Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR407 FtUSD392 FtCHF433.28 FtGBP489.48 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Köszönöm.
Kb jó 1-1,5 éve hajtottam kombájnt, amit talán pont 1 éve, hogy vettem, csak akinél voltam, tegnap hívott, hogy beszaladt neki 1 WTS 2006-os évjáratú viszonylag kevés motorórával.
Meg volt neki a számom, és tudta, hogy JD vagy Claas-t hajtottam.
Csak nem tudom érdemes e így utólag vele foglalkoznom, ha már van kombájnom Case IH axiál.
Jelenlegi kombájnom sokkal nagyobb teljesítményü, viszont majdnem dupla üzemóra van benne. Egyszóval nagyobb rotors kombájnom van, ez meg 5 ládás WTS kombájn lenne.
Válasz .Feco. #24807. hozzászólásáraA kérdés alapján, nem az újakra gondol, és a névváltás környékén még nem volt nagy különbség. Ahogy újabb fülkét kapott, nyilván szarabb lett, mint minden.
Válasz Sk Laci #24804. hozzászólásáraAnyagminősségban van iszonyat különbség... A 9640i WTS 8000 hektárig elment anélkül, hogy bármihez hozzá kelljen nyúlni, a W650 vilivasból volt, első évről kezdve hullottak belőle a csapágyak, 5 éves korára már alig volt rajta eredeti kopóalkatrész, pedig felét se ment, mint a WTS, mert már ketten voltak a Lexionnal...
Anno a WTS elsőszámú sorozat volt, utána a T sorozat lett a húzó típus, és W lett a farmergép meg a csóró keleteurópaiaknak szánt modell. Lexion-Tucano szisztéma: kívülről szinte ugyanúgy néz ki, de a belsejében sokkal több difi van, mint amit az árkülkönbözet tükröz!
Sziasztok!
Információs kérdésem lenne.
JD WTS és W kombájnok közöt egy kis esztétikai "felvarrás" és újabb generációs motorokon kívül van valami különbség a cséplőrendszerben?
Nagyobb kosár, rosta felulet,...?
6M traktoroknál kell rezgésfojtót cserélni? A könyvben nem találok ilyet, de úgy hallottam, x üzemóránként cserélni kell, viszont nem egyértelmű hogy mit kellene.
Válasz TDavid #24798. hozzászólásáraMindenképpen a dpf szürőt is kidobnánk belőle, mert szerintem az lenne a következő hiba forrása ahogy írtad. Forintálisan mennyibe került különben ez a herélés?
Válasz TDavid #24798. hozzászólására13 éve van adblue-s cuccunk, amikor az elsőnek baja lett nekünk is jött mindenki hogy nem kell az abba, hülyeség az egész... kiiktatták, jó xar lett...., azután átlagosan 2 óránként dobál hibakódot, kiirthatatlan, javíthatatlan, visszaállíthatatlan... soha többet semmiből nem kötöttük ki, és kb egyszer kellett javítani összesen: traktorok, kombájn, permetező, kamionok, személyautók, pickup-ok, mind között van adblue-s...
Válasz szabika #24797. hozzászólásáraKettőből is.
Ha csak az adbluet kötik ki ellenőrizni érdemes azzal, hogy miután rárakták a szoftvert, próbálni elindítani parkban a kényszerregenerálást ellenőrzésképp, ezt onnan tudom, hogy a helyi chiptuningos srác amit először töltött rá szoftvert, azzal néhány 10 üzemóra elteltével eltömődött, miután letiltott akkor jöttünk rá, hogy ha le van húzva az adblue modul róla akkor nem engedi elindítani sem az égetést. (rádugva meg fogyasztotta az adbluet, magas hőmérséklet hibával tiltott le kezdésnek, azt kitörölte és ment a gép ugyanúgy, meg a szivattyú is) majd végül egy másik hackerrel iratott egy másik szoftvert, azzal úgy néz ki jó lesz, dpf működik így.
Másik gépet a csehszlovák (nem tudom pontosan hova valók, 2 közül az egyik ) származású cég csinálta, velük is beszoptuk, ott dpf-scr eltávolítás is volt, ők csak együtt vállalták. Ott a baj az volt hogy gázolaj jutott az olajteknőbe, vagy az okozta, hogy folyamatosan nyomta kipufogó ütemben a hengerekbe a gázolajat, amit a gyűrű lehúzott, próbálta melegíteni a dpf et, vagy magasnyomású szivattyú hiba ami miatt lehet hogy pénzkidobás volt szétszedni mert nem biztos hogy az volt a baja, de másnál is láttam magasnyomású javítást. Amint össze lett rakva akkor beugrott hogy a menüben van lehetőség letiltani a regenerálást, ott le lett tiltva és azóta jó, lassan 2 ezer órája.
Ha dpf is kikerül, mindenképp letiltanám a menüben.
Biztos lesz aki hülyének néz mert pár éves gépeket így mókoltuk, de nem látom érdemesnek ugyanannyiért venni komplett adblue modult a gépbe, mint amennyiért kiiktatják, főleg hogy átlagosan 2 ezer órát bírnak. Meg venni bele 6-800 ft-ért a löttyöt, amit vagy lehet kapni vagy nem. Pár napja meg egr hibát dobta be egymás után 3-szor a gép, bíztató..
Sziasztok kolegák!
Alany egy 6215 r traktor adblue próblémávl 6000 óránál fejegység cserés lenne, ikatatott-e már ki valaki adbluet valamilyen john deere traktorból? Mik a tapasztalatok illetve vélemények erről?
Válasz GEORGOSZ #24794. hozzászólásáraBocsi, hogy nem írtam, kicsit sok lett hirtelen a teendő. A vezeték volt megtörve a csati tövében, mozgatva bejött a kép, de vibrált, utána meggyógyítottuk. Az 1-esen kívül más csatiba hiába dugtam, a monitoron mem tudok váltani 2-es, 3-as kamerára. Köszi a segítséget!
Üdv kollégák! Segítséget szeretnék kérni! 7600as traktoron a gyújtáskapcsoló elfordítása után a műszerfalon semmi nem történik, az irányjelző sem működik. A lámpák működnek, az elakadásjelző is, annak visszajelzője is, fényszóró visszajelző is. Indításkor beindul de úgysem mutat semmit. Találkozott már hasonlóval valaki?/ A tulaj elmondása szerint ha megy vele néha rövid ideig működik a műszerfal/ A segítséget tapasztalatot előre is köszönöm!
Válasz GEORGOSZ #24787. hozzászólásáraMit, hol állítsak a menüben? Addig jutottam, hogy vagy manuál vagy auto üzemmód, és ott be tudom pipálni, hogy tolatásnál, ürítésnél, stb. hány mp-ig mutassa a képet. Ennek ellenére sem mutatja.
Válasz später77 #24784. hozzászólásáraNekem 2015-ös W540-nél működik. Be kell állítani menüben hozzá egy-két dolgot, nem fog csatlakoztatás után automatikusan működni. Utána viszont tolatásnál feldobja a képet, valamint bármikor kirakhatod a kijelzőre.
Válasz Bitdi #24777. hozzászólásáraÜdv . Melegen Alapjaraton 2,6-közepes fordulaton 3.8-4. Hidegen alapjaraton 3.9 melegen 2.6.
De itt akinek van 6170 meg 6150 nekik is ezen az értéken van . Csak en frucsallottam h fordulaton milyen magas .
2014-es W650 (nem i-betűs, alap modell) kombájnnál meg lehet jeleníteni a tolatókamera képét a GS3 monitoron? A fülke mögött van két kamera csatlakozó a kábelkötegen, de nem akar a monitoron megjelenni a kép.
Válasz Praetor #24782. hozzászólására"Körülmetélést-kettőt kérnék" -MontyPython Brian élete!
Na ezek kb olyanok, csak az ilyen szemetet innen likvidálni kéne a modiknak rögtön!
Válasz #bandi #24772. hozzászólására4240, autotrac aktiválva, másik gép autotrac ready azzal már megy. Ez greenstar/isobus ready, kormányszög szenzor nem tudom milyen van, a diffizárat is kormányszög alapján tudja kapcsolni.
Válasz TDavid #24771. hozzászólásáraHogy csak a sarokoszlophoz kelljen csatlakozni ahhoz autotrac ready gép kell. Tehát van kormányszög szenzor az első hídban.
Atu300 -hoz milyen kábelköteget adnak? Illetve greenstar ready géphez hogyan tudom csatlakoztatni?
Mert amit adnak hozzá kábelköteget, azon be vannak jelölve különböző csatlakozások, mint Main, Can, Fuse, Seat switch, stb ez jó lesz nekem?
Eredetileg azt gondoltam, hogy a sarokoszlopon ami van greenstar dugó oda kellesz csatlakoztatni, vagy ez a greenstar előkészítés azt jelenti hogy a jobb oldali konzol alatt fogom találni ezeket a több darab 2-4 pines csatlakozókat?
Válasz Norbi6330 #24768. hozzászólásáraValamivel biztos magasabb, mint a 6910es, de szerintem max 15 cmmel.
Az meg valahol kb pont ott lehet.
A gumi lejjebb engedés meg kicsit olyan viccből komolyan, nagy úr a muszály.
Válasz A.I. #24767. hozzászólásáraNeem csak a szerelő műhelyünknek az ajtaja 3.1 méter magas a 2 kicsi vígan bemegy még a nagy is. De ha netalántán vennék egy 7430 ast avval hogy készüljek hogy be i megy.
Válasz Norbi6330 #24764. hozzászólásáraHello
Nekünk van 6170m 2014-es, 5500 óránál jár. Túlnyomórészt talajmunkázik, 2-300 hektárt művelünk vele. Gyárilag elég gyengusz de van rá megoldás, amit alkalmaztunk is +30 lóerő javított rajta (gyárilag kardánon 156 lóerőt ad le). Talajozni nem egy nehéz gép, de súlyozható. 75 mázsáról indul, van rajta most 20x50 kg táska meg 2x300 kg keréksúly. Lényegében egy hosszabb tengelytávú 7430 amihez hozzáadtak egy részecskeszűrőt, de nincs ipm, meg standard fülkés. Talán az első híd gyengébb alatta mint az elődjének, de sajnos ez a tendencia már. A turbó aktuátorral előbb utóbb probléma lesz ennek is, mint az elődjének, nálunk ez 4500 óra körül kezdett hibát írni, sajnos nem foglalkoztunk vele így mentünk vele de 5 ezer után eltömítette a részecskeszűrőt mert regenerált ugyan, de valahogy mégsem megfelelően égetett. Szabit kft megtákolta hogy ne írjon hibát, lehet hogy ezt a kite turbó cserével oldotta volna meg, de ez töredékébe került annak. Nem volt hiány egyéb hibákból sem, de nagyobb javításra még nem volt szükség.
Nem tudom ezt vennénk-e mégegyszer, mindenesetre nem rossz gép, talán a cnh 200 lóerős kategóriája többet tud, hasonló áron nagyobb gép, meg azt mondják takarékosabb.
Más nem nagyon jött szóba ebben a kategóriában, legalább ez nagyjából tartja az árát, 1-2 másik márkával ellentétben.
Sziasztok!
Közelmúltban vásároltunk egy 2019 évjáratú 6215R traktort, fokozatmentes váltóval. Esetleg aki huzamosabb ideig dolgozott ezzel a típusú fokozatmentes váltóval, tudna mondani pár hasznos infót? (Mire figyeljünk jobban, sarkalatos pontok, tapasztalatok)
Előre is köszönöm.
25061 hozzászólás
Válasz TDavid #24810. hozzászólásáraSemilyen. Folyamatosan elvándorol, saccolasra sem jó…
Sf1-el meg lehetne oldani koordináta alapján a táblahatárt kihúzni? Milyen pontos lenne?
Köszönöm.
Kb jó 1-1,5 éve hajtottam kombájnt, amit talán pont 1 éve, hogy vettem, csak akinél voltam, tegnap hívott, hogy beszaladt neki 1 WTS 2006-os évjáratú viszonylag kevés motorórával.
Meg volt neki a számom, és tudta, hogy JD vagy Claas-t hajtottam.
Csak nem tudom érdemes e így utólag vele foglalkoznom, ha már van kombájnom Case IH axiál.
Jelenlegi kombájnom sokkal nagyobb teljesítményü, viszont majdnem dupla üzemóra van benne. Egyszóval nagyobb rotors kombájnom van, ez meg 5 ládás WTS kombájn lenne.
Válasz .Feco. #24807. hozzászólásáraA kérdés alapján, nem az újakra gondol, és a névváltás környékén még nem volt nagy különbség. Ahogy újabb fülkét kapott, nyilván szarabb lett, mint minden.
Válasz Sk Laci #24804. hozzászólásáraAnyagminősségban van iszonyat különbség... A 9640i WTS 8000 hektárig elment anélkül, hogy bármihez hozzá kelljen nyúlni, a W650 vilivasból volt, első évről kezdve hullottak belőle a csapágyak, 5 éves korára már alig volt rajta eredeti kopóalkatrész, pedig felét se ment, mint a WTS, mert már ketten voltak a Lexionnal...
Anno a WTS elsőszámú sorozat volt, utána a T sorozat lett a húzó típus, és W lett a farmergép meg a csóró keleteurópaiaknak szánt modell. Lexion-Tucano szisztéma: kívülről szinte ugyanúgy néz ki, de a belsejében sokkal több difi van, mint amit az árkülkönbözet tükröz!
Válasz Sk Laci #24804. hozzászólásáraAttól függ mikori a w, az újabbakban sokkal nagyobb a rosta.
Válasz Sk Laci #24804. hozzászólásáraAz alap ugyan az.
Sziasztok!
Információs kérdésem lenne.
JD WTS és W kombájnok közöt egy kis esztétikai "felvarrás" és újabb generációs motorokon kívül van valami különbség a cséplőrendszerben?
Nagyobb kosár, rosta felulet,...?
6M traktoroknál kell rezgésfojtót cserélni? A könyvben nem találok ilyet, de úgy hallottam, x üzemóránként cserélni kell, viszont nem egyértelmű hogy mit kellene.
Válasz szabika #24801. hozzászólására2020 -ban volt 400 e, azóta lehet 600 is. Másik tavaly volt 250, a csak adblue ki x -elés.
Válasz TDavid #24798. hozzászólásáraMindenképpen a dpf szürőt is kidobnánk belőle, mert szerintem az lenne a következő hiba forrása ahogy írtad. Forintálisan mennyibe került különben ez a herélés?
Válasz .Feco. #24799. hozzászólásáraNekünk működnek, most már. Visszaállíthatóra is meg lehet csinálni.
Válasz TDavid #24798. hozzászólására13 éve van adblue-s cuccunk, amikor az elsőnek baja lett nekünk is jött mindenki hogy nem kell az abba, hülyeség az egész... kiiktatták, jó xar lett...., azután átlagosan 2 óránként dobál hibakódot, kiirthatatlan, javíthatatlan, visszaállíthatatlan... soha többet semmiből nem kötöttük ki, és kb egyszer kellett javítani összesen: traktorok, kombájn, permetező, kamionok, személyautók, pickup-ok, mind között van adblue-s...
Válasz szabika #24797. hozzászólásáraKettőből is.
Ha csak az adbluet kötik ki ellenőrizni érdemes azzal, hogy miután rárakták a szoftvert, próbálni elindítani parkban a kényszerregenerálást ellenőrzésképp, ezt onnan tudom, hogy a helyi chiptuningos srác amit először töltött rá szoftvert, azzal néhány 10 üzemóra elteltével eltömődött, miután letiltott akkor jöttünk rá, hogy ha le van húzva az adblue modul róla akkor nem engedi elindítani sem az égetést. (rádugva meg fogyasztotta az adbluet, magas hőmérséklet hibával tiltott le kezdésnek, azt kitörölte és ment a gép ugyanúgy, meg a szivattyú is) majd végül egy másik hackerrel iratott egy másik szoftvert, azzal úgy néz ki jó lesz, dpf működik így.
Másik gépet a csehszlovák (nem tudom pontosan hova valók, 2 közül az egyik ) származású cég csinálta, velük is beszoptuk, ott dpf-scr eltávolítás is volt, ők csak együtt vállalták. Ott a baj az volt hogy gázolaj jutott az olajteknőbe, vagy az okozta, hogy folyamatosan nyomta kipufogó ütemben a hengerekbe a gázolajat, amit a gyűrű lehúzott, próbálta melegíteni a dpf et, vagy magasnyomású szivattyú hiba ami miatt lehet hogy pénzkidobás volt szétszedni mert nem biztos hogy az volt a baja, de másnál is láttam magasnyomású javítást. Amint össze lett rakva akkor beugrott hogy a menüben van lehetőség letiltani a regenerálást, ott le lett tiltva és azóta jó, lassan 2 ezer órája.
Ha dpf is kikerül, mindenképp letiltanám a menüben.
Biztos lesz aki hülyének néz mert pár éves gépeket így mókoltuk, de nem látom érdemesnek ugyanannyiért venni komplett adblue modult a gépbe, mint amennyiért kiiktatják, főleg hogy átlagosan 2 ezer órát bírnak. Meg venni bele 6-800 ft-ért a löttyöt, amit vagy lehet kapni vagy nem. Pár napja meg egr hibát dobta be egymás után 3-szor a gép, bíztató..
Sziasztok kolegák!
Alany egy 6215 r traktor adblue próblémávl 6000 óránál fejegység cserés lenne, ikatatott-e már ki valaki adbluet valamilyen john deere traktorból? Mik a tapasztalatok illetve vélemények erről?
Válasz GEORGOSZ #24794. hozzászólásáraBocsi, hogy nem írtam, kicsit sok lett hirtelen a teendő. A vezeték volt megtörve a csati tövében, mozgatva bejött a kép, de vibrált, utána meggyógyítottuk. Az 1-esen kívül más csatiba hiába dugtam, a monitoron mem tudok váltani 2-es, 3-as kamerára. Köszi a segítséget!
Üdv kollégák! Segítséget szeretnék kérni! 7600as traktoron a gyújtáskapcsoló elfordítása után a műszerfalon semmi nem történik, az irányjelző sem működik. A lámpák működnek, az elakadásjelző is, annak visszajelzője is, fényszóró visszajelző is. Indításkor beindul de úgysem mutat semmit. Találkozott már hasonlóval valaki?/ A tulaj elmondása szerint ha megy vele néha rövid ideig működik a műszerfal/ A segítséget tapasztalatot előre is köszönöm!
Válasz später77 #24792. hozzászólásáraÜdv! Működik már a kamera?
Válasz später77 #24792. hozzászólásáraNálam a fülke mögött az ARMREST VIDEO 1 csatlakozóval működik.
Válasz GEORGOSZ #24787. hozzászólásáraMit, hol állítsak a menüben? Addig jutottam, hogy vagy manuál vagy auto üzemmód, és ott be tudom pipálni, hogy tolatásnál, ürítésnél, stb. hány mp-ig mutassa a képet. Ennek ellenére sem mutatja.
Válasz mtz1221 #24790. hozzászólásáraVagy ilyenkor kitörölni innen ezt a Háború és béke hosszúságú szemetet.
Válasz Praetor #24789. hozzászólásáraDe akkor hogy nem tudják regisztráláskor rögtön kiszórni az ilyeneket ???
Válasz mtz1221 #24788. hozzászólásáraValami spambot lehetett, nem fog válaszolni.
Válasz info.mainecoonkittens21 #24778. hozzászólásáraLányaid, esetleg fiatal feleséged nincs a listán ???
Válasz später77 #24784. hozzászólásáraNekem 2015-ös W540-nél működik. Be kell állítani menüben hozzá egy-két dolgot, nem fog csatlakoztatás után automatikusan működni. Utána viszont tolatásnál feldobja a képet, valamint bármikor kirakhatod a kijelzőre.
Válasz CsIs #24785. hozzászólásáraNem magas az szerintem.
Válasz Bitdi #24777. hozzászólásáraÜdv . Melegen Alapjaraton 2,6-közepes fordulaton 3.8-4. Hidegen alapjaraton 3.9 melegen 2.6.
De itt akinek van 6170 meg 6150 nekik is ezen az értéken van . Csak en frucsallottam h fordulaton milyen magas .
2014-es W650 (nem i-betűs, alap modell) kombájnnál meg lehet jeleníteni a tolatókamera képét a GS3 monitoron? A fülke mögött van két kamera csatlakozó a kábelkötegen, de nem akar a monitoron megjelenni a kép.
Válasz Praetor #24782. hozzászólására"Körülmetélést-kettőt kérnék" -MontyPython Brian élete!
Na ezek kb olyanok, csak az ilyen szemetet innen likvidálni kéne a modiknak rögtön!
Válasz A.I. #24781. hozzászólására6db svájci állampolgárság rendel, meg 2 db űrhajó jogsi...
Válasz Praetor #24779. hozzászólásáraNem semmi mi?
Moderátort neki!
Válasz CsIs #24776. hozzászólásáraRégi 6 hengeresekre 3 bár-tól írja, a működési katalógus, szerintem azért újaknál is ekkor lehet.
Mi a gond bejelez?
Moderálási elveink miatt törölve: 2023-02-20 11:17:12
Válasz CsIs #24776. hozzászólására1.5bar fölött biztos jó
Menyi?
Üdvözlet john deere 6140,6155,6150r,
Olajnyomás alapjáraton mennyi a jo üzemmelegen 8000oranal?
Válasz TDavid #24774. hozzászólásáraÉn kihagynám a traktort, összeraknám mint egy univerzális rendszert.
Válasz #bandi #24772. hozzászólására4240, autotrac aktiválva, másik gép autotrac ready azzal már megy. Ez greenstar/isobus ready, kormányszög szenzor nem tudom milyen van, a diffizárat is kormányszög alapján tudja kapcsolni.
Válasz TDavid #24771. hozzászólásáraHogy csak a sarokoszlophoz kelljen csatlakozni ahhoz autotrac ready gép kell. Tehát van kormányszög szenzor az első hídban.
Válasz TDavid #24771. hozzászólásáraMilyen monitor fogja vezérelni? A gép sajátja? Aktivációk?
Atu300 -hoz milyen kábelköteget adnak? Illetve greenstar ready géphez hogyan tudom csatlakoztatni?
Mert amit adnak hozzá kábelköteget, azon be vannak jelölve különböző csatlakozások, mint Main, Can, Fuse, Seat switch, stb ez jó lesz nekem?
Eredetileg azt gondoltam, hogy a sarokoszlopon ami van greenstar dugó oda kellesz csatlakoztatni, vagy ez a greenstar előkészítés azt jelenti hogy a jobb oldali konzol alatt fogom találni ezeket a több darab 2-4 pines csatlakozókat?
Válasz Norbi6330 #24766. hozzászólásáraA kone data szerint 305mm
Válasz Norbi6330 #24768. hozzászólásáraValamivel biztos magasabb, mint a 6910es, de szerintem max 15 cmmel.
Az meg valahol kb pont ott lehet.
A gumi lejjebb engedés meg kicsit olyan viccből komolyan, nagy úr a muszály.
Válasz A.I. #24767. hozzászólásáraNeem csak a szerelő műhelyünknek az ajtaja 3.1 méter magas a 2 kicsi vígan bemegy még a nagy is. De ha netalántán vennék egy 7430 ast avval hogy készüljek hogy be i megy.
Válasz Norbi6330 #24766. hozzászólásáraAjtóhoz veszel traktort.
Kicsit leereszted legfeljebb a kerekeit, ha túl nagyra nőtt volna.
Hali érdeklődnék hogy jd 7430 milyen magas hány centi a fülke tető ig. Egy 3,1 méter magas ajtón be fér e?
Válasz Norbi6330 #24764. hozzászólásáraHello
Nekünk van 6170m 2014-es, 5500 óránál jár. Túlnyomórészt talajmunkázik, 2-300 hektárt művelünk vele. Gyárilag elég gyengusz de van rá megoldás, amit alkalmaztunk is +30 lóerő javított rajta (gyárilag kardánon 156 lóerőt ad le). Talajozni nem egy nehéz gép, de súlyozható. 75 mázsáról indul, van rajta most 20x50 kg táska meg 2x300 kg keréksúly. Lényegében egy hosszabb tengelytávú 7430 amihez hozzáadtak egy részecskeszűrőt, de nincs ipm, meg standard fülkés. Talán az első híd gyengébb alatta mint az elődjének, de sajnos ez a tendencia már. A turbó aktuátorral előbb utóbb probléma lesz ennek is, mint az elődjének, nálunk ez 4500 óra körül kezdett hibát írni, sajnos nem foglalkoztunk vele így mentünk vele de 5 ezer után eltömítette a részecskeszűrőt mert regenerált ugyan, de valahogy mégsem megfelelően égetett. Szabit kft megtákolta hogy ne írjon hibát, lehet hogy ezt a kite turbó cserével oldotta volna meg, de ez töredékébe került annak. Nem volt hiány egyéb hibákból sem, de nagyobb javításra még nem volt szükség.
Nem tudom ezt vennénk-e mégegyszer, mindenesetre nem rossz gép, talán a cnh 200 lóerős kategóriája többet tud, hasonló áron nagyobb gép, meg azt mondják takarékosabb.
Más nem nagyon jött szóba ebben a kategóriában, legalább ez nagyjából tartja az árát, 1-2 másik márkával ellentétben.
Hali érdeklődnék 6170 6175 m után, hogy mennyire váltak be mik a hibái adblu van e benük? Minden érdekel róla jó is rossz is jöhet.
Üdv:
Szeretném megkérdezni a következő típusú kombájnról van-e valakinek véleményre.
john deere maximizer 1998 -as rotoros 6000 üzemóra + kukorica asztal 10m huf ...
Érdemes ilyennel foglalkozni ,előnyei-hátrányai.legfőbb előnye,helyben van !!!
köszönöm...
Sziasztok!
Közelmúltban vásároltunk egy 2019 évjáratú 6215R traktort, fokozatmentes váltóval. Esetleg aki huzamosabb ideig dolgozott ezzel a típusú fokozatmentes váltóval, tudna mondani pár hasznos infót? (Mire figyeljünk jobban, sarkalatos pontok, tapasztalatok)
Előre is köszönöm.