Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD393.86 FtCHF436.68 FtGBP495.54 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Korzó,te ezeket amiket leirsz azt el is hiszed???
úr isten,ne hogy azt hidd hogy ezt mindenki elhiszi
Te "csak" álmokat kergetsz mint minden kollégád!!
Amúgy meg de. Az enyémre, sőt akár a tiédre is.
2-3 évenként van olyan, hogy egy-egy vevőt ki kell vinnünk magunkkal a gyárba, ahol arról kell nyilatkoznia, hogy mit szeret a gépben, mit nem, és mit szeretne ha megcsinálnának. Ilyenkor előfordul, hogy egy prototípust is meg lehet fogdosni (persze titoktartási nyilatkozat után, ahogy az ilyenkor szokás)
Nem meglepő módon a tervezőkkel lehet értelmesen beszélni (csak ritkán lehet a közelükbe jutni), míg a "marketingesekkel" rendszeresen vannak súrlódásaim 8-)
Én már a sima CommandCentert is lefendteztem nekik. Volt is sértődés belőle :-D
A belsőre, gyakorlatilag ugyan az, mint a Fendt-é. pontosan ugyan oda került a Command Center, ugyan úgy, egy hajlított tartó emelkedik ki az üléskarfa aljáról, a kevésbé fontos kezelők a karfa kiszélesedő részén, döntve elhelyezve, sok színes kütyü egy kupacban... ahogy megláttam, egyből a 936-os ülése jutott róla eszembe...
ugyanígy a fülke is ducibb lett, az ajtók, ablakok kicsit meghajtva, a fülketető kiszélesítve (mondjuk ez az utolsó jól néz ki..)
Ami viszont nagyon tetszik, hogy végre normálisan ül a StarFire antenna a tetőn...
(Az előző még sohanem tört le? Iszonyat reszket néha...)
Ja, hogy az! (hozzászólás közben elmentem gyereket fürdetni :o) Azt sajnos muszáj. Azt a sok funkciót máshogy nem lehet jól lekezelni.
A jó hír az, hogy anélkül is lehet használni a gépet, úgymond a hagyományos módon (tehát nem kell három gombot végignyomkodni, hogy egyáltalán elindulj a géppel). Cserébe az alap traktorfunkción kívül kezeli a ISO-BUS-os munkagépeket, az automata légkondit, a rádiót stb. Abból indulj ki, hogy a JD úgy tervezik hogy az "egyszerű" amerikai farmer is tudja használni.
______________
(mondjuk nekem se tetszik. Ezt szóvá is szoktam tenni, nem nagyon szeretnek ezért odakint :o)
az szép!
ha emlékeim nem csalnak, nekem késő tavasszal egy KITEs üzletkötő 2,7-et mondott erre a konfigre. most vagy én emléxem rosszul, vagy nem egy csomagról beszélünk
Namégegyszer:
SF1 : ~30cm
SF2 : ~10cm (előfizetős, árak lent)
RTK : ~2cm (nincs előfizetési díj, de meg kell venni a bázisállomást és a járműkészletet hozzá)
Válasz #2468. hozzászólásra
Sziasztok! Engem ma a 750a Tipusú direktvetö érdekel!! Ki az aki ismeri használta használja vagy dolgoztak neki ijenel!! Tapasztalatok információ és minden hasznos dolog érdekel!! köszönöm...
25046 hozzászólás
Válasz #2496. hozzászólásra
Inkább kimásolom amiket itt irsz és elküldöm a főnöködnek.Kíváncsi vagyok a véleményükre!!
Válasz #2495. hozzászólásra
Neked mi a bajod? Ott is emberek dolgoznak, és bizony lehet velük beszélni is.
Válasz #2493. hozzászólásra
Akkor szólj nekik, hogy legközelebb már telefonom se vegyék fel :P
Válasz #2494. hozzászólásra
Korzó,te ezeket amiket leirsz azt el is hiszed???
úr isten,ne hogy azt hidd hogy ezt mindenki elhiszi
Te "csak" álmokat kergetsz mint minden kollégád!!
Válasz #2491. hozzászólásra
Amúgy meg de. Az enyémre, sőt akár a tiédre is.
2-3 évenként van olyan, hogy egy-egy vevőt ki kell vinnünk magunkkal a gyárba, ahol arról kell nyilatkoznia, hogy mit szeret a gépben, mit nem, és mit szeretne ha megcsinálnának. Ilyenkor előfordul, hogy egy prototípust is meg lehet fogdosni (persze titoktartási nyilatkozat után, ahogy az ilyenkor szokás)
Válasz #2492. hozzászólásra
Szerintem meg már ne is haragudj,te lenél at utolsó akivel szóbaálnak.
Válasz #2491. hozzászólásra
Nem meglepő módon a tervezőkkel lehet értelmesen beszélni (csak ritkán lehet a közelükbe jutni), míg a "marketingesekkel" rendszeresen vannak súrlódásaim 8-)
Én már a sima CommandCentert is lefendteztem nekik. Volt is sértődés belőle :-D
Válasz #2486. hozzászólásra
Persze,a tervezők pont a te véleményedre kíváncsiak.Ne arcujjámáááá!!!
Válasz #2488. hozzászólásra
Ebben pont az a pláne, hogy együtt mozog az üléssel, így könnyebb kezelni és leolvasni. Pláne ha aktív ülésről van szó.
Válasz #2487. hozzászólásra
Sohasem. Ez egy másfajta antenna, ez alsó rögzítéses. Mind a két fajta rögzítést fel lehet tenni a fülkére.
Válasz #2486. hozzászólásra
maga az új CommanCenter nekem tetszik, csak én nem oda tettem volna... A 7430-ason sokkal jobb helye van, csakúgy mint a légkondi kezelőszervének...
Azért komolyan, annak mi a túró keresnivalója van az üléskarfán????
Válasz #2485. hozzászólásra
A belsőre, gyakorlatilag ugyan az, mint a Fendt-é. pontosan ugyan oda került a Command Center, ugyan úgy, egy hajlított tartó emelkedik ki az üléskarfa aljáról, a kevésbé fontos kezelők a karfa kiszélesedő részén, döntve elhelyezve, sok színes kütyü egy kupacban... ahogy megláttam, egyből a 936-os ülése jutott róla eszembe...
ugyanígy a fülke is ducibb lett, az ajtók, ablakok kicsit meghajtva, a fülketető kiszélesítve (mondjuk ez az utolsó jól néz ki..)
Ami viszont nagyon tetszik, hogy végre normálisan ül a StarFire antenna a tetőn...
(Az előző még sohanem tört le? Iszonyat reszket néha...)
Válasz #2484. hozzászólásra
Ja, hogy az! (hozzászólás közben elmentem gyereket fürdetni :o) Azt sajnos muszáj. Azt a sok funkciót máshogy nem lehet jól lekezelni.
A jó hír az, hogy anélkül is lehet használni a gépet, úgymond a hagyományos módon (tehát nem kell három gombot végignyomkodni, hogy egyáltalán elindulj a géppel). Cserébe az alap traktorfunkción kívül kezeli a ISO-BUS-os munkagépeket, az automata légkondit, a rádiót stb. Abból indulj ki, hogy a JD úgy tervezik hogy az "egyszerű" amerikai farmer is tudja használni.
______________
(mondjuk nekem se tetszik. Ezt szóvá is szoktam tenni, nem nagyon szeretnek ezért odakint :o)
Válasz #2482. hozzászólásra
Mire gondolsz?
A külső már 8 éve nem változott jelentőset (20-30-R)
Én elsősorban erre gondolok:
mint a legjelentősebb változtatás...
Válasz #2482. hozzászólásra
Néztétek már az új John Deere nagytraktorokat?
Jől néz ki meg minden, de annyira hasonlít a 900-as Fendt-re, hogy az szerintem elég szégyen a JD-től....
kicsit kreatívabbak is lehettek volna, ráadásul ugyanezek már a Fendtnél sem tetszettek...
www.deere.com
Válasz #2478. hozzászólásra
A most bő 5milliós ár az az SF2-es színes monitorral.
Válasz #2479. hozzászólásra
Az SF1-es lehetett fekete-fehér (kis) monitorral.
Válasz #2478. hozzászólásra
az szép!
ha emlékeim nem csalnak, nekem késő tavasszal egy KITEs üzletkötő 2,7-et mondott erre a konfigre. most vagy én emléxem rosszul, vagy nem egy csomagról beszélünk
Válasz #2477. hozzászólásra
Aszthiszem 4-5 mila közt vetük!!!
üdv!
Egy universal autotrack SF2-re alkalmas járműfelszereléssel mit kíván anyagilag?
Válasz #2473. hozzászólásra
Namégegyszer:
SF1 : ~30cm
SF2 : ~10cm (előfizetős, árak lent)
RTK : ~2cm (nincs előfizetési díj, de meg kell venni a bázisállomást és a járműkészletet hozzá)
Válasz #2468. hozzászólásra
A 10cm-es pontosságú SF2 jel előfizetési díjai:
1 hó 180 Eur
3 hó 440 Eur
12 hó 600 Eur
24 hó 1100 Eur
Válasz #2469. hozzászólásra
Így nyomják északi szakiék a 750SSL.
Válasz #2472. hozzászólásra
A 2cm pontoságú!!! SF1
Válasz #2471. hozzászólásra
Az melyik is?
Válasz #2467. hozzászólásra
80ezer/ho
Válasz #2469. hozzászólásra
Nézd meg még a horsch sprintert is, annak nagyjából ugyanaz a felépítése mint ennek. Arról biztosan több tapasztalat van.
Válasz #2468. hozzászólásra
Sziasztok! Engem ma a 750a Tipusú direktvetö érdekel!! Ki az aki ismeri használta használja vagy dolgoztak neki ijenel!! Tapasztalatok információ és minden hasznos dolog érdekel!! köszönöm...
Válasz #2467. hozzászólásra
Passz. Majd megkérdezem holnap.
De nem az SF2 a legpontosabb (csak akkor, ha a csak műholdas lehetőséget nézzük), hanem bázisállomásos RTK.
Válasz #2466. hozzászólásra
És a legpontosabb izé az mennyit kóstál évente?
Válasz #2464. hozzászólásra
Párhuzamos nyomkövetőt láttam már IFA-n is ;)
Mittomén. Olyan 3milliótól.
Válasz #2462. hozzászólásra
Ott a pont.
Nekem most a Subaru Outback tetszik, csak drága egy "kicsit" (mondjuk azzal el is lehetne csábítani ;)
Válasz #2426. hozzászólásra
Ejha!
Öreg Zetorra is?
Akkor drágább lehet a cucc, mint a traktor meg amit húz.
Mibe kerül ez?
kb sacc ...
Válasz #2450. hozzászólásra
nekem aztán tök mindegy lenne
Válasz #2460. hozzászólásra
Az mán opel lesz a javából és egy vérbeli SAAB fannak az már nem az igazi, Speciel nekem se kellene.
jó éjt !
Válasz #2459. hozzászólásra
és ????????
Válasz #2458. hozzászólásra
Hülye kérdés, természetesen saabot, de gyorsan vedd meg neki, mert most olvastam valahol, hogy az új 9-5-öst már rüsselheimben fogják gyártani.
Válasz #2457. hozzászólásra
ha megy a bolt Én nem sajnálnám Tőled ! milyent szeretnél ?????
Válasz #2454. hozzászólásra
És adnál akkora autót, amibe beférne mögém(!) a gyerekülés menetiránynak háttal? :_D
Válasz #2452. hozzászólásra
NA akkor a te munkaszerződésedben is nagybetűvel van szedve a "konkurencia kizárási záradék"!
Válasz #2453. hozzászólásra
akkor már szebb a kép!!!..... nem ????????
Válasz #2452. hozzászólásra
ezért lennél Te az Én emberem !!!!!!!!!
Válasz #2451. hozzászólásra
természetesen.
Válasz #2450. hozzászólásra
:-))))))))))
Biztos nem örülne neki, de nem szokta meghatni az ilyesmi. Vagy legalábbis nem érződik, hogy meghatnák az egyéni sorsok.
Komolyan nézve elég ciki lenne, hisz' mindent tudok a az árképzésekről, a járulékos költségekről, lehetőségekről stb.
Válasz #2449. hozzászólásra
és a rabat ??????????
Válasz #2449. hozzászólásra
korzo!
tételezzük fel:ha Én elkezdenék jd-ket forgalmazni, Téged elhoználak a kite-től, akkor mekkora örömöt csinálnék Géza-nak ???????? :-)))
Válasz #2447. hozzászólásra
Az mondjuk vicces lenne :-D
Én igazolom le a JD számláit, és én beszélek velük nap mint nap ...