Hirdetés
- Napraforgó vetőmag új
- Búza termény felvásárlási árak új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- OVP-20 régi szovjet gyártmányú magtiszítógép... új
- Diófa betegségének megállapítása, kezelése új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Lucerna telepítése, termesztése új
- AKG támogatás új
- Nádas árak eladásra új
- Őszi mély és középmély szántás vagy forgatás nélkül művelni??? új
1504 hozzászólás
Válasz Csarli 1 #1352. hozzászólásáraElfelejtettem ide megirni de sikerült, köszönöm hogy segítettél sokat jelentett! KB. 2-3 óra alatt nem kapkodva megvolt a csere. Leirom én hogy csináltam hátha valaki hasonlóképpen jár mint én. Mi úgy csináltuk hogy jobb oldalt lépcső és tartály le, fangli csukló le, majd az anyát ami a bowdent rögzíti a fellazitottam, kifűztem. A régi bowdent az újjal össze kötöttem és ahogy alul húztam ki a régi bowdent úgy húzta magával az újat, a padlón elég szívás volt atrangatni mert szűk a lyuk de utána könnyen ment, majd jött a vissza szerelés.
Válasz KalmárGazda #1349. hozzászólásáraKöszönöm a segìtséget tőből ki volt szakadva a vezeték :(
Válasz youth #1350. hozzászólására"Bowdenért 40e reális összeg?" nem, de csak az Axiálnál kapsz, vagy kimész olaszba. kereket, tankot nem kell leszerelni. Én már a második cserénél már lépcsőt, és a légtartályt sem szedtem le.
Moderálási elveink miatt törölve: 2020-06-18 06:56:05
Válasz Csarli 1 #1343. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget !!!
Én arra gondoltam hogy leveszem a tankot a lépcsőt meg a bal hátsó kereket és lesz elég helyem tákolni. Bowdenért 40e reális összeg?
Válasz KalmárGazda #1348. hozzászólására
Válasz gabor.palfa #1347. hozzászólásáraJobb oldalt a féktartály mögött vannak a kapcsolok felső közül a első vagy a hátsó lesz azt fejből nem tudom egyik a tolatásé a másik meg extra lassú csigáért felelős, alsó kettő a lassított sebesség a másik a gyorsított sebesség. Mérd meg a ellenállását hajlamosak tőben elszakadni a vezetékek, a ellenállásnak benyomva nagyjából 550 Ω kieresztve 2740 Ω kellene lennie. De volt olyan hogy bent a váltóban a kapcsoló villánál csőstiftet nyírta el.
Válasz B.laca #1346. hozzászólásáraA problémám a következő: A traktor gondolt egyet és nem megy hátra, AL 84 a hibakód, egy infóm szerint hátramenet végálláskapcsoló probléma lesz nem tudom találkozott e már ezzel, hol érdemes keresgélnem? valamint egy ideje ha rossz napja van a gépnek a 3. power fokozatot kidobálja! Ezekkel kapcsolatban szeretnék elsősorban infót kérni!
Válasz gabor.palfa #1345. hozzászólásáraMi a kérdés?
Üdv! Landini Mythos 100 szakértőt keresek lenne pár kérdésem ! ha valaki szánna rám időt megköszönném :)
Válasz youth #1341. hozzászólásáraJa és ne feledd el a légtartályt, és a lépcsőt visszaszerelni.
Válasz youth #1341. hozzászólásáraA kiszerelés előtt egy fél pálinka nyugtatónak. Mivel először próbálkozol, tanácsos a légtartályt, és a lépcsőt leszerelni, így jobban hozzáférsz a bowden bekötéséhez. a fülkébe padlószintnél sarokcsiszolóval elvágod a bowdwn külsőt és a belsőt. Így kitudod húzni a belsőt, és ekkor „kényelmesen” ki tudod lazítani a külsőt rögzítő anyát, és már ki is tudod húzni. Na most következik a dupla feles, vagy egy nyugtató, és még egy segítségre is lesz szükséged. Az új bowdent a fülkében lévő lyukon megpróbálod áttolni a fülke alatt. Ha sikerült áttolnod, akkor egy pajszerral lenyomod a csöveket és felettük hátrafelé átnyomod a bowdent és megpróbálod a helyére beakasztani a külsőt és rögzíteni. Ezután felrakod a Faudi fejet a belsőre és rápattintod a helyére és lebiztosítod. Ha eddig eljutottál akkor kell a segítség mert te egy pajszer, vagy egy cső segítségével aminet a végét kicsit beköszörülöd, hogy a bowdwn beleakadjon megpróbálod a fülke alatt hátrafelé elnyomni a segéded pedig a fülkéből próbálja lefelé tolna addig ameddig megfelelő nem lesz a hossz. Ha ezzel megvagy a fülkébe már gyerekjáték összerakni. ha sikerült mehetsz ebédelni,
Válasz youth #1341. hozzászólásárafogok válaszolni
Válasz Csarli 1 #1325. hozzászólásáraSzia ! Nekem is volt ilyen gondom, de helyre tudtuk állítani, de előbb utóbb cserés lesz. Középről a váltó tetjéről hogy bontottad le a bowden túlsó végét? Irányváltó felől adott ugye, csak a másik vége elég szopó helyen van.
Jó napot, sziasztok! Olyan kérdésem lenne hogy powerfarm 95-nél a gyorsító kart nem lehet behúzni! Találkozott már valaki ilyen jelenséggel?
Válasz balazskerekes2000 #1337. hozzászólásáraBehúzótekercs csere
Válasz balazskerekes2000 #1337. hozzászólásáraSzia,
Lehet hogy van áram, de elég is?
Áramtalanító, gyújtás kapcsoló is szórakozhat, hogy átenged, de nem eleget.
Nem melegszenek?
Vagy önindítón a behúzó tekercs?
Sziasztok, van egy 2002-es évjáratú Landini Mythos 100-as traktorunk. Olyan probléma van vele, hogy nem akar indulni az önindítón a vastag vezetéken van áram a vékonyon is van indításkor. Tehát nem a gyújtás kapcsoló a hibás. Az önindító néha kattan nèha nem, meg- meg löki a motort. Egy pár hete csinálta ugyan ezt akkor próbálkoztam néztem a vezetékeket, hogy nincs e lecsúszva/ elszakadva rá próbáltam és azóta jó volt. Akkor az önindító a rosz? Melyik érdemesebb cserélni vagy javíttatni? Mi romolhatott el benne? Előre is köszönöm a válaszokat!
Válasz engiati #1335. hozzászólásáraKontakthiba lesz sztem biztos
Válasz Soros #1334. hozzászólásáraIgen, folyton megállás nélkül villog. Az olajnyomás rendben van, és a olajnyomás szenszor is működik.
Válasz engiati #1332. hozzászólásáraDe hogyan folyton villog? Vagy néha igen néha nem?
Sztem ha olajnyomással lenne gond vilagitana nem villogna
Válasz Csarli 1 #1331. hozzászólásáraEgyenlőre nem álltam neki mert besűrűsödtek a munkák, majd ha kuki a földben lesz
Válasz Soros #1330. hozzászólásáraÚj a gép nálunk, arra gondoltam nem e a szervizt jelzi ezzel, hogy villog az olaj lámpa? Nem találok leírást a neten sem
Válasz Soros #1330. hozzászólásárasikerült az irányváltó bowdent kicserélni?
Válasz engiati #1329. hozzászólásáraJellemzo hiba... vagy biztositek vagy kontakt hiba...
Joparunknal villog mar egy ideje sztem
Sziasztok
Landini 5-100. Miért villog az olajnyomás jelző lámpa?
Tudja valaki a megoldást?
Válasz takacsgergo0331 #1327. hozzászólásáraHátúlról lesz, csak az olaj vagy leereszt vagy az orrával az árokba kell járni, hogy az olaj előre follyon. (ha ennél ez működik) Landpowernél így megoldható.
Sziasztok landini ghibli 90 a kardán kihajtásnál Csepeg az olaj szimeringre tippelünk. Hátulról mérjük bontani?
Kosziii delutan a vegere jarok a dolgoknak
Válasz Soros #1323. hozzászólásáraRészvétem, bowden csere. Axiálnál már 45 000 kapsz újat, és pár óra szívás után már ki is tudod cserélni. Nekem kb. 3 hete volt hozzá szerencsém.
Válasz Soros #1323. hozzászólásáraelszakadt a bovden, vagy kiugrott a babafej.
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy irányváltóval volt valakinek olyan problémája, hogy a gyorsito fokozatot nem vette be? Akartam berakni, egyet kattant, mintha eltorott vagy elszakadt volna valami, es az iranyvaltot teljesen ki lehet most balra nyomni, de a gyorsitoba nem lehet berakni. Előre és hátra működik.
Landini ghibli 90
Köszi a segítséget előre is
Válasz takacsgergo0331 #1321. hozzászólásáraAz adagoló végén is van egy kis szűrő, kipucoltátok-e, mert nálunk is az volt a baj oka. Szerelő fél évig próbálkozott , de nem sikerült neki. Aztán én rájöttem, olvastam a Perkins motorok fórumban. Kitakarítottam, azóta tökéletes.
Sziasztok landini ghibli 90 traktor beindul leáll mi lehet a hiba szűrők tiszták. Valami ötlet?
20.19 carraro hid melyik landini van
Válasz F-A-R-M-E-R \ #1314. hozzászólásáraSzerintem nincsenek azok olyan messze egymástól, főleg ha a mechanikus változatokat nézzük. Teljesítményben semmiképp. Felszereltebben talán a Ferga kiforrottabb.
Válasz Gabi 07 #1309. hozzászólásáraSzia, én egy 135 Landpowert használok. Használtan vettem 6000 órával. A harmadik szezonját kezdi nálam, eddig pozitív a tapasztalat. Teljesen mechanikus, Iveco motoros. Erős, nehéz gép jó emelési kapacitással. Néha egy-egy olajfolyás van ezért is mondják olasz MTZ-nek. Meg kell csinálni és kész. Axiálnál van minden hozzá és nem horror az alkatrészár, bár komoly dolog nem kellett. Van egy New Holland TD90 is de az igazából permetezni jó és nem talajmunkára.Én nagyon jó döntésnek érzem, hogy megvettem. A NH újonnan jött ezért is volt félő a használt, de bejött a dolog.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #1314. hozzászólásáraA Landini valóban nem ferga, de nem is MTZ!!!!
Mondom ezt úgy, hogy van egy 19 és egy 5 éves 160 as landinim.
Kiváncsi lennék melyik elektronikával telerakott gép dolgozik majd 20 év múlva.
Kisgazdaságok nem engedhetik meg maguknak, hogy 4-5 évente trakit cseréljenek.
Válasz Bárány #1315. hozzászólásáraHát ha éppen a mechanikus változatot nézzük, akkor az mtz kategória, és szinte mindenki megválik tőle ahogy látom. De a komolyabb elektr. felszereltebb változatokkal is sok a macera, 1-2 évig használják őket aztán jön a fendi meg johny, nem is érem mit vártak ezen olcsó mtz utánzatoktól
Felénk sok a ferga, szerintem jók, minőségi gépek. Attól függetlenül én Ferga mellé Claaaas trakit vettem dzsondérr motorral
Válasz F-A-R-M-E-R \ #1314. hozzászólásáraTapasztalat, vagy csak ezt mondják?
Én pl. megégettem magam egy Landinivel, de mégsem xarozom úgy általában a márkát, mert vannak, akik meg nagyon is elégedettek vele. (Pl. éppen itt lacko0 is.)
És a Fergát, vagy a New Hollandot se véleményezném, pedig azok meg ismeretségemben eléggé leszerepeltek. Ilyen is van.
Azt kell venni, amelyiknek a környéken a legjobb a háttere, mert amúgy, ahogy már sokszor le lett írva: "egy szar az összes" (idézet egy anonim márkaszervizestől)
Válasz lackó0 #1311. hozzászólásáraLandini = MTZ, Itt mindenki így becézi, még a szervízes is olasz MTZ-nek hívja
Fergusonnal még véletlenűl sem lehet hasonlítgatni...
Válasz lackó0 #1311. hozzászólásáraKöszönöm az infót!
Válasz lackó0 #1311. hozzászólásáraHa egyébként mindegy, akkor az maradjon, amelyiknek jobb a háttere felétek.
Akármilyen jók is egyelőre, előbb-utóbb szükség lesz szervizre, alkatrészre.
Válasz Gabi 07 #1309. hozzászólásáraLandPower 135ünk van, 2013as évjárat. Nem lesz agyon hajtva, évente kb. 300 - 350 üzemóra (2000 párszáz üzemóra van most benne), és a munkagépeink sem terhelik le különösebben. Két dolog bosszantó benne, hogy nehezen jár a bowdenes irányváltója (ha valakinek ismerös a probléma és tud megoldást, azt szívesen fogadom), a másik, hogy igazán rakhattak volna bele elektromechanikus hidraulika vezérlést. Alkatrész (ha kellene) az Axiálnál biztos lenne. Értéktartás meg szerintem nem kor hanem üzemóra kérdése (mit meg nem adnék egy 1998as évjáratú, 1000 üzemórás John Deere 8200ér).
Mindent egybevéve jó kis gép, eddig - lekopogom - semmi gond nem volt vele, csak a kötelezö szürö és olajcseréket csináltuk. Megy is a fejvakarás, hogy ha váltunk akkor mi menjen, a Landini vagy az egyik Ferguson. Ezzel kapcsolatban ki mire szavaz?
Válasz számüzött #1306. hozzászólásárakroon oil német.Márka választás én is ott találtam a Blizardhoz.
Landpower 125-165-ig full mechanikus gépekről használói vélemény, tartósság, komolyabb meghibásodások, javíthatóság (alkatrészellátás) érdeklődnék. Mert nemigazán tartja az értékét a márkásabb traktorokhoz képest, de a minőség, vagy a márka hírneve, ismeretlensége miatt! Akinek van érdemi mondanivalója ne tartsa magába.
Válasz tothgazda #1307. hozzászólásáraKöszönöm!!!
Válasz számüzött #1306. hozzászólásáraAlkatrész katalógus itt.
http://www.trattore.com/
Tiszteletem az uraknak!!
Olyan Kérdésem lenne, hogy barátomék vettek egy Ghibli 100-ast, és ahhoz keresnénk üzemeltetésit, és alkatrész katalógust. Ha esetleg valakinek volna ötlete honnan lehetne beszerezni, vagy letölteni, megköszönném!Már most elakadtak, hogy milyen olaj, meg mennyi kell bele mert le szeretnék szervizelni. meg esetleg valaki nem tudna e egy képet küldeni a motor elejéről, mert nincs fent minden ékszíj, és nem találják hogy van a kompresszor, klíma kompresszor, és a generátor hajtása. Előre is köszönöm a segítséget!!!!
Válasz Jarolin #1304. hozzászólásáraÍgy van bekapcsolva, ahogy lefotóztad, és ahogy az alatta lévő matricás ábra is mutatja. Ha felhúzod a kart a kikapcsolt állapotába, akkor egy rugós reteszelő a kikapcsolt állapotában rögzíti a kart.