Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR407.83 FtUSD393.55 FtCHF432.15 FtGBP488.04 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz .Feco. #24702. hozzászólásáraÉrtem köszi akkor elengedem fenébe ezt a gondolatot 220-230 lónál nagyobb gép felesleges nekem nem szeretném újra kezdeni gépesítést a talajos gépre .
Válasz Hús Futár #24700. hozzászólásáraA 7260r és 7280r fokozatmentes, egy műtrágyaszóróval vagy csillagkerekes rendsodróval is gazdaságosabb mint egy 100 le-s gép ugyanazzal a munkagéppel, valamint 1350-es fordulaton megy 40-el, ha könnyű gépet visz egész nap nem megy a motorfordulat 1500 fölé és 150 liter gázolajjal egész nap húz egy tandem pótkocsit...
a 215 és a 230 túlnyomórészt powerrquad váltós, azaz 5 tartományban van 4-4 power fokozat, amit kézzel kellene kapcsolgatnod, amit valószínűleg nem fogsz, emiatt a fogyasztása alapvetően sokkal magasabb lesz, kényelmetlen és nem univerzális..
ráadásul a kicsikben 6,8 literes motor van(a nagyobbakban 9 literes), amiből a 7230r-ben van a legnagyobb, míg a 9 literes éppen a 7260r-ben a legkisebb... örökélet meg egy nap, ugyanez igaz a váltóra is... az a powerquad váltó van a 7230r-ben mint a 150 lóerős 6155r-ben, míg a 7260r-ben ugyanaz az IVT, mint a 370 lóerős 8370r-ben...
Válasz Peti 8310 #24698. hozzászólásáraAza abjom a 20-30-asz szériákkal hogy akkor lényegében 1-2 évet fiatalítottam a gépen de legalább 4-szer annyiba kerül mint az G-s .
Kistelek az nekem nem játszik azok számomra komolytalan emberek .
Válasz .Feco. #24699. hozzászólásáraA 8870 valamikori 210 lova már azért kicsit megkopott ( bár teszi még a dolgát normálisan ) és a 10 tonna önsúlya miatt szerintem ezen gép eszközei nem lehetnek problémák egy 230-asnak még ha csak papíron 230-as akkor sem . ha sikerülne egy ilyet vennem akkor is 180-190 lovas gépekhez való munkaeszközöket keresnék továbbra is . na meg 100 ha nem túl kötött föld amit meg kell művelni ezért sem keresek 8 r-t vagy régebbi 8000 és a T-8 nyuszis gondolatokat is ezért engedtem el .
Válasz Hús Futár #24697. hozzászólásárainkább 7260 vagy 7280, nekünk volt, nagyon szerettük, bármikor visszavennénk... a kisebbek gyengébbek sokkal, sok panaszt hallani rájuk!
Magasabb és rövidebb mint a 8resek, máshogy fognak földön, ha csak talajra kell inkább 8r, ha univerzális munkára és szállítani is akkor 7r!
Válasz Hús Futár #24697. hozzászólásáraSzia!
Itt a fórumon korábban GCastle írt egy ilyen traktorról, a motorral voltak gondok, lehet, hogy ott az előző tulaj hibája miatt, de a facebook fórumban is olvastam már, hogy hamar lecserélték 8R-re, vagy 7030-8030-ra, mert mindenféle gondja volt. Én inkább 78-7930-at néznék, vagy 81-8230-at, bár árban lehet, hogy több mint a 7R.
Kistelekről pedig max juhtúrót vennék. Bár dicséret illeti a takarító, fényező és fényképész részleget, amit kihoznak a legkopottabb gépekből is az valami csoda.
Válasz später77 #24693. hozzászólásáraA régi kézi kapcsoló helyett van gondolom az ajtónyitós mikrokapcsolós relé. Az meg vezérli a nagy relét ami leveszi az áramot. Namost ha lekapcsolásnál 6x kattant akkor eleve rossz volt már valami. Gondolom a nagy relé halt meg. Mondjuk érdekes hogy pont zárt állapotában maradt úgy. Ez a kisebbik baj, mert így tudsz vele dolgozni. Ettől függetlenül még nincs meg az ami leszívta. Valami fogyasztó lehetett az, amelyik gépen nincs áramtalanító, ott ki szoktam húzni mert jártam már úgy, persze nem mindent, csak ami sanszos hogy áram alatt marad.
Esetleg a nagy relén a kis vezetékeket meg tudnád nézni egy multiméterrel, hogy próbálják e vezérelni a nagyot. Mert az folyamatosan átad ezek szerint
Válasz hashtagtiltas #24692. hozzászólásáraEgy Amazone monitor volt bedugva, de kikapcsolt állapotban volt, soha nem szívta le. Plusz antenna, 2630, de mindennek ki kell kapcsolnia, ha működik az áramtalanító. Lépcső mögötti relédobozt már néztük, ott van egy elég nagy spéci relé, kérdés, hogy mi minden része még ennek az automata rendszernek.
Válasz später77 #24691. hozzászólásáraValami bedugott kiegészítő, univerzális monitor is leszívhatta. De ha nem kattan, elromlott az áramtalanító, de az nemtudom mért szívná le. Mondjuk a 6 kattanás érdekes. Jobboldali lépcső mögött kéne nézelődnöd
Válasz hashtagtiltas #24690. hozzászólásáraValami leszopta úgy az akkut pár nap állás alatt, hogy kuka lett. Ajtónyitáskor nem hallatszódik a hangos kattanás, ami eddig megvolt (gondolom ez az áramtalanító). Leállításkor sem kattog mindig (kb. 6-ot szokott).
Válasz TDavid #24683. hozzászólásáraesetleg még a turbóra csatlakozó kábeleket meg lehetne nézni. Miénk is dobott évekkel ezelőtt valami hibát vgt-vel kapcsolatosan, ennél volt a kábelezésben egy toldás, mondjuk nélküle is elért a helyére, azt a rövid darabot kivettük belőle megjavult. kontakthiba volt, vagy nem bírta a meleget.
Válasz Gergő_53838 #24680. hozzászólásáraszerintem felesleges szervizest hívni, kiszállással a diagnosztizálás minimum 40-50 ezer ft. Szabitnál az aktuátor cseredarabbal 150 ezer. 30-as sorozattól (standardot kivéve) az adblues m-r gépekig elektromotorral variálós turbó van rajtuk, maximum 6 ezer óráig meg is szoktak dögleni, ez ilyen, előbb utóbb úgy is csere a vége. Azt mondták 1 év garanciát vállalnak rá, meglátjuk meddig bírja, egy gyári új aktuátor 3-400 ezer körül lehet.
A tiedben mennyi üzemóra van?
Válasz RkTomi #24677. hozzászólásárahozzánk is hamarosan jönnek, ugyanez a hiba miatt. Azt írja aktív kipufogószűrő tisztítás elérhetetlen. Ennek ellenére 50-100 óránként égetett, mint előtte, majd egyszer csak bedobott egy eltömődött dpf üzenetet és letiltott. Remélem a javított aktuátorral már jó lesz
Válasz Drisa #24671. hozzászólásáraDe kalibrálási értéknek mennyit írsz be? Pl: megyek 5km/h-val az összesített szórás a zöld felett két három csíkkal! Kalibrálásnak beírok 30-at rányomok és változik például 36-ra és vissza jön a zöld mezőbe a szemveszteség!
Sziasztok John Deere traktorral kapcsolatban lenne kérdésem egy 5090M típus.
A fékerővel nincs gond, csak amikor fékezés után felengedem a fékpedált olyan mintha a fék még fogna 5-10 másodpercig.
Ezt főleg akkor venni észre amikor kereszteződésből kanyarodok ki vagy kanyarodok be.
Kereszteződésnél állóra fékezve a traktor ismételt elindulásnál érezni hogy fog a fék kb. 5-10 másodperc eltelik és akkor enged el, olyankor az első hajtás is zakkan egyet.
Valaki tapasztalt már ilyet esetleg?
Van egy Massey fergusson 5465 traktorunk is de annál nem tapasztaltam ilyet.
Válasz Mtz 550E #24670. hozzászólásáraAddig növeled a sebességet amíg elfogadható a szórás, akkor ennél a sebességnél a kalibrálásra nyomsz. A zöld sávba teszi a szintet ami a még elfogadható érték. Ha lassabban mész lejjebb megy a szórás ha gyorsabban a zöld szint fölé ami már sok.
A szám nem ugrik sehova az a kalibrálási érték, az akkor változik ha kalibrálás gombra nyomsz, vagy kézzel átírod.
Hali!
Szemveszteség kalibrálás az mit jelent a John Deere kombájn T sorozatnál?
Oda beírt értékre rákalobrálok és feljebb úgrik az a szám egyenenletesen tartott sebességnél!
Válasz A.I. #24666. hozzászólásáraIgen, pont olyan. Sajnos sem metrikus, sem colos O-gyűrű nem passzol bele, külön pedig nem mutat cikkszámot az alkatrészkatalógus hozzá. A régi sérült, de majd beviszem a hidraulikaboltba, hátha adnak valami hasonlót.
Válasz später77 #24664. hozzászólásáraGondolom, ugyan olyan elvű, mint a homlokrakodóké!
Ilyen por védős megoldás, hogy előbb betolja a csatlakozó közepét, aztán nyit!
Szerintem ugyan az, ha igen akkor javítható, ha jól emlékszem H gyűrű van benne, vagy ilyen teflon karikás, nem is tudom már, van vagy 8 éve, hogy Hauer rakodónál csináltuk, de csak simán O gyűrűvel helyettesítettük, annyi, hogy az asztalt "sokszor" kapcsolja az ember, többször, mint a rakodót, így lehet az ó gyűrű nem lesz olyan tartós!
Válasz Jakab Gábor #24654. hozzászólásáraA kézigáz szenzort kicseréltük pontasabban a szervizes , mert nekünk is ez volt a gyanús, de sajnos ugyan olyan semmi változás.Azt mondta a szervíz ,hogy nem tudják mi lehet a baja valószínűleg a kábelkötegbe lesz a gond valahol.Az meg hosszú idő ki keresni és most nincs idejük vele foglalkozni.
Válasz Mtz 550E #24659. hozzászólásáramert nincs elég anyag a gépben.... egyrészt nem tud kialakulni elég vastag paplan a dob körül hogy rendesen cséplejen, másrészt lefújja a szél a rostáról... Majd ha beleérsz a jó termésbe megjavul!
Szalmarázós gépekkel is küzdünk, mint malac a jégen, a rotoros meg nagyon nem való ilyenkorra...
Valaki esetleg képben van,hogy a hátsó végrehajtás kenése miként van megoldva 6020-as szériánál?
A fék miatt nem látom a rajzokat hol folyna át az olaj.
Válasz Celtises #24655. hozzászólásáraAkkor szerintem nincs teendő.
Gondolom utántöltötted a hiányt, mást meg nem, kell és szerintem nem is tudsz csinálni!
Válasz JD Fecó80 #24647. hozzászólásáraA pedál vagy a kézigáz szenzorja rosszalkodik, szerintem. Nem tudom a kódot, ahhoz szervizes kell. Én arra gondolok hogy a kézigázé mert először rossz értékeket küld azért ingadozik a motor fordulatod, utánna meg letiltja a kézit azért van csak lábgáz.
25053 hozzászólás
Válasz .Feco. #24702. hozzászólásáraÉrtem köszi akkor elengedem fenébe ezt a gondolatot 220-230 lónál nagyobb gép felesleges nekem nem szeretném újra kezdeni gépesítést a talajos gépre .
Válasz Hús Futár #24700. hozzászólásáraA 7260r és 7280r fokozatmentes, egy műtrágyaszóróval vagy csillagkerekes rendsodróval is gazdaságosabb mint egy 100 le-s gép ugyanazzal a munkagéppel, valamint 1350-es fordulaton megy 40-el, ha könnyű gépet visz egész nap nem megy a motorfordulat 1500 fölé és 150 liter gázolajjal egész nap húz egy tandem pótkocsit...
a 215 és a 230 túlnyomórészt powerrquad váltós, azaz 5 tartományban van 4-4 power fokozat, amit kézzel kellene kapcsolgatnod, amit valószínűleg nem fogsz, emiatt a fogyasztása alapvetően sokkal magasabb lesz, kényelmetlen és nem univerzális..
ráadásul a kicsikben 6,8 literes motor van(a nagyobbakban 9 literes), amiből a 7230r-ben van a legnagyobb, míg a 9 literes éppen a 7260r-ben a legkisebb... örökélet meg egy nap, ugyanez igaz a váltóra is... az a powerquad váltó van a 7230r-ben mint a 150 lóerős 6155r-ben, míg a 7260r-ben ugyanaz az IVT, mint a 370 lóerős 8370r-ben...
Válasz Peti 8310 #24698. hozzászólásáraAza abjom a 20-30-asz szériákkal hogy akkor lényegében 1-2 évet fiatalítottam a gépen de legalább 4-szer annyiba kerül mint az G-s .
Kistelek az nekem nem játszik azok számomra komolytalan emberek .
Válasz .Feco. #24699. hozzászólásáraA 8870 valamikori 210 lova már azért kicsit megkopott ( bár teszi még a dolgát normálisan ) és a 10 tonna önsúlya miatt szerintem ezen gép eszközei nem lehetnek problémák egy 230-asnak még ha csak papíron 230-as akkor sem . ha sikerülne egy ilyet vennem akkor is 180-190 lovas gépekhez való munkaeszközöket keresnék továbbra is . na meg 100 ha nem túl kötött föld amit meg kell művelni ezért sem keresek 8 r-t vagy régebbi 8000 és a T-8 nyuszis gondolatokat is ezért engedtem el .
Válasz Hús Futár #24697. hozzászólásárainkább 7260 vagy 7280, nekünk volt, nagyon szerettük, bármikor visszavennénk... a kisebbek gyengébbek sokkal, sok panaszt hallani rájuk!
Magasabb és rövidebb mint a 8resek, máshogy fognak földön, ha csak talajra kell inkább 8r, ha univerzális munkára és szállítani is akkor 7r!
Válasz Hús Futár #24697. hozzászólásáraSzia!
Itt a fórumon korábban GCastle írt egy ilyen traktorról, a motorral voltak gondok, lehet, hogy ott az előző tulaj hibája miatt, de a facebook fórumban is olvastam már, hogy hamar lecserélték 8R-re, vagy 7030-8030-ra, mert mindenféle gondja volt. Én inkább 78-7930-at néznék, vagy 81-8230-at, bár árban lehet, hogy több mint a 7R.
Kistelekről pedig max juhtúrót vennék. Bár dicséret illeti a takarító, fényező és fényképész részleget, amit kihoznak a legkopottabb gépekből is az valami csoda.
Érdeklődnék kinek van tapasztalata JD 7230R traktorral . Nekem a nh 8870 ( G-210) helyett kellene nehéz talajmunkákra a 100 ha gazdaságomban .
Érdeklődnék kinek van ilyen szerelő kocsija, ki bérelném egy napra Szabolcs-Hajdu- borsod megyéig elmennék érte!!!
Válasz später77 #24693. hozzászólásáraA régi kézi kapcsoló helyett van gondolom az ajtónyitós mikrokapcsolós relé. Az meg vezérli a nagy relét ami leveszi az áramot. Namost ha lekapcsolásnál 6x kattant akkor eleve rossz volt már valami. Gondolom a nagy relé halt meg. Mondjuk érdekes hogy pont zárt állapotában maradt úgy. Ez a kisebbik baj, mert így tudsz vele dolgozni. Ettől függetlenül még nincs meg az ami leszívta. Valami fogyasztó lehetett az, amelyik gépen nincs áramtalanító, ott ki szoktam húzni mert jártam már úgy, persze nem mindent, csak ami sanszos hogy áram alatt marad.
Esetleg a nagy relén a kis vezetékeket meg tudnád nézni egy multiméterrel, hogy próbálják e vezérelni a nagyot. Mert az folyamatosan átad ezek szerint
Válasz hashtagtiltas #24692. hozzászólásáraEgy Amazone monitor volt bedugva, de kikapcsolt állapotban volt, soha nem szívta le. Plusz antenna, 2630, de mindennek ki kell kapcsolnia, ha működik az áramtalanító. Lépcső mögötti relédobozt már néztük, ott van egy elég nagy spéci relé, kérdés, hogy mi minden része még ennek az automata rendszernek.
Válasz später77 #24691. hozzászólásáraValami bedugott kiegészítő, univerzális monitor is leszívhatta. De ha nem kattan, elromlott az áramtalanító, de az nemtudom mért szívná le. Mondjuk a 6 kattanás érdekes. Jobboldali lépcső mögött kéne nézelődnöd
Válasz hashtagtiltas #24690. hozzászólásáraValami leszopta úgy az akkut pár nap állás alatt, hogy kuka lett. Ajtónyitáskor nem hallatszódik a hangos kattanás, ami eddig megvolt (gondolom ez az áramtalanító). Leállításkor sem kattog mindig (kb. 6-ot szokott).
Válasz später77 #24689. hozzászólásáraMi a problèma?
6R automata áramtalanítójával akadt már gondja valakinek? Egy darab leválasztó relé felelős az áramtalanításért?
https://hvg.hu/tudomany/20220816_doom_john_deere_traktor_jatek
Sziasztok lenne egy kerdesem,baj lehet abbol ha a hy gard osszekeveredik a hy trannal??mivel az egyik az John deere olaj a masik meg case!
Sziasztok! Érdeklődnek hogy john deere 6630-as traktorral ki milyen lazitót vagy grubert húz? Mifelénk szántásnál kb. 35 lóerőt számolnak egy ekefejre
Válasz TDavid #24683. hozzászólására2700 üzem óra
Válasz TDavid #24683. hozzászólásáraesetleg még a turbóra csatlakozó kábeleket meg lehetne nézni. Miénk is dobott évekkel ezelőtt valami hibát vgt-vel kapcsolatosan, ennél volt a kábelezésben egy toldás, mondjuk nélküle is elért a helyére, azt a rövid darabot kivettük belőle megjavult. kontakthiba volt, vagy nem bírta a meleget.
Válasz Gergő_53838 #24680. hozzászólásáraszerintem felesleges szervizest hívni, kiszállással a diagnosztizálás minimum 40-50 ezer ft. Szabitnál az aktuátor cseredarabbal 150 ezer. 30-as sorozattól (standardot kivéve) az adblues m-r gépekig elektromotorral variálós turbó van rajtuk, maximum 6 ezer óráig meg is szoktak dögleni, ez ilyen, előbb utóbb úgy is csere a vége. Azt mondták 1 év garanciát vállalnak rá, meglátjuk meddig bírja, egy gyári új aktuátor 3-400 ezer körül lehet.
A tiedben mennyi üzemóra van?
Válasz RkTomi #24677. hozzászólásárahozzánk is hamarosan jönnek, ugyanez a hiba miatt. Azt írja aktív kipufogószűrő tisztítás elérhetetlen. Ennek ellenére 50-100 óránként égetett, mint előtte, majd egyszer csak bedobott egy eltömődött dpf üzenetet és letiltott. Remélem a javított aktuátorral már jó lesz
Válasz Gergő_53838 #24680. hozzászólásáraLegyen jó.
Válasz RkTomi #24679. hozzászólásáraOké köszi
Holnap kiderül !!
Válasz Gergő_53838 #24678. hozzászólásáraSzervízes laptopról meg tudja járatni, vagy kalibrálni is ha kell. Ennyit még tegyetek meg bontás előtt.
Válasz RkTomi #24677. hozzászólására6150r
Válasz Gergő_53838 #24676. hozzászólásáraA SzabIT Kft javítja ha tényleg ez a gond. Milyen gépről van szó?
Válasz RkTomi #24675. hozzászólásáraAz fasza akkor sebe nyúlós téma
Válasz Gergő_53838 #24674. hozzászólásáraValószínüleg a turbó aktuátor gyengélkedik. Csere vagy felújítás.
Mi lehet a hiba !!!
Válasz Drisa #24671. hozzászólásáraDe kalibrálási értéknek mennyit írsz be? Pl: megyek 5km/h-val az összesített szórás a zöld felett két három csíkkal! Kalibrálásnak beírok 30-at rányomok és változik például 36-ra és vissza jön a zöld mezőbe a szemveszteség!
Sziasztok John Deere traktorral kapcsolatban lenne kérdésem egy 5090M típus.
A fékerővel nincs gond, csak amikor fékezés után felengedem a fékpedált olyan mintha a fék még fogna 5-10 másodpercig.
Ezt főleg akkor venni észre amikor kereszteződésből kanyarodok ki vagy kanyarodok be.
Kereszteződésnél állóra fékezve a traktor ismételt elindulásnál érezni hogy fog a fék kb. 5-10 másodperc eltelik és akkor enged el, olyankor az első hajtás is zakkan egyet.
Valaki tapasztalt már ilyet esetleg?
Van egy Massey fergusson 5465 traktorunk is de annál nem tapasztaltam ilyet.
Válasz Mtz 550E #24670. hozzászólásáraAddig növeled a sebességet amíg elfogadható a szórás, akkor ennél a sebességnél a kalibrálásra nyomsz. A zöld sávba teszi a szintet ami a még elfogadható érték. Ha lassabban mész lejjebb megy a szórás ha gyorsabban a zöld szint fölé ami már sok.
A szám nem ugrik sehova az a kalibrálási érték, az akkor változik ha kalibrálás gombra nyomsz, vagy kézzel átírod.
Hali!
Szemveszteség kalibrálás az mit jelent a John Deere kombájn T sorozatnál?
Oda beírt értékre rákalobrálok és feljebb úgrik az a szám egyenenletesen tartott sebességnél!
Válasz später77 #24667. hozzászólásáraBocsánat, nem voltam elég figyelmes: van hozzá tömítés készlet!
Válasz A.I. #24666. hozzászólásáraIgen, pont olyan. Sajnos sem metrikus, sem colos O-gyűrű nem passzol bele, külön pedig nem mutat cikkszámot az alkatrészkatalógus hozzá. A régi sérült, de majd beviszem a hidraulikaboltba, hátha adnak valami hasonlót.
Válasz RkTomi #24665. hozzászólásáraMármint a tömítés? Mert én nem találtam rá cikkszámot.
Válasz später77 #24664. hozzászólásáraGondolom, ugyan olyan elvű, mint a homlokrakodóké!
Ilyen por védős megoldás, hogy előbb betolja a csatlakozó közepét, aztán nyit!
Szerintem ugyan az, ha igen akkor javítható, ha jól emlékszem H gyűrű van benne, vagy ilyen teflon karikás, nem is tudom már, van vagy 8 éve, hogy Hauer rakodónál csináltuk, de csak simán O gyűrűvel helyettesítettük, annyi, hogy az asztalt "sokszor" kapcsolja az ember, többször, mint a rakodót, így lehet az ó gyűrű nem lesz olyan tartós!
Válasz später77 #24664. hozzászólásáraCserélhető.
A vágóasztal multicsatlakozójában az egyik gyorscsati kinyomta a gumitömítést, emiatt szivárog az olaj. Ez a csati bontható/javítható vagy kuka?
Válasz Jakab Gábor #24654. hozzászólásáraA kézigáz szenzort kicseréltük pontasabban a szervizes , mert nekünk is ez volt a gyanús, de sajnos ugyan olyan semmi változás.Azt mondta a szervíz ,hogy nem tudják mi lehet a baja valószínűleg a kábelkötegbe lesz a gond valahol.Az meg hosszú idő ki keresni és most nincs idejük vele foglalkozni.
Válasz Mtz 550E #24659. hozzászólásáraSzerintem mert nincs leterhelve!és szór is,vagy csak jelez?nem mindegy!
Válasz .Feco. #24660. hozzászólásáraLádás arany tisztán dolgozik, rotorost meg nem lehet beállítani. léhás a szem utána.
Válasz Mtz 550E #24659. hozzászólásáramert nincs elég anyag a gépben.... egyrészt nem tud kialakulni elég vastag paplan a dob körül hogy rendesen cséplejen, másrészt lefújja a szél a rostáról... Majd ha beleérsz a jó termésbe megjavul!
Szalmarázós gépekkel is küzdünk, mint malac a jégen, a rotoros meg nagyon nem való ilyenkorra...
Miért megy fel ennyire a szemveszteség?
3-4t búzába!
Valaki esetleg képben van,hogy a hátsó végrehajtás kenése miként van megoldva 6020-as szériánál?
A fék miatt nem látom a rajzokat hol folyna át az olaj.
Válasz A.I. #24656. hozzászólásáraPersze.Reméljük nem lesz baj.
Válasz Celtises #24655. hozzászólásáraAkkor szerintem nincs teendő.
Gondolom utántöltötted a hiányt, mást meg nem, kell és szerintem nem is tudsz csinálni!
Válasz A.I. #24653. hozzászólásáraNem jelzett semmit.
Válasz JD Fecó80 #24647. hozzászólásáraA pedál vagy a kézigáz szenzorja rosszalkodik, szerintem. Nem tudom a kódot, ahhoz szervizes kell. Én arra gondolok hogy a kézigázé mert először rossz értékeket küld azért ingadozik a motor fordulatod, utánna meg letiltja a kézit azért van csak lábgáz.