Hirdetés
Fórum
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- VI. Agroinform Fórum Találkozó 2025.02.15. új
- Életképek a gazdálkodás mindennapjairól új
- De gáz a gáz!!!!!!! új
- Húsmarhatartás a Kárpát-medencében új
- Akkumulátor töltő bikázó új
- Műtrágya árak új
- Faapríték fűtés-tüzelés új
- Kukorica indító műtrágyázása új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
Cikkajánló
Így alakulnak a vízdíjak a mezőgazdaságban
A mezőgazdasági vízszolgáltatásért mezőgazdasági vízszolgáltatási díjat kell...
Hirdetés
1327 hozzászólás
Válasz maczo3 #476. hozzászólásáraÁllunk elébe a feladatnak
Válasz Mfpisti #473. hozzászólásáraÉn is mert szimpatikus traktor és azóta is csak jókat hallok róla de ha minden jól megy 1-2 éven belül újra aktuális lesz a traktor kérdés és újra nekifutok.
Válasz Claaastra #474. hozzászólásáragertek,bent vagyok
Válasz Mfpisti #473. hozzászólásáraHéten otthon vagy?Felugrunk
Válasz maczo3 #472. hozzászólásáraA cseheknél importőr váltás volt, és az előző képviselet nagyon túlrendelte magát. Kaptunk 16db 9960-ast jó áron. Így mi is bekacióztuk. Nagyjából egybeesett a pályázatok beadásával, de mindenkinek elmondtuk hogy x db van, addig amíg a készlet tart. Előtte, utána is 40 ezerért ment. Pályázat megnyitása előtt volt még 8, utána két napa alatt elfogyott.
Sajnálom hogy nem jött össze.
Válasz Mfpisti #224. hozzászólásáraKissé megkésve válaszolok bocsi. :D Nem árkülönbözet. Konkrétan 12 milliot mondott forintban. Az nyertes kertészeti pályázat miatt kialakult dömpinggel indokolta. Sajnáltam a dolgot mert így h, egy éve hibátlan a helyette vásárolt john-i így is szimpatikus gép a kubota.
Válasz szanberg #468. hozzászólásáraA fogyasztás olyan, hogy ha jó akkor nem szól senki, a meg rossz, akkor nagyon szól. Eddig még senki nem szólt, de igazából erre többet én nem tudok mit mondani.
Ha gondolod, akkor átküldöm az eddig eladott gépekhez tartozó telefonszámokat, aztán mazsolázzál.
Válasz MFM #469. hozzászólásáraVolt ilyen gondolat is, de jelenleg jó a két kombájn, újból meg egyet sem lehetett volna kifaragni a kettő helyett és az is kisebb teljesítményű lett volna mint ezek.
Szóval mégsem alternatíva.
Válasz szanberg #460. hozzászólásáraVagy vegyél egy Case kombájnt, és ajándékba kapsz mellé egy traktort.
Válasz Mfpisti #461. hozzászólásáraMennyiket fogyasztottak bátyja a gépek?
Biztosan mértétek, máskülönben főleg a 110-esnek a vetőgép nem nagy teszt kaland, mondjuk az, hogy a kicsi stabilan tud vele dolgozni az nagyon jó dolog, mert alapból mindenki arra gondol, hogy biztosan nem bírja cipelni.
Meg melyik fogyasztott kevesebbet? 110 vagy 9960?
Válasz Bárány #466. hozzászólására......aki a kicsit nem becsüli, a nagyot nem érdemli
Válasz Mfpisti #465. hozzászólásáraNe legyél sóher! Dobj fel egy Kubotát, és már sorolom is!
Válasz Bárány #464. hozzászólásáraazon is
Aki megtalálja a különbséget, kap egy balaton szeletet.
Válasz Mfpisti #463. hozzászólásáraÉs a másik képen?
Válasz VMisi #462. hozzászólásáraA jobb oldali 110GX, a bal oldali M9960.
Válasz Mfpisti #461. hozzászólásáraEzek hanyasok?
Válasz VMisi #456. hozzászólására
Válasz VMisi #459. hozzászólásáraAz a baj sosincsen úgy ahogy kéne, ami befolyik az rögtön kifolyik...
Van mindig kis földes akció is,talán sosem lesz vége.
Viszont ha élőben is meggyőz akkor a hungexpon megalkudunk rá ha úgyvan
Válasz szanberg #458. hozzászólásáraAkkor lóvé a zsebbe és go Pistabáttya!!
Válasz VMisi #456. hozzászólásáraAkkor elvan írva a prosi, mert a tórzse a 9969é, csak nagyobb kabin, egykét plussz sallang,szóval ez lesz a nehezebb valamennyivel.
Épen arra kell amit írsz, a monosemet meg 2évig mezítlábas 50essel húztuk, 16q televágva mindennel.
Rakodó nekem nemkell rá,van teleszkópos, meg mtzn blackpower is.
Válasz Sötét Paraszt #455. hozzászólásáraKisferga a kis vezérgép az marad törzsfőnöknek, mtz helyett kell kis ügyes tartós igénytelen traki faros munkákhoz
Válasz szanberg #453. hozzászólásáraAzt megnézem műtrágyával.
Ezt akkora gépnek látom mint az A-s valtrát vagy a 4400-as mf-et. Könnyű, egyszerű, kis fogyasztású gép de mivel könnyű és nem is sokat tud emelni, így nem igazán neki való egy 15-20 mázsás vetőgép. Inkább bármi más, kaszálás, sodrás, bálázás, permetezés, műkakiszórás, hengerezés, pótkocsizás... És egy homlokrakodót rá!
A prosi szerint a 9960 -as nehezebb, és jóval többet emel mint a 5.111.
Válasz szanberg #453. hozzászólásáraMester te most egy mtz helyett akarsz traktort, vagy a kisferga helyett?
Moderálási elveink miatt törölve: 2016-12-04 15:32:47
Válasz VMisi #451. hozzászólására9960as ennek az elődje, azzal monosemet szépen viszik
Válasz szanberg #448. hozzászólásáraDe ha veszel akkor alkudj rá egy távirányítót is.És ittasan nem kell többet volánhoz ülnöd,majd szépen lépésben hazavezeted.
https://youtu.be/PotbzOJMXwc
Válasz szanberg #448. hozzászólásáraAz tényleg pofás kis masina! Monosemmel hogy boldogulna szerinted?
Válasz szanberg #448. hozzászólásáraEzért az M5 ért oda nem adnám a forterám. Egy M 171-re befizetnék ha nem 100 ezer euró lenne az ára. Persze a jót minhol drágán adják. Tudom, de azért mégiscsak...
Válasz szanberg #446. hozzászólásárakoma! vegyél a pásztorodnak egy babettát és majd azzal követi az 1 ülésest a leadásra
Válasz *** HM *** #447. hozzászólásáraPedig az. Ezek amolyan kemény tanyasira való vakarók, nézd meg ott indokínában meg a maláj kuuvák hazájában meg mittudomén hol a vad parasztok miket művelnek ezekkel a rizs medencékben, vagy csak úgy szimplán azok helyén meg összevissza őserdőkben mindenhol........
Olyanok mint egy régi Toyota hilux, csak jobban néznek ki.
Pistabátyád véleménye alapján meg olcsón fent is tarthatóak, eleve nem romlik el, meg nagyon olcsó hozzá a GYÁRI szervízanyag is.
De ha JóIsten is úgy akarja és összeáll minden akkor Hungexpon a kiállított M5.111-re második nap végén az én foglalásom lesz kiírva, "eladva szanbergnek" hehe
Válasz szanberg #446. hozzászólására135ösön agyaltunk mi is a tanyán... kicsit
De aztán félretettük a gondolatot
Valahogy nem érezte az ember hogy bepasszintható a rendszerbe.....(ezekbe a kua hardos tanyasi sikvideki viszonyokba )
Válasz *** HM *** #444. hozzászólásáraEz már teccik, nagyobb a kabinja sokkal(2üléses) meg jobb lett belül is, kipufogó kezd rendesen kinézni rajta, ésatöbbi.
Van itt 9960 cimborámnak, nagyon szereti, igaz mivel ő kertészkedik meg gyümölcsös meg töközik meg bodza akármi, vannak neki kioti gépei is, aztmondja a kuburól koppintották ezeket de jó minőségben, van pár ezer órás neki, meg fiatalabb is, kis 50 lovas meg 72 lovas és a legkevesebbet ez fogyaszt, ezekben ugye még nincsen semmi DPF SCR EGR meg semmisem...
Visszatérve kubura, 3-as VF-el szánt nagyon jól, húzza a Bss pótkocsit, igaz nyílván sárban nem a merülős útra való hehe, zúzó, vetőgép, kulti, tökroppantó...
Annyi, hogy annak még elég keskeny a kabinja, tényleg 1mberes.
Válasz *** HM *** #444. hozzászólásáraáááá ez nem az a hely.
de ha így gondolod veszek egyet abból is
Válasz szanberg #443. hozzászólásáraM5 az a Bmw + az autoautopálya kombinacióból jó nem kubottábul hhe
Válasz Mézga #442. hozzászólásáraMost?
Én tavasszal az M110GX-et teszteltem, igaz ígéretet kaptam, hogy nyáron is megkapom meg csinálunk kis bemutatót majd tarlón, meg ilyenek.
elmaradt....
-2000euró majd az M5-ből hehe
Válasz szanberg #441. hozzászólásáravolt nálam egy mgx135 demora. jó kis masina!
Szerintem egyenlőre meggyőztem a lelkivilágomat, hogy ez kell nekünk ide:
https://kuk.kubota-eu.com/agriculture/products/m5001/
Válasz szanberg #419. hozzászólásáraAzért a Zetort ne sajnáld le. Én azt vettem 100 lovas szaladgálós, permetezős, műtrágyaszórós trakinak és nagyon meg vagyok elégedve. Kényelmes és megbízható traktorok nagyon kedvező fogyasztással. Én évente akár 800-1000 územórát is belenyomok de nagyon meg vagyok elégedve. 100 lóerőben ennél masszívabb megbízhatóbb traktort hasonló pénzért nem találtam. Lamborghini/Same/Deitz nálam nem játszik. Egyetelen vetéltársa a kubota lett volna de az egy kicsivel drágább volt és nekem nem tetszett annyira.
Válasz Bárány #438. hozzászólásáraJellemzően 35-40.000 €-s árakat kaptam rájuk, de fel lehet menni messze 40 fölé, és le 30 környékére is.
Válasz szanberg #434. hozzászólásáraAzt a kistrakit nézd meg jól, mert van egy ilyen kis gép széria, amit más-más színben egy csomó márka árul. Hürlimann, Lambo, Deutz, Claas, Same, meg még mittomén. Kottára ugyanaz az összes, csak egyik kereakedő ezt a felszereltségi szintet nyomja, másik amazt, a négyhengeres, vagy a háromhengeres motort, stb-stb.
Egyébként ez a traki akár még jó is lehetne neked.
Válasz szanberg #436. hozzászólásáraOk értem,még annyit kis régi Fendtet miért ne ?
Válasz mtz1221 #435. hozzászólásáraA vezérgépre az 5455-ös fergát értem ebben a topicban, ez a kisvezérgép, ezzel tudunk minden spéci melót végezni, vetés permetezés műtrágya szórás, nomeg pótkocsi, bálázó csomagoló minden meló...ja és szánt is egész ősszel.
A nagyok nincsenek túlhajtva mert ketten vannak nem nagyon sok területre, amíg egy volt régen, akadt hogy 1800 óra belement egy szezonban, akkor ment keményen.
Nagy gépből ami kellene méret az 45miller kb. és elég bajos az összes új nagytraki ez az igazság, minden márkából.(kivéve versatile mert ez még tartja egyszerűségét)
Szóval volt ilyen gondolatom nekem is, mert tízezer órák körül is jár már műszer, elébbutóbb úgyis bomlanak majd, viszont szerintem érdemes javítani mert nem nagyon sok pénzeket adnak a használtakért amúgy meg nagyon bevállt technikák több bizodalmam van bennük mint új gépben lenne. Amikkel gond volt azok a komfort dolgok, hídrugózás hibakódot villog, kabinrúgót szilentezni kellett, elektromos kiadószelepnél elektromágnessel volt baj, meg amúgy kardánkeresztek szíj, elektromos tápszivattyú....ilyen kopó fogyó dolgok.
Fendt-et biztos, hogy nem vennék amúgysem.
Válasz szanberg #433. hozzászólásáraMég azt mond meg(nem okoskodok csak próbálom magam a helyedbe képzelni)ha a vezérgépeid szakadásig vannak hajtva meg évi 1xxx órát írsz hogy beléjük mennek.Akkor miért nem veszel a számlák miatt új nagy gépet,a régi nagy géped árából meg pl két használt 309-es fendet.?
Válasz mtz1221 #432. hozzászólásáraVisszatérve lindnerre, akkor inkább a hürlimannt vagy lambót hoznám el, azok elég jó gépek, amit itt cimbi vett egy éve igaz nemtudom ment e egy olajcserényit vele, de jól használható kis traki, vetettek vele monosemmel, húztak pótkocsikat meg ilyenek, megvannak elégedve vele, annyi, hogy alacsonyabb a hasa mint egy MTZ-nek kissé így nem ezzel vegyszerezett a gazda, mondjuk az a mittudomén kb. 8centi szerintem már nem oszt nem szoroz, de Ő tudja.
Lamborghini meg van barátomnak épen most 10éves R3-as, kis farmergép, olyan mint a 9960-as kubu, legtöbbet takarmányozik vele meg mindennap rakodózik, marhákat tart és ott kell helytállnia, kis szántás boronálás tárcsázás megesik de nem sok. Párezer óra van benne de annak meg semmi baja nemvolt még életében, egyszerű mechanikus gép, csak beleül és dolgozik, nulla szerelés és állásidő.ebből gondolom a hürlik is jók lesznek, ezek az egyszerű masínák jók az olaszból, nagyot eszembe sem jutna venni az biztos.
No szóval ilyen kell nekem is, hogy nulla szerelésidő, csak mint írtam kétüléses legyen
Válasz mtz1221 #432. hozzászólásáraÉn nem sírok csak hangosan gondolkozok, hátha a közös brainstorming kihoz valami okosságot.
Különben nemkell kapkodni, egyeztettem könyvelővel, nemkell idén sürgősen vakerálni mert nincsen "lejáró" elkülönített fejlesztési céltartalék, kilett nullázva így képezünk megint és majd a Hungexpon beleülök és megnézem az M5-ös kubut, aztmondja Pistabátyja akkorra bejönnek az országba szépen.
Válasz szanberg #431. hozzászólásáraOtt a pont lapos meg omlós is.De akkor ne sírj már ennyit hanem vegyél egy kubotát.
Válasz mtz1221 #430. hozzászólásáraNemtudom helyileg hol vagytok, de itt azért van domborzat, járnak erdőre velük, szárzúznak, ha szántani kell itt a nyirokban nem ugyanazt kapja mint már eleve csak lapos földön meg omlós talajban.
Ha csak kaszálni sodrózni kéne neki úgy lehet bírná örök ideig.
Válasz szanberg #429. hozzászólásáraÉrdekes felénk is van 1(de lehet azt a típust már nem is csinálják)9-10 év körüli 5000 órával,80 lovas zf szinkron váltóval,perkins motorral de nagyon szeretik.
Válasz mtz1221 #427. hozzászólásáraVan itt pár faluval arrébb két Lindner, 2009-es gépek, szóval viszonylag fiatalok.
Csak a baj van velük, gyengék is, hiába jó a klímája nembírja lehűteni a kis kabint sem, melegednek nagyobb terheléseknél...
Cimborám dolgozik rajtuk, azért tudom hitelesen mondani ezeket.
Vettek egy 20éves 6000-es Johndeere-t inkább, hogy tudjonak dolgozni rendesen
Válasz Bárány #426. hozzászólásáraDe nem ragaszkodom a szürke marhához.