Hirdetés
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Napraforgó vetőmag új
- Öko gazdálkodás új
- Zetor traktorok új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Kukorica vetőmagok új
- Hagyományos, paraszti ismeretek. új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Ipari kendermag termesztése új
Cikkajánló
Sajtóközlemény
Ilyen fejlesztésre költötték el a 183,5 millió forint vissza nem térítendő támogatást
Céljuk a modern üzleti és termelési kihívásokhoz történő alkalmazkodás volt.
Hirdetés
1179 hozzászólás
Üdv!
Nincs valakinek esetleg felesleges, törött kombinátor rugója? Bálarakót szeretnék csinálni ahhoz kellene kampónak.Összesen 24db-ra lenne szükségem.
Hamár e témánál vagyunk: A vibromaster az idei tavaszon is bizonyitott!
Válasz #776. hozzászólásra
ajánlom is , mert különben sokat kell faragni és varrni
Válasz #775. hozzászólásra
le kellet vágni a régi tartókat az alsó húzatótól meg kb 2 cm-re van a henger remélem jó lesz.
Válasz #774. hozzászólásra
csupafül
szép nagy rögtörőt csináltatok... de jogy fog elférni az alsó húzótól?
Válasz #773. hozzászólásra
Josey vagy?
Josey,vélemény?
Válasz #771. hozzászólásra
Hát so so...
Tavaly mikor kombinátoroztam az Unimat-al , akkor simán jó volt , csak foltokba beragadt és már qrvára untam pucolgatni...
Válasz #770. hozzászólásra
Hát nem tudom. Tegnap rászaladtam egyfoltos területre azthittem ittmaradok. Fél méter mély nyomot csináltammire lekecmeregetem róla de a hengerek nem tapdtak be, jó akkor már fel volt emelve de amíg odaértem addig se volt száraz a placc. Szóval ha már a henger tapad akkor hagyni kell a fenébe a talajmunkát szerintem. Másikfele hogy láttam már Nz mint gyári rögtöröhengerrel. De az csak úgy utána van bigyesztve nem az tartja mélységet akkor se ha rajta van.
Válasz #768. hozzászólásra
Mert akkor elvesztené azokat a kiváló tulajdonságait amik most vannak: -nedvesben is mehet(mert nincs henger ami beragad)
-kevés hiba lehetőség (csapágy és karbantartás mentes)
-ár(így se olcsó , de úgy...)
Válasz #766. hozzászólásra
Ezeken a képeken a henger együtt mozog a levelekkel. Az én unimatomon csak két laza lánc fogata össze a hengert a levelekkel. És pont barázdaszélnél ha úgy jött ki a fogás a helyett hogy rábukott volna a levél a barázda szélre az a fele ami nem a barázda felett ment bekapott nyakig a földbe keresztbe fordult amennyire csak bírt. A barázda fölött lévő fele meg kiemelkedett teljesen. Aztán innentől kezdve gyorsan bezabált és lehetett kiemelni. :s
Válasz #767. hozzászólásra
Vaderba mélységállíró kerekek nem tetszenek. Ha hantoson megy a gép akkor állandóan változik a művelési mélység. Miért nem terhelik rá a gépet teljese szélességében elöl hátul rögtörőhengerekre és akkor tuti lesz a mélységtartása szerintem. A crossboard simító viszont nagyon sokat ér rajtuk szerintem.
Válasz #765. hozzászólásra
tudod az a furcsa, hogy a jó mulkorába összemérték a vader és mi kombink munkáját és nem értette a vader gazdája, h az ő kombija miért nem tud azon a földön olyan magágyat készíteni mint a miénk....
Válasz #763. hozzászólásra
Válasz #761. hozzászólásra
Nem bántom csak régebb rengeteget xoptam egy unimattal... nme is tudom, nem ook magyar gépem volt idáig, de olyan mai be is vált volna még kevesebb. Egyszer vettem egy szolnoki 6csillagkerekes, függesztett rendsorót vadi újonan. Kétszer örültem neki, mikor eladtam sokkal jobban mint először! :s Legádázabb ellenségemnek kívánok olyan gépet. Most van egy Hevesgépes műtrágyaszóróm ez talán beválik.
Válasz #762. hozzászólásra
rossz helyen nyaltál eddig
Válasz #749. hozzászólásra
Ezt a RABE is alkalmazza mai napig is a Strum Vogel-en...
De a LEMKEN kompaktorjain is láttam már asszem ilyesmit...
Amúgy nekem se tetszik.
Válasz #760. hozzászólásra
állambácsi nékem is csurgathatna a zsebembe egy kis fejlesztési pénzt
Válasz #754. hozzászólásra
Azok úgy hülyék ahogy vannak ! Kb csak duplájáért adnak mindent mint amit ér...
és mindezt állami támogatással.... Nyomták őket rendesen Állami pénzel(fejlesztésre) ahogy tudom...
Válasz #758. hozzászólásra
az unimat, az rau találmány, ne bántsd a hazai fejlesztőket
Válasz #754. hozzászólásra
akkor valószínű, h a vader a gyengébb
Válasz #755. hozzászólásra
és a rövidtárcsát is?
Válasz #750. hozzászólásra
Hát én nem tudom. Arra csinálni kombit hogy úgyse lesz normális talajművelés ezért "normálatlan" talajra való kombit csinálunk. Ez a magyar észjárás. :s
Amit én gyártmányolatam úgy néz ki beválik. Ma már kölcsön is volt adva. Az nem tetszik benne hogy talán kicsit a szárnyak külső széleire terhel. De nem értem miért. Ha központi váz úszózik a hidraulika karokon is és a harmadik pontnál is akkor a szárnyak tartják elméletileg a központi vázat. De itt mégis a szélein kicsit jobban dobják a hengerek a földet ezért gondolom hogy ott mélyebben jár. Amúgy a munkájával meg vagyok elégedve. Ha megmarad akkor jövőre a most hátul lévő hengereket előre teszem tartóstul, hátra meg csinálok hosszabb tartókat hogy még simító is beférjen a hengerek elé.
Válasz #753. hozzászólásra
olyasmire, meg rövidtárcsa és henger
Válasz #753. hozzászólásra
a simba x tárcsáját is ott gyártják
Válasz #752. hozzászólásra
a kiállításon megkérdeztem ai inocáció dijas direktvetőjüket. hát seggre ültem. drágább, mint a vader
Válasz #751. hozzászólásra
a kompaktorjára gondolsz?
Válasz #751. hozzászólásra
Hát olyan jót biztos nem mint amennyiért árulják a gépeiket....
Válasz #750. hozzászólásra
milyen minőséget gyárt a sokoró?
Válasz #749. hozzászólásra
Szia!
azért, mert az egyenetlen művelésű talajon levelenként jobban tudja kopírozni a domborzati viszonyokat, mint a merev síkvázas kombi.... a skandinávok abból indultak ki, hogy nem nagyon van össze és széjjelszántási borozda és igy a síkvázas szépen dolgozhat...
Válasz #748. hozzászólásra
üdv!
Miért csinálják az unimaton a rugóskombi "leveleket" "billengőse" miért nme jó úgy mint az NZken mervere tenni? MIért bonyolítják?
Válasz #747. hozzászólásra
ok
Válasz #746. hozzászólásra
Lehet az lesz,holnap teszek képet és majd lemeózod
Válasz #745. hozzászólásra
itt nincs válogatási lehetőség, ha csak az alsó húzópont elé nem tudod helyezni a rögrörőket
Válasz #744. hozzászólásra
nem akarnám még jobban hátra tenni a súlypontját így is nehéz, ugyanis az 5,6-os anno 8,4-ből lett csinálva ezért a középső része még ahoz a súlyhoz van méretezve.
Válasz #743. hozzászólásra
tudom, hogy nincs hely, de azért küldtem a rajzot a unimat tovább fejlesztett változatáról a pumáról
Válasz #741. hozzászólásra
Ez jó megoldás lenne csak nekem szerintem nincs hozzá elég hely hogy kinyújtsam előre,de holnap csinálok róla képet és felrakom.
Válasz #741. hozzászólásra
a puma elülső rögtörőhenere kb 3-10 cm közzé lehet állítani, de ugye a magágy ugy 7 cm körül áll meg
Válasz #740. hozzászólásra
Válasz #739. hozzászólásra
Ezen mennyi magasságot lehet állítani kb.?
Válasz #738. hozzászólásra
Válasz #737. hozzászólásra
Unimat 5,6-nak a közepe 2,8 méterre csináltam a hengert.
Válasz #736. hozzászólásra
mire gondoltál?
jó ötlet lenne, ha tudnám, hogy milyen tipust akarod átalakítani
Válasz #735. hozzászólásra
Josey, rögtörő hengert csinálok a kombinátor elejére a felfogatási megoldásokban tudnál nekem segíteni?
Válasz #734. hozzászólásra
Válasz #729. hozzászólásra
Válasz #732. hozzászólásra
Szia, jóéjt!
Válasz #730. hozzászólásra
Mondjuk súlya legyen a gereblyének, hogy felénk ezeket a fogós földeket is szétbaxxa !
Léptem.
Válasz #726. hozzászólásra
Hát alkudj...
De van ilyen a Rabe-nek is (Strumvogel) ...
Lehet az még drágább. Nem sok az ha azt nézed egy Magyar 8.2-es 2soros Kov.ker borona 2 milla...
Válasz #729. hozzászólásra
no azért nem kevés munka, de van benne azért vas is , sőt acél