Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 407 Ft USD 392 Ft CHF 433.28 Ft GBP 489.48 Ft

Fórum

John Deere traktorok, kombájn minden mennyiségben

Létrehozta: korzo , 2009-01-10 20:09:16

Kedvencekhez Segítség

25060 hozzászólás
Nincs profilkép
#24860 A.I.
2023-07-22 16:35:53

Válasz AJj #24859. hozzászólására
Először is, gáz nélkül ne köszörültesd a kompresszort, mert nem szereti. Nem véletlenül nem kapcsol, ha nincs meg a rendszerben a nyomás.
Nem törvényszerű, hogy olajosnak fogod látni, amit kifúj, pláne hogy forró volt ott minden és esetleg el is párolgott, ha ki fújta valahol.
Hogy azért-e mert a motor is közel volt a "jóhoz" azért szállt-e el valami cső, vagy csak azért mert, 15 év után pont akkor jött az ideje.
Megoldás: klímás, ő majd ha semmit nem lát szemmel, akkor nitrogén nyomáspróba, ha megvan hol szelel, ha szelel, akkor csere javítás, töltés.
Nem tudok olyanról, hogy biztonsági szelep lenne benne(lehet van), de amikor túlnyomás van, akkor is "elfagy" és nem dolgozik tovább.
Gyanítom amúgy valami csöved szállt el, lehet a meleg miatt, eddig bírta el jött az ideje.

Nincs profilkép
#24859 AJj
2023-07-22 15:46:06

Hali szakik! Klimás kérdésem van.
6320-as traktorral tegnap tárcsáztam a búza tarlót és kicsit melegedett, még nem volt a hőmérő a pirosban, de elől, a motorház alól valami elszisszent, mintha gőz távozott volna. Megálltam, a hűtő előtti védőrácsot kitisztítottam, tele volt pelyvával. Azonnal lement a vízhőfok a normál értékre, de a klima ezután már nem fújta a hideg levegőt! Megnéztem a klimakompresszor kuplungja megállt.
A szárító tartálynál lévő nyomáskapcsolót rövidre zártam és így a klimakompresszor elindult, de továbbra sem hideget fúj. Körbenéztem a motortérben, de sehol se látok a klimacsöveken csatlakozásokon olajfoltot. Az utántöltő csonk szelepét próbáltam , nem éreztem hogy lenne a rendszerbe nyomás.
Kérdéseim: Elszökött a gáz a rendszerből a motor túlmelegedése miatt? Hol tud távozni hogy nem látom sehol az olajfoltot? Van valami biztonsági szelep? Elég csak utántölteni, vagy komolyabb vizsgálat szükséges?

Köszi a szakértői válaszokat!

Nincs profilkép
#24858 ratkaiandrea0221
2023-07-07 14:02:11

Válasz Sylva #24857. hozzászólásáraProgramot nem tudok sajna, de keresd fel a KITE-t, szerintem ők tudnak segíteni

Nincs profilkép
#24857 Sylva
2023-07-07 10:46:36

John deere szervízprogram egyszerű verziója elérhető valahol magyar felhasználók részére?
Amerikában már a komplett 170gigás JD service advisor programot ingyen letölthetik a vásárlók bármilyen gépet vásárolnak.
oké,hogy új kombájnokhoz idehaza is online szerviz jár,na de egy első w sorozatú kombájnhoz vagy nem legujabb traktorhoz hol érhető el laptopra legalább egy egyszerü diagnosztikai program amit azért egy mai fiatal gépész is le tud futtatni?
Különösen aratáskor fontos ez,amikor nem mindegy,hogy egy laptop program hiánya miatt kell egy napot állnia a gépnek,mert addigra ér oda a szervizes.
SZóval ha valaki tud ilyen programot ne tartsa magában! Köszi! :D

Nincs profilkép
#24856 Sylva
2023-07-04 18:49:07

Válasz madle #24855. hozzászólásáraMehet rá! Etilénglikol a lényeg,hogy a másik is az legyen .

Nincs profilkép
#24855 madle
2023-07-04 14:15:09

Udv!

Cool guard-ra onthetek mezei fagyallot?

Nincs profilkép
#24854 Moderátor
2023-06-26 17:57:33

Moderálási elveink miatt törölve: 2023-06-27 10:04:16

#24853 #bandi
2023-06-25 13:42:41

Válasz Sk Laci #24852. hozzászólásáraÉn speciel nem láttam még senkit, aki kiengedte a feltermelt kompresszorból a levegőt, hogy ne legyen benne nyomás, pedig párszáz szűrőfújást láttam már, a magamén kívül.

Nincs profilkép
#24852 Sk Laci
2023-06-25 13:19:10

Válasz #bandi #24850. hozzászólásáraÉsszel fújatni, és nem barom módjára gondoltam....

#24851 Gumóka
2023-06-24 14:32:52

Földmunkagép szervízes mondta annó, nagy nyomáson ne fújjuk még belülről sem, ha mégis max 4 barral.
Hozzátette, a papírfiltert nagy nyomáson szétfújod, könnyebben átengedi a port, csökken a szűrőteljesítmény.
Belső finomat pedig soha, illetve kívülről sem szabad.
Én ki szoktam ütögetni, csereperiódus alatt max 2x fújva kicsit, nem hullott el egy motor sem.

Egyébként egy jó ciklon aranyat ér.

#24850 #bandi
2023-06-24 14:00:57

Válasz Sk Laci #24849. hozzászólásáraNem mennek tönkre, de néha ha belevilágítasz lámpával oldalról kívülről, van hogy besüt a nap. Főleg ha 8 bárral megcsapattad már jópárszor.
Persze ránézésre teljesen ép és egészséges.

Nincs profilkép
#24849 Sk Laci
2023-06-24 09:04:42

Válasz madle #24844. hozzászólásáraKombájnokban naponta vannak fújatva a levegőszürők, mégse mennek tönkre.

Nincs profilkép
#24848 A.I.
2023-06-24 07:13:56

Válasz Agronomus #24847. hozzászólásáraHasonlóan gondolom, meg csinálomsmile thumbupcool.

#24847 Agronomus
2023-06-24 07:04:01

Válasz A.I. #24843. hozzászólásáraNálunk van 6920,6155,8R310 meg DeutzFahr 6205 is,mindegyiknek fújni szoktuk a szűrőjét,ha porosak a körülmények.....először kikocogtatom a javát,utána belülről kifelé kifújom,aztán kívülről jó srégen tartva a pisztolyt lefújom a maradékot....ezt 2x megcsinálom,és arany tiszta....az 500-as periódus végén,ha szépen van takarítva,a belső biztonsági szűrő úgy néz ki,mintha új lenne.....aki azt 1200-as cserét kitalálta,meg azt mondja,ne tisztítsd na az nem látott még gépet dolgozni poros körülmények között

#24846 #bandi
2023-06-24 01:13:14

Válasz madle #24844. hozzászólásáraNyugodtan kifújhatod belőle a port, ha nem nyomod oda hozzá a fúvatót, csak mondjuk 40 centiről fújod, akkor tuti nem sérül, és még akkor is látványosan kiküldi belőle a finom port. Attól még időnként vegyed meg majd az újat, motoron nem érdemes sokat spórolni, előbb utóbb minden szűrő elhasználódik.

Nincs profilkép
#24845 A.I.
2023-06-23 14:51:28

Válasz madle #24844. hozzászólásáraAbban is ez az ovális fazon van, mint a kis 6000ekben gondolom.
Az a baj, hogyúgy tele pakolja, hogy nem kap levegőt, amíg át nem szakad, addig jó lehet.
Egy biztos, én ha nagy a por minden reggel indulás előtt kifújatom, ha nem akkor még csak úgy időnként. Nem tapasztaltam, hogy a szűrő tönkre ment volna miatta.
Mikor már nagyon koszos fújás után is, (~500 óra) akkor szoktunk újat.
Manapság lassan jön el ez az idő smile thumbup!

Nincs profilkép
#24844 madle
2023-06-23 08:24:28

Válasz A.I. #24843. hozzászólásáraAzt megcsinálnám, de nem rogynak össze a cellák a levegőtől? Nem azért írják rá hogy ne tisztítsam? Vagy csak azért hogy menyjen a paraszt vegye az újat.
5100M a traki

Nincs profilkép
#24843 A.I.
2023-06-22 19:40:42

Válasz madle #24842. hozzászólásáraFúvasd ki levegővel, mondjuk nem írtad milyen JD, de én a mieinknél szemrebbenés nélkül odaütögetem, visszafújom, aztán hajrá tovább.
1200 órát tisztítás nélkül, tuti nem bír ki csak, ha nem mindig aszfalton megy.

Nincs profilkép
#24842 madle
2023-06-22 18:50:23

Hali

külső levegőszűrőre valóban 1200 óra a csereperiódus? A szűrőre meg nagybetővel rá van írva, hogy ne tisztítsam.. Azért elég szarul szokott kinézni már 250-300 óra után kívülről.. Mondjuk belől hibátlan, de én kicseréltem, vagy pazarlás?

#24840 RkTomi
2023-06-11 21:00:18

Válasz duka6420 #24838. hozzászólásáraA könyvben ennyit ír a hibakódhoz.

Nincs profilkép
#24839 bazsi1026
2023-06-11 19:57:53

Sziasztok. Adott egy John Deer 6530 Prémium traktor 2007 es. Hengerfejes lett szét lett szedve és akkor már a Denso injektorok is bevizsgálva felújítva. Össze lett rakva a gép meg lettek adva az új injektor kódok, elfogadta de még is hibának hozza ki mind a 6 dbot. Próbaképp beìrtuk a régi injektor kódot és ahhoz nem hoz ki hibát , de nincs jó hangja a traktornak. Még annyi a történethez hogy akik felújították adta volna polcról felújítottat mondva hogy úgy is kód a lényeg, de kértem azt kérem vissza ami benne volt. Hát nem azt kaptuk vissza, de beletettük. A eredetinek a kódja 04H00654 az útolso 3 szám változik. Amit kaptunk annak teljesen más a száma de az injektorok teljesen úgyan úgy néznek ki. Nem tudja valaki mi lehet a baj? Előre is köszönöm.

Nincs profilkép
#24838 duka6420
2023-06-10 20:06:43

Válasz RkTomi #24837. hozzászólásáraKöszi.
De mi okozhatja mert már többször jártam így?

#24837 RkTomi
2023-06-09 12:47:23

Válasz duka6420 #24835. hozzászólásárasárga TCU 304085.05 BG szolenoid szelep, szakadt kör

#24836 Holczy
2023-06-09 12:30:04

Válasz Claassic #24826. hozzászólásárahttp://pf-prg.hu/

Ha megvan az eov itt váltsd át. Topcon fendt jd mindegyikre jó. Én ezt használom 8-9 éve.

Nincs profilkép
#24835 duka6420
2023-06-07 00:15:15

Jónapot. Van egy John Deere 6920 IVT váltós
Már többször kaptam ezt a hibakódot 304085 5 TCU és azt szeretném kérdezni hogy mi okozhatja ezt a problémát. Válaszokat előre köszönöm!

#24834 Ász
2023-05-27 19:11:17

Válasz korzo #11094. hozzászólásáraSzia. Mi a kérdés? Mire kell vàlaszolnom?
2014 óta Németorszàgban élek.
smile oops

#24833 decsi
2023-05-24 20:57:34

Sziasztok!
Az lenne a kérdésem tapasztalt e már valaki S kombájnnál pro drive váltónál olyat amikor felvált második fokozatba úgy megtorpan a gép,hogy egy pillanatra megcsúsznak az első kerekek?!

Nincs profilkép
#24832 pg260
2023-05-10 18:52:17

Sziasztok!Javítok egy 6125r traktort a klíma feltöltő ventilátort cseréltem mindig be jelzett magas áramfelvétel miatt.A hiba megszűnt,de most még a klíma kompresszor nem megy.Semmi hiba jelzés ellőtte működött.Ebben kérnék segítséget.

Nincs profilkép
#24831 Mercso1108
2023-05-03 21:24:39

Válasz RkTomi #24829. hozzászólásáraKöszi az / aktiv kipufogo tisztitás volt idegen mert eddig nem irta /

Nincs profilkép
#24830 Sk Laci
2023-05-03 21:22:48

Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, a 2018-as évjáratú JD 6120 m traktoron a müszerfalon hogyan kell átállítani az 500-as szervizóra intervallumot?
Olajakot, szürőköt lecseréltem, de nem sikerült rájönnöm, hogyan kell átállítani a szervizóra intervallumot.
Le tudná valaki írni, hogyan jutok el a szervizóra átállitásához smile helpsmilie

#24829 RkTomi
2023-05-03 21:15:00

Válasz Mercso1108 #24828. hozzászólásáraA km/h alatti az jelenti hogy aktív a kipufogó tisztítás. Az alatt lévő pedig a fordulatszámnak van beállítva felső korlát.

Nincs profilkép
#24828 Mercso1108
2023-05-03 21:04:58

Sziaztok! john deere 6140 mi kehet ez a jel ki irta eddig nem csinalta .. smile oops

Nincs profilkép
#24827 A.I.
2023-04-03 15:44:16

Válasz Claassic #24826. hozzászólásáraDD az kell neked.
Ezt használom működik és pontos!
EOV-nál az xxx,000 az utolsó karakter 0, mert úgy is csak 2 tizedesig adják meg a földnéről is.
A konverter meg 9 tizedesig vált, de a végét kerekítsd, nem hiszem, hogy 1 centivel lesz gond.

#24826 Claassic
2023-04-03 14:47:02

Nyomoztam. Arra jutottunk hogy van a WGS84 koordinátáknak is több változata. A kézi GPS feldob vagy20 at. Most azt kellene tudni, hogy mi a JD által használt WGS84 formátum?

Nincs profilkép
#24825 GEORGOSZ
2023-04-03 12:50:26

Válasz Claassic #24823. hozzászólásáraNincs véletlenül nyomvonal eltolás beállítva? Teljesen új nyomvonalként üres táblánál is csak párhuzamosra teszi a mezsgye helyett?

Nincs profilkép
#24824 A.I.
2023-04-03 12:11:32

Válasz Claassic #24823. hozzászólásáraSzívesen.
Nekem amúgy ha megadom a 2 sarokpontot (végpontot)oda teszi a 0 vonalat minden eltolás nélkül a képzelet beli mezsgyére.

#24823 Claassic
2023-04-03 09:13:49

Válasz A.I. #24822. hozzászólásáraEzért nem értem. Nem a határra tesz, csak a párhuzamosra. És nem nulla a nyom sorszáma.
Azért köszi a válaszokat!

Nincs profilkép
#24822 A.I.
2023-04-03 08:51:21

Válasz Claassic #24821. hozzászólásáraHa a sarokpont EOV koordinátáit wgs dd-re lekonvertálod felviszed a gépre, akkor pontosan a tábla határvonalát kapod meg.
(Vannak ahol nincsenek kitaposva a földhivatal áltál kitűzütt karók, azon is kipróbálva ilyen módon pontosan szembe megy a karóval a gép nulla vonal eltolás mellett.)
Még mindig azt mondom, ettől lehet van szakszerűbb módszer, de az is biztos, hogy ez pontos 8 karakterrel is, szerintem a 9ik az már mm pontosság.

#24821 Claassic
2023-04-03 08:05:26

Válasz A.I. #24819. hozzászólásáraJd rtk rendszerről van szó. A kézi gps 9 tizedes pontosságig írja ki, a JD monitor 8 tizedes pontosságot tud fogadni.
Ennek ellenére a vonal ugyan párhuzamos a karókkal, de nem a gép középvonalára esik.
Azt nem értem miért tolódik el méterekkel.

#24820 #bandi
2023-04-03 07:16:44

Válasz Claassic #24817. hozzászólásáraA kézi műszer földmérési pontosságú? Amúgy ha jd rendszerről van szó, azt javaslom hogy a jd operations center honlapon rögzítsed a nyomvonalaidat, ott könnyen szerkeszthető, átnevezhető, áthelyezhető minden nyomvonal, és a műholdképre van elhelyezve, egyből látod hogy nagyjából jó helyen van-e.

Nincs profilkép
#24819 A.I.
2023-04-03 07:11:52

Válasz Claassic #24815. hozzászólásáraÉn úgy használom ahogy írod.
Megadom a mezsgye karók kordinátáit(A -B pont) és akkor megkapod a mezsgye vonalát, a helyrajziszám pontos határát(RTK-val).
Ha azon mész végig, akkor pontosan a gép középvonala alá esik a határ.
El kell tolni a határt az éppen aktuális munkaeszközhöz a munkaszélesség felével. Én így csinálom, pontos.
Lehet van szakszerűbb, vagy profibb megoldás, de ez működik.
Amúgy vannak ám csodák, méterekkel az ember földjét elművelők.(meg dimbes-domboson így is-úgy is görbét húz az ember mikor nem látja a két végét)
Amúgy is meguntam a karózgatást, kihordtunk már egy fél erdőt, de vannak bunkók, meg leszarom alakok akik sportot űznek abból, hogy kib.szassák a mezsgekarót.

#24818 Claassic
2023-04-03 06:34:29

Válasz Claassic #24817. hozzászólásáraFordítva beírni nem próbáltam

#24817 Claassic
2023-04-03 06:30:28

Válasz #bandi #24816. hozzászólásáraAz irány tökéletes. Wgs84 formában van felvéve kézi gps el a koordinata. Minden jó, de a vonal nem a két karó között van, hanem pl 2 méterre balra. És ez nem a nullás nyom, hanem a 376os

#24816 #bandi
2023-04-03 06:19:32

Válasz Claassic #24815. hozzászólásáraDe amúgy az irány stimmel?
Nem az van, hogy a szélesség/hosszúságot felcserélve írod be? Tehát pl nem (46.876, 19.223) hanem fordítva? Mármint azthiszem van amelyik a kisebb számot kéri először, és akkor jó, egy próbát megér.

#24815 Claassic
2023-04-03 06:10:46

Válasz .Feco. #24811. hozzászólásáraRTK val sem tudom a beírt koordináta alapján fevenni a táblahatárt.
Megvan a párhuzamos, de az első nyom nem nullaként jelenik meg, hanem random nagyobb szám.
(Pl :367)
Ha nem koordinata alapján veszem fel az egyenest, hanem A pont-B pontként, akkor az első nyom nulla lesz.
Ez miért van? Érthető volt a kérdésem? smile smile

Nincs profilkép
#24813 TDavid
2023-04-01 23:04:27

Válasz pg260 #24812. hozzászólásáraHasonlóan jártunk mi is, miután párszor le lett szívva. De úgy tűnik megjavult magától, 2 gépnél is.

Nincs profilkép
#24812 pg260
2023-04-01 18:11:02

Szép napot mindenkinek!Javítunk egy 6150m-et az a. Probléma hogy indul egy kis idő múlva a tankszint jelző visszatér nullába villog a sárga.Hiba kód CCU 96.03.üzemanyagszint érzekelő áramkör hiba.érzékelő 3 hónapja cserélve .Ezért!Tank tele van! Ebben kérném segítségüket! Köszönöm is!

#24811 .Feco.
2023-03-16 20:00:53

Válasz TDavid #24810. hozzászólásáraSemilyen. Folyamatosan elvándorol, saccolasra sem jó…

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Trump feladta a leckét a mexikói szarvasmarhatartóknak
Trump feladta a leckét a mexikói szarvasmarhatartóknak
Pedig az USA feloldotta a mexikói szarvasmarhaimport tilalmát.
Még bővülhet a hazai napraforgó-termesztés, érdemes belevágni
Benzines 4T Meghajtó Motor, 420cm³/15Le Vízszintes tengelyű 25mm, dupla ékszíj tárcsával * EuroMotor M61-190F * Lapvibrátor, Aggregátor stb.
Benzines 4T Meghajtó Motor, 420cm³/15Le...

114.990 Ft

E-golf magánszemélytől eladó
E-golf magánszemélytől eladó

5.500.000 Ft

New Holland TD95
New Holland TD95

6.300.000 Ft

New Holland TH7.42 Elite - 0%Áfa-Leszállítva
New Holland TH7.42 Elite -...

26.350.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]