Gázolaj árak 648 Ft Benzin árak 634 Ft EUR 408 Ft USD 393.08 Ft CHF 431.78 Ft GBP 487.8 Ft

Fórum

John Deere traktorok, kombájn minden mennyiségben

Létrehozta: korzo , 2009-01-10 20:09:16

Kedvencekhez Segítség

25053 hozzászólás
#4402 Június Cézár
2010-01-10 19:06:00

Válasz #4398. hozzászólásra

Necsi necsi necsi...smile biggrin
Még a fogyasztást se képes a legtöbb paraszt objektíven vizslatni, nem hogy ilyen komplex eredményeketsmile closedeyes

#4401 jd /4650
2010-01-10 19:03:52

Válasz #4396. hozzászólásra

elötöltés helyén van mikor az adagolót feltették ??/vonalon/

#4400 Szeni
2010-01-10 19:02:03

Válasz #4398. hozzászólásra

majdnem végigemésztettem az eszmefuttatást,de az egzaktnál végképp lediferáltam???????????????????????

#4399 jd /4650
2010-01-10 19:01:48

Válasz #4397. hozzászólásra

szivárgásra gondoltunk mi issmile rolleyessmile laugh

#4398 lala1
2010-01-10 19:00:22

Válasz #4398. hozzászólásra
És nem is kapunk,míg el nem kezdenek majd egyszer dögleni.
smile crying

#4397 lala1
2010-01-10 18:59:01

Válasz #4396. hozzászólásra
Holnap levidejózom,hogy indul a mienk.Dec 16-án járt utoljára.Kíváncsi leszek.Bár nincs hideg,meg zárt helyen van.
smile crying

Nincs profilkép
#4396 Batka
2010-01-10 18:58:10

Válasz #4391. hozzászólásra

Ha megnézzük a trendet az látható, hogy minden nagy gyártó a fokozatmentes hajtómű irányába mozdult el, a mi szempontunkból az a kérdés, hogy meddig bírja a hajtómű és milyen költség és időszükséglettel bír a javítása? Tovább göngyölítve, az idő és üzemanyag-megtakarítás kiadja-e a beszerzési ár többletét és a javítási költségek közti különbséget?
Na ez az a kérdéskör, amire egzakt választ még sehol nem kaptam.

#4395 lala1
2010-01-10 18:56:38

Válasz #4394. hozzászólásra
Akkor nem fordul át a motor.A 6920-nak már 2 coolerje jukadt ki.Bár ha még csak szivárog,akkor jó lehet az ötlet.
smile thumbup

#4394 Szeni
2010-01-10 18:56:37

Válasz #4392. hozzászólásra

A 8000-res nem szarul indul hanem JJJÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓLLL mert beindult,az enyém meg nem.Ezzel meg végleg kétségbeestem h.a Tied rossz porlasztóval is jól indult,mert az enyémekre azt mondta a szerelő h.még jók,de ném ködösített úgy mint egy új és ebbe bíztam h. ezért nem indul,mert az adagoló felújított rajta és kartergáza is csak melegen van minimális,úgyhogy innentől gőzöm nincs h. mi baja lehetsmile confusedsmile confusedsmile confusedsmile confusedsmile confused

#4393 akos_
2010-01-10 18:55:31

Válasz #4393. hozzászólásra

nemntudom nyomni mert maxom van a k gáz, váltóval szabályzom a sebességet...

#4392 jd /4650
2010-01-10 18:50:11

Válasz #4346. hozzászólásra

most nézte fater lehet hogy a collerböl viz került a hengerekbe

mentem enni de jövök

#4391 Szeni
2010-01-10 18:49:32

Válasz #4391. hozzászólásra

És ha 50-nél 1600-as fordulatnál észrevétlenül élkezded nyomni még neki,akkor mennyivel megy?smile w00tsmile w00tsmile w00tsmile w00t

#4390 jd /4650
2010-01-10 18:48:51

SZENI !!olvasom a dolgokat a pórlasztodról és már régeben is volt ez táma ! én mikor megnézettem a pórkat. a meinkböl csak 2 darabb ami ködölt a többi pisilt!/mégis indult könnyen/
én ekkor új p. sort nyomtam belle !!a nyomást még az adagolós is több próbálkozásra tudja belöni mert alátétezni kell amiért ujra meg ujra meg kell bontani!!
ezért szokott a csucs tartó hüvely megrepedni/vékony a fala/
szóval a pontos nyomás lényeges .de a adagolód is rossz lehet nem emlékszem hogy azt nézetted ?
az 8000 hogy miért ilyen xarul indul nem üzanyag hibaja lehett,:szerintem

#4389 akos_
2010-01-10 18:46:48

váltóról annyit,hogy nem akarom ismételni az előttem szólókat,nekünk is ugyanezek a tapasztalatok a 7830nál,terhelésnél végig tartja a fordulatot talajon,pótkocsinál meg ha elérte a sebességet síkon visszaáll 1400re 40nél 1600ra 50nél. szántásban ahol előttem mások bérmunkáztak (tőlük az adat) igaz más márkákkal de fokozatos váltóval 2-3 literrel kevesebből megcsináltuk,meg sem mertem mondani mondom nekem is annyiból jött ki mint nektek. folyamatos fordulat/sebesség arányítás van tehát elvileg annyi gázolajat kap mindig amennyi pont kell. nem beszélve a kényelmességről...

#4388 Szeni
2010-01-10 18:44:10

Válasz #4388. hozzászólásra

Na végre!!! a videóig!!!!

#4387 lala1
2010-01-10 18:41:01

Válasz #4366. hozzászólásra
Ha nem is körbe körbe,de porlaszt szépen.

Nincs profilkép
#4383 Dinnyés Laci
2010-01-10 17:47:37

Nekem is jobban teccik a cvtsmile thumbupcool

#4382 Szeni
2010-01-10 17:43:11

4650 ; 4755 hol vagytok??????? szakvéleményt kérnék!!!!!!smile confusedsmile confusedsmile confusedsmile confused

#4381 Szeni
2010-01-10 17:39:43

Válasz #4377. hozzászólásra

Köszi ez világos beszéd és használható info.smile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcool

#4380 .Feco.
2010-01-10 17:19:33

Válasz #4365. hozzászólásra

Most már vagyok.

Nekünk abszolút pozitív a tapasztalat, de nehéz megmondani, hogy mit okoz a váltó, és mit az egyéb különbségek (pl. nagyobb motor)

Összehasonlítások: Rapid 300-al 6920S-as JD dolgozott 12,4 km-el, 1800-1900 as fordulaton, levetett napi 25-30 ha-t, és megevett hozzá 10-12 l-t. A 7430-as ugyanazzal a géppel megy 15 km/h-val, a motorfordulat ingadozik terhelés függvényében 1600-1900 között, elvet napi 30-35 ha-t, és megeszi 6-12 l/ha-t...

A másik, aminél meg lehet nézni, az a TD400-as. A Demo 8330-as PST váltóval dolgozott 15-25 l/ha tartományban, viszont a munkasebességben csak 3 fokozat volt (10-15 km/h), míg a 8530-as a cvt váltóval fogyaszt 11-17 l/ha-ig, és a motorfodulat nem moccan el 1800-1900-as tartományból, csak a fordulóknál, míg a váltó folyamatosan gyorsítja vagy lassítja a gépet, a teljesítményigény függvényében...

Ugyanez utazásnál, amikor elindulsz, meg gyorsítol, akkor pörög a motor, ha elérted azt a sebességet, amin haladni akarsz, akkor a sebesség marad, de a motorfordulat folyamatosan esik, ha elérsz egy hidat, vagy emelkedőt, stb, akkor újra felpörög, majd ha már nem kell kraft, akkor ejti a fordulatot ismét. méri a pillanatnyi fogyasztását is, a 8530-as amikor erőből húz, 63 l/ó, amikor utazik, akkor 21-25 l/ó... A pst-s JD ami nagyon nem tetszett, hogy teljes fordulaton ment 42-t, míg kényelmesebb (gazdaságosabb) fordulatszámnál, csak 36-37-t. A CVT-s 1300-nál is megy 40-el...

Én csak CVT-t vennék újra!smile thumbupcoolsmile thumbupcool

Nincs profilkép
#4379 Batka
2010-01-10 16:38:30

Ez a fogyasztás egy bűvös kérdés, de szerintem a traktoros lábán/tenyerén legalább annyi múlik, mint a gépen. Ha a demo gépet odaadják a rába pilótájának, és az elkezd vele megszokásból úgy dolgozni, mint ahogy a rábával dolgozott, akkor valószínüleg nem a leggazdaságosabb módon fog üzemelni a szerkezet. Sokszor bebizonyosodott már, hogy ritka az a technika, ami az emberi hülyeséget képes teljesen kiküszöbölni.

Nincs profilkép
#4378 tm155
2010-01-10 16:32:47

Válasz #4365. hozzászólásra

Szomszéd faluba próbáltak dyna vt-s nagy fergát steiger helyett akarták,a teljesítmény meg minden tetszett nekik de amikor visszatankolták majdnem rosszul lettek! Sokkal többet evett mint a rába.
Végülis jd-t vettek meg a rába is megmaradt.

#4377 Hartmy
2010-01-10 16:28:48

Válasz #4366. hozzászólásra

Hála istennek, olyat még tényleg nem láttunk szét szedve. Szóval lehet az a problémád.

#4376 Hartmy
2010-01-10 16:26:53

Válasz #4377. hozzászólásra

Sőt ha pontos akarok lenni, akkor szinte nem is füstölt.

#4375 Hartmy
2010-01-10 16:25:36

Válasz #4363. hozzászólásra

Itt vagyok, bocsi csak etetni voltam.
Max olyan 1500 Üo. van benne teljes motorgenerál óta. -10ben indítottuk egyszer a télen, az volt a leghidegebb, de akkor sem forgatta sokszor, max kétszer háromszor és negyedannyira sem füstölt mint a tietek. -5ben pedig úgy indul, mint +10ben. Dehát szinte új a motor. smile rolleyes
Szerintem indulj el a porlasztóktól, utána adagoló, majd kompresszió mérés. Lehet, hogy ezt előttem már leírták, nem olvastam el, de jobb ötlet itt sem született.

Nincs profilkép
#4374 Dinnyés Laci
2010-01-10 15:58:08

A 8450-es asszem rapidos

Nincs profilkép
#4373 Dinnyés Laci
2010-01-10 15:54:39

Az eggyik az egy kft-é 8470 top down 400 6 fejes eke kombi megy rendesen. Másik 8450 ih tarcsa 6 fejes eke kombi kevesebbet megy,mert vállalkozóé.

Nincs profilkép
#4372 Szabi.
2010-01-10 15:48:50

Válasz #4373. hozzászólásra

Mekkorák a fergák, mit csinálnak ?
Sokat állnak ??? Mert azért szoktak ám azt is....smile lolsmile lolsmile lol

Nincs profilkép
#4371 Dinnyés Laci
2010-01-10 15:46:42

Hatvan Gyöngyös környéke

Nincs profilkép
#4370 Szabi.
2010-01-10 15:44:59

Válasz #4371. hozzászólásra

Na mesélj !!
Merre vagy ?

Nincs profilkép
#4369 Dinnyés Laci
2010-01-10 15:44:14

Van itt két variós ferga is azokról jobb fogyasztást hallottam.

Nincs profilkép
#4368 Szabi.
2010-01-10 15:43:51

Válasz #4369. hozzászólásra

Aszentsé..t !!!!!
Pedig azt mondják, hogy inkább 10%-al kevesebbet kéne.

Nincs profilkép
#4367 Dinnyés Laci
2010-01-10 15:37:57

Mind a kettőnek megvan a gépparkja, eggyik 4-et a másik 6-7 fejet húz.

Nincs profilkép
#4366 Szabi.
2010-01-10 15:33:41

Válasz #4367. hozzászólásra

Az nem lehet, hogy a 66-os gépei húzgálja a nagy dög és így nincs leterhelve ??????

Nincs profilkép
#4365 Dinnyés Laci
2010-01-10 15:30:15

Válasz #4365. hozzászólásra

Szabi! Az eggyik kolegának van itt 8330 fokozatmentes váltóval 10 lityóval többet eszik neki mint a 6620-as hektáronként.

#4364 Szeni
2010-01-10 15:27:30

Válasz #4364. hozzászólásra

A JD-mnek olyan a porlasztója mint egy közepesen jó MTZ porlasztó.A BMW-nek olyan h. a porlasztóvizsgálóban mikor megnyomtuk,a gázolaj nem lefelé ment hanem felhőként körbe-körbe a műhelyben és mindenáron meg akart folytani bennünket.Mikor tak. nyálunk összeszakadt mert seprűvel sem tudtuk a g.felhőt kihajtani,akkor kimentünk az udvarra és kb 15 perc mulva tudtunk csak visszamenni.A JD-nek a porl.-ja csak belelöki(porlasztja?)a gázolajat a pohárba de nincs SEMILYEN felfelé áramló gőz v.gázosodás.Na ez egy hasznélható és mindenki számára érthető jellemzés a porlasztóról.Csak ennyit várnék h.valaki ilyen érthetően leírja h.milyennek kell lenni egy jó JD porlasztónak,de már attól félek ezt is a magam kárán kell megtanulnom,mert senki nem látott még ilyet,v. jól titkoljasmile sadsmile sadsmile sadsmile sad

Nincs profilkép
#4363 Szabi.
2010-01-10 15:12:27

.Fecó. vagy ????????

Kérdésem a fokozatmentesről : az előző nagy trakikhoz képest ugyan azzal az eszközökkel dolgozva van-e üzemanyag megtakarításod ????

#4362 Június Cézár
2010-01-10 15:07:21

Válasz #4349. hozzászólásra

Ettől komolyabbról ne is álmodj! smile lol

#4361 Szeni
2010-01-10 15:02:17

Válasz #4362. hozzászólásra

Valamikor említetted h.a motor nem eredeti,és van benne valamennyi üzemóra.??? Ezen a videón körbefordult a főtengely vagy kétszer mire berobbant.Akkor azt mondod h.a Tietek -5 fokban hamarabb indul és nem is füstöl ennyire sem?

#4360 Hartmy
2010-01-10 14:26:18

Válasz #4361. hozzászólásra

Melléültünk apámmal. Fogalmunk sincs, nálunk -5 -6 fokban könnyen indult még, de ennek majdnem új a motorja. (Ezt most le is kopogtam.) Talán víz az üzemanyag rendszerben. Mintha a hengerek fele nem üzemelne.

#4359 Szeni
2010-01-10 13:31:08

Válasz #4346. hozzászólásra

Most huszadjára megnézve 0 fok körül lehet.Túl hamar abbahagyta a fehér füstöt. Hartmy,véleményt kérnék!!!!

#4358 satyesz
2010-01-10 12:40:28

Válasz #4359. hozzászólásra

Eben van valami mert a régebi JD ket azt bizony jol megkelet tekerni ijen volt a mi 4630 unk is.. Ami jol indult mikor jol meg let tekerve..De pl a komb 2266 az viszont talán nyög egy nagyot és már megy is.. szerencsére!!

#4357 Szeni
2010-01-10 12:37:17

Válasz #4358. hozzászólásra

A 4755-ös JD-om de tudom hogy gyenge az öninditóm

#4356 satyesz
2010-01-10 12:33:49

Válasz #4356. hozzászólásra
Neked mijen gép nem akar meni 0 fokban??
smile confused

#4355 satyesz
2010-01-10 12:33:07

Válasz #4355. hozzászólásra

Szia sok kérdést tetél föl.. Ami fix a RÁBA motor nem egy világmárka.. De azért el vagyunk vele.. A miénkröl beszélve Jó öninditó jó akumlátorok normális motor.. De a hideget nem szereti.. Vagyis ojan tüneteket produkál hogy szükséges neki hideginditót adni.. mert különben feleslegesen tekerteted meg pipáltatod.. de ha kap egy keveset akor rögtön beindul.. Azt tudnod kell mi feleslegesen nem babráljuk a motort tehát egy szelephézag és egy porlasztó csucs sor csere lehet hogy beleférne..Nálunk a téli üzem nem szokás..!!A kezdeti fehér füstölést ez is hamar abbahagyja..Nekünk ami most gond volt az az üzemanyag rendszer elfagyása volt.. sajnos vizes volt a gázolaj.. És ez okozott problémát a hidegben..De ez bármeik menö gépet két válra fektet söt a rába talán kevesebb és olcsób károsodást szenved mint egy 30-as JDsmile thumbupcool

#4354 Szeni
2010-01-10 12:22:39

Úgy látom Benneteket megfertőzött a nyugati fejlett technika!Hát nem láttátok h. beindult??Ha az enyém így indulna 0 fokban,a pucér seg..met a hideg falhoz nyomnám örömömben!!!!!!!smile w00tsmile w00tsmile w00tsmile w00tsmile w00tsmile w00tsmile w00t

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Figyelem! Megjelent a külterületi utak fejlesztése pályázati felhívás
Figyelem! Megjelent a külterületi utak fejlesztése pályázati felhívás
Egyéni művelet esetén akár 150 millió forint is lehet a vissza nem térítendő...
Hirdetés
Csökkentse költségeit, növelje termelékenységét: csúcstechnológia a mezőgazdaságban
Csökkentse költségeit, növelje termelékenységét: csúcstechnológia a mezőgazdaságban
A gazdálkodás mérhetőbbé, tervezhetőbbé és fenntarthatóbbá válik.
Belarus MTZ 80 traktor
Belarus MTZ 80 traktor

990.000 Ft

Belarus MTZ 82.1 traktor
Belarus MTZ 82.1 traktor

4.150.000 Ft

Művelőkerék-garnitúra John Deere hathengeres traktorhoz
Művelőkerék-garnitúra John Deere...

1.550.000 Ft

10 darab 8 hónapos gyöngyös eladó egyben
10 darab 8 hónapos gyöngyös eladó egyben

25.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]