Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak658 FtBenzin árak640 FtEUR409.33 FtUSD391.39 FtCHF431.78 FtGBP486.62 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Nálunk van egy JD 8200-as meg egy 8110-es meg egy W650-es kombájn ami egy éves 1872 haktár van benne de nem nyerte el tetszésünket eleinte volt vele aprobb gondok mindig esett szétt nem voltak meghuzkodva a csavarok ami a jd-re nem jellemző mert ők inkább tull huzzák mint lazákk maradjanak de ennél nem sikerűlt mindenap valami leesett kilazult fellazult láncokrol ne is beszéljűnk nyultak mint a gumipok! érdekes előtte 3db z-s kombájnunk volt 2256 azok 7-8 évesek voltak és még gyári láncok voltak rajtuk ugy is lettek eladva és nem volt bajuk, ezen a W650-en meg egyév alatt kikelett már párszor szedni pláne a ferde felhordó láncbol mert ki ért a feszitése jobb volt szerintem a szijas megoldás olyan mint a z-seken volt nem tom mért cserélték le láncra?
100-130 LE-s kategóriában régebbi John Deere modellekből ki melyiket ajánlaná? Melyiket nem? És miért? Vagy miért nem? 6400? 3640? 6310? 6506? 3650? 6610? ....?
Hűtőrendszer, motorvezérlés (valsz' motor belében is pár dolog, de ezt nem mondták, csak abból gondolom, hogy pl. a 7030-as is titánforgórészes turbót kap jövőre erősített dugókkal pl.), elektromos rendszer, hátsó függesztőszerkezet, fülke stb., ezek talán a legfontosabbak.
Nagyon nem. Mi alapból nem adunk hozzá annyit, mert a vontatási teljesítményhez (pl. szántás) nem indokolt.
Az szokta rátenni a 14-et (ez a maximum), akinek valami nagyobb műtrágyaszórója, vagy pl. műtrágyás vetőgépe van.
Durván egy tonna. Meg a 7030Premiumnak egy kategóriával nagyobb átmérőjű a kerekezése is, meg minden irányban nagyobb pár centivel (a tengelytáv is nagyobb), csak a motor mérete és a fülke azonos.
Nem rég volt az ismerősöm a Gálnál bócsán JD trakit nézni és a 160 lovasra 200 óra van benne 72000 jurót+ fát mondott, ez nagyon gusztustalan ár!!!!!! Mi a fasz kerül ennyibe hogy egy paci közel 120-ezer ft használtban????????
Átfutottam a másik topikot, gyorsan javítanék is két-három dolgot:
-tavasszal már nem lesz 8030, már most alig tudunk szerezni ha kell. Viszont januárban hajókázik egy nagy csapat 8R Magyarországra.
-Amerikai traktorban NINCS rugózott fülke (7630-9630), "csak" aktív ülés, ami viszont nincs az európaikban, mert rugózott fülke azokban lehet (6230Pr-7530Pr)
-NINCS olyan rugózott híd alapfelszereltségben, egyik gépben sem. Azaz van, akkor, ha én úgy döntök, hogy itthon az lesz az alapfelszereltség (lásd 6030Premium pl., pedig az is lehetne merevhidas is akár). Megtévesztő lehet, hogy pl. 8345R esetében az árlista alapként ("0" értékkel) hozza az ILS-t, de ha két sorral tovább olvasod, akkor ott van hogy minusz x-ezer Eur, ha nem kéred. szóval...
__________________________
Darabszámokhoz: az OK, hogy 100 JD kombiné, de ott van mellette vagy 170-180 claas is...
Ezt nem én fogom eldönteni. Se szándékom, se megfelelő tapasztalatom nincs a kérdésről.
(nehéz különbséget tenni a valós infó és az "urban legend" között)
Ez mondjuk érdekes. Gyermely (meg a társai: Budatáj, Somodor) tavaly vettek először JD-t, eddig szinte csak CNH-juk volt. Szóval tavaly vettek vagy 8-at, meg most ősszel még vagy 6-ot (a fene tudja a pontos számokat fejből).
ÉN ISMEREM A GÉPKEZELŐKET IS. ÉS NEM MONDANAK ROSSZAT A GÉPEKRŐL. IGAZ NEM RÉGIEK, JÓL KARBA VANNAK TARTVA.DE ITT ÁLLÁSIDŐ NEM LEHET CSAK HA ESIK AZ ESŐ. A MEGRENDELŐ CSAK AZ ELVÉGZETT MUNKÁÉRT FIZET.ITT A GÉPEK MENNEK LÁTÁSTÓL MIKULÁSIG NINCS MEGÁLLÁS ÉS BIRJÁK.PERSZE HIBA BÁRHOL LEHET HINDEN ELROMOLHAT MÉGHA ZÖLD A SZINE AKKOR IS. IS MEREK OLYAN EMBERT A KI SOHA TÖBBET NEM VENNE JOHN DEERÉT MERT VOLT NEKI MÁR VADI ÚJ IS.IGAZ EZ MÁS TIPUSU GÉPNÉL IS VAN.
Válasz #3026. hozzászólásra
Srácok természetes hogy van ijen!!! Én is tudok ijenröl hogy sokáig fojtak a tárgyalások egy CTS kombájnrol de mivel végülis nem sikerült kelö képen megegyezni a kitével ezért egy lexion lett belöle... És azt se feledjétek hogy az sem véletlenül szokott történi ha egy nagy cég odaál valamek nagy forgalmazó melé !! Mint tudjuk az ügyes kereskedö mindig tudja hogy kit és hogyan kel meggyözni..Tudnék egy csomó ide vágó példát mondani kékre zöldre és pirosra söt még sárgára is..!!Ameik döntésnél higyétek el hogy maga a gép számitot a legkevesebbet a gépkezelö véleménye meg vékép semit...
Válasz #3022. hozzászólásra
Srácok ez atol bonyolúltabb kérdés hogy enyivel ezt meg lehesen vitatni..Hogy ki mit miért és hogyan..! Mert egy nagyválalkozó másképen látja a kérdést mindenben mint egy kicsi vagy egy közepes.. Mondok is néhány példát!! Akinek a régi 4630 hoz van egy csomó emléke kb vagy 35000üó - vagy akinek a 4650 ében 32000van vagy a 4755 ben a második vagy harmadik rövid motor!! Vagy aki még mindig két müszakban hajt eggy 20000üó 8300 ast vagy aki18000üó nál hüvely dugózta a 8210 ét mert rosz minöségü olajal járaták és emiadt ete az olajat és végül akinek a 8100ban 4000üó san csak izókat kelet cserélni az biztos hogy továbra is JD párti marad ebben biztos vagyok!! és abban is hogy legtöbb hejen az országban a rába traktor kiváltására 8000 jd alkalmaztak...
SZIA, ZOLIKA A VITA LEZÁRVA, KÉRDEZD MEG AZ A BALÁZS PETYÁT MIÉRT EDDIG 13DB KÜLÖMBÖZŐ FENDT TRAKTORT, ÉS MIÉRT NEM JD T. PEDIG AZ IS VAN NEKI BŐVEN NEM 1 MINT NEKED.JA HA KELL A CIME SZIVESEN MEGADOM.
Nekem egyszer azt ondta egy jóember, hogy "ezek az új John Deere-ok már közel sincsenek olyan jók, mint a régiek voltak, de még mindig ezek a legjobbak..."
Válasz #3018. hozzászólásra
Ehez a témához csak anyit füznék hozzá hogy ezeket az eladási számokat mind a régi jol bevált gépek miadt kialakult bizalomnak köszönheti a kite és csak remélni tudom hogy az ujak nem okoznak sehol csalódást!!!
De én friss mostani adatokat tudok hogy már itt az országban nincs jd hanem a környező országokbol hozzák be mert ott nincs támogatás az idén és ott nem adtak el annyit!!! és onnan szedik össze őket!
Hello KORZO beszéltem egy kités herceghalmi főnökkel azt mondta 500 trakit adott el a kite meg 100 kombájnt nem hiszik el tőbben nekem!! Mit tudsz erről???
Nekem 826-os van és gabonatarlóban ami 1szer volt tárcsázva 5 felyes IH ekével 17 litykóval is kitudtam pörgetni, az eddigi legtöbb fogyasztás 25 lit/ha volt, egy agyontaposott répaföldön.
Most tudom,hogynem egészen ebbe a topicba való,de azért leírom.
Tavasszal vettem egy Renault Ares 926-ost amibe ugye John Deere motor van.Mindenki azzal riogatott hogy a John Deere motor majd leeszi a gatyámat.Elkezdtünk vele szántani egy 4 fejes váltvaforgató Gregoire Besson ekével és 23 liter/ha-ra jöttünk ki vele kukoricatarlón 28 cm mélyen.
Egy kellemes csalódás volt.
Válasz #3004. hozzászólásra
Nálam most 1 t 6070 volt bérbe 8 soros geringhoff asztallal.
Kb annyit tud mint a cx ből a nagyobbik.
10 perc alatt simán megszedi a 11000 literes tartályt.
Kissé töri a szemet mindaféle többdobos gép,
itt nálam semmi gond se volt vele.
25048 hozzászólás
Válasz #3049. hozzászólásra
Nagy vonalakban te merre is vagy?
Nálunk van egy JD 8200-as meg egy 8110-es meg egy W650-es kombájn ami egy éves 1872 haktár van benne de nem nyerte el tetszésünket eleinte volt vele aprobb gondok mindig esett szétt nem voltak meghuzkodva a csavarok ami a jd-re nem jellemző mert ők inkább tull huzzák mint lazákk maradjanak de ennél nem sikerűlt mindenap valami leesett kilazult fellazult láncokrol ne is beszéljűnk nyultak mint a gumipok! érdekes előtte 3db z-s kombájnunk volt 2256 azok 7-8 évesek voltak és még gyári láncok voltak rajtuk ugy is lettek eladva és nem volt bajuk, ezen a W650-en meg egyév alatt kikelett már párszor szedni pláne a ferde felhordó láncbol mert ki ért a feszitése jobb volt szerintem a szijas megoldás olyan mint a z-seken volt nem tom mért cserélték le láncra?
Válasz #3046. hozzászólásra
Természetesen mind jó (c:
Válasz #3046. hozzászólásra
6310 6410 6610 ...
100-130 LE-s kategóriában régebbi John Deere modellekből ki melyiket ajánlaná? Melyiket nem? És miért? Vagy miért nem? 6400? 3640? 6310? 6506? 3650? 6610? ....?
Válasz #3044. hozzászólásra
Hűtőrendszer, motorvezérlés (valsz' motor belében is pár dolog, de ezt nem mondták, csak abból gondolom, hogy pl. a 7030-as is titánforgórészes turbót kap jövőre erősített dugókkal pl.), elektromos rendszer, hátsó függesztőszerkezet, fülke stb., ezek talán a legfontosabbak.
Kérdeztem má, h. a 8 asok miben kül. a 30 asoktól????
Biztos...
Kabin stb 1.
Mi még?
Válasz #3041. hozzászólásra
Nagyon nem. Mi alapból nem adunk hozzá annyit, mert a vontatási teljesítményhez (pl. szántás) nem indokolt.
Az szokta rátenni a 14-et (ez a maximum), akinek valami nagyobb műtrágyaszórója, vagy pl. műtrágyás vetőgépe van.
Válasz #3040. hozzászólásra
5000eseken mennyire gyakori a 14 súly?
Válasz #3039. hozzászólásra
Durván egy tonna. Meg a 7030Premiumnak egy kategóriával nagyobb átmérőjű a kerekezése is, meg minden irányban nagyobb pár centivel (a tengelytáv is nagyobb), csak a motor mérete és a fülke azonos.
Válasz #3035. hozzászólásra
Mennyi a kül. súlyban?
Válasz #3037. hozzászólásra
Akkor ha erősebb kellen akkor már usa jöhet.
Válasz #3036. hozzászólásra
A 7810 méretre/tömegre/teljesítményre kb. a 7530-nak felel meg. Vitték is már helyette, és bevált.
Válasz #3035. hozzászólásra
És 7810-től macisabb?????
Válasz #3032. hozzászólásra
pl. 7710-es helyett a 6930 még könnyű lenne.
Válasz #3031. hozzászólásra
Köszi a felvilágosítást !
Nem rég volt az ismerősöm a Gálnál bócsán JD trakit nézni és a 160 lovasra 200 óra van benne 72000 jurót+ fát mondott, ez nagyon gusztustalan ár!!!!!! Mi a fasz kerül ennyibe hogy egy paci közel 120-ezer ft használtban????????
Mikor választja a 69 helyett vlk. a 74 est?
Átfutottam a másik topikot, gyorsan javítanék is két-három dolgot:
-tavasszal már nem lesz 8030, már most alig tudunk szerezni ha kell. Viszont januárban hajókázik egy nagy csapat 8R Magyarországra.
-Amerikai traktorban NINCS rugózott fülke (7630-9630), "csak" aktív ülés, ami viszont nincs az európaikban, mert rugózott fülke azokban lehet (6230Pr-7530Pr)
-NINCS olyan rugózott híd alapfelszereltségben, egyik gépben sem. Azaz van, akkor, ha én úgy döntök, hogy itthon az lesz az alapfelszereltség (lásd 6030Premium pl., pedig az is lehetne merevhidas is akár). Megtévesztő lehet, hogy pl. 8345R esetében az árlista alapként ("0" értékkel) hozza az ILS-t, de ha két sorral tovább olvasod, akkor ott van hogy minusz x-ezer Eur, ha nem kéred. szóval...
__________________________
Darabszámokhoz: az OK, hogy 100 JD kombiné, de ott van mellette vagy 170-180 claas is...
Válasz #3021. hozzászólásra
Ezt nem én fogom eldönteni. Se szándékom, se megfelelő tapasztalatom nincs a kérdésről.
(nehéz különbséget tenni a valós infó és az "urban legend" között)
Válasz #3026. hozzászólásra
Ez mondjuk érdekes. Gyermely (meg a társai: Budatáj, Somodor) tavaly vettek először JD-t, eddig szinte csak CNH-juk volt. Szóval tavaly vettek vagy 8-at, meg most ősszel még vagy 6-ot (a fene tudja a pontos számokat fejből).
ÉN ISMEREM A GÉPKEZELŐKET IS. ÉS NEM MONDANAK ROSSZAT A GÉPEKRŐL. IGAZ NEM RÉGIEK, JÓL KARBA VANNAK TARTVA.DE ITT ÁLLÁSIDŐ NEM LEHET CSAK HA ESIK AZ ESŐ. A MEGRENDELŐ CSAK AZ ELVÉGZETT MUNKÁÉRT FIZET.ITT A GÉPEK MENNEK LÁTÁSTÓL MIKULÁSIG NINCS MEGÁLLÁS ÉS BIRJÁK.PERSZE HIBA BÁRHOL LEHET HINDEN ELROMOLHAT MÉGHA ZÖLD A SZINE AKKOR IS. IS MEREK OLYAN EMBERT A KI SOHA TÖBBET NEM VENNE JOHN DEERÉT MERT VOLT NEKI MÁR VADI ÚJ IS.IGAZ EZ MÁS TIPUSU GÉPNÉL IS VAN.
Válasz #3026. hozzászólásra
Srácok természetes hogy van ijen!!! Én is tudok ijenröl hogy sokáig fojtak a tárgyalások egy CTS kombájnrol de mivel végülis nem sikerült kelö képen megegyezni a kitével ezért egy lexion lett belöle... És azt se feledjétek hogy az sem véletlenül szokott történi ha egy nagy cég odaál valamek nagy forgalmazó melé !! Mint tudjuk az ügyes kereskedö mindig tudja hogy kit és hogyan kel meggyözni..Tudnék egy csomó ide vágó példát mondani kékre zöldre és pirosra söt még sárgára is..!!Ameik döntésnél higyétek el hogy maga a gép számitot a legkevesebbet a gépkezelö véleménye meg vékép semit...
Válasz #3024. hozzászólásra
Most hallottam,hogy Gyermely Rt az összes JD traktort lecserélte Case-IH ra.Pedig a Jd-ék pár évesek voltak.
VAGY ÉPPEN NEW HOLLANDOT, VAGY MÁST.
Válasz #3022. hozzászólásra
Srácok ez atol bonyolúltabb kérdés hogy enyivel ezt meg lehesen vitatni..Hogy ki mit miért és hogyan..! Mert egy nagyválalkozó másképen látja a kérdést mindenben mint egy kicsi vagy egy közepes.. Mondok is néhány példát!! Akinek a régi 4630 hoz van egy csomó emléke kb vagy 35000üó - vagy akinek a 4650 ében 32000van vagy a 4755 ben a második vagy harmadik rövid motor!! Vagy aki még mindig két müszakban hajt eggy 20000üó 8300 ast vagy aki18000üó nál hüvely dugózta a 8210 ét mert rosz minöségü olajal járaták és emiadt ete az olajat és végül akinek a 8100ban 4000üó san csak izókat kelet cserélni az biztos hogy továbra is JD párti marad ebben biztos vagyok!! és abban is hogy legtöbb hejen az országban a rába traktor kiváltására 8000 jd alkalmaztak...
Válasz #3020. hozzászólásra
Ebben a gondolatban azért van valami..
SZIA, ZOLIKA A VITA LEZÁRVA, KÉRDEZD MEG AZ A BALÁZS PETYÁT MIÉRT EDDIG 13DB KÜLÖMBÖZŐ FENDT TRAKTORT, ÉS MIÉRT NEM JD T. PEDIG AZ IS VAN NEKI BŐVEN NEM 1 MINT NEKED.JA HA KELL A CIME SZIVESEN MEGADOM.
KORZO mi a véleményed a FENDT-ről! Miket halassz halottál!!! Ird le vagy ird átt a FENDT-es topokba!! Nagy vita van a jd és a fendt között!!
Válasz #3019. hozzászólásra
Nekem egyszer azt ondta egy jóember, hogy "ezek az új John Deere-ok már közel sincsenek olyan jók, mint a régiek voltak, de még mindig ezek a legjobbak..."
Válasz #3018. hozzászólásra
Ehez a témához csak anyit füznék hozzá hogy ezeket az eladási számokat mind a régi jol bevált gépek miadt kialakult bizalomnak köszönheti a kite és csak remélni tudom hogy az ujak nem okoznak sehol csalódást!!!
Válasz #3016. hozzászólásra
Ez a kiszámlázott darabszám, szeptember végével.
És valóban 500 körül jár az élő szerződött mennyiség.
De én friss mostani adatokat tudok hogy már itt az országban nincs jd hanem a környező országokbol hozzák be mert ott nincs támogatás az idén és ott nem adtak el annyit!!! és onnan szedik össze őket!
Válasz #3015. hozzászólásra
már irta :
válasz #2871 hozzászólásra ť | korzo küldte be 2009-10-24 21:51:21-kor
Apropó, eddig eladott traktorok ebben az évben top5:
John Deere___374
New Holland__237
FENDT________135
CASE IH______116
Landini______103
...és a JD csak a KITE-s...
Hello KORZO beszéltem egy kités herceghalmi főnökkel azt mondta 500 trakit adott el a kite meg 100 kombájnt nem hiszik el tőbben nekem!! Mit tudsz erről???
Válasz #3008. hozzászólásra
Nekem 826-os van és gabonatarlóban ami 1szer volt tárcsázva 5 felyes IH ekével 17 litykóval is kitudtam pörgetni, az eddigi legtöbb fogyasztás 25 lit/ha volt, egy agyontaposott répaföldön.
Válasz #3011. hozzászólásra
Ilyenre persze.
(biztos haragszik )
Válasz #3011. hozzászólásra
Mindenfélire.....
Paldoo papa !
Ilyen súlyozásra gondoltál egyik kérdésedben ??????:
http://www.mascus.hu/images/productimages/c0140604/61fef9d1.jpg
Válasz #3008. hozzászólásra
Pedig egyszerű ez:
Ha jól leterheled, akkor jól fogyaszt
Ha nem terheled le - hagyod kipörögni - akkor meg rosszul.
Bocsánat Renault Ares 836.
Most tudom,hogynem egészen ebbe a topicba való,de azért leírom.
Tavasszal vettem egy Renault Ares 926-ost amibe ugye John Deere motor van.Mindenki azzal riogatott hogy a John Deere motor majd leeszi a gatyámat.Elkezdtünk vele szántani egy 4 fejes váltvaforgató Gregoire Besson ekével és 23 liter/ha-ra jöttünk ki vele kukoricatarlón 28 cm mélyen.
Egy kellemes csalódás volt.
Válasz #3004. hozzászólásra
Nálam most 1 t 6070 volt bérbe 8 soros geringhoff asztallal.
Kb annyit tud mint a cx ből a nagyobbik.
10 perc alatt simán megszedi a 11000 literes tartályt.
Kissé töri a szemet mindaféle többdobos gép,
itt nálam semmi gond se volt vele.
Válasz #3004. hozzászólásra
Tudok 3-at,egyik 2.éves, a másik kettő egy szezont dolgozott.
Válasz #3004. hozzászólásra
Felénk még a Z a sláger... abol sem sok!!
T-t vett már vlk.nek a szomszédja, haverja, apja, öccse, ......????????
Válasz #2996. hozzászólásra
Kapisgálsz valamit!!
Válasz #3001. hozzászólásra
Uh!
Nagyon zsír!!
Köszi!
Válasz #3000. hozzászólásra