Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD393.86 FtCHF436.49 FtGBP495.05 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #93. hozzászólásra
Sehogy! Gyártáskor tettek bele annyit, hogy a számított élettartamig elég legyen. Vagyis ha zsírhiányt jelez, akkor vége az életének!
Űtni nehogy ütsd mert akkor eldobós lessz!
Én két farönkbe be szoktam vágni két mélyedést és belerakom a hajlott tengelyt.
Aztán lánggal megmelegítem és egy traktor fronthidraulikával helyre nyomatom .
De olajemelővel is megoldható csak kell egy masszív vas váz ahová berakható.
A legjobb ha van vizes gázos ismerős mert nekik van hidraulikus csőhajlító na azzal minden megoldható akár nyíl egyenesre.
Kixopattam magam, elgörbítettem a bálázó kardánját. Egyengetett már ki ilyet valaki vagy eldobós? Nem nagyon, 10-15 fokban van meghajolva a külső és a belső cső is, citrom keresztmetszetű.
Igen, én is így gondolom, csak itt nem működik. Legalább is egyszerűen nem. Mert ezt a xart 3 csavar fogja fel 120 fokos eltolással. És olyan szűk helyre van betéve vastag vasak közé hogy a lyukak átfúrása lehetetlen a vázon. De már hajlok arra hogy a zetoréból csinálok 3 lyukasat ha más megoldást nem találok.
milyen kopó rész van benne?? vagy hogy a 4 csavarral állitom vagy nem??? mert aképen már behajtottam a csavarokat de azok ki voltak hajtva a mente végére semmit nem csináltak eddig!!! ha meghuzom akkor elméletileg feszitek rajta?? csak még szét kéne szedni hogy milyen kopórész van benne!!!
itt van a szomszédba a vicon szerviz meg forgalmazó szóval megmondja egyből még lehet hogy be is állitják csak gondoltam megkérdezem utána járok de igy is ugyis mennem kell oda is! másnem tényleg huzok utána egy menetet!!!
Általában megközelítőleg megszokták mondani hogy egy menet húzása a csavarokon hány Nm-nek felel meg. Nekem legalább is így kellett állítani a kronen. De már nem emlékszem rá. Talán 500Nmes nyomaték kellett a bálázónak és 10 menetet kellett tekerni a csavarokon. De az újabb kroneknak már 1000Nm kell ha jó lemlékszem. Szóval szerintem nem nyúlhatsz nagyon mellé ha 1 menetet feszítesz a rugókon. És ha még akkor is szemel láthatólag csúszik akkor még egyet.
vicon bálázón kuplungos kardán van utoljára már nagyon könnyen át fordult a traktor hajtotta volna még a bálázót de megcsúszott hamar nem nyomott vele elég keményet ezt biztos lehet állítani ki tudja meddig lehet van hozzá valami előírás??? csinált ilyet valaki?
347 hozzászólás
Válasz #96. hozzászólásra
Szerinted nem bírná?
Keresgettem a Neten de ez nézett ki a legmasszívabnak!
Válasz #95. hozzászólásra
Van nekünk is ilyesmi
De nem mertem beáldozni a 3mas elé....
Jó estét!
Érdeklődnék hogy ilyen szabadonfutóról: http://webaruhaz.habi.hu/termekek/7801/veglehajtas_szabadonfuto_13_8_x13_tlt_csonkra.html milyenek a vélemények,használja valaki,elég strapabíró??
3 méteres szárzúzót hajtatnék vele,meg ha már van akkor a könnyebb gépeket is, így egy csapásra megoldódna a szabadonfutó, maradhatnának a mostani kardánok!
Válasz #93. hozzászólásra
Sehogy! Gyártáskor tettek bele annyit, hogy a számított élettartamig elég legyen. Vagyis ha zsírhiányt jelez, akkor vége az életének!
Válasz #92. hozzászólásra
Nemeeeeeee hát akkor mit kell csinálni vagy, hogy lehet be kenni.
Válasz #91. hozzászólásra
Van ilyen. Pl. Claason sem lehet ezt zsírozni.
Fendt első hídban lévő kardáncsuklókon nem találok semmi zsírzás pontot.
Lehetséges hogy nincs gyárilag?
Valaki látott már ilyet?
Segítséget szeretnék kérni.
Hogyan kell ezt a kardánt szétszedni?
Ha jól tudom ez egy szabadonfutós kardán.
Rég nem volt használva és beállt.
Kardán profilcsőnél AGROROLL a megoldás, 3/4 ár az axiáléhoz képest.
Válasz #87. hozzászólásra
Jó az is csak kell egy toldat hozzá.
Válasz #84. hozzászólásra
Én a hidraulikus hasítógépen töröm a fejem, csapágycseréknél nagyon bevált.
Válasz #85. hozzászólásra
na akkor féligazságot hallottam ,grammerben meg kardánban verhetelenek voltak
Válasz #82. hozzászólásra
Hozzánk jár az üzletkötő, ő mondta, hogy marad, a raktár megy vissza ausztriába, a központ meg Gödöllőre, ha jól emlékszem.
Válasz #77. hozzászólásra
Űtni nehogy ütsd mert akkor eldobós lessz!
Én két farönkbe be szoktam vágni két mélyedést és belerakom a hajlott tengelyt.
Aztán lánggal megmelegítem és egy traktor fronthidraulikával helyre nyomatom .
De olajemelővel is megoldható csak kell egy masszív vas váz ahová berakható.
A legjobb ha van vizes gázos ismerős mert nekik van hidraulikus csőhajlító na azzal minden megoldható akár nyíl egyenesre.
Válasz #80. hozzászólásra
előszokott velem fordulni. Tegnap egy hátsó kerék defekt ma egy kardán és egy csapágy a carieren.
Válasz #81. hozzászólásra
valakitől azt hallottam,hogy csak netes rendelés lesz és a labanc központból jön a cucc
Válasz #78. hozzászólásra
Működnek, csak költöznek kaposvárról, csak egy üzletkötő marad itt!
Válasz #79. hozzászólásra
akkor most a farok rossz oldalán álsz
Válasz #78. hozzászólásra
Most vettem a tavasszal. 10e/m.
Válasz #77. hozzászólásra
méterbe vegyé csak csövet,legjobb ár a prillinger volt,nemtom működnek-e még
Kixopattam magam, elgörbítettem a bálázó kardánját. Egyengetett már ki ilyet valaki vagy eldobós? Nem nagyon, 10-15 fokban van meghajolva a külső és a belső cső is, citrom keresztmetszetű.
Válasz #61. hozzászólásra
Megkérdeztem a keresztet. 55e+fa/db.
Válasz #74. hozzászólásra
Ok. Kösz a sok infókat! Ennyi típusból már csak találok valami használhatót.
Válasz #73. hozzászólásra
az eredeti 1 körös 88-tol ujítottak 2körösre
Válasz #72. hozzászólásra
Az is egykörös? Fateroméra valami roburé volt rábarkácsolva anno. Az kétkörös volt és nem lehetett akkora erőt kifejteni rá hogy fogjon.
Válasz #71. hozzászólásra
a jó öreg uaz-ra nem is gondoltunk,abban is bazi nagy dugó van
Válasz #70. hozzászólásra
Az jó lenne nekem. Elég lenne az egyiket megvenni.
Válasz #68. hozzászólásra
ami nekem volt azon kettő 1 körös volt,de az még az átkosban
Válasz #68. hozzászólásra
Egykörös multicar főfékhenger milyen lehet? Azt is találni a neten.
Válasz #66. hozzászólásra
Ez colos 25,4mm.
Ávié egy körös?
Válasz #66. hozzászólásra
akkor az avia főfékhenger de az már 15-20ezer
Válasz #65. hozzászólásra
talán még 3/4-es sincsilyen nagy kellene?
Válasz #63. hozzászólásra
Nem tudod véletlenül milyen átmérőjű a zetor mh. dugattyúja, colos vagy csak 3/4-es?
Válasz #63. hozzászólásra
Igen, én is így gondolom, csak itt nem működik. Legalább is egyszerűen nem. Mert ezt a xart 3 csavar fogja fel 120 fokos eltolással. És olyan szűk helyre van betéve vastag vasak közé hogy a lyukak átfúrása lehetetlen a vázon. De már hajlok arra hogy a zetoréból csinálok 3 lyukasat ha más megoldást nem találok.
Válasz #62. hozzászólásra
főfékhengerben a Zetor a stár mindenbe stimmelt eddig a maga nettó 4000ft árával
Válasz #61. hozzászólásra
Ok. Holnap megpróbálom. A gyárit meg se merem kérdezni. Egy sima egykörös főfékhengerre 530yurót mondtak.
Válasz #60. hozzászólásra
eurokardán győr,idáig mindent tudtak,a terepes MAN-ben volt hasonló
Ilyen kardánkeresztet látott e már valaki? Ha igen hol lehet iylet beszerezni? Féltengelycsuklóban van.
ilyen kardánt szedett már szét valaki???
milyen kopó rész van benne?? vagy hogy a 4 csavarral állitom vagy nem??? mert aképen már behajtottam a csavarokat de azok ki voltak hajtva a mente végére semmit nem csináltak eddig!!! ha meghuzom akkor elméletileg feszitek rajta?? csak még szét kéne szedni hogy milyen kopórész van benne!!!
Válasz #54. hozzászólásra
Inkább főfogás.
Finom Paldoo pöri
Válasz #56. hozzászólásra
itt van a szomszédba a vicon szerviz meg forgalmazó szóval megmondja egyből még lehet hogy be is állitják csak gondoltam megkérdezem utána járok de igy is ugyis mennem kell oda is! másnem tényleg huzok utána egy menetet!!!
Válasz #55. hozzászólásra
Általában megközelítőleg megszokták mondani hogy egy menet húzása a csavarokon hány Nm-nek felel meg. Nekem legalább is így kellett állítani a kronen. De már nem emlékszem rá. Talán 500Nmes nyomaték kellett a bálázónak és 10 menetet kellett tekerni a csavarokon. De az újabb kroneknak már 1000Nm kell ha jó lemlékszem. Szóval szerintem nem nyúlhatsz nagyon mellé ha 1 menetet feszítesz a rugókon. És ha még akkor is szemel láthatólag csúszik akkor még egyet.
vicon bálázón kuplungos kardán van utoljára már nagyon könnyen át fordult a traktor hajtotta volna még a bálázót de megcsúszott hamar nem nyomott vele elég keményet ezt biztos lehet állítani ki tudja meddig lehet van hozzá valami előírás??? csinált ilyet valaki?
Válasz #53. hozzászólásra
Fórumozók, a főcsapás meg egyszer Te lennél a részükről, a találkozón.
Válasz #52. hozzászólásra
főcsapás törzs???????
Válasz #50. hozzászólásra
Csak a törzstől, meg a főcsapás irányától kell félni....
Válasz #49. hozzászólásra
Azt írtam nagy samu, helyett a félkezes.
Válasz #46. hozzászólásra
nemtom Sándor merjek é......
Válasz #48. hozzászólásra
azért rákellett ám mérni 60 perc 60 csapást is ám a kalapos áccsal is.....
Válasz #47. hozzászólásra