A következő 2 géppel kapcsolatban szeretném kérni a tapasztalataitokat:
6215R
7R250 nyilván ebből a régi 7r-es tapasztalatok érdekelnének.
Vezérgépnek vennénk új gépet,
~300 ha területre. Az eddigi legnagyobb gépünk egy 6170-es volt, de sokszor már kevésnek bizonyul.
Árban a kettő között hasonló felszereltségben ~8 millió a különbség.
Relatív kötött, és nagyon dombos (akár 17%) területen kell majd dolgoznia nagyrészt.
Érdekelnének a típushibák, megbizhatóság egyéb tapasztalatok.
Egy 830-as axion cmatic-os volt teszten, de az például a quivogne 5 kèses lazítóval ~45 centin majdnem kevésnek tűnt.
Főként talajmunkákra kell majd, de pl a 4 m-es Horsch pronto-t is ez húzná.[ahova pl a 250 nagynak tűnik]
Köszönöm előre is:
Balázs
Válasz Sk Laci #23025. hozzászólásáraHogy te milyen dolgon "reszeled a fingot" a rengeteg üzemanyag hullámzástól egy traki szintjelzője soha nem lesz pont teljesen! Ha azt írja könyve hogy 185 liter akkor az annyi is!
Válasz RkTomi #23022. hozzászólásáraRkTomi!
Szia, meg tudnád nekem mondani,hogy a farkondisc-et lehet e felcsukott hengerel húzni? meg lehet valahogy klipszelni a kerekeket?Bocs az off-ért.
JD 6120m adblus traktornak milyen az üzemanyagtartály valódi mérete?
185 L ír a könyv, de amikor az üzemanyagmérő lemegy a piros csíkhoz 2 "pálcikára" akkor kb 155 L megy bele.
Megvan 185 L vagy csak 165-170 L valójában?
Sziasztok, segítségre lenne szükségem.
JD 6820-on nincs töltés.(vannak időszakok amikor van) Generátort cserélte a szerviz, de így sem oldódott meg a probléma.
Javaslatot vagy szerelő elérhetőséget kérnék tőletek. Vas vagy Győr-Sopron megye.
Köszönöm
Válasz Mf-es? #23019. hozzászólására1-1 stift tartja alul, felül, plusz a kormányoszlop burkolatot kell bontani. A kormányösszekötő gömbcsuklókra gondolsz? Sok variációt hoz az online katalógus. Meg tudod nézni te is, hogy neked melyik kell.
Válasz Mf-es? #23016. hozzászólásáraA kar amivel előre tudod hajtani a kormány oszlopot egy gázteleszkópot működtet. Valószínűleg ez fáradt el : AL150755.
Válasz GREVEN #23011. hozzászólásáraSzerintem csak szoft mas a ketto kozott.
Az 50es valtos fekezett hidas, nagyobb illetve szelesebb az elso kerekagy.
Válasz Spice #23000. hozzászólásáraSzűrőház tetején légtelenítő csavart nyisd meg, rakd sebességbe (irányváltó is). Indítózz (hallod az üza szivattyút működni) addig míg a levegőt ki nem dolgozza a légtelenítőn keresztül. Elzár, üresbe rak és indulnia kell!
Válasz uff #22995. hozzászólásáraA jd fanok ezt ne olvassák!
Volt itt egy kite szerelő, azt mondta, hogy majd olyan első hídja van mint a 7-es jd-oknak. A hátuljáról azt tudom, hogy ezeket a zf váltókat 200 le-ig használják. Meg kell nézni a számokat (tömegadatok, emelőerő,...) az sok mindent elárul.
Válasz GREVEN #22996. hozzászólásáraAz új ára emeli a régi árát is sajnos! De azok még javíthatók valamennyire, de az újat más csak számítógépes történettel lehet a hibákat kiolvasni, ez van! Hogy rohadjanak meg ott ahol vannak a szemét gépgyártók és az eu vezetésének nagy része! Miért nem lépünk már ki ebből a szemét gyülekezetből????????????????
Válasz Ares 826 #22994. hozzászólásáraAz egy dolog hogy az új csilli villi gépeknek egekbe az ára. De nem sokkal vannak lemaradva a 20 éves 10 ezer órás vasak ára.
Válasz GREVEN #22987. hozzászólásáraNo ja és aztán öt hat év pereskedés után talán lesz ítélet hirdetés a bíróságon! De a gépnek addig is menni kellene mert azért vette a gazda hogy dolgozzon vele! Szemét ez a világ elhiheted de nagyon szemét! A gépek ára a csillagokban, lassan már aranyat olcsóbban lehet venni a piacon mint gépet kilóra kiszámolva! Gyenge szar anyagból készül minden már 4-5 évet bírjon ki jobbik esetben és dobd el, vegyél a retkes gyártótól állandóan újat ez a cél! Amit adnak pénzt egy eurót elvesznek tőlünk 10 cserébe érte!
Válasz gcastle #22985. hozzászólásáraMinél újabb annál szarabb már minden vas! Tele basz...ák őket elektronikával, vékony minden vas mint a papír gyengék az anyagok, ahol lehet csak spórolnak meg spórolnak és a lehető legtöbb pénzt lehúzni a vevőről! Szemét volt a komcsi rendszer de ez a lehúzós még annál is szemetebb szerintem hatszor!
Válasz gcastle #22985. hozzászólásáraÁllítólag ha ilyen esetben kiderül hogy rejtett hibás volt, a javítás az eladó fizeti. Ha beszámitott volt akkor meg az előző tulaja.
Bár nem tudom magánszemély tudott-e már ilyet érvényesíteni vagy a cégek seggét védik ezzel is ha valami régi vasat kell egy új méreg drága árába beletenni.
25084 hozzászólás
Válasz balazs8r #23035. hozzászólásáraFelejtsd el azt szériát! 8R be gondolkodj akár kevés üzemórásba!
Kedves fórumtársak!
A következő 2 géppel kapcsolatban szeretném kérni a tapasztalataitokat:
6215R
7R250 nyilván ebből a régi 7r-es tapasztalatok érdekelnének.
Vezérgépnek vennénk új gépet,
~300 ha területre. Az eddigi legnagyobb gépünk egy 6170-es volt, de sokszor már kevésnek bizonyul.
Árban a kettő között hasonló felszereltségben ~8 millió a különbség.
Relatív kötött, és nagyon dombos (akár 17%) területen kell majd dolgoznia nagyrészt.
Érdekelnének a típushibák, megbizhatóság egyéb tapasztalatok.
Egy 830-as axion cmatic-os volt teszten, de az például a quivogne 5 kèses lazítóval ~45 centin majdnem kevésnek tűnt.
Főként talajmunkákra kell majd, de pl a 4 m-es Horsch pronto-t is ez húzná.[ahova pl a 250 nagynak tűnik]
Köszönöm előre is:
Balázs
Válasz RkTomi #23032. hozzászólásárate hogy használod a kereket vagy a hengert klipszeled meg? Ha gondolod jöhet valamelyik talajos topikba a válasz
Válasz RkTomi #23030. hozzászólásáraköszönöm
Válasz balazoooo #23028. hozzászólásáraA járkerékhez alapból lehet klipszet rakni.
Válasz Sk Laci #23025. hozzászólásáraAlapból 175 opcióban 205 liter.
Válasz balazoooo #23028. hozzászólásáraEgyértelműen NEM. A váz nem fogja kibírni hosszú távon. Le kell csavarozni a tárcsáról.
Válasz Sk Laci #23025. hozzászólásáraHogy te milyen dolgon "reszeled a fingot" a rengeteg üzemanyag hullámzástól egy traki szintjelzője soha nem lesz pont teljesen! Ha azt írja könyve hogy 185 liter akkor az annyi is!
Válasz RkTomi #23022. hozzászólásáraRkTomi!
Szia, meg tudnád nekem mondani,hogy a farkondisc-et lehet e felcsukott hengerel húzni? meg lehet valahogy klipszelni a kerekeket?Bocs az off-ért.
Válasz Ares 826 #23024. hozzászólásáraÉn is erre gondolok, de ki kellene mérni
Válasz Sk Laci #23025. hozzászólásáraCsak ennyi a bajod?Többet úgy sem tudsz elhasználni,mint ami benne van!Vagy kevesled a kútnál a fizetést?
JD 6120m adblus traktornak milyen az üzemanyagtartály valódi mérete?
185 L ír a könyv, de amikor az üzemanyagmérő lemegy a piros csíkhoz 2 "pálcikára" akkor kb 155 L megy bele.
Megvan 185 L vagy csak 165-170 L valójában?
Válasz K. Ákos #23023. hozzászólásáraZsinór szakadás vagy dörzsölődés nincs sehol? Azt is meg kellene nézni!
Sziasztok, segítségre lenne szükségem.
JD 6820-on nincs töltés.(vannak időszakok amikor van) Generátort cserélte a szerviz, de így sem oldódott meg a probléma.
Javaslatot vagy szerelő elérhetőséget kérnék tőletek. Vas vagy Győr-Sopron megye.
Köszönöm
Válasz Mf-es? #23021. hozzászólásáraGondolom adja magát. De ha még az sem megy akkor inkább szólj valakinek.
Válasz RkTomi #23020. hozzászólásáraKormányoszlop burkolat,hogy bomlik?
Válasz Mf-es? #23019. hozzászólására1-1 stift tartja alul, felül, plusz a kormányoszlop burkolatot kell bontani. A kormányösszekötő gömbcsuklókra gondolsz? Sok variációt hoz az online katalógus. Meg tudod nézni te is, hogy neked melyik kell.
Válasz RkTomi #23018. hozzászólásáraBonyolult kibontani a helyéről?
Esetleg kerékösszekötő gömbcsuklók cikkszámát tudod?
Válasz Mf-es? #23016. hozzászólásáraA kar amivel előre tudod hajtani a kormány oszlopot egy gázteleszkópot működtet. Valószínűleg ez fáradt el : AL150755.
Válasz Mf-es? #23016. hozzászólásáraAz öreg traktort újra
John deere 6800 kormány oszlopot mi tartja?Megszűnt a reteszelés.Előre csuklik.Mit,és hogyan cseréljek?
John deere 1760 NT vetőgépről vélemény?
Válasz JD Bob #23004. hozzászólásáraKöszönöm!
Válasz BMWs paraszt-JD fanatikus #23012. hozzászólásáraMeg az angolból behozottakon van amikor ottvan a hátsó ablakon az 50-es matrica
Válasz GREVEN #23011. hozzászólásáraSzerintem csak szoft mas a ketto kozott.
Az 50es valtos fekezett hidas, nagyobb illetve szelesebb az elso kerekagy.
Válasz GREVEN #22979. hozzászólásáraA 6830-6930 között csak a motorvezérlő szoftver a különbség vagy különböző gépek?
a 6830-at fel lehet piszkálni 6930-ra következmények nélkül?
A premiumban az ATK az opcionális tétel?
Honnan lehet tudni hogy 40 vagy 50-es váltó van bennük?
Válasz tamas320d #23002. hozzászólásáraMilyen eszközparkot mozgat a gép?
Egy 6920-hoz képest combosabb traktor?
Sorba bele szoktátok tenni?
Nyugodtan jöhet privátba is ha gondolod.
Köszönöm válaszod.
Válasz uff #23003. hozzászólásáraAz M7-re.
Válasz Spice #23000. hozzászólásárahttps://partscatalog.deere.com/jdrc/sidebyside/equipment/64613/referrer/search/pgId/6835804
Válasz gcastle #23006. hozzászólásáraBocs, így nem fog menni...
Válasz Spice #23000. hozzászólásárahttps://partscatalog.deere.com/jdrc-services/v1/print/preview/PartsList.pdf
Válasz Spice #23000. hozzászólásáraSzűrőház tetején műanyag csavar...
Válasz Spice #23000. hozzászólásáraSzűrőház tetején légtelenítő csavart nyisd meg, rakd sebességbe (irányváltó is). Indítózz (hallod az üza szivattyút működni) addig míg a levegőt ki nem dolgozza a légtelenítőn keresztül. Elzár, üresbe rak és indulnia kell!
Válasz VMisi #22998. hozzászólásáraEz jól hangzik.ez a 135 vagy már nagyobbra vonatkozik?
Válasz GREVEN #23001. hozzászólásáraszia.6930 premium van 6000 órás,komolyabb baj még nem volt vele
Válasz GREVEN #22979. hozzászólásáraValaki még esetleg? Akinek ilyen van vagy volt?
Sziasztok! Egy kérdés JD6200 traktoron gázolajszűrő csere után hogy légtelenítsem? Köszönöm!
Sziasztok tudna valaki segiteni?? Nemreg volt felujitva a valto es megis mikor begyujtom neha felpillan a valto olajnyomas lampa:( powerquad valto)
Válasz uff #22995. hozzászólásáraA jd fanok ezt ne olvassák!
Volt itt egy kite szerelő, azt mondta, hogy majd olyan első hídja van mint a 7-es jd-oknak. A hátuljáról azt tudom, hogy ezeket a zf váltókat 200 le-ig használják. Meg kell nézni a számokat (tömegadatok, emelőerő,...) az sok mindent elárul.
Válasz GREVEN #22996. hozzászólásáraAz új ára emeli a régi árát is sajnos! De azok még javíthatók valamennyire, de az újat más csak számítógépes történettel lehet a hibákat kiolvasni, ez van! Hogy rohadjanak meg ott ahol vannak a szemét gépgyártók és az eu vezetésének nagy része! Miért nem lépünk már ki ebből a szemét gyülekezetből????????????????
Válasz Ares 826 #22994. hozzászólásáraAz egy dolog hogy az új csilli villi gépeknek egekbe az ára. De nem sokkal vannak lemaradva a 20 éves 10 ezer órás vasak ára.
Válasz VMisi #22984. hozzászólásáraMisi gazda! A kubota a jd 6800-hoz hasonló lehajtásokkal rendelkezik, már anyagvastagságokra
gondolok?
Válasz GREVEN #22987. hozzászólásáraNo ja és aztán öt hat év pereskedés után talán lesz ítélet hirdetés a bíróságon! De a gépnek addig is menni kellene mert azért vette a gazda hogy dolgozzon vele! Szemét ez a világ elhiheted de nagyon szemét! A gépek ára a csillagokban, lassan már aranyat olcsóbban lehet venni a piacon mint gépet kilóra kiszámolva! Gyenge szar anyagból készül minden már 4-5 évet bírjon ki jobbik esetben és dobd el, vegyél a retkes gyártótól állandóan újat ez a cél! Amit adnak pénzt egy eurót elvesznek tőlünk 10 cserébe érte!





















Válasz BMWs paraszt-JD fanatikus #22988. hozzászólására6630 ba is van 20 as váltós 50km/h
Válasz gcastle #22985. hozzászólásáraMinél újabb annál szarabb már minden vas! Tele basz...ák őket elektronikával, vékony minden vas mint a papír gyengék az anyagok, ahol lehet csak spórolnak meg spórolnak és a lehető legtöbb pénzt lehúzni a vevőről! Szemét volt a komcsi rendszer de ez a lehúzós még annál is szemetebb szerintem hatszor!














Válasz GREVEN #22989. hozzászólásáraJa és a 6800 és 6900 erősebb a hátsó híd és a hárompont felfüggesztés is.
Válasz GREVEN #22989. hozzászólásáraSzerintem nem,a 6600 24 sebességes a 6800 és a 6900 20 sebességes és mind a három 42km/h a végsebessége.
Válasz BMWs paraszt-JD fanatikus #22988. hozzászólásáraEz azt jelenti hogy egy csoporttal több van és az 50el is tud menni?
Válasz GREVEN #22979. hozzászólására6630 az 24es valtos, 6830 6930 20as.
Válasz gcastle #22985. hozzászólásáraÁllítólag ha ilyen esetben kiderül hogy rejtett hibás volt, a javítás az eladó fizeti. Ha beszámitott volt akkor meg az előző tulaja.
Bár nem tudom magánszemély tudott-e már ilyet érvényesíteni vagy a cégek seggét védik ezzel is ha valami régi vasat kell egy új méreg drága árába beletenni.