Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Segítségre lenne szükségem! John Deere 8220 traktor ülés kartámasz hidraulika kör kapcsolójának a cikszáma kellene, mert egy órája keresem a neten de nem sikerült megtalálni.
Adott egy finotto A170 permetező. 6hengeres köradagolós, 170lovas jd motor van benne. Gázoljaszűrő csere után csak úgy akart elindulni, hogy indítózás közben kézzel pumpáltuk az AC-t. elindult járt kb 2-3 percet alapjáraton, teljesen normálisan, nem dadogott, nem rángatott. Aztán leállt. Azóta nem tudjuk életre kelteni. Szűrök kilégtelenítve, nyomás feszesen ott van az adagolónál, ha belenyitok a tápszivattyútól jövő cső hollanderébe. Leállítómágnesen 5V feszültséget mérek, nem hallom kattanni a mágnes mikor rátesszük a gyujtást. Ez normális JDnél vagy ott 12Vnak kellene lennie? Elméletileg az ECU meg minden motorral kapcsolatos dolog kompletten JD-é. Nem nyúlt bele a finotto. Külön kis "JD" kijelzője van motorral kapcsolatos dolgoknak. Vagy esetleg van valami trükkje a légtelenítésnek? Az adagolón nem találok légtelenítő csavart. előre is kössz minden értelmes tippet!
Válasz kori01 #22934. hozzászólásáraMotort-váltót bemelegítve legnagyobb fokozatban powert fel-le váltva érzed, hogy ugrik-torpan... A legjobb, ha viszel magaddal valakit, aki már ült ilyenben!
Válasz apuci #22932. hozzászólásáraCsoport powershift=nemkellszervízrekölteni! Feltéve, hogy nem kopott lamellával veszed meg, mert ellenkező esetben a váltó feltámasztása millás tétel...
Válasz noi24 #22914. hozzászólásáraPrivátban el tudnád küldeni a címet kinél vettél hidroakumlátort, és mibe került darabja?
Nekem is alighanem szükségem lessz pár darabra.
Valakinek ötlete uj 130m hidrugoja nem az igazi, nagyobb rugozasokkor egy ponton bekemenyedik kopog, mintha felutkozne de nem,foleg uzemmelegen veheto eszre.
Masik 2 gepen jobban mukszik van hasonlitasi alap.
Szoltam a szerviznek is csak hatha talalkozott mar vki hasonloval, illetve meg nem ertek ide.
Válasz szanberg #22913. hozzászólásáraA hidroakkumulátorokat nézesd meg hogy meg van-e bennük az előírt nyomás,illetve hogy nem lyukadtak-e ki.Nekünk r-es Jd van és 3500 óra kürül jentkezett a probléma,már nem rugózott olyan jól,majd egyáltalán nem. Négyből három lyukas volt,utángyártottat vettünk azok nem bírtak 1000 órát. Aztán megvettük a gyárit,állítólag ezek már erősebbek mint az eddig gyártottak. A kiténél 4db 750 000 nettolett volna,máshol vettük.
Válasz Sk Laci #22908. hozzászólásáraA független első lengőkaros kerékfelfüggesztést jelenti.
Megjegyzem nem kell elájulni tőle, itt volt a 345r, meg most a 936 Fendt is ugyan ilyen de semmivel sem jobb mint a régebbi 6497-es ferga klasszikus rugózott hídja, de talajon meg egyértelműen pattogósabb volt a 8737 -hez képest, hiába tűnt faxa játékosnak...
Sziasztok, a napokban vettem egy 6520 szivomotoros gépet. Minden szép és jó kivéve azt hogy ha emelem pl. A fuggesztoket leesik az alapjarat úgy hogy majdnem lefullad a gép olyan 500 RPM környékére, de ugyanigy van potkocsi billentesnel is, még kormányzás közbe is le esik picit. Ezen kívül nagyon jól húz, veszi a lapot, megy mint az állat. Adagoló hiba vagy valami vezérlő szarakodik?
25046 hozzászólás
Válasz fexco #22947. hozzászólására( lehet csomagban olcsóbb.....!!!!)
Válasz Hús Futár #22946. hozzászólásárabaszki,mi a fasznak veszed meg ha,aztsetudod mi a szar az.....
Érdeklődnék milyen alkatrészek lehetnek ezek ( JD-4650 volt a cégnél ahonnan ezeket vettem ) ?
Segítségre lenne szükségem! John Deere 8220 traktor ülés kartámasz hidraulika kör kapcsolójának a cikszáma kellene, mert egy órája keresem a neten de nem sikerült megtalálni.
Válasz jamo #22937. hozzászólására12V.
Válasz jamo #22937. hozzászólásáraKét legmagasabban lévő nagy nyomású cs9vet feltágítani és 4 hengerrel is beindul.
Válasz jamo #22941. hozzászólásáraNálam, ha lelevegősödik csak a hidegindító szokott segíteni
Válasz .Szabi. #22939. hozzászólásáraNem. Megpróbáljuk.
Válasz .Szabi. #22938. hozzászólásáraStanadyne
Válasz jamo #22937. hozzászólásáraNyomócső meg lett lazítva?
Válasz jamo #22937. hozzászólásáraMilyen adagoló van rajra?
Üdv Urak!
Adott egy finotto A170 permetező. 6hengeres köradagolós, 170lovas jd motor van benne. Gázoljaszűrő csere után csak úgy akart elindulni, hogy indítózás közben kézzel pumpáltuk az AC-t. elindult járt kb 2-3 percet alapjáraton, teljesen normálisan, nem dadogott, nem rángatott. Aztán leállt. Azóta nem tudjuk életre kelteni. Szűrök kilégtelenítve, nyomás feszesen ott van az adagolónál, ha belenyitok a tápszivattyútól jövő cső hollanderébe. Leállítómágnesen 5V feszültséget mérek, nem hallom kattanni a mágnes mikor rátesszük a gyujtást. Ez normális JDnél vagy ott 12Vnak kellene lennie? Elméletileg az ECU meg minden motorral kapcsolatos dolog kompletten JD-é. Nem nyúlt bele a finotto. Külön kis "JD" kijelzője van motorral kapcsolatos dolgoknak. Vagy esetleg van valami trükkje a légtelenítésnek? Az adagolón nem találok légtelenítő csavart. előre is kössz minden értelmes tippet!
Válasz gcastle #22935. hozzászólásáraKöszi
Válasz kori01 #22934. hozzászólásáraMotort-váltót bemelegítve legnagyobb fokozatban powert fel-le váltva érzed, hogy ugrik-torpan... A legjobb, ha viszel magaddal valakit, aki már ült ilyenben!
Válasz gcastle #22933. hozzászólásáraAzt hogyan tudom le tesztelni ?
Válasz apuci #22932. hozzászólásáraCsoport powershift=nemkellszervízrekölteni! Feltéve, hogy nem kopott lamellával veszed meg, mert ellenkező esetben a váltó feltámasztása millás tétel...
Válasz kori01 #22931. hozzászólásáraNagyon!
Válasz gcastle #22929. hozzászólásáraMennyire tartósak ezek?
Nem talajmunkáznánk vele.
Válasz kori01 #22928. hozzászólásáraQuad mert 4 váltás csoporton belül terhelés alatt!
Válasz kori01 #22928. hozzászólására4-5 csoport szinkron, csoporton belül 4 fokozat powershift.
Milyen az a powerquad váltó?
Hirdetnek itt egy 6200ast ilyen váltóval.
mennyiért lehetne hirdetni egy 2140es john deere-t?
öreg de jo állapotú.
79es.
levegő műszaki minden van.
Válasz _NB_ #22876. hozzászólására
T660-nál száraz kukoricát ki milyen beállításokkal vágja?
kölest mekkora széllel kell vágni
Valaki le tudná nekem fényképezni a KITE által a kombájnfülkébe felragasztott abroncsnyomás táblázatot?
Válasz jozef24 #22921. hozzászólásáraAzzal is ha elég érett,vagy deszikálva volt!Pereg!
Válasz medikus #22920. hozzászólásáraDe én kukorica dobkosárral kérdem.
Válasz jozef24 #22919. hozzászólásáraFőleg vágóasztallal!!
kölest lehet-e vádni kukorica kosárral
Válasz noi24 #22917. hozzászólásáraKöszönöm.
Válaszoltam, ahol egy kérdést tettem fel.
Válasz Sk Laci #22916. hozzászólásáraIrtam.
Válasz noi24 #22914. hozzászólásáraPrivátban el tudnád küldeni a címet kinél vettél hidroakumlátort, és mibe került darabja?
Nekem is alighanem szükségem lessz pár darabra.
Valakinek ötlete uj 130m hidrugoja nem az igazi, nagyobb rugozasokkor egy ponton bekemenyedik kopog, mintha felutkozne de nem,foleg uzemmelegen veheto eszre.
Masik 2 gepen jobban mukszik van hasonlitasi alap.
Szoltam a szerviznek is csak hatha talalkozott mar vki hasonloval, illetve meg nem ertek ide.
Válasz szanberg #22913. hozzászólásáraA hidroakkumulátorokat nézesd meg hogy meg van-e bennük az előírt nyomás,illetve hogy nem lyukadtak-e ki.Nekünk r-es Jd van és 3500 óra kürül jentkezett a probléma,már nem rugózott olyan jól,majd egyáltalán nem. Négyből három lyukas volt,utángyártottat vettünk azok nem bírtak 1000 órát. Aztán megvettük a gyárit,állítólag ezek már erősebbek mint az eddig gyártottak. A kiténél 4db 750 000 nettolett volna,máshol vettük.
Válasz Sk Laci #22908. hozzászólásáraA független első lengőkaros kerékfelfüggesztést jelenti.
Megjegyzem nem kell elájulni tőle, itt volt a 345r, meg most a 936 Fendt is ugyan ilyen de semmivel sem jobb mint a régebbi 6497-es ferga klasszikus rugózott hídja, de talajon meg egyértelműen pattogósabb volt a 8737 -hez képest, hiába tűnt faxa játékosnak...
Válasz Pilátus" #22911. hozzászólásáraAz hogy a banatba?
Hidroakku,munkahenger, elol gondolom szilent, valami erzekelok.
Egy ilyennek a felújítása tízmillió felletti tétel(fülke alatti ressze)...
Válasz jozef19 #22909. hozzászólásáraKöszi
Válasz Sk Laci #22908. hozzászólására
JD 8xxxR traktoroknál minek a rövidítése az ILS, vagy mit jelent ?
Válasz youth #22905. hozzászólásáraSzerintem valami vezeték van kidörzsölődve, vagy ilyesmi, villany baj lesz
Válasz youth #22905. hozzászólásáraHa a klímára is reagál mázlid van mert biztos, hogy nem hidraulika baj, egyértelmű adagoló probléma.
Válasz BMWs paraszt-JD fanatikus #22904. hozzászólásáraNem de képes ilyet csinálni akkor is ha be kapcsolom a klímát, főleg nap elején, akkor is le esik 500rpm körülire
Válasz youth #22903. hozzászólásáraHidraulika nem bug nagyon olyankor, nem az fogja ?
Sziasztok, a napokban vettem egy 6520 szivomotoros gépet. Minden szép és jó kivéve azt hogy ha emelem pl. A fuggesztoket leesik az alapjarat úgy hogy majdnem lefullad a gép olyan 500 RPM környékére, de ugyanigy van potkocsi billentesnel is, még kormányzás közbe is le esik picit. Ezen kívül nagyon jól húz, veszi a lapot, megy mint az állat. Adagoló hiba vagy valami vezérlő szarakodik?
Válasz buzgokrisztian #22901. hozzászólásáraNincs mit.
Válasz Vinkó 75 #22900. hozzászólásáraSzóval nem kell tőle tartani? Köszönöm a válaszod.
Válasz buzgokrisztian #22899. hozzászólásáraUgyan az mint egy MTZ-nél.
Sziasztok.
John Deere 6420 (2005évjarat)Hengerfej pakolás előtt állok, azt szeretném mennyire bonyolult ezt megcsinálni otthon. Köszönöm a válaszokat