Gázolaj árak 651 Ft Benzin árak 635 Ft EUR 410.17 Ft USD 396.2 Ft CHF 435.92 Ft GBP 487.57 Ft

Fórum

Kubota M7 Szántóföldi Traktorok

Létrehozta: Tomi1220 , 2014-10-07 19:49:15

Kedvencekhez Segítség

1327 hozzászólás
Nincs profilkép
#677 Sk Laci
2019-05-19 16:06:35

Válasz TDavid #675. hozzászólásáraKb ilyen árban vettem én is 320 Ft/euro-nál, nemtudom milyen forint euró árfolyam volt akor.
Neked aból jobb, hogy 28" első kerekekel tudtad megvenni. Nekem sajnos nem sikerült, mert az eladó azt mondta, hogy az akciósoknál nem lehet. Pedig az a + 5 cm hasmagaság az eleje alatt permetezésnél sokat jelent.

Nincs profilkép
#675 TDavid
2019-05-19 12:09:09

Válasz Sk Laci #672. hozzászólására19 nettó a traktor, viszont kis súlytartóval, súly nélkül vettük. Súlynak a rakodót használjuk smile thumbup
Van rajta 2+1 (=3) körös légfék, elforduló sárvédő, 380/85r28 és 460/85r38 gumik.
623R Rakodó meg utólag lett megvéve hozzá az meg 8500 euró vezérlőtömbbel, joystickkal, konzollal és motorház védő ráccsal és harmadik funkcióval.

#674 apuci
2019-05-19 11:32:36

Válasz Sk Laci #673. hozzászólásáraMáténál mindég a piros vagy a narancs győznie akár mit csinálsz! smile lol

Nincs profilkép
#673 Sk Laci
2019-05-19 10:47:36

Válasz szanberg #668. hozzászólásáraLegjobb lenne öszehasonlítani úgy a két traktort, hogy egymás mellet álnak egyforma felszerelésel. Így öszehasonlítani a képek és prospektus alapján tévesztő lehet.
A minőséget meg az idő megmutatja.
Kubota a nagy cm3 motorja miatt tetszik. Közelebről nem ismerem a Kubotát, még sohase ültem benne.

Nincs profilkép
#672 Sk Laci
2019-05-19 10:42:27

Válasz TDavid #669. hozzászólásáraMenyire jött ki? Mibe jött volna ki rakodó nélkül?
Nekem első hidraulikus karokkal van szerelve, de edig nagyon meg vagyok vele elégedve.
A pumpa az enyémbe kisebb, nem adtam érte pluszba pénzt. Így se nincsen gond az emelésel, vagy a munkagépjeim müködtetésével.

Nincs profilkép
#669 TDavid
2019-05-17 22:41:19

Válasz Mfpisti #667. hozzászólásáraRugózott híd, rugózott fülke, 40kmh eco váltó(24/24), 114 literes dugattyús szivattyú, 3 mechanikus körrel, power beyonddal, nagy lámpacsomag (már amennyire nagy az m-esen a fülkén előre 6, hátra 4 lámpasmile laugh) 200A generátor van rajta.

#668 szanberg
2019-05-17 17:57:07

Válasz TDavid #666. hozzászólásáraMég a Jd hírből sincsen olyan minőség már...

#667 Mfpisti
2019-05-17 15:46:51

Válasz TDavid #666. hozzászólásáraRugózott híd?
Rugózott fülke?
50-es váltó?
110 literes CCLS hidraulika?
30/15-ös váltó?

Nincs profilkép
#666 TDavid
2019-05-17 10:43:33

Nem néz ki rosszul az m6121, de a 6120m nekünk olcsóbb volt rakodóval smile laugh

#665 Mfpisti
2019-05-17 09:35:18

Válasz Mfpisti #664. hozzászólásárahttps://kdg.kubota-eu.com/agriculture/products/traktoren/m6121/

#663 Mfpisti
2019-05-17 08:00:33

Válasz envagyok2 #662. hozzászólásáraCsak egy modell létezik, M7121.

Nincs profilkép
#662 envagyok2
2019-05-16 23:36:35

Válasz Mfpisti #661. hozzászólásáraés ez melyik traktor az m6 csoporton belül? ha jól láttam, kisebb-nagyobb is van ott.

#661 Mfpisti
2019-05-16 17:26:55

Válasz envagyok2 #660. hozzászólásáraRakodóval együtt.
2,1T/4m.

Nincs profilkép
#660 envagyok2
2019-05-16 16:38:50

Válasz Mfpisti #659. hozzászólásárarakodóval együtt, vagy anélkül? ha igen, akkor mit tud ez a rakodó, súlyban, magasságban?
és melyik m6-os?

#658 szanberg
2019-05-16 11:38:02

Válasz Sk Laci #655. hozzászólásáraA gyengébb első híd nem úgy gyengébb, hogy majd nem bírja a statikus terhelés rakodás közben, hanem a hajtóelemei-alkatrészei vannak kisebb teljesítményre tervezve.

Megjegyzem az M7-nek 220 lóerős hajtáslánca van 130-170-es gépeken, ebből azért vettek lentebb az M6-nál, mert ez nem elsősorban talajmunkás traktor lesz a gyári rakodó végett, de ha arra is kell akkor sincsen gond mert bőven lóerejére tervezett annak is a hajtáslánca, viszont gondolom olcsóbb így a szerkezet.

Írok egy számot M6 gyári rakodós nagy szipirtyós miegymás....gép 79ezer mondjuk.
Ami egy M7-es lényegében, kozmetikázva a nem kizárólag talajmunkás melókhoz, rakodózáshoz előnyösebbre faragva.

Szerintem korrekt ár aki egy univerzális vasat keres mindenes kiszolgálósnak, vagy kisebb gazdaságba abszolút mindenes traktornak, rakodástól vezérgép szerepig. és új és 3év 3000óra GYÁRI garancia. Szóval ez egy piaci szegmensnek lett gyártva, nem feltétlen a magyar parasztnak, de szerintem itthon is legtöbb helyen a tuti megoldás ez lenne.

Nincs profilkép
#657 Sk Laci
2019-05-15 11:35:03

Válasz *** HM *** #656. hozzászólásáraÉn meg már örültem, hogy jön az új 170 lovas 50 000 euróértsmile loveye

#656 *** HM ***
2019-05-15 09:52:29

Válasz Sk Laci #655. hozzászólásáraNe izgulj be... 60000eu alatt nincs TRAKTORsmile devil

Nincs profilkép
#655 Sk Laci
2019-05-15 09:08:39

Válasz Mfpisti #654. hozzászólásáraHa gyengéb az első híd, akor rakodóval nem tudom szerencsés ötlet e a projekt.
Ha nem nagy kérés, kaphatnák pár müszaki adatot, és megtudhatnám a "verhetetlen piaci árát? Lehet privátban is, ha nem publikus.
Még egy kérdés. Ha csináltak ilyen mech. vezérlésü "fapados"verziót, miért nem kínálják rakodó nélkül? Az M7001 sorozatú traktorok elég "pofás" gépek, és még nálam is így praktikai tapasztalat nélkül bejön, holott elég "óvatosan viszonyulok általam nem ismert márkákhoz".

#654 Mfpisti
2019-05-14 20:49:24

Válasz VMisi #649. hozzászólásáraEz egy érdekes sztori. Az M7001 Standard traktorok nem kifejezetten voltak alkalmasak intenzív homlokrakodós munka végzésre, a 80 liter/perc-es hidraulika teljesítmény miatt. Tehát nem volt rendelhető egy viszonylag olcsó, homlokrakodós gép. Csak a magasabb, és jóval drágább Premium gépek voltak 110 liter/perc-es szivattyúval szerelve. Ezért csináltak egy Standard gépet, 110-es szivattyúval, mechanikus vezérlésű kiadó szelepekkel, monitor és mindenféle kacatok nélkül, kicsit gyengébb első híddal, ami csak homlokrakodóval együtt létezik. Az ára verhetetlen.
Legfőképpen a francia piac igényei szerint.

#653 VMisi
2019-05-12 10:42:58

Válasz szanberg #650. hozzászólásáraEz csak most esett le frissebben. smile thumbup

#652 szanberg
2019-05-12 10:20:31

Válasz VMisi #651. hozzászólásáraMost olvastam, az m6-ot ha berakod hatba akkor hatosba, az m7-et ha berakod hétbe akkor hetesbe lesz rakvasmile aikido

#651 VMisi
2019-05-12 00:28:16

Válasz szanberg #650. hozzászólásáraPróbáltad? smile biggrin

Én szerintem meg ugyanaz az m6 mint az m7, csak ez direkt homlokrakodós gép. Lehet a kuplungja más, meg többet tud a hidraulika szivattyú...

#650 szanberg
2019-05-11 22:46:43

Válasz VMisi #649. hozzászólásáraUgyanazt a lazítót egyik 6, másik 7-el húzza.smile whistling

#649 VMisi
2019-05-11 18:46:52

Pistabácsi!

Mi a különbség az M6 és az M7 között?

#648 VMisi
2019-05-06 21:20:07

Válasz *** HM *** #646. hozzászólásáraBármelyik! Munkamélység kérdése csak. smile biggrin

#646 *** HM ***
2019-05-06 21:09:50

Válasz VMisi #637. hozzászólásáraOszt van már vlm vasad ami megforralja benne a vizet?

#645 jamo
2019-05-06 19:18:11

Válasz szanberg #641. hozzászólásáraA lexust meg a japan elit, aki mar elotte a toyotaban lehuzott 20 evet es bizinyitott. smile whistling

#641 szanberg
2019-05-06 18:32:22

Válasz VMisi #637. hozzászólásáraAz X-osztályt meg spanyolban a kokerók rakják összesmile scared

#639 *** HM ***
2019-05-06 17:01:06

Válasz VMisi #636. hozzászólásáraMost kell a 90000eu másra... smile devil

Nincs profilkép
#638 Gazda12
2019-05-06 15:54:43

Válasz mtz1221 #633. hozzászólásáraMennyiért akarják most nállunk adni az M7-eseket?

#637 VMisi
2019-05-06 15:33:10

Válasz mtz1221 #633. hozzászólásáraÉrdekes lenne, hogy egy német merci autószalonban azt mondaná a kereskedő, hogy ne ezt vegye meg, mert ezt Magyarországon szerelik össze. smile biggrin

#636 VMisi
2019-05-06 15:29:49

Válasz *** HM *** #634. hozzászólásáraMindkettő az.

Konedata szerint fordítóval:
A Kubota francia M7100 sorozatának első modellváltozása két évesen történt. A motorok még mindig 6,1 literes 4-hengeresek voltak, de
most már az 1900-as fordulaton elérték a maximális teljesítményt. Az üzemanyag-fogyasztás lényegesen alacsonyabb. A sebességváltó még mindig a ZF gyártása volt, de most az új Terramatic 6 fokozatú sebességváltóval .Alternatívaként még mindig volt egy fokozatos K-VT. A fülke új
belső anyagokkal rendelkezik, amelyek tartósabbak. A fülkekamra tömítése javult, a kipufogócső még szűkebb volt, az ülés új volt,
és a munkalámpák LED-ek voltak. A Premium modellben található K-Monitor új funkciókkal rendelkezik

+ többet emel, a .2 talán már 9400 kg-ot.

Cseréld le valamelyiket ilyenre a tanyán, nem bánod meg! smile biggrin

#635 szanberg
2019-05-06 13:51:50

Válasz mtz1221 #633. hozzászólásáraMotorokat Japánban készítik, a váltó talán ZF az M7-ben, eu-ban szerelnek össze igen, illetve USA modelleket meg Amerikában. Japán kis ország, nincsen hely, így kihelyezik megfelelő kontinensekre az üzemeket.
A135gx echte japán én is úgy tudom.

#634 *** HM ***
2019-05-06 13:18:36

Mi a kül a 1 meg a 2 között... 2 adblus?

#633 mtz1221
2019-05-06 13:18:15

Válasz VMisi #631. hozzászólásáraAmúgy gratula hozzá.smile thumbupHa lett volna rá keretem nekem is ilyen lett volna,szerintem a legjobb traktor a piacon.Nálunk most akciózzák az m7-eseket.A m7131 és a mgx 135 között csak pár ezer euró különbség van.És érdekes módon e kettő közül a kereskedő az mgx-et javasolja,mert az állítólag japán összeszerelésű az m7 pedig francia,és azokban nem bízik annyira.smile whistling

#632 szanberg
2019-05-06 12:51:19

Válasz mtz1221 #630. hozzászólásáraAlapban stabil jó gépek, a legnagyobb darabszámban eladott masínák ezek világszinten. Biztosan előfordulnak gyári hibák, ez tény és való, a harakidi sem az már mint a szamurájok idejében, de itt jön a lényeg, a hozzáállás. Míg más gyártónál az egyértelmű és köztudott SZÉRIA hibát azzal kezelik le nagyvonalúan, hogy mivel túlment a garis időn a dolog így ad 25% kedvezményt az alkatrészekre hehe...


Én egyébként ezért is szeretem a kisebb, hozzáértő csapatot ahol emberek dolgoznak nem pedig személytelen vízfej üzletpolitikán felépülő gigacégeknek vagyok "partnere"


Aztán majd pár év múlva igazol az óra, de szerintem jelenleg az egyik legjobb befektetés ilyen traktor megvétele, hosszú távra, gondmentes üzemeltetésre tervezve.

#631 VMisi
2019-05-06 12:48:02

Válasz mtz1221 #630. hozzászólásáraHosszú távon ez a megtérülő hozzáállás! smile thumbup
Sajnos nagyon sok cég magasról sz@rik az ügyfélre vásárlás után, de remélem az ilyenek előbb-utóbb behalnak. (kivéve a kite, mert az a vásárlás előtt is sz@arik az ügyfélre - legalábbis az itteni smile biggrin)

#630 mtz1221
2019-05-06 12:30:50

Válasz VMisi #618. hozzászólásáraSzomszéd faluban van egy kubota m95x.2700 óránál elment neki 6 éves korában egy csapágy a váltójában.Szólt a forgalmazónak hogy velük szeretné javítani.Elvitték majd pár nap múlva szóltak hogy kell e neki csere gép,mert a japánok meglátták szétszedve ennyi óránál és kérték a rossz váltót tőlük,meg kapott bele egy vadi új váltót díjmentesen 2-3 hétre rá.Hogy azért történt mert nem volt még 3000 óra a gépben,vagy mert végig a forgalmazók szervizelték,a mai napig nem tudja de nagyon örül a hozzáállásukhoz,mert csak 200 eurót fizetett a fuvardíjért.Azt akartam mondani mindegy hány év garanciát adnak,ha jó a cég akkor baj nem lehet 5-6 év után sem.smile thumbup

Nincs profilkép
#629 lac*
2019-05-06 10:33:39

Válasz VMisi #627. hozzászólásáraAz akkor jó,ezek az újabb kubók már nekem is tetszenek

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Sajtóközlemény
Hatályba lépett egy fontos jogszabály! Egyetlen szerződéssel átadható a teljes gazdaság!
Hatályba lépett egy fontos jogszabály! Egyetlen szerződéssel átadható a teljes gazdaság!
A gazdaság valamennyi vagyoneleme egyszerre, egy időpontban száll át a...
Mutatjuk, hogyan drágulnak csütörtökön az üzemanyagok
Mutatjuk, hogyan drágulnak csütörtökön az üzemanyagok
Jelentősebben drágul a gázolaj, de többet kell majd fizetni a benzinért is.
Aprítógép - ágaprító
Aprítógép - ágaprító

1.350 Ft

Stip Hawk sávművelőgép
Stip Hawk sávművelőgép

6.700.000 Ft

Eladó disznók és szamarak
Eladó disznók és szamarak

100.000 Ft

LEMKEN ZIRKON 3 méteres FORGÓBORONA
LEMKEN ZIRKON 3 méteres FORGÓBORONA

790.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]