Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak621 FtBenzin árak608 FtEUR409.5 FtUSD388.65 FtCHF439.37 FtGBP491.4 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz maczo3 #1317. hozzászólásáraSzia!
Nekem van egy M7171, most csináljuk a 8000es olajcserét. Stabilan, megbízhatóan dolgozott eddig, 8000 óra alatt ami probléma volt: hídrugózás hidroakksi csere, hídrugozáson fémkönyök repedt el, adblue injektor, klíma takarítás, kuplung szenzor, egy injektor, egy kapcsoló a váltókaron, első híd szimmering folyt, a sárvédőn kapcsolókat cseréltünk mert elkoszolódtak, első hajtás kardánkereszt volt cserélve. A lakatokat rendszeresen kell takarítani, az ülésen eltört a légrugót vezérlő műanyag pöcök… 8 év, 8000 óra után most ennyi ugrott be. Szerintem apróságok! 7000 óránál az injektor cserénél mértünk kompressziót, a gyári értékeket mutatta. A váltója és a motorja is érintetlen, még nem láttam belülről! Néha CAN kommunikációs hibákat ad.
M7-es szeria hosszu távu használati tapasztalatokra lennék kivancsi. Akinek esetleg van es van már benne 4-5 ezer uzemora fölött. Esetleg gyerek betegségek ilyesmi. Mennyire eros nyomatekos? Mire kell figyelni esetleg gyenge pontok. Illetve m6111-el kapcsolatban is ugyanerre. Elore is köszönöm ha valaki megosztja a tapasztalatait.
Válasz szanberg #1313. hozzászólásáraszia szanberg, nekem van egy, igaz, mostanában éri el az 1000 üórát, de mielőtt megvettem, beszéltem néhány gazdatárssal, akik M7-est nyúznak. Az egyikük most tavasszal vett még egyet, kb 7000 üóránál jár neki a régi, de nem adja el, kb arra használja, amire te szeretnéd. A KVT váltót nagyon dicséri, az újban az van neki.
Az enyém alapgép, M7 132 -es, a 2.6 -os Helti grúberrel vígan boldogul, nincs olyan sok terület, nálam csak talajmunkázik, én maximálisan meg vagyok elégedve vele, de ismétlem, azok is, akik már azért 5 -6 ezer óránál illetve fölötte járnak. Ne félj tőle, mifelénk azt mondják, a traktorok Toyotája :) van szebb, lehet jobb is, de nagyon stabil gép és stabil a szervíz, alkatrészellátás.
Ha érdekel, nézd meg nyugodtan, Cegléd környékén vagyok, innen már nincs is messze a központjuk -Dány -,
Használ itt valaki régebb óta M7-es kubota traktort?
Amiben már több ezer órák vannak esetleg.
Egy KVT-s 173-as foglalkoztat, lenne is neki feladat, részben váltana is ki régi sokat futott gépet, ugyanakkor van aminél meg lehet kevés lenne meglévő eszköz elébe. Nem gond, mert van itt gép bőven, kisebbek is nagyobbak is, csak ki kell gondolni hogy mi a legjobb kihasználtsága neki.
7meteres kongskilde kombi, 8 soros szemenkénti vetőgép, pótkocsi 15-20 tonnával pakolva, McHale bálázó, fűkasza bár ezt inkább a kisebbekkel használjuk, akkor ott a régi 5méteres Vogel Rt amire amúgy is akarok egy vonó kocsit csinálni, hogy ne kelljen függesztve vinni, sürgősebb munkák esetén ezt is szerintem kellően jól bírná húzni, viszont a 3méteres grúber szerintem már nehéz körülmények között nagy lehet neki, bár abból ha úgy van Norbival csináltatok egy 2.5 méterest oszt jónapot.
Így a kicsiknek csökkenne a feladat, egyik kivételével mind koros már és sok az óra is, illetve a közepesen könnyebb melókat mint pl a bálázó, nem kéne a 13-14ezer órás 217 lovas géppel csinálni, arról is venne le munkát,üzemórát, így az öregek melója lecsökkenne, ez meg menne annyit, hogy van értelme a beruházásnak.
Válasz lorant90 #1311. hozzászólásáraSzerencse Függő az is, minr minden másik is. Van itt közelben két m95xx egyik 10000 órán felül van és nyirja évente több diák is az elpusztithatattlan. A másik meg mindig váltóproblémás.
Üdv mindenkinek . Nem M7 ... M5111 rol szeretnek vèlemenyt , ha esetleg valakinek van , hasznal . Meg ugy eggyaltalan a markarol erdemes e gondolkodni benne .
Sziasztok! M7131 gépemre szeretnék művelőkereket, amit univerzálisan is használnék( hátul 460-480 elől 380 -420 szélesre gondoltam). Van valakinek tapasztalata?
Válasz djohn #1304. hozzászólásáraNekem tömítés kellett volna egy hidromotorba az USA-ból, de a szerviz inkább legyártatta a tömítést, mert állítólag 5 hónap a várakozás.
Remélem fogja bírni a nálunk legyártott tömítés.
Minden felé gond van az alkatrésszel.
Válasz szanberg #1305. hozzászólásáraBárcsak fél évvel hamarabb irtad volna. Ugyanez van itt is. Homlokrakodóval 1300 óra alatt megette. Mondjuk nálam 830-tól van. Sajnos szétesett egy csapagy is, mire észrevettem és megroppant az öntvény ház is. nekem is mondták, hogy emelve kellene zsirozni. Előző fritz gazdi nem tudom ismerte e a zsirzot :S
Most hajtok pótgépet, vagy bérmunkást legalább elvetni el tudjak :(
Más gondod volt vele ezen kivül, mire nézzek még rá?
M135 GX-hez rendeltem két perselyt elől a függőcsaphoz felülre, az megjött gyorsan. Viszont azt hallom autós berkekből, hogy japánból irtó nehéz most a transzport, valószínűleg ezért nem jött neked sem ami kellett. -gondolom én-
Jut eszembe függőcsap!
Akinek M135 Gx-e van vagy hasonló kubotája, azt tudom mondani, hogy hetente egyszer emelje meg az elejét és úgy zsírozza le!!! Egyszerűen a nyomott oldalon ha nincsen teher mentesítve a gép, akkor nem megy oda a zsír. 4000 óra alatt megkopott e miatt a persely ott fent, ha ráemeltünk és úgy zsíroztuk meg , most tesztből, akkor szépen körbe vitte a zsír.
Erre figyelni kell és akkor hosszú távon sem lesz semmi.
Válasz sofi #1300. hozzászólásáraAz ülés mögé csináltam lemezből egy nyitott szerszámost, meg a jobb oldali ajtóhoz tettem egy nagyobb műanyag süteményes dobozt. A jobb oldali lécsőhöz a porral oltót rögzítettem, úgy, hogy a lépcső használható.
Válasz mtz1221 #1297. hozzászólásáraVasba még csakcsak, de műszar úgyis kell a kis gazdáknak is.
Én kerítést akartam csinálni vagyis újítani, de kibírom még pár évet.
Válasz mtz1221 #1295. hozzászólásáraJön majd az Isten tudja hanyadik hullám és megint nyersanyag hiány lesz a bezárások miatt.
Olyan nagyot nem lehet spórolni szerintem most semmin.
Válasz agrogal #1294. hozzászólásáraNem tudom. Tőle veszem a vasat már 20 éve, biztos nem vág át. Gondolom annyira nem fogy a tavalyihoz képest dupla áron, hogy lépni kellett valahol. Remélem a műtrágya meg minden követi.
Válasz Gandhy #1284. hozzászólásáraAkkor nem tudom miért mondta az eladó, hogy a 6xxx sorozat ugyan abban az árban van, mint a 7xxx.
66 000 euróért nyomná a 140 ló körüli G Valtrát 270 motorórával. Demo traktor. De nekem nem szimpatikus a G sorozat.
Válasz mtz1221 #1277. hozzászólására6kmh-nál ha 20-at enne nem lenne mélység,az a helyzet. De pont azt akartam, hogy megyünk mélyebben mert ezek már régen voltak lazítva.
Válasz szanberg #1280. hozzászólásáraa t8.410 az kb 350 loero csak, nem ertem miert nem a nevlegest irjak ra. ez a boost egy erdekes dolog, en nem veszem eszre soha...
Válasz fexco #1278. hozzászólásáraHiába a max teljesítmény,ha azt még nem is tudja... Élő példa volt,hogy a T8.410-húzta leg gyengébben a cultust, jd mf Fendtek mellett. De ezt csak arra írtam,hogy a 150-es Kubu tudja a 150-et,ami rá is van írva
Válasz szanberg #1271. hozzászólásáraEkkora balfasz hogy lehecc!!,fogmár fel,a nhnál a maxteljesitmén van ráírva a levonóra!akkor szerinted a jd6820 az 820 lóerő?30 éves vasat hasonlító ACC itt váci új vassal….
Válasz szanberg #1255. hozzászólásáraKértem árat a JD-re 6140m és a Kubota 7133 ha jól írtam a jelölést, ezért tudom. JD odaadták volna első karokkal 81-82 000 euróért, a 7133 Kubotát meg 86 000 euróért ami az udvaron állt, de a megrendelésnél több lett volna, közel 100 000 euró. A JD 6140m-nél mindene erősebb akár a 6155m-en, csak 4 hengeres motorral van szerelve.
Ěs amikor rákérdeztem a 6 sorozatú 130-as Kubotára az is a 100 000 euró alját súrolta.
De hogy én egy 4 hengeres 130-140 lovas traktorért ennyi pénzt nem adok, az az egy biztos!!!
Eszetlenül elszaladtak az árak.
Ugyan úgy kérdeztem a 140 lovas Valtra N sorozatoz, hát az 100 000 euró pluszz+++++ .
Válasz Bobo77 #1270. hozzászólásáraAlmát almával szokás igen. Isten se tudja hány 10 ezer lehet mondjuk a jd-be, kopottabb gumizás, 20-30 ló minusz már.
Válasz Bobo77 #1270. hozzászólásáraOkés, csak az 175 lovas 8100 köbcentis valamikori igazi 6hengeres erőgép, amiben bár 18.000 óra van de 16.000-nél kapott gyári komplett kalodás új motort, szóval egy bejáratott újszerű traktorról beszélünk.
Ezzel szemben a 150-es kubu egy kisebb univerzálisabb használatra szánt széria 4 hengerrel 6130 köbcentivel, szóval azért szerintem ez szép teljesítmény. Nh-nál pl ha 150 lovat írnak a gépre akkor az 100-at tud kb, itt ezek is mutatják, hogy a valós vagy az közeli számokat rakják a levonóra.
1319 hozzászólás
Válasz Gelko33 #1318. hozzászólásáraKöszönöm az infot.
Válasz maczo3 #1317. hozzászólásáraSzia!
Nekem van egy M7171, most csináljuk a 8000es olajcserét. Stabilan, megbízhatóan dolgozott eddig, 8000 óra alatt ami probléma volt: hídrugózás hidroakksi csere, hídrugozáson fémkönyök repedt el, adblue injektor, klíma takarítás, kuplung szenzor, egy injektor, egy kapcsoló a váltókaron, első híd szimmering folyt, a sárvédőn kapcsolókat cseréltünk mert elkoszolódtak, első hajtás kardánkereszt volt cserélve. A lakatokat rendszeresen kell takarítani, az ülésen eltört a légrugót vezérlő műanyag pöcök… 8 év, 8000 óra után most ennyi ugrott be. Szerintem apróságok! 7000 óránál az injektor cserénél mértünk kompressziót, a gyári értékeket mutatta. A váltója és a motorja is érintetlen, még nem láttam belülről! Néha CAN kommunikációs hibákat ad.
Sziasztok
M7-es szeria hosszu távu használati tapasztalatokra lennék kivancsi. Akinek esetleg van es van már benne 4-5 ezer uzemora fölött. Esetleg gyerek betegségek ilyesmi. Mennyire eros nyomatekos? Mire kell figyelni esetleg gyenge pontok. Illetve m6111-el kapcsolatban is ugyanerre. Elore is köszönöm ha valaki megosztja a tapasztalatait.
Válasz barnazo #1315. hozzászólásáraSzia !
Telefonon hívj fel,elmondok mindent ! +36303925942
Üdv
Pali
Hello Kubotások!
Egy ideje szemezgetek M135 gxII-vel. Akinek van ilyen mi, a tapasztalata?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Válasz szanberg #1313. hozzászólásáraszia szanberg, nekem van egy, igaz, mostanában éri el az 1000 üórát, de mielőtt megvettem, beszéltem néhány gazdatárssal, akik M7-est nyúznak. Az egyikük most tavasszal vett még egyet, kb 7000 üóránál jár neki a régi, de nem adja el, kb arra használja, amire te szeretnéd. A KVT váltót nagyon dicséri, az újban az van neki.
Az enyém alapgép, M7 132 -es, a 2.6 -os Helti grúberrel vígan boldogul, nincs olyan sok terület, nálam csak talajmunkázik, én maximálisan meg vagyok elégedve vele, de ismétlem, azok is, akik már azért 5 -6 ezer óránál illetve fölötte járnak. Ne félj tőle, mifelénk azt mondják, a traktorok Toyotája :) van szebb, lehet jobb is, de nagyon stabil gép és stabil a szervíz, alkatrészellátás.
Ha érdekel, nézd meg nyugodtan, Cegléd környékén vagyok, innen már nincs is messze a központjuk -Dány -,
Használ itt valaki régebb óta M7-es kubota traktort?
Amiben már több ezer órák vannak esetleg.
Egy KVT-s 173-as foglalkoztat, lenne is neki feladat, részben váltana is ki régi sokat futott gépet, ugyanakkor van aminél meg lehet kevés lenne meglévő eszköz elébe. Nem gond, mert van itt gép bőven, kisebbek is nagyobbak is, csak ki kell gondolni hogy mi a legjobb kihasználtsága neki.
7meteres kongskilde kombi, 8 soros szemenkénti vetőgép, pótkocsi 15-20 tonnával pakolva, McHale bálázó, fűkasza bár ezt inkább a kisebbekkel használjuk, akkor ott a régi 5méteres Vogel Rt amire amúgy is akarok egy vonó kocsit csinálni, hogy ne kelljen függesztve vinni, sürgősebb munkák esetén ezt is szerintem kellően jól bírná húzni, viszont a 3méteres grúber szerintem már nehéz körülmények között nagy lehet neki, bár abból ha úgy van Norbival csináltatok egy 2.5 méterest oszt jónapot.
Így a kicsiknek csökkenne a feladat, egyik kivételével mind koros már és sok az óra is, illetve a közepesen könnyebb melókat mint pl a bálázó, nem kéne a 13-14ezer órás 217 lovas géppel csinálni, arról is venne le munkát,üzemórát, így az öregek melója lecsökkenne, ez meg menne annyit, hogy van értelme a beruházásnak.
Válasz lorant90 #1311. hozzászólásáraSzerencse Függő az is, minr minden másik is. Van itt közelben két m95xx egyik 10000 órán felül van és nyirja évente több diák is az elpusztithatattlan. A másik meg mindig váltóproblémás.
Üdv mindenkinek . Nem M7 ... M5111 rol szeretnek vèlemenyt , ha esetleg valakinek van , hasznal . Meg ugy eggyaltalan a markarol erdemes e gondolkodni benne .
Válasz sofi #1309. hozzászólásáraElvileg Atra-sok tudnak valakit,aki -talán Győr környékén- használja így. Talán duuplakerékkel is.
Sziasztok! M7131 gépemre szeretnék művelőkereket, amit univerzálisan is használnék( hátul 460-480 elől 380 -420 szélesre gondoltam). Van valakinek tapasztalata?
Válasz djohn #1304. hozzászólásáraNekem tömítés kellett volna egy hidromotorba az USA-ból, de a szerviz inkább legyártatta a tömítést, mert állítólag 5 hónap a várakozás.
Remélem fogja bírni a nálunk legyártott tömítés.
Minden felé gond van az alkatrésszel.
Válasz szanberg #1305. hozzászólásáraBevonatos acélpersely van benne vagy bronz az egész?
Válasz szanberg #1305. hozzászólásáraBárcsak fél évvel hamarabb irtad volna. Ugyanez van itt is. Homlokrakodóval 1300 óra alatt megette. Mondjuk nálam 830-tól van. Sajnos szétesett egy csapagy is, mire észrevettem és megroppant az öntvény ház is. nekem is mondták, hogy emelve kellene zsirozni. Előző fritz gazdi nem tudom ismerte e a zsirzot :S
Most hajtok pótgépet, vagy bérmunkást legalább elvetni el tudjak :(
Más gondod volt vele ezen kivül, mire nézzek még rá?
M135 GX-hez rendeltem két perselyt elől a függőcsaphoz felülre, az megjött gyorsan. Viszont azt hallom autós berkekből, hogy japánból irtó nehéz most a transzport, valószínűleg ezért nem jött neked sem ami kellett. -gondolom én-
Jut eszembe függőcsap!
Akinek M135 Gx-e van vagy hasonló kubotája, azt tudom mondani, hogy hetente egyszer emelje meg az elejét és úgy zsírozza le!!! Egyszerűen a nyomott oldalon ha nincsen teher mentesítve a gép, akkor nem megy oda a zsír. 4000 óra alatt megkopott e miatt a persely ott fent, ha ráemeltünk és úgy zsíroztuk meg , most tesztből, akkor szépen körbe vitte a zsír.
Erre figyelni kell és akkor hosszú távon sem lesz semmi.
Másnak is lassan csorognak az alkatrészek?
Én 2 hete várok, semmi extra különlegességre és nem ér ide.
Válasz sofi #1300. hozzászólásáraTank tetején.
Válasz sofi #1300. hozzászólásáraTank tetején.
Válasz sofi #1300. hozzászólásáraAz ülés mögé csináltam lemezből egy nyitott szerszámost, meg a jobb oldali ajtóhoz tettem egy nagyobb műanyag süteményes dobozt. A jobb oldali lécsőhöz a porral oltót rögzítettem, úgy, hogy a lépcső használható.
Sziasztok. Hogy oldjátok meg M7 traktornál a szerszámok elhelyezését? Gondolkodtam a jobb oldali lépcső helyére dobozt elhelyezni.
Megjött az új dizájn,
Claas--Kubu kooperáció
Adèl kislányom alkotott
Válasz mtz1221 #1297. hozzászólásáraVasba még csakcsak, de műszar úgyis kell a kis gazdáknak is.
Én kerítést akartam csinálni vagyis újítani, de kibírom még pár évet.
Válasz dnsv #1296. hozzászólásáraNekem elég lesz a mondott 15-20 %-ék.
Válasz mtz1221 #1295. hozzászólásáraJön majd az Isten tudja hanyadik hullám és megint nyersanyag hiány lesz a bezárások miatt.
Olyan nagyot nem lehet spórolni szerintem most semmin.
Válasz agrogal #1294. hozzászólásáraNem tudom. Tőle veszem a vasat már 20 éve, biztos nem vág át. Gondolom annyira nem fogy a tavalyihoz képest dupla áron, hogy lépni kellett valahol. Remélem a műtrágya meg minden követi.
Válasz mtz1221 #1293. hozzászólásáramiért is?én is VENNÉK
Válasz máris szomszéd #1289. hozzászólásáraÉn meg csütörtökön akartam venni nagyobb tételben vasanyagot,azt mondták várjam meg a szeptembert.
Válasz Sk Laci #1290. hozzászólásáraAkkor ők is emelnek majd, meg kell lenni az árkülönbségnek
Válasz Sk Laci #1288. hozzászólásáraa Valtra G135-re is kaptam ajánlatot, az forintos volt, cca. 83 ezer euro
Válasz máris szomszéd #1289. hozzászólásáraEgészségükre. Így maradok a JD mellett....
Csak szólok,szeptembertől áremelés a kubotánál.
Válasz Gandhy #1284. hozzászólásáraAkkor nem tudom miért mondta az eladó, hogy a 6xxx sorozat ugyan abban az árban van, mint a 7xxx.
66 000 euróért nyomná a 140 ló körüli G Valtrát 270 motorórával. Demo traktor. De nekem nem szimpatikus a G sorozat.
Válasz horvath.agro #1286. hozzászólásárapassz
Válasz Gandhy #1284. hozzászólásárapremium kvt mennyivel lehet tobb??
Válasz szanberg #1280. hozzászólásáraA névleges telhesitmény a lényeg,amiröl beszélsz.
Válasz Sk Laci #1275. hozzászólásáraKubota M7173 Premium-ra kaptam 109.500 euro-s árat az
M6142 Standard-ra 80.100.- jurót
Válasz szanberg #1282. hozzászólásáraCsak marhultam hogy keveset keresnek, és lopják a naftádat
Válasz mtz1221 #1277. hozzászólására6kmh-nál ha 20-at enne nem lenne mélység,az a helyzet. De pont azt akartam, hogy megyünk mélyebben mert ezek már régen voltak lazítva.
Válasz szanberg #1280. hozzászólásáraa t8.410 az kb 350 loero csak, nem ertem miert nem a nevlegest irjak ra. ez a boost egy erdekes dolog, en nem veszem eszre soha...
Válasz fexco #1278. hozzászólásáraHiába a max teljesítmény,ha azt még nem is tudja... Élő példa volt,hogy a T8.410-húzta leg gyengébben a cultust, jd mf Fendtek mellett. De ezt csak arra írtam,hogy a 150-es Kubu tudja a 150-et,ami rá is van írva
Buzi tablett
Válasz szanberg #1271. hozzászólásáraEkkora balfasz hogy lehecc!!,fogmár fel,a nhnál a maxteljesitmén van ráírva a levonóra!akkor szerinted a jd6820 az 820 lóerő?30 éves vasat hasonlító ACC itt váci új vassal….
Válasz szanberg #1269. hozzászólásáraFizesd meg jobban az embereket, rögtön 20 liter lesz a fogyasztás.
Válasz Bárány #1266. hozzászólásáraMotor blokkra van írva a 145 LE.Keréken 135-öt tudtam.
Válasz szanberg #1255. hozzászólásáraKértem árat a JD-re 6140m és a Kubota 7133 ha jól írtam a jelölést, ezért tudom. JD odaadták volna első karokkal 81-82 000 euróért, a 7133 Kubotát meg 86 000 euróért ami az udvaron állt, de a megrendelésnél több lett volna, közel 100 000 euró. A JD 6140m-nél mindene erősebb akár a 6155m-en, csak 4 hengeres motorral van szerelve.
Ěs amikor rákérdeztem a 6 sorozatú 130-as Kubotára az is a 100 000 euró alját súrolta.
De hogy én egy 4 hengeres 130-140 lovas traktorért ennyi pénzt nem adok, az az egy biztos!!!
Eszetlenül elszaladtak az árak.
Ugyan úgy kérdeztem a 140 lovas Valtra N sorozatoz, hát az 100 000 euró pluszz+++++ .
Válasz GREVEN #1273. hozzászólásárajó gumikon van a 7810, ráadásul 710-600 buci kerekezéssel...
Válasz Bobo77 #1270. hozzászólásáraAlmát almával szokás igen. Isten se tudja hány 10 ezer lehet mondjuk a jd-be, kopottabb gumizás, 20-30 ló minusz már.
Válasz Bobo77 #1270. hozzászólásáraViccet félretéve egyre jobban tetszenek a Kubuk is!
Válasz Bobo77 #1270. hozzászólásáraOkés, csak az 175 lovas 8100 köbcentis valamikori igazi 6hengeres erőgép, amiben bár 18.000 óra van de 16.000-nél kapott gyári komplett kalodás új motort, szóval egy bejáratott újszerű traktorról beszélünk.
Ezzel szemben a 150-es kubu egy kisebb univerzálisabb használatra szánt széria 4 hengerrel 6130 köbcentivel, szóval azért szerintem ez szép teljesítmény. Nh-nál pl ha 150 lovat írnak a gépre akkor az 100-at tud kb, itt ezek is mutatják, hogy a valós vagy az közeli számokat rakják a levonóra.
Válasz szanberg #1256. hozzászólásáraMég szerencse hogy egy lassan 25 éves 7810 es JD t el tud verni….. Ezért király a JD!