Hirdetés
- Agrártámogatások kifizetése új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Húsmarhatartás a Kárpát-medencében új
- Őszi mély és középmély szántás vagy forgatás nélkül művelni??? új
- Földeladás új
- Landini traktorok új
- Diófa betegségének megállapítása, kezelése új
- AKG támogatás új
- Kukorica vetőmagok új
Cikkajánló
Ezért érdemes újra megismerkednünk az ősi gabonafajtákkal
Az ősi gabonafajták ellenállóbbak, kevesebb vegyszert igényelnek, és nagyon...
Hirdetés
1504 hozzászólás
Válasz FŐ-GÉP-ÉSZ #1253. hozzászólásáraAmíg megjön a tuti tipp én egy ilyet találtam
https://www.scribd.com/document/346420922/251256589-LegendNG-Deltashift-pdf
itt azt írják
gugli bácsival valami ilyesmi
Kód
AL86
Funció
MODE tengelykapcsoló vezérlő mágnesszelep
Észlelet probléma
1. Rövidzárlat (észlelt) ... megjegyzés ... További funkciók aktívak.
2. Nyitott áramkör ... megjegyzés ... A gép semleges, ha FWD vagy REV fogaskerékben van.
Landini legend 165 2001évjárat kérdésem az lenne, hogy AL86 hibakódot ír ki és sípol nem megy semerre hol keressem a hibát? Válaszokat előre is köszönöm!!
Sziasztok!
200 lóerős kategóriába szeretnénk traktort vásárolni, és szoba jött a Landini Powernaster is, tudnátok róla pár infót mondani, fogyasztás, megbízhatóság, esetleg mire figyeljünk vásárlásnál ?
üdv mindenkinek.landini gihbli 90 traktornál mi okozza a fékpedál lenyomását követően a difi lezáródását ez /hidegen/jelentkezik.előre is köszönöm
Válasz molnarandras50 #1248. hozzászólásáraköszi.ha a nyomatek szamszerű erteket megtudnad adni meg köszönném
Válasz molnarandras50 #1248. hozzászólásáraCsiga sorrend
Kezedben kell, hogy érzés legyen, medig húzhatod.
üdv mindenkinek. szeretném tudni a gihbli 90 hengerfej csavar meghuzási sorrendjet és a mnyomatekát köszi segitséget
Válasz jani13 #1246. hozzászólásáraHali, melyiket nézted ki magadnak, mire használnád? Nekem a 6-145L tetszene....
Üdv! Engem is érdekelnének tapasztalatok a 6C szériáról, ha valaki használt már ilyet.
Válasz Berde Tamás #1244. hozzászólásárahttp://trattore.it/
Itt meg tudod nézni az alkatrészeket.
Sziasztok! Landini legend 165 , 2000-es évjáratú traktorhoz keresek alkatrész katalógust.
Sziaasztok!
Valaki hasznal Landini 6c-t? Ha minden igaz Iveco motoros, letezik belole LWB verzio is.
Minden info erdekel.
Válasz Bárány #1241. hozzászólásáraAzt mondták, ennek ez a típus betegsége. De hülyeség, mert a közelben van ugyan ilyen gép, annak nincs ilyen problémája. Itt olvastam valahol, hogy létezik jobb minőségű gumigyűrű amivel állítólag nem lesz gond. Ezért írtam ide, hátha....
Válasz Frenklin #1239. hozzászólásáraAkkor azt is kérdezd meg, hogyha évente tönkremegy az a két gyűrű, akkor az mitől van! Biztos megmondják azt is.
Válasz mtz1221 #1238. hozzászólásáraSzia! Nézz már át légyszi az mtz-be hátha tudnál segíteni 61469hsz
Ezt még nem néztem. Lehet ma kipróbálom. Axiálnál mondták, hogy a két gumigyűrűt cseréljem. Az a baja. De minden éven ?
Válasz Frenklin #1237. hozzászólásáraHa felemel munkaeszközzel leállítod,menyi idő alatt engedi le ?? Más típusú hasonló rendszerű traktornál nekünk a gyűrűk voltak eltörve a benti munkahengerben,akkor csinált így.
Sziasztok !
Landini Ghibli 90-en állandóan szarakodik a hidraulika. Ugrál felfelé. Hiába cserélem egy-két évente az ülés alatt lévő kettő gumi gyűrűt. Tud valaki valami megoldást erre a gondra ?
Válasz Csabi 1988 #1235. hozzászólására Szerintem nem kell meglazítani alul,a felső hengernél lazítsd meg a csövet és kijön a levegő
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni, landpoweren cseréltem ki a kuplung pedálnál lévő munkahengert, és a légtelenítő csavar tanknál van eléggé elérhetetlen helyen. Le kell ezért szerelnem a tankot? vagy hogyan csináljam?
Válasz bandika119 #1232. hozzászólásáraVan ilyen gépünk, délután hívj fel és segítek!
Sziasztok!Segitseget szeretnek kerni egy landini ghibli 95 traktorral kapcsolatban.A 3 pont fuggesztokarok egyfolytaban felemelnek a vegallasban,ha kezzel megallitom akkor is erzem h emelni akar tovabb.Az axialnal sajnos nem tudjak mi lehet a baja.Kicsereltettek velem egy teflon gumigyurutomitest ami az ules alatt van,amiben be van kotve a hidraulika (teknos-nyuszi)szabalyzo rudazata is ide van kotve.De a problema megmaradt.Ha valaki tud segiteni hogy mi lehet a baja azt elore is koszonom. Imi
Sziasztok!
Egy Landini Legend 165 2000-es évjáratu gépem van és olyan tüneteket csinál mint ha kuplungos lenne a hang amit kiad és a traktor is lassul hang erősödésével, a gond csak az, hogy a kuplung jó!!!!
Tehát valahol máshol van a hiba!!
Szerintetek!!?
Valaki esetleg tapasztalt e már hasonlót korábban!!???
Sziasztok. Ismerősöm lecseréli 2007s 135 lovas Landini traktorát, megvenném. 6600 üó, minden tekintetben bontatlan. Hibamentes a gép, meg is bízom bennük, de mégis mi várható ilyen üó-nál? Azt mondták, nekik valaki azt mondta kuplung még 7000 üó egyben sem bírt pl.... van esetleg még ilyen része? Váltó, motor mennyit bír? Elsőhíd? Köszönöm!
Válasz szg2 #1220. hozzászólásáraezt a gépet nézted?
Válasz szg2 #1220. hozzászólásáraSzia. Miskolc közeli a gép? Diczházi András a hirdető?
Válasz sirhanzoltan #1227. hozzászólásáraÉs ez így működik erőszabályozásnál is?
Válasz Tomi.. #1226. hozzászólásáranem biztos hogy jól mondom, de nekem azt mondták, hogy a függesztőkar (mélységhatároló)emelgetési sebességét lehet vele gyors és lassú közt állítani.
Állítólag fent a gyors lent a lassú. Ha hülyeség javítsatok ki.
Üdv!
Meg tudná nekem valaki mondani,hogy az a kis karocska az mi célt szolgál?
Landpower 135-ösön van.
Válasz szg2 #1224. hozzászólásáraEzeknek már pontosan a váltó és a difi a gyenge pontja, hát nagyon meggondolandó...
Válasz VW passat #1223. hozzászólásáraNem,egy kis narancssárga kar van a kormányon. Talán elektrohidraulikus..
Válasz szg2 #1222. hozzászólásáraMechanikus irányváltó?
Válasz szg2 #1220. hozzászólásáraValaki...
Válasz fexco #1217. hozzászólásáraKöszönöm az infót, közben megvettem. Amit leírtál az teljesen igaz a fülkére. A többi majd kiderül, eddig jónak néz ki. Tök mechanikus benne minden.
Sziasztok! Landini Landpower 185 traktort szeretne eladni nekem egy kereskedő. Beültetett és amikor előre kapcsoltam az irányváltót semleges állásból egy picit megrándult a gép. A kézi váltókar egyesben volt. kb. 1m-t előrementem finoman, a kuplungot sem engedtem ki teljesen. Majd az irányváltót álló gép mellett hátramenetbe tettem és reccsent a váltó. A kuplungot felengedve szépen elindult hátra. Utána megint előre váltottam az irányváltót, semmi hang, előrementem, megálltam, semleges állásba kapcsoltam majd hátramenetbe, ekkor megint reccsent. Meg merjem így venni? 6,5M+ÁFa-ért hirdetik, 2006-os. Állítólag 6000üó. van benne. Hozzá kell tennem hogy én eddig csak MTZ-t hajtottam, ott ez hidegen természetes dolog..
Üdv ! Van egy Landini Delta 180 as és kidob egy híbakodot ami az : AL 085
Ha valaki tudna segiteni megköszönöm , vagy vmi oldalt ahol ez meglehet találni .
Válasz sirhanzoltan #1216. hozzászólásáranem konkrétan erről van szó,ez nem ismerős.
Válasz sirhanzoltan #1216. hozzászólásárafelénk van egy párdarab ilyen.teszi a dolgát rendesen.szánt 3váltvaforgatóval pöttinger servo45.talajozik,veti a napra-kukit,a legtöbbet pótkocsizik.kapja a kiképzést rendesen,de nem dünnyög vissza.egy nagyon nagy negativum,szerintem:a fulkéje az nagyon kicsi.az a vicc:raktak még bele egy utasülést is,ami kb egy ovodás középsős gyereknek mondhatni,hogy kényelmes.nagyon fapados.ennek az utódja az már nagyobb fülkével rendelkezik.
Válasz sirhanzoltan #1215. hozzászólásáraIsmerős valakinek ez a traktor? Tud róla valaki infót?
Sziasztok,
mi a vélemény, tapasztalat a Landini Landpower 135 T3 Techno traktorokkal kapcsolatban. Az Iveco motoros érdekelne. Érdekelne pozitívum és negatívum is.
Előre is köszönöm
Sziasztok!
Idén vettem egy 2009-es Landini Rex 90-es traktort. Sok problémám van vele, de most éppen a legnagyobb a váltóval merült fel. A váltó " 5."-ben maradt és nem lehet átváltani. Szervíz nélkül szeretnénk megoldani a problémát, ha lehetséges. Volt már valaki hasonló helyzetben vagy tudtok valakit, aki szereléssel foglalkozik?
Sürgős lenne a segítség!!!
Köszi előre is!
Válasz 5465 #1209. hozzászólásáraSzia !
Az SPC alatti teló szám jó. Vagy csörgetsz, vagy írsz üzenetet és hívlak.
Köszi.
Válasz Zolia #1208. hozzászólásáraSzia !
Tudom, hogy kell cserélni már kétszer cseréltem. A gumi gyűrűvel van gondom. Gondolom gyenge minőségű amit az Axial forgalmaz. Ők jobbat nem tudnak.
Ghiblin van lehetőség a taposó szelep be állítására ? Amikor kiegyenlítődik a levegő, tehát pótkocsi felakasztását követően eléri az üzemi nyomást kis érintésre is azonnal satuzik és féken tart és körülbelül 1 perc alatt engedi vissza fokozatosan. Miután ez megtörtént és újra fel termelődik a levegő tökéletesen működik a következő fékezéskor, de ha nem azonnal hanem mondjuk 5 perc múlva fekezek újra akkor megint kisebb fékpedál erintes esetén is azonnal satu és féken tart.
Azért gondolom azt, hogy a géppel van a gond, mert ugyanez a pótkocsi másik traktorral tökéletesen működik.
Üdv Mindenkinek!
Mi a véleményetek a Landini 5H-T4 interim sorozat 110 traktorról? Kinek mi a tapasztalata?
Válasz Frenklin #1206. hozzászólásáraSzia, találtam egy + garnitúra gyűrűt, amit nem használtam.
Ha dobsz e-mail címet, vagy mobil számot, rád írok, megadod a címed, elküldöm postán levélben.
Nekem úgyis csak itt áll...
Az a szám, amin az SPC-t hirdeted, az OK?
Válasz Frenklin #1206. hozzászólásáraSzia! A hiba nagyon egyszerűen javítható. Filléres tétel. Kiszereled az ülést,majd annak a padlólemezét. Ha hátra fele nézel bal kézről van egy kör alakú szeleptömb fedél négy imbusz csavarral. Kiveszed és veszel hozzá 3 db 100 valahányas gumigyűrűt. Vissza és kész... 2 óra és ötszáz forint. Szia
Válasz Frenklin #1206. hozzászólásáraSzia.
Akkoriban a szerelő hozta a gyűrűket, ő csináltatta.
Megpróbálom megkeresni, azóta ő sem ott dolgozik.
Merre felé laksz?
Válasz 5465 #1205. hozzászólására Üdv. Hol csináltattad a gyűrűket ? Én is már másodszor cserélem a gumi gyűrűket, kb. két évente. Axiál azt mondja,hogy ez a típ. hibája. Ez ilyen. Emeléskor rángat a hidraulika. Jó lenne valami megoldás rá.
Válasz zt tomi #1203. hozzászólására5 év használat alatt összesen annyi gondom volt vele, hogy szántásnál nem emelte fel az ekét a munkanap végén. Kiderült, hogy egy kb. 800 Forintos "O" gyűrűt kellett cserélni a hidraulika vezérmű tömbben. (ülés alatt). Aztán újra előfordult, erre gyártattunk kb. 2.000 Forintért minőségibb anyagból, attól kezdve nem volt gond vele...