Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR410.17 FtUSD396.2 FtCHF435.92 FtGBP487.57 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz TDavid #675. hozzászólásáraKb ilyen árban vettem én is 320 Ft/euro-nál, nemtudom milyen forint euró árfolyam volt akor.
Neked aból jobb, hogy 28" első kerekekel tudtad megvenni. Nekem sajnos nem sikerült, mert az eladó azt mondta, hogy az akciósoknál nem lehet. Pedig az a + 5 cm hasmagaság az eleje alatt permetezésnél sokat jelent.
Válasz Sk Laci #672. hozzászólására19 nettó a traktor, viszont kis súlytartóval, súly nélkül vettük. Súlynak a rakodót használjuk
Van rajta 2+1 (=3) körös légfék, elforduló sárvédő, 380/85r28 és 460/85r38 gumik.
623R Rakodó meg utólag lett megvéve hozzá az meg 8500 euró vezérlőtömbbel, joystickkal, konzollal és motorház védő ráccsal és harmadik funkcióval.
Válasz szanberg #668. hozzászólásáraLegjobb lenne öszehasonlítani úgy a két traktort, hogy egymás mellet álnak egyforma felszerelésel. Így öszehasonlítani a képek és prospektus alapján tévesztő lehet.
A minőséget meg az idő megmutatja.
Kubota a nagy cm3 motorja miatt tetszik. Közelebről nem ismerem a Kubotát, még sohase ültem benne.
Válasz TDavid #669. hozzászólásáraMenyire jött ki? Mibe jött volna ki rakodó nélkül?
Nekem első hidraulikus karokkal van szerelve, de edig nagyon meg vagyok vele elégedve.
A pumpa az enyémbe kisebb, nem adtam érte pluszba pénzt. Így se nincsen gond az emelésel, vagy a munkagépjeim müködtetésével.
Válasz Mfpisti #667. hozzászólásáraRugózott híd, rugózott fülke, 40kmh eco váltó(24/24), 114 literes dugattyús szivattyú, 3 mechanikus körrel, power beyonddal, nagy lámpacsomag (már amennyire nagy az m-esen a fülkén előre 6, hátra 4 lámpa) 200A generátor van rajta.
Válasz Sk Laci #655. hozzászólásáraA gyengébb első híd nem úgy gyengébb, hogy majd nem bírja a statikus terhelés rakodás közben, hanem a hajtóelemei-alkatrészei vannak kisebb teljesítményre tervezve.
Megjegyzem az M7-nek 220 lóerős hajtáslánca van 130-170-es gépeken, ebből azért vettek lentebb az M6-nál, mert ez nem elsősorban talajmunkás traktor lesz a gyári rakodó végett, de ha arra is kell akkor sincsen gond mert bőven lóerejére tervezett annak is a hajtáslánca, viszont gondolom olcsóbb így a szerkezet.
Írok egy számot M6 gyári rakodós nagy szipirtyós miegymás....gép 79ezer mondjuk.
Ami egy M7-es lényegében, kozmetikázva a nem kizárólag talajmunkás melókhoz, rakodózáshoz előnyösebbre faragva.
Szerintem korrekt ár aki egy univerzális vasat keres mindenes kiszolgálósnak, vagy kisebb gazdaságba abszolút mindenes traktornak, rakodástól vezérgép szerepig. és új és 3év 3000óra GYÁRI garancia. Szóval ez egy piaci szegmensnek lett gyártva, nem feltétlen a magyar parasztnak, de szerintem itthon is legtöbb helyen a tuti megoldás ez lenne.
Válasz Mfpisti #654. hozzászólásáraHa gyengéb az első híd, akor rakodóval nem tudom szerencsés ötlet e a projekt.
Ha nem nagy kérés, kaphatnák pár müszaki adatot, és megtudhatnám a "verhetetlen piaci árát? Lehet privátban is, ha nem publikus.
Még egy kérdés. Ha csináltak ilyen mech. vezérlésü "fapados"verziót, miért nem kínálják rakodó nélkül? Az M7001 sorozatú traktorok elég "pofás" gépek, és még nálam is így praktikai tapasztalat nélkül bejön, holott elég "óvatosan viszonyulok általam nem ismert márkákhoz".
Válasz VMisi #649. hozzászólásáraEz egy érdekes sztori. Az M7001 Standard traktorok nem kifejezetten voltak alkalmasak intenzív homlokrakodós munka végzésre, a 80 liter/perc-es hidraulika teljesítmény miatt. Tehát nem volt rendelhető egy viszonylag olcsó, homlokrakodós gép. Csak a magasabb, és jóval drágább Premium gépek voltak 110 liter/perc-es szivattyúval szerelve. Ezért csináltak egy Standard gépet, 110-es szivattyúval, mechanikus vezérlésű kiadó szelepekkel, monitor és mindenféle kacatok nélkül, kicsit gyengébb első híddal, ami csak homlokrakodóval együtt létezik. Az ára verhetetlen.
Legfőképpen a francia piac igényei szerint.
Válasz mtz1221 #633. hozzászólásáraÉrdekes lenne, hogy egy német merci autószalonban azt mondaná a kereskedő, hogy ne ezt vegye meg, mert ezt Magyarországon szerelik össze.
Konedata szerint fordítóval:
A Kubota francia M7100 sorozatának első modellváltozása két évesen történt. A motorok még mindig 6,1 literes 4-hengeresek voltak, de
most már az 1900-as fordulaton elérték a maximális teljesítményt. Az üzemanyag-fogyasztás lényegesen alacsonyabb. A sebességváltó még mindig a ZF gyártása volt, de most az új Terramatic 6 fokozatú sebességváltóval .Alternatívaként még mindig volt egy fokozatos K-VT. A fülke új
belső anyagokkal rendelkezik, amelyek tartósabbak. A fülkekamra tömítése javult, a kipufogócső még szűkebb volt, az ülés új volt,
és a munkalámpák LED-ek voltak. A Premium modellben található K-Monitor új funkciókkal rendelkezik
+ többet emel, a .2 talán már 9400 kg-ot.
Cseréld le valamelyiket ilyenre a tanyán, nem bánod meg!
Válasz mtz1221 #633. hozzászólásáraMotorokat Japánban készítik, a váltó talán ZF az M7-ben, eu-ban szerelnek össze igen, illetve USA modelleket meg Amerikában. Japán kis ország, nincsen hely, így kihelyezik megfelelő kontinensekre az üzemeket.
A135gx echte japán én is úgy tudom.
Válasz VMisi #631. hozzászólásáraAmúgy gratula hozzá.Ha lett volna rá keretem nekem is ilyen lett volna,szerintem a legjobb traktor a piacon.Nálunk most akciózzák az m7-eseket.A m7131 és a mgx 135 között csak pár ezer euró különbség van.És érdekes módon e kettő közül a kereskedő az mgx-et javasolja,mert az állítólag japán összeszerelésű az m7 pedig francia,és azokban nem bízik annyira.
Válasz mtz1221 #630. hozzászólásáraAlapban stabil jó gépek, a legnagyobb darabszámban eladott masínák ezek világszinten. Biztosan előfordulnak gyári hibák, ez tény és való, a harakidi sem az már mint a szamurájok idejében, de itt jön a lényeg, a hozzáállás. Míg más gyártónál az egyértelmű és köztudott SZÉRIA hibát azzal kezelik le nagyvonalúan, hogy mivel túlment a garis időn a dolog így ad 25% kedvezményt az alkatrészekre hehe...
Én egyébként ezért is szeretem a kisebb, hozzáértő csapatot ahol emberek dolgoznak nem pedig személytelen vízfej üzletpolitikán felépülő gigacégeknek vagyok "partnere"
Aztán majd pár év múlva igazol az óra, de szerintem jelenleg az egyik legjobb befektetés ilyen traktor megvétele, hosszú távra, gondmentes üzemeltetésre tervezve.
Válasz mtz1221 #630. hozzászólásáraHosszú távon ez a megtérülő hozzáállás!
Sajnos nagyon sok cég magasról sz@rik az ügyfélre vásárlás után, de remélem az ilyenek előbb-utóbb behalnak. (kivéve a kite, mert az a vásárlás előtt is sz@arik az ügyfélre - legalábbis az itteni )
Válasz VMisi #618. hozzászólásáraSzomszéd faluban van egy kubota m95x.2700 óránál elment neki 6 éves korában egy csapágy a váltójában.Szólt a forgalmazónak hogy velük szeretné javítani.Elvitték majd pár nap múlva szóltak hogy kell e neki csere gép,mert a japánok meglátták szétszedve ennyi óránál és kérték a rossz váltót tőlük,meg kapott bele egy vadi új váltót díjmentesen 2-3 hétre rá.Hogy azért történt mert nem volt még 3000 óra a gépben,vagy mert végig a forgalmazók szervizelték,a mai napig nem tudja de nagyon örül a hozzáállásukhoz,mert csak 200 eurót fizetett a fuvardíjért.Azt akartam mondani mindegy hány év garanciát adnak,ha jó a cég akkor baj nem lehet 5-6 év után sem.
1327 hozzászólás
Válasz TDavid #675. hozzászólásáraKb ilyen árban vettem én is 320 Ft/euro-nál, nemtudom milyen forint euró árfolyam volt akor.
Neked aból jobb, hogy 28" első kerekekel tudtad megvenni. Nekem sajnos nem sikerült, mert az eladó azt mondta, hogy az akciósoknál nem lehet. Pedig az a + 5 cm hasmagaság az eleje alatt permetezésnél sokat jelent.
Válasz apuci #674. hozzászólására
Válasz Sk Laci #672. hozzászólására19 nettó a traktor, viszont kis súlytartóval, súly nélkül vettük. Súlynak a rakodót használjuk
Van rajta 2+1 (=3) körös légfék, elforduló sárvédő, 380/85r28 és 460/85r38 gumik.
623R Rakodó meg utólag lett megvéve hozzá az meg 8500 euró vezérlőtömbbel, joystickkal, konzollal és motorház védő ráccsal és harmadik funkcióval.
Válasz Sk Laci #673. hozzászólásáraMáténál mindég a piros vagy a narancs győznie akár mit csinálsz!
Válasz szanberg #668. hozzászólásáraLegjobb lenne öszehasonlítani úgy a két traktort, hogy egymás mellet álnak egyforma felszerelésel. Így öszehasonlítani a képek és prospektus alapján tévesztő lehet.
A minőséget meg az idő megmutatja.
Kubota a nagy cm3 motorja miatt tetszik. Közelebről nem ismerem a Kubotát, még sohase ültem benne.
Válasz TDavid #669. hozzászólásáraMenyire jött ki? Mibe jött volna ki rakodó nélkül?
Nekem első hidraulikus karokkal van szerelve, de edig nagyon meg vagyok vele elégedve.
A pumpa az enyémbe kisebb, nem adtam érte pluszba pénzt. Így se nincsen gond az emelésel, vagy a munkagépjeim müködtetésével.
Válasz szanberg #670. hozzászólására
Válasz TDavid #669. hozzászólásáraM6.121, 6,1 literes motor
Válasz Mfpisti #667. hozzászólásáraRugózott híd, rugózott fülke, 40kmh eco váltó(24/24), 114 literes dugattyús szivattyú, 3 mechanikus körrel, power beyonddal, nagy lámpacsomag (már amennyire nagy az m-esen a fülkén előre 6, hátra 4 lámpa) 200A generátor van rajta.
Válasz TDavid #666. hozzászólásáraMég a Jd hírből sincsen olyan minőség már...
Válasz TDavid #666. hozzászólásáraRugózott híd?
Rugózott fülke?
50-es váltó?
110 literes CCLS hidraulika?
30/15-ös váltó?
Nem néz ki rosszul az m6121, de a 6120m nekünk olcsóbb volt rakodóval
Válasz Mfpisti #664. hozzászólásárahttps://kdg.kubota-eu.com/agriculture/products/traktoren/m6121/
Válasz Mfpisti #663. hozzászólásáraBocs! M6121
Válasz envagyok2 #662. hozzászólásáraCsak egy modell létezik, M7121.
Válasz Mfpisti #661. hozzászólásáraés ez melyik traktor az m6 csoporton belül? ha jól láttam, kisebb-nagyobb is van ott.
Válasz envagyok2 #660. hozzászólásáraRakodóval együtt.
2,1T/4m.
Válasz Mfpisti #659. hozzászólásárarakodóval együtt, vagy anélkül? ha igen, akkor mit tud ez a rakodó, súlyban, magasságban?
és melyik m6-os?
Válasz szanberg #658. hozzászólására74.000.-€ + ÁFA
Válasz Sk Laci #655. hozzászólásáraA gyengébb első híd nem úgy gyengébb, hogy majd nem bírja a statikus terhelés rakodás közben, hanem a hajtóelemei-alkatrészei vannak kisebb teljesítményre tervezve.
Megjegyzem az M7-nek 220 lóerős hajtáslánca van 130-170-es gépeken, ebből azért vettek lentebb az M6-nál, mert ez nem elsősorban talajmunkás traktor lesz a gyári rakodó végett, de ha arra is kell akkor sincsen gond mert bőven lóerejére tervezett annak is a hajtáslánca, viszont gondolom olcsóbb így a szerkezet.
Írok egy számot M6 gyári rakodós nagy szipirtyós miegymás....gép 79ezer mondjuk.
Ami egy M7-es lényegében, kozmetikázva a nem kizárólag talajmunkás melókhoz, rakodózáshoz előnyösebbre faragva.
Szerintem korrekt ár aki egy univerzális vasat keres mindenes kiszolgálósnak, vagy kisebb gazdaságba abszolút mindenes traktornak, rakodástól vezérgép szerepig. és új és 3év 3000óra GYÁRI garancia. Szóval ez egy piaci szegmensnek lett gyártva, nem feltétlen a magyar parasztnak, de szerintem itthon is legtöbb helyen a tuti megoldás ez lenne.
Válasz *** HM *** #656. hozzászólásáraÉn meg már örültem, hogy jön az új 170 lovas 50 000 euróért
Válasz Sk Laci #655. hozzászólásáraNe izgulj be... 60000eu alatt nincs TRAKTOR
Válasz Mfpisti #654. hozzászólásáraHa gyengéb az első híd, akor rakodóval nem tudom szerencsés ötlet e a projekt.
Ha nem nagy kérés, kaphatnák pár müszaki adatot, és megtudhatnám a "verhetetlen piaci árát? Lehet privátban is, ha nem publikus.
Még egy kérdés. Ha csináltak ilyen mech. vezérlésü "fapados"verziót, miért nem kínálják rakodó nélkül? Az M7001 sorozatú traktorok elég "pofás" gépek, és még nálam is így praktikai tapasztalat nélkül bejön, holott elég "óvatosan viszonyulok általam nem ismert márkákhoz".
Válasz VMisi #649. hozzászólásáraEz egy érdekes sztori. Az M7001 Standard traktorok nem kifejezetten voltak alkalmasak intenzív homlokrakodós munka végzésre, a 80 liter/perc-es hidraulika teljesítmény miatt. Tehát nem volt rendelhető egy viszonylag olcsó, homlokrakodós gép. Csak a magasabb, és jóval drágább Premium gépek voltak 110 liter/perc-es szivattyúval szerelve. Ezért csináltak egy Standard gépet, 110-es szivattyúval, mechanikus vezérlésű kiadó szelepekkel, monitor és mindenféle kacatok nélkül, kicsit gyengébb első híddal, ami csak homlokrakodóval együtt létezik. Az ára verhetetlen.
Legfőképpen a francia piac igényei szerint.
Válasz szanberg #650. hozzászólásáraEz csak most esett le frissebben.
Válasz VMisi #651. hozzászólásáraMost olvastam, az m6-ot ha berakod hatba akkor hatosba, az m7-et ha berakod hétbe akkor hetesbe lesz rakva
Válasz szanberg #650. hozzászólásáraPróbáltad?
Én szerintem meg ugyanaz az m6 mint az m7, csak ez direkt homlokrakodós gép. Lehet a kuplungja más, meg többet tud a hidraulika szivattyú...
Válasz VMisi #649. hozzászólásáraUgyanazt a lazítót egyik 6, másik 7-el húzza.
Pistabácsi!
Mi a különbség az M6 és az M7 között?
Válasz *** HM *** #646. hozzászólásáraBármelyik! Munkamélység kérdése csak.
Válasz jamo #645. hozzászólásárahahhhhaaa
gondolod te
Válasz VMisi #637. hozzászólásáraOszt van már vlm vasad ami megforralja benne a vizet?
Válasz szanberg #641. hozzászólásáraA lexust meg a japan elit, aki mar elotte a toyotaban lehuzott 20 evet es bizinyitott.
Válasz szanberg #643. hozzászólására
Válasz Bán Zsolt #642. hozzászólásáraJó nagyon.
Válasz szanberg #641. hozzászólásáraAzért kényelmes?
Válasz VMisi #637. hozzászólásáraAz X-osztályt meg spanyolban a kokerók rakják össze
Válasz Gazda12 #638. hozzászólására70 valamennyiért.
Válasz VMisi #636. hozzászólásáraMost kell a 90000eu másra...
Válasz mtz1221 #633. hozzászólásáraMennyiért akarják most nállunk adni az M7-eseket?
Válasz mtz1221 #633. hozzászólásáraÉrdekes lenne, hogy egy német merci autószalonban azt mondaná a kereskedő, hogy ne ezt vegye meg, mert ezt Magyarországon szerelik össze.
Válasz *** HM *** #634. hozzászólásáraMindkettő az.
Konedata szerint fordítóval:
A Kubota francia M7100 sorozatának első modellváltozása két évesen történt. A motorok még mindig 6,1 literes 4-hengeresek voltak, de
most már az 1900-as fordulaton elérték a maximális teljesítményt. Az üzemanyag-fogyasztás lényegesen alacsonyabb. A sebességváltó még mindig a ZF gyártása volt, de most az új Terramatic 6 fokozatú sebességváltóval .Alternatívaként még mindig volt egy fokozatos K-VT. A fülke új
belső anyagokkal rendelkezik, amelyek tartósabbak. A fülkekamra tömítése javult, a kipufogócső még szűkebb volt, az ülés új volt,
és a munkalámpák LED-ek voltak. A Premium modellben található K-Monitor új funkciókkal rendelkezik
+ többet emel, a .2 talán már 9400 kg-ot.
Cseréld le valamelyiket ilyenre a tanyán, nem bánod meg!
Válasz mtz1221 #633. hozzászólásáraMotorokat Japánban készítik, a váltó talán ZF az M7-ben, eu-ban szerelnek össze igen, illetve USA modelleket meg Amerikában. Japán kis ország, nincsen hely, így kihelyezik megfelelő kontinensekre az üzemeket.
A135gx echte japán én is úgy tudom.
Mi a kül a 1 meg a 2 között... 2 adblus?
Válasz VMisi #631. hozzászólásáraAmúgy gratula hozzá.Ha lett volna rá keretem nekem is ilyen lett volna,szerintem a legjobb traktor a piacon.Nálunk most akciózzák az m7-eseket.A m7131 és a mgx 135 között csak pár ezer euró különbség van.És érdekes módon e kettő közül a kereskedő az mgx-et javasolja,mert az állítólag japán összeszerelésű az m7 pedig francia,és azokban nem bízik annyira.
Válasz mtz1221 #630. hozzászólásáraAlapban stabil jó gépek, a legnagyobb darabszámban eladott masínák ezek világszinten. Biztosan előfordulnak gyári hibák, ez tény és való, a harakidi sem az már mint a szamurájok idejében, de itt jön a lényeg, a hozzáállás. Míg más gyártónál az egyértelmű és köztudott SZÉRIA hibát azzal kezelik le nagyvonalúan, hogy mivel túlment a garis időn a dolog így ad 25% kedvezményt az alkatrészekre hehe...
Én egyébként ezért is szeretem a kisebb, hozzáértő csapatot ahol emberek dolgoznak nem pedig személytelen vízfej üzletpolitikán felépülő gigacégeknek vagyok "partnere"
Aztán majd pár év múlva igazol az óra, de szerintem jelenleg az egyik legjobb befektetés ilyen traktor megvétele, hosszú távra, gondmentes üzemeltetésre tervezve.
Válasz mtz1221 #630. hozzászólásáraHosszú távon ez a megtérülő hozzáállás!
Sajnos nagyon sok cég magasról sz@rik az ügyfélre vásárlás után, de remélem az ilyenek előbb-utóbb behalnak. (kivéve a kite, mert az a vásárlás előtt is sz@arik az ügyfélre - legalábbis az itteni )
Válasz VMisi #618. hozzászólásáraSzomszéd faluban van egy kubota m95x.2700 óránál elment neki 6 éves korában egy csapágy a váltójában.Szólt a forgalmazónak hogy velük szeretné javítani.Elvitték majd pár nap múlva szóltak hogy kell e neki csere gép,mert a japánok meglátták szétszedve ennyi óránál és kérték a rossz váltót tőlük,meg kapott bele egy vadi új váltót díjmentesen 2-3 hétre rá.Hogy azért történt mert nem volt még 3000 óra a gépben,vagy mert végig a forgalmazók szervizelték,a mai napig nem tudja de nagyon örül a hozzáállásukhoz,mert csak 200 eurót fizetett a fuvardíjért.Azt akartam mondani mindegy hány év garanciát adnak,ha jó a cég akkor baj nem lehet 5-6 év után sem.
Válasz VMisi #627. hozzászólásáraAz akkor jó,ezek az újabb kubók már nekem is tetszenek
Válasz *** HM *** #626. hozzászólásárakb ott lesz 3000