Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR407 FtUSD392 FtCHF433.28 FtGBP489.48 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz határjáró #1101. hozzászólásáraMégegyszer mondom: ez az első szériás 5H-ra vonatkozik! A frissítésnél módosítottak itt-ott, azt nem ismerem, úgyhogy arra nem vonatkozik, amit írtam!
Válasz határjáró #1099. hozzászólására5-100H volt (az első szériás 5H). Alapjaiban jó (lenne), de a részletek, és az összeszerelés minősége siralmas. Már újan se tudták átadni, mert a kipróbáláskor nem működött néhány kezelőszerv. Aztán, mikor végre hazavittük, két nap munka után majd két hónap szerviz következett, ahol egyrészt összerakták, másrészt átalakítottak rajta ezt-azt. Le a kalappal az axiálos fiúk előtt, de ebből nem tudtak normális gépet faragni, pedig dolgoztak rajta tisztességesen. Végül 800 üzemórásan beszámíttattam egy Claasba. Rossz vétel volt.
A motorja nyomatékszegény, részterhelésen sokat fogyaszt. A váltó fokozatai rosszul vannak kiosztva, közel ugyanaz az áttétel megtalálható több csoportban is, így kevés a válaszható sebesség. Ergonómiája rosszabb az MTZ-nél.
Hibalistát nem írok, rettentő hosszú lenne, de főként tervezési, illetve összeszerelési hibákra gondolj!
Van valakinek LANDINI SERIA 5-110H TECHNO T3 vagy LANDINI POWERFARM 110? Vagy esetleg ismerősének. Mi a véleményetek róluk? Köszi előre is a válaszokat.
Válasz VW passat #1085. hozzászólására
Nem kopogtuk le !!! Március 15-én megpiszkáltuk az erőmérő csapot, amit írtál, Működött is. Most Húsvétkor megint megállt, nem emel, nem süllyeszt. Megint megpiszkáltuk de semmi. Nincs még valami ötlet ? Axiálosok ígérik, hogy jönnek, de nem tudom, mikor érnek ide...smile helpsmilie
Válasz VW passat #1085. hozzászólására
Nem kopogtuk le !!! Március 15-én megpiszkáltuk az erőmérő csapot, amit írtál, Működött is. Most Húsvétkor megint megállt, nem emel, nem süllyeszt. Megint megpiszkáltuk de semmi. Nincs még valami ötlet ? Axiálosok ígérik, hogy jönnek, de nem tudom, mikor érnek ide...
Sziasztok!,
Segítséget szeretnék kérni egy Landini 185 TDI szervizeltetéséhez. Tudnátok Somogy megyében ajánlani valakit aki foglalkozik ennek a típusnak a szervizelésével és megbízható? Vagy csak az Axiál? Amúgy váltó és hidaulika probléma van.
Segítségeteket előre is köszönöm!
Válasz GREVEN #1090. hozzászólásáraEgy ismerősöm szerint a korabeli, azonosnak mondott JD-hoz képest kicsit gyengébbnek tűnt, de ami a legfeltűnőbb volt, hogy ha leesett a fordulat, akkor meg akart halni, nem volt meg az "őzikés" nyomaték.
Nekem is ugyanez a problémám, ugyanezzel a típussal. Már egy éve küzdök vele. Villamossági szerelő, szerelő, mindenki nézte, senki nem tudja mi a baja. Aztán egy idő után megjavult. Most megint nem emel. Meg tudnád mondani, hogy hol van az erőmérő csap ? Csak angol könyvem van hozzá, így nem tudom beazonosítani. Előre is köszi.
Válasz bobo77 #1078. hozzászólásáraA te műszaki leírásodban a lenti kar: tlt tengelykapcsoló kar, ma beszéltem egy Axiálossal az azt mondta, hogy az a váltó rögzítő. Holnap felhívlak, mert tényleg kell a segítség.
Válasz bobo77 #1075. hozzászólásáraA tlt-nél milyen sorrendben kapcsolod a karokat (pl:540-nel motor arányosnál) és melyik karral állítod meg a föld végén forduláskor? Lenti tlt-kar mikor fenti állásban van világít a műszerfalon az összkerék jele. Mi lehet az oka?
Sziasztok! Segítségre volna szükségem. Vettem egy 2007-es Landpower 135 traktort és van néhány problémája. Indítás után a kuplung nem emel ki normálisan, egy km megtétele után már működik, de addig se váltani, se megállni nem lehet, csak irányváltó és fék segítségével. Ha valakinek van ötlete kérem ossza meg velem.
Üdv. Nekünk van egy Landini Legend165 típusú traktorunk, és olyan problémánk van vele hogy nem emel a hárompont. Ha az emelni/süllyeszteni akarok akkor bejelez a hiba visszajelző kis lámpa. Szálszakadás nincs a vezetékben, és ami vezérelné mégnes szelep addig nem megy ki áram.
Válasz bobo77 #1066. hozzászólásáraAkkor te a gyárat kerested, az nem ad Magyarországra csak az Axiálon keresztül. Azért keresek sima kereskedőt olaszba, az ad bárkinek.
Válasz Csarli 1 #1064. hozzászólásáraMi is próbáltuk az Olasz forrást sajna nekünk nem sikerült.A macskazabáló a listás cikkszámos emailünkre 2 hét után reagált hogy keressük fel az Axi-t.Ugyanarra a listára osztrák forgalmazónál pár órán belül válaszoltak de bőven plusszos volt az axis árhoz kèpest.Próbáld a Láng Kaposvàr Kft. mindent beszereznek.
tud e valaki esetleg megoldást a Ghibli 90-es fordulatszámmérője indítás után fordítva működik, majd gondol egyet és normális értékeket mutat, mit kezdjek vele, esetleg kuka. Ha kuka, akkor az Axiálon kivül hol lehet hozzájutni, esetleg Olasz beszerzési forrás is érdekel, mert február elején megyek olaszba, egész Cesenáig. Köszi
Üdv valaki tudna segiteni ?? landini villamossági szerelőt keresek zala megye környékén.
Ja meg olyan probléma lenne hogy a hátsó hidraulika karok nem müködnek,azt mondták ,hogy uj panelt kell bele venni és menni fog de még most se megy esetleg valaki tudna valamit mondani ez egy Landini 180 legend
Válasz Bandibandi #1055. hozzászólásáraHello az adagolónál van egy membrán nekünk ,nekünk az ment tönkre ,minden hibátlanul működött csak erő
nem volt benne
1508 hozzászólás
Kérdezem, hogy mikori kiadású volt az 5-100H traktorod?
Esetleg tudod-e, hogy a hibakódnál mit jelent a C03, AC03, C75 jelzés?
Köszi!
Sziasztok
Landini legend160 2004-es,6000üó, véleményeket szeretnék kérni. Tapasztalat, érdemes gondolkodni benne? Mtz-t szeretnénk lecserélni kényelmesebbre és erősebbre.
Sziasztok. Tudna valaki feltenni vagy küldeni Landini Ghibli 90 kapcsolási rajzát ?
Válasz VW passat #1085. hozzászólására
Válasz Bárány #1102. hozzászólásáraKöszi azért az infot :)
Van erre pár Powerfarm 100 -as azok elég jol müködnek. Igaz inkábbcsak vetéshez használják őket, nehéz munkát nem sokat végeznek.
Válasz határjáró #1101. hozzászólásáraBérelj egyet pár napra a Manaxtól, az lesz a tuti tapasztalat.
Válasz határjáró #1101. hozzászólásáraMégegyszer mondom: ez az első szériás 5H-ra vonatkozik! A frissítésnél módosítottak itt-ott, azt nem ismerem, úgyhogy arra nem vonatkozik, amit írtam!
Válasz Bárány #1100. hozzászólásáraHuu ettől jobbra számitottam. Igy kicsit elbizonytalanodtam.
Válasz határjáró #1099. hozzászólására5-100H volt (az első szériás 5H). Alapjaiban jó (lenne), de a részletek, és az összeszerelés minősége siralmas. Már újan se tudták átadni, mert a kipróbáláskor nem működött néhány kezelőszerv. Aztán, mikor végre hazavittük, két nap munka után majd két hónap szerviz következett, ahol egyrészt összerakták, másrészt átalakítottak rajta ezt-azt. Le a kalappal az axiálos fiúk előtt, de ebből nem tudtak normális gépet faragni, pedig dolgoztak rajta tisztességesen. Végül 800 üzemórásan beszámíttattam egy Claasba. Rossz vétel volt.
A motorja nyomatékszegény, részterhelésen sokat fogyaszt. A váltó fokozatai rosszul vannak kiosztva, közel ugyanaz az áttétel megtalálható több csoportban is, így kevés a válaszható sebesség. Ergonómiája rosszabb az MTZ-nél.
Hibalistát nem írok, rettentő hosszú lenne, de főként tervezési, illetve összeszerelési hibákra gondolj!
Van valakinek LANDINI SERIA 5-110H TECHNO T3 vagy LANDINI POWERFARM 110? Vagy esetleg ismerősének. Mi a véleményetek róluk? Köszi előre is a válaszokat.
Válasz VW passat #1085. hozzászólására
Nem kopogtuk le !!! Március 15-én megpiszkáltuk az erőmérő csapot, amit írtál, Működött is. Most Húsvétkor megint megállt, nem emel, nem süllyeszt. Megint megpiszkáltuk de semmi. Nincs még valami ötlet ? Axiálosok ígérik, hogy jönnek, de nem tudom, mikor érnek ide...smile helpsmilie
Axiál ideért. Erőmérő csap csere sajnos....
Válasz VW passat #1085. hozzászólására
Nem kopogtuk le !!! Március 15-én megpiszkáltuk az erőmérő csapot, amit írtál, Működött is. Most Húsvétkor megint megállt, nem emel, nem süllyeszt. Megint megpiszkáltuk de semmi. Nincs még valami ötlet ? Axiálosok ígérik, hogy jönnek, de nem tudom, mikor érnek ide...
Válasz Claaastra #1095. hozzászólásáracsak legyen jó
Válasz Lukács-Agro #1093. hozzászólásárapapír kell róla?
Válasz Lukács-Agro #1093. hozzászólásáraÜdv!
Invest Kft!
Sziasztok!,
Segítséget szeretnék kérni egy Landini 185 TDI szervizeltetéséhez. Tudnátok Somogy megyében ajánlani valakit aki foglalkozik ennek a típusnak a szervizelésével és megbízható? Vagy csak az Axiál? Amúgy váltó és hidaulika probléma van.
Segítségeteket előre is köszönöm!
Válasz Bárány #1091. hozzászólásáraA 6 literes motor csak 6 liter. Zöldekbe 6,8-asok vannak. Piroskába is 6,6-os van.
Válasz GREVEN #1090. hozzászólásáraEgy ismerősöm szerint a korabeli, azonosnak mondott JD-hoz képest kicsit gyengébbnek tűnt, de ami a legfeltűnőbb volt, hogy ha leesett a fordulat, akkor meg akart halni, nem volt meg az "őzikés" nyomaték.
Válasz GREVEN #1088. hozzászólásáraMik a tapasztalatok? Az az oldalukra írt 165 vagy 185 az ténylegesen annyi lóerő talajon vagy szerényebb azért?
Válasz GREVEN #1088. hozzászólására Mert ott általában pót súlyok nélküli adat van.
Tudna nekem mondani valaki egy Legend 165/185 traktor súlyt?
62q-át írnak a netes oldalak de keveslem.
Köszönöm!
Válasz VW passat #1085. hozzászólásáraSzétszedtük, kitakarítottuk, egyenlőre emel. Lehet, hogy ez volt a baja ? Nagyon remélem !!! Köszi még egyszer !
A 18-as környékére gondoltál, ugye ? Pont azt nem szedtük szét. Most megpróbáljuk. Nagyon köszi, remélem ez a baja.
Válasz VW passat #1083. hozzászólására
Válasz VW passat #1082. hozzászólására
Válasz Olasz János #1081. hozzászólására
Mármint az 1072-1072 hozzászólásban vázolt problémák.
Nekem is ugyanez a problémám, ugyanezzel a típussal. Már egy éve küzdök vele. Villamossági szerelő, szerelő, mindenki nézte, senki nem tudja mi a baja. Aztán egy idő után megjavult. Most megint nem emel. Meg tudnád mondani, hogy hol van az erőmérő csap ? Csak angol könyvem van hozzá, így nem tudom beazonosítani. Előre is köszi.
Válasz bobo77 #1078. hozzászólásáraA te műszaki leírásodban a lenti kar: tlt tengelykapcsoló kar, ma beszéltem egy Axiálossal az azt mondta, hogy az a váltó rögzítő. Holnap felhívlak, mert tényleg kell a segítség.
Válasz vikortamas #1077. hozzászólásáraFényképezd le és tedd be ide, hogy mi világít. A tlt vel mi a baj?Holnap ha gondolod hívj fel hát ha tudok segíteni.
Válasz bobo77 #1075. hozzászólásáraA tlt-nél milyen sorrendben kapcsolod a karokat (pl:540-nel motor arányosnál) és melyik karral állítod meg a föld végén forduláskor? Lenti tlt-kar mikor fenti állásban van világít a műszerfalon az összkerék jele. Mi lehet az oka?
Válasz bobo77 #1075. hozzászólásáraIgen, melegedés után tökéletes. Tlt-vel is van probléma. Lehet bevásároltam vele.
Válasz vikortamas #1074. hozzászólásáraA pedál rendesen müködik?
Sziasztok! Segítségre volna szükségem. Vettem egy 2007-es Landpower 135 traktort és van néhány problémája. Indítás után a kuplung nem emel ki normálisan, egy km megtétele után már működik, de addig se váltani, se megállni nem lehet, csak irányváltó és fék segítségével. Ha valakinek van ötlete kérem ossza meg velem.
Válasz Berde Tamás #1072. hozzászólásáraNézd meg az erőmérő csapot. Nekem is ez volt a baja. Beázott és zárlatos lett. Kicseréltük és azóta jól működik.
Üdv. Nekünk van egy Landini Legend165 típusú traktorunk, és olyan problémánk van vele hogy nem emel a hárompont. Ha az emelni/süllyeszteni akarok akkor bejelez a hiba visszajelző kis lámpa. Szálszakadás nincs a vezetékben, és ami vezérelné mégnes szelep addig nem megy ki áram.
Válasz Cajg #1070. hozzászólásáraKöszi, így már értem
Válasz Csarli 1 #1068. hozzászólásárahttp://www.granit-parts.hu/
http://www.kramp.com/shop-hu/hu
Válasz Csarli 1 #1067. hozzászólásáraNem a gyár volt...
Válasz Cajg #1065. hozzászólására"Gránit vagy Kramp." Ez mit jelent?
Válasz bobo77 #1066. hozzászólásáraAkkor te a gyárat kerested, az nem ad Magyarországra csak az Axiálon keresztül. Azért keresek sima kereskedőt olaszba, az ad bárkinek.
Válasz Csarli 1 #1064. hozzászólásáraMi is próbáltuk az Olasz forrást sajna nekünk nem sikerült.A macskazabáló a listás cikkszámos emailünkre 2 hét után reagált hogy keressük fel az Axi-t.Ugyanarra a listára osztrák forgalmazónál pár órán belül válaszoltak de bőven plusszos volt az axis árhoz kèpest.Próbáld a Láng Kaposvàr Kft. mindent beszereznek.
Válasz Csarli 1 #1064. hozzászólásáraGránit vagy Kramp.
Nekem is ezt csinálja, a generátorban van a jeladója.
tud e valaki esetleg megoldást a Ghibli 90-es fordulatszámmérője indítás után fordítva működik, majd gondol egyet és normális értékeket mutat, mit kezdjek vele, esetleg kuka. Ha kuka, akkor az Axiálon kivül hol lehet hozzájutni, esetleg Olasz beszerzési forrás is érdekel, mert február elején megyek olaszba, egész Cesenáig. Köszi
Üdv.Ismeri valaki a Blizzard tipust?
Az első hajtásban van difizár?
ja meg a panelban egy háromszögben egy piros lámpa villog.
Üdv valaki tudna segiteni ?? landini villamossági szerelőt keresek zala megye környékén.
Ja meg olyan probléma lenne hogy a hátsó hidraulika karok nem müködnek,azt mondták ,hogy uj panelt kell bele venni és menni fog de még most se megy esetleg valaki tudna valamit mondani ez egy Landini 180 legend
Válasz Bandibandi #1055. hozzászólásáraHello az adagolónál van egy membrán nekünk ,nekünk az ment tönkre ,minden hibátlanul működött csak erő
nem volt benne
Válasz kissordog #1057. hozzászólásáraKapcsolásvezérlő szolenoid szelep legalábbis a top-tronic váltónál ezt írja.