részecske szűrő mind kettő károsítja a motort szerintem mert még az egyik kormot az az úgymond csiszoló port enged a motorba a másik meg lefolytja sőt még ha nyáron a tarlón indítja a programját még a tarlót is fel tudja gyújtani! Már mások is az ismerősök között jártak így nyáron!
Válasz kis Zombi #23069. hozzászólásáraMeg nézd meg a mérlegjegyet, nehogy a nettó súlyt nézd, mert a beérkezettből már levontak vagy másfél tonnàt hektàronként
Válasz kis Zombi #23069. hozzászólásáraHogy mikor ürít, sok mindentől függ. Volt hogy egy hétig se szedtem egy teli tartállyal mert 3/4 nél már süllyedt el, amint lehetett kiütítettem. Van hogy jelzi hogy tele, de még menjél el 100 métert, hogy rendesen tele legyen. Meg a fajsúly, marha nagy különbségek voltak idén is, főleg ilyen nyersnél, egyből teleszalad a tartály, meg a pótkocsi, csak épp a súlyt nem nyomja
Válasz kis Zombi #23069. hozzászólásáraLentebb írta valaki a legvalószínűbb dolgot. A vizes tengeri nem folyik meg tehát ha csipogott 3/4 tartályszintnél abban a valóságban nem volt annyi hanem csak a termény csúcsa elérte az érzékelőt. a kombájnos meg gondolom nem nézegette hanem jelzett a gép és ürített.
Válasz bandigh #23065. hozzászólásáraHa teljesen telerakja belemegy 8 tonna, a 3. tele jelzésnél, utánna, már csorog ki a termény.
A terület 85%-át levágta, pittyent, először,hogy tele van, Ürített, és úgy vágta le a maradék 15%-ot. Ha úgy, gondolja belefér a tartályba biztos nem áll rá kétszer a pótkocsira üríteni. Szárítóba meg csak 7,5 tonna kerül be.
Másik területén fajta, tőszám ugyanez, alacsonyabb cső átlagsúly, 12,2 t tiszta súly, itt pedig 10 tonna.
Olyan érzésem van a kombájn, és a szárító között mindkét pótkocsiról "elpárolgott" 1-1 tonna
Válasz Ares 826 #23066. hozzászólására6mc/rc, 6030 alvázméretűek ezek. Előny a nagyobb alvázúakhoz képest, hogy nincs dpf, egr, vgt turbó, ezért kisebb a motorháztető cserébe jó zsúfolt, hengerenként 2 szelepes motorja van, +20 lóerő ipm van benne. 55-58q önsúly körül mozognak, erősített hátuljával 10450 kg megengedett össztömeggel rendelkezik, szerintem nem rossz. 6090-6120m közt nem tudom mi lehet a különbség, jdpc-n nem nagyon tűnt fel semmi, de annyira nem merültem bele. váltója 24/24 -es mint a sok elődjéé, van hozzá autopower is.
Válasz Ares 826 #23066. hozzászólásáraNekem 6120m van. Maximálisan elégedett vagyok vele, mindenre megfelel, amire vettem.
Az elvárásaidtól múlik meg e felel neked.
Válasz kis Zombi #23061. hozzászólásáraA kis tartályosba kb 6t fér a nyitott tetejűbe meg kb 8t. De ehez tele kell szedni, nem csak addig hogy pittyenjen. Meg attól függ, hogy kinek milyen magasra van szerelve a szenzor, mennyire tornyosodik az anyag stbstb
Válasz kis Zombi #23061. hozzászólásáraPedig de! 22%feletti kukorica ,,tornyosan" áll, míg a 18as már szépen elfolyik.
Illetve pont fordítva van, száraz kukorica kevesebb helyet foglal
John Deere W650i kombájnoknak katalógus szerint 11 köbméteres a magatartása. Mennyire pontosan pittyennek be 3/4- nél, illetve az első tartály megtelt jelzésnél kb. mennyi liter lehet benne ?
Két kisebb darabot vágtak nekem ma, külön lett beszállítva. 24-24,5 -es vízzel vágtunk, tehát megvolt a fajsúlya. Első kocsit 8,5 tonnára saccoltam, mérlegen 7,5 lett, másodiknak 6 felett kellett volna lenni, és 5,2 lett. Ilyen kis tételeknél 1 tonnát nem gondolom hogy tévednék
Sziasztok. 2254-es kombájn kijelzője tegnap délben a dia
üzenetet írta ki.Azóta nem reagál semelyik gombra .Gyujtás levettem és amikor ráadtam közbe nyomtam az egyik gombot akkor legalább kijelezte azt az adatot amire be volt állítva ,a dobfordulatot és a sebességet,de semmi mást nem jelenít meg,nem reaagál a gombokra ,de legalább végig vágtam a napot.Ma inditottam,ugyanaz,azzal a külömbséggel hogy egy fél óra után teljesen elsötétült.Találkozott már valaki ilyennel?A kijelző ilyen mint a képen
Válasz bandigh #23054. hozzászólásáraEurópában valamiért 7r250 és 8r280 a legkisebb, miközben Amerikában 7r210 és 8r230. Régebben is így volt ez valamiért. Magnum 180-at sem nagyon láttam még Európában, ott létezik.
Válasz Sk Laci #23055. hozzászólásáraNagyon felszereltségfüggő is a dolog. Meg ha megnézed egy ilyenből egy viszonylag fapad gép, kevés óràval annyi, mint egy 60 lóerővel kevesebb, de felszerelt traktor. Egyébként ha talajozni kell, nem nagyon érdemes feldíszíteni az extralistát, ha fogni akarsz pár milliót. Fronthidró az jó, de mire leteszed róla a súlyt egy raklapra, addig szinte le is akasztgatod a táskákat az elejéröl valakivel, évente 1-2x 5 perc. Az elektromos kihelyezett is jó, de ekéhez lazítóhoz ki lehet bírni nélküle. Autotrack is, teszel bele egy univerzálist, aztán ugyanúgy teszi a dolgát. Létezik még 6250R is, azt is megnézhetné a kolléga.
Bár az csak Autopowr-el, meg eléggé felszerelten, szóval àrban tuti inkább 7r szinten van
Válasz bandigh #23050. hozzászólásáraEz a traktor már marad úgy ahogyan van. Ha a Zetor beadná a fajrontkulcsot, vagy felhúzná az agyamat, akkor már lehetne agyalni másik JD traktoron 120-140 ló környékén, de 2022 májusáig kizárt. Akkor jár le a részletfizetés a jelenlegi 120-ra.
A héten néztem az Agropark kínálatában levő 6120m amilyenem van. +12 000 euró ahoz az árhoz képest, amiért én vettem 2 éve.
Válasz Bobo77 #23052. hozzászólásáraKérdések. Meddig lehet olyat kapni? Ha csak a 8R250 lesz kapható, akkor a magyar kereskedő miért csak a 280 fölöttieket hozza a listájában, holott létezik 230-as is?
De amíg egy 7R re fetehetsz egy bálázót is akár vagy egy pótkocsit, addig a 8R-en már elég neccesen néz ki
Ár? Indultunk a 6210R-ről, nemtom egy 8R250 mennyivel lenne hosszabb, azért az se mindegy.
Válasz balazs8r #23051. hozzászólásáraA 7250r helyett felénk szinte mindenki 8245r választ....Ezért nem kell gépparkot cserélni...Biztos van olyan kereskedő országban aki tud demo t biztosítani...Csak kicsit meg kell mogyorózni őket...
Válasz bandigh #23039. hozzászólásáraHát bizony szezonba megy is elég jól, az a szép ilyenkor amikor éjjel szánt nappal meg vet..
Az a baj, hogy a munkaeszközök adottak, tehát egy 8r-es már egy komplexebb beruházás lenne, és ott a rizikó, hogy ha baja lesz nem az van, hogy átdobjuk a kisebbre aztán had szoljon.
Alapból az amerikai 7-es szériáról soha nem szoktak jókat mondani mindegy, hogy 20 30 vagy R-es..
Akkor ezek szerint ez nem változott sokat mostanában..
6R-eseket erre dícsérik pl. akinek 7830-as gépe és 210R-ese is van az azt mondta, hogy a 210 veri a 7830-ast.
Persze az lenne az igazi, ha gyakorlatban látnánk mit tud, de a kite nem tudott demo gépet küldeni..
Válasz Sk Laci #23048. hozzászólásáraNem tudom h más e a híd belső része! Ez a 28 kerék csak egy dolog, ha válozást akarsz a hasmagasságban akkor a 30-ast nézegeted, az is gyári kombinációs méret
Válasz BMWs paraszt-JD fanatikus #23047. hozzászólásáraTegnap meglepett a traktor. Nem egészen 8 óra alatt bevette azt, amit máskor 9 óra alatt.
Hirtelen azt hittem elpattant valami cső, hogy ilyen hamar elfogyott a tank tartalma. Nafta nem szagított, sötétben meg nem sokat látni.
Válasz bandigh #23046. hozzászólásáraAz öreg 6430 prémiumon ami az ismerősömnek van 28 van elöl ugyan azzal a szélességgel, mint nekem a 24 keréken. Hátsó kerék méret ugyan az.
Áttételt a fogaskerekek párosításával ki lehet hozni.
Utólag lehetünk okosak,......
Mellékesen a 28 elsőkerék és az 1000 eko fordulaton kívül minden benne van amit akartam.
Válasz Sk Laci #23040. hozzászólására1 csik villogott asszem, de en a liter nullazas alapjan nezem inkabb mint irtam is.
Egyszer mar volt hogy megalt a 170es de , semmi gaz ontesz bele meg gyujtas azt kicsit teker de indul.
Amugy opcioba kerheto a 28as nekem is az van.
Válasz Sk Laci #23042. hozzászólásáraMegnéztem, a 28 as kerék kekenyebb, így alacsonyabb, kb ugyanott vagy. Akkor tud picit magasabb lenni, ha a 420 helyett a 460 as kerékkel mész hátul. Sorba én a 420 tól nagyobbat nem tennék szivesen, szóval ha választani kéne most, akkor hátra 420/80R46-ot kérnék
Válasz Sk Laci #23042. hozzászólásáraNekünk is volt olyan hogy a rendelt gép egy opcióban eltért a megbeszélttől. Az volt a válasz, hogy biztosan rosszul ikszeltem be mármint a gépértékesítő. Megkapta a magáét utána.
Válasz Sk Laci #23042. hozzászólásáraHa rendesen tele volt, szerintem 190 litert ki tudsz járni belőle, mielött megáll. De ez nem túl jó neki, szóval 170 től többet(ha lehet) ne használj el. Érdekes ez a 28-as kerék dolog, mert láttam már ilyennel is meg 24-essel is, azonos hátsó kerékkel.. valamelyik pedig biztos hogy nem jó neki.. A 28 ashoz másmilyen hátsó gumi is kéne!
Válasz RkTomi #23031. hozzászólásáraAmikor a JD vettem 2018-ban nem nagyon akart a kereskedő-eladó foglalkozni a traktor felszerelésének egyes alternatíváival. Még a 28 colos első kerékre is azt mondta nekem, hogy nem lehet rendelni, csak 24 colossal. Az a + 5 cm az első híd alatt jól jönne magasabb növényben való munkáknál.
Válasz Ares 826 #23029. hozzászólásáraNH T 7040 könyve 440 L tankot ír. Amikor egyszer kiszippantotta a naftát és megált, nem fért bele 400 L se. Egyenesen dolgozott. NH T 7xxx nem éppen egyszerü leékteleníteni, és 2 embert igényel.
Válasz BMWs paraszt-JD fanatikus #23037. hozzászólásáraMennyit mutatott az óra?
Azért kérdezem, mert ha már csak 2 csík marad a kijelzőn 155 liter megy bele az enyémbe. Inkáb kérdezem, mert nem szeretném ha felkapná a levegőt.
Válasz balazs8r #23035. hozzászólásáraA kötött, dombos területen ha a 6170 elboldogult 300 ha-on.. Lehet benne aludtatok
Ha ezek közül lehet választani, és vezérgép kell, egyértelmü hogy a 7r.
Tudom, elég szar híre van a régebbieknek, de van ennek gyárja, meg garanciája. A 6r-nem egészen erre a munkàra van kitalàlva. Vetőgép elé, meg nincs olyan hogy nagy traktor. Azt a pàr napot kibírja, legalább viszi rendesen, fölfelé is. A hetes sokkal nagyobb gép, ha lazítót is akarsz (45(!) centin), akkor abban kell gondolkodni. De inkàbb 35-öt ajánlanék
Válasz K. Ákos #23023. hozzászólásáraSzia ! nekem volt hasonló problémám, a gerjesztő áramot a központi agy adja, valószinüleg ott van a hiba ,ugy mint az én esetemben, adtunk a generátornak direktbe egy gerjesztő áramot, és minden jó lett, a direkt áramba be kell kötni egy hagyományos visszajelzőt, és már kész is .
Válasz Sk Laci #23025. hozzászólására195 egyebkent, en tankoltam mar bele 191et de mar irta uzemanyag nyomas alacsony
Kiszoktuk nullazni a fogyasztast es 180 korul ha jar tankolunk, 5 l-en belul van a pontossaga
25084 hozzászólás
Válasz Ares 826 #23079. hozzászólásáraDe van olyan is hogy valaki nálunk/nálatok 2 éves korától asztmás gyógyszereket szed,és németbe költözés után meg 1 évvel elég komoly úszó lesz belőle gyógyszer nélkül.Meg azóta van itthon nekik asztmás gyógyszer,mert ha jönnek haza pest környékén már elkezd fulladni a lány.Az inkább itt a gond hogy nincs elég pénzünk a nyugati technikához.Fájna a facom ha gond nélkül 5000 óránként új traktorba ülnék,mint a németek.
Válasz Sk Laci #23082. hozzászólására"Kösd ki"...
(A többi nem publikus)
Válasz Ares 826 #23073. hozzászólásáraEzt a részecskeszűrő regenerálást nem lehet egy gombnyomással alkalmasabb időpontra halasztani?
Válasz Sk Laci #23082. hozzászólásáraterheled,meg ebbe a nyirkos ködös,retek időbe nyajja a legjobban...(mondjuk ma nem .
olyan idő volt,hogy nőt 2centit a búza)
Válasz TDavid #23076. hozzászólásáraSzámitógép nem "dilizett be", hogy nincsen élektromos visszajelzés?
Minden érdekelne a témával kapcsolatban, mert mostan szántásban valahogyan sokat fogyaszt úgy naftából, mint az adbluból. Nem bír ki két tankot az adblu, max 1,5 tartályt. Fura, de ez van.
Válasz Ares 826 #23079. hozzászólásáraNemtudom kivel harcolsz!
A szabályt megb.szani lehet, de nem érdemes mert szaporodik!
Ha az unióba lehetne eladni bármilyen kormolós autót, meg kormolós traktort, sokmindenki török meg kínai meg délamerikai géppel járna, indiai autóval, mert OLCSÓBB!!
Ezzel az egész károsanyag témával az emberek mellett, nem kis mértékben a saját autoiparát, és gépgyártását védi az eu, értsd már meg!
Ha lazább lenne a szabály a fele gyári munkás mehetne a rákba, meg az összes többi hozzá tartozó beszállító satöbbi satöbbi! A saját lakosságát védi az eu ígyis, meg úgyis, nemtudom mi ezzel a bajod. Vagyis tudom, csak nemtudom miért nem megy át a szűrőn
Válasz Ares 826 #23078. hozzászólásáraNem a tüdőd miatt van a részecskeszűrő!
A gázt visszavezetik, hogy a az égéshő csökkenjen a hengerben és ne keletkezzen annyi NOx. És ha màr visszavezetik, megszűrik. Nem a korom a káros a parasztra hanem a nitrogén oxidok
Válasz bandigh #23077. hozzászólásáraPersze ez a szabály majd mi eu népe mentjük meg a földet lassan csak 400 milliőan! A többi nép meg az a 7,5 milliárd meg szarik rá, majd mi megmutatjuk! Tudod ez az egész arra jó hogy más ide ne tudjon gépet autót stb eladni csak az itteni gyárak, persze azok is rengeteg dolgot Kínába stb...... fejlődő országban gyártatnak ahol semmilyen követelmény nincs szinte! Csak olyan szépen hangzik " mi vigyázunk a földre" , be kell szarnom a röhögéstől!










Na megyek is mert csikart a hasam, jönnek az egyperces "toló" fájások!!!






Válasz bandigh #23074. hozzászólásáraMinden ami a tiszta levegőn és az üzemanyagon kívül kerül a motorba az károsítja azt! A részecske szűrő meg folytja a motort meg az égéstermék szabadba jutását korlátozza! Persze azt a gép magától kiégeti ha ott az "idő" tehát én szerintem " nem szarunka kútba csak a peremére és belelökjük" Na ez szerintem a kiégetése a részecske szűrőnek! Továbbá az az idióta program azt sem érzékeli hogy pont nyáron 40 fokban a tarlón dolgozol bálázóval, és ha ott az idő akkor ott égeti ki szerintem, ja meg a tarlót is szalmástól! Ennyit a csoda környezetvédelemről eu balfasz bürökraták, üzenek nektek, tisztelet a kivételnek!!!







Válasz Ares 826 #23075. hozzászólásáraAzt nem tudom mit izélsz rajta, úgyis benne van! Ha fejre állsz is. Amúgymeg azért van a részecskeszűrő, hogy az általad említett korom meg grafit meg mittudomén ne menjen vissza a motorba! Nem mintha annyira füstölne mint egy 50-es mtz! Az első cr motorkban nem volt egr, és látszott hogy nem füstölnek, csak amikor odalőtted a gázt a kombájnnak délelőtt, aztán egész nap egy szikra füstje se volt. És ezek már közel 20 éves technikák. Az újabbak meg gondolom még annyit se kormolnak.
De igen, ne vezessük be a motorba, igaz. Csak mivel ez a szabvàny, nem tudsz vele mit kezdeni
Válasz Ares 826 #23073. hozzászólására 6100m-ben úgy tudom csak adblue van.
6170m - ben nekünk 3900 óra alatt bem volt emissziókezelős gond, 6120m-ből 2730 óránál kihajítottuk a dpf-scr-t.
Válasz bandigh #23074. hozzászólásáraMajd lesz csak idő kérdése vazeeeeee! Szerinted jót tesz a motornak az füst, jó hogy nem azt mondod hogy grafit van a füstbe és kimondottan jót tesz a motornak???????? Akkor ennyi erővel a levegőszűrő belső patronát is kivehetnéd azzal az indokkal hogy több levegő megy a motorba és erősebb lesz!




Válasz Ares 826 #23073. hozzászólásáraNe izélj már az egr-el, 7000 fölött van a kisgépben, semmi nem volt vele
Válasz TDavid #23068. hozzászólásáraAz a baj hogy 100 paci felett már minden szar benne van ADBlue részecske szűrő meg szerintem az EGR szelep is! Az EGR és a részecske szűrő mind kettő károsítja a motort szerintem mert még az egyik kormot az az úgymond csiszoló port enged a motorba a másik meg lefolytja sőt még ha nyáron a tarlón indítja a programját még a tarlót is fel tudja gyújtani! Már mások is az ismerősök között jártak így nyáron!






Válasz kis Zombi #23069. hozzászólásáraMeg nézd meg a mérlegjegyet, nehogy a nettó súlyt nézd, mert a beérkezettből már levontak vagy másfél tonnàt hektàronként
Válasz kis Zombi #23069. hozzászólásáraHogy mikor ürít, sok mindentől függ. Volt hogy egy hétig se szedtem egy teli tartállyal mert 3/4 nél már süllyedt el, amint lehetett kiütítettem. Van hogy jelzi hogy tele, de még menjél el 100 métert, hogy rendesen tele legyen. Meg a fajsúly, marha nagy különbségek voltak idén is, főleg ilyen nyersnél, egyből teleszalad a tartály, meg a pótkocsi, csak épp a súlyt nem nyomja
Válasz kis Zombi #23069. hozzászólásáraLentebb írta valaki a legvalószínűbb dolgot. A vizes tengeri nem folyik meg tehát ha csipogott 3/4 tartályszintnél abban a valóságban nem volt annyi hanem csak a termény csúcsa elérte az érzékelőt. a kombájnos meg gondolom nem nézegette hanem jelzett a gép és ürített.
Válasz bandigh #23065. hozzászólásáraHa teljesen telerakja belemegy 8 tonna, a 3. tele jelzésnél, utánna, már csorog ki a termény.
A terület 85%-át levágta, pittyent, először,hogy tele van, Ürített, és úgy vágta le a maradék 15%-ot. Ha úgy, gondolja belefér a tartályba biztos nem áll rá kétszer a pótkocsira üríteni. Szárítóba meg csak 7,5 tonna kerül be.
Másik területén fajta, tőszám ugyanez, alacsonyabb cső átlagsúly, 12,2 t tiszta súly, itt pedig 10 tonna.
Olyan érzésem van a kombájn, és a szárító között mindkét pótkocsiról "elpárolgott" 1-1 tonna
Válasz Ares 826 #23066. hozzászólására6mc/rc, 6030 alvázméretűek ezek. Előny a nagyobb alvázúakhoz képest, hogy nincs dpf, egr, vgt turbó, ezért kisebb a motorháztető cserébe jó zsúfolt, hengerenként 2 szelepes motorja van, +20 lóerő ipm van benne. 55-58q önsúly körül mozognak, erősített hátuljával 10450 kg megengedett össztömeggel rendelkezik, szerintem nem rossz. 6090-6120m közt nem tudom mi lehet a különbség, jdpc-n nem nagyon tűnt fel semmi, de annyira nem merültem bele. váltója 24/24 -es mint a sok elődjéé, van hozzá autopower is.
Válasz Ares 826 #23066. hozzászólásáraNekem 6120m van. Maximálisan elégedett vagyok vele, mindenre megfelel, amire vettem.
Az elvárásaidtól múlik meg e felel neked.
Kinek mi a véleménye az "M" szériás 100 pacis JD trakikról??? Érdemes vele foglalkozni vagy teljesen felejtős a téma szerintetek kollégák????????
Válasz kis Zombi #23061. hozzászólásáraA kis tartályosba kb 6t fér a nyitott tetejűbe meg kb 8t. De ehez tele kell szedni, nem csak addig hogy pittyenjen. Meg attól függ, hogy kinek milyen magasra van szerelve a szenzor, mennyire tornyosodik az anyag stbstb
Válasz Ferror #23063. hozzászólásáraOptikai érzékelő van ezekbe ?
Válasz kis Zombi #23061. hozzászólásáraPedig de! 22%feletti kukorica ,,tornyosan" áll, míg a 18as már szépen elfolyik.
Illetve pont fordítva van, száraz kukorica kevesebb helyet foglal
Válasz kis Zombi #23061. hozzászólásáraMagatartása=magtartálya
John Deere W650i kombájnoknak katalógus szerint 11 köbméteres a magatartása. Mennyire pontosan pittyennek be 3/4- nél, illetve az első tartály megtelt jelzésnél kb. mennyi liter lehet benne ?

Két kisebb darabot vágtak nekem ma, külön lett beszállítva. 24-24,5 -es vízzel vágtunk, tehát megvolt a fajsúlya. Első kocsit 8,5 tonnára saccoltam, mérlegen 7,5 lett, másodiknak 6 felett kellett volna lenni, és 5,2 lett. Ilyen kis tételeknél 1 tonnát nem gondolom hogy tévednék
Sziasztok. 2254-es kombájn kijelzője tegnap délben a dia
üzenetet írta ki.Azóta nem reagál semelyik gombra .Gyujtás levettem és amikor ráadtam közbe nyomtam az egyik gombot akkor legalább kijelezte azt az adatot amire be volt állítva ,a dobfordulatot és a sebességet,de semmi mást nem jelenít meg,nem reaagál a gombokra ,de legalább végig vágtam a napot.Ma inditottam,ugyanaz,azzal a külömbséggel hogy egy fél óra után teljesen elsötétült.Találkozott már valaki ilyennel?A kijelző ilyen mint a képen
40m 1 195m.ért ?Ki mennyit bírt ebből lefaragni?
Res mennyivel több 1mesnél?
Hosszú tengellyel mes res mennyivel drágább?
Válasz bandigh #23054. hozzászólásáraEurópában valamiért 7r250 és 8r280 a legkisebb, miközben Amerikában 7r210 és 8r230. Régebben is így volt ez valamiért. Magnum 180-at sem nagyon láttam még Európában, ott létezik.
Válasz Sk Laci #23055. hozzászólásáraNagyon felszereltségfüggő is a dolog. Meg ha megnézed egy ilyenből egy viszonylag fapad gép, kevés óràval annyi, mint egy 60 lóerővel kevesebb, de felszerelt traktor. Egyébként ha talajozni kell, nem nagyon érdemes feldíszíteni az extralistát, ha fogni akarsz pár milliót. Fronthidró az jó, de mire leteszed róla a súlyt egy raklapra, addig szinte le is akasztgatod a táskákat az elejéröl valakivel, évente 1-2x 5 perc. Az elektromos kihelyezett is jó, de ekéhez lazítóhoz ki lehet bírni nélküle. Autotrack is, teszel bele egy univerzálist, aztán ugyanúgy teszi a dolgát. Létezik még 6250R is, azt is megnézhetné a kolléga.
Bár az csak Autopowr-el, meg eléggé felszerelten, szóval àrban tuti inkább 7r szinten van
Válasz bandigh #23050. hozzászólásáraEz a traktor már marad úgy ahogyan van. Ha a Zetor beadná a fajrontkulcsot, vagy felhúzná az agyamat, akkor már lehetne agyalni másik JD traktoron 120-140 ló környékén, de 2022 májusáig kizárt. Akkor jár le a részletfizetés a jelenlegi 120-ra.
A héten néztem az Agropark kínálatában levő 6120m amilyenem van. +12 000 euró ahoz az árhoz képest, amiért én vettem 2 éve.
Válasz bandigh #23054. hozzászólásáraNekem elég volt, hogy tavasszal mondtak egy árat a 6210R-re. "Megfordult a kalap a fejemen".
Válasz Bobo77 #23052. hozzászólásáraKérdések. Meddig lehet olyat kapni? Ha csak a 8R250 lesz kapható, akkor a magyar kereskedő miért csak a 280 fölöttieket hozza a listájában, holott létezik 230-as is?
De amíg egy 7R re fetehetsz egy bálázót is akár vagy egy pótkocsit, addig a 8R-en már elég neccesen néz ki
Ár? Indultunk a 6210R-ről, nemtom egy 8R250 mennyivel lenne hosszabb, azért az se mindegy.
Válasz balazs8r #23051. hozzászólásáraA 7250r helyett felénk szinte mindenki 8245r választ....Ezért nem kell gépparkot cserélni...Biztos van olyan kereskedő országban aki tud demo t biztosítani...Csak kicsit meg kell mogyorózni őket...
Válasz bandigh #23039. hozzászólásáraHát bizony szezonba megy is elég jól, az a szép ilyenkor amikor éjjel szánt nappal meg vet..
Az a baj, hogy a munkaeszközök adottak, tehát egy 8r-es már egy komplexebb beruházás lenne, és ott a rizikó, hogy ha baja lesz nem az van, hogy átdobjuk a kisebbre aztán had szoljon.
Alapból az amerikai 7-es szériáról soha nem szoktak jókat mondani mindegy, hogy 20 30 vagy R-es..
Akkor ezek szerint ez nem változott sokat mostanában..
6R-eseket erre dícsérik pl. akinek 7830-as gépe és 210R-ese is van az azt mondta, hogy a 210 veri a 7830-ast.
Persze az lenne az igazi, ha gyakorlatban látnánk mit tud, de a kite nem tudott demo gépet küldeni..
Válasz Sk Laci #23048. hozzászólásáraNem tudom h más e a híd belső része! Ez a 28 kerék csak egy dolog, ha válozást akarsz a hasmagasságban akkor a 30-ast nézegeted, az is gyári kombinációs méret
Válasz BMWs paraszt-JD fanatikus #23047. hozzászólásáraTegnap meglepett a traktor. Nem egészen 8 óra alatt bevette azt, amit máskor 9 óra alatt.
Hirtelen azt hittem elpattant valami cső, hogy ilyen hamar elfogyott a tank tartalma. Nafta nem szagított, sötétben meg nem sokat látni.
Válasz bandigh #23046. hozzászólásáraAz öreg 6430 prémiumon ami az ismerősömnek van 28 van elöl ugyan azzal a szélességgel, mint nekem a 24 keréken. Hátsó kerék méret ugyan az.
Áttételt a fogaskerekek párosításával ki lehet hozni.
Utólag lehetünk okosak,......
Mellékesen a 28 elsőkerék és az 1000 eko fordulaton kívül minden benne van amit akartam.
Válasz Sk Laci #23040. hozzászólására1 csik villogott asszem, de en a liter nullazas alapjan nezem inkabb mint irtam is.
Egyszer mar volt hogy megalt a 170es de , semmi gaz ontesz bele meg gyujtas azt kicsit teker de indul.
Amugy opcioba kerheto a 28as nekem is az van.
Válasz Sk Laci #23042. hozzászólásáraMegnéztem, a 28 as kerék kekenyebb, így alacsonyabb, kb ugyanott vagy. Akkor tud picit magasabb lenni, ha a 420 helyett a 460 as kerékkel mész hátul. Sorba én a 420 tól nagyobbat nem tennék szivesen, szóval ha választani kéne most, akkor hátra 420/80R46-ot kérnék
Válasz balazs8r #23035. hozzászólására8R mindenképpen ahogy már említették.
Válasz Sk Laci #23042. hozzászólásáraNekünk is volt olyan hogy a rendelt gép egy opcióban eltért a megbeszélttől. Az volt a válasz, hogy biztosan rosszul ikszeltem be mármint a gépértékesítő. Megkapta a magáét utána.
Válasz Sk Laci #23042. hozzászólásáraHa rendesen tele volt, szerintem 190 litert ki tudsz járni belőle, mielött megáll. De ez nem túl jó neki, szóval 170 től többet(ha lehet) ne használj el. Érdekes ez a 28-as kerék dolog, mert láttam már ilyennel is meg 24-essel is, azonos hátsó kerékkel.. valamelyik pedig biztos hogy nem jó neki.. A 28 ashoz másmilyen hátsó gumi is kéne!
Válasz RkTomi #23031. hozzászólásáraAmikor a JD vettem 2018-ban nem nagyon akart a kereskedő-eladó foglalkozni a traktor felszerelésének egyes alternatíváival. Még a 28 colos első kerékre is azt mondta nekem, hogy nem lehet rendelni, csak 24 colossal. Az a + 5 cm az első híd alatt jól jönne magasabb növényben való munkáknál.
Válasz Ares 826 #23029. hozzászólásáraNH T 7040 könyve 440 L tankot ír. Amikor egyszer kiszippantotta a naftát és megált, nem fért bele 400 L se. Egyenesen dolgozott. NH T 7xxx nem éppen egyszerü leékteleníteni, és 2 embert igényel.
Válasz BMWs paraszt-JD fanatikus #23037. hozzászólásáraMennyit mutatott az óra?
Azért kérdezem, mert ha már csak 2 csík marad a kijelzőn 155 liter megy bele az enyémbe. Inkáb kérdezem, mert nem szeretném ha felkapná a levegőt.
Válasz balazs8r #23035. hozzászólásáraA kötött, dombos területen ha a 6170 elboldogult 300 ha-on.. Lehet benne aludtatok

Ha ezek közül lehet választani, és vezérgép kell, egyértelmü hogy a 7r.
Tudom, elég szar híre van a régebbieknek, de van ennek gyárja, meg garanciája. A 6r-nem egészen erre a munkàra van kitalàlva. Vetőgép elé, meg nincs olyan hogy nagy traktor. Azt a pàr napot kibírja, legalább viszi rendesen, fölfelé is. A hetes sokkal nagyobb gép, ha lazítót is akarsz (45(!) centin), akkor abban kell gondolkodni. De inkàbb 35-öt ajánlanék
Válasz K. Ákos #23023. hozzászólásáraSzia ! nekem volt hasonló problémám, a gerjesztő áramot a központi agy adja, valószinüleg ott van a hiba ,ugy mint az én esetemben, adtunk a generátornak direktbe egy gerjesztő áramot, és minden jó lett, a direkt áramba be kell kötni egy hagyományos visszajelzőt, és már kész is .
Válasz Sk Laci #23025. hozzászólására195 egyebkent, en tankoltam mar bele 191et de mar irta uzemanyag nyomas alacsony
Kiszoktuk nullazni a fogyasztast es 180 korul ha jar tankolunk, 5 l-en belul van a pontossaga