Válasz TDavid #24683. hozzászólásáraesetleg még a turbóra csatlakozó kábeleket meg lehetne nézni. Miénk is dobott évekkel ezelőtt valami hibát vgt-vel kapcsolatosan, ennél volt a kábelezésben egy toldás, mondjuk nélküle is elért a helyére, azt a rövid darabot kivettük belőle megjavult. kontakthiba volt, vagy nem bírta a meleget.
Válasz Gergő_53838 #24680. hozzászólásáraszerintem felesleges szervizest hívni, kiszállással a diagnosztizálás minimum 40-50 ezer ft. Szabitnál az aktuátor cseredarabbal 150 ezer. 30-as sorozattól (standardot kivéve) az adblues m-r gépekig elektromotorral variálós turbó van rajtuk, maximum 6 ezer óráig meg is szoktak dögleni, ez ilyen, előbb utóbb úgy is csere a vége. Azt mondták 1 év garanciát vállalnak rá, meglátjuk meddig bírja, egy gyári új aktuátor 3-400 ezer körül lehet.
A tiedben mennyi üzemóra van?
Válasz RkTomi #24677. hozzászólásárahozzánk is hamarosan jönnek, ugyanez a hiba miatt. Azt írja aktív kipufogószűrő tisztítás elérhetetlen. Ennek ellenére 50-100 óránként égetett, mint előtte, majd egyszer csak bedobott egy eltömődött dpf üzenetet és letiltott. Remélem a javított aktuátorral már jó lesz
Válasz Drisa #24671. hozzászólásáraDe kalibrálási értéknek mennyit írsz be? Pl: megyek 5km/h-val az összesített szórás a zöld felett két három csíkkal! Kalibrálásnak beírok 30-at rányomok és változik például 36-ra és vissza jön a zöld mezőbe a szemveszteség!
Sziasztok John Deere traktorral kapcsolatban lenne kérdésem egy 5090M típus.
A fékerővel nincs gond, csak amikor fékezés után felengedem a fékpedált olyan mintha a fék még fogna 5-10 másodpercig.
Ezt főleg akkor venni észre amikor kereszteződésből kanyarodok ki vagy kanyarodok be.
Kereszteződésnél állóra fékezve a traktor ismételt elindulásnál érezni hogy fog a fék kb. 5-10 másodperc eltelik és akkor enged el, olyankor az első hajtás is zakkan egyet.
Valaki tapasztalt már ilyet esetleg?
Van egy Massey fergusson 5465 traktorunk is de annál nem tapasztaltam ilyet.
Válasz Mtz 550E #24670. hozzászólásáraAddig növeled a sebességet amíg elfogadható a szórás, akkor ennél a sebességnél a kalibrálásra nyomsz. A zöld sávba teszi a szintet ami a még elfogadható érték. Ha lassabban mész lejjebb megy a szórás ha gyorsabban a zöld szint fölé ami már sok.
A szám nem ugrik sehova az a kalibrálási érték, az akkor változik ha kalibrálás gombra nyomsz, vagy kézzel átírod.
Hali!
Szemveszteség kalibrálás az mit jelent a John Deere kombájn T sorozatnál?
Oda beírt értékre rákalobrálok és feljebb úgrik az a szám egyenenletesen tartott sebességnél!
Válasz A.I. #24666. hozzászólásáraIgen, pont olyan. Sajnos sem metrikus, sem colos O-gyűrű nem passzol bele, külön pedig nem mutat cikkszámot az alkatrészkatalógus hozzá. A régi sérült, de majd beviszem a hidraulikaboltba, hátha adnak valami hasonlót.
Válasz später77 #24664. hozzászólásáraGondolom, ugyan olyan elvű, mint a homlokrakodóké!
Ilyen por védős megoldás, hogy előbb betolja a csatlakozó közepét, aztán nyit!
Szerintem ugyan az, ha igen akkor javítható, ha jól emlékszem H gyűrű van benne, vagy ilyen teflon karikás, nem is tudom már, van vagy 8 éve, hogy Hauer rakodónál csináltuk, de csak simán O gyűrűvel helyettesítettük, annyi, hogy az asztalt "sokszor" kapcsolja az ember, többször, mint a rakodót, így lehet az ó gyűrű nem lesz olyan tartós!
Válasz Jakab Gábor #24654. hozzászólásáraA kézigáz szenzort kicseréltük pontasabban a szervizes , mert nekünk is ez volt a gyanús, de sajnos ugyan olyan semmi változás.Azt mondta a szervíz ,hogy nem tudják mi lehet a baja valószínűleg a kábelkötegbe lesz a gond valahol.Az meg hosszú idő ki keresni és most nincs idejük vele foglalkozni.
Válasz Mtz 550E #24659. hozzászólásáramert nincs elég anyag a gépben.... egyrészt nem tud kialakulni elég vastag paplan a dob körül hogy rendesen cséplejen, másrészt lefújja a szél a rostáról... Majd ha beleérsz a jó termésbe megjavul!
Szalmarázós gépekkel is küzdünk, mint malac a jégen, a rotoros meg nagyon nem való ilyenkorra...
Valaki esetleg képben van,hogy a hátsó végrehajtás kenése miként van megoldva 6020-as szériánál?
A fék miatt nem látom a rajzokat hol folyna át az olaj.
Válasz Celtises #24655. hozzászólásáraAkkor szerintem nincs teendő.
Gondolom utántöltötted a hiányt, mást meg nem, kell és szerintem nem is tudsz csinálni!
Válasz JD Fecó80 #24647. hozzászólásáraA pedál vagy a kézigáz szenzorja rosszalkodik, szerintem. Nem tudom a kódot, ahhoz szervizes kell. Én arra gondolok hogy a kézigázé mert először rossz értékeket küld azért ingadozik a motor fordulatod, utánna meg letiltja a kézit azért van csak lábgáz.
Válasz Celtises #24649. hozzászólásáraJelzett hibát? Gondolok itt arra, hogy túlmelegedett, nem volt meg a nyomás?
Ha nem reklamált, akkor nem aggódnék, persze a gépkönyv azt írja, hogy így ne hajtsa a dolgozó!
Azért nem egy ciklust ment így.
Szerintem nem lesz gond.
Válasz Celtises #24649. hozzászólásáraJelzett hibát? Gondolok itt arra, hogy túlmelegedett, nem volt meg a nyomás?
Ha nem reklamált, akkor nem aggódnék, persze a gépkönyv azt írja, hogy így ne hajtsa a dolgozó!
Azért nem egy ciklust ment így.
Szerintem nem lesz gond.
Üdv. mindenkinek!
Valaki tudna-e segíteni mi lehet a probléma [ kep1 ezt a hiba üzenetet adja és olyankor elkezd az alapjárat fel-le szaladgálni és egyszer csak be áll 1400 körülre és ott marad. Amikor ezt csinálja akkor nincs kézigáz csak lábgáz müködik, viszont fordulaton nem csinálja csak alapjáratnál. Ez egy 6630 premium. Köszönöm a segítséget előre is.
2012-es 2100 üó 5090 M Power Reverser 32/16 40 km/ó + Terhelés alatt kapcsolható HI-LO váltós traktornak teknős fokozatban terheléskor csúszik a kuplungja vagyis nem megy csak pörög a motor, rendellenes hang nincs, hidegen és melegen is ugyanúgy nem megy.
Nyúl fokozatban rendesen megy. Szinte csak könnyű munkákat végzett váltó olaj, szűrő 1000 üzemóránként cserélve volt.
Mi lehet a baja ?
Valakinek van JD kombajnba utólag beszerelt hozammérője.
A kalibrációja érdekelne.
Lehet hogy a gyárit is ugyan úgy kell. Ha valaki tudja, írja már le!
Sziasztok! Kombájn vásárlás előtt állunk és felmerült egy John Deere rotoros kombájn is csak nem nagyon van a környéken ha valaki tudna segíteni pár jó vagy rossz oldalával nagyon hálás lennék!
Sziasztok! JD6320SE ma indításnál önindító egyet tekert, aztán semmi. Áram van, elektromos dolgok mennek, de hiába indítok, önindító nem teker. A képen látható, generátor alatt található sárga biztosíték elődjét találtam, hogy kiment. Kicseréltem (60-as, de itthon csak 40-es volt), de így se csinál semmit. A biztosíték mögötti alkatrész kattan mindig egyet mikor indítoznék. Valakinek ötlet, hogy merre induljak neki? Köszönöm
Válasz JDati #24636. hozzászólásáraKollégának van, 0 óra óta nála van, most hogy mennyi az óra az passz, szerintem úgy 6-7000 lehet benne max!
Egész új korában volt az egyik első végrehajtásban valami hiba, azon kívül mást nem hallottam tőle!
Szóval jó alapvetően!
Aztán cáfoljon aki tud!
25084 hozzászólás
Válasz TDavid #24683. hozzászólásáraesetleg még a turbóra csatlakozó kábeleket meg lehetne nézni. Miénk is dobott évekkel ezelőtt valami hibát vgt-vel kapcsolatosan, ennél volt a kábelezésben egy toldás, mondjuk nélküle is elért a helyére, azt a rövid darabot kivettük belőle megjavult. kontakthiba volt, vagy nem bírta a meleget.
Válasz Gergő_53838 #24680. hozzászólásáraszerintem felesleges szervizest hívni, kiszállással a diagnosztizálás minimum 40-50 ezer ft. Szabitnál az aktuátor cseredarabbal 150 ezer. 30-as sorozattól (standardot kivéve) az adblues m-r gépekig elektromotorral variálós turbó van rajtuk, maximum 6 ezer óráig meg is szoktak dögleni, ez ilyen, előbb utóbb úgy is csere a vége. Azt mondták 1 év garanciát vállalnak rá, meglátjuk meddig bírja, egy gyári új aktuátor 3-400 ezer körül lehet.
A tiedben mennyi üzemóra van?
Válasz RkTomi #24677. hozzászólásárahozzánk is hamarosan jönnek, ugyanez a hiba miatt. Azt írja aktív kipufogószűrő tisztítás elérhetetlen. Ennek ellenére 50-100 óránként égetett, mint előtte, majd egyszer csak bedobott egy eltömődött dpf üzenetet és letiltott. Remélem a javított aktuátorral már jó lesz
Válasz Gergő_53838 #24680. hozzászólásáraLegyen jó.
Válasz RkTomi #24679. hozzászólásáraOké köszi
Holnap kiderül !!
Válasz Gergő_53838 #24678. hozzászólásáraSzervízes laptopról meg tudja járatni, vagy kalibrálni is ha kell. Ennyit még tegyetek meg bontás előtt.
Válasz RkTomi #24677. hozzászólására6150r
Válasz Gergő_53838 #24676. hozzászólásáraA SzabIT Kft javítja ha tényleg ez a gond. Milyen gépről van szó?
Válasz RkTomi #24675. hozzászólásáraAz fasza akkor sebe nyúlós téma
Válasz Gergő_53838 #24674. hozzászólásáraValószínüleg a turbó aktuátor gyengélkedik. Csere vagy felújítás.
Mi lehet a hiba !!!

Válasz Drisa #24671. hozzászólásáraDe kalibrálási értéknek mennyit írsz be? Pl: megyek 5km/h-val az összesített szórás a zöld felett két három csíkkal! Kalibrálásnak beírok 30-at rányomok és változik például 36-ra és vissza jön a zöld mezőbe a szemveszteség!
Sziasztok John Deere traktorral kapcsolatban lenne kérdésem egy 5090M típus.
A fékerővel nincs gond, csak amikor fékezés után felengedem a fékpedált olyan mintha a fék még fogna 5-10 másodpercig.
Ezt főleg akkor venni észre amikor kereszteződésből kanyarodok ki vagy kanyarodok be.
Kereszteződésnél állóra fékezve a traktor ismételt elindulásnál érezni hogy fog a fék kb. 5-10 másodperc eltelik és akkor enged el, olyankor az első hajtás is zakkan egyet.
Valaki tapasztalt már ilyet esetleg?
Van egy Massey fergusson 5465 traktorunk is de annál nem tapasztaltam ilyet.
Válasz Mtz 550E #24670. hozzászólásáraAddig növeled a sebességet amíg elfogadható a szórás, akkor ennél a sebességnél a kalibrálásra nyomsz. A zöld sávba teszi a szintet ami a még elfogadható érték. Ha lassabban mész lejjebb megy a szórás ha gyorsabban a zöld szint fölé ami már sok.
A szám nem ugrik sehova az a kalibrálási érték, az akkor változik ha kalibrálás gombra nyomsz, vagy kézzel átírod.
Hali!
Szemveszteség kalibrálás az mit jelent a John Deere kombájn T sorozatnál?
Oda beírt értékre rákalobrálok és feljebb úgrik az a szám egyenenletesen tartott sebességnél!
Válasz später77 #24667. hozzászólásáraBocsánat, nem voltam elég figyelmes: van hozzá tömítés készlet!
Válasz A.I. #24666. hozzászólásáraIgen, pont olyan. Sajnos sem metrikus, sem colos O-gyűrű nem passzol bele, külön pedig nem mutat cikkszámot az alkatrészkatalógus hozzá. A régi sérült, de majd beviszem a hidraulikaboltba, hátha adnak valami hasonlót.
Válasz RkTomi #24665. hozzászólásáraMármint a tömítés? Mert én nem találtam rá cikkszámot.
Válasz später77 #24664. hozzászólásáraGondolom, ugyan olyan elvű, mint a homlokrakodóké!
Ilyen por védős megoldás, hogy előbb betolja a csatlakozó közepét, aztán nyit!
Szerintem ugyan az, ha igen akkor javítható, ha jól emlékszem H gyűrű van benne, vagy ilyen teflon karikás, nem is tudom már, van vagy 8 éve, hogy Hauer rakodónál csináltuk, de csak simán O gyűrűvel helyettesítettük, annyi, hogy az asztalt "sokszor" kapcsolja az ember, többször, mint a rakodót, így lehet az ó gyűrű nem lesz olyan tartós!
Válasz später77 #24664. hozzászólásáraCserélhető.
A vágóasztal multicsatlakozójában az egyik gyorscsati kinyomta a gumitömítést, emiatt szivárog az olaj. Ez a csati bontható/javítható vagy kuka?
Válasz Jakab Gábor #24654. hozzászólásáraA kézigáz szenzort kicseréltük pontasabban a szervizes , mert nekünk is ez volt a gyanús, de sajnos ugyan olyan semmi változás.Azt mondta a szervíz ,hogy nem tudják mi lehet a baja valószínűleg a kábelkötegbe lesz a gond valahol.Az meg hosszú idő ki keresni és most nincs idejük vele foglalkozni.
Válasz Mtz 550E #24659. hozzászólásáraSzerintem mert nincs leterhelve!és szór is,vagy csak jelez?nem mindegy!
Válasz .Feco. #24660. hozzászólásáraLádás arany tisztán dolgozik, rotorost meg nem lehet beállítani. léhás a szem utána.
Válasz Mtz 550E #24659. hozzászólásáramert nincs elég anyag a gépben.... egyrészt nem tud kialakulni elég vastag paplan a dob körül hogy rendesen cséplejen, másrészt lefújja a szél a rostáról... Majd ha beleérsz a jó termésbe megjavul!
Szalmarázós gépekkel is küzdünk, mint malac a jégen, a rotoros meg nagyon nem való ilyenkorra...
Miért megy fel ennyire a szemveszteség?
3-4t búzába!
Valaki esetleg képben van,hogy a hátsó végrehajtás kenése miként van megoldva 6020-as szériánál?
A fék miatt nem látom a rajzokat hol folyna át az olaj.
Válasz A.I. #24656. hozzászólásáraPersze.Reméljük nem lesz baj.
Válasz Celtises #24655. hozzászólásáraAkkor szerintem nincs teendő.
Gondolom utántöltötted a hiányt, mást meg nem, kell és szerintem nem is tudsz csinálni!
Válasz A.I. #24653. hozzászólásáraNem jelzett semmit.
Válasz JD Fecó80 #24647. hozzászólásáraA pedál vagy a kézigáz szenzorja rosszalkodik, szerintem. Nem tudom a kódot, ahhoz szervizes kell. Én arra gondolok hogy a kézigázé mert először rossz értékeket küld azért ingadozik a motor fordulatod, utánna meg letiltja a kézit azért van csak lábgáz.
Válasz Celtises #24649. hozzászólásáraJelzett hibát? Gondolok itt arra, hogy túlmelegedett, nem volt meg a nyomás?
Ha nem reklamált, akkor nem aggódnék, persze a gépkönyv azt írja, hogy így ne hajtsa a dolgozó!
Azért nem egy ciklust ment így.
Szerintem nem lesz gond.
Válasz Celtises #24649. hozzászólásáraJelzett hibát? Gondolok itt arra, hogy túlmelegedett, nem volt meg a nyomás?
Ha nem reklamált, akkor nem aggódnék, persze a gépkönyv azt írja, hogy így ne hajtsa a dolgozó!
Azért nem egy ciklust ment így.
Szerintem nem lesz gond.
Válasz határjáró #24650. hozzászólásáraElolvastam a könyvet ott azt írta,hogy már minimumon se használjuk nagy sebességgel.
Válasz Celtises #24649. hozzászólásáraSzerintem semmi baja nem lett.
Kis 6000-es JD tévedésből úgy ment 2x30km‐ert maghordásban,hogy a minimumon vagy picit alatta volt a váltó olajszint. Powerquad.
Lehet ebből baj?
Üdv. mindenkinek!
Valaki tudna-e segíteni mi lehet a probléma [ kep1 ezt a hiba üzenetet adja és olyankor elkezd az alapjárat fel-le szaladgálni és egyszer csak be áll 1400 körülre és ott marad. Amikor ezt csinálja akkor nincs kézigáz csak lábgáz müködik, viszont fordulaton nem csinálja csak alapjáratnál. Ez egy 6630 premium. Köszönöm a segítséget előre is.
Válasz Drisa #24645. hozzászólásáraCikkszám nincs úgy túl egyszerű lenne. A T660-ban nekünk sem volt ilyen.
Válasz RkTomi #24644. hozzászólásáraCikkszám nincs beleütve?
Nekünk t660 van de hasonló alkatrészt nem szereltünk benne
John Deere T560-as kombájban hová való a képen látható alkatrész? Őszi aratásra szerelve kaptuk tavaly, nem tudom hogy honnan lett kiszerelve.
Válasz kukaccsosz #24641. hozzászólásáraJohn deere hozammérő vagy más gyártmány?
2012-es 2100 üó 5090 M Power Reverser 32/16 40 km/ó + Terhelés alatt kapcsolható HI-LO váltós traktornak teknős fokozatban terheléskor csúszik a kuplungja vagyis nem megy csak pörög a motor, rendellenes hang nincs, hidegen és melegen is ugyanúgy nem megy.
Nyúl fokozatban rendesen megy. Szinte csak könnyű munkákat végzett váltó olaj, szűrő 1000 üzemóránként cserélve volt.
Mi lehet a baja ?
Valakinek van JD kombajnba utólag beszerelt hozammérője.
A kalibrációja érdekelne.
Lehet hogy a gyárit is ugyan úgy kell. Ha valaki tudja, írja már le!
Válasz céges #24638. hozzászólásáraValaki indítózzon, és akkor kopogtasd meg a fekete relét, lehet egyből beindul
Sziasztok! Kombájn vásárlás előtt állunk és felmerült egy John Deere rotoros kombájn is csak nem nagyon van a környéken ha valaki tudna segíteni pár jó vagy rossz oldalával nagyon hálás lennék!

Sziasztok! JD6320SE ma indításnál önindító egyet tekert, aztán semmi. Áram van, elektromos dolgok mennek, de hiába indítok, önindító nem teker. A képen látható, generátor alatt található sárga biztosíték elődjét találtam, hogy kiment. Kicseréltem (60-as, de itthon csak 40-es volt), de így se csinál semmit. A biztosíték mögötti alkatrész kattan mindig egyet mikor indítoznék. Valakinek ötlet, hogy merre induljak neki? Köszönöm
Válasz JDati #24636. hozzászólásáraKollégának van, 0 óra óta nála van, most hogy mennyi az óra az passz, szerintem úgy 6-7000 lehet benne max!
Egész új korában volt az egyik első végrehajtásban valami hiba, azon kívül mást nem hallottam tőle!
Szóval jó alapvetően!
Aztán cáfoljon aki tud!
Üdv mindenkinek.
6630as jd 9ezer órával mennyire veszélyes?
Milyen ez a széria, mennyire megbízható stb?
Válasz pamko #24634. hozzászólásáraA toldás lehet kör keresztmetszetű. Könnyebb rávaló tükröt találni.