Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR405.84 FtUSD393.39 FtCHF431.97 FtGBP488.04 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Doszpodm #22217. hozzászólására460-as gumizásom van a traktoron. 75 cm-es sorközben gond nélkül tudok vegyszerezni. Kultivátorozni is lehet, de a forgón nagy a taposási kár forduláskor.
Válasz Doszpodm #22217. hozzászólásáraAttol fugg milyen traktor.
6 hengeres kerekaggyal 156ra belehet rakni, mi is ugy fogjuk hasznalni.
4 hengeres kerekagy az nagyon huzos mert 161re tudod betenni a nyomtavot.
Sziasztok. Érdekelne aki használ 460-as hátsó gumizást traktoron befér e a sorba? lehet e vele kultivátorozni vegyszerezni sorba stb, vagy közel jár nagyon a sorhoz? Köszönöm a sergítséget!
Válasz Zoltán71 #22212. hozzászólásáraÜdvözöllek! 150mm a tehermentesítő és 8 csavaros. Szerintem ami neked van az a 6 hengeresre való, de azért köszönöm.
Válasz gcastle #22197. hozzászólásáraNálunk "ezmiatt" lehet használatban a "" buxtárca "" elnevezés. Valószínüleg az apró és a papírpénz együttes tárolhatósága miatt . ...bocs az off-ért.
John Deere 2630 Monitort szeretném megoldani, hogy ne kapcsoljon be röhtön , ahogy elfordítom a kulcsot. Hogy lehetne ezt megoldani? Monitoron van valami késleltető beálítás? Vagy amit küldtem képet oda a fejér vezetékbe tegyek egy billenő kapcsolót? Illetve ha lehet oda kapcsolót rakni, akkor hány Amperest tehetek? 2 Amperes kapcsoló van nekem itthon. Köszönöm a segítséget!
Válasz Szabi. #22208. hozzászólásáraAz is lehet. Sajnos annyira lassan enged, hogy így nem tudom meg állapítani, hól ereszt. Habot fújtam rá, akkor se látni.
Válasz htivadar #22204. hozzászólásáraMost annyit csinálunk, hogy tank le kimossák aztán meglátjuk.
Remelem működni fog. De amit mondasz megnézem mielőtt levesszük a tankot.
Válasz bodisbalint #22193. hozzászólásáraEn meg egszer kihagytam a gumigyurut az ulepito es a szurohaz kozul.
Bar gondolom erre rajossz, mert ha szuro csere utan van gond akkor tudod hol keresd eloszor a hibat.
Válasz bodisbalint #22191. hozzászólásáraAz eggyik ismerősömet az üzemanyagszűrő tetején lévő légtelenítő csavar alatti gumigyürű szivatta.. Ráment 2 nap mire rájjöttek a hibára. Hadonló tüneteket produkált..
Válasz picus #22196. hozzászólásáraElvileg nem lehet, mert terhelés alatt kapcsolható váltónál amíg nem épül fel a vezérlő olajkör nyomása, addig a váltó nincs benne a képletben... No meg ha az alap kéti kapcsolás is üresben, akkor mi fogná a főtengelyt?
Mellette kérlek ezmiatt helyett használd (és ti akik ezt olvassátok használjátok!!!) az emiatt vagy más esetben az ezért formát!
Sziasztok
A Johndeerünknek levegős a rendszere. Kicsavartuk a szűrőn a légtelenítő csavart illetve le is vettük a szűrőt amikor is jó lett de 5 perc után vissza jött a jelenség. A teljesítménye a félére csökken alig akar menni, gondolom mert nem kap elegendő anyagot.
Ha valakinek volt ilyen legyen olyan kedves megosztani velem, hogyan lehetne ennek a jelensègnek véget vetni.
Előre is koszi.
Üdv kollégák!
Jd 4955 traki hidraulikáról lenne kérdésem: kihelyezett hidraulika körön elegendő 170 bar nyomás?
A TLT mérőpontján mekkora nyomásnak kell lennie??
Köszönöm a segítséget!!!
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #22186. hozzászólásáraNem ismerem az előéletét,mert angol gép,állapotát tekintve valósnak tűnik az üzemóra,bár a gumik lefutottak rajta,de gondolom ez attól függ mire használták.nekem talajmunkára kellene ,zetort váltana.Akit eddig kérdeztem azt mondta hogy nagy traktort csak rugós híddal,talajozásnál is annyit számít?
Válasz tamas320d #22185. hozzászólásáraSzia turboval számolni kell 6 ezer körül, ha vigyáztak rá akkor 8ezret is elmegy, injektorokat teszteld le üzemmmeleg állapotban elkell hagyja a keregést kopogást amit hidegen természetes dolog náluk.
Válasz tamas320d #22185. hozzászólására Jo szerianak tartom a 30akat, kevesebb gonddal dolgoznak mint az ujak.
Ennyi valos oraval megveheto szerintem.
Tipushiba nem nagyon van neki, feltengely csapagy 8 e korul van hogy cseres, es ha van benne egr szelep azzal lehet gond.
Nekunk m ek vannak, mi szervizeljuk oket, olajcsere kissebb javitasok.
Rugozott hid nalam fontos szempont, kenyelmes , nincs olyan hogy pattog...
De attol fugg mire kell.
Sziasztok!6930 as vétel előtt állok ,van egy kinézve 5xxx üzemórával,és mivel nem volt még john deere nálunk,ezért szeretnék kérni egy kis infót tőletek.Mire figyeljek,tipushibák,szervizét ki hogy oldja meg?valamint az hogy nem rugózott a mellső híd az nagy hátrány?
Sziasztok!
Nekunk van 6910 7810 is meg 6830 8530 IVT váltóval. 1 7810 hidro váltoja 13 ezer orat ment a 6910 es 1200 korül. A 8530 Ivt valtoja 7 ezret birt. De annak válto javitasa megin külön kálvária. Jo a 7810 amugy én anyira nem szeretem. Legbajosabb gépunk de hozzajarult kezelesi hiba!
Válasz határjáró #22180. hozzászólásáraBocs nem tőlem kérdezted,a quad-ban van 4 5 vagy 6 tartományod amit kuplungal tudsz váltani, a tartományokon belül tudsz 4 fokozatot terhelés alatt váltani.
A shift: kuplung nélkül tudod 1 től végig tolni a kart.
Válasz Celtises #22175. hozzászólásáraNem tudom...Volt egy variálása az EU-nak...még anno. Alighanem 200 plusszos gépekre nem volt támogatás ha nem EU-s gyártású volt. Valami ilyesmi. Na akkor az őzike,összekarmolta az Eu-ból a gépet. 8300-as már EU-s gép ként jött. Nem mondom hogy nagy gondok voltak vele, inkább pitiáner..de az annál több. 8330-nál hagytam ott a céget. Azóta 5 évet ha meg él a gép a cégnél. Gyorsan menekülnek tőlük. Lóti futi gépnek 120 lovas kategóriába..fapados NH..ok jöttek. Meglepően jól szerepelnek. De ez látszik az eladási listákon is az Eu-ban. Igavonóban kizárólag JD párti a vezetés. De mint mondtam..nem nagyon kergetik agyon az igavonó vasakat. De ez jellemző a mellette lévő hasonló cégre is. Ott szintén igavonó az JD..de max 5 év. És költsön rá más. Szóval van gond ,akár mennyire is szép a festése.
Válasz Vinkó 75 #22171. hozzászólásáraA 8030asig bezárólag bírja a strapát nem csak a régi 00ásokra gondolok itt mindegyik szépen helyt állt nekem a 8420ba is 14 ezer van és a váltója még mindig nagyon vaj
25068 hozzászólás
Válasz Sk Laci #22219. hozzászólásáraMilyen gumi van rajta?
Nekem a firestone 49cm szeles.
Válasz Doszpodm #22217. hozzászólására460-as gumizásom van a traktoron. 75 cm-es sorközben gond nélkül tudok vegyszerezni. Kultivátorozni is lehet, de a forgón nagy a taposási kár forduláskor.
Válasz Doszpodm #22217. hozzászólásáraAttol fugg milyen traktor.
6 hengeres kerekaggyal 156ra belehet rakni, mi is ugy fogjuk hasznalni.
4 hengeres kerekagy az nagyon huzos mert 161re tudod betenni a nyomtavot.
Sziasztok. Érdekelne aki használ 460-as hátsó gumizást traktoron befér e a sorba? lehet e vele kultivátorozni vegyszerezni sorba stb, vagy közel jár nagyon a sorhoz? Köszönöm a sergítséget!
Válasz JDFERI #22213. hozzászólásáraKöszönöm Szépen a segítséget Sikerült megcsinálnom! :)
Válasz Zoltán71 #22212. hozzászólásáraÜdvözöllek! 150mm a tehermentesítő és 8 csavaros. Szerintem ami neked van az a 6 hengeresre való, de azért köszönöm.
Válasz gcastle #22197. hozzászólásáraNálunk "ezmiatt" lehet használatban a "" buxtárca "" elnevezés. Valószínüleg az apró és a papírpénz együttes tárolhatósága miatt .![smile loveye](/oldforum/images/smiles/loveye.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
...bocs az off-ért.
Válasz Doszpodm #22211. hozzászólására
Lehet , hogy ez segít. Egy multiméterrel inkább mérd ki melyik a pozitív vezeték.
Válasz dzozi #22203. hozzászólásáraÜdvözlöm. Milyen osztókörrel van szerelve a traktor? Mert ha 275mm akkor van csak nem kimondottan jd felni.
John Deere 2630 Monitort szeretném megoldani, hogy ne kapcsoljon be röhtön , ahogy elfordítom a kulcsot. Hogy lehetne ezt megoldani? Monitoron van valami késleltető beálítás? Vagy amit küldtem képet oda a fejér vezetékbe tegyek egy billenő kapcsolót? Illetve ha lehet oda kapcsolót rakni, akkor hány Amperest tehetek? 2 Amperes kapcsoló van nekem itthon. Köszönöm a segítséget!
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20200220105612_d4ae3b58_6f19_4ded_bbd5_69128f481d28.jpg)
Válasz Szabi. #22208. hozzászólásáraAz is lehet. Sajnos annyira lassan enged, hogy így nem tudom meg állapítani, hól ereszt. Habot fújtam rá, akkor se látni.
Válasz htivadar #22204. hozzászólásáraMost annyit csinálunk, hogy tank le kimossák aztán meglátjuk.
Remelem működni fog. De amit mondasz megnézem mielőtt levesszük a tankot.
Válasz Doszpodm #22206. hozzászólásáraTipp: légrugó az öregedéstől repedezett ?
Aktív Ülésről van szó.
Mitől lehet 1 napig ál kb A John Deere 7730, és teljesen le enged magától az ülés?
Válasz bodisbalint #22193. hozzászólásáraEn meg egszer kihagytam a gumigyurut az ulepito es a szurohaz kozul.![smile laugh](/oldforum/images/smiles/laugh.gif)
Bar gondolom erre rajossz, mert ha szuro csere utan van gond akkor tudod hol keresd eloszor a hibat.
Válasz bodisbalint #22191. hozzászólásáraAz eggyik ismerősömet az üzemanyagszűrő tetején lévő légtelenítő csavar alatti gumigyürű szivatta.. Ráment 2 nap mire rájjöttek a hibára. Hadonló tüneteket produkált..
Sziasztok!
6320 John Deere traktorok keresnék hátsó állíthatós felnit (15/38) véletlen nincs valakinek eladó?
Köszönöm előre is a segítséget.
Válasz Doszpodm #22201. hozzászólásáraVan nekem pdf-ben 11 MB e-mailben el tudom küldeni.
Sziasztok! Greenstar 2630 Monitorhoz találok valahol interneten Magyar kezelési utasítást?
Válasz picus #22199. hozzászólásáraPrivátban írd meg a jelenséget meg a gép típust, aztán megkérdezem egy szervizesnél!
Válasz gcastle #22197. hozzászólásáraKoszi a segitseget csak mer eszrevettem ha peldaul P-be van a sebvalto akkor nehezebben indul!!
Válasz gcastle #22197. hozzászólásárakéti=kézi...![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Válasz picus #22196. hozzászólásáraElvileg nem lehet, mert terhelés alatt kapcsolható váltónál amíg nem épül fel a vezérlő olajkör nyomása, addig a váltó nincs benne a képletben... No meg ha az alap kéti kapcsolás is üresben, akkor mi fogná a főtengelyt?![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Mellette kérlek ezmiatt helyett használd (és ti akik ezt olvassátok használjátok!!!) az emiatt vagy más esetben az ezért formát!
Sziasztok lenne egy kerdesem,h Power Quad valtonal lehet ojan jelenseg,h inditasnal megfogja a motrot es ezmiadt nehezen indul??
Válasz Celtises #22194. hozzászólására6630 premium.
Válasz bodisbalint #22191. hozzászólásáraMi a típus?
Válasz Drisa #22192. hozzászólásáraÉs az miatt lehet levegős a rendszer? Farsot szívhat.
Válasz bodisbalint #22191. hozzászólásáraÜzemanyag tank és tápszivattyú közötti gumi csőszakaszt ellenőrizd, lehet az van elöregedve kirepedve valahol.
Sziasztok![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
A Johndeerünknek levegős a rendszere. Kicsavartuk a szűrőn a légtelenítő csavart illetve le is vettük a szűrőt amikor is jó lett de 5 perc után vissza jött a jelenség. A teljesítménye a félére csökken alig akar menni, gondolom mert nem kap elegendő anyagot.
Ha valakinek volt ilyen legyen olyan kedves megosztani velem, hogyan lehetne ennek a jelensègnek véget vetni.
Előre is koszi.
Üdv kollégák!![smile helpsmilie](/oldforum/images/smiles/helpsmilie.gif)
Jd 4955 traki hidraulikáról lenne kérdésem: kihelyezett hidraulika körön elegendő 170 bar nyomás?
A TLT mérőpontján mekkora nyomásnak kell lennie??
Köszönöm a segítséget!!!
Hardi navigator vs. JD M700-as széria![smile aikido](/oldforum/images/smiles/aikido.gif)
Hideget meleget fiúk, mert jövő héten dönteni kell!
Köszönöm az építő hozzászólásokat!
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #22186. hozzászólásáraNem ismerem az előéletét,mert angol gép,állapotát tekintve valósnak tűnik az üzemóra,bár a gumik lefutottak rajta,de gondolom ez attól függ mire használták.nekem talajmunkára kellene ,zetort váltana.Akit eddig kérdeztem azt mondta hogy nagy traktort csak rugós híddal,talajozásnál is annyit számít?
Válasz tamas320d #22185. hozzászólásáraSzia turboval számolni kell 6 ezer körül, ha vigyáztak rá akkor 8ezret is elmegy, injektorokat teszteld le üzemmmeleg állapotban elkell hagyja a keregést kopogást amit hidegen természetes dolog náluk.
Válasz tamas320d #22185. hozzászólására Jo szerianak tartom a 30akat, kevesebb gonddal dolgoznak mint az ujak.
Ennyi valos oraval megveheto szerintem.
Tipushiba nem nagyon van neki, feltengely csapagy 8 e korul van hogy cseres, es ha van benne egr szelep azzal lehet gond.
Nekunk m ek vannak, mi szervizeljuk oket, olajcsere kissebb javitasok.
Rugozott hid nalam fontos szempont, kenyelmes , nincs olyan hogy pattog...
De attol fugg mire kell.
Sziasztok!6930 as vétel előtt állok ,van egy kinézve 5xxx üzemórával,és mivel nem volt még john deere nálunk,ezért szeretnék kérni egy kis infót tőletek.Mire figyeljek,tipushibák,szervizét ki hogy oldja meg?valamint az hogy nem rugózott a mellső híd az nagy hátrány?
Sziasztok!![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20200128230025_20150402_124456.jpg)
Nekunk van 6910 7810 is meg 6830 8530 IVT váltóval. 1 7810 hidro váltoja 13 ezer orat ment a 6910 es 1200 korül. A 8530 Ivt valtoja 7 ezret birt. De annak válto javitasa megin külön kálvária. Jo a 7810 amugy én anyira nem szeretem. Legbajosabb gépunk de hozzajarult kezelesi hiba!
Válasz határjáró #22182. hozzászólásáraIgen,de kuplung nélkül tudod tovább tolni.és ott nagyobbat ránt.
Válasz apuci #22181. hozzászólásáraSemmi gond :D
De a shiftbe is vannak tartományok, nem?
Válasz határjáró #22180. hozzászólásáraBocs nem tőlem kérdezted,a quad-ban van 4 5 vagy 6 tartományod amit kuplungal tudsz váltani, a tartományokon belül tudsz 4 fokozatot terhelés alatt váltani.
A shift: kuplung nélkül tudod 1 től végig tolni a kart.
Válasz Vinkó 75 #22167. hozzászólásáraPontosan mi a különbség a quad és a shift között?
Válasz Vinkó 75 #22177. hozzászólásáraÉrtem.
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #22176. hozzászólásáraAz 5-ös is Augusta.
Válasz Celtises #22175. hozzászólásáraNem tudom...Volt egy variálása az EU-nak...még anno. Alighanem 200 plusszos gépekre nem volt támogatás ha nem EU-s gyártású volt. Valami ilyesmi. Na akkor az őzike,összekarmolta az Eu-ból a gépet. 8300-as már EU-s gép ként jött. Nem mondom hogy nagy gondok voltak vele, inkább pitiáner..de az annál több. 8330-nál hagytam ott a céget. Azóta 5 évet ha meg él a gép a cégnél. Gyorsan menekülnek tőlük. Lóti futi gépnek 120 lovas kategóriába..fapados NH..ok jöttek. Meglepően jól szerepelnek. De ez látszik az eladási listákon is az Eu-ban. Igavonóban kizárólag JD párti a vezetés. De mint mondtam..nem nagyon kergetik agyon az igavonó vasakat. De ez jellemző a mellette lévő hasonló cégre is. Ott szintén igavonó az JD..de max 5 év. És költsön rá más. Szóval van gond ,akár mennyire is szép a festése.
Válasz Celtises #22175. hozzászólásáraTudtommal 5-6os szeriat, 7-8-9 usa
Válasz Vinkó 75 #22171. hozzászólásáraMannheimben gyártanak 8-as szériát?
Válasz Vinkó 75 #22173. hozzászólásáraSzóval eltalalták nagyon a külföldi fórumokon is agyon dícsérik ezeket a váltókat![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Válasz pali ares 07 #22172. hozzászólására![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Válasz Vinkó 75 #22171. hozzászólásáraA 8030asig bezárólag bírja a strapát nem csak a régi 00ásokra gondolok itt mindegyik szépen helyt állt nekem a 8420ba is 14 ezer van és a váltója még mindig nagyon vaj![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz pali ares 07 #22170. hozzászólásáraNa igen a 8100-es az még Amcsi vas volt. Az EU-s 8300-as már voltak gondok. Pláne a csere alkatrészekkel.