Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Nekem egy olyan problémám lenne, hogy van egy landini powerfarm 95-ös traktorunk, de sajnos alkatrész katalógust nem adtak hozzá még újkorában sem. Ha valakinek esetleg lenne szívesen lefénymásolnám/megvásárolnám.
Továbbá még egy olyan gondom is van, hogy a gép nem mutatja az aktuális sebességet, mindig csak nullát ír ki.
A gép régi tulaja szerint valamilyen jeladó a hibás, ami a váltóház tetején foglal helyet, de hogy hol azt nem tudta megmondani. Valakinek volt már hasonló problémája?
Na ez az, amit nehéz megérteni/elhinni.
Gondolom, minden boltban ott van a gépen, meg valamiből az olaszok is dolgoznak rendeléskor. Meg az eredeti sem veszhetett el, amit annak idején a nyomdába készítettek. A szervizesek gépein is biztosan ott van. Ezekből nem igaz, hogy nem lehetne másolni.
Ennek nagyon beleszarás szaga van.
Mire vagy kiváncsi a géppel kapcsolatban...kérdezz bátran tudok mesélni dolgokat...
Amúgy gondos gazda kezében jó gép...
Tudom most a menő gépesek fanyalognak...
Üdv.Nem ujan vettük,1hónapja 3700 üzemórás,még nincsenek tapasztalataim.Kezelési utasitás van hozzá,de csak alap dolgokat tartalmaz.Majd nyaggatom őket,valamit csak adnak,jó pénzért.2006os évjárat.
Pedig kell lennie, erőltesd kicsit. Nekem itt a helyi boltban is volt, hohy az egyik eladó azt mondta, hogy nincs, aztán a másik meg kis telefonálgatással másnapra meghozatta CD-n.
Nem szoktuk 2000 fordulat fölött járatni, de ha az aktuális munkagéppel nem terheled le teljesen, akkor elég kisebb fordulat is, ugyanis már 1600-nál leadja a motor a maximális nyomatékot.
Az eke emelgetésére a 614-es hozzászólást olvasd el.
Az O gyűrű tulajdonsága , hogy idővel veszít tömítő tulajdonságából ami enyhe áteresztést okoz aminek következménye a függesztett eszközök egyre sűrűbb emelgetése.Csere után napokig fenntartja a rá szerelt munkagépet.
hát jo egyenlőre csak teszt alatt van egy ghibli90 es 1500üo van benne vannak mtzk is de vagy e turbos mtz az elado vagy a landini attol függ ,hogy dolgozik,csakhát kuplungbovden csere, és emelgeti az ekét egyfolytában valami szimmering kimehetett de miért ennyi üonál mondjuk sokat állt mert 1510üo axiálnál leinformáltan és e is 2002es...
Csak megerősíteni tudom amit mondasz.
Nálunk 2 Ghibli megy 7000 óra van bennük.
Első gumit kellett venni hozzájuk valamint kuplung szett 6600 óránál és egy gázbowdent.
Az MTZ korszak nálunk végleg lezárult.
Én már hatodik éve nyúzok egy Powerfarm 95-öt, voltak hibái azért, de nekem mindig azt mondták, hogy Fendt-et kell venni, azzal nem lesz annyi baj...
Nem panaszkodok amúgy rá, szerintem jó kis gép, ha vigyáz rá az ember!
Válasz #622. hozzászólásra
Igazad van nem egy strapabíró gép a Landini. Nekem van egy 90-es Ghiblim 2002-es és „már” cserélni kellett 1db kuplung és 1 db sebváltó bovdent, valamint minden évbe szűrőket és motorolajt.
A híres mtzékbe 10 év alatt az egész gép háromszor kicserélődik. Hát nagyon megéri.
Ja és még cseréltem egy ajtót, mert a buzi román neki ment a fának nyitott ajtóval.
Hála istennek az mtz nálam már egy elfeledet rossz emlék.
Landinik nem egy strapabiro gépek,lehet az MTZéböl kidobták 16q vasat mert cserélni kellett sokmindent, de ahhoz van minden minden sarkon. Landinihez mi van ,és mennyiért ... ez azért nem mindegy..
Köszi a segitséget neki is állnuk kidobni az üllést és ránézünk arra a szintszabályzora... Addig az ekét átakasztom az MTZ re jo öreg belarus kell mindig a háznál pár darab ezek mellett...
Nekünk a Ghibli szokott ilyen jelenséggel szolgálni.
Az ülést kell kiszerelni, majd a fülke padozatát is felbontani , így eljutunk a szintszabályzó egységhez .
Ezt kiszerelve láthatóvá válik 2 db O gyűrű - ezeket kell cserélni. Visszaszerelésnél vékonyan zsírozni kell a gyűrűket mert ilyenkor el tud csípődni, és akkor kezdhetitek előlről a szerelést.
Mi zetorunk is ezt csinálja, ahogy egyre öregebb lesz és egyre jobban enged át a munkahenger vagy vezértömb. De még mindíg nem zavaró szerencsére. Multkor láttam egy mtz-t ami még gyári volt, az is kb pár másodpercenként emelgette. Felénk szinte az összes mtz át van alakítva, a hátsó függesztőkarokat a három kar közül valamelyik vezérli.
1507 hozzászólás
Válasz #656. hozzászólásra
100 Delta
Válasz #650. hozzászólásra
Milyen Mythos-od van?
Köszönöm Classtra hogy utánanéztél.
Sziasztok!
Nekem egy olyan problémám lenne, hogy van egy landini powerfarm 95-ös traktorunk, de sajnos alkatrész katalógust nem adtak hozzá még újkorában sem. Ha valakinek esetleg lenne szívesen lefénymásolnám/megvásárolnám.
Továbbá még egy olyan gondom is van, hogy a gép nem mutatja az aktuális sebességet, mindig csak nullát ír ki.
A gép régi tulaja szerint valamilyen jeladó a hibás, ami a váltóház tetején foglal helyet, de hogy hol azt nem tudta megmondani. Valakinek volt már hasonló problémája?
Válasz #651. hozzászólásra
Nekem van!
Válasz #651. hozzászólásra
Na ez az, amit nehéz megérteni/elhinni.
Gondolom, minden boltban ott van a gépen, meg valamiből az olaszok is dolgoznak rendeléskor. Meg az eredeti sem veszhetett el, amit annak idején a nyomdába készítettek. A szervizesek gépein is biztosan ott van. Ezekből nem igaz, hogy nem lehetne másolni.
Ennek nagyon beleszarás szaga van.
Válasz #648. hozzászólásra
Utánanéztünk sajnos raktáron nincs és az olaszok se tudnak már küldeni,keress egy márkatársat akinek van és másold le
Mythos-hoz keresek alkatrész katalógust.
Válasz #635. hozzászólásra
Milyen típushoz kell?
Üdv Claastra,Perkins motoros.
Válasz #629. hozzászólásra
az enyém is azt csinálta, az ülés alatti helyzetszabályzóban volt egy rugó eltörve, meg cseréltem rajta 3 gumigyűrűt. kb 800 ft-ból megvolt a javítás
Mire vagy kiváncsi a géppel kapcsolatban...kérdezz bátran tudok mesélni dolgokat...
Amúgy gondos gazda kezében jó gép...
Tudom most a menő gépesek fanyalognak...
Válasz #644. hozzászólásra
Perkins vagy Iveco motoros?
Üdv.Nem ujan vettük,1hónapja 3700 üzemórás,még nincsenek tapasztalataim.Kezelési utasitás van hozzá,de csak alap dolgokat tartalmaz.Majd nyaggatom őket,valamit csak adnak,jó pénzért.2006os évjárat.
Válasz #640. hozzászólásra
Szia! Mikori a gép? Hogy vagy megelégedve vele?
Válasz #640. hozzászólásra
Ja, és ha újan vetted, jár is hozzá.
Válasz #638. hozzászólásra
Pedig kell lennie, erőltesd kicsit. Nekem itt a helyi boltban is volt, hohy az egyik eladó azt mondta, hogy nincs, aztán a másik meg kis telefonálgatással másnapra meghozatta CD-n.
Válasz #639. hozzászólásra
Landpower 135 techno.Elöre is köszönöm.
Válasz #638. hozzászólásra
melyikhez kell ,holnap rákérdezek
Válasz #637. hozzászólásra
Igen,mert mikor kérdeztem,arra is vakarták a fejüketValakinek valami más ötlet?
Válasz #636. hozzászólásra
de azt csak cikkszám alapján adják
Válasz #635. hozzászólásra
Igen, az Axiálnál.
Üdv kapható landinihez alkatrészkatalógus?Egy kihivás az axiálnál az alkatrészvásárlás
Válasz #633. hozzászólásra
Köszönöm Oti.
Válasz #632. hozzászólásra
Nem szoktuk 2000 fordulat fölött járatni, de ha az aktuális munkagéppel nem terheled le teljesen, akkor elég kisebb fordulat is, ugyanis már 1600-nál leadja a motor a maximális nyomatékot.
Válasz #631. hozzászólásra
Üdv Oti.Pl szántásban,ahol nagyjából szügség van minden lóerőre.Gondolom azért nem kell annyira pörgetni mint egy mtzt.
Válasz #628. hozzászólásra
Ez attól is függ, hogy milyen munkára és milyen kapcsolt munkagéppel gondolsz?
Válasz #629. hozzászólásra
Az eke emelgetésére a 614-es hozzászólást olvasd el.
Az O gyűrű tulajdonsága , hogy idővel veszít tömítő tulajdonságából ami enyhe áteresztést okoz aminek következménye a függesztett eszközök egyre sűrűbb emelgetése.Csere után napokig fenntartja a rá szerelt munkagépet.
hát jo egyenlőre csak teszt alatt van egy ghibli90 es 1500üo van benne vannak mtzk is de vagy e turbos mtz az elado vagy a landini attol függ ,hogy dolgozik,csakhát kuplungbovden csere, és emelgeti az ekét egyfolytában valami szimmering kimehetett de miért ennyi üonál mondjuk sokat állt mert 1510üo axiálnál leinformáltan és e is 2002es...
Üdv Mi az ideális fordulat keménymunkánál,egy 135-ös landininél?
Válasz #623. hozzászólásra
Csak megerősíteni tudom amit mondasz.
Nálunk 2 Ghibli megy 7000 óra van bennük.
Első gumit kellett venni hozzájuk valamint kuplung szett 6600 óránál és egy gázbowdent.
Az MTZ korszak nálunk végleg lezárult.
Válasz #625. hozzászólásra
a fendt se olyan megbizható az árához képest, 4-5000 üó körűl szokott velük pár érdekes dolog történni ami persze nem mindnél jön elő.
Válasz #623. hozzászólásra
Én már hatodik éve nyúzok egy Powerfarm 95-öt, voltak hibái azért, de nekem mindig azt mondták, hogy Fendt-et kell venni, azzal nem lesz annyi baj...
Nem panaszkodok amúgy rá, szerintem jó kis gép, ha vigyáz rá az ember!
Sziasztok!
Full mechanikus Landpower 125 v. 135-ről van valakinek tapasztalata? Köszi
Válasz #622. hozzászólásra
Igazad van nem egy strapabíró gép a Landini. Nekem van egy 90-es Ghiblim 2002-es és „már” cserélni kellett 1db kuplung és 1 db sebváltó bovdent, valamint minden évbe szűrőket és motorolajt.
A híres mtzékbe 10 év alatt az egész gép háromszor kicserélődik. Hát nagyon megéri.
Ja és még cseréltem egy ajtót, mert a buzi román neki ment a fának nyitott ajtóval.
Hála istennek az mtz nálam már egy elfeledet rossz emlék.
Landinik nem egy strapabiro gépek,lehet az MTZéböl kidobták 16q vasat mert cserélni kellett sokmindent, de ahhoz van minden minden sarkon. Landinihez mi van ,és mennyiért ... ez azért nem mindegy..
Válasz #619. hozzászólásra
Teljesen igazad van .
Mi is használtunk 82-es MTZ-ket, sosem felejtem el, amikor kb 16q vasat adtunk le a Méh telepen amit az MTZ-kből került ki.
Válasz #619. hozzászólásra
Istikém nevében köszi a segitséget !
Válasz #614. hozzászólásra
Köszi a segitséget neki is állnuk kidobni az üllést és ránézünk arra a szintszabályzora... Addig az ekét átakasztom az MTZ re jo öreg belarus kell mindig a háznál pár darab ezek mellett...
Válasz #603. hozzászólásra
Alkatrészjegyzéket lehet náluk venni, (új géphez ingyen adnak) és a cikkszámok abban is benne vannak. Annak az ára tizenpárezer forint.
Válasz #615. hozzászólásra
Szántani ősszel szoktam én is ezt szolgltatásban csinálom lucerna alá ...
a mienk is ghibli90estraktorszerkezeti
Válasz #607. hozzászólásra
Akkor szántsál vele úszóban, és akkor nem fogja emelgetni. Apropó miért szántasz tavasszal egyáltalán?
Válasz #604. hozzászólásra
Nekünk a Ghibli szokott ilyen jelenséggel szolgálni.
Az ülést kell kiszerelni, majd a fülke padozatát is felbontani , így eljutunk a szintszabályzó egységhez .
Ezt kiszerelve láthatóvá válik 2 db O gyűrű - ezeket kell cserélni. Visszaszerelésnél vékonyan zsírozni kell a gyűrűket mert ilyenkor el tud csípődni, és akkor kezdhetitek előlről a szerelést.
Válasz #609. hozzászólásra
Mi zetorunk is ezt csinálja, ahogy egyre öregebb lesz és egyre jobban enged át a munkahenger vagy vezértömb. De még mindíg nem zavaró szerencsére. Multkor láttam egy mtz-t ami még gyári volt, az is kb pár másodpercenként emelgette. Felénk szinte az összes mtz át van alakítva, a hátsó függesztőkarokat a három kar közül valamelyik vezérli.
ja de nem engedem le tövig
Válasz #604 hozzászólásr Jah, bocs, ha leengeded akkor is csinálja?
Enegedi az olajat ? hát 1513üo van benne, és már szimmeringes lenne vagy mi..
illetve 5másodpercenként emel rajta ..
Válasz #604. hozzászólásra
Szerintem nincs semmi baja, a nyugati gépek mind ezt csinálják.